Bye bye

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Bye bye

  1. Emmelinda zegt:

    Nee, zeg die party-tent maar even af. Ik ben alleen maar een poosje weg, ik sluit de boel niet ghehehe :P. *steekt tong uit * Voordat je het weet is het weer zover en smijt ik weer een paar regels in een log. Nu kamp ik (al weken) met een joekel van een hoofdpijn die het gewoon onmogelijk maakt om een leuke log in elkaar te draaien. Ik wacht dus op betere tijden en hoop jullie dan weer als bezoeker te mogen ontmoeten ๐Ÿ˜€

    Dikke knufff van mij

  2. Natas1970 zegt:

    *Zet strenge stem op!!* En NU ga je gewoon nog een keer naar de dokter voor ik echt boos word ja! Luister maar naar Tassie, die weet het toch beter (voor een ander hahahaha)*strenge stem uit*
    Em……doe nou verstandig…..
    Dikke knuffel!

  3. MIEP! zegt:

    Ik sluit me geheel bij Natas aan!

    HUP bellen die dokter

    Alsjeblieft ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜•
    We kunnen je logjes geen maanden missen hoor!!!!

  4. Emmelinda zegt:

    @Natas1970 en MIEP!; Het schijnt dat het even duurt met die pillen en het opwaarderen van het ijzergehalte. Ik vrees ook dat het superlaag zat. Wanneer het over een week niet beter is (dan zou je normaal gesproken toch al wonderen mogen zien neem ik aan?) Ga ik zeer zeker naar de dokter.
    Hihi het is gewoon frustie…ik heb een boel logjes in mijn hoofd maar verder dan de eerste alinea kom ik niet ๐Ÿ˜‰ Ach ja, misschien ziet het er volgende week beter uit.
    Ik heb bericht gehad van weblog.nl dat mijn weblog als een van de eerste logjes gaat verhuizen. Dan kan ik, als ik het goed begrepen heb, sowieso niks plaatsen ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff voor jullie alletwee ๐Ÿ˜€

  5. DOKTER Emm DOKTER
    Meestal flauwekul ik maar wat, nu meen ik het!!!!!!
    Beterschap hรฉ meid
    Liefs, Jan

  6. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Jan, ik ga volgende week als er niks veranderd is. Misschien deze week al om even te kijken of de waarde al gestegen is ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

  7. Miek zegt:

    Doe het maar even flink rustig aan, des te sneller ben je er vanaf!!! Effe die dokter lastig vallen, vindt die man echt niet erg (of vrouw).

  8. leejo zegt:

    Doe jij het ook maar ff rustig aan jongedame ๐Ÿ˜‰

  9. leejo zegt:

    Pee-es, Beterschap natuurlijk ๐Ÿ˜€
    Dikke beterschapsknuff ๐Ÿ˜€

  10. Elmo zegt:

    Erg jammer, maar wat moet dat moet, en rustig aan doen moet ook af en toe!

  11. Zorg goed voor jezelf en doe rustig aan.

    Tot over een tijdje

    liefs
    Xx

  12. remco zegt:

    beterschap enne als je niet naar de dokter gaat volgende week zorg ik dat je ergens anders pijn krijgt aan je kont vanwege het schoppen

  13. GekinblacK zegt:

    Als je nog tips nodig hebt… ik ben heel goed in afwezig zijn. Tot LaterZ

  14. Emmelinda zegt:

    @Allemaal; Dank jullie wel :D. Ik bel volgende week echt. Maar die pillen heb ik nog niet zo lang dus dat is ff afwachten hoe lang het duurt. Bij de zwangerschappen heb ik ook ontzettende last gehad van bloedarmoede en dat was ook niet binnen een week voorbij ๐Ÿ˜‰
    *trekt harnas aan vanwege Remco*

    Hahaha GekinBlack; Is goed…stuur maar wat tips ghehehe ๐Ÿ˜‰

  15. Dinie zegt:

    Nou wat vervelend zeg. Ik hoop dat het gauw voorbij is. Hoe moet dat nou straks met je professionele column ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ .
    Sterkte en beterschap!
    Lekker onderuit met een videootje en een glaasje pleegzuster bloedwijn 8)
    Knufje en roest maar lekker uit ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  16. nieta zegt:

    Hartstikke vervelend voor je En je raakt de eerste paar dagen geen pc aan,oke??Goed op jezelf passen en wij moeten het maar effe zonder je doen!! Wel jammer hoor dat dan weer wel!![Jeetje,wat moet ik es gaan doen,de eerst komende paar dagen,grmppp.] ๐Ÿ˜‰
    Dikke knuf uit Friesland!!!! *Smok* ๐Ÿ˜€

  17. Dat is heeeeeeeel verstandig Emmelinda *zegt zij streng* ๐Ÿ˜‰

    Pffff voor mij een meevaller , want dan hoef ik niet zoveel te missen ,want vanaf vadaag is het weer 7 dagen in de week werken ๐Ÿ˜•

    Heeeeel veel beterschap en tot snel knuf Ylone xx ๐Ÿ˜€

  18. Belinda zegt:

    Jeetje Emmelinda, schiet niet op van die hoofdpijn!!!

    Doe rustigjes aan, geniet even van het mooie weer en kijk naar andere dingen behalve het beeldscherm! (Je weet niet, misschien gaat het dan vanzelf beter met je hoofdpijn!)
    Neem de tijd, beter iets te lang dan iets te kort!

    En heel veel beterschap! Ik zal je missen!

    Dikke knuffel,
    Belinda

  19. Belinda zegt:

    Vroeger als iemand een ijzertekort had, werd vaak rode biet aangeraden (bevat geen hele grote hoeveelheden ijzer maar het ijzer wat het bevat wordt heel gemakkelijk opgenomen in het lichaam).
    Misschien dat het helpt??

  20. marion zegt:

    hey lieferd,
    doe maar rustig aan en zorg dat je wel gouw beter word.
    want ja wat is nou een leven zonder emmelinda’s log*denkt heel hard na.* maar net als iedereen zegt GA NAAR EEN DOKTER. hihi een volgende week geen smoesjes oke alleen deze week nog ๐Ÿ˜‰
    nouww meis heel veel suc6 ermee, heeel veeel liefs en hele dikke knuff Marion natuurlijk ๐Ÿ˜‰
    ps ga je wel missen ๐Ÿ˜ฆ

  21. Gonny zegt:

    Lekker rustig aan doen… je hebt nog tyd zat om te loggen eerst zorgen dat je weer helemaal opgeknapt bent…en dat heeft gewoon tyd nodig met dat ijzer tekort….en je wil niet moe zijn hรจ da’s zo’n klote gevoel…je wil dan zelf wel maar je lichaam niet….Is dan net of je al een oud wijf bent…hahahaha…en da ben je nog langes niet…. ๐Ÿ˜‰

  22. buuf nr 15 zegt:

    Jakkes ellendig die hoofdpijn. Ik hoop dat het snel beter wordt. Tot snel….

  23. Annemarie zegt:

    Sterkte emm!! doe maar lekker rustig aan ๐Ÿ˜‰
    Ennuh… Waarschijnlijk pen je nu zo ineens al die logjes neer!!! ๐Ÿ˜›
    ik hou je op de hoogte van daantje ๐Ÿ˜‰ wil je vast weten ๐Ÿ˜› Whahahha

  24. ~Tina~ zegt:

    Meid wat vervelend voor je! Heel veel sterkte met je hoofdpijn hoor, en pas terugkomen hier als het echt weer gaat. Misschien ook teveel achter de pc gezeten?? Een paar dagen rust kan geen kwaad lijkt me.
    Ik zal je missen en wacht met smart of je (gezonde!) terugkomst.
    Groetjes en heel veel liefs van Tina ๐Ÿ˜€

  25. MIEP! zegt:

    OKรฉ de grote trukendoos…

    * Rode Bieten
    * Roosvicee (d’r bestaat er รฉรฉn met ijzer)
    * Spinazie (kijk maar naar popeye)

    Zijn er misschien nog meer mensen met ijzersterke tips?

  26. Jacqueline zegt:

    Emmelinda. jammer hoor dat de ijzer dus nog niet echt aangeslagen is. Er is niks zo vervelend als hoofdpijn. Zou met toch nog maar een keer laten controleren. Wat dit is niet goed natuurlijk. Doe het rustig aan en geniet van alle andere dingen. Gelukkig word het weer ook al wat beter dan kan je buiten ook lekker veel energie opdoen. ๐Ÿ˜€

  27. Ans-zelf zegt:

    Allereerst: HEEL VEEL STERKTE!!!!!
    Nou, de dokter is je al genoeg aangeraden, dus dat doe ik niet, bovendien wist je dat natuurlijk zelf wel!
    (ik wacht ook altijd zo lang mogelijk hoor, en het is toch best een aardige man). Mijn ijzersterke tip is: APPELSTROOP. Zo, jij weet dus wat je de komende tijd eten en drinken moet! Maar doe maar rustig aan, denk om jezelf, ik kijk af en toe wel weer of je er weer bent.
    Met hoofdpijn moet je niet teveel naar zo’n beeldscherm kijken, dus ik stop maar gauw. Beterschap en tot later!

  28. Yvonne zegt:

    En je vooral laten vertroetelen door je mannetje en kids.

  29. Liesbeth zegt:

    Take care meis, en laat web-log web-log, we gaan nergens heen hoor ๐Ÿ˜‰
    Eerst maar even beetje beter worden! Dus, luisteren naar de zuster, en rust, veel spinazie, op tijd je pillen en veel liefde en aandacht van t gezin!

  30. Bianca zegt:

    Hier schrok ik wel een beetje van wat er op de deur stond en wat ik van de medeloggers las.Denk eerst even aan je zelf en probeer dat ijzer weer omhoog te krikken.Kom pas terug wanneer jij het wilt en weer kan.Ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte.Liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  31. Abby zegt:

    Neem de tijd voor je koppie ๐Ÿ˜‰ Ik zie je wel weer verschijnen! Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je logje er straks uitziet..
    Nu eerst lekker onderuit 8)

  32. rietepietz zegt:

    ach lieve Emmelinda ,
    Natuurlijk gaan we je vrรฉรฉรฉselijk missen maar je gezondheid gaat voor !Niet vergeten ! Denk je ook nog even aan al die vervelende kwaaltjes die vrouwen van rond jouw leeftijd nogal eens overvallen …. past bij de hoofdpijn en het ijzergebrek en ik herken heel veel mezelf op die leeftijd en van mijn dochter ( 41 ) nu .
    Is goed te verhelpen hoor! Niet wachten maar “aan de slag ” want we kunnen je niet missen . liefs en beterschap Riet

  33. leonie zegt:

    Wat erg Emmelinda..die hoofdpijn…ga asjeblieft naar een dokter / neuroloog..voor behandeling…ik hoop dat het snel beter wordt! Veel liefs en succes! Leonie ๐Ÿ˜‰

  34. Pas je op wijffie en toch maar een beetje luisteren naar de dokter hoor.
    En zoals ik eerder al zei, vraag is of het spanningshoofdpijn kan zijn, dat is met fysio heel snel te verhelpen.
    Sterkte en ik kom regelmatig even kijken hoe het met het koppie gaat. ๐Ÿ˜€

  35. Enne,……HELE DIKKE KNUFFF TERUG HE.

  36. Youke zegt:

    Beterschap! en ben benieuwd naar de nieuwe layout in versie 2.0 van weblog.

  37. rietepietz zegt:

    ik kom natuurlijk wรฉl af en toe “op ziekenbezoek”, zodat je ons niet kunt vergeten ! extra dikke knuffff van Riet

  38. marion zegt:

    hey em!!!
    klief klein konijntje had ene vliegje opzijn neus lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus ๐Ÿ˜›
    fijen dag liefs marion enhele dikke knuffel

  39. Belzz zegt:

    bye bye en beterschapjeszzz

  40. Rianne zegt:

    Meid…..naar de dokter met die hoofdpijn.
    Neem de tijd…we kletsen het hier wel vol!
    Sterkte!

  41. Colinda zegt:

    Hallo,..

    Heel veel sterkte met de hoofdpijn en ik hoop voor je dat het snel over is want hoofdpijn is maar niks .
    En neem rustig je tijd we merken vanzelf wel wanner je er weer bent ,… ๐Ÿ˜€

    Een Dikke Knuff en hopelijk tot snel,… ๐Ÿ˜€

  42. Jaap zegt:

    watzegjemenou? ๐Ÿ˜• Sterkte Emm, met de hoofdpijn enzo, en hopelijk gauw tot wederlogs! ๐Ÿ˜‰

  43. Pasula zegt:

    Goed Emmelinda, neem de tijd voor jezelf die je nodig hebt; we zien je vanzelf wel weer. Heel veel sterkte.

    X

  44. Fabs zegt:

    Heel veel beterschap! En neem je rust! Ik hoop dat t weer snel beter gaat met je!! Ik zal voor je duimen *duim*duim*

    Werkt t al? Beterschapsknuff!!

  45. wendyyyyyy zegt:

    Heeeeej wat vervelend zeg die hoofdpijn!!! Ik hoop dat het dan snel beter met je gaat, zal uiteraard ff spieken af en toe of je een leuke log in elkaar gedraait heb, bevalt mij trouwens wel goed, vind het leuk om te doen, hahahaha weer een verslaving erbij he…
    Beterschapppppp Greeeeeeetzzzz Wen

  46. Belinda zegt:

    Ik vind het Emmelindaloze tijdperk nu al te lang duren!! *Errug hรจ!*
    ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

    Ik hoop dat het heel snel beter met je gaat!!
    ๐Ÿ˜€

  47. Emmaly zegt:

    ow nee emm..is het weer zo erg wijffie…ben ook weer is stront verkouden word je niet goed van marre als het aan houd bij je wel ff naar de dokter weer hoor kan niet goed zijn toch…moet je wel doen anders ga ik over je in zitten ๐Ÿ˜•
    Hele dikke knufff van mij

  48. Bien zegt:

    Rustig aan meid! Ik wacht op je terugkomst!!!
    Knuf Bien

  49. marion zegt:

    belinda helemaal met je eens, maar ja we moeten emmellinda ff de tijd geven ๐Ÿ˜‰

  50. Geertje zegt:

    Lieve Emmelinda, wens je heel veel beterschap!
    Neem de tijd om op te knappen; gezondheid is belangrijk ๐Ÿ˜‰
    Liefs, sterkte dikke knufffff!
    En hoop tot snel ๐Ÿ˜›

  51. Nicky zegt:

    1e reactie: NEEEEEEE! ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฆ
    2e reactie: oh.. tijdelijk…. ๐Ÿ˜•
    Serieuze reactie:
    Hรฉ IJzervreter!
    Sorry… opnieuw…
    Serieuze reactie:
    Hรฉ Emmelinda,
    Lekker uitrusten en snel weer beter worden!
    Liefs,
    Nicky ๐Ÿ˜€

  52. Lette zegt:

    Ja zeg, kon je daar eerst niet even toestemming voor vragen? Ach nee dat deed die hoofdpijn natuurlijk ook niet. Ik wens je ijzertjes succes met de aanval en hoop dat je je snel weer beter voelt.

    Ik mis je nu al, maar goed kan ik de komende dagen 5 minuutjes eerder naar bed. En dat is dan weer gunstig voor mijn eigen te hoge bloeddruk.

  53. rietepietz zegt:

    Eerst even bij Emmelinda in de ziekenboeg langs
    * zet grote fruitmand op nachtkastje* en haar hรฉรฉl veel beterschap wensen ! Ik ben natuurlijk verdrietig dat je ziek bent * pinkt traan uit het oog maar gebruikt per ongeluk de in penisplastic koker verpakte wijsvinger wijsvinger en heeft dan vรฉรฉl tranen * maar probeert ermee te leren leven รกls je maar beloofd snel beter te worden , dikke knuff van Riet

  54. rietepietz zegt:

    sorry , รฉรฉn wijsvinger moet wel genoeg zijn zelfs al is die tijdelijk wat ingekort zoals op de foto op mijn log te zien is !

  55. meta1973 zegt:

    hee wel goed voor jezelf zorgen hoor, effe naar de dokter misschien?! beterschap iig!!!!!!!!! tot gauw

  56. Miek zegt:

    *Komt even goedemorgen wensen*
    SMAAAKKK!

  57. Belinda zegt:

    Een hele fijne dag zonder hoofdpijn voor jou is mijn wens!
    ๐Ÿ˜€

    @Marion: je hebt gelijk! Maar het is afzien!
    ๐Ÿ˜‰

  58. Emmelinda zegt:

    @allemaal;

    Hihi dank jullie wel voor al die lieve woorden! Bah ik mis jullie wel hoor. Er is nog geen verbetering maar ik moest en zou even iedereen een dikke knufff komen geven!

    Iedereen een heeeeele fijne dag vandaag!

  59. rebecca zegt:

    sterkte fijne dagen Emmelinda ๐Ÿ˜€

  60. Spinnetje zegt:

    Beterschap en denk even aan jezelf he!

    Flink aan de bieten en roosvicee en als het echt niet minder wordt…hup…naar de dokter (ja ik weet het, ben nr 689 die dat zegt)

    Groet, Spinnetje (die net over haar weblogdip heen is)

  61. Bianca zegt:

    Ook al ben je niet online ik kom jou toch het allerbeste wensen.En denk aan jezelf.Liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜‰

  62. Belinda zegt:

    Vervelend dat er nog steeds geen verbetering is! Lekker k*t!!!
    ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ
    Doe rustig aan en neem je tijd (ook al balen we hier als een stekker dat je ff niet meer online bent!)

    Dikke knuffel,
    Belinda

  63. Annemarie zegt:

    Vervelend!! Sterkte!!! Hoop echt dat t snel beter wordt! Want vind t veels te stil zonder jou ๐Ÿ˜‰
    UIt verveling ga ik gelijk nadat ik me log heb gezet maar slapen ๐Ÿ˜› Whahahahaha

    Liefs, Annemarie

  64. Hoi Emmelinda ๐Ÿ˜€
    Ben je al fijn aan de spinazie en andere groene prutjes ๐Ÿ˜› beterschap meis tot snel ๐Ÿ˜‰

    Dikke knuf Ylone ๐Ÿ˜€

  65. Alida zegt:

    Kan je niet even een nieuw hoofd op de kop tikken!!! Nee, hoor. Zou jammer zijn als je dan ook dat stel gezonde hersens zou verliezen, ha ha. Hopelijk gaat het snel over, een tijdje niet achter die pc zou best wel eens kunnen helpen. ๐Ÿ˜‰

  66. Aletta zegt:

    Jeetje, was je nog niet naar de dokter geweest dan?? Daar schrik ik wel van.
    Heel veel sterkte en wel aan jezelf denken, hoor!!
    Wel jammer, dat ik je humoristische logjes een tijdje moet missen!
    Liefs Aletta.

  67. Natas1970 zegt:

    Hoi Em, even een berichtje om je virtueel te knuffelen hihi. Wel rustig aan blijven doen hรจ!
    Knuff

  68. Ik kom alleen maar even op ziekenbezoek bij je.
    Hou je rustig meid enne………echt naar de dokter gaan.
    Sorry, ik blijf erover zeuren dat je het moet doen. ๐Ÿ˜€

  69. Geertje zegt:

    Tuurlijk is het balen Emmelinda! ๐Ÿ˜ฆ
    Maar (zeker met de vakantie in het zicht) opknappen is eerste prioriteit hoor! ๐Ÿ˜‰
    Wens ook jou een hele fijne dag! ๐Ÿ˜›
    Liefs en dikke knufffff!!!

  70. rietepietz zegt:

    * schurkt zich behaaglijk tegen de knufff van Emmelinda*
    goeie morgen Emmelinda , vervelend dat het maar niet wil vlotten
    * schudt moederlijk het grijze hoofd waardoor de knuff er weer afvalt en bukt om knuf op te rapen *
    wel fijn dat je even iets liet horen en we gaan natuurlijk gewoon door met je bezoeken zodat je op je “goeie momenten”kunt zien dat we aan je denken .
    liefs en beterschap van Riet

  71. Juist zegt:

    Juist nu ik weer tijd krijg om weer eens even lekker te buurten…Nee hoor, goed dat je even voor jezelf kiest!
    Ik wens je beterschap, dat het maar snel weer beterder mag gaan!

  72. Belinda zegt:

    Hebbie nou al bieten op??
    ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Hoop dat het echt snel beter met je gaat! Neem je tijd (maar mot niet veel langer meer duren bytheway) *geintje*
    Rustigies aan hรจ! Zonnetje schijnt dus ga er lekker inzitten!

    Knuffel,
    Belinda

  73. Pasula zegt:

    Nog even een groetje van mij…

  74. =zucht=
    en ik maar haasten om mn pc weer online te krijgen

    ๐Ÿ˜‰

  75. *Cloggy* zegt:

    Lieve Emmelinda,

    kom je even een hele dikke knuffel brengen.
    xxx Liefs Ria ๐Ÿ˜›

  76. sierconflex zegt:

    ha meid! sterkte joh. take it easy.
    tip…je kunt ook je dochters af en toe een logje laten plaatsen….is erg risicovol natuurlijk…hmmm..je man dan…bad idea Sier! ๐Ÿ˜‰

  77. nieta zegt:

    Kom effe op ziekenbezoek om een dikke knuf te brengen en een dikke *smok*!!!!! ๐Ÿ˜€

  78. Sjoukje zegt:

    Doe het rustig aan en ga genieten van het mooie weer.
    Heel veel beterschap!
    Groetjes ๐Ÿ˜‰

  79. Emmelinda zegt:

    @Allemaal;Hoihoi hier ben ik weer even ๐Ÿ˜‰
    Ik wil iedereen bedanken voor alle lieve wensen en tips en blablabla, ghehehe.
    Vanavond, rond deze tijd, verhuizen ze (van web-log.nl, red.) deze weblog. Ik heb voor de zekerheid maar een backuppie gemaakt hihi ๐Ÿ˜‰

    Een dikke knufff van mij ๐Ÿ˜€

  80. Dikke knufff voor jou
    Liefs ๐Ÿ˜€

  81. rietepietz zegt:

    Oh… dat is even wennen!wat hebben ze met je mooie site gedaan!

    lieve Emmelinda ik kom je nog ff het beste wensen want ik ben zelf ook een weekje weg.
    ik hoop dat je echt beter bent als ik terug kom uit Berlijn , beterschap en liefs van Riet

  82. Marion zegt:

    Oe weetje hoe irritant lezen ๐Ÿ˜ฆ vind zonde van je log. maar alles went zeggen ze nou ja alle sbehalve een vent ๐Ÿ˜‰
    hi hi blijf wle komen hoor emmelinda.
    liefs en dikke knufff marion

  83. Mlouise zegt:

    Heel veel beterschap! Ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je….
    Take your time!

    Groetjesssssssssss ML

  84. Belinda zegt:

    Duidelijk dat je over bent op de nieuwe software!!
    (ik mis de smiley’s…)

    Maar ik hoop dat het een stukje beter met je gaat en dat de pillen inmiddels hun werk gaan doen!

    Ik zend je heel veel good vibrations!

    Knuffel,
    Belinda

  85. natasjalex zegt:

    nou, je bent duidelijk over op de nieuwe versie van weblog.. lastig lezen met de namen onder de reacties.. ik vind het niet fijn.. maar ik heb niks te willen.. ๐Ÿ˜‰
    smileys mis ik ook nu al.. gelukkig hebben we een alternatief.. ๐Ÿ˜› oftewel.. de ouderwetse manier ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ 8) hihi!!
    nou, ik hoop dat je weer snel beter bent.
    liefssss ๐Ÿ™‚

  86. buuf nr 15 zegt:

    Gaat het alweer een stukje beter meid? Beterschap hoor en toch ook nog een hele fijne koninginnedag.

  87. Dinie zegt:

    Zo dus jij zit bij de eerste 120 of ben je gewoon snel daarna aan de beurt geweest. Jammer dat je nou net niet lekker in je velletje zit.

    HEt ziet er trouwens toch wel heel anders uit hoor. Het valt meteen op
    Je kopfoto lijkt ook wel heel anders
    Of ben je stiekem achter de schermen aan het klooien ๐Ÿ˜‰
    En nou niet de reacties verkeerd begrijpen hรƒยƒร‚ยจ zonder de smileys. Dat vind ik wel erg jammer zeg, daar gaat mijn coole bril

  88. Nicky zegt:

    Hallo Emmelinda! Kwam even langs om je een fijn weekend te wensen! Rustig aan doen, hoor!

  89. Was van plan weer even op ziekenbezoek te komen maar schrik me rot van je pagina.
    Komt dit door de nieuwe weblog of heb je hetzelf gedaan.
    In elk geval hou je taai wijfie en als je morgen nog iets gaat doen, veel plezier.

  90. Emmelinda zegt:

    Aaargh wat is dit walgelijk he? Shit heeee…en die hele beheerderspagina is ook al veranderd. Ik zoek me gek. En ik mis m’n smileys *sniksnik*.

    Maar goed…ik blijf klooien!

    Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! Niet teveel ouwe meuk kopen he? ๐Ÿ˜‰ Ghehehehe

    Doeiiiii

  91. Jan zegt:

    Hoe gaat ie Emm?
    Is niks hรจ met die nieuwe weblog
    Was ik net de onze een beetje mooi aan het maken…

    Fijn weekend
    Liefs
    J&M&R

  92. Emmelinda zegt:

    Haaaai Jan!

    Verschrikkelijk he? Dat moet toch haast een grapje zijn? Ik ben wel eens op die testpagina’s wezen kijken maar toen was me nog niet opgevallen hoe zeer het allemaal verschilt. Oh bah ik vind het echt niks. Maar goed, ik ben nooit meteen zo dol op nieuwe dingen als het oude goed genoeg is. Ik mis ook die smileys hier. Misschien dat het nog komt. Ik las iets over copy past maar hoe je dat hier dan voor elkaar moet krijgen? Aaargh wat een toestand ๐Ÿ˜ฆ

    Enfin, ik wens jullie natuurlijk รณรณk een heeeeel fijn weekend!

    Dikke knufff

  93. Emmelinda zegt:

    test

    [b]test[/b]

  94. jan zegt:

    Hoi Emm
    WIJ ZIJN AAN HET VERHUIZEN
    oude log staat nog wel even open

    Verhuis je mee???????

    Jan en de zijne

  95. MIEP zegt:

    Oeps is dit de nieuwe lay-out van web-log?
    Ppfff vrees dat ik er verschrikkelijk aan moet wennen…
    Maar goed dat zal de nieuwigheid wel zijn!

    Ik wens je een fijne koninginnedag!

  96. Emmelinda zegt:

    @Jan; Tuurlijk verhuis ik mee ๐Ÿ˜‰

    @Miep; Ik weet het. Maar je komt straks ook aan de beurt. Daar ontkom je niet aan. Dan ligt ook jouw hele lay-out door elkaar ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een hele fijne koninginnedag! ๐Ÿ˜€

  97. Marion zegt:

    hey emm
    alles goed?? gaat al wat beterder?
    this zo jammer van de log maar we wenne er wel aan. want we komen immers voor de tekst ๐Ÿ˜‰
    ik snap alleen niet waarom ze het allemaal verandere.
    liefs en hele dikke knuff marion

  98. Annemarie zegt:

    Zooo irritant dat je naam er onderstaat.. *zucht*
    En ik mis die smileys ๐Ÿ˜ฆ
    Hoop echt dat die nog komen!!

    En RSS werkt ook al zo klote.. *zucht*
    Nouja ik wacht wel af!
    Vind de oude logs in elk geval mooier.. Waarom nou weer vernieuwen??….

    Ok, genoeg!

    Fijn weekend!
    ennuh hou je een beetje gedeisd he? ๐Ÿ˜›

    Liefs, Annemarie

    p.s. daan was online, dus heeft mijn mail gelezen, maar niet geantwoord! Ozo ๐Ÿ˜›

  99. Belinda zegt:

    Fijn dat ik af en toe een reaktie van je lees! Smiley

    Maak je nog niet druk over de layout van je web-log (want volgens mij ben je al aan het moderniseren geweest). Komt allemaal goed! Eerst jij weer op orde en dan je web-log!

    Hele fijne koninginnedag!!!
    2 smiley’s
    (ik kan gewoon niet zonder die smileys… ik ben verslaafd aan smiley’s… *zucht*)

  100. riannuh zegt:

    Hoi,

    we shall miss you! ๐Ÿ˜‰

    Hopelijk knap je weer snel op!

    Knuffel, Rianne

  101. Rianne zegt:

    Ik hoop dat het goed met je gaat!!
    Rustig aan maar…..

  102. ~Tina~ zegt:

    Heee, jij bent ook al verhuisd!
    Veel succes met uitzoeken hoe alles werkt, ik moest wel goed rondneuzen moet ik eerlijk bekennen.
    Gaat het met jou al weer wat beter? Ik hoop het echt voor je.
    Beterschap nogmaals.
    Groetjes en liefs van Tina

  103. Jan zegt:

    Liefs en tuste Emm
    Jan

  104. Geertje zegt:

    Ook al verhuisd…
    Moet er erg aan wennen!
    Ben blij dat ik niet een van de eerste ben ๐Ÿ˜‰
    Hoe is het met je hoofd Emmelinda?
    En je bloedarmoede; knap je al een beetje op?
    Wens je een heel fijn weekend!
    Liefs, dikke knuff en beterschap!!! ๐Ÿ™‚
    ow… geen smileys meer…. *zucht maar even diep, en laat ze toch maar staan ๐Ÿ˜‰ *

  105. Ben alweer een paar uur thuis, (nou ja 2) en dacht even weer op ziekenbezoek.
    Bedankt voor je mailtje, ik wacht in spanning af op de verhuizing.
    Hou je taai meid.

  106. Nicky zegt:

    Oh gossie! Arme Emmelinda… Beetje ziekjes en ook nog verhuisd van weblog waardoor iedereen over je ‘nieuwe’weblog struikelt… Het is inderdaad even wennen, maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt. Anders lopen massaal alle klanten weg!
    *pakt spandoek* “Wij willen smileys!”
    *pakt nog een spandoek* “Veel beterschap voor Emmelinda!!!!”

  107. Ohhhhhh wat is dit wennen zeg ! en *snik * ik mis ook de smiley`s

    Maar ik kwam natuurlijk eventjes langs om te ”kijken ” hoe het met je gaat …….

    Beterschap en dikke knuf liefs Ylone xx

  108. Ans zegt:

    Dit is wel even wennen!!!! Het ziet er toch wel heel anders uit.
    Knap jij zelf al wat op? Sterkte in el geval!
    Groeten, Ans

  109. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Wat is dat anders geworden.Maar met de tijd zal het wel wennen.Gaat het weer een beetje.?Doe maar rustig aan hoor.Ik kom wel langs.Nog een fijne dag met je gezin.En voor je meiden een hele fijne week in hun vacantie.
    Liefs en een knuf van Bianca

  110. Spinnetje zegt:

    Wow, dat ziet er heel anders uit hier. Is wel efkes wennen hoor!

    Hoe’st, hopelijk gaat het al wat beter, maar neem het er nog even van.

    Groet, Spinnetje

  111. Aletta zegt:

    Hoihoi, ik was effe benieuwd hoe het met je is.
    Laat je maar lekker in de watten leggen en doe vooral rustig aan!
    Knuf Aletta.

  112. Geertje zegt:

    Zo te lezen op je log van 30 april heb je geen nieuwe rimpelcreme nodig! hihihihihi.
    Maar misschien weleen bril *zet een engelachachtig gezicht op*
    Wens je een fijne zondag!
    Liefs en een dikke knufffff!!

  113. Marika zegt:

    Nog steeds hoofdpijn? Da’s niet fijn ik weet hoe het voelt. Alleen bij mij weet ik waar het van is. Niet te lang mee blijven lopen hoor! Sterkte.

    En wel even schrikken zeg die nieuwe layout, ik hoop dat ze met die van mij nog even wachten met overzetten. Zo te zien valt de achtergrond helemaal weg (zijbalken), dan gaat de kopfoto uitgerekt worden over de hele breedte dus zo te zien?? :-/ Dat wordt dus een nieuwe kopfoto maken. En bij de reacties de naam onderaan het bericht, wat onoverzichtelijk zeg. Ik hoop dat er toch wel een hoop valt in te stellen om dat te veranderen. Getver… :-/

  114. Belinda zegt:

    Je bent al lekker aan het puinruimen en testen op je nieuwe weblog en dat doet me goed!!
    Maar laat je je nu niet helemaal in de nieuwe hype meeslepen en blijf ook rustig aan doen hรฉ *kijkt streng*.
    ;-))))
    (hebbie die smiley’s nou al onder contrรดle?? Want dat heeft hoogste prioriteit hoor!!!)
    *big smile*

  115. MIEP zegt:

    Hee hoest met je??
    Ik zie dat je lekker aan het testen bent.. misschien went het allemaal ook wel…
    Maar inderdaad, stukje boven mij hebbenm ze het er al over… de hele roze achtergrond valt weg in de nieuwe lay-out…

    en ik kan geen bloemetjes meer plukken, de link werkt niet meer… da’s ook jammer, ik hoop voor je dat dat simpel is op te lossen! Anders wacht er nog een hoop werk op je ๐Ÿ˜‰ Maar goed jij eerder dan wij, dus wij volgen gestaag!

    Groetjes [b]MIEP[/b]

  116. Erik zegt:

    Lukt het een beetje?

  117. Emmelinda zegt:

    Oh hihi wat was ik net toch boos. Een boel linken (zie reactie Miep) werken niet meer. Omdat ik geen zin had om die allemaal op te zoeken heb ik ze maar weggegooid. Ik heb ook uitgevonden hoe ik weer mijn eigen logjes moet doorlinken….pfff ik kom er wel ๐Ÿ˜‰

  118. Emmelinda zegt:

    *doet vreugdedans* ghehehe

  119. Jaap zegt:

    Hey hoi Emm. Even testen of ik hier wรฉl kan reageren…

    TESTING 1,2,3

    Ja! ๐Ÿ™‚

  120. Emmelinda zegt:

    @allemaal; Dank jullie wel voor alle lieve reakties! Wat lief dat jullie iedere keer weer terug komen ๐Ÿ˜€

    Wat betreft mijn weblog hoop ik dat het voor jullie allemaal een b-tje leesbaar is? De beheerderspagina is helemaal veranderd dus het is nou een b-tje puzzelen wat bij wat hoort en hoe ik sommige dingen van eerst kan combineren.
    Ik [s]vloek[/s] (werkt ook niet meer hier, wel in de logjes gelukkig) zoek me rot hahaha

  121. Gonny zegt:

    Wat ziet het er vreemd uit hรจ…moet echt wennen…jij ook??

  122. Emmelinda zegt:

    Yep, ik vind het maar niks. Maar ja het is niet anders. Helaas. Ik heb vanmiddag gekeken of mijn log op punt.nl nog bestond en dat was gelukkig zo. Als het me te grotig word ga ik zelluf verhuizen. O zo ๐Ÿ˜› ghehehe

    En ik mis de smileys nog steeds *jank*

  123. Emmelinda zegt:

    eh gortig dus ghehehe.

    Is ook leuk…als je hier te snel reakties achter elkaar zet krijg je een controlevraag met lettertjes en cijfertjes ghehehe

  124. GekinblacK zegt:

    Hmmm… ik meen toch ergens gelezen te hebben dat je weblog na de verhuizing precies het zelfde zou blijven. Nou ik zie het.

  125. Emmelinda zegt:

    Nee helaas niet. De kopfoto is een stuk groter dus je oude past niet meer. De kolommen zijn groter en het stukje (waar het welkomswoord staat, met die vogel) kan niet meer in een andere kleur. Veel linken werken niet meer en heb je alles zorgvuldig in het midden geplaatst dan staat dat nou schote en scheef. Errug fijn (niet dus) maar ik laat het zo staan.
    Er kunnen ook niet meer dan 10 logjes geplaatst worden. Dus vanaf nu word ik nรณg langdradiger om de lay-out onderaan gelijk te krijgen hahaha ๐Ÿ˜›

  126. Emmelinda zegt:

    En het allerleukste is natuurlijk (NOT) dat de beheerderspagina veranderd is en veel dingen nu anders heten en op totaal andere plaatsen staan…JIPPIEEEE (*baalt*)

  127. natasjalex zegt:

    ja dat verhuizen vind ik maar niks!! een voordeel.. ik zie nu wel je pagina over mijn hele scherm in.. en ik zag ook al dt ik bij jou in de leer moet gaan.. want volgens mij heb je het allemaal al helemaal in de gaten.. ;)(wink)
    liefsssss

  128. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het gaat nu best al snel. Ik had ook al een omweg gevonden om mijn eigen logjes door te linken. (Zoals ik die “grapjes” altijd doe met die zogenaamde pop-up waarbij je moet doorklikken)

    Alleen heb ik vanmiddag een categorie bijgemaakt. Twee zelfs. Maar eentje laat ie maar zien (de html)…dus nog even kijken hoe ik dat ga oplossen. ๐Ÿ˜‰

    Gelukkig zitten er nog wel meer voordelen aan. Wanneer ze gaan klooien met die mb’s kan ik altijd nog overstappen naar punt.nl ๐Ÿ˜‰ Tot die tijd zoek ik nog even verder waar alles staat ๐Ÿ˜‰

  129. Abby zegt:

    Hee, je bent er weer! Waar zijn je smileys nou? Ik word wel een beetje duizelig van dat 1e logje, hahaha, jammer dat ik daar niet kon reageren. Toch ben ik bang dat dit (gratis)leden gaat kosten als het ingewikkelder is geworden. Ik ga gauw f verder neuzen, hihi

  130. Emmelinda zegt:

    Haaai. Ik ben er even (nou ja even…dat kost nogal tijd om alles in orde te brengen hahaha) om de schade van de verhuizing door te nemen ghehehe.

    Ja hihi, dat is nogal wat he? Maar er zijn wel weer hele leuke dingen mee te doen. Die zie ik wel zitten ghehehe.

    Persoonlijk denk ik dat het meevalt als het om het ingewikkelde gaat. Het is te leren (kijk maar naar mij hihi). Natuurlijk is het nooit leuk wanneer je zonder inspraak ineens dingen anders moet doen. Daar baal ik ook van. Maar waar ik nog meer van baal is dat het me uiteindelijk toch geld gaat kosten. Het eerste pakket zal ook al snel niet genoeg zijn en dan vind ik het toch wel kostbaar, dan neem ik liever een eigen domein of ga ik over op punt.nl. Daar ben ik ooit een log begonnen en die bestaat nog steeds ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Maar goed, eerst hier verder prutsen en eens kijken hoe het loopt ๐Ÿ˜‰

  131. Emmelinda zegt:

    Oh hihi hoe kan dat nou…zijn ineens alle reakties vet gedrukt…hmmmf :$

  132. Lianne zegt:

    hoi hoi, wat een verandering zo met al die nieuwe dingen die je kunt met web-log
    ik kwam je iig even de groetjes doen, is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik hier langs geweest ben

    nou, bij deze dus de groetjes en een knuffel van Lianne

  133. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat het voor jouw log wรฉl heel leuk is. Kijk maar naar die afbeelding die heen en weer gaat. Zo kun je een rijtje maken met alle inzendingen die je ontvangen hebt.

    Groetjes terug en een dikke knuffff

  134. Dinie zegt:

    Ik vind het er allemaal niet overzichtelijker op worden, zeker niet bij zoveel reacties al sbij jou hahaha
    HEt lijkt net alsof de naam bij de andere reactie hoort.
    Ik verheug me wel errug op die htmletjes. *zonnebril*

  135. Dinie zegt:

    Hee ik zie ook geen rss meer staan en op die oude werkt het niet.
    Hoest met je roestige koppie? Ik hoop een stuk beter.

  136. Emmelinda zegt:

    Nee klopt. Al went het wel moet ik zeggen ๐Ÿ˜‰ Dat dan weer wel. Waar ik van baal is dat ik de hele tijd in de verkeerde schermpjes zit te zoeken hahaha. Maar goed, dat went waarschijnlijk ook wel een keer. In 2008 ofzo ๐Ÿ˜›

    Ja ik mis je zonnebril ook. En die andere vriendjes ook. Ik hoop dat ze die snel terugzetten ๐Ÿ˜‰

    Die rss kan ik niet helemaal terugvinden. Daar zal ik eens naar vragen! Die wil ik heel graag terug! En die ene zoekfunctie die eerst onder de maandkalender zat. Die gebruik ik heel vaak ๐Ÿ˜ฆ

    Yep het gaat al iets beter, dank je. Niet te hard roepen natuurlijk anders maak ik misschien slapende honden wakker ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @$#$@ en ik baal er ook van dat die reactiebutton op de andere plaats zit…

  137. jacqueline zegt:

    Is wel even wennen hoor dit nieuwe logje en waar zijn die leuke smilley’s ๐Ÿ˜€ Wel goed dat je nu html kan gebruiken daar heb ik nog heel wat van liggen.

  138. Emmelinda zegt:

    Ja is echt wennen he? Maar ik zit nou al twee dagen dingen uit te proberen en het gaat de goeie kant op. De lay-out blijf ik gewoon zonde vinden. Maar goed…er is niks aan te doen vrees ik.

    Ja html is super he? Ik heb er al eens eerder mee gewerkt en daar zijn leuke dingen mee te doen.

    Overigens…heb jij een rss-reader toevallig?

  139. Emmelinda zegt:

    Wie heeft er een rss-reader??? Zou je me even willen helpen? Please????

  140. Liesbeth zegt:

    Hmm, ik word wat zenuwachtig van je Nieuwste logje…(Welkom terug btw), maar daar kan ik niet reageren.. ๐Ÿ™‚

  141. Liesbeth zegt:

    En nee, ik heb geen RSS reader,,,geloof ik.
    *Kijkt in kast onder de R*

  142. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik moest ff laten zien wat er zoal mee te doen is ๐Ÿ˜‰ Ik kan er beter een waarschuwing bij zetten zoals ze dat ook bij video-spelletjes doen ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Dank je wel ๐Ÿ˜€ Een logje zit er nog niet in maar misschien binnenkort ๐Ÿ˜‰

    Jammer, ik heb zelf even iets zitten knutselen en nou vroeg ik me af of het werkt ๐Ÿ˜‰ Ik heb al een ideetje hoe ik dat ga doen ๐Ÿ˜‰ Staak je zoektocht maar hihi

  143. Spinnetje zegt:

    Er wordt heel wat af getest zeg, grappig al die bewegende teksten.
    Vind het wel zwaar irritant dat je geen berichtje achter kan laten zonder je email adres ingevuld te hebben!

    Wat zijn trouwens de afmetingen van de nieuwe kopfoto….dan kanik vast aan de slag!

    Groet, Spinnetje (Die er nu al een beetje draaierig van wordt en de smiley’s mist)

  144. Annemarie zegt:

    K heb je al gemaild over die RSS-reader! ๐Ÿ™‚

    Wat ik ook raar vind is dat je telkens je mail in moet vullen.. *zucht*
    Ik vul maar een alternatief in.. Want zin in spam op mijn normale mail heb ik niet…
    MAar goed ๐Ÿ™‚
    Alles zal wel wennen! En als iedereen begint met klagen, dan zullen ze dat bij web-log toch ook wel veranderen? (althans die smileys dan!)

  145. Nicky zegt:

    Jij hebt al lekker zitten spelen, zeg! Ach, het zal allemaal wel wennen/goedkomen… (knipoog smiley)
    Doe je wel een beetje rustig aan?
    Ik duik in elk geval mijn mandje in!
    Enne… we loggen met z’n allen stug door, toch?
    Groetjes,
    Nicky (brede lach-smiley)

  146. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje en Annemarie; Vreemd dat jullie nou wel nog steeds het emailadres moeten invullen, ik was daar ook niet zo blij mee en heb het uitgezet. Bij mij hoef ik dat niet meer te doen. (ook voordat ik geklikt had op persoonlijke gegevens onthouden.

    (de afmetingen van de kopfoto heb ik helaas niet. Ik heb een printje gemaakt van m’n log en ben zo gaan knutselen ;))

    @Nicky;Ja hoor…het gaat allemaal steeds beter. Het is even wennen omdat je zo gewend was waar alles stond in je beheerderspagina. Maar alles went hihi ๐Ÿ˜‰ Het zal wel moeten ghehehe. ๐Ÿ˜‰

    Slaap lekkerrrrr

  147. Spinnetje zegt:

    Misschien komt het omdat we nog niet verhuisd zijn. Ik kan de functie email niet uitzetten.

    Jammer van de afmetingen, mag dadelijk zeker drie kopfoto’s gaan veranderen. Maar goed, ik wacht wel even af.

    Succes met het uitproberen van alles!

  148. Emmelinda zegt:

    Heb ik ook aan zitten denken ja. Dat zou verklaarbaar zijn. Als ik naar andere logjes ga die nog op hun oude stekkie zitten moet ik ook weer alles invullen terwijl ik hier dat onthoudending aangevinkt heb ๐Ÿ˜‰

    Ja want de de afmetingen in de kopfoto zijn groter. Je eigen kopfoto komt er heel klein in te staan. Tenminste…dat was hier zo. Die heb ik maar effies aangepast ๐Ÿ˜‰

    Dank je wel, ik denk dat ik alles nou zo ongeveer wel heb ๐Ÿ˜‰ Soms is het uitzoeken wel leuk maar als ik snel iets wil en het is er niet meer of helemaal anders dan ben ik zo ongeduldig hihi ๐Ÿ˜‰

  149. Spinnetje zegt:

    Het zal wel even wennen zijn, ga maar alvast m’n html boek opzoeken.
    En uitzoeken is idd leuk, vind het altijd wel een sport om de dingen zelf uit te vinden (en dan het liefst zonder handleiding, daar ben ik namelijk te lui voor)

    Bij mij zal het nog wel even duren voordat ik verhuis, er zit vast vertraging bij door mogelijke obstakels en kinderziektes. Maar ga wel vast een back-up maken voor het geval daelijk alles weg is.

  150. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat heb ik dus ook; als het niet anders kan zoek in een handleiding op.

    Die back-up heb ik ook nog snel gemaakt voor de verhuizing. Ik weet niet of dat voldoende is. Er is ook een back-up te maken buiten weblog.nl om en nou kan ik niet meer vinden waar ik dat gezien had hahaha ๐Ÿ˜‰

  151. Spinnetje zegt:

    Als het helemaal fout gaat kunnen we altijd nog in het cachegeheugen van google zoeken. Maar we blijven gewoon positief!

    Ga een deurtje verder, een kort nachtje gehad en morgen zal zoonlief ook wel vroeg zijn dus ik moet echt gaan.

    Kom van de week weer even buurten om te kijken hoe het met je log staat.

  152. Emmelinda zegt:

    Zo is het. En mocht het toch niks zijn dan vluchten we gewoon naar punt.nl ofzo ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Slaap lekker, ik klooi nog effies verder hihi! ๐Ÿ˜€

    See you later! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  153. Ans zegt:

    Je bent lekker aan het knutselen geweest!!
    Ik ben blij dat ik nu nog het oude vertrouwde heb, ik heb al moeite genoeg moeten doen om dat te leren. Heb ik het eindelijk aardig te pakken, moet ik weer wat nieuws gaan leren, zucht, pufff, dat is teveel voor opoe!
    Kunnen ze er geen handleiding bij leveren?

  154. Colinda zegt:

    Hallo,..

    Zodat ziet er even anders uit hรฉ,…Hoe vind je het zelf????
    En hoe gaat het nu met je,…ik hoop dat het al wat beter gaat ….

    Nou als wij straks ook gaan verhuizen met de weblogs aan jij ons helpen als we er niet meer uit komen ,…net als in het begin toen ik met mijn weblog begon,…hahahahahaha,…..

    En hoe was jullie koninginnedag ,…nog wat leuks gedaan???

    Een fijne dag verder en een hele Dikke Knuffff,…..en doe het rustig aan hรฉ,..

  155. Colinda zegt:

    hallo,..

    Nog een keertje proberen,..hahahha,..ging iets niet goed geloof ik,…

    Maar het was zeker wel wennen hรฉ ,..hoe je weblog ernu uitziet ,….of vind je het wel meevallen.

    Hoe gaat het nu met jouw?? is de hoofdpijn al wat minder of is het nog steeds hetzelfde….

    En hebben jullie nog een leuke Koninginnedag gehad????? Wij wel hoor ,..

    Fijne dag verder en een Dikke Knuffff,…

  156. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Ik denk dat ik toch naar punt.nl gaat verhuizen als ik dat ook allemaal ziet.Ik vind het allemaal jammer dat het zo moet gaan.maar heb jij nu die betaalde versie of de gratis versie?En wat kan je allemaal met die gratis versie.Ik wens je nog een fijne dag en liefs en een knuf van Bianca

  157. angel zegt:

    Pffff dit is wel even wennen… wel leuk dat we nu ook in html kunnen schrijven.. of het dan nog leesbaar bljft vraag ik me wel af ๐Ÿ˜€
    Beterschap meis.. ik begrijp tenminste dat je ijzergehalte wat aan de lage kant is.. komt wel goed.. kalm aan..
    knuffffffffffffffffff

  158. Marion zegt:

    zo als je bezig ben geweest ziet het er wel leuk uit hoor!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    nu heb ik er wel zin in ๐Ÿ˜›

    fijne dag verder
    liefs en hele dikke knuff marion

  159. nieta zegt:

    Gaat het een beetje,mevrouw Emmelinda??

  160. Elmo zegt:

    Dat wilde ik ook net vragen:)
    Hoe gaat het met je?

  161. Sjoukje zegt:

    Hallo Emmelinda, je bent leuk aan het spelen geweest. Het lijkt mij allemaal best wel ingewikkeld. Dat de namen van de reacties onder de reacties staan vind ik heel onoverzichtelijk. Ook is er geen RSS, daarvandaan dat ik geen melding meer heb ontvangen dat je geupdate hebt. Ben jij weer een beetje opgeknapt?
    Groetjes Sjoukje

  162. Emmelinda zegt:

    @allemaal; Het gaat gelukkig al iets beter. Alleen ontbreekt het nog een beetje aan fantasie om een hele log in elkaar te draaien. Komt vast wel. Ondertussen heb ik namelijk al 6 halve logjes hahaha ๐Ÿ˜‰

    Wat betreft de nieuwe lay-out; euhm…tsja het went nu een beetje. Ik zoek me nog rot in het nieuwe beheerdersscherm maar ook dat gaat steeds sneller. Er zijn dingen waarvan ik baal dat het niet meer gaat maar er zijn ook weer leuke dingen voor in de plaats gekomen.

    Dat html zal niet voor iedereen meteen handig zijn maar het went. Echt waar ๐Ÿ˜‰
    Ik mis alleen mijn smileys hier. Was dit maar net zo’n editor als in het beheerdersscherm. Maar misschien komt dat nog?

    De rss moet nu weer werken, er is geen icoontje van. Gewoon even mijn weblog-url opnieuw in de rss-reader zetten ๐Ÿ˜‰

    Dikke knuffff voor jullie allemaal!

  163. Dinie zegt:

    die rss staat er nu wel maar heb je ook al gemerkt dat ie niet werkt (of zou die alleen bij mede-120webloggers werken *knipoog*)
    Ik ga slapen, ben nog steeds antiek maar heb nu al slapeloze nachten van die nieuwe looks. Toch kan je er veel mee geloof ik, ben nog vol goede hoop ondanks alle klachten en verhuizers.

  164. Sjoukje zegt:

    Ik zie de rss nu wel staan,maar krijg idd geen meldingen binnen.
    Wel vreemd vind ik dat.Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen.

  165. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met jou.Ik mis je wel hoor.Maar goed er komt weer een dag dat jeweer gezellig bij mij logt.Dus je raakt weer gewend aan je nieuwe web-log.Ik heb er al รฉรฉn aangemaakt bij punt.nl.Het is nog best ingewikkeld hoor ik ben nog steeds aan het pluizen hoe het daar allemaal werkt.Komen we ook wel weer uit.Ik zag dat je al een paar dingen had veranderd.Ook je links heb je nou op een aparte site staan.Dat is ook best overzichtelijk.Ik heb stiekum gekeken.ha,ha ik weet dat dat van jou mag.Maar snifie,sniefie waar ben ik(grapje)maar dat weet jij wel hรฉ.Emmelinda ik wens jou een hele fijne en zonnige dag toe.Liefs en een knuf van Bianca.psDenk aan jezelf Emmelinda

  166. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Ondanks je afwezigheid kom ik jou toch even een hele fijne en zonnige dag wensen.
    Liefs en een knuf van Bianca

  167. Elmo zegt:

    Ik weet al wat dit is!!!!
    Dit is gewoon een poging ‘meeste reacties op รฉรฉn log’!
    En je hoeft er zelf niet eens veel voor te doen, heel slim!
    ๐Ÿ˜‰

  168. Bianca zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Hoe gaat die nou?Ik kom je even wat brengen en ik hoop je gauw weer te zien op het web gebeuren.
    Emmelinda kan ik niks meer mee sturen?
    Nog een fijn weekend en nog beterschap.
    Liefs en een knuf Bianca

  169. Bianca zegt:

    Goedenmorgen Emmelinda,
    Ik heb vandaag een verhuiswagen geregeld ik ga verhuizen vandaag.En wel naar punt.nl.
    Ik wilde dit toch even aan jou doorgeven.
    Nog een fijne dag.liefs en een knuf Bianca

  170. Belinda zegt:

    Hi die Emmelinda!

    We missen je erg!! Oke… we redden het nog wel ff zonder je maar moeizaam hoor!
    *kut… geen smiletjes*

    Geniet van het lekkere weer -voor zolang het nog duurt- ennuh… tot snel hรจ!
    *big grijns*

  171. Belinda zegt:

    Ik druk ook telkens op voorbeeld ipv plaatsen… Blijft ff wennen hoor!

  172. alinda zegt:

    haai meid ik kom even zeggen dat ik je mis
    tot gauw dikke knuffel van mij

  173. Monique zegt:

    Hey meissie
    Het is wel saai hoor zo zonder jou, nu ben ik er zelf ook niet veel. Maar goed… Mis toch wel een beetje je drukte op de weblog. Je komt toch nog wel terug ?

    Nou dikke knuffel en een fijne moederdag !!

  174. Colinda zegt:

    Hallo,…

    Zo en hoe gaat het ernu mee,…is je hoofdpijn al wat minder,…ik hoop het wel voor je,….
    Ik mis je wel hoor,…Maar goed je gezondheid is een stuk belangrijker,…haha,…nou heel veel sterkte verder nog en hopelijk tot snel,..
    Oja het gaat spannend worden hoe vanaf vandaag gaan we met z’n allen ook verhuizen ,..dus tot snel ,….hahahaha,….

    EEN HELE DIKKE KNUFF,….

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

