Klikkerdeklikkk

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klikkerdeklikkk

  1. Annemarie zegt:

    Whaha πŸ˜€ Hij is super Emm πŸ˜€ *grijns*

    Fijne avond verder πŸ™‚

  2. Emmelinda zegt:

    *Grinnikt* …thanks πŸ˜€

    Jij ook een hele fijne avond verder πŸ˜€

  3. Emmelinda zegt:

    @Patrick; Dank je wel Patrick πŸ˜€

  4. Annemarie zegt:

    Komt goed! Ik heb mijn stokbroodje weer!
    En ben ff heerlijk aan t prutsen met een videootje voor straks op me log πŸ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Oh heeeeeerlijk! πŸ˜€ Het is dat ik zwaar getafeld heb hihi…anders wist ik er ook wel eentje in de oven te mikken πŸ˜‰

    Ahhh dan ben ik benieuwd. Dan zie ik ‘m waarschijnlijk morgen pas, om 11 uur wil ik een film kijken πŸ˜€ πŸ˜‰ Maar dan kom ik zo snel mogelijk spieken!

  6. Annemarie zegt:

    Haha s goed! HIj is wel super gelukt πŸ˜‰ Met dank aan mijn vriendin πŸ˜€ *Grijns*

    Hij smaakt heerlijk!
    En zwaar getafeld had ik ook.. Alleen om 12 uur vanmiddag πŸ˜‰ Tsja ehh.. Moest zwemmen πŸ˜› Whaha dan ben je met aafeten niet thuis… πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Was het maar alvast tijd om te plaatsen he? Ghehehe.

    Hoe was het gegaan met zwemmen? Had je die wedstrijd vandaag of is dat een andere keer?

  8. Alida zegt:

    Ha ha, heb je die foto zelf gemaakt? Hij is leuk bedacht. Heb je de ballon nog opgeblazen. πŸ˜‰

  9. Annemarie zegt:

    Nee dat was vandaag πŸ˜› Vandaar ook dat filmpje πŸ˜‰ Met mijn kunsten! Ahum *zucht*

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik heb die foto zelf gemaakt. Het lag er zo mooi bij elkaar; ik zag het hele verhaal meteen voor me πŸ˜€

    Whaahaa nee die ballon heb ik laten liggen. Het was mijn kleur niet πŸ˜› 8)

  11. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ahhh ja dan heb je inderdaad hulp nodig ghehehe, dan kun je zelf de digi niet vasthouden πŸ˜‰

  12. Annemarie zegt:

    Ehh nee πŸ˜€ *grijns*

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi dan is er niet veel te zien vrees ik πŸ˜‰

  14. Annemarie zegt:

    Nee, dan is die camera denk ik behoorlijk kapot! Maar nou is er wel een leuk filmpje! Met hele geinige muziek πŸ˜€ Ben ff creatief geweest πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ik wil dat ook nog eens doen. Dat soort filmpjes zijn fijn…dan hoeven de lezers niet een zooi filmpjes op hun pc op te slaan πŸ˜‰

  16. Annemarie zegt:

    Hoe bedoel je? Zoals ik ze erop zet?

  17. Pasula zegt:

    Hij is grappig!!! πŸ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Yep, als ik het goed heb hoef je bij jou toch niks te downloaden he?

    @Pasula; Hihi dank je wel πŸ˜€

  19. Annemarie zegt:

    Nee klopt. Kun je gewoon rechtstreeks afspelen πŸ™‚
    Uitleg hebben? πŸ˜› Ik heb die al meer mensen gestuurd πŸ˜‰ Whaha is klaar al πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Ja graag. Ik wilde dat altijd nog een keertje uitzoeken. Maar ik had nog steeds geen geschikt filmpje. Nog niet trouwens hahaha. Alhoewel…ik heb nog een hele grappige van Stef. πŸ˜‰

  21. Annemarie zegt:

    Zal ze leuk vinden πŸ˜›
    Zal hem zo ff over de mail sturen πŸ™‚

  22. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha daarom heb ik ‘m er nog niet opgezet. Ik twijfelde nog. Maar eigenlijk issie ook te leuk om te laten liggen πŸ˜‰

    Dank je wel Annemarie, daar ben ik blij mee! Ik ga zo film kijken!
    Fijne avond nog en voor straks; welterusten!

    Kniefs πŸ˜€

  23. Emmelinda zegt:

    @Hottie; thanks πŸ˜€

  24. Annemarie zegt:

    Geen dank!
    Hij was er toch al πŸ™‚
    Ben van plan m binnenkort ook gewoon nog ff op me log te zetten.. Ben ik van t sturen af! πŸ˜›

    Veel plezier met kijken!!!
    Kniefs! πŸ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik zie ‘m net binnenkomen!

    Dat is niet eens zo’n stom idee! Dit is wel een hele mooie manier om filmpjes op de log te zetten πŸ˜€

    Thanks, ik ben benieuwd. Zal het wel weer niks zijn, zul je altijd zien πŸ˜‰

    Kniefs!

  26. Yvonne zegt:

    En deze kostte hem zoveel moeite dat hond kennelijk geen puf meer had om het ding op te blazen πŸ˜€

  27. Annemarie zegt:

    ok πŸ™‚
    Zeker een mooie manier!!! Ook weer een beetje gepikt van een log hoor! Maar wel helemaal zelf geschreven!!! πŸ™‚

    Whaha ik ook! πŸ˜›
    Kniefs

  28. marion zegt:

    ha ha hij is goeeeddd πŸ˜›

  29. marion zegt:

    uhmm iedereen slaapjs
    doen ???
    ikke actief in denacht overdag uhm ook gheghe
    liefs en knuff marion

  30. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Grinnik…waarschijnlijk was ie te uitgeput daarvoor πŸ˜‰

    @Annemarie; Pikkert πŸ˜› Maar goed, beetje van maggi en een beetje van jezelf πŸ˜›

    Film was goed! Kniefs πŸ˜€

    @Marion; Thanks πŸ˜€
    Nope, ik was een film aan het kijken. Ben je nu wel naar bed? Welterusten dan! πŸ˜€
    Knufff en veel liefs!

  31. remco zegt:

    jemig zeg wat geef jij die hond dan te eten πŸ˜›

  32. Goh moet toch maar eens gaan opletten bij Lobbes πŸ˜€
    Die kan zo nu en dan ook echte winden laten wil je niet weten. πŸ˜€

  33. Emmaly zegt:

    hahaha heb je die foto zelf gemaakt alleen om een logje?? wel een goeie

    Nee ik was zo weer thuis hoor het was aardig koud ineens..en heb niks gekocht was alleen maar ouwe zooi πŸ˜€

    Jij ook een hele fijne zondag

    Dikke knufffie

  34. Emmelinda zegt:

    @Remco; Gewoon…vervelende buren ghehehe. Hoezo? πŸ˜€

    @Leidse Glibber; Hahaha daar wordt je zeker niet goed van? Ghehehe.

    @Emmaly; hahaha nou die ballon lag er dus zo bij en ik schoot meteen in de lach en zag het allemaal voor me. Veel fantasie weetjewel 8)

    Bah het was hier helemaal niet zo lekker. Ze hadden zulk goed weer beloofd. Zonder jas was het niet te doen. Was de zon bij jullie wel nog even komen kijken dan?
    Hihi nee ouwe zooi hebben we zelf nog meer dan genoeg he? πŸ˜‰

    Thanks! Welterusten meissie πŸ˜€
    Dikke knuffff terug πŸ˜€

  35. Gonny zegt:

    Whahahahaahaha was da die drol van Speedy??

  36. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Bewijs materiaal.van welke hond is deze boodschap πŸ˜€ πŸ˜€ Ik wens je een fijne en gezellige dag toe.Liefs en knuffffffffffffies van Bianca πŸ˜‰ πŸ˜€
    En fijn dat je je gisteren heb verantwoord tegen over mij πŸ˜€ πŸ˜€ Grapje. πŸ˜‰ πŸ˜€

  37. Ans zegt:

    Hè bah endat op mijn nuchtere maag, ik ben net wakker! Had je niet even kunnen waarschuwen?????

  38. Fabs zegt:

    Hahaha! Natuurlijk! De hond heeft net een fuifje gehad! πŸ™‚ Was ook direct t eerst waar ik aan dacht πŸ˜‰ Waar gaan jou gedachtes allemaal wel niet heen! Hahaha…Goedemorgen trouwens!! De zon schijnt! Dus t wordt weer heerlijk!!

  39. leonie zegt:

    Hahahahaha die is goed…en hoe kom je er op…zo leuk en simpel idd. πŸ˜€ πŸ˜› Hele fijne dag Doei Leonie πŸ˜‰

  40. Miek zegt:

    Waarom zie ik nu hele beelden voor me hoe die ballon eruit gekomen is???
    Zou die gevuld zijn geweest met gassen???? πŸ˜€

  41. marion zegt:

    haha toen lag ik nog niet ha ha ben net uit bed.
    dank je ja me pa isal bets wel oud vind je niet/??
    fijne dag vandaag liefs en groetjes xxxxx marion

  42. Emmaly zegt:

    Hoi Hoi

    Nee de zon is gisteren hier helemaal niet geweest was eerder grauw..maar nu schijnt tie wel heerlijk

    Nou daarom heb ik gisteren ook niks gekocht..kan er wel onderhand bij gaan zitten haha

  43. Annemarie zegt:

    Daarom! Daar hebben we die computerfreaks voor uit mijn logje! Whahaha

    Oeee dat logje had nog een staartje.. Whaha ik had m ooit geschreven en laten lezen aan een vriend.. En hij gelijk: dat is over mij, want hoogeveen was toen nog een andere plaatsnaam πŸ˜‰ *grinnik*
    Dus dat kon die al totaal niet waarderen (hoezo die was dus goed treffend πŸ˜› )
    En hij wilde 100% niet dat ik m zou publiceren.. Maarja he? πŸ˜› K vond m goed…. Dus maar ff die plaatsnaam verandert en normaal komt ie nooit op mijn site maar nu toevallig wel! Dus nou is die keiboos op mij.. (Hoezo ik kan niet tegen de waarheid en een grapje *zucht*) NOuja ik laat m maar lekker, whahahahahahahahha πŸ˜€ Achter zijn computer komt ie toch niet vandaan 8)
    Fijne dag!!
    Kniefs! πŸ˜€

  44. hahaha ik mis de feesttoetsers nog. hahaha.

  45. rietepietz zegt:

    ach , we kennen het allemaal wel , af en toe zo ‘”opgeblazen gevoel” gevoel in je buik en even lekker “de lucht laten ontsnappen “is het dan hΓ©lemaal !
    fijne zondag en liefs Riet

  46. epie zegt:

    waaraan herken je mij als ik mijn ontbijtkwijt ben ?

    juist nadat ik deze foto gezien had tijdens mijn ontbijt.
    jammer dat t fototoestel op de zaak ligt

    ga er effe bij zitten en maak er een voorstlling van
    dan ligt het beeld zo aan je voeten

  47. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Hahaha als het zo was dan had ie heeeeel ver gelopen ghehehe πŸ˜‰

    @Bianca;Haaai Bianca, goeiemiddag!
    Grinnik…dat zou een hele mooie prijsvraag zijn, alleen heb ik geen flauw idee wat het antwoord dan moet zijn ghehehe πŸ˜€
    Hihi, ja soms kan ik wel braaf zijn he? πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne en gezellige dag vandaag! Veel liefs en een hele dikke knufff

    @Ans;Jawel hoor maar dan was de grap mislukt ghehehe 8)

    @Fabs;Hihi grappig dat jij het ook dacht. Ik zag het zo liggen en moest er meteen aan denken. Gedurfd ook om daar foto’s van te maken want het was er druk. Die mensen moesten wel gedacht hebben ghehehe…
    Geniet maar lekker van de dag! Ben je al wezen fietsen?
    Dikke knufff

    @Leonie;Grinnik…geen idee. Teveel fantasie vrees ik. Kun je nagaan hoe dat hier de hele dag gaat πŸ˜› ghehehe.
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @Miek;Hahaha ja dat kan natuurlijk ook. Wie weet was het een maagballon? πŸ˜‰ Dan is de hele bedoeling mislukt πŸ˜‰

    @Marion;Grinnik…om maar eens met een clichΓ© te beginnen: Iedereen is zo oud altie zich voelt. Zo. Hoe heb ik dat gezegd? Ghehehe
    Veel plezier vandaag met het bezoek enzo! πŸ˜€ Niet teveel taart eten he? πŸ˜‰
    Dikke knuff en veel liefs πŸ˜€

    @Emmaly;Was hier dus ook. Balen zeg. Hadden ze mooi even verkeerd voorspeld 😦 Maar goed, vandaag is het ietsjes beter. Nog steeds niet zoals ik dat graag zie maar goed, niet te ongeduldig wezen he? πŸ˜‰

    Whoehaa…wat zeg jij nou πŸ˜›
    Dikke knufff

    @Annemarie;Zie je! Die limerick kwam me al zo bekend voor. Die heb je me al laten lezen he? Of stond ie toen bij Fabs op de log? Het verhaal er omheen ken ik ook. Gek dat hij het niet als een grapje ziet. Waarschijnlijk zit ie nog in de ontkenningsfase πŸ˜› Denkt ie dat ie helemaal niet verslaafd is ofzo πŸ˜›
    Jij ook een fijne dag!
    Kniefs πŸ˜€

    @Natazz;Ik denk dat hij er fluitens mee naar huis is gegaan πŸ˜‰

    @Rietepietz;Nou inderdaad! Dat is echt ideaal! Niet dat de omgeving daar altijd zo blij mee is, maar goed, da’s een ander verhaal πŸ˜€ πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Liefs πŸ˜€

    @epie;Hahaha ja maak jij er maar een foto van. Dan plaatsen we ‘m hier als raadplaatje ghehehe πŸ˜›

  48. Emmelinda zegt:

    @Gonny; ze natuurlijk 8)

  49. leonie zegt:

    Ja..het zal bij jullie (ook-) wel een gezellige boel zijn…leuk toch…lol maken in het leven! Toedeledokie πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€

  50. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja ik heb het hier prima naar mijn zin. Lol is gratis en er zit geen limiet op. Heerlijk dus πŸ˜€
    Dikke knufffff

  51. Annemarie zegt:

    Goed gezien dus!!! πŸ˜€
    Hahahahahahaha

    Nee hij was echt boos *grijns* Kwam gelijk op msn: hoogeveen = bakkeveen?
    LImmerick over mij?
    Ik zo: tsja ehh, ja! K vond m zo leuk geworden dat ik m niet wou laten liggen!

    Hij; ik ga er vandoor!
    Bye
    En weg was die *grijns*

  52. Emmelinda zegt:

    Wacht maar…mocht je beroemd worden met zwemmen of loggen (weetikveel :P) dan is Γ­e vast vereerd dat zijn verslaving nog eens een log opgeleverd heeft πŸ˜›

  53. Aletta zegt:

    Hahahaha, hoe bedenken ze het!!!
    Hele fijne zondag nog gewenst, of beter gezegd, fijne zondagnamiddag en – avond!!!
    Veel liefs Aletta.

  54. Gonny zegt:

    Volgens mij heb ik dit al eens verteld maar nog ff een keer…..ik zag een keer een drol op de stoep liggen en daar hadden ze zo’n cocktail prikker ingestoken met zo’n vlaggetje eraan….hahahahahaha …vond ik ook heeeel grappig…. πŸ˜€

  55. Emmaly zegt:

    uhh dat ik onderhand met me eigen meuk erbij kan gaan zitten hahaha wat dacht jij dan?

  56. Annemarie zegt:

    Maar tsja he?… Hij kan dat niet waarderen.. Nu niet, nooit niet!
    Heeft ermee te maken dattie niet gelukkig is met zijn leven. HIj wil graag wat dingen meer buiten de deur doen, maar niet alleen. Dus verstopt hij zich achter de computer en maakt geen vrienden waardoor die nog steeds niet buiten komt. Nouja buiten wel, maar niet bij leuke dingen!
    Maar zodra je daar dus een geintje over maakt kan die daar dus helemaal niet tegen. En zeg je: Ga dan sporten bij een club, ga iets leuks doen alleen, ga een terrasje pakken alleen ofzo.. DAt wil die allemaal niet. Tsja sorry, dan heb ik ook geen medelijden meer! πŸ˜‰ Vandaar die limerick *grijns*

    PS. Hier nog steeds niks van Daantje…
    Maarjah, komt waarschijnlijk nog wel πŸ˜‰ Zei laatst al: als die belt is het goed, maar belt ie niet dan is het ook goed!
    Me vriendin begon nog ff ove rhem, dattie op MSN was geweest. Dus ik zei zo: jah ik heb t gezien in mijn geschiedenis. Maar k was er zelf niet, stond dus ook niet op ‘online’.
    Zij: maar waarom spreek je m dan nie taan? Ik vind dat als die online is je hem best aan kan spreken.
    Ik: ja maar dat doe ik dan ook wel..
    (ondertussen waren mijn gedachten: Als die mij niet belt, moet ik hem wel aan gaan spreken op msn, DAAHAAAG!!!)

  57. Goed idee van je Emmelinda ( dat privΓ© barretje) nu nog iemand vinde die het meesleept, want anders kost het me nog moeite. πŸ˜€

  58. Belinda zegt:

    Heb ik voor mijn gevoel een heel aardig antwoord eruitgeperst, zegt die: Pagina niet gevonden… *zucht*. Irritant soms!
    😦 😦

    Maar: hij is weer goed Emmelinda! Hahahaha! Moest er erg om lachen!! Echt gevonden of was die zelluf geënsceneerd?! (de foto dan hè, niet de drol)
    πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€

    Jammergenoeg heb ik nog nooit een ballon gevonden naast de drol… Wel andere attributen *waarvan ik er over een aantal niet zal uitwijden*.
    πŸ˜‰ πŸ˜‰
    Zo heb ik een stuk leer van de bank gevonden of een kaars -half ontdaan van de parafine- en met een hele lange lont (de overige stukjes parafine verlaten het lichaam in een slijmerige substantie waar ik verder niets over wil zeggen.) *grijns*. En dan heb ik het nog niet over de zaken waarvan je in een feeststemming komt wanneer je ze vindt: oorbellen, schroefjes, ringen enz.
    πŸ˜€

    Hebbie trouwens de ballon nog opgeblazen om het feestje echt in te luiden?
    πŸ˜‰ πŸ˜‰

  59. marion zegt:

    ha ha das waar. maar hij is wel oud vergeleken met mij!1 hihi dat mag ook wel hij is me paa
    hihi
    liefs en dikke knuffies marion+Matthijs
    hij is weer in the house

  60. Fuzzy zegt:

    waar haal je ze elke keer toch weer vandaan??
    ja ja ik leef nog πŸ˜€

  61. Natas1970 zegt:

    Moest je heel hard rennen om die blauwe zwaailichten (die je op kwamen halen) te ontwijken? De omgeving heeft natuurlijk meteen hulp ingeroepen toen jij dit enthousiast op de foto ging zetten! πŸ˜‰ πŸ˜‰

    Pee-Es: Ik zag dit al helemaal gebeuren hahahahaha. En Mies was er natuurlijk bij en stond zich als echte puber vre-se-lijk te schamen voor moeders. Ma-haam….kom nou!!!!!!!!!!! whoehahaha πŸ˜€

  62. Lette zegt:

    Je had toch op z’n minst wel even andere feestattributen erbij kunnen fotograferen. Feestmuts of glaasje prik met een rietje was een kleine moeite geweest. πŸ˜› Haha!

  63. Lette zegt:

    En o ja, bij obstipatie komen toch ook gassen vrij? Kon dat ballontje dan niet even opgeblazen worden. πŸ˜‰ Zorg ik wel dat ik weg ben als ie knalt.

  64. buuf nr 15 zegt:

    Ha ha ha goede compositie ook, dan paarse met dat bruin. Wordt vast de nieuwste mode trend πŸ˜‰

  65. Jaap zegt:

    heel goed uitgedrukt Emm! πŸ˜€

  66. Dinie zegt:

    Hahaha πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    8)

  67. Nicky zegt:

    Leuk gevoel voor humor heeft die hond! En netjes in de goot! πŸ˜€

  68. C & C zegt:

    πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€
    Die’s echt goed!
    πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜€

  69. emmaly zegt:

    emmmm help me please πŸ˜€ nee hooor ik kwam fftjes zeggen dat me pctjuh naar de klote is en nu ergens anders zit…lekker he heb ik weer..ze zijn er mee bezig maar hij wil niet mee werken dus ben straks echt alles kwijt balen als een baksteen terwijl ik het berichtje zie boven schreef niks aan de hand was…maargoed je ziet me we lweer hoop ik haha

    Knufff

  70. Pasula zegt:

    Fijne maandag Emmelinda πŸ˜‰

  71. Youke zegt:

    hihihi geweldig! Raar dat de ballon niet is opgeblazen πŸ˜€

  72. * Ouverture zegt:

    ahahahah gaat ook weer nergens over πŸ˜€ xx

  73. Rianne zegt:

    Hahahahh gatverdamme, ik haat hondenpoep…… πŸ˜€

  74. natasjalex zegt:

    hahaha!! prachtig!! ik vind m echt geweldig!! hoe verzin je het toch altijd?? πŸ˜€
    groetjessss πŸ˜€

  75. Inge zegt:

    Hoi,

    Ik heb weer een gevalletje “goed gepikt” van je gevonden denk ik!http://teleguppie.web-log.nl/

    Groeten, Inge!

  76. mossel zegt:

    hey,leuk,en de log is ook grappig.fijne woensdag,groetjes mossel

  77. mossel zegt:

    hoe krijg je di esmile bij de muis??

  78. Emmelinda zegt:

    Dank je wel mossel πŸ˜€

    Ik heb je een mailtje gestuurd met de gebruiksaanwijzing. Ik hoop dat het lukt. Veel plezier ermee!

  79. rebecca zegt:

    ik klik helemaal nergens op als je het niet erg vindt

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

