Spelletje

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Spelletjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Spelletje

  1. leejo zegt:

    Dat is net zoiets als bejeweled, maar hier moet je schuiven, en je kijkt je er scheel op ๐Ÿ˜•

  2. --Natazz-- zegt:

    Hmm wat een @%$ spel. hahaha.

  3. tycho's mama zegt:

    Wel handig als je je verveelt op de zondagmiddag ๐Ÿ˜‰

  4. Abby zegt:

    Grappig! Alleen speel ik het nu maar niet, ik ben al mijn best aan het doen om de pc af te sluiten en anders kom ik helemaal nergens meer aan toe! haha ๐Ÿ˜€

  5. Belinda zegt:

    Leuk spelletje Emmelinda! Had alleen een slowstart want ik zat maar te klikken (snapte niet wat de bedoeling was met die lachebekkies) en besefte pas later dat ik moest schuiven… *sukkel daar ik ben*
    ๐Ÿ˜‰

  6. katt zegt:

    level 3 volgens mij is dat niet zo heel goed haha:P

  7. Ans zegt:

    Leuk spelletje!!!!!

  8. Edwin zegt:

    Level 6, yessss. Wel een leuk spelletje ja …

    En ook echt verslavend…

  9. Annemarie zegt:

    Level 12 ๐Ÿ˜€ Echt verslavend ๐Ÿ˜› Fijne dag!
    Kniefs!

  10. Gonny zegt:

    Leuk maar ik kwam nog maar tot level 2…hahahahaa ๐Ÿ˜€

  11. NieQi zegt:

    Ksnap m niet hahaha zal wel aan mij liggen dan…

  12. Marion v zegt:

    Emm ik heb een stelling voor jou:
    heb jij niet eens spijt omdat je iemand geholpen heeft maar ALLES en dan ook echt ALLES kopieerd van je?

  13. natasjalex zegt:

    he bah!!! wat een verslavend spelletje zeg!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  14. buuf nr 15 zegt:

    Walgelijk, ik een verloren minuutje zou ik “even” kijken of je nog wat had geschreven vandaag…. ben hier nu al een half uur รฉรฉn of ander achterlijke spelletje aan het doen! ๐Ÿ˜‰

  15. Moet het nog maar eens op mijn gemak gaan doen, zal maar niets over de uitslag zeggen. ๐Ÿ˜€

  16. Belinda zegt:

    Level 12!!!! Kom ik hier tegen… ben al blij als ik bij level 2 kom… *zucht*

  17. Annemarie zegt:

    Nee hoor, dat is niet van mij hoor 8) T lijkt alleen maar zo…
    damn nu val ik door de mand als spelletjes freak…

  18. leonie zegt:

    Fijne avond he Emmelinda..groetjes Leonie ๐Ÿ˜‰

  19. Annemarie zegt:

    Was ik alweer!
    Weer ff updatje over daantje:
    Ik heb inmiddels zijn eigen msn.. Dus we boeken al vooruitgang ๐Ÿ˜› (tot voorkort was het altijd dat hij op de msn van me vriendin zat ๐Ÿ˜‰ )

  20. Grrrrrr wat een !@##$$ spelletje ๐Ÿ˜‰

    Fijne avond nog liefs Ylone xx ๐Ÿ˜€

  21. GekinblacK zegt:

    Gek word ik er van ! ๐Ÿ˜‰

  22. Youke zegt:

    Zeer leuk spel. Dit speelde ik al maar dan van een andere maker. Daar kan ik me echt uren mee vermaken!

  23. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…

    En hoe is het diploma-rijden gedaan?? Heeft ze haar Diploma Gehaald ๐Ÿ˜€
    En verder een hele fijne Maandag,….Dikke Knufffff ๐Ÿ˜€

  24. Gonny zegt:

    Moest ze nu alweer diploma rijden???
    Hoe is het eigenlijk met jou broccoli dieet??

    Whoehaaa en dat spelletje gisteravond was ik in level5 en toen stopte me internet zeg….pfff…ikke helemaal in de stress…hahhahaha…
    ๐Ÿ˜›

  25. remco zegt:

    aaaaaaaaaaaaa die arme poppetjes worden gedumpt ๐Ÿ˜ฆ das zielig ๐Ÿ˜›

    leuk en zeer intelligent spel ………… zo op de vroege morgen ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    @Allemaal;Whaahaa wat een spel he? Het is zo irritante dat het gewoon verslavend is! Iedere avond moet ik “even” en spelletje spelen voordat ik ga slapen. Meer dan een half uur later zit ik nog ๐Ÿ˜› hahaha
    Fijne dag allemaal. Ik probeer zo een logje te schrijven ๐Ÿ˜‰ Eerst de kids opbergen naar school brengen ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Oh jaaaa dat herken ik maar al te goed. Ik kom het steeds weer tegen. Mensen die niet orgineel zijn en perse dingen moeten overnemen. Ik begrijp er geen bal van. Hoe kunnen ze dat nou fijn vinden??

    @Annemarie;Hihi nou inderdaad…dat lijkt al ergens op. Dat is wel een stuk makkelijker dan via je vriendin he? ๐Ÿ˜‰

    @Colinda;Ga ik zo een logje over proberen te schrijven ๐Ÿ˜‰ Eerst de kids dumpennaar school brengen ๐Ÿ˜€

    @Gonny;Yep dat is om de zoveel weken en aan het paardenpaspoort te zien zijn we daar de eerste jaren niet van af. ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜•
    Brocolli vind ik smerig. Dat eet ik dus egnie. Dan maar iets minder snel gezond :P. Hahaha nee geintje. Ik merk nog niet zoveel verschil. Ik zie alleen iets meer kleur op mijn tronie. Da’s al heel wat ๐Ÿ˜‰
    Hahaha rotspel ook ๐Ÿ˜›

  27. Monique zegt:

    Goedemorgen… Hahaha.. een spelletje, ik verveelde me toch al zo ! hahahaha.. 8)
    Hoe is het met je dochter afgelopen,zondag was hรจ ?
    Hmmm.. Of was het nu zaterdag ๐Ÿ˜• hahaha..

    Ik kom je even een hele fijne dag toewensen!
    Dikke knuffff van mij !

  28. Rianne zegt:

    Whaaargh……..en ik ben al zo verslaafd aan de pc….. ๐Ÿ˜‰

  29. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Hoe is het gisteren nog afgelopen met Mies op de Manege.Moest ze een proefje rijden?En ben je ook al uitgefeest van het PSV gebeuren ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Nog gefeliciteerd hรฉ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Nog een fijne dag.liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Monique; Goodmorning ๐Ÿ˜€ Hihi dan komt het net op tijd. Pas maar op want op een of andere manier werkt het verslavend hahaha.

    Lief dat je het vraagt. Ik heb er net een logje over geschreven ๐Ÿ˜‰ *wijst naar hierboven*

    Ik wens jou ook een hele fijne dag toe! Dikke knufff terug! ๐Ÿ˜€

    @Rianne; Hahaha ikke niet (whaahaa…zit nog in ontkenningsfase). ๐Ÿ˜‰

    @Bianca; Goeiemorgen Bianca ๐Ÿ˜€
    Yep ze moest een proefje rijden. Ik heb er net een log over geschreven ๐Ÿ˜‰
    Oh hahaha nou ze liepen hier om half 11 al zat rond. Ik wilde eerst nog ff gaan kijken maar op tv hadden ze het over een grimmige sfeer op het stadhuisplein. Dus zijn we maar veilig thuisgebleven ๐Ÿ˜‰ Hahaha dank je wel ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff

  31. Marion v zegt:

    ik heb geen idee maa rerger me matelooos er aan heb gewon spijt van dat ik haar heb laten zine hoe je een web-log moet maken ๐Ÿ˜•

  32. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha ik herken het zo goed! Ik baal er iedere keer weer van als ik iets terug zie komen wat ik zelf verzonnen heb! Pffff

  33. Marion v zegt:

    ja heel irritant maar denk dat ik er toch ff iets van ga zeggen ๐Ÿ˜•
    maar da is ook welweer zieligg
    pfff life isnt a easy thing

  34. Emmelinda zegt:

    Dat heb ik in zo’n geval ook. Het is ook zo moeilijk. Ik ben er zelf geen held in eerlijk gezegd. Dan laat ik het maar zo en ondertussen erger ik me er ontzettend aan!

  35. Gonny zegt:

    Hij raakt overbelast van mij….. ๐Ÿ˜›

  36. Emmelinda zegt:

    Ghehehe…en ik was vanmiddag nรฉt heeeel goed…vergat ik dat deze log om de 9 minuten ofwatishet vernieuwd wordt…weg spelletje *jank*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

