Helaas…

 Pssst...afblijven. Niet jatten! Heb ik gemaakt! *zet 200V stroom er op*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Helaas…

  1. jacqueline zegt:

    ooooooowww wat jammer ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ

  2. jacqueline zegt:

    ๐Ÿ˜‰ geniet van je rust ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  3. Emmelinda zegt:

    @Jacqueline; Sollie…inspiratie was totaal op. Misschien vandaag nog ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel…zal ik doen. Slaap lekker strakkies ๐Ÿ˜€

  4. MIEP! zegt:

    Sabatical?
    Nou het is je gegunt hoor!
    Slaap lekker!

  5. leejo zegt:

    Ja hรฉ, daar blijf ik niet voor op ๐Ÿ˜•

  6. Emmaly zegt:

    ow gaan we hier verder maak me niet uit hoor je zegt het maar haha

  7. Emmaly zegt:

    hmm 1 of andere manier word me pc traag hier…ik ga me draakjes eten geven ๐Ÿ˜€ ..als ik niet meer teug kom emm wens ik je voor straks weltrusten

    Dikke knuff

  8. Emmelinda zegt:

    @MIEP!; Yep…ik schrijf maar en ik schrijf maar (heb nou 6 halve logjes staan) en vind het allemaal niks. Dus dan maar even een pauze ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel meissie ๐Ÿ˜€ Ennuh…jij ook lekker slapen zo meteen he? Sweet dreams!

    @Leejo;Niet? hahaha. Welterusten dan ghehehe ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Ik kom ‘m overigens op veel logjes tegen. Komisch he? Had ik niet gedacht dat ze ‘m zo leuk vonden hahaha. ๐Ÿ˜‰

    @Emmaly; Grinnik…is ook goed, hier ben ik al *zwaait*

  9. Monique zegt:

    Das jammer !!! Wat moet ik nou zonder het vertrouwde logje van Emmelinda ๐Ÿ˜•

    Dikke knufff en een fijne vrijdag!

  10. Annemarie zegt:

    Jaaa mijn inspi was ook op ๐Ÿ˜›

  11. Monique zegt:

    *koop potje inspiratie voor Emmelinda ๐Ÿ˜› *
    Kan je morgen weer een leuk logje maken.. ๐Ÿ˜• denk ik.. 8) hahaha…

  12. leejo zegt:

    Ik ga plat, en slaap lekker uit morgenvroeg ๐Ÿ˜€
    Truste meis
    dikke nachtknuff

  13. Emmelinda zegt:

    @Monique; Grinnik…een in de zoveel tijd overkomt het me. Vorige week nog wilde ik mijn log opheffen dus dan valt een dip nog wel mee he? Ghehehehe ๐Ÿ˜€
    *opent verheugd potje inspiratie en snift er aan*. Thanks! ๐Ÿ˜€

    @Annemarie; Grinnik…eens in de zoveel tijd komt dat wel eens voor. En daarna schrijven we vast wel weer de vingers blauw…euh…typen we de vingers blauw ๐Ÿ˜‰

  14. Pasula zegt:

    Lieve Emmelinda, het kan niet altijd bal zijn ๐Ÿ˜‰
    Welterusten voor zo. ๐Ÿ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Ik ga ook slapen. Het werkt allemaal voor geen meter zo. ๐Ÿ˜‰ Slaap maar heerlijk uit! ๐Ÿ˜€
    Tot later! Dikke nachtknufff terug ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Nee he? Hihi. Daarom even een pauze ๐Ÿ˜‰ Komt vast wel weer ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ Slaap lekker lieverd! Dikke knufffff

  17. Monique zegt:

    ๐Ÿ˜€ Oh je moet is weten,hoe vaak ik me log wilden opheffen ๐Ÿ˜• Maar ben er ook nog steeds,kan jouw toch niet in de steek laten denk ik dan. *lief kijk* 8)
    Hoop dat het potje werkt,je logs zijn altijd zo leuk. Misschien ideetje morgen naar de markt gaan ofzo, leuke tas kijken ๐Ÿ˜‰ hahahahaha…

  18. Emmelinda zegt:

    @Monique; Grinnik…da’s aardig ghehehe ๐Ÿ˜€
    Ah het komt ook wel weer. Eens in de zoveel keer heb ik gewoon even een writersblock. Maar dat komt meestal wel weer goed ๐Ÿ˜‰
    Maareh…die markt is een goeie tip! ๐Ÿ˜€ Wie weet wat het oplevert? (een nieuwe tas? ghehehe)

  19. Monique zegt:

    hahaha… Wie niet waagt , wie niet wint ๐Ÿ˜› whahaha.. Maare je hebt helemaal gelijk het kan niet altijd feest wezen, ik wens je heel veel sterkte met alles.. Enne een hele dikke truste knufff

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha ๐Ÿ˜‰ Ik heb wel een ideetje over een taslog voor morgen. Maar dat zie ik dan wel weer…even kijken of ik er iets van kan bakken ๐Ÿ˜‰
    Soms heb ik ook het idee dat ik alle onderwerpen wel gehad heb in die twee-en-een-half jaar ghehehe. Is niet zo maar zo lijkt het ๐Ÿ˜‰ Maar het komt vast goed, ik blijf er vertrouwen in hebben ๐Ÿ˜‰
    Slaap lekker meissie…voor jou ook een hele dikke truste knuff ๐Ÿ˜€

  21. Nicky zegt:

    Damned! Daar baal ik van… Wie moet ik nu de schuld geven van het feit dat ik weer te laat naar ben gegaan????? ๐Ÿ˜•
    Welterusten! Enne… Wij wachten rustig af…

  22. epie zegt:

    hoef jij nooit te maffen ?
    ik ga naar huis
    maf ze ook

  23. Fabs zegt:

    Ook ik dacht.. ff nog op Emmelinda’s log te kijken maar helaas.. maar toch hijs leuk………slaap lekker

  24. epie zegt:

    ik geloof datik hier een bed ga zetten ee bedbank

  25. Monique zegt:

    Hahaha.. Je houd mensen wakker Emmelina ! Jouw log werkt verslavend ๐Ÿ˜›

  26. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Whaaahaa, oeps en nou moet je nog aan een alibi zien te komen ook nog ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Is goed…dan wacht ik ook af ghehehe. Slaap lekker meissie ๐Ÿ˜€

    @epie; Eigenlijk wel. Ik had zelfs vroeg naar bed willen gaan. pfff ๐Ÿ˜‰ Maar goed… dat wist ik al van te voren! ๐Ÿ˜€
    Slaap lekker! ๐Ÿ˜‰

    @Fabs; Nope, helaas niks te lezen vandaag…alhoewel…de dag is nog lang. De vorige keer dat ik ‘m gebruikt had regende het ineens inspiratie. Dus wie weet ๐Ÿ˜‰ Welterusten! ๐Ÿ˜€

    @Monique; Grinnik…dan kan ik hem toch onmogelijk opheffen he? ๐Ÿ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    En nu ga ik echt maffen…welterusten allemaal!

  28. Youke zegt:

    Ik wou hem van de week ook weer eens gebruiken maar heb er toen toch een logje uitgeperst (nou ja, dat is misschien wat overdreven)

  29. Goedemorgeeeeeee ๐Ÿ˜€

    Ik kom je een beetje inspiratie brengen ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ennnnn voel je het al ?….goed zo ๐Ÿ˜€

    Fijne dag vandaag liefs en een dikke knuf Ylone xx ๐Ÿ˜€

  30. marion v zegt:

    he he 8) hoe kan dat nou in eens???
    inspiratie loos, heb ik nou noooooit 8)
    *denk aan gisteren eergisteren en de dag ervoor*
    maar voor een dag je mag je wel inspiratie loos wezen, wandt dat argief van jou puilt uit jonguh ik heb denk anderhalf tot 2 uur zitten lezen ๐Ÿ˜›
    maa rwel met plezier hoor ๐Ÿ˜€
    liefs marion

  31. colinda zegt:

    Goedenmorgen,..

    Doe maar lekker rustig aan hoor,…en voel jezelf niet verplicht een logje te maken als het gewoon even niet wil lukken,…dat overkomt ons allemaal en je moet er wel plezier in blijven houden om logjes te maken en niet omdat andere het van je verwachten,……
    Dus lieverd als je inspiratie weer terug is komt dat logje van zelf wel,… ๐Ÿ˜€

    In iedergeval een hele fijne dag en een hele dikke knufff ,…. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  32. marion v zegt:

    @ colinda: jaa daar heb je gelijk in. ๐Ÿ˜‰

    nou ik ga naar school denk maar
    doei doei knuff

    sorry mensen beetje druk vandaag ๐Ÿ˜•

  33. remco zegt:

    whahahahaahahahah wat ben je toch een luiwammes ๐Ÿ˜‰
    maar waarom niet een logje over sabbatical 8)

  34. Jan zegt:

    Goeie morgen Emm
    Wilde ik toch dat plaatje jatten, krijg ik 200 volt op m’n donder ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag
    De Verhoefjes

  35. Emmelinda zegt:

    @Youke; Ghehehe ik kom hem nou vaker tegen. Geinig als je iets maakt maar er geen erg in hebt dat het wel eens handig voor anderen kan zijn hahaha. Ik sta er steeds van te kijken ๐Ÿ˜€

    @Rhodosfriends; Goodmorning ๐Ÿ˜€
    Hahaha het is wel van een goed jaar! Thanks, misschien kan ik er wel wat mee ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag vandaag ๐Ÿ˜€ Een heeeele dikke knufff

    @Marion; Tsja…op is op denk ik ghehehe. Hahaha dan ben je echt heel braaf geweest want daar staat me toch een boel in he? Ghehehe. Ik vind het wel heel grappig dat je er in hebt zitten lezen ๐Ÿ˜€ Dikke knufff

    @Colinda; Goedemorgen ๐Ÿ˜€
    Gek he, eens in de zoveel tijd komt dat opzetten. Maar gelukkig gaat het meestal ook weer weg. Dus wie weet is er morgen ineens weer iets te vertellen ๐Ÿ˜‰ Dan zien jullie het vanzelf ๐Ÿ˜€

    Ik wens jou een hele fijne vrijdag toe! Yes…bijna weekend! Jippieeee ๐Ÿ˜€ Een hele dikke knufff voor jou! ๐Ÿ˜€

    @Remco; Grinnik, lui? Ikke? *gaapt* Welneuh ๐Ÿ˜›
    Maareh…wie weet is dat wel iets ja 8)

    @Jan; Goeiemorgen Jan,
    Whaahaa goeie beveiliging he? *grinnikt*. Ik had hem een poos geleden gemaakt en al eens op de log gezet en ineens kwam ik hem overal tegen hahaha. Blijkt wel dat ie in de smaak valt ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jullie ook een hele fijne dag! Liefs ๐Ÿ˜€

  36. neem je tijd, geniet van de rust en take care! ๐Ÿ™‚ kusje xx

  37. Emmelinda zegt:

    Thanks ๐Ÿ˜€ Wie weet schiet me straks wel iets te binnen ๐Ÿ˜‰ Knuffie voor jou! ๐Ÿ˜€

  38. leejo zegt:

    Goedemorgen Emm
    Zo was weer ff lekker, beetje uitslapen ๐Ÿ˜€
    Fijne dag ๐Ÿ˜€
    Knuff

  39. Emmelinda zegt:

    Goodmorning Leejo ๐Ÿ˜€
    Ik geloof het goed…dat is vast voor herhaling vatbaar he? Hihi. Morgen doe ik je na. Ik verheug me er nou al op ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufffffff

  40. Jan zegt:

    Die heeft dan wel die 200 volt op zun kat gehad

  41. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Ja hahaha ik zit even te kijken maar hij duikt overal op. Wat geinig. Maareh…volgende keer maak ik alles lekker met een geel randje ๐Ÿ˜›

    @Jan; Hahaha ik zie er nog meer…half weblogland staat onder stroom 8)

  42. Gonny zegt:

    Maakt niet uit …komen toch wel reacties….hahaha….ik ben pas een half uur wakker zeg….oh…ik heb lekker geslapen..hahahaha…

  43. Emmelinda zegt:

    Ik moest aan je denken net want bij jou tegenover stonden ze stenen uit te pakken en ik was al bang dat ze je uit bed zouden drillen ๐Ÿ˜‰

  44. Jan zegt:

    En er staat ook nog een ยฉ bij, heb je dat gezien???

  45. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa ja ik zie het. Goed van jou, dat had ik nog niet gezien!

    hier nog eentje onder stroom ๐Ÿ˜›

  46. leonie zegt:

    Hele goede morgen….. ๐Ÿ˜‰ en ondanks “geen” log nog genoeg gesprekstof hier…haha….Fijn weekend alvast! Leonie ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  47. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Leonie! Lekker geslapen? Hahaha ja zeg dat wel ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend en natuurlijk een hele fijne dag! Groetjes ๐Ÿ˜€

  48. Jan zegt:

    Ik zag dat je bij die laatste wel te gast was ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  49. Emmelinda zegt:

    Ja ff spieken ghehehe ๐Ÿ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    Kijken of daar iets te jatten valt ๐Ÿ˜›

  51. Gonny zegt:

    Ik moet ff afwassen en opruimen en dan komt die man naar me keuken kijken ….Mari heeft gisteren een deurtje helemaal gesloopt…en ikke net ook een …hahaha…ons Kim zei net…wa is da hier voor een raar huishouden hahahahha….fam. flodder….whahahahaha….

  52. Emmelinda zegt:

    Whaahaa stelletje slopers ๐Ÿ˜› Lekker even op afreageren he? Ghehehe. Hoe laat komt die man of heeft ie geen tijd afgesproken?

  53. Gonny zegt:

    Tussen 10.00 en 12.00……..anders krijg ik dalijk nog geen nieuwe keuken….

  54. Emmelinda zegt:

    Ja psies…soms moet je het lot een handje helpen he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  55. alinda zegt:

    ja wat ben jij nou voor een doos zeg ๐Ÿ˜›
    ik vandaag toch nog een loggie gedaan ergenisje van me keuken krijg ik hier geen loggie te zien. ji j bent erggggg

  56. Emmelinda zegt:

    Hahaha leuke verrassing he? Maar niet getreurd…er staat nog een overvol archief hiernaast, ghehehe ๐Ÿ˜‰ Keuze zat ๐Ÿ˜€

  57. Emmaly zegt:

    Goedenmorgen emm

    haha je ik heb even de muis op het plaatje laten rusten..maar dat heb je slim gedaan en nu maar hopen dat het werkt ๐Ÿ˜‰

    Knuff

  58. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Emke ๐Ÿ˜€

    Hahaha ja je weet maar nooit. In het vervolg maak ik er een gele rand omheen. Dacht ik iets orgineels te hebben… ghehehe ๐Ÿ˜‰ Maareh ik zag ‘m op een boel logjes dus als ze ‘m hier niet jatten, jatten ze ‘m daar wel. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

  59. Gonny zegt:

    Zo…hij is net geweest….mag een nieuwe keuken uitzoeken( met vaatwasser, magnetron, oven keramische kookplaat enz. hahahahahaha)
    Nee bij de woning bouw hรจ…en krijg nieuwe tegels….duurt nog een week of 6….en daar doen ze dan 3 dagen over…pfff…wel lang maar ja, goei werk heeft tyd nodig…ik ben allang blij dat ik alles nieuw krijg( whaaa en die rotzooi dan ?….niet aan denken Gonny…) ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  60. Ineke zegt:

    Jammer, maar je ziet genoeg reacties om te lezen ๐Ÿ˜€
    Fijn weekend!!
    Groetjes Ineke

  61. Emmelinda zegt:

    @Gonny; YIHAAAAA Gefeliciteerd! Tjemig…ze pakken het ook meteen goed aan he? Ik ben benieuwd uit welke kleuren je mag kiezen! Lekker he…dat straks alles nieuw is? Haal maar alvast stofkapjes in huis ๐Ÿ˜‰

    @Ineke;Hahaha dat is waar ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!En een fijne vrijdag ๐Ÿ˜€ Groetjes terug ๐Ÿ˜€

  62. --Natazz-- zegt:

    Hmm gezellig hoor! ๐Ÿ˜ฆ

  63. Emmelinda zegt:

    @Monique; Goeiemorgen! Ook jij een hele fijne dag! Dikke knufffff

    @Natazz; Ik kan wel een liedje gaan zingen? *kijkt vragend* 8)

  64. GekinblacK zegt:

    Geen log vandaag ? Hmmm, en wat is dit dan ? Emmelinda’s chatlog. ๐Ÿ˜›

  65. Emmelinda zegt:

    Had eigenlijk morgen gemoeten. Was het een 1-april grap ๐Ÿ˜› ghehehe

  66. Gonny zegt:

    Gaan we daarna meteen behangen denk ik …als Mari dat wil….Shit dan kan ik 3 dagen niet koken…wat moeten we dan toch eten…???

    Ohw ja …waar moet ik eigenlijk zoeken als ik een liedje wil …??

  67. Emmelinda zegt:

    Oh problems, problems. McDrek, Sjinees en friettent here we come. ( doe ons ook eens zo’n woningbouwvereniging :P)
    Maareh…liedje? Wil je een mp3-tje of wil je iets voor je log? Watbedoelu?

  68. Gonny zegt:

    Nee ik zoek een liedje van vroeger…maar weet niet waar ik moet zoeken..gewoon voor op me comp.

  69. Emmelinda zegt:

    Wat je me laatst vroeg in een mail? Daar ben ik nog steeds naar op zoek

  70. tycho's mama zegt:

    Geen log? Dan ook geen reactie ๐Ÿ˜‰

  71. tycho's mama zegt:

    Geen log? Dan ook geen reactie ๐Ÿ˜‰

  72. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…twee reakties nog wel om te zeggen dat ik geen reaktie krijg ghehehe ๐Ÿ˜‰

  73. Gonny zegt:

    Ja ik denk duurt zolang……hahahahahaha…ik zal zelf is gaan zoeken…whahahahahaha…

  74. Emmelinda zegt:

    Ik kan ‘m niet vinden. Ik zoek dagelijks ๐Ÿ˜‰

  75. nieta zegt:

    Ik vond het al zo knap dat je elke dag iets leuks inelkaar flanst maar jij hebt dus ook wel es een offday!!
    Ik begin er maar niet aan,een weblog! Ben bang dat ik elke dag dan een writersblock heb!! 8) En ja,dan hou je ook geen lezer over,he!! Daar heb jij geen last van,jij hebt zelfs zonder log nog meer dan 70 reakties!!! 8) Prettige dag nog en een SMOK van mij!!! ๐Ÿ˜€

  76. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…het duurt nooit lang maar het komt inderdaad wel eens voor.
    Hihi het valt mij ook nog mee na twee-en-een-half jaar om toch maar weer iets te vinden. Vaak gaat het vanzelf, die onderwerpen maar nou is het even op. Kan zo weer veranderen hihi. Toch vind ik het iedere keer weer vervelend want ik vind het heerlijk om die stukjes te schrijven. ๐Ÿ˜‰
    Hihi ja gelukkig loopt niet iedereen massaal weg als er een keer niks staat. Ik wens jou ook nog een hele prettige dag ๐Ÿ˜€ Dikke knuffffff

  77. Gonny zegt:

    Wow eey…..nou is de loodgieter er….me speolbak deed ’t niet…maarre die ziet er goed uit…pfff.hij praat plat..maar dat maakt niks uit hoor…whaaaahahahaha

  78. Emmelinda zegt:

    Wat heb jij veel manvolk over de vloer? Ghehehe ๐Ÿ˜›
    Ik geloof dat ik effies op visite kom (haha nou ben je bang dat ik het nog doe ook he? hahaha)

  79. nieta zegt:

    Handjes boven de spoelbak houden,he dames!!!!! ๐Ÿ˜€

  80. tycho's mama zegt:

    Ga ff bij Gonny kijken en neem je digi mee!! Leuk voer voor een logje!! En anders………..kan je ook bij mij even een wasje weg komen strijken???? Ik duik ff de zolder op, tot later!!!

  81. Gonny zegt:

    Neej…. maar je blijft eraf hรจ….en hij zei mevr. tegen mij hahahahahahaahaha…..

  82. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Voer? Ja afvoer vrees ik ghehehe ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Hihi ja hoor ik wil bij jou wel een wasje wegstrijken. Ik vrees alleen dat we niet zoveel afkrijgen hahaha. Neem ik wel iets lekkers mee oke? ๐Ÿ˜‰ Tot later ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Oh wat een schatje! Hoe oud issie ongeveer?

  84. Gonny zegt:

    Hij is weg…. ๐Ÿ˜ฆ ….ik ga gewoon iets anders mollen ๐Ÿ˜€ moet.. ie weer terug komen….hahahahahaha.

  85. nieta zegt:

    Jij haat strijken,Emmelinda.Doe mij em maar!! Als ik eerst de mijne heb weggewerkt…. 8)

  86. Emmelinda zegt:

    Issie weg? Tjemig nu al? Jaaaa hahaha. Sturen ze dan een collega. Eentje met heel veel pukkels ๐Ÿ˜›

  87. Emmelinda zegt:

    @Nieta; Haat is zeker. Ws ook een smoesje. Niet doorvertellen he? Heb ik weer een excuus om iets lekkers te eten. ๐Ÿ˜›
    Hahaha wat heb jij gesloopt om bezoek te krijgen?

  88. Gonny zegt:

    Ja jou leeftyd…shit zeg……verrekte snotneus..whahhahahahaha

  89. Gonny zegt:

    Nee ik weet hoe dat ie heet…hahahaha…hij was moooooi…..

  90. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Whaahaa ๐Ÿ˜› shit was ik toch maar ff komen spieken. Kun je niet iets met de wc rommelen ofzo?

    Ken je die reclame trouwens van die vrouw die zich “sexy” aankleed omdat er iets bezorgd word en dat ze dan dikke pech heeft omdat er twee mannen komen? Hahaha vinnikleuk ๐Ÿ˜€

  91. Gonny zegt:

    ja doe ik dalik….

  92. Emmelinda zegt:

    Pas op hoor…dat je het niet te bont maakt…anders zit je tot na het weekend met een kapotte plee ghehehe ๐Ÿ˜‰

  93. Gonny zegt:

    Ja maar is miss iets voor Mel ….is knap en ook nog Nederlander wel te oud voor haar..maar da maakt niet uit…als je d’r zo uitziet….hihihihi… ๐Ÿ˜›

  94. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wat balen nou dat Mel niet thuis is. Zo’n smakelijk hapje wordt vast niet iedere dag geserveerd ๐Ÿ˜‰

  95. Gonny zegt:

    Nee …..zeker niet..
    En dan zegt ze ook nog dat er geen knappe Nederlanders zijn….raar kind….

  96. Emmelinda zegt:

    Ik vrees dat we haar eens nodig moeten bijspijkeren he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

  97. Gonny zegt:

    Nou ga ik nog ffkes wat doen ,de was enzo…. ๐Ÿ˜ฆ bye bye ๐Ÿ˜€

  98. B.O.B zegt:

    dat is de kunst, gรฉรฉn log en toch over de honderd reacties…………

  99. Jan zegt:

    @ Gonny als je nog meer molt kom ik wel even, dan stoot je daarna je hele huis om ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  100. Abby zegt:

    Hahaha, geen logje en toch zoveel reacties ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  101. Bianca zegt:

    Hoi,hoi Emmelinda,alles was positief Dus er valt heel wat van mij af.Op mijn log heb ik vanmiddag even een update gemaakt over de uitslag Nou ga ik de strijd aan met het niet roken.Ik ben benieuwd of het me gaat lukken.Ik wens je nog een fijne avoond liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  102. remco zegt:

    we kunnen natuurlijk ook het emmelinda’s verzoekhoekje invoeren ๐Ÿ˜€

  103. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    geen logje, jammer ๐Ÿ˜ฆ
    Dan wens ik je een heel fijn weekend toe! Geniet ervan.
    Dikke knufff, Claudia

  104. Geertje zegt:

    Ja, das zeker jammer! ๐Ÿ˜›
    Nou, die van gister kende ik nog niet dus had toch een nieuwe 8)
    Wanadoo lag eruit; dus een had een pc loos dagje; vreemd is dat hoor!
    Wens je een fijne avond! ๐Ÿ˜›
    Liefs en een dikke knufff!

  105. Marion v zegt:

    hoii
    ja pfffff was me een werk, maar ben trots op jouw hoo r;)
    man dara is mijn log niets mee.
    nu suc7 ermee.
    ik koud ๐Ÿ˜•
    groetjess knufff

  106. Waar kan ik protest indienen. ๐Ÿ˜€

  107. rietepietz zegt:

    ach tis maar wat je gรฉรฉn log noemt ! We hebben toch iets om over te praten ? Natuurlijk lukt het niet om iedere dag een verhaal te maken , je hebt รณรณk nog zoiets als “een gezin ” fijn weekend en liefs Riet

  108. leonie zegt:

    Veel reacties…voor gรฉรฉn log..ahhaha…heel fijn weekend..of had ik je dat al gewenst… ๐Ÿ˜€ Leonie ๐Ÿ˜›

  109. Marion v zegt:

    weltrusten allemaal
    moe morgen wakker zijn
    moet werken namelijk
    trusten.
    liefs en knuff marion

  110. Gonny zegt:

    Ik ben morgen vrij…… ๐Ÿ˜€
    Maar ik ga toch zo naar bed……..

  111. Aletta zegt:

    jammer, zeg!!
    maarja, het is geen verplichting natuurlijk!!
    Slaap lekker en een prettig weekend toe gewenst!
    knuf Aletta.

  112. remco zegt:

    gister geen inspiratie
    vandaag lui
    en morgen ……. moe
    ๐Ÿ˜›

  113. Annemarie zegt:

    Jaaaa idd! Whaha, heel lang gelden jouw reactie maar ok… Ik ging lotte kijken ๐Ÿ˜‰

    Maarre.. Je hebt me aangestoken hoor met je limericks! whaha ik ben ook verslaafd ๐Ÿ˜€
    Heb zelf ook maar ff een categorie aangemaakt met limericks, dus vanaf vannacht af en toe ook 1tje van mijn kant ๐Ÿ˜€ (ennuh op crazy limerick staat er ook 1tje van mij ๐Ÿ˜€ )

    Kniefs, Annemarie

  114. Fabs zegt:

    He wat is dat nou Emmelinda! Gister al geen logje van je en vannacht helemaal niets te vinden!

    Voel eens aan je voorhoofd? Beetje ziekies? ๐Ÿ™‚

    Slaap lekker hoor haha.. vind t alleen niets voor jou!!!

    Knuff!

  115. Pasula zegt:

    Groot gelijk, 1 april is al helemaal geen datum om een log te plaatsen, ik heb er ook ernstig over getwijfeld…
    Goed weekend gewenst Emmelinda ๐Ÿ˜‰

  116. Monique zegt:

    Goedemorgen!!
    En ja een hele goede reden ( onze verslaving aan jouw log ๐Ÿ˜‰ ) om niet weg te gaan Emmelinda.
    En het maak toch niks uit als je niks kan maken even een tijdelijke dip, kan gebeuren. Ik zal er echt niet minderen om komen op je weblog hoor..

    Plakkertje voor jou

    Dikke sterkte knuffff en liefs Monique

  117. Romanya zegt:

    jammer dat je nog steeds niets getypt hebt! ๐Ÿ˜‰ een heel fijn weekend! xxx

  118. Jan zegt:

    Nou, de markt is al afgelopen hoor ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag,
    Jan en de rest

  119. colinda zegt:

    Hallo,..

    Kom je een fijne Zaterdag wensen,..
    Hoe gaat het nu met je hoofdpijn,..ik hoop dat het minder is geworden.

    Dikke Knufff,….. ๐Ÿ˜€

  120. Marion v zegt:

    ghaha 123 reacties en nu 124 reacties
    alles goed in huize emmelinda’s???????????
    mak me een beetje zorge
    liefss knuff marion

  121. Juist zegt:

    halloow, ik had van jou toch wel een grappig 1 april grapje verwacht…
    Je hebt het er vast maar drukjes mee!
    Ikke wel met de grapjes. Fijn weekend!
    groetjes Juist

  122. Ik ben echt al veel te lang niet hier geweest. Maar ik heb nu alles weer even lekker bijgelezen;)

    Alles okรฉ dan?

  123. natasjalex zegt:

    ach.. je kan niet altijd zin of tijd hebben voor een nieuw logje he? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  124. Emmaly zegt:

    ow ow voelt me vriendinneke der eigen weer niet zo lekker..of ben je gezellig op stap geweest met je gezinnetje ๐Ÿ˜€

  125. Marion v zegt:

    he he mijn zie je vanavond niet meer (iedereen rust hier) moet oppassen bij een bengel(me neefje) zie al voor me Matthijs luisteren naar Tante Marion hehe
    nee dat doen we maar een keertje niet
    he mazzel fijne avond
    liefs marion

  126. katt zegt:

    ach die inspi komt vanzelf wel weer ๐Ÿ˜‰
    groetjesss
    katt

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

