Effe Klikkuhhhh

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Effe Klikkuhhhh

  1. --Natazz-- zegt:

    Hahaha inderdaad het mag duidelijk zijn. *grin*

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die heeft er niet veel kaas van gegeten he? πŸ˜‰

  3. MIEP! zegt:

    Schrijf jij kamasutra verhalen????

  4. ~Tina~ zegt:

    Twee totaal verschillende begrippen! Hoe komen ze er op??

    Om je vraag te beantwoorden: dat inzwachtelen doet een beetje zeer omdat het zo superstrak zit, vooral op die ene rode plek op mijn enkel. Maar ik weet dat het nodig is om het vocht er uit te krijgen, dus het moet maar he? πŸ˜‰
    Om het verband netjes te laten zitten moet je er een pantykousje overheen doen. Vanochtend een nieuwe gepakt, maar er zitten nu al weer een paar ladders in…. balen! Het enige wat ik aan die voet aankan is een slipper dus het valt wel op.

    Ik wens jou (ondanks de regen) ook een fijne dag!
    Hierna ook een paar dagen Paasvakantie voor jullie?
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    @Tina; Ja hahaha…valt me vaker op dat word niet helemaal up to date is πŸ˜‰ Maar deze vond ik wel heel geinig πŸ˜€

    Ahhh ik begrijp het. Ja dan zit er niks anders op. Waarschijnlijk zit het morgen alweer iets minder strak?
    Hihi ja dan wil je er toch een beetje netjes bijzitten en dan begint dat gezeur met die ladders! 😦

    Yep we hebben straks ook pasen. Niet dat we er veel mee doen. Tenminste…we hebben nog geen plannen dus wie weet waar we uit komen? πŸ˜‰

    Groetjes en liefs van mij!

  6. leonie zegt:

    Haaahaaa…zeker weten leuk….Emmelinda! Fijne dagen alvast he…al eitjes geverfd? Doei, Leonie πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel Leonie πŸ˜€
    Nope ik heb nog geen eieren geverfd. Daar had Stef zo’n zin in. Mies niet. Dus morgen mag ze aan de slag πŸ˜‰ Heb jij ze wel al klaar?
    Ik wens jou ook alvast fijne paasdagen! Dikke knufff

  8. Ans zegt:

    Haha, hij is leuk. Ik vind de spellingscontrole ook zo leuk met namen, logisch dat-ie die niet kent natuurlijk, maar er komen dan van die leuke dingen uit. Edwin moest een keer een brief schrijven waar de naam in voor kwam van iemand die hem min of meer belazerd heeft, en toen kwam voor die naam als suggestie: Hebbert Leugens, het was duidelijk, onze computer had mensenkennis. πŸ˜€

  9. Fabs zegt:

    Kamasutra en kampstraf… Nee niet echt de juiste combi! Hahaha, maar je bent wel betrapt met je kamasutra πŸ™‚ πŸ™‚

    Duidelijk een opfriscursus nodig!! Hijs weer leuk!

  10. Emmelinda zegt:

    @Ans; Whaahaa die computers toch! Geniaal he? πŸ˜‰
    Dat vind ik wel heel geinig! Mijn spellingscontrole (eeuh…die van de pc) kent weblog nog niet eens. Erg he? πŸ˜‰

    @Fabs; Hahaha 8)
    Hahaha valt overigens wel tegen…die log over die kamasutra. Je kent hem ook al: Klikkerdeklikk Valt hier niet eens zo erg op he? πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Oeps, ik zag er nog twee 8)

  12. remco zegt:

    ja kom zeg ik ga me een beetje een muisarm klikken die arme muis piept nu al zoveel dat de kat er wakker van word en dan word de hond weer achternagezeten omdta het in doggystyle moet vanwege de kama…… nogwattes πŸ˜›

  13. Belinda zegt:

    Ja daar weet de spellercheck nog geen raad mee! Nog een paar jaartjes wachten en je wilt niet weten met welke opties dat Γ­e komt bij het woord kamasutra (noemt die alle verschillende standjes op waarschijnlijk!)
    πŸ˜‰ πŸ˜‰

  14. Elmo zegt:

    Dat berichtje hierboven, dat was ik πŸ˜€

  15. alinda zegt:

    kamasutra πŸ˜€ nu moet je toch iets verklappen hoor ben vorig jaar op zo,n beurs geweest kinky lui hoor was leuk voor een keertje hihi waar kwam ik mee thuis met een tas vol info rommel en een leuk lingerie setje
    heel lief eigenlijk voel me wel betrapt nu door je LOL

  16. Marion v zegt:

    hij loop hij loootp πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    @Remco; Whahaaa…het is bij de beesten af πŸ˜›

    @Belinda; Hahah wanneer ie alle standjes opnoemt blijft ie woorden spugen πŸ˜› πŸ˜‰
    Maar hij weet niet eens wat een weblog is! Belachelijk he? Ghehehe πŸ˜€

    @Maaike/Elmo; Hihi dat is lief dat je aan mij denkt. Ik heb er inderdaad eens naar gekeken en ik moet er nog even over nadenken. Ik durf niet zo goed πŸ˜‰

    @Alinda; Hahaha doen we toch net alsof we het niet hebben zien staan? πŸ˜‰ Hier is vanaf morgen ook zo’n soort beurs. Wel leuk om naar toe te gaan met de paasdagen ipv naar een meubelboulevard ghehehe πŸ˜‰

    @Marion; Hij loopt? Euhm nou moet ik ff denken. Is dat cryptisch? πŸ˜‰

  18. Marion v zegt:

    het loopt en het is omgeveer 80 cm

  19. Emmelinda zegt:

    Een …euh?? Pino van Sesamstraat?

  20. Marion v zegt:

    nouwwwww nee heleaas fout
    een tip het lacht en het maakt een sort van pratend geluid en zit aan me pc te klooien πŸ˜‰

  21. Marion v zegt:

    jaaaaa πŸ˜€ en het jat de strijkbout alweer πŸ˜›

  22. Marion v zegt:

    ik stuur hem naar je toe nadat hij uit bedje is gekomen, k smijthem eerst ff in bed oke?

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha er achter aan! πŸ˜› Maareh…wat goed zeg! Nou is niks meer veilig meis hahaha

  24. Marion v zegt:

    nee zegt dat wel hijzit zelfs in de lingerie la van me moeder te graaien nou en da is niet mis πŸ˜›

  25. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa die is er even vroeg bij! πŸ˜€ Beter jong geleerd…. 8)

  26. Marion v zegt:

    haha ik ga hem ff in bed stoppen eerst ff goed rond draaien en dan naar bed

    brb πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi dan heb je zo effies rust πŸ˜‰

  28. Marion v zegt:

    hij g hijg hijg eigenlijk is veel te leuk hem nara bed t estoppen heb nu wel een reden om te schrreuwen

  29. Gonny zegt:

    😦 ik zie niks….

  30. Emmelinda zegt:

    @Marion; Neee niet schreeuwen…dan wordt ie wakker. En als ze uit hun slaap gehaald worden zijn ze meestal niet vrolijk πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Gonny; niet? Ook niet als je er op klikt?

  31. leonie zegt:

    Nee…nog geen eitjes geverfd…morgen maar…ene lekker druk hier…Doei, Leonie πŸ˜‰

  32. Marion v zegt:

    nee hij ligt nu pas op bed ik heb ff heelrijk met hem gedold en geschreeuwd πŸ˜‰
    en nu moet ik ff bijkomen wandt ik ben een beetje over me toertjes

  33. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Ja laat ik Stef ook morgen doen. πŸ˜‰
    Ja inderdaad! Zou er wat te halen zijn? Ghehehe πŸ˜‰ Doeiiii πŸ˜€

    @Marion; Hihi lekker he, daar kunnen ze zo van genieten πŸ˜‰
    Doe maar effies rustig dan πŸ˜‰

  34. Marion v zegt:

    ha ha jaa dat zal ik doen πŸ˜‰
    ik ga ff stiekem kijken wandt hij huilt en hij mag nog wat drinken brb πŸ˜‰
    tante marion in de weer

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha trek je trimschoentjes maar aan πŸ˜‰

  36. Marion v zegt:

    snik snik hij huilttt

  37. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ai…en als je hem even voorleest?

  38. Marion v zegt:

    heb ik al gedaan heb gezongen gespeelt en hem een kussie gegeven en nu zit ik met handjes in haar ik mag dat eigenlikj iet moet hem laten liggen en uit huilen :S πŸ˜•

  39. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk is dat ook het beste, al klinkt het heel zielig. Anders weet ie volgende keer heel goed dat je toch weer komt opdraven πŸ˜‰

  40. Marion v zegt:

    slaap matthijs je slaap daar buiten loopt een schaap een schaap met witte voetjes die drinken melk zo zoetjes slaap matthijsje slaap daar buiten loopt een schaap

    kan ik beter ook niet zingen hi jhoud erg van dieren
    nu het zegt schapen ?!? geiten ?!?! ooooeeee moet naar de shcuur er moet nog een geit ammeren das de derde vanvandaag
    hey zie strax ff naar de schuur πŸ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    Okidokie…see you later πŸ˜€

  42. Marion v zegt:

    was k weer πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Nou ben ik ff pleitos πŸ˜€ πŸ˜‰

  44. Marion v zegt:

    pssssssssssst hij is stil πŸ˜€

  45. Marion v zegt:

    haha oke see you latersss

  46. Lette zegt:

    Ja ja ‘opfris’! Ik denk helemaal niet aan fris als ik dit zie.
    Of ligt dat aan mij?

  47. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ssst zachtjes praten hoor πŸ˜‰ Even van genieten πŸ˜€

    @Lette; whaahaa…bijschaven dan? Bijspijkeren? Hmmz dat laatste lijkt meer op zo’n bepaalde kelder πŸ˜› Ja die met die wekpotten en appels 8)

  48. Elmo zegt:

    Ik durf ook niet zo goed, maar ga het toch doen. Heb nog een week om een dagboek bij te houden voordat de deadline verstrijkt… πŸ˜• πŸ˜€

  49. Marion v zegt:

    haha ja echt wel!!!!!!!!!!!!!!
    het is zo lief ventje eigenlijk mogen we helemaal niet klagen heb nu de nijging om hem weer uit bed te halen hij mage r nu wel weer uit maa rlaat maar ff liggen πŸ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    @Elmo; Ja klopt, dat kan nog nΓ©t. En als je nog oude logjes hebt weten zij toch niet dat je dat niet vandaag meegemaakt hebt? πŸ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hahaha tante toch πŸ˜€ Je kunt er echt van genieten he? πŸ˜‰

  52. Natas1970 zegt:

    Die tip van Maaike is niet zo slecht! Toevallig heb ik er gisteren ook naar zitten kijken. Is wel wat voor jou, doe het nou maar!!! πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is lief van jullie hoor. Maar ik twijfel nog steeds. πŸ˜‰

  54. Elmo zegt:

    Klopt! Kan ook wat oude pakken, maar ik maak eerst nog wel wat nieuwe, heb nog wel wat leuke gedachtekronkels, hehehehe! Stop ik er daarna nog wel wat oude bij!

  55. Romanya zegt:

    ahahahahhaha πŸ˜€ ik denk het haast wel πŸ˜‰ xxx

  56. Marion v zegt:

    ja echt!! πŸ˜€ this mijn mannetje!!!!!

    al moet ik er niet aandenken dat ik nu zwanger zou wezen, dat was me schoonzusje wel zij wa sook 16 maar ja kijk wat er te weeg heeft gebracht toch???? πŸ˜› πŸ˜›

  57. rietepietz zegt:

    ik ben een nette oude dame en weet niet wat ” kamasutra” is dus…. kan ik beter geen “standje”uitdelen . lieft riet

  58. Emmelinda zegt:

    @Elmo; Hihi zo is dat. Er staat nergens dat het niet mag he? Niet met zoveel woorden ghehehe πŸ˜‰

    @Romanya; Grinnik…die versie van word komt vast uit de tijd van Ben Hur πŸ˜‰ Haddenz e toen ook al een kamasutra? πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Marion; Ja een heerlijk mannetje. Maareh…alles op zijn tijd πŸ˜€

  59. rietepietz zegt:

    ik ben een nette oude dame en weet niet wat “kamasutra” is , kan ik maar beter geen standje uitdelen toch?liefs riet

  60. Emmelinda zegt:

    Oh sollie Riet…jouw reactie kwam net tegenlijk binnen met mijn reactie en die van jou heeft ie er uitgegooid. Op de beheerderspagina zie ik nog net dit staan:

    ik ben een nette oude dame en weet niet wat ” kamasutra” is dus…. kan ik beter geen &quo…

  61. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat vind ik een briljante opmerking! Wat goed gevonden hahaha πŸ˜€

    Dikke knufff, hoe is het met je pootje?

  62. rietepietz zegt:

    o ik snapte het al niet en heb het *zielig hoor * met één hand weer overgedaan

  63. Emmelinda zegt:

    ja stoute weblog! *geeft trap tegen computerkast* *merkt dat het de schuld van pc niet is en slijmt om vergiffenis*

  64. rietepietz zegt:

    de top gaat het wel doen als ik nog een weekje huisarrest houd, en niet gebruiken natuurlijk maar dat laat ik spontaan achterwegen

  65. rietepietz zegt:

    nu em ,naar ehbo met los teen kootje

  66. Emmelinda zegt:

    @rietepietz; Ieh ja…alleen de gedachte al zorgt er voo dat het lijkt alsof ik het voel πŸ˜•

  67. rietepietz zegt:

    ik ga nu handje laten rusten = tijd merk ik maar ik wil niet plakken en doe iedere dag wat

  68. Emmelinda zegt:

    Ja doe maar heeeel rustig aan Riet! Ik kan me heel goed voorstellen dat het je nu al allemaal te lang duurt πŸ˜‰

  69. Marion v zegt:

    ja verwacht nu niet dat ik al gelijk zwanger ben alstublief niet

  70. Emmelinda zegt:

    Nee hoor, dat verwacht ik ook niet. Alles op zijn tijd. Nu ben ik ff naar Stef. See You later! πŸ˜€

  71. Marion v zegt:

    haha ja is goed
    ik kan er niet aan denken ik en zwanger stel je voor dan kan ik me opleidng nieteens afmaken πŸ˜•
    hey mazzel liefs en dikke knuffies

  72. Annemarie zegt:

    Lijkt me duidelijk!!! πŸ˜›

  73. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ja daarom, dat zou zonde zijn! Eerst de opleiding! πŸ˜‰
    Dikke knuffff van mij!

    @Annemarie; Hahah ja egwel he? πŸ˜‰

  74. Marion v zegt:

    haha en eerst een vriend πŸ˜‰
    maar opleiding enschool gaat voor alles bij mij!!!!!!
    liefs en dikke knuffffiesss marion

  75. Marika zegt:

    Mijn Word loopt ook een beetje achter, hij noemt mij steeds Maria. πŸ˜•

  76. Rianne zegt:

    Als straf de kamasutra?
    Ik kan wel ergere straffen bedenken…. πŸ˜‰

  77. Emmelinda zegt:

    @Marion; Yep die is ook vast welkom πŸ˜€
    Vind ik ook, je bent nu al zo ver gekomen! πŸ˜‰
    Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Marika; O jeetje…eens kijken wat ie zoal tegen mij durft te zeggen hihi πŸ˜‰

    @Rianne; Hahaha niet slecht he? πŸ˜‰

  78. Whhhhhaaaaa waar heb je die nu weer vandaan πŸ˜€

    Fijne avond liefs Ylone
    πŸ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Hihi zelf gemaakt. Het viel me ineens op toen ik de spellingscontrole gebruikt had πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  80. remco zegt:

    @Emmelinda behandel je ook scroll-vingers 8)

  81. Marion v zegt:

    echt ver?! vindje?
    ik vind niet ehct

  82. Emmelinda zegt:

    @remco; Jawel hoor. Ik behandel alles. Niet dat je daar zo blij mee zult zijn ghehehe πŸ˜›

    @Marion; Zeker wel. Vooral omdat je er zo de balen van had! πŸ˜‰

  83. Lag je achter de pc te wachten op mijn log of zo Emmelinda πŸ˜€
    Ik knal hem er op en binnen een paar minuten reactie van je. πŸ˜€

  84. Gaat trouwens vast een hoop kosten om te zorgen dat je NIET zingt πŸ˜€

  85. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…ik was heel toevallig net aan het kijken naar nieuwe logjes op de reader. En daar kwam die van jou tevoorschijn πŸ˜€ Gaat goed met zo’n ding he? πŸ˜‰ EN dat zonder tomtom… πŸ˜‰

    Hahaha ja ik vrees het ook. *zoekt alvast mooie villa uit*

  86. Marion v zegt:

    dat is wel zo maar ik moet nu nog 7 jaar en stel dat het nooit over gaat ???

  87. Emmelinda zegt:

    Hmmz…nou weet je wat? We bekijken het positief. Het gaat allemaal goedkomen. O zo! πŸ˜‰

  88. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan. Super de Boer πŸ˜€

  89. Marion v zegt:

    ha ha okee hoeveel ?? πŸ˜‰

  90. Handig hoor die reader, ruilen tegen mijn tom tom πŸ˜€

  91. Emmelinda zegt:

    @Marion; twee keer de helft πŸ˜€

    @Leidse Glibber; Past die ook op mijn fiets en issie hommelproof? πŸ˜‰

  92. Marion v zegt:

    ha ha oke dan is goed
    hey sweetie ik ga naar bed πŸ˜•
    ik hou niet langer uit zo
    slaap lekker voor strax een nachtzoentje van mij πŸ˜‰
    liefs en dikke knuffies

  93. Gonny zegt:

    Kamasutra…?? Pffff…..ik heb hoofdpijn….

  94. Gonny zegt:

    Goodmorning….euh ik was gister bij jou de laatste….dat klopt toch niet denk ik??

  95. Liesbeth zegt:

    Soms ziet de Kamasutra er wel uit als straf…

  96. Emmelinda zegt:

    @Marion; En? Lekker geslapen? πŸ˜€
    Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Gonny; Goeiemorgen πŸ˜€
    Het schijnt te helpen tegen hoofdpijn? Zolang je niet op je hoofd gaat staan? πŸ˜‰

    Hahaha ja klopt…toen jij wegging zijn we allemaal maar gaan slapen πŸ˜‰

    @Liesbeth;Hahaha ja idd. πŸ˜‰

  97. Gonny zegt:

    Ja snap ik hahahahaha…. πŸ˜›

  98. Marion v zegt:

    jaaa ik heb een snelheids duveltje in huis πŸ˜€ alweer

  99. Marion v zegt:

    hte gromd en ruikt naart zwitzal

  100. Gonny zegt:

    @Marion: hahahaahaha wat leuk…. πŸ˜€
    Zal ik mijn hond ook es met zwitsal wassen…. πŸ˜›

  101. Geertje zegt:

    Kamasutra en Kampstraf; nou ik kan me wel een link voorstellen *krijgt ineens een beeld van een vrouw met een zweepje*
    Wens je fijne Paasdagen, enneh…. sterkte met het verven van de eitjes! πŸ˜›
    Liefs en dikke knufff!!!

  102. Dinie zegt:

    Hahaha, nou dan mag je Outlook er wel naast zetten πŸ˜‰ Af en toe krijg je suggesties…….vooral bij namen…. 8)

  103. Emmaly zegt:

    Haii
    Ga je de zolder opruimen offu zet je de dingen gewoon op een andere plek πŸ˜€ ..marre gourmetten is idd heel erg gezellig en lekker..zet er maar een extra schoteltje bij dan kom ik eraan πŸ˜‰ ..wens je heel veel plezier wijffie met de dagen en dingen die je gaat doen

    Dikke knuff emmaly

  104. leejo zegt:

    Hey Emm
    Ik ben er weer, fijne dag meis πŸ˜€
    dikke knuff

  105. Marion v zegt:

    oo ji boefje mijnes is geen hond zeg!! πŸ˜›
    kom op nou πŸ˜›
    hij ligt nu op bed nu ik me stage verslag maken
    knuffies en veellief marion

  106. Pasula zegt:

    Optie 3 natuurlijk, ik weet nooit wat en wil het niet weten… 8) πŸ˜›

  107. leonie zegt:

    Hoi…ik kom niet even klikken maar je een gezellige dag toewensen! Veel plezier….Doei, Leonietje πŸ˜‰

  108. Youke zegt:

    Misschien Word niet maar wel de spellingschecker. je kan het woord ook toevoegen πŸ˜‰

  109. Marion v zegt:

    fijne avond verer
    weltrusten
    knuffies en veelliefs marion

  110. Abby zegt:

    Haha, grappig πŸ˜€ Fijne avond nog!

  111. Annemarie zegt:

    Ik kom je even een fijn weekend toewensen!!! πŸ˜€
    Ik miste je log vandaag πŸ˜‰ *grinnik*
    Maarre:
    Ik ging om half 10 weg.. De trein stond onderweg heel even stil *schrik* ik had maar 2 min overstap tijd, maar toch de aansluitende trein gehaald! En was precies op de geplande tijd op t station! Onderweg naar Opa nog ff wat close-upjes gemaakt van bloempjes.
    Bij opa ff gegeten, naar de wc geweest etc. Om 10 over 2 zaten we in de auto en om 10 voor 5 waren we thuis!!! πŸ˜€
    Ging echt super!!! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Jaja, heerlijk!
    En in de trein: T was heerlijk! Lekker zitten lezen en daar zitten spelen op mijn PSP πŸ˜€ Echt super!! πŸ˜€ *Grinnik*

    Fijne pasen!
    Liefs, Annemarie

  112. Gonny zegt:

    Slaap je al??
    Ketting is niet mooi hoor…morgen ff andere kralen halen…haha da rijmt…

  113. Belinda zegt:

    Zou wel handig zijn voor als je inspiratieloos bent!
    πŸ˜‰ πŸ˜‰

    (tip: scrollen naar 13/4 rond 13 uur, voor het geval dit onbegrijpelijk overkomt!)
    πŸ˜€ πŸ˜€

  114. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Ik kom je even een fijne dag wensen en vooral hele fijne paasdagen.Ook voor je gezin.
    Liefs en een knuf van Bianca
    klik

  115. Snoop5 zegt:

    Hallo,…Nou ik heb geen opfriscurcus nodig hoor ,…alles verloopt nog helemaal naar wens ,…maar wie weet voor in de toekomst ,..hahahahaa,….

    EEN HEEL FIJN WEEKEND EN EEN GEZELLIG PAASFEEST,…

    Dikke Knuffff…… πŸ˜€

  116. Colinda zegt:

    Goedenmorgen,…

    Nou heb ik nog niet echt nodig hoor een opfriscurcus maar misschien iets om gedachten te houden voor later ,….hahahahahaha,…

    Nou verder wil ik je een Fijn Weekend wensen en een Gezellig Paasfeest,……en niet teveel chocolade eitjes eten hΓ© πŸ˜‰

    Een Hele Dikke Knuffffff,.. πŸ˜€

  117. Gonny zegt:

    Hoii……… πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  118. Marion v zegt:

    lalala lalalala tutututututu nenenenenene
    he wat jammer dat jeniet mee kan luisteren
    hey fijn dagen
    knuffies en veel liefs van moi

  119. Gonny zegt:

    Eey Emm ik heb streepjes….hahaha….vind je het leuk…maar links wilde ik dat ook nog maar weet niet hoe dat moet….en andere kleur letters heb ik ook….

  120. rietepietz zegt:

    nou ja , ff opfrissen na het afwerken van de kamasutra kan natuurlijk ook geen kwaad denk ik .
    knfff van riet

  121. Pasula zegt:

    Even een paasknuffel voor jou πŸ˜‰

  122. rietepietz zegt:

    enneh……. ik heb weer een limerick maar …..die heb ik deze keer op de crazy limerick gezet ……..
    liefs riet

  123. Rianne zegt:

    Met Kamasutra de Paasdagen door!
    Veel plezier! πŸ˜‰

  124. Gonny zegt:

    Emm is de hort op……

  125. Ineke zegt:

    KLIK
    VROLIJK PASEN EMMELINDA!!
    Liefs Ineke

  126. Marion v zegt:

    @ gonny ja zeg dat wel en jij bent weer terug πŸ˜‰
    was gezellgi in de c1000?

  127. Sjoukje zegt:

    Je bent betrapt! πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Ik kom je nog even wat brengen.
    Voor jullie!
    Lieve groetjes Sjoukje πŸ˜‰

  128. nieta zegt:

    Prettige paasdagen!! Dikke knuf uit Friesland!! πŸ˜€

  129. Hai Emm,
    Hele fijne paasdagen voor jullie.

  130. Geertje zegt:

    Fijne paasdagen Emmelinda! πŸ˜›
    Liefs en dikke knuffff!!!

  131. Yvonne zegt:

    *grinnik* Waar gaat die tekst eigenlijk over? Ga je die nog plaatsen? (Eindelijk kauwgumtip op mijn weblog geplaatst. Jaha, je moet daar heen πŸ˜€ )

  132. Emmelinda zegt:

    @Marion;Volgens mij heeft neefje het prima naar zijn zin bij jou he? πŸ˜€
    Ennuh…dank je wel voor die lieve kaart. Geen dank hoor meissie. Graag gedaan! Da’s heeeel erg lief van jou!
    Dikke paasknufff van mij!

    @Geertje;Whaahaa dat had ik er dus ook bij! Ik zag ook al een soort van kelder voor me met allemaal speledingetjes πŸ˜›
    Hahaha de eitjes laat ik door Stef verven. Die wil dat zo graag πŸ˜€
    Ik wens jou hele fijne paasdagen! Geniet er maar lekker van! Dikke knufff en heel veel liefs πŸ˜€

    @Dinie;Hahaha ja Outlook is nog veel erger. Vooral die spammailtjes die ik af en toe zie staan hahaha πŸ˜‰

    @Emmaly;Whahaa ssst, ga m’n plannetje nou niet verraden! πŸ˜‰ Ik heb trouwens al geen zin meer. Slap he? Nou ja misschien morgen dan πŸ˜€
    Is goed hoor, ge komt maar πŸ˜‰
    Dank je wel meissie! Ik wens jou ook heel veel plezier deze dagen. Ga jij nog iets leuks doen?
    Hele dikke knufff voor jou! πŸ˜€

    @Leejo;Ik had het gezien :D. Welkom terug! ;)Dikke knuffff

    @Pasula;Hahaha dat is nog het mooiste. Kunnen ze je ook niks verwijten dat je beter had moeten weten. Toch? πŸ˜›
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen! Dikke knufff van mij!

    @Leonie;Haaai meissie…weet je wat? Dan wens ik jou alvast hele fijne paasdagen! Veel plezier! πŸ˜€ Dikke knufff

    @Youke;Ja hahaha, dat kan ook. Al blijft dit natuurlijk heel geinig πŸ˜‰

    @Monique;Aaah wat een lief konijntje! Ik wens jou hele fijne paasdagen meissie! Dikke knufff πŸ˜€

    @Abby;Dank je πŸ˜€ Fijne avond (en alvast fijne paasdagen! )

    @Annemarie;Haaaai meissie!
    Oeps, dat was dan inderdaad even schrikken. Gelukkig maar dat je je trein nog gehaald hebt want anders loopt die hele planning in de soep! Had je opa dan toch nog kunnen bereiken? Ik bedoel, heeft hij een gsm?

    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen! Veel plezier met alles wat je gaat doen πŸ˜€
    Fijne avond ook hihi. Kniefs!

    @Gonny;En? Nog andere kralen gehaald? πŸ˜‰
    Ik zal strakkies (als ik dit beantwoord heb,) eens kijken wat je er van gebakken hebt hihi πŸ˜‰

    @Belinda;Hahaha ja egwel! πŸ˜‰
    Grinnik…behalve als je bijgelovig bent en niet zo dol op het getal 13 πŸ˜› πŸ˜‰

    @Bianca;Ik wens jou natuurlijk ook hele fijne paasdagen meissie! Veel plezier met alles wat je gaat doen!
    Dikke knufff en heel veel liefs πŸ˜€

    @Snoop5/Colinda;Hahaha ja dat zien we later dan wel weer. Hopelijk is het nooit nodig πŸ˜‰

    Fijne paasdagen! En een fijne avond natuurlijk πŸ˜€

    Dikke knuffff

    @Rietepietz;Hahaha ja ik denk dat het zelfs zwaar aan te bevelen is. Als je maar eerst rustig afbouwt ghehehe πŸ˜‰
    Ik zal zo eens gaan kijken naar je limerick! Ik ben zeer benieuwd! πŸ˜€ Dikke knuffff

    @Rianne;Hahaha en als je het even niet meer weet; er is hier ook een erobeurs met de paasdagen. Da’s nog eens wat anders dan gourmetten en paaseieren zoeken he? πŸ˜› πŸ˜‰

    @Ineke;Hahaha zie dat kuiken eens vrolijk zijn! πŸ˜€
    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen Ineke! Maak er iets leuks van! πŸ˜€ Dikke knufff van mij!

    @Sjoukje;Hahaha ja en niet zo’n beetje he? Ghehehe 8)
    Oh hihi wat een leuk plaatje! Wat een schatjes, die kuikentjes! πŸ˜€
    Ik wens jou natuurlijk éék hele fijne paasdagen! Veel plezier! Een dikke knufff voor jou!

    @nieta;Dank je wel πŸ˜€ Ik wens jou natuurlijk ook hele fijne paasdagen! Dikke knuffff

    @Jan, MariΓ«lle en Rona;En natuurlijk wens ik jullie ook hele fijne paasdagen! Veel plezier en geniet er van! Dikke knuffff

    @Yvonne;Grinnik…het valt eigenlijk best tegen. Staat spannender dan het lijkt. En hij is al lang geplaatst ghehehe. Voor de tweede keer zelfs πŸ˜‰ Het kwam uit die log van die rommelmarkt πŸ˜‰

    Hahaha is het gelukt? Dan kom ik kijken πŸ˜€

  133. Annemarie zegt:

    Hij was gewoon thuis!! Van t station naar zijn huis is 10min lopen ofzo πŸ™‚
    Dus ik kon m gewoon thuis bereiken!! πŸ˜€
    Je moest er wel veel schrijven πŸ˜› πŸ˜› Whahahahahahha

  134. Emmelinda zegt:

    Ahhh oke…dat scheelt dan πŸ˜‰ Stel dat er veel tijd tussen zou zitten dan krijg je zo’n gedoe πŸ˜‰

    Hahaha ja egwel! Niet meer spijbelen dus Em πŸ˜‰

  135. Ellis zegt:

    Hahaha ik kan er weer fris tegenaan πŸ˜‰

  136. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou Word nog πŸ˜‰ hahaha πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

