Uit de oude doos, Take 14

In 1969 is de bouwtekening goedgekeurd en de fundering voor mijn persoontje gestort. Negen maanden later was ik af. Na al die jaren gebruik gemaakt te hebben van alles dat aan, in en bij mijn lichaam hoort zijn er natuurlijk slijtages, scheuren en gebreken opgetreden. Dat is vast te begrijpen. 25 jaar is natuurlijk al een hele leeftijd haha.

Mijn hersenkwabben zijn daar een goed voorbeeld van. Een helft reageerde namelijk traag bij het strijken en liet de hand met strijkijzer naar beneden terwijl de andere hand naar boven ging. Een brandwond was het gevolg. Niks mis mee. Iedere zelfrespecterende vrouw brandmerkt zichzelf tegenwoordig. Is het niet gefabriceerd in een louche tattooshop dan wel door het gebruik van doehetzelftattoospul in de vorm van ovens, fornuizen en strijkijzers. Noem het een bedrijfsongeval, whatever.

Stef zag mijn hand, trok met een wenkbrauw en vroeg hoe ik daar aan kwam. Ik zei voor de gein dat ik rimpels zag en dat ik die glad had willen strijken.
Met het oog op de scheurtjes in de fundering zegt mijn liefhebbende dochter met een vette knipoog:
“Je had beter je t**ten kunnen doen!”

Ik rende haar achterna om haar te trakteren op een flinke kietelbeurt. Luid gillend en lachend onderging ze haar straf. Ze vroeg al snel om genade.

Die kreeg ze. Niet omdat een van mijn ledematen niet meer functioneerde of versleten bleek. Niks van dit alles….

Gewoon een kwestie van over mijn handrt strijken.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Uit de oude doos, Take 14

  1. leejo zegt:

    Dan zit je toch in de buurt van Je t**ten als je over je hart wil strijken ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    *zet strijkijzer alvast aan* ๐Ÿ˜‰

  3. Dinie zegt:

    Hahaha 25????? ๐Ÿ˜‰ 8)

    Al is ie uit de oude doos. Het is weer een prachtverhaal.
    ๐Ÿ˜€ 8)

  4. Dinie zegt:

    En oeps ik zie dat ik de eerste was, meestal ben ik de 199ste ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    En dan zijn ze tรณch weer voorgekropen. Niet te geloven he? *sjugt* ๐Ÿ˜‰

  6. Dinie zegt:

    Hรจ, en mijn andere reactie is nu weg. Grrrrrrr
    Nou ja ik schreef iets van 25????? ๐Ÿ˜‰
    En dat het een prachtverhaal was al was het een oudje. MAAR SJIPS NIET DE EERSTE TOCH DAN ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat klopt! Ik zag hier twee pop-upschermpjes tegelijk komen maar zag nergens een reaktie! Dat moet die van jou geweest zijn die tegelijk met die van mij geplaatst werd. Dan gooit ie er eentje uit. Heb ik al vaker gezien ๐Ÿ˜•
    Hahaha ja 25, jij bent wakker ๐Ÿ˜‰ Ghehehe
    Thanks, was goed genoeg voor een 2e ronde he? ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik heb even op de beheerderspagina gekeken en je reaktie kwam inderdaad net na die van mij. Er stond:

    Hahaha 25????? ๐Ÿ˜‰ 8) Al is ie uit de oude doos. Het is weer een prachtverhaal. ๐Ÿ˜€ 8)

  9. Dinie zegt:

    hahaha de popupjes vechten zelfs om op jouw log te komen ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ze moeten hun gympies maar eens aantrekken ๐Ÿ˜‰ Kunnen ze er sneller zijn ๐Ÿ˜€

  11. Dinie zegt:

    raar hoor dat ie daar dan wel staat ๐Ÿ˜•

  12. Emmelinda zegt:

    Normaal staat ie ook nog in de reactielijst. Dat was nu ook niet want daar keek ik het eerst. Maf he? Maar ik heb het vaker gehad. ๐Ÿ˜‰

  13. Belinda zegt:

    Hahahahaha, ja die kids die weten wat!
    ๐Ÿ˜€
    Zo had onze jongste dochter pas een gesprek met vriendinnetjes dat bijna alle moeders dikzakken zijn… Maar jouw moeder is toch dun? werd er tegen Steph gezegd. Ja zegt Steph, dat is ze wel, maar mijn moeder heeft weer allemaal flappen, alles hangt…
    ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•
    En ik nog wel zo trots zijn op bepaalde lichaamsdelen!
    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  14. Jan zegt:

    Ik denk, beste Emm dat dit weer eens een onderwerp gaat worden waar ik weer niet over mee kan praten.
    Groetjes,
    (gewoon) JAN

  15. nieta zegt:

    Kinderen en dronkaards zeggen altijd de waarheid,he!!! ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Grinnik…en bedankt! Flappen…
    Ben je meteen naar de dichtsbijzijnde spiegel gerend?

    @Jan;Hahaha is dat zo? En de technische onderdelen van een strijkijzer dan? ๐Ÿ˜‰
    Greetz ๐Ÿ˜€

    @nieta; Hahaha gelukkig was het een uitspraak van Stef. Die heb ik gisteren weer op een vette leugen betrapt ๐Ÿ˜›

  17. ~Tina~ zegt:

    25 jaar? Een logje van 10 jaar geleden? Nee, dat kan niet…..
    Maar brandwondjes van het strijkijzer zijn wel heel vervelend zeg.

    Mijn buurvrouw uit het ziekenhuis kon ik missen als kiespijn hoor! Pffff… je zou het eens moeten horen.
    Maar ik lig liever wakker in mijn eigen bedje dan in het ziekenhuis hoor.
    Vanmiddag maar even een dutje op de bank denk ik zo…..

    Jij ook een hele fijne dinsdag!
    Groetjes en liefs van Tina ๐Ÿ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    Whaahaa was ook een geintje ๐Ÿ˜› Maar jullie letten goed op *geeft pluim*.
    Grinnik…ja die zijn ook heel erg. Vooral als je later moet afwassen. Au!

    Hihi ja ik kan het me voorstellen. Vies is dat he? Mensengeluiden zijn niet altijd prettig.
    Doe inderdaad strakkies maar een dutje, dat kun je goed gebruiken!

    Thanks ๐Ÿ˜€
    Groetjes en liefs terug ๐Ÿ˜‰

  19. --Natazz-- zegt:

    Hahaha van je dochter moet je het maar hebben. Overigens heb ik ook diezelfde handicap. Strijken kan ik voor geen meter, mijn handen branden des te beter! ๐Ÿ˜ฆ

  20. Ans zegt:

    Auwww. Ik strijk gewoon zo weinig mogelijk.Mijn zoon zat (en zit) ook altijd vol complimenten.
    Als ik een baby zie en dat kind begint te huilen zegt ie altijd: “had dat kind dan ook niet aangekeken”.
    Toen hij heel klein was en ik lekker in het zonnetje lag, riep hij terwijl ik mij omdraaide: “ooooh, man, je bent helemaal wimpelig”. Dat woord wimpelig gebruik ik nu nog steeds.
    Fijne dag, groeten, Ans.

  21. Belinda zegt:

    Kijk er geregeld in, maar het gedeelte waar Steph het over had zit aan de achterkant dus tja… dat laat de spiegel gelukkig niet zien!
    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  22. rebecca zegt:

    ik heb niets nodig om mijn lichaam goed te houden hoor ik bedoel om een dokter erbij te halen

  23. evelien zegt:

    hier nog 1 ik vindt dat ook zie het nut er niet van in om naar het ziekenhuis te gaan om ff je lichaam te doen heb ik niet nodig ben blij met hoe ik er uit zie en ook als ik ouder wordt ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Ja lekker he? Maar die heeft ze allang terug gehad ๐Ÿ˜› ghehehe.
    Gek is dat he? Daarom strijk ik maar zo weinig mogelijk ๐Ÿ˜› hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Ans; Whaahaa, die zoon van jou! ๐Ÿ˜€ Zo gaat dat hier ook de hele dag en o ja, ik maak ook van die opmerkingen tegen de kids. Gewoon heerlijke geintjes tegen elkaar ๐Ÿ˜‰
    Wimpelig…grinnik. Ja die is leuk om er in te houden hahaha ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knufff

    @Belinda; Hahaha nee als ik me moet omdraaien met mijn hoofd krijg ik een whiplash (goeie smoes he?) Dus draai ik de speiegel de rug toe ๐Ÿ˜›

    @Rebecca; Neuh ik ook niet. Maar dat in de log was ook maar een grapje ๐Ÿ˜‰

    @Evelien;Voor mij hoeft het ook niet. Die bouwtekening van in de log was ook maar een geintje en was overigens bedoeld als ander woord voor conceptie, of bedoel je dat niet?

  25. leejo zegt:

    Emm
    kijk ff op mijn laatste log, naar de rode tekst.

  26. Emmelinda zegt:

    Zal ik ff doen ๐Ÿ˜‰ Tosso ๐Ÿ˜€

  27. buuf nr 15 zegt:

    1969 is een uiterst goed bouwjaar ๐Ÿ˜‰
    Ach Emmelinda, ondanks kreukels, flappen, bobbels en weet ik al niet meer moet je maar denken dat onze uiterste houdbaarheidsdatum nog lang niet verstreken is!

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha groot gelijk ๐Ÿ˜‰ Ik heb eigenlijk ook nog niks te klagen. Jeetje wat groeit mijn neus nou ineens? ๐Ÿ˜›

  29. leejo zegt:

    Tnx Meis ๐Ÿ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan. Super de Boer ๐Ÿ˜›

    Nee geintjuh…niks te danken, dat spreekt voor zelf! Riet is een schat! ๐Ÿ˜€

  31. Bianca zegt:

    Hallo,hallo hier is ze dan ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Stef bedoelde het goed Emmelinda ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Maar sorry Emmelinda 1959 is toch nog een veel beter bouwjaar hoor ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik heb er Botox bijgekregen in die tijd ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik ga nu stoppen.Doei,doei.Liefs en een knuf van bianca ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  32. Gonny zegt:

    Hahahahaha, is wel een goeie ,waar denkt ze aan hรจ…..
    gek kind…. ๐Ÿ˜€

  33. Gonny zegt:

    En 25 is goed dan ben ik 35…hahahahaha…

  34. tycho's mama zegt:

    Geweldige opmerking!!!!!!!!! Zat hier helemaal te grinniken achter mijn peeceetje hahahahaha! Zie het gewoon gebeuren. Van wie zou ze dat bijdehandte toch hebben?? ๐Ÿ˜‰

  35. Marion v zegt:

    haha vertreffend ๐Ÿ˜› echt waar
    je ziet gewoon voor je bij jouwes ๐Ÿ˜›
    knuffies en veelliefs van mijnatuurlijk ๐Ÿ˜€

  36. Annemarie zegt:

    Ik mag je dochter wel ๐Ÿ˜‰ *Grijns* Die is leuk : D

  37. Marion v zegt:

    denk wel dat je hand nu wel pijntjes doet of niet???
    ๐Ÿ˜•
    ๐Ÿ˜•
    kijkt zielig en met vol medelijden

  38. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Hahaha ja hoor, ze kwam ook niet meer bij van de lach. Ik heb haar allang teruggepakt :p ghehehe
    Dikke knuffff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Ja nou! Hahaha die heeft toch uitspraken, maf kind ๐Ÿ˜› ghehehe
    Grinnik…oke…dan houden we dat zo. *kriebelt geboortedatum door op paspoort*

    @Tycho’s mama; Hahaha ja, eerst even met de ogen knipperen en nadenken of je wel goed gehoord hebt wat ze zei…en dan tot aktie overgaan ๐Ÿ˜›
    Dat bijdehandte??? Van Marc natuurlijk! ๐Ÿ˜€

    @Marion; Grinnik…maf kind he? Dat heb ik nou de hele dag met haar te verduren. Maar eerlijk is eerlijk, zij heeft het hier ook zwaar met mij ๐Ÿ˜›
    Hihi nee mijn hand is al lang over hoor, maak je niet ongerust. Het is een oude log ๐Ÿ˜‰
    Dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Annemarie; Ja heee…ze staat mij een beetje uit te lachen..
    Hahaha je hebt helemaal gelijk. Het is een maf kind. Heerlijk! ๐Ÿ˜€ En vaak zijn we samen het ergst ๐Ÿ˜‰

  39. Sjoukje zegt:

    Eeen pracht verhaal heb je er weer van gemaakt.
    Heerlijk die opmerking van je dochter.
    Groetjes en een fijne avond! ๐Ÿ˜‰

  40. Lette zegt:

    Je hebt er weer een zeer smakelijke verhaal over geschreven. Ooit al eens aan gedacht om wat werk te bundelen. Volgens mij is daar wel markt voor.

  41. Annemarie zegt:

    Jaaa ikke wel ๐Ÿ˜€ Hihi Hij is ook grappig ๐Ÿ˜›
    En ja samen ben je vaak het ergst!!!

    P.S. Weet jij nog iemand die een buitenkat wil hebben? Collega van mij moet m kwijt ivm allergie van zijn dochter en wil m nu naar t asiel brengen.. Vinnik zo zielig!!!

  42. Yvonne zegt:

    Ik heb het met strijken. Brandmerk mezelf regelmatig.
    Ik heb het ook met snijden. Van groenten. Altijd in mijn duim. Ik leer het nooit denk ik …

    (Verdorie, heb ik nog niet naar die kauwgum gekeken voor je. * zucht* soms word ik zo moe van mezelf …
    Morgen. Echt.)

  43. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Dank je wel :D. Ja geinig he, die opmerking. Ik lig hier vaak in een deuk om die grieten! Vooral die kleine ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Heel veel groetjes ๐Ÿ˜‰

    @Lette;Gaan we samenwerken. Jij maakt foto’s en ik neuzel wat op papier hihi ๐Ÿ˜‰ Maareh…ik zou het best graag willen. Lijkt me zo gaaf. Ik heb al genoeg voor een paperback denk ik ๐Ÿ˜€

    @Annemarie;Soms zijn we -voor buitenstaanders- best hard tegen elkaar met opmerkingen. Maar we weten ook hoe we het bedoelen. En dat bekkie van Stef…daar kan ik niet gauw boos op worden ๐Ÿ˜‰ Die guitige oogjes ๐Ÿ˜€

    ohhhh dat IS ook sjielug! *denkt razendsnel na*. Ik zou het zo een-twee-drie niet weten maar weet je wat? Ik zal eens navraag doen. Ik beloof niks maar je weet nooit oke?

    @Yvonne;Oh hihi jaaaa groente snijden! En dan zie ik die koks op tv zo te keer gaan met dat mes. Dat moet ik toch รณรณk kunnen? Makkie. Niet dus ๐Ÿ˜ฆ
    Ik leer het ook nooit.

    Hahaha komt wel een keer. Doe maar rustig aan. Mocht ik het in 2020 nog niet weten dan herinner ik je er nog een keer aan oke? ๐Ÿ˜‰

  44. Annemarie zegt:

    Hahaha ๐Ÿ˜€

    Thnx! Ik heb mijn zus en broer ook al gevraagd en mijn buuf.. maar niemand weet iets… ๐Ÿ˜ฆ

    Nouja mijn schoonzusje kwam wel met de tip: zet m op marktplaats ofzo! Dus dat ga ik dan ook nog wel ff doorgeven.. In elk geval, ik doe mijn best ๐Ÿ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    Doen ze dat ook, op marktplaats? Dat is natuurlijk ook een goed idee…daar neuzen zoveel mensen!
    Lijkt me verschrikkelijk als de kat er na al die jaren uit moet vanwege een allergie. ๐Ÿ˜ฆ

  46. Annemarie zegt:

    Jaaa na 6 jaar!!!
    Hij had t vroeger zelf ook en heeft daarom een kat genomen en is eraf!
    Maar nu heeft zijn kleine het, en dat is niet te houden, die krijgt er zelfs eczeem van!!! ๐Ÿ˜ฆ
    Zoo zielig..

    Jaa dat doen ze heel veel!! Raar eigenlijk! Maar zo heeft mijn schoonzusje haar katten gevonden ๐Ÿ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    Oh verschrikkelijk. Ik hoop maar dat geen van de kids allergisch blijkt. Anders zet ik hen op marktplaats ๐Ÿ˜› ghehehe. Geintjuhhh.

    Goh ik heb er nog te weinig rondgesnuffeld. Vorige week heb ik er voor het eerst een poppenbedje verkocht van Mies. Nu heb ik de smaak te pakken. Over een poos is ons huis leeg ๐Ÿ˜› ghehehe

  48. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€
    Ik kom er ook nooit ๐Ÿ˜‰ *grinnik*
    Ik ben benieuwd… Nouja k vertel t m morgen wel! ๐Ÿ™‚
    Haha ๐Ÿ˜›

  49. Emmelinda zegt:

    Is het niks voor jou? Ghehehe. ๐Ÿ˜‰

  50. Annemarie zegt:

    Tsja.. Ehh poes heeft ruzie met de kat die hier wel kwam logeren in de vakanties en ze moet er niks van hebben van anderen en bovendien ๐Ÿ˜‰ MIjn pa wil eigenlijk helemaal geen kat meer ๐Ÿ˜›
    (ja mij ๐Ÿ˜‰ )

  51. Emmelinda zegt:

    Oh jaaaa da’s waar ook! Daar hebben we het over gehad! Ik zou er ook dolgraag nog eentje willen maar pfff die lievelingskostjes iedere dag op tafel hebben tot nu toe ook nog niks geholpen. Marc wil er echt geen. helaas. Maar goed, ik ben er nou eentje aan het lokken. Heb ik toch nog een soort van pleegkat ๐Ÿ˜›

  52. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›
    Wij hadden hier op de buurt een zwerfkatje en die ging altijd eten bij mijn buuf en buum… En ze wilden m eventueel wel in huis nemen..
    Maar deze wilden ze niet omdat ze bang waren dat hun kat niet overweg kon met die andere.. Tsja dan houdt t op he?… ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฆ

  53. Emmelinda zegt:

    Ja dat kan ik me ook weer voorstellen. Kunnen ze het niet proberen en dat ze, wanneer het niet gaat, de huidige eigenaar weer verder zoekt? Hmmmz is ook zo’n gedoe he?
    Hier rondom het huis stikt het werkelijk van de buitenkatten. Er zit ook een kitten bij. Een lapjeskat. Die had maandag een jonge merel te pakken genomen. Pfff had ik het ff benauwd…ik dacht dat ik die een koppie kleiner moest maken maar ik zie ‘m nergens meer…waarschijnlijk toch kunnen ontsnappen *veegt eng scenario weg*

  54. Annemarie zegt:

    Jaaaa! Is idd zo’n gedoe.. Nouja ik geef hem wel de tip ove rmarktplaats.. meer kan ik eigenlijk ook niet doen… ๐Ÿ˜•
    Whaha ๐Ÿ˜€
    Gelukkig maar!!! Hier brengt poes gelukkig niks mee! Maar in ons oude huis.. Muizen, vogels…
    en onze oude kat zelfs een rat en een vlaamse gaai (levend in de slaapkamer van me ouders ๐Ÿ˜› )

  55. Emmelinda zegt:

    En briefjes ophangen bij de buurtsuper. Is misschien ook een idee? Dan kan die kat ook misschien in zijn eigen omgeving blijven?
    Whoeehaa dan weet je ook niet wat je ziet als je ineens een vlaamse gaai in je slaapkamer tegenkomt! Hahaha ๐Ÿ˜€

  56. Annemarie zegt:

    NEee!! Je wil ook niet weten hoe die slaapkamer eruit zag… *grinnik*

    En we hebben ook wel es een fazant binnen gehad… Was door de tuindeur (glas) heen gevolgen en struinde en fladderde wild rond in de woonkamer *grinnik*
    Jaja we maken wat mee!
    Tsja ik denk dat ze dat wel geprobeerd hebben… Zo te horen zitten ze er al een tijdje mee.. Maarjah.. T blijft lastig! Want je wilt die kat eigenlijk gewoon niet ‘dumpen’ in t asiel….

  57. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda.
    Het mag dan wel een verhaal uit de oude doos zijn, ik vind hem wel geweldig…. gelukkig was het dan nog geen stoomstrijkijzer of bestond dat in die tijd al? ๐Ÿ˜›

    Voor de rest wil ik je nog een fijne week, heerlijk weekend en een zalig pasen toewensen. Ik vertrek morgenmiddag tot maandag naar zee, ff uitwaaien en genieten met mijn gezinneke. dikke knuffff
    Claudia

  58. Emmelinda zegt:

    Hahaha wil ik wel :p Gedetailleerd mรฉt foto’s er bij ๐Ÿ˜‰ Neuh geintjuhh. Ik heb wel zo’n idee!

    Een fazant? Hahaha nee dat kom je hier in het centrum niet gauw tegen. Of hij moet via een poelier binnengebracht zijn ghehehe.

    Nee dat begrijp ik. Je bent toch dol op zo’n beestje en je wil het allerbeste voor hem. Hier bij de dierenarts heb je een prikbord voor zulke dingen maar het lijkt me dat je daar als een van de eerste dingen aan denkt? ๐Ÿ˜‰

    @Claudia; Haaai meissie!
    Hahaha dank je wel. Handig he, zo’n oude doos ๐Ÿ˜‰
    Whaahaa ja ik had het prototype van de stroomstrijkerd ๐Ÿ˜› Moest je nog zelf bij blazen weetjewel ๐Ÿ˜‰

    Ohhhh lekker! Bofkont! Maar groot gelijk. Ik zal duimen voor goed weer oke? Waai maar lekker uit! Geniet er maar heerlijk van!
    Fijne dagen, groetjes aan Philippe! Dikke knuffff

  59. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Foto’s hebben we niet ๐Ÿ˜‰ Is al tig jaar geleden!!! ๐Ÿ˜›

    Jaa toen ter tijd liepen die nog rond bij ons in t bosje in de tuin!!! ๐Ÿ˜‰
    Jaaa idd!! Tsja k weet niet ๐Ÿ˜› We zien wel ๐Ÿ˜‰
    Ik weet wel dat diva op schoot ligt en ik chippies heb en dat dat geen goede combi is!!! ๐Ÿ˜›

  60. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜‰

    Toch is dat leuk. Hier krijg je natuurlijk niet zoveel bijzonders. Zo af en toe eens een verdwaalde egel. Eens in de tien jaar. De rest is het standaard stadswerk denk ik hahaha.
    Whoeehaa…als je maar niet in een oor van Diva bijt omdat je denkt dat ze chips is ๐Ÿ˜›

  61. Annemarie zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜›
    In t oude huis standaard elk jaar een egel in winterslaap ๐Ÿ˜›
    En hier, hier hebben we buren ๐Ÿ˜€

    Ehh nee hoor! Zij probeert in mijn vingers te bijten *grinnik*

  62. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja buren hebben we hier ook in overvloed. Meer dan me lief is. In allerlei soorten en maten hahaha ๐Ÿ˜‰ Wilde buren ook ๐Ÿ˜›

    Oh hahaha…typt handig he? ๐Ÿ˜‰

  63. Annemarie zegt:

    Mjah hier valt t in principe wel mee ๐Ÿ˜‰ wel nieuwsgierig sommigen ๐Ÿ˜› Ennuh leuke buurjongens zijn er niet … ๐Ÿ˜ฆ
    *grinnik*

    Mjah ik heb slaapvoeten ๐Ÿ˜› Zijn een beetje afgeklemt.. DAt is erger denk ik ๐Ÿ˜‰

  64. Emmelinda zegt:

    Hier ook niet hahaha. Is wel fijn voor Marc…kan ie met een gerust hart naar zijn werk ๐Ÿ˜›

    O jaaaa…vooral als je straks even naar de wc wil en moet gaan staan ๐Ÿ˜‰

  65. Annemarie zegt:

    HOu maar op er over *grinnik* Ze gaan nu al ontslapen = AU!!!!
    Whaha foei Emm ๐Ÿ˜› Dat vind ik dan wel weer jammer ๐Ÿ˜‰ *grinnik*

  66. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb dat altijd op de plee. Daar ligt zo’n tetrisspelletje. Ken je dat? Ooooh en vooral als ik goed ben sta ik gewoon niet meer op. Totdat het echt niet meer te doen is en dan kan ik niet meer staan ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Hihi ๐Ÿ˜€ Maareh…voor jou is het inderdaad wel jammer. Maar ze zeggen niet voor niets; wat je ver haalt is lekker. Dus nog ff zoeken ๐Ÿ˜‰

  67. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€ Ja ik ken tetris!! Verslavend ๐Ÿ˜› Moet ik maar niet hebben, kom ik helemaal niet meer van die plee af *grinnik*

    Owwww als dat zo is! Dan haal ik mij een echte tiroler! Want met daantje schiet niet op ๐Ÿ˜› Whahahahahahahaha

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha kijk…dรกt bedoel ik nou! ๐Ÿ˜€ hahaha. Ik heb net maar even dat vreselijke spel dat ik zondag op de log gezet heb afgezet…ik blijf gewoon spelen hahaha. Ik ben nou echt scheel ๐Ÿ˜›

    Hahaha ja ik denk dat het een goed idee is. Ga maar alvast sparen voor een Dirndl hoor :D. Maareh…schiet het niet op?

  69. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Ik speel niet zoveel op dit moment ๐Ÿ˜‰ niet zoveel zin in! ๐Ÿ˜›

    Neuh.. Ach, ik weet niet.. T is toch gewoon anders dan normaal…
    En tsja.. ik geloof niet dattie kan hebben dat ik het zo naar me zin heb met me collega’s. Ok ik geef toe.. Ik wrijf het er lekker in dat t allemaal jongens zijn en dat ik het zo goed naar me zin heb etc. Maar dat heeft ie ergens wel weer verdiend toch? ๐Ÿ˜›
    Whaha jaaa! OOit zal ik er aan moeten geloven, maar nu nog niet ๐Ÿ˜‰ Komt vanzelf! En bovendien wil die jongen/man (whatever) me dan in Orijk hebben! Geeft ie me maar zo’n ding *grijns* ๐Ÿ˜€

  70. Emmelinda zegt:

    Grinnik…komt wel weer. Ik speel ook tijden niet ๐Ÿ˜‰

    Ja ergens heeft ie dat goed verdiend. Het is echt niet zo netjes gegaan. Maar de kans is natuurlijk wel dat ie denkt dat hij geen optie meer is. Heb je voor jezelf wel gedacht รณf hij een optie blijft? (Goh klinkt he? ;))

  71. Annemarie zegt:

    Haha daarom!!! ๐Ÿ˜› En ik krijg van een collega (die van die kat) roller coaster tycoon 1 en 2! ๐Ÿ˜€ Dus dan zit ik er waarschijnlijk weer tijden achter ๐Ÿ˜›

    Tsja ehh.. K weenie zo goed… Net zegt ie een hele tijd niks dus ik vraag; druk? Zegt ie : ja zit ff met een vriend op msn lang niet meer gesproekn.
    maar kan nog wel met jouw msnen want meiden gaan voor..
    *zucht* k had net besloten dat ik zulke jongens niet hoefde! Of ben ik nou weer te negatief *grinnik* ach we zien wel ๐Ÿ˜€

  72. Annemarie zegt:

    En flipt ie er nu achteraan:
    Wil je echt leren kennen

    Mag ik mijn vraagtekens plaatsen hierbij???…

  73. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Jaaaaa hebben ze hier ook! Dan denk ik steeds dat de kids iets uitspoken met dat gegil maar dat zijn de bezoekers van het pretpark ๐Ÿ˜› ghehehe

    Hihi ik denk dat je zelf nog een beetje zit te dubben wat je nou wil of niet. Geeft niks, je bent niks verplicht en hij weet waar ie aan toe is. Wanneer je hem รฉcht een kans wil geven straks kan dat altijd nog ๐Ÿ˜‰

  74. Emmelinda zegt:

    Euh ja. Grote vraagtekens. Hmmz…wat moet je daar nou mee he? *sjugt*

  75. remco zegt:

    houdt deze keer wijselijk zn mond :p

  76. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa. Brรกรกรกรกf ๐Ÿ˜›

  77. Annemarie zegt:

    JOngens… Whahahaaaa ๐Ÿ˜€
    Whaha ๐Ÿ˜€ T lijkt me echt supervet!! HIj is echt een schatje!! ๐Ÿ˜€ Zoals die ook over zijn dochterjte praat! Geweldig ๐Ÿ˜€

    Tsja ik weet t nu echt nie tmeer.. Wil die me leren kennen maar vergeet ie me wel als die in NL is.. Tsja en dan??…

  78. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik ๐Ÿ˜€ Ja pff…hoe vaak ik dat niet uitgeroepen heb! Zij waarschijnlijk net zo hard over meiden hahaha ๐Ÿ˜‰

    Hihi dan issie zeker trots op zijn dochtertje? ๐Ÿ˜€

    Hmmmz…ja dan. Dat is een goeie. Over hoeveel weken komt ie weer? Twee? Probeer nog zoveel mogelijk te beppen op msn en weeg dan eens af wat je voor hem voelt en van hem denkt? Dan kun je alsnog afzeggen of afspreken? Een tweede kans als het ware? (En dan zelf weg zijn alstie komt ๐Ÿ˜› ghehehe…oooh flauw! Foei Em!)

  79. Annemarie zegt:

    Whaha tuurlijk!!! ๐Ÿ˜›
    Jaaa denk t wel!! ๐Ÿ˜€ Hihi ๐Ÿ˜€
    Maarre zijn broer is nog vrij ๐Ÿ˜‰ *grinnik* neeeeee ik ben niet op jongensjacht!!!

    Whaha ๐Ÿ˜€ We zien wel… T mag gewoon weer uit hemzelf komen! Ik heb geen zin om t voortouw te nemen ๐Ÿ˜‰ Maar dat deed ik al nooit.. Maar goed, oud verhaaltje, zelfde liedje, dus genoeg over gemiept! ๐Ÿ˜› Gedane zaken nemen toch geen keer! En dat vertrouwen.. dat moet groeien! 8)

  80. Emmelinda zegt:

    Hihi ken je zijn broer persoonlijk of alleen uit verhalen?

    Yep het is ook allemaal nog te vers. Daar kun je nu eigenlijk nog weinig van zeggen. Wat je wel weet is dat je hem eventueel een kans gunt. Dat wil ook wel iets zeggen. Voor jezelf. Toch? Dan heeft het misschien zin om uit te zoeken hoe ver je wil gaan enzo. Maar dat komt allemaal vanzelf wel. Eens kijken oftie ook orgineel uit de hoek kan komen zodat je weet dat het wat hem betreft wรฉl menens is ๐Ÿ˜‰

  81. Annemarie zegt:

    Nope die werkt er ook!! ๐Ÿ˜‰

    Jaa we zullen wel zien!!!
    Die kans wil ik hem wel gunnen, vooral omdat mijn vriendin zo enthousiast over hem is!!! En als die niks voor me is.. Niet geschoten is altijd mis toch??? ๐Ÿ˜› *grinnik*

  82. Abby zegt:

    Hahaha, leuk verhaal! Gevat ook trouwens van Stef ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  83. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ooooh da’s dan makkelijk ghehehe. Is het wat? ๐Ÿ˜‰

    Vind ik ook. Je hebt tot nu toe nog geen contract ondertekend dus alles is vrijblijvend. Wanneer je lang genoeg met hem babbelt weet je zelf ongeveer wel of je meer wil of niet. ๐Ÿ˜‰

  84. Emmelinda zegt:

    @Abby; Thanks :D. Ja Stef is er eentje hahaha. We hebben veel lol samen. Ze begrijpt mijn humor (als je dat humor mag noemen :P) meteen en heeft zelf ook van die uitspraken waar ik dubbel om lig. Jammer dat het nog niet zo wil vlotten met haar weblog ๐Ÿ˜‰

  85. colinda zegt:

    Hallo ,…Kom je even snel een fijne nacht toewensen,..

    Dikke Knufff en een fijne Woensdag ๐Ÿ˜€

  86. Annemarie zegt:

    Hij ziet er niet verkeerd uit! Maarre denk toch wel te oud voor mij *grinnik* Help dat heb ik nou dus altijd… *zucht* ik val gewoon op oud(er) ๐Ÿ˜›

    Whaha contract ondertekenen? Wat denk jij wel niet!! ๐Ÿ˜› DAt is me nog veels te vroeg ๐Ÿ˜‰
    Voor dit alles, wilde ik wel meer contact met m.. Maar k weet t niet zo goed! Nouja hij zit nog 2 weken veilig in Oostenrijk! En dan zien we wel! Ik hoef van hem geen phonenummer ofzo. DAn ga ik HEM mssn bellen en dat wil ik gewoon niet! Ik wacht wel af, of niet ๐Ÿ˜‰ *grinnik*

    Ach ik kan wel gaan zitten voorspellen, maar dat lukt toch niet.. Ik wacht rustig af! ๐Ÿ™‚

  87. nieta zegt:

    Ben er ook hoor!! Zit effe ongegeneerd mee te lezen,hoor!! ๐Ÿ˜• 8)

  88. Annemarie zegt:

    @ Nieta; Geen probleem hoor ๐Ÿ˜€ Haha, persoontje in kwestie komt hier toch niet ๐Ÿ˜‰
    Ennuh t is mijn eigen verantwoording dat ik dit hier schrijf! ๐Ÿ™‚

  89. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Wat is te oud? 10 jaar?

    Grinnik…kijk dรกt bedoel ik nou ghehehe. Alles ligt nog open en je kunt het nog zo in vullen als dat jij het graag wil zien. Oke, moet Daan wel een beetje meewerken.
    Gelijk heb je. Het was ZIJN verzoek en dan moet hij er zelf maar werk van maken. O zo. Niet om ouderwets te doen maar gewoon. Lekker puh.

    Daarom…en je hoeft ook niks te voorspellen. Tijd zat. Toch? ๐Ÿ˜‰

    @Colinda; Haaai meissie! Ik wens jou ook een fijne nacht toe! Slaap lekker voor strakkies!
    En morgen voor jou ook een fijne woensdag! Hier hebbenz e de hele dag vrij ๐Ÿ˜‰ Dikke knufff

    @Nieta; *schrikt* Nee he? Toch niet alles? hahaha ๐Ÿ˜›

  90. Emmelinda zegt:

    *belt Daan* ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  91. Annemarie zegt:

    Idd tijd zat! Ik ben jong *grinnik*

    Ja zoiets.. Moeilijk schatten hoor die donkere jongens/mannen.. *zucht* ik ben daar zooooo slecht in!! Whahahahaha ๐Ÿ˜€

  92. Annemarie zegt:

    @ Emm; En bedankt maar weer he! ๐Ÿ˜€

  93. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…nou moet ik even echt grinniken. Toen ik bijna 19 was ging het uit met mijn vriend. Wat was ik pissig zeg! Ik riep uit dat ik nooooooit meer een vriend wilde! Weg met de jongens. Voorts liep er een paar maanden later een knul de bieb in waar ik werkte en voila…nu zijn we al van begin ’89 samen hahaha ๐Ÿ˜‰

    Oh jaaaa daar heb ik ook totaal geen verstand van!

    Hihi ๐Ÿ˜‰ Graag gedaan. Super de Boer.

  94. Annemarie zegt:

    Is dat graag gedaan van super de boer? ๐Ÿ˜‰ Whahaha

    Ow kijk! Zo moet het ook!! ๐Ÿ˜› Hihi, altijd als je t niet meer wilt he! Dus ik wil gewoon niks meer! Ozo! ๐Ÿ˜€ (of ik dat nou voor elkaar krijg in mijn brein dat is dan weer es wat anders)

  95. Emmelinda zegt:

    Ja ik geloof het wel. Ik moet er steeds aan denken als ik graag gedaan zeg hahaha.

    Whaahaa ik geloofde het ook niet. Ik dacht dat het zo werkte als een mantra. Als je het maar vaak genoeg roept ga je er misschien in geloven? Hahaha.

  96. Annemarie zegt:

    Hmm hij komt mij niet bekend voor! *grinnik* ๐Ÿ˜€ Weer wat geleerd ๐Ÿ˜‰

    Zou dat het zijn!!! GA ik voortaan geen schaapies meer tellen maar dat opzeggen! 8)

  97. Emmelinda zegt:

    Ja is van die vervelende reclame de hele tijd. Aaargh. Maareh…dan weet je wat ik weer zit te blaten ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…zal Diva blij mee zijn. Of slaapt ze niet bij jou?

  98. Annemarie zegt:

    Ehmmm die tukt al! Slaat net haar pootje nog es extra over haar oogjes en oortjes!! Dus die tukt wel door ๐Ÿ˜‰ Ik ram nu ook nog op mijn toetsenbord en barst af en toe behoorlijk in lachen uit! NOgal funny gesprek op msn…. ๐Ÿ˜€

  99. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan is ze behoorlijk moe wanneer ze daar doorheen slaapt ๐Ÿ˜‰
    Hier ligt er ook een uitgeteld op bed. Zo schattig! ๐Ÿ˜€

  100. Annemarie zegt:

    Jaa echt lief die beestjes!!! ๐Ÿ˜€
    *snurk* (althans zo klinkt dat hier… ๐Ÿ˜• Das dan wel weer jammer ๐Ÿ˜‰ )

  101. Emmelinda zegt:

    Ik keek net naar Sam en zei tegen Marc dat ie er zo lief bij lag. Doet ie (Sam) zijn oogjes open en piept wat. Is net een meisje hahaha ๐Ÿ˜›

  102. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€ Neuh zij reageert niet als ze slaapt ๐Ÿ˜‰
    Behalve als je met het snoepdoosje rammelt dan staat ze gelijk overeind 8)

  103. Snap je nou waarom wij bijna niets meer strijken ๐Ÿ˜€
    Levensgevaarlijke hobby vind ik het.

    Veel veiligere hobby was triangel spelen, maar ja dan presteerde ik het ook nog op mijn vingers te slaan. ๐Ÿ˜€

    Daarom maak ik nu maar weblogs, waneer zou ik met mijn vingers klem komen te zitten tussen de toestsen, kwestie van tijd denk ik. ๐Ÿ˜€

  104. GekinblacK zegt:

    Gewoon niet meer strijken, met al die kreukels in je kleren vallen de kreukels in jezelf niet meer zo op. ๐Ÿ˜›

  105. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja dat werkt goed he? En als ik “Sammy, poesjes!” roep…dat werkt net zo goed hahaha. Dat sprint ie naar het raam.

    @Leidse Glibber; Hahaha ja het zou verboden moeten worden he? Ghehehe.

    Triangel spelen *houdt jeugdtrauma tegen* Ooooh dat wilde ik altijd zo graag. We mochten om de beurt op de triangel. En als ik dan aan de beurt was, was het tijd om naar huis te gaan. Mocht ik nog niet *jank*

    Jajaja ik heb geen flauw idee…wanneer de toetsen slijten van het typen wordt de kans natuurlijk wel heel groot. Sommige letters zijn hier al verdwenen van de toetsen hahaha.

  106. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack; *giechelt* En het is nog mode ook, al die kreukelstof! Ben ik zonder Botox tรณch modern. Is dat ff knap???

  107. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€ Neuh dat werkt bij haar niet ๐Ÿ˜‰

    Bij mij slijt dat op de een of andere manier ook altijd heel snel… Maar goed…

    Ik heb nu trouwens weer de belofte gekregen van Daan dattie me zou bellen als die in NL is.. Met een tijdstip erbij!… We wachten af *grinnik*

  108. Emmelinda zegt:

    Wow heee…nou ben ik toch eens benieuwd. Hij kan het toch moeilijk wรฉรฉr flikken om niks van zich te laten horen wanneer ie hier is he? Hmmmz…

  109. Annemarie zegt:

    Jaa ik dus ook!!! ๐Ÿ˜›
    We zullen zien! Ik reageerde er nogal lauw op (tactiek) en hij gelijk zeggen: jaa ik ga het deze keer niet vergeten! Echt, ik zal je bellen!! echt waar!
    Tsja ehh. we zien wel ๐Ÿ˜‰ Whahaha

  110. Emmelinda zegt:

    Als het maar niet bij bellen blijft! Langkomen moet ie! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Hahaha lijkt mijn tactiek wel. Net niet te koel en net niet te happig ๐Ÿ˜› hahaha

  111. Annemarie zegt:

    Whaha idd!! Tsja zo hoort het toch? ๐Ÿ˜‰
    *grinnik* langskomen.. hij was net al van plan bij mij in bed te duiken ๐Ÿ˜› Vandaar dat ik net zo moest lachen om mijn msngesprek..

  112. Emmelinda zegt:

    Oh ja hoor…en als puntje bij paaltje komt (euh…is dat een verkeerde woordkeuze in dit geval? Ghehehe) taait ie zeker weer af? ๐Ÿ˜‰ Nou goed…afwachten dus. Tjemig…moet je alweer zo lang wachten. Was toen ook!

  113. Annemarie zegt:

    Gaan we weer! Hij begon daar ook al over *grinnik* Whaha…. Wij kwam daar daarnet op omdat hij zo snel had gedoucht… Whaha hij zo; ja ben met alles snel, behalve 1 ding..
    Jaaa het was duidelijk na 11en! ๐Ÿ˜‰
    Nee hoor want nu spreek ik hem nog gewoon op msn tussendoor ๐Ÿ˜‰ Toen hoorde ik gelijk 1.5 week niks meer van m!!

  114. Emmelinda zegt:

    Hahaha 18+tijd dus! Grinnik. ๐Ÿ˜€

    Ow jaaa dat is waar ook! Nu heb jij zijn eigen msn he? Is toch stukken handiger! ๐Ÿ˜€

  115. Annemarie zegt:

    Whaha jaaa! Wordt straks nog wat ๐Ÿ˜‰ Zitten die 2 natuurlijk naast elkaar of omgedraaid op elkaas msn.. *zucht* dat flikte ze me eerst ook altijd!! WIlde ze niet zeggen wie er erachter zat.. grrr!

    Jaa na 11en is toch altijd 18+ tijd.. Althans zo gaat dat bij mij atlijd ๐Ÿ˜‰

  116. Emmelinda zegt:

    Grinnik….maar nu kunnen jullie met z’n drietjes beppen. Tot 11 uur want daarna heb je andere dingen te bespreken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Hahaha groot gelijk. Al is het eigenlijk altijd wel tijd voor 18+??? hahaha

  117. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Das waar!! ๐Ÿ˜› Daar heeft me vriendin niks mee nodig ๐Ÿ˜‰

    Jaa eigenlijk wel ๐Ÿ˜‰ Maar op de 1 of andere manier begint t bij mij altijd na 11en ๐Ÿ˜›

  118. Emmelinda zegt:

    Grinnik…zo is het. Ze zoekt zelf maar iemand om mee te babbelen na elf uur ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    Hihi magisch getal dus ๐Ÿ˜‰

  119. Annemarie zegt:

    Whaha dat mag ze bij haar vriend gaan halen! Die zit niet voor niets daar ook ๐Ÿ˜‰ Whahahaha ๐Ÿ˜€

    Daarom! Genoeg te babbelen ๐Ÿ˜‰ *grinnik*
    En toch dat wantrouwen blijft een beetje!

    In elk geval: ik ga pitten! Morgenochtend weer vroeg op de voetjes!!

    Kniefs!! Tot vanmiddag!!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜€

  120. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…ze heeft een vriend? Naaaah dan HELEMAAL! ๐Ÿ˜‰

    Tuurlijk. Dat moet slijten. Je geeft hem een kans dus die achterdocht vind ik persoonlijk niet ongezond ๐Ÿ˜‰

    Slaap lekker meissie! Werk ze! See you later!
    Kniefs!

  121. Annemarie zegt:

    Jaa die vriend heeft dat huis in Oostenrijk gekocht! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜€

    Kniefs!

  122. Emmelinda zegt:

    Oooooh op die fiets! Ikke snap! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    Knieferdeknief ๐Ÿ˜€

  123. leejo zegt:

    Truste Meis ๐Ÿ˜€
    knuffelkus

  124. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Leejo ๐Ÿ˜€

    Voor jou natuurlijk ook een Knuffelkus. Doe maar een dikke! ๐Ÿ˜‰

  125. Youke zegt:

    Ach ja iedereen heeft zo zijn littekens. Zichtbaar of niet. Zo staan er in mijn vingers het gebit van broer of zus afgedrukt. ๐Ÿ˜•

  126. Pasula zegt:

    Gelukkig ben ik nog niet gebrandmerkt… ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  127. Gonny zegt:

    Goedemorgen…….hahahahha iedere dag hetzelfde hรจ….

  128. jell zegt:

    toen ik klein was heb ik mn handen een keer op de ovendeur gelegd
    zwaar verbrand maar je ziet er nu helemaal niks meer van haha
    maar mn moeder let nu nog steeds op met ovendeuren terwijl ik al 17 ben haha

  129. Goedemorgen Emmelinda ๐Ÿ˜€

    Kijk dat is nou een van de rede dat ik zo weinig mogelijk strijk ๐Ÿ˜‰ veels te gevaarlijk ๐Ÿ˜›

    Fijne dag liefs Ylone xx ๐Ÿ˜€

  130. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Ik kom je even een fijne en zonnige dag wensen.vanavond kom ik weer bij je langs.Dan neem ik aan dat je weer een nieuwe log heb geplaatst ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Liefs en knufffffffffffies van bianca ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  131. Brownie zegt:

    tssss. Nog een mazzel dat de telefoon niet ging…

  132. Emmelinda zegt:

    @Youke;Dat mรฉรฉn je niet? Nog steeds? Tjemig dan zijn ze ook flink te keer gegaan??? ๐Ÿ˜‰

    @Pasula; Hahaha…van het strijkijzer afblijven dus ๐Ÿ˜‰ Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Hahaha ja…al is het iedere keer een GOEIE morgen…dat kan ook niet iedereen zeggen ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Jell; Ai….*trekt meelevend gezicht* Ik zie het al helemaal voor me. Dat zijn ook van die rampscenario’s die ik het liefst wil voorkomen. Uit de keuken met die twee wanneer ik de oven aan heb staan.

    @Rhodosfriends; Goeiemiddag Ylone ๐Ÿ˜€

    Hahaha ja groot gelijk. Het leven is al รฉรฉn groot avontuur. Dat moeten we niet lastiger maken he? Hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @Bianca; Goeiemiddag meissie ๐Ÿ˜€
    Hahaha jij bent helderziend want inderdaad…er staat er weer eentje ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag. Geniet maar lekker van je bezoek! Dikke knufff en veel liefs!

    @Brownie; Hahaha…Dan was ik missc hien net zo beroemd geworden als van Gogh met zijn oor. ๐Ÿ˜‰

  133. leonie zegt:

    Klinkt gezellig…achter je dochter aan rennen..kieltelen..leuk! Maar vandaag heb ik me toevallig ook even gebrandmerkt met de strijkijzer…resultaat: ook een blaar….Maarja..maakt niet uit…Doei, Leonie ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  134. Emmelinda zegt:

    Echt? Jeetje, zie je wel dat het levensgevaarlijk is…dat strijken? Het zou verboden moet worden! ๐Ÿ˜€
    Heb je jezelf flink te pakken genomen? Laat iemand anders maar afwassen vanavond…ai dat voel je dan!

    Dikke knuffff

  135. Nicky zegt:

    Grinnik! Leuk hรจ, die kids… Ze zijn om op te vreten en soms heb je spijt dat je dat niet gedaan hebt! ๐Ÿ˜‰

  136. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dรกt is een leuke! Die moet ik onthouden hahaha.

    Maareh…dan had ik last gehad van haren in mijn mond :p

  137. Aletta zegt:

    Leuke dochter heb je!!!!! ๐Ÿ˜‰

  138. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja een sc hatje he? ๐Ÿ˜‰ Ghehehe ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

