Armoedig????

[dramamodus] In de wereld heerst armoede. Helaas. Dat weten we van de televisie of we kennen het uit ervaring. Bij mensen om ons heen. Sinds kort heeft ook huize Emmelinda er mee te maken. Een telefoontje en ons lot was bekend. [/dramamodus]

Voordat jullie massaal geldinzamelingsakties gaan houden en voedselpakketten droppen (alhoewel, doe maar vooral veel brie en chocola) gebied de eerlijkheid mij om te melden dat het hier om bloedarmoede gaat. Zijn die rode bloedlichaampjes van mij toch zo maar massaal in staking gegaan! De zuurstof die ze horen te vervoeren houden ze stiekem achter. Krengen. Doen ze natuurlijk om me te pesten. Straf omdat ik ze vaak overbodig aan het werk gezet heb. Ik heb nog geld geboden maar ze waren niet te om te kopen. *stampvoet*

Bij navraag op het internet zag ik inderdaad de symptomen staan die ik eerder prevelde bij de huisarts. Ik trok theatraal mijn wilsbeschikking uit de kast en begon snotterend op een kladje mijn afscheidswoorden te noteren. Mijn betraand oog viel *pok* op een artikel op mijn beeldscherm.

Eureka! *doet vreugdedansje en blaast feesttoeter* Ik was gered! Een b-tje mijn voedingspatroon aanpassen *gruwelt van vieze woorden als postelein en artisjok* en ijzertabletten richting huig mikken en de bloedlichaampjes konden zich weer als een gek vermeningvuldigen en hun taak volbrengen.

Dus, lieve surfbuiskinderen…ik doe een poosje rustig aan.

Wanneer ik terug kom ben ik vast weer ijzersterk!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Armoedig????

  1. Jacqueline zegt:

    tjaa dus dat was het dan……Valt gelukkig mee gewoon popey een poosje te logeren en je bent weer beresterk πŸ˜€

  2. Jacqueline zegt:

    Doe maar rustig aan en sterk maar goed aan. πŸ˜‰

  3. Annemarie zegt:

    Whahaha πŸ˜€
    Mijn vriendin had t ook en is dr ook weer bovenop! Maak je maar niet te druk πŸ˜‰ Gaat dat lukken? πŸ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…ik moet hoognodig aan de groene smurrie *walgt*
    Dank je wel! Ik ga ontzettend mijn best doen πŸ˜‰ Hahaha mijn stinkende best zelfs, ghehehe πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja hoor dat gaat zeker lukken. ik ben zo ongelooflijk blij dat het nu een naam heeft! Bij de zwangerschappen heb ik er ook zo ontzettend veel last van gehad. Raar dat ik er nou helemaal niet aan gedacht heb! Lang leve het bloedprikken hihi πŸ˜€

  6. Annemarie zegt:

    Whaha braaf meisje hoor!! Dat je toch bent gegaan πŸ˜‰ πŸ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…*klopt zichzelf op borst*. Die ene keer was het me echt veel te druk. Dat zou ik nooit halen omdat ik weer terug naar school moest om de kids op te pikken. Maar de volgende ochtend ben ik braaf geweest. Goed he? Hahaha

  8. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Ik ga er nu ook vandoor. Morgen kom ik bij iedereen bij lezen oke? πŸ˜‰

    Slaap lekker voor strakkies! Knuffies! πŸ˜€

  9. Annemarie zegt:

    Jaaa heel braaf!!!
    Weltrusten!!!
    Xieje morgen!
    Kniefs!!

  10. Emmelinda zegt:

    Okidokie! Tot morgen! πŸ˜€
    Knieferdeknief πŸ˜€

  11. --Natazz-- zegt:

    Dus hup je nest in en slapen.

    truste

    Liefs
    Xx

  12. Pasula zegt:

    Ehm, rode wijn drinken zou helpen? Er zitten meer loggers aan de wijn dan je zo zou vermoeden… 8) πŸ˜€

    Sterkte Emmelinda en doe het lekker ff rustig aan he?

  13. Als je het even rustig an doet, kom je er beresterk uit terug.
    Alhoewel, je was (bent) altid toch al beresterk.
    Lieve EM denk even aan jezelf zie je snel weer.
    XXX Emile.

  14. Ik weet niet of dit over komt maar schrijf het toch op.
    Ik zie altijd alles voor me.
    Bij je muziekje, zie ik jou over het scherm heen en weer hollen in zo’n showpakje met een bord Emmelinda is even afwezig. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Ik zie het voor me en dacht zet het toch even neer πŸ˜€ πŸ˜€

  15. B.O.B zegt:

    Lieve Em, hè wat naar nou, bloedarmoede. Kan heel vervelend zijn en je wordt er erg moe van. Doe maar eens een tijdje lekker rustig aan en goed je pillen nemen hoor meis.
    Ik hoop dat je weer gauw wat sterker bent en dat je je dan wat beter zult voelen.
    Ik stuur je morgen ff een mailtje, ff kletsen, goed?
    Liefs en een super knufff van Lia.

  16. remco zegt:

    heb je nog intresse in een paar kilo oud ijzer πŸ˜‰

    en doe rustig aan je lichaam moet nog heeeeeeeeeel lang mee πŸ˜€

  17. tycho's mama zegt:

    Oh, oh, ze moet aan de gezonde groente!!! Maar *tromgeroffel* MacDonalds heeft ook een groentenburger!!! Tussen een Big Mac zitten blaadjes sla!! In het warme appelgebak zit appel!! Nou, gezond of niet πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  18. Bianca zegt:

    Dat is even niet niks Bloedarmoede.Doe maar rustig aan de komende tijd en trouw je medicijnen innemen. πŸ˜‰ πŸ˜‰ Ik ben ook zo’n goeie medicijnen slikker dus niet.Maar ja we hebben wel ons zelf ermee.Ik hoop voor je dat het snel de goeie kant weer op gaat.Liefs en een knuf van Bianca πŸ˜€ πŸ˜‰
    Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel Beeeeeeeeeeeeeeeterschap

  19. leonie zegt:

    Nou Nou..Emmalinda…inderdaad even rustig aan doen….maar iniedergeval fijn dat je weet wat het is…Fijne / rustige zondag he! Doei, Leonie πŸ˜‰

  20. Jan zegt:

    Mogge Emm
    Idd goed dat je nu weet wat het is en dat het met de juiste medicatie weer te verhelpen is.
    Doe het rustig aan, we zien je wel weer verschijnen.

    Wel verwachten we elke ochtend een nieuwe log πŸ˜› πŸ˜›
    Geintjuuuuuuuh

    Beterschap en een dikke knudd
    Jan MariΓ«lle en Rona

  21. nieta zegt:

    Hee,beterschap en wel braaf die viese dikke bruine pillen innemen,hoor!!

  22. Aysee zegt:

    tja hier nog eentje die ze ook te weinig heeft..(en ook op mijn girorek..) wat ik extra gebruik is rosevice ferro te koop bij de drogist…het scheelt mij groene smurrie te eten…vooral s’winters drink ik dit heel veel

  23. Gonny zegt:

    Gelukkig weet je nu wat het is…..ik wist niet dat je daar ook hoofdpijn van kon krijgen??…..maar goed je groentes eten ..hahahaha….en je pilletjes innemen….en dan zal het over een paar weken wel beter gaan…(weet je nog dat ik het had?) dat moe zijn is ook heel erg hΓ¨ helemaal nergens meer puff voor hebben….maar dat roosvicee ferro is idd heel goed en ook nog best lekker…..

  24. Goedemorgen Emmelinda πŸ˜€

    Acccchhhhh wat sjielig 😦 ,maar gelukkig heeft het beestje nu een naam πŸ˜› ,dus braaf zijn en groene smurrie eten en pillen slikken ……… 😦

    Betreschap meis xx dikke knuf Ylone xx πŸ˜€

  25. Fabs zegt:

    Toch maar goed dan je bloedtest! Zijn die artsen toch nog wel ergens goed voor!! Beterschap!!

  26. Tja je merkt nooit iets van die rode monstertjes in je lichaam, tot dat ze er mee stoppen natuurlijk, nou succes bij het eten van die vieze dingen he!

  27. Rianne zegt:

    O bah Emmelinda, vervelend maar gelukkig niet onoverkomelijk.
    Kalm aan en goed voor jezelf zorgen.
    In appelstroop zit ook veel ijzer……

  28. Emmaly zegt:

    A aa gossie…..gelukkig maar dat je wel bloed bent wezen prikken he…en nu weer snel opknappen hoor

    Hele dikke knuf voor jou en veel beterschap

  29. MIEP! zegt:

    Misschien ’s avonds ook eens voor 00.00 uur naar bed?
    Schijnt dat je er flink moe van wordt….
    Weet je dat er ook een roosvicee met ijzer bestaat?

    Nou meiszie, doe het rustig aan….
    We zien je wel weeer verschijnen!

  30. Aletta zegt:

    jeetje, das ook wat!
    Doe maar rustig aan, goed naar je lichaam luisteren en niet vergeten je ijzertabletten te slikken,he!
    Om even in te haken op miep: dat spul heb ik ook eens gedronken tijdens mijn zwangerschap. Het heet roosvicee ferro en werkt hartstikke goed!
    Fijne zondag verder!!
    Liefs Aletta.

  31. Marion v zegt:

    das rond uit K** he verdorie!!!
    nou meis doe het lekker relax aan en aak er gebruik van strijken word je ook heel erg moe πŸ˜‰
    en dat van de rossivisee hier boven ben ik het helemaal mee eens.
    nou hou je taai wah?
    liefs en dikke knufff marion
    zo ik heb gesproken uch 8)

  32. rietepietz zegt:

    hoi Emmelinda , misschien toch ff langs oom dokter ?
    Altijd oppassen met dit soort dingen dus…….braaf zijn hoor, Liefs Riet

  33. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Gedaan. Braaf he? Ghehehe πŸ˜€ Liefs terug! πŸ˜€

    @Pasula;Hahaha wie weet. Hebben ze ook rode wijn zonder alcohol? Maareh dank je wel, ik zal zeer zeker rustig aan doen πŸ˜‰ Dikke knuffff

    @Leidse Glibber;Dank je wel lieverd, dat doet me goed πŸ˜€
    En hahaha…weet je dat ik heeeel lang gezocht had naar een plaatje voor boven deze log? Ik had inderdaad ongeveer zoiets in mijn hoofd maar wist niet hoe ik het voor elkaar moest krijgen hahaha πŸ˜‰ Daarom heb ik het maar even zo opgelost. Geinig dat jij dat ook zo voor je ziet! Had eigenlijk ook niet kunnen missen he? Hahaha
    Dikke knufff voor jou!

    @B.O.B.; Het gekke is dat ik vanalles de schuld gaf van dat moe zijn. Ik ben zelfs een weekje eerder naar bed gegaan omdat het patroon misschien wel veranderd was??? Maar niet dus. Ik ben nog steeds een nachtmens haha. Maareh..die pillen neem ik zeer zeker in. Het is vor het goeie doel he? Ghehehe πŸ˜€ Maareh…hoe is het nu met jou?
    Dikke knuff voor jou!

    @Remco;Ghehehe in gedachten zag ik men al met een flinke magneet in mijn buurt lopen πŸ˜‰
    Maareh…thanks..ik ga zeer zeker rustig aan doen πŸ˜‰

    @Tycho’s mama;Whaahaa dat was ook het eerste wat ik hier riep. Marc al bang dat ie naar mcDrek moest hahaha ;). Weet je wat het allerstomste is? Ik eet hier nog de meeste groenten van allemaal. Vers nog wel…toch wel maf he? πŸ˜‰

    @Bianca;Ik ben ook niet zo dol op medicijnenslikken maar nu doe ik dat graag. Zoals het is gaat het echt niet meer dus ik moet wel. Het vervelende is dat die dingen net zo snel weer boven komen als dat ik ze richting huig gemikt heb getverdegetver πŸ˜‰
    Dank je wel meissie voor je beterschapswensen πŸ˜€ Dikke knufff terug! πŸ˜€

    @Leonie;Nou ijnderdaad! Ik ben zeker blij dat het nou een naam heeft. Je gaat zo aan jezelf twijfelen. Maar goed, braaf wezen en dan komt het vast weer goed πŸ˜‰ Het verklaart in ieder geval een heleboel πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Dikke knufff

    @Jan;Haaaai Jan, goeie avond! πŸ˜€
    Ja nou, inderdaad…daar ben ik echt blij mee. ook omdat er nou een boel dingen verklaarbaar zijn. Daar heb ik eigenlijk iets te lang mee gelopen. Maar goed…nu ga ik er aan werken πŸ˜‰
    Hahaha nou weet je, daar merkte ik het ’t meest aan. Normaal blijf ik logjes achter elkaar typen en nu kwam er bijna niks. Maar goed…binnenkort misschien weer πŸ˜‰

    Fijne avond en een hele dikke knudddd terug πŸ˜€

    @nieta;Grinnik…je hebt ze ook al eens gehad? Goor zijn ze he? Ze komen net zo vlug weer boven drijven als dat ik ze naar binnen werp. Getverdegetver. Maar goed…nog maar 5 maanden en drie weken hahaha πŸ˜‰
    Dank je wel voor je beterschapswensen πŸ˜€ Dikke knufff

    @Aysee;Jaaaaa die ga ik morgen halen. Goeie tip. Die heb ik tijdens de zwangerschappen veel gehad en is prima van smaak! Thanks…schaalt weer brocooli ghehehe πŸ˜‰

    @Gonny;Yep, ik ga me er nou braaf aan houden. Zoals het was wil ik niet meer. Nou inderdaad…dat moe zijn is zo erg. En slapen helpt geen moer. Ook geen schroef ghehehe. Het was nu echt tijd om er iets mee te doen. Vandaar die hoofdpijn denk ik? Yep die roosvicee ga ik morgen halen. Die is gelukkig goed weg te werken πŸ˜‰

    @Rhodosfriends;Goeieavond πŸ˜€
    *zit op en geeft pootje* Zo braaf genoeg? Ghehehe. Maar inderdaad…ik ga me er braaf aan houden. Zoals het was is ook niks dus ik moet wel πŸ˜‰
    Dank je wel voor je beterschapwensen! Fijne avond en een hele dikke knufff πŸ˜€

    @Fabs;Nou inderdaad! Hij vroeg me nog of ik dat wel wilde. Ben ik blij dat ik dat gedaan heb! πŸ˜€

    @Youke’s vriendje;Ja hihi, dan ben je je er ineens van bewust he? Is ook met dingen als pijn in de rug. Dan besef je je ineens hoe veel je met je rug doet! πŸ˜‰

    @Rianne;Oh jaaa da’s waar ook *schrijft op lijstje* en is nog lekker ook! *schrapt broccoli van lijstje* πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Emmaly;Ja hihi dat vond ik dus ook. Gek he, ergens in je achterhoofd weet je heel goed dat het menens is en dat je dan echt moet bloedprikken πŸ˜‰
    Dank je wel lieverd! Een dikke knuff terug voor jou! πŸ˜€

    @Miep;Hahaha nou voor mij dus net niet. Ik heb het pas geleden een paar dagen geprobeerd maar lag snachts uren wakker. En overdag was ik net zo moe als anders. Hielp niks. Ik ben helaas een nachtbraker. Niks aan te doen πŸ˜‰
    Gelukkig is aan de rest wel iets te doen en daar ben ik braaf mee bezig πŸ˜‰ Yep die roosvicee ga ik morgen halen. Die ken ik nog van tijdens de zwangerschap πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Aletta;Ja klopt…die heb ik ook tijdens de zwangerschappen gehad. Morgen dus meteen boodschappen doen. Gek dat je dan zulke dingen vergeet πŸ˜€ Maar ik kom er weer helemaal in hihi πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne zondag! Dikke knufff

    @Marion;Hihi nou ja, er is nu gelukkig iets aan te doen. Dat scheelt een boel. Whaahaa en dat strijken is misschien juist wΓ©l goed…er zit immers ook ijzer aan de stijkbout? Zal er eens aan likken πŸ˜› hahaha πŸ˜‰
    Dikke knufff

    @Rietepietz;Neuh want ik heb zijn assistente gesproken en zij had met hem overleg gepleegd. Daarom weet ik nou wat het is πŸ˜‰ Ik heb al braaf mijn tabletten opgehaald dus lekker smullen maar 😦 πŸ˜‰
    Dikke knufff

  34. Jaap zegt:

    Je straflinkje werkt niet (ik heb ff gekeken, maar er staat 2x http en das teveel van het goede..) maar ik heb m wel werkend gekregen 8) en zag d ‘ oorzaak van bloedstollende bezigheden… en nu moet je aan de spinazie. jaja… en da’s goed voor je. Trouwens: heb je Popeye ooit zien pulken?
    *wacht even, veelbetekenend, en retorisch, want t antwoord is een beslist neen* en zo zie je maar weer waar olijven allemaal niet goed voor zijn.. πŸ˜› ) (dat laatste is een onzinnig regeltje, maar die kant ging het in t begin van mijn reactie toch al op, dus ’t is een consequent antwoord. πŸ˜€

  35. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb zo het idee dat ik die linkjes niet hoef te plaatsen want niemand had er nog een reactie op gegeven dat die link het niet deed. πŸ˜› Zeker geschrokken van de hoeveelheid tekst ghehehe. Hulde voor Jaap! Hahaha
    Heb ik Popeye ooit zien pulken? Hahaha niet dat ik me kan herinneren. Punt voor jou πŸ˜€

  36. Gaat het Emmelinda, zal best wel weer. πŸ˜€
    Misschien met en collecte bus bij de bloedbank gaan staan zou dat helpen.
    XXX Emile.

  37. Liesbeth zegt:

    Sterkte!
    *Stuurt verse spinazie naar Emmelinda*

  38. Gonny zegt:

    Ja ik ben weer beter…..shit zeg is echt klote hoor….als ik dan zo’n pil in heb genomen dan gaat het wel na een paar uren..maar dan ben je zo moe en sloom en duizelig…maar ja ik ben er weer vanaf hΓ¨….

  39. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Oh ja ik laat me niet kisten ;). Nog niet ghehehe. Ikke met een collectbus? Neuh ik laat wel een gironummer openen ghehehe. Dikke knuffff

    @Liesbeth; *kookt meteen een paar eitjes voor bij de spinazie*. Thanks πŸ˜€

    @Gonny;Dat is natuurlijk het voornaamste; dat je er weer vanaf bent. Hopelijk is het nou voor een hele poos weg! Moet je dan ook de gordijnen gesloten houden enzo of helpt dat niks?

  40. Fabs zegt:

    Af en toe zit er toch een beetje waarheid in doktoren.. Soms toch wel slim om te luisteren, dat hebben we wel weer geleerd vandaag πŸ™‚

  41. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat lijkt mijn tekst wel…dat zeg ik ook altijd om te plagen tegen de kids πŸ˜‰ 8)

  42. leonie zegt:

    Hoe is het met je ? Alles onder controle.. πŸ˜‰ Fijne avond!

  43. Fabs zegt:

    Heerlijk om te zeggen he?? En wat heb je er van geleerd??? 8)

  44. Annemarie zegt:

    Haaai!
    Ik kwam je even een fijne avond wensen!!

    Kniefs, Annemarie

  45. Monique zegt:

    Ja jij leek me al geen lieverdje haha… Daarom vind ik je ook zo super aardig Hmm.. beetje tegenstrijdig hΓ¨… hahahaha.. En heeeeeeeeeeeele dikke knufff terug en een fijne avond toegewenst !

  46. Marion v zegt:

    ja begint daar maar vast aan tot het ijzer op is
    hoop dat je een fijne avond heb gehad 😦
    liefs knuff marion

  47. Emmelinda zegt:

    @leonie; OW ja hoor, ik laat me niet kisten hihi. Heb al braaf een paar van die vieze pillen op dus daar zal het niet aan liggen ghehehe πŸ˜‰
    Voor jou ook een hele fijne avond! πŸ˜€

    @Fabs; Hahaha je he? (en vooral zoals het bij Meneer Kaktus ging, al weten de kids niet wie dat is/was). Toen Stef gelogen had over dat ziek zijn was dat ook het eerst wat ik voor de gein aan haar vroeg :p ghehehe. Ze vond het toen niet zo grappig. Raar he? πŸ˜‰

    @Annemarie; Hoihoi πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Kniefs terug πŸ˜€

    @Monique; Ghehehe. Dingen uitspoken is nou eenmaal leuk. Geen kwaadaardige dingen hoor, dat zou ik weer sjielug vinden. Maar er blijft genoeg over πŸ˜‰ Alleen niet op 1 april. Dan heb ik een rustdag πŸ˜›
    Dag scheet, een superdikke knuffff terug! Veel plezier vanaaf met wat je ook gaat doen πŸ˜‰

    @Marion; Dan begin ik aan wat spoorbielzen. Er liggen toch genoeg hier op die heuvel hahaha
    Ja hoor, ik heb een hele fijne avond gehad. Nog eigenlijk πŸ˜‰ Jij ook?
    Dikke knufff en veel liefs van mij! πŸ˜€

  48. Marion v zegt:

    okee mooi
    nee ik niet echt maar ja

  49. Emmelinda zegt:

    Ah sjielug! Hier vangen: *gooit dikke knufff extra*

  50. Marion v zegt:

    dank je
    tja kan dr niets meer aan veranderen toch?
    ik ga zo naar bed toe kunne ze me tenminste niet grijpen
    liefss

  51. Annemarie zegt:

    Ik kan t hier wel posten.. komt ie toch niet:

    Een computerfreak uit Bakkeveen,
    Zat alleen maar voor zijn scherm, naar het scheen!

    Van alles kwam daar voorbij,
    Van muziek en film tot muggenzifterij.

    Alles, maar dan ook alles werd bekeken van top tot teen!

    *grinnik*

  52. Emmelinda zegt:

    Nope…morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen πŸ˜‰ Toch?
    Dan wens ik je voor zo meteen een hele fijne nachtrust!

  53. Emmelinda zegt:

    Oh hihi dat is die allereerste nog he? Heb je nog steeds niks van hem gehoord? En van je vriendin ook niet?

  54. Marion v zegt:

    wat een schatje is mijn neefje hΓ©???? πŸ˜€
    bedankt voor je reactie
    jij ook een fijne nachtrust
    leifs en dikke knuff MArion

  55. Annemarie zegt:

    Neee dis een totaal andere πŸ˜› Geschreven ehmmm voor over een vriend van mij!
    MAarre van daan en co nog niks gehoord! Ik verheug me op woensdag *grijnssss* Ik ga de strijd aan! En laat me niet ompraten πŸ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ja hihi ik kan me voorstellen dat je dol op hem bent πŸ˜‰ Dat is echt genieten he? πŸ˜€
    Dank je wel meissie! Dikke knufff en veel liefs van mij!

  57. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Oh grinnik….
    Maareh…wat ga je woensdag dan doen? Zie je hem dan op msn of heb ik nou iets gemist?

  58. Annemarie zegt:

    πŸ˜€

    Nee dan zijn ze weer in Oostenrijk en dus op msn.. *grinnik* En ik geloof dat ze mij beter niet kunnen treffen.. Of in elk geval Daantje niet Whahahahahahahahhahahahahahahaa πŸ˜€

  59. Emmelinda zegt:

    Groot gelijk! Eigenlijk moest je net doen alsof je neus bloed. Net doen alsof je helemaal niet gewacht hebt op zijn telefoontje of zijn komst. Net doen alsof je dat hele weekend ergens op bezoek geweest bent :p maja…. 8)

  60. Annemarie zegt:

    Haha πŸ˜€ Zo erg laat ik t ook niet merken hoor! Ik sprak m toch al nooit aan op msn! Dus nu ook niet πŸ˜€ Ennuh verder… πŸ˜‰ Hij mag er zelf over beginnen.. Van mij hoort ie er niks over! maar als ie er dan over begint.. Tsja dan ben ik heel onverschillig.. Bovendien πŸ˜€ Ik heb hem niet nodig! πŸ˜‰ 8)

  61. Emmelinda zegt:

    Goed zo meissie! (waar ken ik dat van? hihi ;)) Ik ben heel benieuwd oftie nog met een smoes aan komt kakken. Waarschijnlijk issie intussen voor jou ook Γ©cht minder interessant he? πŸ˜‰

  62. Annemarie zegt:

    Haha, jaaa echt wel! Whaha πŸ˜€ Dat wordt nog wat van de zomer πŸ˜‰ want dan kom ik hem natuurlijk sowieso tegen πŸ˜› *grinnik*
    Ben ook benieuwd waar die mee aan komt zetten!!! In elk geval.. Hij heeft t zelf over zichzelf afgeroepen.. Dus medelijden heb ik niet met m πŸ˜›

  63. Emmelinda zegt:

    Psies…moet je ook niet hebben. Hij heeft nou een week de tijd gehad om het recht te breien (ahaaa…misschien zit ’t ‘m dÑÑr in? ghehehe) dus nou hoeft het ook niet meer. En wanneer je hem tegenkomt is het al zooooo lang geleden. Dan weet je vast niet meer hoe ie er uit ziet. Zogenaamd dan πŸ˜‰

  64. Annemarie zegt:

    Haha idd!! πŸ˜› Maarja, k ga me vriendin dan wel opzoeken, aangezien zij mij niks heeft misdaan! (daan heeft me wel misdaan whahahahah πŸ˜€ ) en dan is hij daar natuurlijk ook πŸ˜‰
    Nee idd! Breien kan die niet 8)

  65. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk. Waarschijnlijk kan zij er niks aan doen. Ik kan me niet voorstellen dat ze je anders met hem in contact zou brengen wanneer ze hem een eikel vond. Jammer dat het niet zo is gelopen zoals zij het zich had voorgesteld. Maar goed…. πŸ˜‰

  66. Annemarie zegt:

    Tsja, ik licht haar nog wel πŸ˜‰
    Ben benieuwd wat ik dan te horen krijg!! Whaha, niet flauw bedoelt ofzo hoor! Maar zij is nogal vol van hem.. Dattie lief is etc… Tsja t zal best wel! Maar tegen mij niet πŸ˜‰

  67. Dinie zegt:

    Maar vitamine weBlog is ook heel gezond hoor.

  68. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja of eerst wachten of ze zelf met nieuws komt. Als ze inderdaad zo dik zijn met elkaar weet zij alles al. Eens kijken of zij het eerst over de brug komt?
    Nee ik snap wat je bedoelt…zo omschreef je het ook vΓ³Γ³r die zondag. Daarom is dit uiterst eigenaardig 😦

    @Dinie; *schrijft zelf 3x daags een weblog voor* πŸ˜‰

  69. Annemarie zegt:

    *grinnik* Genoeg woorden aan vuil gemaakt! ander ow πŸ˜› Heb je me lenteplantjes al gezien? πŸ˜€

  70. Emmelinda zegt:

    Vind ik ook. Dat issie helemaal niet waard! πŸ˜‰
    Ik kom er zo aan, ben al op de helft van mijn logrondje hihi πŸ˜‰

  71. Annemarie zegt:

    *grinnik* ok πŸ˜‰ K zie u wel verschijnen πŸ˜€ Whaha πŸ˜€

  72. Emmelinda zegt:

    Ssst niet doorvertellen he maar ik kom nou alvast kijken πŸ˜‰

  73. Annemarie zegt:

    Whaha ik zag je al inderdaad! πŸ˜›
    *grinnik* Nee hoor van mij hoort niemand dat πŸ˜€

  74. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik wist wel dat ik je kon vertrouwen πŸ˜‰ Ghehehe πŸ˜€

  75. Annemarie zegt:

    Whahaha πŸ˜€

    NOg een vraagje dan πŸ˜€ Had je me limerick op crazy limerick ook al gezien? πŸ˜‰

  76. Emmelinda zegt:

    Oh goed dat je het zegt…daar moet ik ook nog ff spieken! Die zal ik ook in mijn reader zetten, kan ik het niet meer vergeten πŸ˜‰

  77. Annemarie zegt:

    Hihi πŸ˜€ Wel handig πŸ˜›

  78. Emmelinda zegt:

    egwel… of hahaha ik ben echt erg. Vergeet ik het nog. 8)

  79. Annemarie zegt:

    Whahaha πŸ˜€ NOg wel je eigen site πŸ˜›

  80. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha…zo zie je maar πŸ˜‰ Maareh…hij staat er nou bij. Kan nu niet meer misgaan πŸ˜‰ Ghehehe 8)

  81. Annemarie zegt:

    Goed zo! braaf meisje 8) *grinnik*

  82. Emmelinda zegt:

    *kijkt om zich heen waar kluif blijft* ghehehe πŸ˜› πŸ˜‰

  83. Annemarie zegt:

    Die moet je zoeken! Anders is er geen lol aan!
    Ik zit trouwens weer aan de lolly’s 8)

  84. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik google wel ff πŸ˜› Gaat sneller πŸ˜‰
    Ooooh daar had ik ook zo’n zin in! In salmiaklolly’s ofzo! Mjammieeeee 8)

  85. Emmelinda zegt:

    Of ben je aan het webcammen πŸ˜› 8)

  86. Annemarie zegt:

    Ik heb chupa chups! πŸ˜€
    Nee dat niet πŸ˜‰ *grinnik* Doe ik niet zo vaak he? πŸ˜› MOet toch een beetje dat brave imago hoog houden!

  87. Emmelinda zegt:

    Ohhh wachtus…er moeten hier nog snoepzakjes van de kids liggen. Merken ze vast niet als ik er even een leen. Krijgen ze morgen wel weer trug πŸ˜‰
    Hahaha o heet dat zo wat ze omhoog moeten houden :p ghehehe

  88. Annemarie zegt:

    *grinnik* Ehh emm straks wordt je log nog als 18+ Aangemerkt , whahhahaha πŸ˜€
    Maarre! Neuh merken ze niet πŸ˜‰ whaha, anders bied je schadevergoeding πŸ˜›

  89. Emmelinda zegt:

    Hihi ja heft weblog.nl ‘m op ghehehe πŸ˜‰
    Schadevergoeding? Ikke? een bruine pil kunnen ze krijgen πŸ˜›

  90. Annemarie zegt:

    Whahaha πŸ˜€
    Nee tzelfde trug πŸ˜› *grinnik*
    Nee opheffen doen ze t niet πŸ˜‰ wel een 18plus stempel geven! πŸ˜‰

  91. Emmelinda zegt:

    Wanneer ze ‘m op een mooie plek stempelen heb ik er geen moeite mee. Ga ik nog vieze plaatjes zoeken ook om bij die stempel te zetten πŸ˜›

  92. Annemarie zegt:

    Whahaha πŸ˜€ Go you! πŸ˜›

  93. Annemarie zegt:

    Trouwens.. MIjn lolly is op! Nu heb ik een stokbrood 8)
    (Echt waar!!! )

  94. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Misschien open ik nog wel eens een 2e weblog πŸ˜‰ Later…als ik groot ben πŸ˜‰

  95. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…jaja πŸ˜›

  96. Annemarie zegt:

    Nee eerlijk waar! Net gekregen van mijn mama πŸ˜€

  97. Annemarie zegt:

    Je hebt er de schrijfstijl wel voor om vieze verhaaltjes te vertellen πŸ˜€

  98. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Oooh lekkuhhhhr! Wat zit er op? Oh we hebben hier nog kleine stokbroodjes en nog wat brie…mjammieee…maareh…de kids slapen nog niet. Liggen wel in bed hoor (erfelijk belast weetjewel)…dus nog effies wachten.

    Hahaha ik zou er wel raad mee weten ghehehe. Ik denk al een poos over een tweede weblog. Deze vind ik te gek hoor maar ik zou andere dingen kunnen en die passen hier weer niet hahaha. πŸ˜‰

  99. Annemarie zegt:

    Kruidenboter!! πŸ˜€ Heerlijk!!! πŸ˜€ Vanaaf ook al gehad bij t aafeten!! Echt jammie!!!
    Idd erfelijk belast! Heb ik ook van mijn mama idd πŸ˜‰
    Haha πŸ˜€ Als je dr 1tje bij maakt, laat t wel ff weten πŸ˜‰ Ik kom spieken! Ben altijd in voor leuke verhaaltjes πŸ˜€

  100. Emmelinda zegt:

    Mjammieeeee…ik ben dol op boursin. Hebben we nu helaas niet. Wel van die nep. Is Mies dol op. Philadelphia ofzoiets. Kan ik morgen wel weer aanvullen ghehehe.
    Hihi is jouw moeder ook een nachtraaf? Dan begrijpt ze dat van jou maar al te goed waarschijnlijk ? πŸ˜‰
    Hahaha is goed. Eerst even op krachten komen (gatver wat klinkt dat) en hier weer een verhaaltje neerzetten en dan verder kijken πŸ˜€ Ik denk ook niet dat ik die hier ga zetten op weblog.nl. Moet ik dan dubbel dokken πŸ˜‰

  101. Annemarie zegt:

    Whaha jaa ze begrijpt me heel goed! Ze is vaak later dan ikke πŸ˜‰
    Jaa ff aansterken! Mijn vriendin had t ook.. Heel irritant!!! Nouja gaat vanzelf weer over πŸ˜‰ toch? πŸ˜›

  102. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Soms vind ik het wel een uitkomst…dat lang opblijven. Meestal trouwens. De dag is zo lekker heerlijk lang. Toch? Eer de kids op bed liggen en echt slapen is het toch bijna 10 uur. Als je vroeg naar bed gaat blijft er zo weinig tijd over om samen ff te babbelen πŸ˜‰

    Ja tuurlijk. Ik heb het met de zwangerschappen ook gehad. Hoe zat het ook weer. Normaal heb je een waarde van 8,0 (ik meen me zoiets te herinneren) en toen had ik iets van 4.5 ghehehe. Superlaag dus. En dat kwam toen ook helemaal goed. Zal nu ook wel. Ik ben in ieder geval blij dat ik er iets aan kan doen πŸ˜‰

  103. Annemarie zegt:

    Jaaa idd! K vind t ook heerlijk! Al heb ik nu wel dat ik om een uur of 8 gewoon ff in slaap val als ik tv ofzo lig te kijken.. Als ik bezig ben, geen probleem! maar tv kijken of internetten = funest πŸ˜‰ Dan slaap ik ff half uurtje en dan ben ik weer helemaal fit πŸ˜€

    Ik heb er geen verstand van πŸ˜‰ Maar t beestje heeft in elk geval een naam πŸ˜€ En dat beestje kan weg worden gewerkt πŸ˜‰ En das t belangrijkste πŸ˜€

  104. Emmelinda zegt:

    O ja…maar dat heb ik ook altijd. Is net iets vroeger bij mij trouwens. Zo rond rtl boulevard. Is wel jammer want ik vind die woordgrapjes altijd zo leuk daar. Maar inderdaad…wanneer ik bezig blijf is het geen probleem. Is even een dipje hihi.

    Dat vond ik dus ook het belangrijkste. Ik ging al zo aan mezelf twijfelen. Ik heb meteen een voorraad voor een half jaar. Kan ik een internetwinkeltje bgeonnen πŸ˜› ghehehe

  105. Emmelinda zegt:

    beginnen dus…pfff als je toch eens zag hoe die berichtjes er uit zagen vΓ³Γ³rdat ik alle fouten er uit gehaald had zeg…gaat echt lekker maar niet heus πŸ˜• πŸ˜‰ Is wel lachen…er ontstaan hele nieuwe woorden ghehehe πŸ˜›

  106. Annemarie zegt:

    Jaa echt wel! Hoort bij nachtmensen geloof ik πŸ˜‰ Nouja als je t weet is t niet erg!
    Tsja bij mij kan dat eigenlijk niet eerder πŸ˜‰ Want op ma en woensdag ben ik dan nog niet trug van zwemmen! Wat ik trouwens wel in wil voeren is het middagdutje voor het eten! Dan heb je toch een leuke aaf! En omdat ik zo vaak saafs weg ben ivm zwemmen is dat wel makkelijk πŸ˜‰

    *grinnik* ik zie dat eigenlijk gelijk wel wat ik voor fouten typ, dus heel vaak gebruik ik gelijk de backspace! voordeeltje van 10 vingers typen πŸ˜€ *grinnik*

  107. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja hihi dat is wel een goed idee. Alleen lukt dat hier weer niet ivm de kids. Hmmz…laat ik hen toch buiten spelen πŸ˜› (20 graden onder nul, regenbui van hier tot Tokio maar hup buiten spelen jullie, mams moet slapuhhh)

    Ja grinnik…heb ik nooit gedaan; typles. Mijn broer wel en ik was stukken sneller haha. Ik kan overigens wel blind typen. Is handig wanneer ik mijn kladjes overtyp op mijn weblog of op word πŸ˜‰

  108. Annemarie zegt:

    Haha πŸ˜€ Tsja bij jou gaat dat idd moeilijk! Ik sluit me gewoon boven op! Denk dat ik dat toch maar ga invoeren! wel zo makkelijk πŸ˜‰

    Jaa das idd wel handig! Ik onthoud meestal mjn kladjes wel! Maar idd ik moet ook gewoon goed op blijven letten πŸ˜‰
    Ennuh ik heb mijn typles nooit afgemaakt hoor! Stoute ik! πŸ˜€

  109. Emmelinda zegt:

    Ik ga toch eens die sleutel hiero zoeken hahaha. Er moet d’r eentje zijn πŸ˜€

    De meeste kladjes zijn zo uitgebreid dat ik ze echt meteen moet opschrijven. Die kleine dingetjes weetjewel…die het nΓ©t even af maken. Die vergeet ik anders weer.
    Grinnik…kan het me heeeeel goed voorstellen. Daarbij tiepen we ondertussen zoveel met dat internet dat het helemaal niet meer nodig is he? Als ik zie hoe snel Mies al kan typen! Lijkt wel een mitrailleur (of hoeschijfjedat) πŸ˜€

  110. Annemarie zegt:

    Mitrailleur zo πŸ˜€

    Jaa dat leer je inderdaad vanzelf! Gewoon veel tikken! En k moet zeggen, msn draagt daar ook aardig wat aan bij! *grinnik* πŸ˜€

    Jaa ik heb hier ook een sleutel, maar mijn deur staat altijd open! Poes is welkom πŸ˜‰ Mijn lieve kruikje πŸ˜€ (Bij gebrek aan een lief πŸ˜› )

  111. Geertje zegt:

    Je bent toch niet zwanger 8) ?
    Das wel balen zeg!
    Ik heb een lekker recept voor een hapje met artisjok πŸ˜‰
    Als je interesse hebt geef maar een gil! πŸ˜›
    OW, je link van dat logje over pulken klopt neit helemaal πŸ˜€ Was ook gaaf te lezen! πŸ˜› 8)
    Wens je een fijne dag morgen πŸ˜€
    Liefs en dikke knuffff!!!

  112. Emmelinda zegt:

    Ha! Dus toch goed hahaha.

    Ja is zeker weten zo! We hadden thuis een typmesjien. Zo eentje waar je vingers van dubbelknakken omdat je zo hard moest slaan. Heerlijk vond ik het om me daarop op uit te leven. Hele verhalen schrijven (hahaha waar kennen we dat van? ;)) of brieven naar vriendinnen.
    Bij mijn eerste baan moesten ze altijd lachen wanneer ik begon te typen. Gewoon omdat het achter elkaar letters bleef regenen πŸ˜‰

    Ja hihi…dat moet inderdaad. Daarom sluit ik alleen de plee af. Wanneer Sam daar naar binnenloppt likt ie de wcborstel af. Gore joekel dat ie is πŸ˜› 8)

  113. Annemarie zegt:

    Whahahahhahahahahaha πŸ˜€ Als ik hier boven naar de wc ga vergeet ik wel es de deur dicht te trekken.. En poes komt dan gezellig kopjes geven *grinnik*
    Maar die van julie is wel heel erg!

    Dat van je eerste baan πŸ˜‰ goh opvallend.. Nu typ je helemaal niet zoveel meer 8) *grinnik*

  114. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Whaahaa dat zou dan in de krant kunnen. Als het goed is, is Marc nog steeds gesterilidingest πŸ˜‰ Dat moet wel een flinke Houdini geweest zijn wil die de knoop uitgeklommen zijn πŸ˜› hahaha
    Goed dat je het nog even noemt…Dat was eerder genoemd maar was ik vergeten te herstellen. Zal ik zo even doen πŸ˜€
    Maareh…is dat echt lekker artisjok? Ga je daar niet dood van enzo? hahaha 8)

    Fijne avond nog. Voor straks welterusten en een heeeele dikke knufff πŸ˜€

  115. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja goor he? *rilt van gedachte* Dus die gaat lekker niet meer mee. Hij wacht maar netjes voor de deur (waar je zin in hebt zeg…met al die gassen πŸ˜›
    Dan steekt ie zijn pootje onder de deur door enlaat ik hem graaien naar wcpapier hahaha. Leuk spelletje πŸ˜€

    Hahaha nee he? πŸ˜› Is het je ook opgevallen? Hahaha

  116. Annemarie zegt:

    *grinnik* nee de onze loopt gewoon binnen omdat ze aandacht wil πŸ˜‰ Dus die krijgt ze dan ook wel!

    Nee hoor, hoe kom je erbij! T valt totaal niet op! 8)

  117. Emmelinda zegt:

    Ja heerlijk he? Sam heeft net nog op schoot liggen maffen. Is zo lief πŸ˜€ Stef gilde net dat Sam op haar kamer zit. Ze heeft er namelijk een ballon liggen πŸ˜‰ Even redden dus πŸ˜€

    Hahaha gelukkig maar. Stel je toch voor πŸ˜‰

  118. Annemarie zegt:

    Whaha πŸ˜€ K weet niet waar dat loeder van ons uithangt! Maar ze komt vanzelf πŸ˜‰ Want ik kan niet zonder haar, maar zij ook niet zonder mij πŸ˜€

    Pcies, dat zou wel heel erg zijn! πŸ˜€

  119. Emmelinda zegt:

    Sam komt meestal rond een uur of twaalf binnenlopen. Dan zet Marc namelijk meestal de tv aan. Sam wil altijd effies met zijn pootjes over het beeldscherm vegen. Waarschijnlijk vind ie dat statische zo leuk hahaha. Of hij is een zeurpiet en ziet stof πŸ˜›

    πŸ˜‰

  120. Annemarie zegt:

    Gestoord πŸ˜€
    Onze kat kan niet bij mijn tv! *gelukkig* Wel bij een hoop andere dingen!
    Maar ook mijn vissies zijn nog veilig! πŸ˜€

  121. Emmelinda zegt:

    Ik moet er wel om lachen…dan lig ik op bed een film te kijken en dan zit hij met zijn kop er voor. Hahaha is het mega spannend en dan wil ik toch wel zien wat er zoal aan de gang is ghehehe.

    Hihi lust ie geen vis? Of is ie die kant en klare vis gewend? πŸ˜‰

  122. Annemarie zegt:

    nee lust geen vis! en de weg is geblokkeerd! *grinnik* onze vorige vis was wel altijd prooi… pootjes om de kooi en vangen maar πŸ˜‰ (poging tot in elk geval)

    Ja dat is hier dus ook zo…
    Al ligt ze dan bovenop mijn buik en wil niet opzij.. Want zodra je dat doet gaan die nageltjes uit en is het *GROMMMMMMMM RAAAWWWW* (etc.)

  123. Emmelinda zegt:

    Hihi zit misschien wΓ©l ijzer in ghehehe. Maareh…dat is dan meer om te spelen. Leuk spelletje hihi.

    hahaha vooral die etc πŸ˜‰ Sam doet dat (nog) niet. Die kijkt je eerst beledigd aan en dan loopt ie weg. Zo van “Bekijk jij het eens gauw. Net alsof ik bij JOU wil liggen”

  124. Annemarie zegt:

    Jaaa, maar dat mag ze nu niet meer πŸ˜‰ Ach ze vind het ook niet interessant!

    Je wil niet weten wat dat beest allemaal uitkraamt…
    En nou madam is echt beledigd! Gaat vaak dan uiteindelijk wel naast me liggen, na een hoop ruzie…
    t enige wanneer ze wegloopt is.. LIgt ze te slapen ofzo.. rammel ik met haar doosje voor snoepjes.. Staat gelijk op en bedelt heel erg.. Krijgt snoepjes, zoveel als ze mag.. En als het op is loopt ze weg! En komt dan voorlopig niet meer trug.. Ondankbare hond kat!

  125. Emmelinda zegt:

    Ja haha…dat met die snoepjes herken ik. Ik wil hem in de kamer hebben wanneer ik de voordeur uitga. Maar dan issie natuurlijk nergens te vinden. Dus rammel ik met die snoepjes en voila…daar issie dan.

    En wanneer ik door de achterdeur naar binnenkom komt ie me tegemoet en als ik dan wil aaien loopt ie naar zijn bakken (net naast de deur)…net alsoftie noooooooit van plan was om naar me toe te komen. Zo geinig…maf beest!

  126. Emmelinda zegt:

    Is dat geen leuk spelletje voor je? Ben het al de hele tijd aan het spelen. Heeeerlijk!

  127. Annemarie zegt:

    Jaaa idd! Vage beesten hoor! Onze kat heeft ook zoiets doms..

    Gaat ze voor het ruit zitten ( we hebben buiten bakken tot hoogte van t raam en bij 1tje zit een trappetje… ) en gaat ze heel zielig zitten kijken.. Dus dan lopen wij naar de deur, doen hem open.. Dat hoort ze maar ze komt niet!
    Dan ga je een paar stappen vooruit zodat ze je ziet door het ruit… Maar ze komt niet!
    Loop je om het hoekje en dan staat mevrouw op hoor…
    Alsof ze echt niet door heeft dat de deur open is *dom beest* πŸ˜›

  128. Emmelinda zegt:

    Hahaha is gewoon een spelletje van ze he? Haha. En zeker weten dat ze het horen!
    Oh het zijn echt heerlijke beesten! Hoe oud is poes?

  129. Annemarie zegt:

    ehh 10 geloof ik.. Kan ook 11 zijn! We weten het eigenlijk niet precies omdat ze in het wild gevonden is en wij haar uit het asiel hebben!

  130. Emmelinda zegt:

    Ah op die manier. Hebben jullie haar al lang in huis?

  131. Annemarie zegt:

    Dat zat ik net ook al te bedenken… Moet ik ook ff over nadenken…
    8 jaar volgens mij!

    En die van jullie?

  132. Emmelinda zegt:

    Wow dat is heerlijk lang!

    Sam is hier vanaf augustus. Toen was ie net 8 weken oud πŸ˜€

  133. Annemarie zegt:

    Oeh das nog maar kort! Gaaf! πŸ˜€ Nee onze is al veeel ouder! Een echte dame ook trouwens πŸ˜€

  134. Emmelinda zegt:

    Was heel toevallig dat iemand, die we van de manege kennen, het had over een nestje. We hadden het er wel eens over gehad maar goh…hoe kom je aan een betrouwbaar nestje of moet je nou naar het asiel. Of maar geen kat? Zo was het snel bekeken hihi πŸ˜‰

    Hahaha dat laat ze jullie wel merken? Heerlijk! πŸ˜€

  135. Annemarie zegt:

    Wij hadden voor haar 2 katten.. 1tje werd overreden.. Dus we wilden aanvulling! Maar zeer korte tijd nadat we haar hadden gehaald uit het asiel moesten we de ander in laten slapen.. Problemen met zijn nieren 😦 Maar goed, ze is een scheetje! πŸ˜€
    Idd! Ik wil later ook zeker weten weer een kat (katten) hebben!!

  136. Emmelinda zegt:

    Oooh sjielug! 😦 Weet je, daarom wil ik Sam ook niet naar buiten laten gaan. We hadden nu nog de keuze omdat ie dat nog niet gewend was. Het lijkt me vreselijk en aangezien het een straat verderop behoorlijk druk is 😦

    Jaaa dat begrijp ik helemaal! Ze zijn Γ©cht leuk! Ik zou er nog wel eentje willen hoor hihi. Maar Marc vind het genoeg. Ach ja, hij wil wel een hond. Vinnikookprima πŸ˜€

  137. Annemarie zegt:

    Tsja wij woonden daar aan een hele drukke weg waar ze normaal nooit op kwam.. Maar waarschijnlijk is ze achterna gezeten.. De mensen die haar hadden aangereden hadden nog een andere kat daar zien rondlopen! (je ze hebben aangebeld!!)
    En ik snap dat ook wel! Als ik een kat wil, idd ook een kleintje! En t hangt er vanaf waar ik woon, maar t liefst wil ik hem ook binnen laten, maarjah… Een kat vind t ook heelijk buiten he? πŸ˜• T blijft een lastig dilemma!

    Mijn ma en ik willen er ook nog 1tje, mijn pa niet πŸ˜‰ En ook geen hond πŸ˜›

  138. Emmelinda zegt:

    Ja dat zou goed mogelijk kunnen zijn. Misschien tijdens het spelen met die andere kat? Tsja daar kom je nooit achter. Wel super dat die mensen aangebeld hebben zeg! Het is een hele moeilijke taak waarvan ik denk dat een boel mensen snel doorrijden!
    Yep hihi…maar goed, tot nu toe kan ik niet zeggen dat Sam ontzettend graag naar buiten wil. Als de voordeur openstaat issie ook niet meteen er bij. Maar goed, je weet nooit. We hebben hier trouwens echt een kattenplaag buiten. Er zitten hier zo ontzettend veel katten in de buurt!

    Hihi die mannen ook he? πŸ˜› ghehehe πŸ˜‰ 8)

  139. Annemarie zegt:

    Jaa hier ook! Maar wel gezellig! Maar sinds poes hier is zie ik in de tuin nooit meer andere katten *grinnik*

    Onze moet je echt niet binnen houden! Ze moest vanwege de verhuizing ff binnen blijven en mocht alleen aan een lijntje naar buiten.. Ohoh, dat wil ik niet meer meemaken!!! Zooooooooo chagrijnig!! NIet normaal.. En mij altijd maar wakker maken. Echt errug!! Niet normaal meer!!! Dus ik naar buiten.. kwartiertje, maar madam alleen maar zitten.. Dus ik wilde dan weer naar binnen maar om haar binnen te krijgen *zucht* ik kwam binnen met alles onder krassen van t krabben van haar.. Dus na een paar dagen haar maar snel ‘losgelaten’!

  140. Emmelinda zegt:

    Ik probeer ze altijd te lokken. Zo heb ik tΓ³ch nog een extra kat. Maar die zien de bui al hangen denk ik ghehehe πŸ˜‰ Ze trappen er niet in πŸ˜‰

    Dat zal bij poes ook wel komen omdat ze in het wild gevangen is genomen he? Dan hebben ze de buitenlucht geroken en is het afgelopen met het binnenzitten πŸ˜‰
    Haha ja dan weet je wel wat je moet doen he? Loslaten! Ghehehe. Ik hoor het wel eens vaker hoe moeilijk dat is. Was toch ook met die vogelgriep en die kat die overleden is? Ineens de schrik dat de katten binnengehouden moesten worden. En voor hoe lang. Ik kan me voorstellen dat het een onmogelijke taak is.

  141. Emmelinda zegt:

    Ik ga overigens maffen πŸ˜€ SLaap lekker voor strakkies!
    Kniefs en tot latersz! πŸ˜€

  142. Annemarie zegt:

    Haha πŸ˜€ Jaaa klopt!
    Ik moet ook gaan, ons dametje komt weer bedelen om aandacht πŸ˜‰ En dat kan ik natuurlijk niet weigeren!
    Trusten en tot later vandaag!!!
    Dan hadden wij bedacht, we doen haar gewoon overdag aan lijntje naar buiten! En dan moet ze saafs maar binnen blijven!

    Kniefs!!!!

    p.s wat ben ik toch lief.. Ik krijg zoveel kopjes en miauwtjes op dit moment 8) Whaha πŸ˜€
    Trusten!

  143. Emmelinda zegt:

    Hihi Sam was inderdaad rond twaalf uur hier binnenkomen lopen (tien over) en ligt nou bij Marc. Ik wil ook even bij hem liggen (Bij Sam πŸ˜› ghehehe)

    Knuffel poes maar lekker πŸ˜€ Slaap ze!

  144. Pasula zegt:

    Girlpower!!!! πŸ˜€
    Slaap lekker Emmelinda πŸ˜‰

  145. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Maak er een ijzersterke dag van vandaag πŸ˜€
    knuff, Leejo

  146. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…

    Nou dat wordt heel veel groente eten hΓ© met name spinazie ,….Maar het is natuurlijk wel fijn dat je nu weet waarom je jezelf zo rot voelden en waar die hoofdpijn vandaan komt ,….
    Nou ga jij maar lekker aansterken en doe het zeker lekker rustig aan,…..Beterschap,… πŸ˜€

    En fijne Dag,…..En een Superdikke Knuff van mij,… πŸ˜€

  147. Gonny zegt:

    Goeiemorge….en? Wat ga je vandaag eten…?
    πŸ˜€

  148. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Wat heb jij een geinig muziekje erop.Je word er echt vrolijk van.Gaat het alweer een beetje?Ik wens je veel beterschap toe en ik hoop dat je je eigen weer snel beter gaat voelen en natuurlijk ijzer sterk.
    Liefs en een knuf van Bianca πŸ˜€ πŸ˜‰

  149. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Grinnik…klinkt wel he? πŸ˜‰ Girlpower :D. Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Dikke knufff

    @Leejo;Haaai Leejo, een hele goeie morgen!
    Dank je wel..dat ga ik zeker doen! πŸ˜€ Jij ook een hele fijne dag! πŸ˜€ Dikke knufff

    @Colinda; Haaai, goeiemorgen! πŸ˜€
    Ja ik verheug me er nou al op (NOT) hahaha. Maar goed, het is voor het goede doel zullen we maar zeggen ghehehe. Ik ben inderdaad blij dat er nu uitgekomen is wΓ‘t het dan is. Dus nu even flink aan de gang en braaf zijn. Dan komt het vast wel weer goed πŸ˜€ πŸ˜‰
    Dank je wel voor je beterschapswensen! Ik wens jou een hele fijne dag vandaag! Een megaknufff van mij! πŸ˜€

    @Gonny; Goeiemorgen πŸ˜€ Grinnik…pizza met ananas er op πŸ˜› Ghehehe nee nog geen flauw idee. Straks effies boodschappen doen πŸ˜‰ Fijne dag vandaag! πŸ˜€

    @Bianca; Goeiemorgen Bianca; Hahaha ja dat is waarschijnlijk het muziekje van dat spelletje πŸ˜€ Ik vind het ook een vrolijk spelletje, lekker melig hahaha.
    Hoe is het met je stoppoging? Gaat het allemaal een beetje?
    Dank je wel voor je beterschapswensen πŸ˜€ Ik ga in ieder geval mijn best doen πŸ˜‰ Dikke knufff en veel liefs van mij! πŸ˜€

  150. Jan zegt:

    Goede morgen Emm
    Ik kom je een groentevolle dag toewensen
    Rustig aan hΓ©?
    Liefs, Jan en de rest

  151. Emmaly zegt:

    Hoi Hoi πŸ˜€

    Heb een rustig weekend gehad….Hoe voel je je eigen nu??al iets beter of voel je er nog niks van

    Knufffie

  152. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Jan πŸ˜€
    *neemt snel de groenten van Hak Jan over*
    Ja vandaag doe ik rustig aan. Ik heb voor de sier het strijkijzer hier gezet. Neuh geintje…ik ga effies strijken. Is niet zoveel en daarna doe ik niks meer πŸ˜‰
    Ik wens jou een hele fijne dag! Dikke knufff voor jullie alle drie! πŸ˜€

  153. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Haaai meissie πŸ˜€

    Dus heerlijk uitgerust? Hihi. Dan kun je er weer lekker tegenaan deze week πŸ˜‰ πŸ˜€ . Neuh, er is nog niet veel veranderd. Maar voor mijn gevoel is het wel beter dat ik weet dat er binnenkort verandering op zal treden. Effies afwachten dus πŸ˜‰

    Dikke knufff

  154. femke zegt:

    ff wachten op verandering dus maar gelukkig komt die eraan πŸ˜‰
    liefs femke

  155. Goedemorggggge Emmelinda πŸ˜€

    Pilletje`s niet vergeten he ! πŸ˜›

    Fijne dag gewenst en een dikke knuf xx Ylone

  156. Emmelinda zegt:

    @Femke; Ja inderdaad! Ik hoop dat het snel aanslaat. Aan mij zal het in ieder geval niet liggen hihi πŸ˜€ πŸ˜‰
    Dikke knuffff

    @Rhodosfriends; Hihi goeiemorguhhh. Je klinkt heerlijk vrolijk…heb je goed geslapen? Klaar om weer verder te klussen?
    Hihi nee die vergeet ik niet. Ik denk er de hele tijd aan dat ik ze een half uur voor het eten moet nemen. Net een obsessie whaahaa πŸ˜›
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff van mij πŸ˜€

  157. Jan zegt:

    Neeeeeeee Emm, géén potje….VERS!!!!
    Terug naar de winkel….omruilen….heb je het bonnetje nog??
    Hoor mij nou, wij hebben vanavond rode kool…

    …van Hak πŸ˜€

  158. Emmelinda zegt:

    Hahaha…*zoekt bonnetje in prullenbak*
    Maareh…ik weet dat vers het beste is maar groenten uit blik en pot is toch Γ³Γ³k gezond? Tenminste…zoiets heb ik toch begrepen? πŸ˜‰

  159. colinda zegt:

    Hallo ,…

    Ik kom je een fijne Maandag wensen ,…

    Dikke Knufff πŸ˜€

  160. Emmelinda zegt:

    Haaaaai πŸ˜€

    En natuurlijk wens ik jou Γ³Γ³k een hele fijne maandag! Dikke knufff voor jou! πŸ˜€

  161. Pien zegt:

    Mens wat heb ik genoten op jouw Log…
    heerlijk !!!

    pulluk ze !!!
    xPien

  162. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel Pien πŸ˜€ Dat doet me goed ghehehe πŸ˜€

    Grinnik…zal ik doen. πŸ˜€ πŸ˜‰
    Dikke knuffff

  163. Ineke zegt:

    Hahaha zelfs van bloedarmoede maak je nog iets leuks πŸ˜€
    Fijne dag
    Liefs Ineke

  164. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het leven is een grote grap πŸ˜› Hahaha geintjuhhhh. πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufffff πŸ˜€

  165. *Cloggy* zegt:

    Je hebt geluk schat, voorjaar voor de deur.
    Veel verse groentes en salades, fruit erin mikken!
    Komt helemaal goed met jou!
    Fijne dag, liefs Ria πŸ˜›

  166. Emmelinda zegt:

    Haaaai lieverd!
    Jaaaa heerlijk! Weet je wat nou zo maf is eigenlijk? De rest van mijn gezin gruwelt er van. Ik maak altijd een salade voor mezelf. En wie heeft er bloedarmoede? Hahaha wat een giller. Heb ik weer hoor πŸ˜‰ Hihi.
    Maar je hebt gelijk…het gaat helemaal goed komen!
    Ik wens jou ook een hele fijne dag, ben je al een beetje klaar met verhuizen? πŸ˜€
    Een dikke knufff voor jou! πŸ˜€

  167. Kaat zegt:

    heeeeeeeel veel (ijzer)sterkte gewenst en hopelijk een zonnige week, das voor iedereen wel ff prettig! πŸ˜€

  168. Leo zegt:

    hehe..ik ben er..wat een rij….maar eh…wat ik zeggen wou…Fijne Dag he…lekker weer ….Doei…zus!!!! Hahha πŸ˜€ πŸ˜›

  169. leonie zegt:

    ben ik natuurlijk…ging eff iets fout… πŸ˜‰

  170. Emmaly zegt:

    ships..dus hoofdpijn is nog niet minder..nou rustig aan het zal nu vanzelf wel over gaan door de medicijntjes πŸ˜‰

  171. Emmelinda zegt:

    @Kaat;Dank je wel πŸ˜€ Ik knaag wat spijkers weg hiero πŸ˜› πŸ˜‰ Maar dat vind ik een goeie deal…ik zal een stukkie van hier opsturen oke? πŸ˜‰

    @Leonie; Hahaha was je getransformeerd? Van man een vrouw geworden? Hahaha πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag meissie! Dag zussie πŸ˜€ Braaf zijn he? Ghehehe πŸ˜‰

    @Emmaly;Dat denk ik ook. Het is twee dagen goed gegaan na het doktersbezoek. Van schrik denk ik ghehehe. Maar goed, ik ga er nou braaf mee aan de slag πŸ˜€ πŸ˜‰

  172. natasjalex zegt:

    oh ja.. das erg vervelend!! nou, doe maar rustig aan!!
    groetjessss πŸ˜€

  173. Emmelinda zegt:

    Doe ik πŸ˜€ Ben heel braaf nou πŸ˜‰ Groetjes terug πŸ˜€

  174. Abby zegt:

    Sterkte dan maar?! En smakelijk eten πŸ˜‰

  175. Emmelinda zegt:

    Dank je wel…zal allemaal wel goedkomen πŸ˜€ πŸ˜‰ Straks eens even flink boodschappen doen πŸ˜€

  176. Monique zegt:

    Goede avond !!…
    Ohh vreselijk.. Een kind die zijn speen kwijt is ! Gelukkig heb ik er nooit last van gehad, Gio hate spenen! Hij moest er niks van hebben tot hij bijna twee werd en toen ineens via oma ( om zoet te krijgen) aan een speen begon. Maar dat heeft mama monique snel afgeleerd. 2 Jaar is geen leeftijd om te beginnen,maar om nodig te stoppen πŸ˜› hahaha.. 8) En gio heeft er na wat enkele ontwennigs verschijnselen geen last meer gehad. πŸ˜€ Heerlijk kind zonder speen, zelfs de fles had hij hekel aan. hahaha.. Hij ging van af de borst naar een plastic beker :p Alleen met echt moeten dronk hij wel eens uit flesje !

    heel veel sterkte, fijne avond en een vreselijke dikke knufff voor jouw lieverd !

  177. Emmelinda zegt:

    Haaai Monique! Een hele goeie avond! πŸ˜€
    Ja dat is zeker vreselijk en ik vond het zo zielig om te zien en te horen. Eigenlijk wil je helpen maar goh…is dat wel verstandig?
    Hihi dat heb ik wel eens vaker gehoord…dat de oppas of oma/opa de kids aan de speen gekregen hadden. Heb je toch ineens een megaprobleem. Maar gelukkig is dat bij jullie goedgekomen. Krijg je het toch effies benauwd van he? Het is wel goed bedoeld…maar toch hihi.

    Dank je wel meissie, ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne avond! En een dikke pakkerd voor jou! *SMAK*

  178. Marika zegt:

    Bloedarmoede ojeee…. ik had dat vroeger vrij vaak en moest dan weer een tijdje van die stinkende pillen vreten. Brr… maar ja als het maar helpt hΓ¨? Beterschap!! πŸ˜€

  179. Emmelinda zegt:

    Ja giechel…het lijkt wel alsof het door je porieΓ«n naar buiten komt he, die lucht! Dat ze daar eens iets leuks voor verzinnen? Hihi. Maareh…dank je wel πŸ˜€

  180. Nicky zegt:

    Hmmm. Ik had deze al wel gelezen… Maar had ik nou al gereageerd? πŸ˜• Je denkt toch Γ©cht niet dat ik 179 reacties na ga lezen om te kijken of ik al een slimme opmerking gemaakt had?
    Welterusten! πŸ˜€ Tot woensdag!

  181. Nicky zegt:

    Ach, nee! Nu weet ik ’t weer! Ik had een plaatje van een pot appelstroop voor je gezocht.. Jammer genoeg kon ik hem niet uploaden… mijn albumpje is vol! Maar bij deze: een virtuele pot appelstroop speciaal voor jou!
    Niet te vreten, maar wel erg gezond! Veel ijzerrrrr! πŸ˜•

  182. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel voor de pot appelstroop. Gek genoeg vind ik dat wΓ©l lekker hahaha. Dus ik smeer er zo meteen een lekkere virtuele boterham mee. Eerst mee spelen…dus een mes volgooien met stroop en dan langzaam van bovenaf in kringetjes op mijn brood laten druppelen hahaha πŸ˜›
    Fijne dag vandaag! Dikke knuffff

  183. Lette zegt:

    Heel veel spinazie gegeten dus.
    Volgens mij is mevrouw Poppey weer op volle sterkte aanwezig. Nu ik dit zo neerzet vind ik eigenlijk wel dat je ook op Olijfje lijkt. Haha!

  184. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat zou wel handig zijn…na al die jaren heeft zij nog geen rimpeltje hahaha πŸ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

