Limerick

Een opgewonden standje te Veenendaal
zei tegen de prostituhoer bij het kanaal:

“Het is natuurlijk niet kuis,
Maar mijn geld ligt nog thuis.

Is het mogelijk dat ik in natura betaal?”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. nieta zegt:

    Jaaaaa,de eerste!!!
    Hij is weer leuk!! ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi goed gedaan ๐Ÿ˜€
    Dank je wel ๐Ÿ˜‰

  3. marjan zegt:

    hihi,die is goed ๐Ÿ˜€
    fijn weekend nog he

    groetjes marjan

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Marjan!
    Jij natuurlijk ook een heeeel fijn weekend!
    Groetjes terug ๐Ÿ˜€

  5. Ans zegt:

    Hahaha, die is echt heel goed!!!!!!!
    Groeten, Ans

  6. Belinda zegt:

    Je kan het proberen toch??
    ๐Ÿ˜€
    Ik vind hem GEWELDIG!!
    8)
    Je zou een dichtbundel moeten maken van al je limmerickjes!

  7. remco zegt:

    moaw vind hem wel gaan 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  8. --Natazz-- zegt:

    Hahahaha die is heel leuk! ๐Ÿ˜€

  9. Haha grappig, zeker ook goede zin door het mooie weer!

  10. Marion v zegt:

    ha ha ha, hij is goeddd!!!!!!
    fijn weekend knuffies marion

  11. Gonny zegt:

    Het word steeds gekker met jou hรจ….. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    En nog bedankt voor de foto’s deze gaan wel hรจ?
    ( Durf es neej te zeggen) ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  12. rietepietz zegt:

    Hij is weer ijzersterk Emmelinda ( waarom zouden de vrouwen altijd in natura moete betalen en de mannen nooit!) fijne avond , liefs Riet

  13. Jaap zegt:

    hahaha in natura.. ๐Ÿ˜› of: in natura a la Wehkamp, of afbetaling….. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  14. Claudia zegt:

    hoi Emmelinda,
    weeral leuk gevonden hoor ๐Ÿ˜‰

    Ik wens je nog een fijne zaterdagavond toe en alvast een heerlijke zondag. Geniet ervan hoor!
    knufff, Claudia

  15. Annemarie zegt:

    Whahaha helemaal te gek ๐Ÿ˜€ *grinnik* ๐Ÿ˜› En in wat voor natura dacht jij dan?
    Kniefs! Fijne avond ๐Ÿ™‚

  16. Gonny zegt:

    Ben je weg zeker??/
    Ik zag jullie auto ook al niet staan vanmiddag…. ๐Ÿ˜›

  17. Marion v zegt:

    weltrusten emmelinda
    liefs en knuffies marion

  18. En,…….nou vraag ik me af, is het hem gelukt. ๐Ÿ˜€

  19. Sjoukje zegt:

    Weer heel leuk geschreven.
    Voor jullie.
    Groetjes ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    @Ans;Dank je wel ๐Ÿ˜€ Groetjes terug ๐Ÿ˜‰

    @Belinda;Juist! Niet geschoten is altijd mis ๐Ÿ˜€
    Thanks ๐Ÿ˜‰ Hihi misschien doe ik dat ook nog wel eens…als ik durf ๐Ÿ˜‰

    @Remco;Toch wel? Hahaha dat valt dan weer mee ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ 8)

    @buuf nr 15;Dank je ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    @Natazz;Dank je wel ๐Ÿ˜€

    @Het vriendje van Youke;Ja dat merk je meteen he? Ik ben alleen benieuwd wat zij geantwoord heeft ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Hihi dank je wel meissie!
    Voor jou ook een heel fijn weekend!Slaap lekker ๐Ÿ˜€ Dikke knufff

    @Gonny;Grinnik, wie weet waar het ophoudt zeg ๐Ÿ˜› hahaha
    Neej STOER HE ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Yep we waren naar Limbabwe gereden. ๐Ÿ˜€

    @rietepietz;Hihi dank je wel Roet. Je hebt gelijk…afgelopen met die flauwekul ๐Ÿ˜‰ Voor jou ook een fijne avond Riet! Knufff

    @Jaap;Voor hem denk ik liever in termijnen ghehehe ๐Ÿ˜›

    @Claudia;Dank je wel meissie ๐Ÿ˜€
    De zaterdag is al geslaagd. Morgen zitten we de halve dag op de manege. Ja dochter heeft een hobby. Wij dus ook hahaha ๐Ÿ˜›
    Voor jou ook een fijne avond en morgen een hele fijne zondag! Dikke knuff

    @Annemarie;*grijnst* Dank je wel ๐Ÿ˜€ Euhm…een fruitmand natuurlijk ๐Ÿ˜› Puur natuur! Ghehehe
    Jij ook een fijne avond! Kniefs ๐Ÿ˜€

    @Leidse Glibber;Ehm…eens denken of ik er een vervolglimerick op weet te verzinnen ๐Ÿ˜‰

    @Dinie;Hihi ๐Ÿ˜€

    @Sjoukje;Dank je wel :D. Oooh die dolfijn! Mooie he? Ik wens jou ook een prettig weekend ๐Ÿ˜€
    Heel veel groetjes ๐Ÿ˜€

  21. Belinda zegt:

    Is geen kwestie van durven maar een kwestie van doen!! Echt ze zijn harstikke leuk! Als je er een stuk of 50/75 heb maak je zo een bundeltje! Je moet een uitgever kunnen vinden maar desnoods geef je ze uit in eigen beheer!
    Je hebt bezoekers zat op je site, misschien vinden ze het wel leuk om zo’n bundeltje van jou te kopen??

    Ik kom gekkere dichtbundels tegen, echtwaar!!!
    ๐Ÿ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    Aaaah zie je…ik heb nog tijd. Zoveel heb ik er nog niet. Tegen de tijd dat ik de 50 nader heb ik vast al een besluit genomen ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ En inderdaad…misschien als ik lief kijk willen ze vast wel een boekkie afnemen ๐Ÿ˜‰

  23. Dinie zegt:

    Nou ik koop ‘em hoor, ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Thanks…dan kriebel ik er persoonlijk nog een paar lieve woordjes bij ๐Ÿ˜€

  25. Annemarie zegt:

    Whaha sure puur natuur ๐Ÿ˜› Whahahahahaha ๐Ÿ˜€
    Vast niet ๐Ÿ˜‰ *grinnik*

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…oike gemanipuleerde appels dan ๐Ÿ˜› hahaha

  27. leejo zegt:

    Waarop de prostituhoer zei:
    hoe banaal
    je krijgt eens schop onder je anaal ๐Ÿ˜‰

  28. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€
    Weetje ik was vandaag heel goed! Ik heb me computer opnieuw geinstalleerd… Baalde daarna wel ๐Ÿ˜› Al mijn zorgvuldig gespaard msn emoticons… Allemaal weg ๐Ÿ˜ฆ Maar goed ๐Ÿ˜› Ff paar vrienden in geschakeld en heb er een hele zooi al trug ๐Ÿ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Oh hahaha…jaaaa dat zou een vervolg kunnen zijn! ๐Ÿ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Oh shit ja…daar kun je dan naar fluiten! Maar gelukkig heb je er al weer een boel. Ik krijg er vaak van de kids. En andersom. Maareh…was je computer vervelend dan, dat je ‘m opnieuw moest installeren?

  31. Annemarie zegt:

    Nou ik vond m een beetje traag worden.. Maarja er was zoveel zooi op gekomen de laatste tijd dat ik toch niet gebruikte…
    En hij ga telkens foutmeldingen bij t afsluiten.. msn wou niet zelf afsluiten en rss reader deed t ook altijd niet… Heel vreemd!!
    Maar goed, nou werkt ie weer perfect! ๐Ÿ˜€ Maarrr ik heb inmiddels een progje dat je alle smileys etc. uit msn kan halen en op kan slaan ๐Ÿ˜€ (je moet ze dan wel 1 voor 1 weer toevoegen, maar ok. Je kan ze opslaan in elk geval ๐Ÿ˜€ )

  32. Emmelinda zegt:

    Oooooh da’s reuzehandig zo’n progje. Ik zie wel eens smileys die ik zo graag wil hebben maar die kun je dan niet jatten. En hihi, die je wel kunt jatten heeft iedereen al. Klopt he?
    Ik moet hier ook nog allemaal spelletjes afgooien. Die doe ik toch nooit meer. Online heb ik een paar leuke gevonden. Doe ik die wel ๐Ÿ˜€

  33. Annemarie zegt:

    Jaaa klopt!! Ik heb idd mijn spelletjes er ook nie tmeer opgezet! De bestandjes staan nog wel op de externe harde schijf! Natuurlijk wel weer alle muziek en foto’s ๐Ÿ˜‰ DAt spreekt voor zich ๐Ÿ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    Ja de muziek zou ik niet meer willen missen. Ik heb avonden aan avonden muziek uit de jaren 80 zitten scoren en als ik die kwijt zou raken….@#$@ Daarom heb ik die regelmatig op de externe schijf gezet. Nou goed, Marc heeft dat voor me gedaan ๐Ÿ˜€

  35. Annemarie zegt:

    Haha jaaa idd handig!!!
    Doe ik ook inderdaad!! Gewoon ff regelmatig voor de zekerheid! Zeker mijn foto’s en muziek!!! Hmm damn, diva is vroeg.. ze komt nu al ‘buurten’…

  36. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…die heeft er zin in ๐Ÿ˜€ Sam is ook al van de leg. Die ligt hier al twee uur bij Marc op bed. We zijn de hele dag weggeweest (nou ja, vanaf vanmiddag). Volgens mij moet ie schade inhalen. Hij ging zelfs niet mee naar beneden toen ik iets moest pakken. Doet ie anders altijd!

  37. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€ Nou wij hebben mijn neefje op bezoek ๐Ÿ˜› Dus ik had haar de hele dag nog niet gezien ๐Ÿ˜‰ En bovendien ๐Ÿ˜› We hebben haar ook alleen gelaten, want we zijn wezen winkelen vandaag ๐Ÿ˜‰

  38. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…de katten zijn van de kaart! Wat een verwend volkje he? Hahaha. Is wel grappig eigenlijk want soms doen ze net alsof je niet bestaat. Lopen ze gewoon langs je af enzo. ๐Ÿ˜‰

  39. Annemarie zegt:

    Whaha jaaa! Rare beesten ๐Ÿ˜› *grinnik* Ach ze ligt nu te maffen naast me ๐Ÿ˜‰ En ik ben bang dat ik nie tal te veel moet bewegen want ik had net al een klauw te pakken toen ik wilde muizen…. ๐Ÿ˜›

  40. Annemarie zegt:

    Whaha jaaa! Rare beesten ๐Ÿ˜› *grinnik* Ach ze ligt nu te maffen naast me ๐Ÿ˜‰ En ik ben bang dat ik nie tal te veel moet bewegen want ik had net al een klauw te pakken toen ik wilde muizen…. ๐Ÿ˜›

  41. Emmelinda zegt:

    Ai…mevrouw is niet in haar hum? Hahaha. Sam kijkt sloom. Waarschijnlijk heeft ie het ook heel druk gehad want de tafel zag er niet uit. Alles was er af en aan geknabbeld. Mag-ie normaal niet komen, de stiekemerd ๐Ÿ˜›

  42. Annemarie zegt:

    Oooh foei! Whaha onze kat zat buiten geloof ik ๐Ÿ˜‰
    nouja ze wil gewoon rustig liggen ๐Ÿ˜‰ hihi ๐Ÿ˜› En dat gaat moeilijk met mij er naast omdat ik druk aan t msnen ben en verder dus hier in logland zit ๐Ÿ˜‰ Dus veel met de muis heen en weer scrollen ๐Ÿ˜›

  43. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik… Als Sam hier voor de pc zit is het afgelopen met de pret. Dan zie ik niks omdat ie achter de muiscursor aan springt hahaha. Goed voor zijn conditie ๐Ÿ˜€

  44. Biertje heb ik thuis genomen hoor ๐Ÿ˜€
    Maar was inderdaad best leuk om even te zien.
    Vanmorgen stortte en stormde het, is natuurlijk leuk voor de foto maar vond dat toch iets teveel van het goede, zo enthousiast ben ik nou ook weer niet voor mijn log. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  45. Annemarie zegt:

    Whaha, nee zij ligt nu lui ๐Ÿ˜› en ik ben maar ff anders gaan liggen zodat ik makkelijker bij mijn muis en toetsenbord kan zonder haar te storen ๐Ÿ˜› (wat ben ik toch goed ๐Ÿ˜€ )

  46. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Niet? Wow dat valt me tegen zeg ๐Ÿ˜› hahaha geintjuhhh, je hebt helemaal gelijk! Wij zijn naar Limbabwe gereden en hebben ook de nodige buien gehad. Maar de lucht was prachtig om te zien. Hebben we ook mooie foto’s van geschoten!

  47. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja eigenlijk debiel he, wat je toch doet om die gekke kat niet te storen. Ik moet daar vaak om lachen. De kids moeten altijd opschuiven en noem maar op. Maar Sam mag blijven liggen…doen wij wel een stapje opzij 8)

  48. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜› Foei je kids kunnen zich nog ongewenst gaan voelen ๐Ÿ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    Welnee…ik geef ze iedere dag een half uurtje aandacht. Sam maar 4

  50. Annemarie zegt:

    Whahahhahaa ๐Ÿ˜€ Wow ๐Ÿ˜› *grinnik* ik geef onze kat nog wel meer aandacht. althans… ze slaapt altijd bij mij ๐Ÿ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    Nee Sam wil vrijheid. *sjugt*. Dan gaat ie even lekker even alleen op zolder relaxt liggen. Lekker rustig ๐Ÿ˜‰

  52. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Nee zij komt altijd hier ๐Ÿ˜‰ En als ze nie tkomt haal ik haar vaak wel ๐Ÿ˜› Op de 1 of andere manier kom ik niet zonder haar in slaap.. Maar als ze er is dan erger ik me er alleen maar aan dat ze mijn dekbed in beslag neemt

  53. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het is eigenlijk ook nooit goed he? Marc net ook…ligt Sam eindelijk bij hem op bed, op zijn benen…moppert ie dan dat het zo zwaar is. Is ook als je die de hele tijd stil op 1 plekkie wil houden om die kat niet te storen ๐Ÿ˜€ hahaha…maf he?

  54. Annemarie zegt:

    Neee! idd t is nooit goed! Hier ook niet ๐Ÿ˜› Whaha ik krijg pijn in mijn schouder ๐Ÿ˜‰ Haha ๐Ÿ˜€ ik beweeg trouwens gewoon door ๐Ÿ˜‰ *grinnik* ๐Ÿ˜›

  55. Emmelinda zegt:

    *giechel* is wel geinig…in het begin mocht Sam op Marc’s schouder zitten als een papegaai om buiten te kijken. En als Marc nu krom staat vliegt Sam nog steeds zo maar in zijn nek. Is niet altijd handig hahaha. Daarbij issie een stuk zwaarder. En dat krijg je dan zo ineens in je nek ๐Ÿ˜›

  56. Annemarie zegt:

    Whaha en dan die klauwen ๐Ÿ˜› Onze kat die ehhh wil eigenlijk niet op de arm zitten… Dan gaat ze idd ove rje schouder en dan op je schouderbladen grijpt ze zich vast *au* Hoe vaak ik daar al niet heb lopen bloeden ๐Ÿ˜› Dus tegenwoordig pak ik haar maar op als een baby ๐Ÿ˜‰ Op de rug, kan ze in elk geval niet klauwen ergens ๐Ÿ˜€

  57. Emmelinda zegt:

    Oh hihi dat ziet er zoooo lief uit…als een baby!!! Whaahaa Sam staat nu de tv af te vegen. Marc moppert want er is een hele spannende film op tv :p whaahaa…
    Maareh…over dat bloeden…ik stoei vaak met Sam. Dan zet ie zijn tanden zo in m’n vel. Mijn armen zien echt niet uit hahah. Ik ben benieuwd hoe dat straks uitziet wanneer de zon het bruin gekleurd heeft…net alsof ik mezelf met messen bewerkt heb ofzo 8)

  58. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Neuh dat valt hier gelukkig mee ๐Ÿ˜‰ ZE speelt nog wel, maar bijt gelukkig niet!!! ๐Ÿ˜€

  59. Emmelinda zegt:

    Ah ja…het is ook niet echt doorbijten ofzo…gewoon iets harder dan knagen. Is misschien ook omdat ie nog zo jong is?

  60. Annemarie zegt:

    Tsja k weet niet ๐Ÿ˜‰
    Ik weet wel dat onze kat nu net heeeeeeeel diep zicht omdat ze nu echt wil gaan slapen en vind dat ik niet meer mag bewegen ๐Ÿ˜‰

  61. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ze laat het je wel merken he? ๐Ÿ˜‰ Zit dan ook eens stil ๐Ÿ˜›

  62. colinda zegt:

    Hallo ,…
    Weer een leuke hoor ,…hahahahaha,..

    Nou hier is het weer helemaal raak hoor ,..Saskia heeft weer hoge koorts,….en hoest de longen uit haar lijf en heeft last van traanoogjes ,….echt zielig,….Maar hopen dat het strakjes weer beter gaat ,….

    Wens je je dochtertje succes met haat diploma-rijden ,..teminste als ze gaat ,….

    Fijne Zondag verder ,….Dikke Knufff ๐Ÿ˜€

  63. Annemarie zegt:

    Ok ๐Ÿ˜› Maar dan verdwijn ik wel uit logland ๐Ÿ˜‰ Anders gaat da zo lastig ๐Ÿ˜› whahahahhahaha

  64. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Hai meissie ๐Ÿ˜€ Dank je wel ๐Ÿ˜‰

    Ah nee he…was je er net van af! Het is echt een shitgriep he? Ik hoop ook dat het snel beter gaat want dat is inderdaad heel zielig!

    Zal ik doen, ik zal het haar morgen…euh…straks, zeggen! Ja hoor ze gaat. Die kan ik niet tegenhouden hahaha ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een hele fijne zondag, ondanks de ziekenboeg! Superdikke knufff!

    @Annemarie; Grinnik ๐Ÿ˜‰ Ik ga ook zo. Nog even een paar spelletjes doen. Straks moet Mies naar de manege. Wij dus ook. Hoe we er heengaan moeten we nog ff bekijken. PSV moet voetballen en dan zijn ze waarschijnlijk kampioen. Dan kunnen we niet meer thuiskomen omdat hier alles volstaat met auto’s…dus misschien met de bus? We zien wel ๐Ÿ˜‰

  65. Annemarie zegt:

    Hahaha jaa idd! Groot feest vast daaro ๐Ÿ˜› Veel plezier morgen!
    Ik heb hier morgen de hele zooi kids over de vloer. ivm de verjaardag van mijn moeder afgelopen woensdag… Maar goed ๐Ÿ˜‰
    Trusten!
    Kniefs en tot later!! ๐Ÿ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    Aaaah je gaat lekker feestvieren? Veel plezier met taart eten enzo hahaha ๐Ÿ˜€
    Thanks…ik vind het altijd zo lang duren op die manege. Bleergh. Maar goed…omdat Mies het zo heerlijk vind ๐Ÿ˜‰
    Slaap lekker! See you later! Kniefs ๐Ÿ˜€

  67. leejo zegt:

    Truste meis ๐Ÿ˜‰

  68. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Leejo ๐Ÿ˜€ See you later!

  69. Nicky zegt:

    Leuk! ๐Ÿ˜€
    Fijne zondag!

  70. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Zeker ook zijn pinpas vergeten ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik wens je een fijne zondag.Liefs en een knuf bianca ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  71. Jan zegt:

    Mogge Emm
    Wij komen jullie een zonnige zondag wensen.
    Groetjes
    J&M&R

  72. Rianne zegt:

    Hahahaha….en dat in Veenendaal…… 8)

  73. Marion v zegt:

    ha ha ik zie al weer dat voor somige ook vroeg was. ik ben nu ook al uit bedje. nu ben ik erg hyper maar iedereen ligt nog op bed ๐Ÿ˜ฆ
    nou jij volgens mij ook ha ha
    fijne zondag emmelinda. liefs en knuffies marion

  74. Gonny zegt:

    Ik heb de hele nacht liggen denken en jja ik weet een vervolg zinnetje erop….hahahahahahaaha…

    En toen pakte het hoertje hem in zijn kruis.

  75. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Thanks ๐Ÿ˜€ Jij ook een fijne zondag ๐Ÿ˜€

    @Bianca;Goeiemiddag meissie ๐Ÿ˜€ Hahaha ja die was ie ook vergeten…anders had ie die wel door de gleuf kunnen halen 8) . Whoeehaa…sollie, ik liet me ff gaan ๐Ÿ˜›
    Fijne zondag! Dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Jan;Goeiemiddag Jan ๐Ÿ˜€
    Het is gelukt! Het is heeeeerlijk weer ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ Ik wens jou ook een hele zonnige zondag! Heel veel groetjes aan jullie alledrie ๐Ÿ˜‰

    @Rianne;Ja hahaha, het is er spannender dan zij in de gaten hebben…klik hier maar eens op ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Hihi nee rond die tijd was ik er ok al uit maar nog niet online (okeoke, ik zat wel te trillen van de ontwenningsverschijnselen). We moeten zo naar de manege en zijn waarschijnlijk pas tegen zessen thuis. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een fijne zondag! Dikke knufff en liefs van mij!

    @Gonny;Whaahaa dat is ook een hele goeie! En net zeg ik tegen Bianca dat ie zijn pinpas wel door de gleuf had kunnen halen :p hahaha 8)

  76. leejo zegt:

    Mogge Emm
    ik gebruik jou ff……… neuh wees maar niet bang je log bedoel ik om rss te testen ๐Ÿ˜‰

  77. Marion v zegt:

    Oe leuk hoor emmelinda
    ik ben gisteren toch naar zon hondekeuring geweest
    daarnaast hadden ze een hengstenkeuring. ikke gouw de hond van een vriendin vna mij uit gelaten slaat er eentje op hol hond bijna getrap ik vind paarden geen hol aan sorry ๐Ÿ˜•
    fijne zondag knuffies en liefs

  78. Jacqueline zegt:

    Heeh emmelinda is dit niet iets voor jouw [url=http://over.web-log.nl/log/5476554]

    ๐Ÿ˜‰

  79. leonie zegt:

    Goeie Emmelinda Hhahaha…dit kan ik nou niet he..kom er niet op…. ๐Ÿ˜‰

  80. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› Nou als tie betaald in ”natuure ” zal het nooit zo lang dure ๐Ÿ˜€

  81. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Oh hahaha…gebruik jij maar een eind weg hoor ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

    @Marion; Brrr maar paarden zijn ook eng. Tenminste…ik vind het nog steeds griezelig, zo’n groot en sterk beest. En als m’n meissie er op zit vind ik het helemaal eng ๐Ÿ˜•
    Maareh…gelukkig is er niks met dat hondje gebrud. Pffff
    Knuffff

    @Jacqueline;Dat vind ik nou lief van je :D. Ik heb het gelezen maar brrr ik moet er nog een nachtje over slapen. Of vier ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Leonie; Hihi Thanks! Maareh…jij maakt prachtige gedichten. Dรกt kan ik weer niet ๐Ÿ˜‰

    @Rhodosfriends; hahaha nee fluitje van een cent! Euh…cent? Ha! Heeft ie toch geld bij zich hahaha ๐Ÿ˜‰

  82. Jacqueline zegt:

    @kan het me voorstellen ๐Ÿ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    Het ziet er wel super uit allemaal he? ๐Ÿ˜‰

  84. Lette zegt:

    En in natura betalen is dan wel kuis?
    Haha … ik dacaht het toch niet. ๐Ÿ˜€

  85. Emmelinda zegt:

    Grinnik, nee zelfs niet in limerickland ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

