Jaja….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Jaja….

  1. º-Natazz-º zegt:

    Hahaha het moet niet gekker worden inderdaad. *grin*

  2. buuf nr 15 zegt:

    “godzijdrank!”
    😉 😉 😉

  3. Emmelinda zegt:

    @Natazz; En dan willen ze de criminaliteit terugdringen? Terugdrinken bedoelen ze 😛

    @buuf nr 15; Whaahaa…drankuwel 😀

  4. Colinda zegt:

    Hhahahaha,…..die is goed,….
    Ga je vandaag nog iets leuks doen??

    Fijne Woensdag en een Dikke Knuffff 😀

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi, altijd leuk die nieuwsberichten 😀
    Yep, Mies is vandaag naar de roeffeldag, ken je dat? Dus ga ik met Stef straks lunchen en dan winkelen. Zag ze helemaal zitten ghehehe 😀
    Heb jij ook plannen?

    IK wens jou ook een fijne woensdag! Dikke knuffff

  6. Fabs zegt:

    Haha… Klote drank ook altijd he! Maakt ook een hoop goed hoor! 🙂 Maar advocaat! Nein, mij niet gezien!! 🙂

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja vooral voor de uitbater van een cafe 😛 😉

    Ik vond het wel altijd “gewichtige” drankjes, advocaat. Als kind dan hahaha. Ik drink zelf geen alcohol. Dus zal ik zulke dingen zelden aanschaffen…of Marc moet het graag willen 😉

  8. Fabs zegt:

    Hahaha…. Advocaat drink ik nooit! Maar verders vind ik een hoop drankje toch erg lekker en ook vaak gezellig!

    De meeste drankjes zijn denk wel gewichtige drankjes… maar vooral advocaat met slagroom 😉 Ik vind t echt een oude dames drankje 8)

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi ja het hoort er ook bij he? Zo lang het met mate is dan. Of met maten (vrienden). Ook goed 😛 hahaha

    Jaaaa daar moet ik ook meteen aan denken bij advocaat. Hmmzz ik denk dat zwarte kip zijn stoffige imago eens moet oppoetsen he? 😀

  10. Ans zegt:

    Ik mis de slagroom!!!!! Ik drink ook geen alcohol, maar……..advocaat moet je ETEN!
    Met zo’n heel klein lepeltje. Eigenlijk toch wel lekker, maar dan wel met VEEL slagroom.
    Fijne dag, groeten, Ans. 😀 8)

  11. MIEP! zegt:

    Nee voor mij geen advocaat!
    Mijn moeder lepelde vroeger nog wel eens een *basje naar binnen! Ik bedoel maar, als we het dan toch over oudewijven drankjes hebben!

    * Basje, Boerenjongens, Advocaat, Slagroom!

  12. Fabs zegt:

    Vandaar dat die politieverhoren vaak op een fiasco uitdraaien, als je er de advocaat bij haalt!

    Voor mij geen advocaat maar een pikketanussie gaat er altijd in!
    😀 😀

  13. rietepietz zegt:

    gaat wel verwarrend worden als ze daar een advocaatje “soldaat “maken .
    gezellige dag en liefs riet

    p.s. wat een keigoeie quote:criminaliteit terugdringen? Terugdrinken bedoelen ze

  14. Fabs zegt:

    Die andere Fabs was Belinda 🙂 Ik had net ff achter haar computer gezeten 😉 hehehe….

    Nu ben ik weer thuis en zie dat staan en denk.. he?? Watskeburt! Maar ik begrijp em al!!

    Ik vind ook dat de zwarte kip eventjes een update nodig heeft! 🙂 Ik geniet met maten 😛

  15. nieta zegt:

    Doe mij maar een biertje!!
    Enneh,neem allemaal eentje van mij!! Ben vandaag 40 jaar geworden….!!! 😀 Proost!

  16. Colinda zegt:

    Nee dat ken ik niet een roeffeldag,….hahahaha,..Wat is dat voor iets???Oh en dat lunchen en winkelen is altijd leuk ,…hahaha,..
    Ik heb een middagje rust ,…de kids zijn lekker met Oma en Opa mee ,…en ik ga lekker niks doen ,….hahahaha,…gewoon een beetje hangen op de bank ,….lekker hoor ,….

    En hebben jullie nog wat leuks gekocht??

    Knuffieeeeeeeeeeeeeeeeee… 😀

  17. Natas1970 zegt:

    Roeffeldag??? Leg uit!!

    Advocaat is ook niet aan mij besteed. Hoe moet ik dat zeggen…..ik vind de smaak ervan wel lekker in een paaseitje of zo. Maar het goedje zelf niet. Apart eigenlijk hè. 😉

  18. Marika zegt:

    LOL *auw* …houdt hoofd bij elkaar… *bonk bonk* nee geen kater 😛

  19. NIETA hartelijk gefeliciteerd, hij smaakt heerlijk 😀
    Fijne verjaardag!

    Ja sollie Emm, maar de jarige Job had er geen website bij staan dus even gebruik gemaakt van jou log
    Groetjes, Jan.

  20. Emmelinda zegt:

    @Ans;Prima excuus he? Kunnen emnsen zeggen dat ze geen alcohol drinken. Neuh drinken niet 😛 hahaha. Grinnik…ik begrijp het. Eerder slagroom met een beetje advocaat? Ghehehe 😀

    @MIEP;Ken je die chocoladerepen? Daar zit het ook in. Ik geloof van Jacques ofzoiets? Daar zal geen alcohol inzitten??? Zo af en toe vind ik die smaak wel lekker. Eens in het jaar ofzo 😛
    Oh hahaha…dat is leuk gevonden, weer iets geleerd; een Basje 😀

    @FabsBelinda ghehehe;Jaaa daar komt de aap uit de mouw *kijkt angstig naar mouwen*. Zou moskofiets dat ook lusten? Een advocaat met een advocaat? Ghehehe
    Een Johnny Jordaan gaat er altijd wel in? 😛 hahaha

    @Rietepietz;Whaahaa dat is ook een goeie!
    Grinnik…en het was er zo…ik was vroeg wakker geloof ik ghehehe 😀

    Ik wens jou ook een hele gezellige dag Riet 😀 Dikke knufff

    @FabszonderBelinda;Grinnik…jaja stiekem een berichtje op jouw naam typen he 😛 hahaha

    Hahaha genieten met maten is beter dan matennaaien ghehehe 8)

    @nieta;Ohhhh van HARTE GEFELICITEERD *doet vreugdedans en blaast feesttoeter* Ik wens je een hele fijne superdag! *neemt bescheiden colaatje* Thanks *burp*

    @Colinda;Roeffeldag is dat de kinderen in groepjes bedrijven en instellingen kunnen bezoeken. Het is na schooltijd, dus zoals nu op woensdag middag. Ze hebben geen zeggenschap in wat ze willen (al laten ze dat wel denken). Vorig jaar zijn wij met een cluppie op stap geweest en zijn we naar de TU geweest en naar een sociale werkplaats. Was heel leerzaam. Ze lieten zien wat ze daar de hele dag zoal doen en de kids kunnen er ook meehelpen. Mies is naar het lab geweest van de TU en nog iets maar dat ben ik weer vergeten hihi. Ik ben benieuwd wat ze vandaag doen. Steffie had geen groepje waar ze mee kon en dus had ik beloofd om een gezellige middag er van te maken met zijn tweetjes 😉

    Hihi ja we hebben kleren gekocht voor Mies en zelf heeft ze een Barbie van Mermadia. Van haar eigen geld. (en ik heb iets bijgelegd ;)) En oorbellen. Heel veel oorbellen ghehehe 😀

    Geniet je een beetje? Heppie het naar je zin?

    Knuffff

    @Natas1970;Ik heb het hierboven (bij Colinda beschreven). Op zich vind ik het een leuk idee. Alleen liggen de bedrijven die meedoen zo ver uit elkaar dat je dit niet op de fiets kunt doen. Dat vind ik zonde. Dan kunnen er veel meer kids meedoen. Nu zijn ze afhankelijk van een auto. Mies is met haar vriendin en een klasgenootje. Ik hoop dat ze iets heel leuks gaan doen vanmiddag. Er kunnen drie dingen op het lijstje staan. En je hebt maar weinig tijd om van het een naar het ander te gaan omdat het op afspraak is 😉 Op zich wel heel leerzaam allemaal.

    Jaaaa hihi dat heb ik dus ook. Anders is het zo gauw teveel. Ik zit net te denken..er is rond de pasen zo’n geel gebakje waar normaal chocolade zit. Maar nou weet ik de naam niet. Die krengen zijn zoooo heerlijk. (Moccalady’s heten ze geloof ik bij die choco’s) Volgens mij heb ik die alleen nog bij Appie Happie gezien. Maargoed dat ik daar zelden kom 😉

    @Marika;Ohhh maken ze zo’n pokkenherrie? 😦

    @Jan, Mariëlle en Rona;Niks te sollie Jan, ik had ook al gekeken of er soms een emailadres bij stond ofzo 😉 Dat heb je goed gedaan 😀
    Groetjes 😀

  21. Marika zegt:

    Wie zijn ‘ze’? 😉 De bouwvakkers komen pas vanaf 16 juni hoor…gelukkig. Dan zal ik waarschijnlijk nog wel vaker koppijn krijgen dan normaal. Ze gaan dan o.a. aan de achtergevel alle voegen vervangen en dat schijnt een takkeherrie te zijn. Het is maar goed dat Bonnie het niet meer mee hoeft te maken, die was panisch geworden arm beest. 😉

  22. Emmelinda zegt:

    Ohhh ik dacht dat ze er misschien al stonden? He bah…moet je nog tegen die datum aanhikken ook nog. Ik neem inderdaad aan dat het herrie maakt. Ik hoop dat Toots er niet bang van is? Sam is met harde geluiden echt een schijterd…dan ligt ie hier onder het bed 😉

  23. Belinda zegt:

    Dit is 100% Belinda zonder Fabs this time! *grijns*

    Zeker geen Johnny Jordaan! Alluwel… als je een paar pikketannussies achter de rug hebt, trek ik zelfs Johnny Jordaan en Moskofiets ik daarbij!
    😀 😀

  24. Annemarie zegt:

    *grijns* Tsja eh… Drinkse! Zo wil ik ook wel opgepakt worden 😉 Whahah ownee ik drink geen alcohol. Ach maakt t ook uit 😀
    Fijne dag verder 😉

  25. Gonny zegt:

    Ja ik hoorde vanmiddag op mijn werk wat roeffeldag was…. 😀
    En drank maakt sowieso meer kapot dan je lief is… 😦
    Ik ben vanmiddag door me knie gegaan kon niet meer fietsen….auww….. 😦

  26. ~Tina~ zegt:

    Die is leuk gevonden! 😀
    Zouden ze dan sneller de waarheid vertellen? 😉
    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina 😀

  27. Ik maak er drankbaar gebruik van om te zeggen dat je nog een mailtje hebt
    Jan

  28. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Ghehehe heeeej ben je alleen vanmiddag? 😀 😉
    Hahaha weet je he…die Moskofiets lijkt me echt een gave vent om een keer mee te babbelen. Volgens mij heeft ie humor 😀 Wat betreft Johnny Jordaan…ik weet niet of zijn fans het goed vinden dat je hem opgraaft? 8)

    @Annemarie; Grinnik…zie je ze al tuttig lepelen in zo’n glaasje? Hahaha. Ik drink ook niet. Dus moet ik er maar voor zorgen dat ik de eerste tijd niet gesnapt word 😛 whaahaa. Jij ook een hele fijne dag! 😀

    @Gonny; Hihi da’s toch ook toevallig: Kroop de tijd voorbij of ging het toch wel vandaag op je werk? Wat sjielug dat je door je knie gegaan bent. Is het nu nog net zo vervelend? Ga je morgen toch werken dan?
    Mies mocht roeffelen bij een C1000 en steentjes metselen op de TU. Leuke dingen dus 😀

    @Tina; Thanks 😀 Ik moest meteen aan een limerick van mij denken : Klikkerdeklikk
    Hahaha ik vrees dat de verhalen behoorlijk ongeloofwaardig worden, voor zover ze dat nog niet waren. Ik denk dat ze dan heel wat uit te werken hebben ghehehe 😀
    Voor jou ook een hele fijne avond! Liefs en veel groetjes 😉

    @Jan; Je maakt me dronken van geluk 😀 ghehehe
    Ik duik even de mailbox in 😉

  29. Emm,
    Bedrankt, ja en het is ook nog eens een originele, door mij zelf gekochte versie van dat programma!
    En dat waren toch een paar eurootjes hoor. Had ik tig flessen zwarte kip voor gehad!!
    Liefs

  30. Emmelinda zegt:

    Ja ik weet het. Ik heb ook een orginele. Welke versie heb jij? Misschien ligt het ook aan de instellingen?
    Liefs 😀

  31. Rianne zegt:

    Whahahha ik las het vanmorgen ook op teletekst en ik had ook onmiddellijk de verkeerde associatie erbij….. 8)

  32. Emmelinda zegt:

    @Jan, Mariëlle en Rona; Ah jammer, ik heb nog 7 op schijf. Maareh…die andere bewerkingen van jou lukken wel he?

    @Rianne; Grinnik…je zag het ook al voor je? Ik moest trouwens kiezen. Er was nog een leuke bij. Dat Rutte de aanval op Verdonk opent. Ik zag meteen een flink leger uitrukken 😛

  33. Romanya zegt:

    ghihi 🙂 ik vatte hem ook verkeerd 😀 xx

  34. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die versie is ook veeeeel leuker he? 😉

  35. Monique zegt:

    hahaha… Advocaat bij politie verhoor, lekker lekker lekkerr… 😛 *tong hangt al op hielen* Lijk me trouwens een pikante combi agente en alcohol… hahaha.. Ik heb hier nog een paar flesjes staan(visite afgezegt door de kleine die ziek was.)zal de korps van me woonplaats even uitnodigen! Zeg gewoon dat ik het gelezen heb op het web, dat hun er wel pap van lusten ! whaha.. *Zet de flessen alvast op arecht* Je weet nooit waar goed voor is… 8) 😛 8) 😛

    Ontzettende dikke knufff en alvast een fijne avond !

  36. Emmelinda zegt:

    Nou wordt het toch tijd om over te stapen he? Hihi. 😀 😉 (Hoe zit het daar trouwens mee, al iets bekend? Is ook al een poosje geleden he?) Nog even en ze zetten ook het bittergarnituur op tafel 😀 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff

  37. Monique zegt:

    Dat bittergarniatuurtje staat er allang Emmelinda !!! Je loopt achter hoor, moet je is horen wat ze allemaal naar binnen werken die agenten * kijk bedenkelijk* zeker met de nacht diensten ! Waarom denk je dat monique wil overstappen… whahahahaha… En nee ik zit er nog niet, ik nog rustig ( nou ja rustig ) in de beveiliging !

    Knuffff

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ik heb zo’n vermoeden. Ik zie die wagens vaak bij McDonalds staan. Lijkt me sterk dat daar zoveel gestolen wordt 😛 hahaha Die weten wel wat lekker bikken is he? 😉
    Maareh…blijf je daar ook nog een poosje of wil je toch wel graag overstappen?

    Knufferdeknufff

  39. Monique zegt:

    bittergarnituurtje… Hmmm.. Zit ineens te denken, je bedoelt toch geen alcohol hè’ maar de frituurpan he 😕 😕 😕 * wordt oud !*

  40. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat hopen we wel he, dat je oud wordt. Alleen niet alles in een keer he…zuinig mee zijn en over de jaren verspreiden 😉 Ghehehe
    Maareh…ik bedoelde idd die uit de frituurpan 😉 Ik denk in eten, niet in alcohol. Mooi ezelsbruggetje he? 😛

  41. Monique zegt:

    Inderdaad..

    En ja ik wil erg graag nog steeds overstappen. Maar er is nog heel veel dingetjes die ik eerst op een rijtje moet hebben ( conditie onderander) En ik heb opzich geen haast maar wil wel nog steeds erg graag :D.

  42. Emmelinda zegt:

    Ik begrijp het. Waarschijnlijk komt dat allemaal wanneer Gio iets groter is he? 😉

  43. Monique zegt:

    Ok.. Gio lekker op school, minder om kijken erna. Dit is al een heel geregel steeds 🙂 Al zo ik er zo eentje bij willen hoor ! hahaha

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat bedoel ik dus, dat scheelt inderdaad. Maar eerst maar eens de boel de boel laten. Je hebt het er nog naar je zin? Dan kun je altijd nog overstappen 😉

  45. Belinda zegt:

    Die Moskofiets is zeker geen verkeerd fietsie! Hij heeft zeker humor, hij is slim, hij heeft uitstraling en bezit ook nog een bepaalde ondeugendheid… en…. en…. Hmmm… mijn tijd is om, blijkt!
    😀
    Genoeg ingredienten om graag eens een pikketannussie met hem te drinken, dacht ik zo… Kleinigheidje: hij kent mijn knappe verschijning (nog) niet!
    😉 😉

    Ik was niet van plan om hem op te graven! (ben geen necrofiel!) Vooral lekker laten liggen! Alluwel… zou de botox gerecycled kunnen worden… en hoe zat dat met tante Leen *zoekt de schep in de achtertuin*
    😮 😉 😉

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha je tijd is om maaaar alle opties goed! Dat vind ik dus ook. Die ondeugendheid vind ik klasse!

    Whoehaa…dan wordt het toch hoog tijd! Trek zijn aandacht. Steel een fiets. Schrijf een brief. Stuur een mail naar RTL Boulevard 😀

    Pssst ik weet niet of het jouw favo muziekstijl is anders zou ik zeggen; lekker laten liggen. Voordat je het weet beginnen ze weer te zingen. Zangeres zonder naam nam ook drie keer afscheid 😛 (Oh foei Emm…)

  47. Monique zegt:

    Nou beveiliging is wel leuk, en ik eb het opzich wel naar me zin hoor. Maar ik vind we mogen bijna niks ! 😦 Geen pistool, geen boeien, geen bekeuringen enzovoort. Saai toch 😛 hahahaha.. Dus ja …. Eens zal ik zeker de overstap willen wagen. Al speel ik de laatste tijd ook weer met het idee voor kraamverzorgster 😕 Hoe ik daar nou ineens bij komt 😕 hahaha… Maar goed… Zulke dingen lopen niet weg!

  48. Emmelinda zegt:

    Whoehaa dat is wel heeeel iets anders. Die vinden het ook niet leuk wanneer je een baby uit je holster trekt hoor 😛 ghehehe

  49. Monique zegt:

    hahahahaha… Denk het ook niet !.. Maar dan zal ik wel lief zijn hoor, en geen boeien en pistolen gebruiken *bij de kraamzorg* hahahahhaa…

  50. Emmelinda zegt:

    Whaahaa al zijn die handboeien misschien niet eens zo gek bij jaloerse broertjes en zusjes denk ook niet dat het zo’n goed idee is ghehehe

  51. Monique zegt:

    whahaha… Ik heb hier voor gio plastic boeien, dacht kan hij leuk mee spelen. Maar gek genoeg mag ik steeds boef spelen, terwijl ik ze eigenlijk liever zelf vang ! hahahaha… En ja… Als er broetjes en zusjes zijn, is dat inderdaad best wel handig. Alleen jammer genoeg niet toegestaan. * krijg goud ringetje boven hoofd* Ik leef alleen volgends de wet, anders raak ik me bevoegd heden tot nu toe kwijt en dan kan ik politie zeker wel op me navel schrijven. Dan blijf er nog maar een ding over boefje blijven spelen ! hahahaha… Dus nee dankjewel 😛

  52. Emmelinda zegt:

    hahaha je hebt gelijk. Al heb je, wanneer je politie op je navel kunt schrijven, natuurlijk wel een enorme navel! Whaahaa…sollie. Ik ben flauw.

    Grinnik…ik zie het al. Gio wil bij de politie? Boeven vangen? Ghehehe.

  53. Monique zegt:

    Gio ging eergisteren slapen, en na een verhaaltje en toen ik hem in stopte. Hoorde ik hem voor het eerste zeggen. Mama.. Ik heb een heel goed idee : Ik wil later politie worden. Voor het eerste speelde hij het niet en zei hij het heel oprecht en serieus. Nou k zei tegen hem, wat hij ook zal worden. Het maak mama niet uit,mama is altijd trots op jou !. En toen ging hij met een glimlach liggen en viel in slaap. Maar natuurlijk zal ik het niet tegen werken, en hem zeker zoveel mogenlijk die kant proberen optesturen. Zolang hij het zelf ook wilt natuurlijk! Maar denk wel dat het erin zit, maar goed hij is nog geen puber natuurlijk. En hij heeft school nog niet ondekt. Dus alles kan nog veranderen.

  54. Marionnetje. zegt:

    pssssssst hoi 😉
    ik heb besloten om hem toch maar vrijdag in te leveren
    met de rest van al mijn verslag morgen alleen de eerst edrie uu rles. ik heb nu lang getypt en ga zo door naa rbedje wa seen lange dag 😕 zes op de pc half negen stage tot 1800 en toen half 7 thuis weer stageverslag en nu morgen de laatste en dan wil ik dat het af is voor vrijdag wandt moet ook een sector werkstuk en boekverslag morgen afmaken
    dus druk druk 😕

  55. Emmelinda zegt:

    @Monique; Ja tuurlijk en hoeveel kinderen roepen niet meteen dat ze bij de politie willen of brandweerman worden wanneer je vraagt wat ze later willen gaan doen? Maar goed, Gio heeft het natuurlijk niet van een vreemde. Voor hem is het ook heel makkelijk dat je hem de weg kunt wijzen. Dat is voor anderen toch ook weer een drempel. Het is leuk als hij die kant op gaat maar inderdaad…wat ie ook doet…het maakt niet uit. Als hij er maar gelukkig mee is. Mams is toch trots 😀 Toch?

  56. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hai meissie 😀
    Oef dat is nog even stressen voordat de rust er aan komt he? Denk je dat je het voor elkaar krijgt om het op vrijdag in te kunnen leveren? Is het zo ver af?
    Slaap lekker meissie!
    Dikke knufff

  57. Marionnetje. zegt:

    ik heb geen idee emmelinda morgen heb ik wel de middag en de avond maar smiddags moet ik langs me stage om hem te laten lezen.
    en boekverslag moet ik met pen geschreven inleveren, anders denk hij dat het van internet af is*hoe die daar nou bijkomt 😉 *
    het MOET vrijdag gewoon afzijn
    nu ga ik echt naar bed moet morgen ochtend wel naar school tot elf uur en om half twaalf kwrart voor twaalf benk dan thuis als mee zit. lang leve de scooter 😉
    nou weltruste meis
    and have a sweet dream.
    liefs en hele dikke knufff mij

  58. Belinda zegt:

    Naast dat andere kleinigheidje is er nog een klein kleinigheidje… mijn ventje! Die wordt niet blij als ik een stukkie op de Moskofiets ga fietsen…
    😉 😉
    Maar ik denk dat die lekker fietst die Moskofiets!
    😀 😀

    Nee niet mijn muzikale voorkeur… *grijns*
    Niks mee doen met die mensen, lekker laten rusten met de nadruk op rusten! Had ik al rusten gezegd??
    😛 😛

  59. Monique zegt:

    Absoluut… Ene ik vroeger er niet om hoor, omdat ik weet kids zijn zo veranderlijk als het weer.Ik heb me hele kindertijd geroepen ik wil kapster worden, en pas toen ik een jaartje of 20 werdt ging het pas echt spelen bij mij. Dus ik ben de laatste die Gio die druk van je moet geeft, maar inderdaad het is voor mij makkelijk om hem erin mee te slepen ! 😛 Ze zijn ook nog zo lekker kneedbaar he ie kleintjes.. hahahah.. 8)

  60. Emmelinda zegt:

    @Marion; En als ze het gelezen hebben krijg je dan meteen een punt of hoe gaat dat?
    Ik wens je in ieder geval heel veel sukses voor het geval dat ik je in de tussentijd niet meer zie.
    Nu maar lekker slapen 😀 Dikke knufff en liefs terug 😀

  61. leonie zegt:

    Haahah..die politie..ik wist het…dat er alcohol in het spel was…. 😀 😛

  62. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Heee ja…daar zeg je zoiets. Hmmzz…even een ander scenario bedenken hoor ghehehe.

    Denk ut ook. fietsumd’rin ghehehe 😀

    Whaahaa nou weet je..in zo’n geval kun je het gewoon nooit te veel zeggen. LATEN RUSTEN dus! hahaha 😀

    @Monique;Hihi ja zoals het bij jongens brandweerman of politie is (of piloot) is het bij meisjes vaak kapster of dierenarts ghehehe. Dat heb ik nou nooit gehad. Gek he? Ik wilde altijd apothekersassistente worden. Leek me geweldig.
    Nope, ik denk dat druk ook niet de juiste manier is en dat het averechts werkt. Maar je ziet dat het bij hem ook weer met de paplepel ingegoten wordt he? Dan is die stap snel gemaakt 😀
    Hahaha ja net klei he? *kneedkneed*

  63. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Ja niet te vertrouwen he? En zelf steeds met zo’n blaaspijp onder je neus treiteren he, ghehehe 😛 😀

    Knufff

  64. Monique zegt:

    * ik kneed me helemaal suf * Wil je dat geloven ? 😕 hahaha..

  65. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat geloof ik meteen. Heb zelf al de rsi in mijn vingers gekneed wat dat betreft 😀 😉

  66. Monique zegt:

    hahaha.. Dan weet ik wat me te verwachten staat als die kleine gio jouw kids leeftijd heb. 😕 Hahaha

  67. Ze maken die verhoren steeds leuker voor ze he, nu al lekker advocaatje erbij, eerdaags misschien verhoren in de kroeg. 😀 😀
    Kan je geen struikrovertje sturen naar je buurman/vrouw 😀
    Zelf krijg ik in deze tijd altijd de kriebels en koop dan allerlei (veel te veel) kleine plantjes bij de gamma en praxis etc knal ze in de tuin en kom er dan een paar weken later achter dat het weer veel te vol staat. 😀
    Blijkt ook dat steeds meer blijven de planten gekocht heb dus nog voller 😀

  68. Emmelinda zegt:

    @Monique; Dat bedoel ik 😉 Ghehehe. Nog een paar jaar van profiteren dus 😀

    @Leidse Glibber;
    Ja is wel service van de zaak he? Nog ff en ze delen de net gevonden wiet ook nog bij het verhoor. 😉

    Hihi ik denk dat de buuf/buum maar wat blij zou zijn met een struikrover hahaha. Maar het is nogal een struik…ik denk dat struikrovers zelf bedanken voor de eer ghehehe

    Hahaha ja en weet je wat het ook is met die blijvende planten? Die groeien nog óók. Ja vreemd he? Onze achtertuin staat helemaal vol. Scheelt ook weer eenjarigen kopen. Al weet ik wel wat potten los tussen de vaste planten te stoppen zodat er overal wat kleur tevoorschijn komt.

  69. leonie zegt:

    Ja..maar ik ben even serieus..ik vertouw ze niet echt meer..komt misschien ook van die tv-programma’s hoor…corrupte boel denk ik dan!

  70. Emmelinda zegt:

    Ik heb ze gelukkig *afkloppen* alleen maar nodig als ik een portemonnee op straat gevonden heb 😉 Even afgeven en klaar 😀 😉

  71. Ans zegt:

    Ik zeg niks-hik-voordat mijn zwarte kip er is.

    Maar ja, kinderen en dronken mensen spreken de waarheid, zeggen ze, dus misschien toch niet zo’n gek idee die zwarte kip.

  72. Emmelinda zegt:

    *geeft Ans een glaasje zwarte kip*

    Grinnik…die is nog niet voorbij gekomen! Hoe toepasselijk! 😀 En maar binnen houden, die zwarte kip, ivm vogelgriep ghehehe 😉

  73. Ans zegt:

    Samen met de arrestant ophokken

  74. Emmelinda zegt:

    Juist! Is dat ff een ophokplicht 😀 Smorgens een kakelvers ei. Dat zal ik hier niet zo snel op de kop tikken 😉

  75. Ans zegt:

    Noemen ze het gevang voortaan een eicel

  76. Emmelinda zegt:

    Ohhh wat ben jij briljant! Hahaha te gek! 😀

    Voortaan is gevangen zitten een eitje! (hmmzz…neuh da’s minder…)

  77. Ans zegt:

    Is twee-op-één-cel dan één-eiíg???

  78. Emmelinda zegt:

    Ik vrees meer een siamese tweeling ghehehe 8)

  79. Emmelinda zegt:

    Maar in het gvela van meerdere cellen vrees ik toch cellulitus 😛 ghehehe

  80. Emmelinda zegt:

    gvela is geen enge ziekte maar het woord geval creatief gebracht ghehehe

  81. Ans zegt:

    Hahaha, nu ben ik sprakeloos (maak je niet vaak mee, dus geniet van de stilte)

  82. Emmelinda zegt:

    Jippieeee! Eigenlijk zit er genoeg waardevol spul bij om een mooie limerick van te maken hihi 😀

  83. Ans zegt:

    Limmerick laat ik graag aan jou over, daar ben ik niet zo goed in, ik vond die limmerick van jou laatst ook geweldig!!!

  84. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha die van dat natura betalen? Thanks 😀
    Is alweer lang geleden. Ik zal er weer eens eentje verzinnen 😉

    Ik vind die van die non nog het leukst:

    In een oud klooster te Veenendaal
    sprak een non steeds schuttingtaal

    Het bleef een flinke schande
    Want na een reprimande

    Uitte zij zich alleen maar non-verbaal

  85. Annemarie zegt:

    Nee dan heb je t nog slechter in de bak! 😛 whahaha *grijns*

  86. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heb jij nog wat ei-varianten voor de cellulitus van de arrestanten? Ghehehe

  87. remco zegt:

    dit vind ik wel heel erge goedkope borrelpraat 8)

  88. Emmelinda zegt:

    hahaha… in ieder geval een kneuterige log 😛

  89. Annemarie zegt:

    Whaha 😀 Ehmm
    Gooi de eieren op de vloer en eet deze dan op 😉
    Offuh plak gewoon een zooi stickers op de rug van de arrestant! Lol gegarandeerd.. ow hmm dat was nou niet de bedoeling.. maar t werkt wel 😀

  90. Emmelinda zegt:

    Hahaha getverderrie. Ik vind het wel lol…als ik het daarna maar niet hoef op te ruimen stel ik me wel voor als vrijwilliger om te gooien 😛

  91. Dinie zegt:

    Bleh ik hou niet van die rotzooi doe mij maar een biertje, maar ja….. 😕

    is wél weer leuk gevonden 8)

  92. Annemarie zegt:

    Tsja ehh ook dat opruimen hoort erbij!
    Maar dat gaat best wel handig!!
    Neem een .. damn hoe heten die dingen….
    En een blik van het veger en blik!
    En zeem gewoon zo het ei op het blik en werp het in de prullenbak! Succes gegarandeerd 😉
    (nou nog op die naam komen… *zucht* In elk geval zo’n ding waarmee je je ramen droogmaakt…)

  93. Emmelinda zegt:

    @Dinie; Grinnik…krijg jij toch een biertje *tapt biertje voor Dinie*.

    Thanks 😀 Was ook nog deze : Rutte opent gevecht met Verdonk.

    Ik hoef vast niet te vertellen dat ik vanalles voor me zag? Tanks, uzi’s….

  94. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; *graaft in geheugen*. Oeps…heeft met poetsen te maken geloof ik he? Was ik vergeten te vertellen…daar ben ik allergisch voor :p

  95. Emmelinda zegt:

    Ik hang het ei gewoon op het haakje en mik snel het blik weg 😛

  96. Annemarie zegt:

    Hihi, ja ik dus ook! 😛
    Whahaha 😀
    Maar t werkt wel! 😉 En reken maar dat er een zooi kapot gaan op een dag! 😛

  97. Emmelinda zegt:

    Erge aandoening he? Nou ja…ikzelf heb er het minst last van. Mijn omgeving des te meer 😛

    Hahaha ja dat geloof ik. Hadden jullie er nog genoeg met de pasen? Zal nu wel een stuk rustiger zijn? Of moeten de winkels eerst opnieuw bevoorraad worden?

  98. Annemarie zegt:

    Whaha 😀 Tsja ik hou mijn kamer tenminste schooon 😉 En de badkamer hierboven ook!!

    Nou ehh we liepen regelmatig op.. Of de kratten waren op, of de eieren of de palletjes.. Tsja dan kun je zo weinig he? 😉
    Mwah dinsdag was nog ff druk, heeft de avondploeg ook gedraaid. Maar vandaag was t al rustiger! Al waren we vandaag maar met z’n 4en achter de band en dat was flink aanpoten! Morgen zijn er weer 2 extra en is het luieren 😛 Whaha 5 is optimaal 😉 6 teveel en 4 te weinig!

  99. Emmelinda zegt:

    Dat is netjes. En genoeg 😛 😀

    Oef dat schiet niet lekker op dan. Verkeerd ingekocht ofzo?
    Ja zal wel zijn omdat de winkels zowat leeg waren he? Ineens hamstert iedereen eieren om de kids door de tuin te laten huppelen 😛

  100. Annemarie zegt:

    Whaha jaa idd! Mjah, teveel bestellingen aangenomen en bijna 24 uur per dag draaien! He dat kunnen die arme kippies niet aan joh! Verwacht niet teveel van die beestjes he? 😛

  101. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die hebben nu een soort van aambeien? Of nu rollen de eieren makkelijker door het gat ghehehe 😛

  102. Annemarie zegt:

    Whaha zoiets jah!
    Maar vandaag lag de machine er ineens 3kwartier uit.. En vanochtend begonnen we ook al ruim een kwartier later omdat ze de machine niet aan kregen 😛

  103. Emmelinda zegt:

    Stroom niet betaald? Oh-Oh. 8) Moesten jullie daarna harder aan de slag of komt dat morgen wel weer?

  104. Annemarie zegt:

    Nee alles was af wat af moest zijn! Ziejewel: minder hectiek! en de machine gewoon iets harde laten draaien!

    p.s. nog belangstelling bij 4700 types? 😉 Kant en klaar in een zipje 😛

  105. Emmelinda zegt:

    Ik zou zeggen; een eitje! hahaha

    *bedwingt poot die stijf moet blijven* No thanks. Klinkt heeeeeel aantrekkelijk maar ik zoek me nou al gek hahaha. Okeoke…was ik al. Dat scheelt.

  106. Annemarie zegt:

    Whaha daarom! Een eitje! *grijns* en ik heb die jongens inmiddels niet meer nodig! Ik gooi die kratten zelf 8 hoog!! Goed he? 😀

    Whaha 😀 ok 😀 Doe ook maar niet 😉 MIjn computer loopt telkens vast als ik die map open… *zucht*

  107. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat zat er aan te komen! Hahaha kijkt die ene zeker op zijn neus 😛 Dat heb je nog snel voor elkaar gekregen he? (stiekem thuis oefenen zeker :P)

    Grinnik…psp wordt ook zo traag met al die extra dingen. Alleen de tubes al en dan nog eens de filters 😕

  108. Lette zegt:

    Das gek. Je log is al een dag oud en de fles is nog vol!
    Haha … jij zet natuurlijk stiekem elke keer een nieuwe neer. Mag je elke keer weer even proeven of ie wel goed is. 😀 Doe mij maar met slagroom graag.

  109. Annemarie zegt:

    Whaha die ene heb ik al 2 dagen niet aan de band gezien! Er was er 1tje niet dus er moest ff gewisseld worden.. Maar morgen is die er weer! Kijkt die even op zijn neus als die ziet dat ik met 3 andere collega’s het super kan vinden!! Ozo!

    Whaha jaa! Alleen tubes kan ik niet laden! 😉
    En filters.. Daar werk ik eigenlijk niet mee 🙂 MOet ik toch es leren volgens mij 😛 Whahahahahahaha
    maar die kan ik vast ook wel ergens bijladen!

  110. Emmelinda zegt:

    @Lette; Oeps…betrapt 8) Maareh…*hips* niet verder vertellen hoor ghehehe. *geeft Lette extra portie slagroom*

  111. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha lachuuuh! Eens kijken wat ie dan zegt of doet 😀

    Ja hahaha ja vast wel…die dingen zijn overal te krijgen. Er zijn hele mooie filters. Met een druk op de knop heb je dingen gemaakt waarvan het lijkt alsof je er een hele dag op hebt zitten zwoegen. Is echt te gek. Ik bleef maar filters sparen. Maar hetzelfde liedje hoor…als ik nu iets nodig heb….pffff
    Waarom kan je geen tubes laden eigenlijk?

  112. Annemarie zegt:

    Was vorige week ook al zo! En toen kreeg ik Pietje op me afgestuurt! 😛

    Die functie zit er niet in! Wat zijn tubes eigenlijk? 😀 *grijns*
    Jaa ik ga wel es ff zoeken!! 🙂 Klinkt interessant!

  113. Emmelinda zegt:

    Hahaha volgens mij is Piet een soort van manusjevanalles? 😀

    Oh wacht us…jij hebt geen psp (althans, niet het fotobewerkingsdinges he?) Ik geloof dat je met andere programma’s ook filters kunt downloaden.
    Tubes zijn plaatjes zonder achtergrond. Die kun je dan “stempelen” op foto’s of bij andere plaatjes. Snappie? 😀

  114. Annemarie zegt:

    Pietje wel! In gedachten noem ik hem heel vaak Pietje Bell. Nou nog ervoor zorgen dat ik dat niet per ongeluk een keer luidop zeg… 8)

    Jaa ik doe snappen!!! Das wel handig!!! 🙂
    Die kan ik dus niet laden. Denk ik.
    En over die filters. Kan ik denk ik ook niet laden. Maar Photoshop heeft er vanzichzelf al over de 100.. Dus ik denk dat ik er wel genoeg heb 😉 *grijns*

  115. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo te horen..euh..lezen is het een toffe peer. Die zal het niet erg vinden wanneer je hem zo noemt. Toch? 😀

    Oh hahaha…dan moet je die maar eens eerst uitproberen. Eens kijken of je er iets mee kunt. Dan zijn die anderen ook zo gedownload 😉 Nu kun je de eerste 100 jaar wel vooruit ghehehe

  116. Annemarie zegt:

    Hij blijft inmiddels maar roepen dat ik lief ben maar een grote mond heb! Dus die krijgt ie dan ook lekker weer trug 😀
    Vandaag kwam die met de opmerking dat Jeroen (andere Jeroen..) en ik wel een stel konden zijn omdat we zo aan t klooien waren met die stikkers op elkaars rug aan t plakken waren..
    Hij koppelt me nog aan iedereen daarzo…

    Whaha 😀 ik zie helaas geen functie om te uploaden.. Maar goed.. Zoveel werk ik er toch niet mee 😉 Whaha Geen tijd meer joh.. *zucht* 😛

  117. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heeft ie soms thuis een koppelburootje ofzo? Ah het is wel heel lief! Ik denk dat je hem best voor de gein Pietje Bell kunt noemen ghehehe.

    Daarom…al is het misschien wel iets voor een kopfoto ghehehe. Heb je dat boek al uit trouwens? 8)

  118. Annemarie zegt:

    Blijkbaar!!! 😀 *grinnik* Ach wie weet heeft ie zelf wel een oogje op me 😉 zou ook nog heel goed kunnen!!!
    Wie weet 😉 Eerst me maar es ff gedeisd houden daarzo 😛

    Bijna!!! Ben net toegekomen aan t hoofdstuk.. Jawel filters!! Whahahaha Dus dat ga ik binnenkort nog wel ff leren! 😉 *grijns*

    Maar ik ga nu me computer uit doen!
    De witte grote poes ligt hier inmiddels, dus daar heb ik ff mijn aandacht bij nodig 😉 *grijns*

    Trusten!!!
    Groetjes aan Marc! 🙂

  119. Pasula zegt:

    Da’s een hele sterke! (arm of advocaat??) 😀

  120. Emmelinda zegt:

    Hahaha, geniet er maar lekker van 😀

    Grinnik…zie je. Het is gewoon het teken! Het is tijd voor de filter. En daarna wil je niks anders meer ghehehe. Kan dat boek ook weg 😀

    Ik ga ook maffen! Ga je grote poes maar aaien 😛 *giechelt*

    Groetjes terug van Marc 😀
    Slaap lekker he?
    Kniefs!

  121. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Hahaha en DAT is ook weer een hele sterke, ghehehe 😀

  122. Annemarie zegt:

    Whaha nee er zit nog een hoofdstuk achter.. Hoe je bestanden op moet slaan *zucht*

    Ik heb dat hoofdstuk net ff door zitten bladeren.. Geen mogelijkheid om filters te uploaden.. Zal me er morgen ff beter in verdiepen!
    En die tubes.. Die werken niet bij mij, net ff geprobeerd 😉

    Kniefs!!!
    Komt goed! 😀
    Die heeft haar plekje op schoot inmiddels ingenomen 😉

  123. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat zou toch een hoofdstuk zijn dat eigenlijk als eerste moet komen he? hahaha

    Marc heeft ook photoshop. Ik kan hem morgen, als ik het niet vergeet, wel eens vragen. Nu maar niet want dan zitten we vannacht nog ghehehe.

    Hihi mooi zo 😀 Veel plezier met Diva-Poes!

    Kniefs (en nou ben ik pleitos…doeiiiii)

  124. Marionnetje. zegt:

    op stage bedrijf moeten ze kijk en of er geen foute dingen in staan. en z emoeten alles goed kkeuren dus ben benieuwd hey
    fijne dag vndaaagliefs en hele dikke knufffies marion

  125. Youke zegt:

    haha Volgens mij ben ik blont. Het duurde ff voor ik hem doorhad.

  126. Gonny zegt:

    Haloooo…ik ga nou proberen of ik kan fietsen….hahaha…is echt stom als je je trapper niet meer rond kan krijgen…. 😉

  127. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ah dat zal dan wel goed zitten. Ik zal weer voor je duimen oke?
    Jij ook een hele fijne dag vandaag! Dikke knufff en liefs 😀

    @Youke; Ghehehe welnee, het is gewoon nog vroeg 😉 😀

    @Gonny; Oeps, is dat niet gevaarlijk? Kun je wel werken dan? Wel naar huis gaan als het niet lukt he?

  128. Jaap zegt:

    Het is maar net hoe je t leest: er staat toch

    [centerpolitieverhoren…?[/center]

    De verwarring ontstaat al bij het lezen… de politie wordt hier verhoord… en het is wel duidelijk waarom…

    Als jongens noemde wij in onze streek een agent een [/i]kip[/i], en nu lees ik over advocaat in het corps…

    Zwarte Kip…. lekker langzaam 😛 8)

  129. Jaap zegt:

    ow..

    ] vergeten
    😕 zet jij m dr nog ff tussen? 😀

  130. Jaap zegt:

    jeumig, en ook nog een / teveul….

    zou het aan de Zwarte Kip leggen liggen? 😕

  131. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is nog vroeg hé Japie 😀 😉

    Maareh…hahaha daar had ik nog niet eens aan gedacht. Boeven zijn het!

    Of het aan de zwarte Kip ligt? Da’s het geheim dat je deelt met Sandeman 😀

  132. Emmelinda zegt:

    Oh hihi hoe lang geleden is dat, dat die reclame op de buis was? Ghehehe

  133. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Als ik mag kiezen dan kies ik toch voor de Sandyman reclame de man met zijn zwarte lapje voor zijn oog.Wow 😀 😀 Ken je die nog.Of was dat voor jou tijd 😀 😀 Ik weet het niet met jou.Ik wens je een fijne en zonnige dag toe.Liefs en een knuf van Bianca 😉 😀

  134. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Bianca 😀

    Hahaha ja hoor die ken ik nog. Zou dat laat in de jaren 70 geweest zijn? Soms heb ik een olifantengeheugen hahaha. Vooral voor onzinnige dingen 😀
    Ik zie hem nog voor me…met een zwarte cape he?
    Ik wens jou ook een hele fijne warme dag! Dikke knuff en veel liefs 😀

  135. epie zegt:

    ik ga ff wat ophalen , zie tekst boven

  136. Nicky zegt:

    Zouden ze me nog aannemen op de politieacademie? 😉 Hik!

  137. Geertje zegt:

    Je zou dan toch je expres laten oppakken? 8)
    Gratis advocaatje!:P
    Wens je een heel fijn weekend Emmelinda! 😛
    Liefs en dikke knufff!!!

  138. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Hahaha…als je een fles meeneemt zien ze vast een boel door de vingers 😛 ghehehe 😉

    @Geertje; Hahaha ja bijna wel he? Grinnik.
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend Geertje 😀
    Dikke knufff en veel liefs 😀

  139. Dog zegt:

    * Drank maakt minder heel, dan jouw heel is *.

  140. jel zegt:

    Drank!!! Laat iedereen maar zuipen en gaan lopen ipv rijden hebben we tenminste nog wat lol!

    jel

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

