testing, one two

blablabla  (link opent in nieuw venster, niet standaard)

Gelukkig heeft Emmelinda al eens eerder met zo’n schermpje gewerkt. Scheelt weer een boel rimpels, ghehehe. Hmmmz…waar heb ik al die html-codes toch gelaten? *Kraakt met hersenpan* hahaha

Kijk en dit is natuurlijk OOK geweldig hahaha. Leuk om mee te spelen ghehehe

Tekst met rode achtergrond

Heen en weerV
o
o
r
b
e
e
l
d

  • Hoihoi
  • Html codes
  • Hier is Emmelinda weer
  • Met een nieuwe html-code
  • Leuk he
  • Ghehehe
  • Wil je ook wel zeker???
  • Kan ik me voorstellen hahaha
  • Misschien wil ik wel helpen.
  • Omdat jij het bent ghehehe
  • Dan strijk ik wel over mijn hart
  • tenminste…als ik het kan vinden!

Dit is ook leuk he? Leuke spele-dingetjes allemaal, ghehehe EmmelindaNou zie je dat de tekst op en neer gaat .

Groetjes van Emmelinda

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

148 reacties op testing, one two

  1. Sjoukje zegt:

    Jeetje Emmelinda, hier word je scheel van of is dit de bedoeling…hahaha. Wel leuk speelgoed om het uit te proberen.
    Wat is je site Big!
    Groetjes Sjoukje

  2. Miek zegt:

    Ik moet toch effe slikken hoor!!!!

  3. epie zegt:

    wil je me op de paas hebben ?
    kijk eens links die gele die heeft ook twee minuten gekeken

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik…mooi allemaal he? Zo ga ik in het vervolg al mijn logjes maken. Van links naar rechts verschuivend en het liefst nog ondersteboven πŸ˜›

    GEINTJUHHHHH, ik was alleen maar effies aan het spelen ghehehe πŸ˜€

  5. Ineressante demonstratie Emmelinda. Ik zie wel dat er een hoop mogelijk is om je log op te pimpen.
    Maar helaas ben ik niet zo handig met computers. En ik snap nog steeds niet wat HTML is en hoe het werkt. Ik houd het dus maar bij de simpele dingen.

    Maar wat ik mij wel afvraag: hoe krijg je je weblog op de volledige scherm breedte? Bij mij zitten er aan de zijkanten van die “dode stroken”. Kan ik mijn weblog ook op volledige schermbreedte krijgen zonder al te veel hocus pocus gedoe? Want van HTML heb ik dus geen kaas gegeten…

    Groetjes van WB.

  6. Geertje zegt:

    Veel speledingetjes ja!
    Dat maakt een hoop vrolijker he?

  7. Emmelinda zegt:

    @Wb; Ai, daar vraag je me wat. Ik heb dat ergens bij de instellingen van de beheerderspagina gedaan. Maar waar? Dan moet ik ff kijken. Ik heb het net ook nog ergens gelezen, bij club120???

    Toch is html niet zo moelijk *zweert*. Het zijn een aantal codes die je door elkaar kunt gebruiken. Eigenlijk net zoiets als de oude versie codes maar dan uitgebreider πŸ˜‰ Ik denk dat je het even moet zien hoe het in elkaar zit, dan lukt het vast wel πŸ˜‰

    @Geertje; hahaha ja wat een zooitje zo he? Maar het is even om te laten zien wat er allemaal kan. Ook handig voor mij wanneer het straks in het archief zit en er komen vragen over. Hoef ik er niet meer over na te denken maar zie het allemaal bij elkaar staan πŸ˜‰

  8. epie zegt:

    t is wel ff nou ff wennen.
    alsof er een bom is ontploft
    hihi ik heb het huis van mijn ome gezien
    dat ken jij ook
    vond het leuk om te zien , ze hebbener niets aan
    veranderd

  9. epie zegt:

    t is wel ff nou ff wennen.
    alsof er een bom is ontploft
    hihi ik heb het huis van mijn ome gezien
    dat ken jij ook
    vond het leuk om te zien , ze hebbener niets aan
    veranderd

  10. epie zegt:

    t is wel ff nou ff wennen.
    alsof er een bom is ontploft
    hihi ik heb het huis van mijn ome gezien
    dat ken jij ook
    vond het leuk om te zien , ze hebbener niets aan
    veranderd

  11. epie zegt:

    en die paarse snavel magnefiek nu

  12. Emmelinda zegt:

    Heeej wat geinig! Gelukkig maar dat ze er niks aan veranderd hebben, het was immers al mooi genoeg van zichzelf. toch?

    Hahaha ja ik heb ‘m maar eens onder handen genomen. Die achtergrond kan niet meer oranje (of de logjes moeten ook mee veranderen van geel naar oranje) dus heb ik ‘m maar bijgetekend hahah. Hij heeft nou ook een heel gezicht.

    Met vriendelijke groet, Emmelinda Schumacher (zonder botox)

  13. @ Emmelinda:
    Nou… computers en WB is lang niet altijd een goede combi vrees ik…

  14. Emmelinda zegt:

    Mocht je er niet uitkomen, kan ik proberen te helpen.

    Ik heb net even voor je gekeken. Wanneer je op de beheerderspagina kijkt bij design en dan thema wijzigen kun je bij de algemene paginainstelling kiezen bij stukje hoofdkolom voor vloeiend. Heb je dat nu ook al? Ik heb namelijk net even gekeken op je log maar zag hetzelfde als op mijn log maar misschien dat het verschilt op een laptop ofzo??

  15. @ Emmelinda:
    Ik heb de hoofdkolom nu op vloeiend gezet, maar ik zie nog steeds 2 witte banen links en rechts van mijn scherm. Eigenlijk zoals overal. Ik kan de achtergrond wel van kleur veranderen, maar ik krijg het beeld niet over de volledige schermbreedte zoals hier bij jou.

  16. hoiii emmalinda..

    denk ef kijken hoe ze het ervan af brengt..
    maar volgens mij heb jij het allemaal aardig onder de knie he..

    kan niet wachten totdat het mijn beurt is..
    ben wel heel erg nieuwsgierig..

    lieve groetjes carry en kaylee

  17. Jan zegt:

    Voor straks
    Tuste Emm

  18. remco zegt:

    ok het gaat zo te zien weer goed met je πŸ˜›

    maar met je weblog wat minder ff wat paracetamolletjes geven πŸ˜‰

  19. Heeltje zegt:

    Hoe maak je die link opent in nieuw venster, niet standaard? Ben ik wel hevig in geinstreseerd πŸ˜€

  20. Neviathien zegt:

    Thanks voor je hulp πŸ˜€ Het is idd gelukt πŸ™‚

  21. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden na de verplaatsing.
    Heb wel dit weekend alvast even gesproken met een kennis die sites beheerd en verkoopt.
    Als het me allemaal te moeilijk wordt stap ik misschien wel over, maar eerst even afwachten.
    Begint het jou al te bevallen???
    Hoe gaat het verder, iets minder hoofdpijn hoop ik.

    XXX Leidse Glibber.

  22. Emmelinda zegt:

    @WB; werk jij met een laptop? Kan het ook aan je scherminstellingen liggen? Als ik op je log kijk zie ik geen balkjes namelijk πŸ˜‰

    @carry en kaylee;Hihi ja het begint te dagen. Het is in het nieuwe scherm wel zoeken en ook ben ik niet blij met oude logjes die er nou ineens anders uitzien met sommige dingen. Maar goed…er is nog genoeg om positief over te blijven πŸ˜‰
    Ik wens je dan ook veel sukses met de verhuizing strakkies πŸ˜€

    @Jan; Dank je wel. Slaap lekker Jan πŸ˜€

    @Remco; Grinnik…ja ik bezorg iedereen nou hoofdpijn he? Ghehehe πŸ˜›

    @Heeltje; dat is de code: a href=”http://littlestarlight.web-log.nl/” target=”blanc”>blablabla</a
    (Ik heb even de volledige zin zoals hierboven gebruikt genomen ;))

    @Naviathien; Graag gedaan. Super de Boer πŸ˜‰ Ghehehe. Ik ben blij dat het gelukt is. Ik had namelijk zelf ook enthousiast alles aangevinkt πŸ˜‰

    @Leidse Glibber; Ik had het er net nog met Marc over…er zijn dingen die bevallen en er zijn dingen waarvan ik het jammer vind dat ze niet meer mogelijk zijn. Het is al de zoveelste keer dat ik ergens aktief ben en dat alles verandert. Misschien moet ik maart een eigen domeintje nemen? Ik kan wel overstappen naar punt.nl maar daar volgt vast over een poos hetzelfde. Kan niet anders.

    De hoofdpijn is inderdaad iets minder. Na de vakantie probeer ik de draad weer op te pikken. Nu nog even "rustig" aan doen πŸ˜‰
    Dikke knufff voor jou!

  23. Belinda zegt:

    Je bent lekker bezig Emmelinda! Ik kan niet wachten om ook over te gaan (dan hebbie dat maar gehad)
    Oh ja… kut geen smiley’s…
    Heb dit geprobeerd:

    en dit:
    [img]http://www.derkonline.nl/smilies/basic/14.gif[/img]
    Maar volgens mij helpt niets om die smiley’s tot leven te roepen!! *zucht*
    Eerst eens een vraag gesteld op het forum, kijken of we wat wijzer worden!

    Doe voorzichtig aan hè Emmelinda!

    Knuffel Belinda

  24. Belinda zegt:

    Die eerste http:… stond tussen en sluiten image…
    ff voor de goede orde…
    *het leven zonder smiley’s is een saai leven*

  25. Emmelinda zegt:

    Dat vind ik nou ook. Je kunt het maar gehad hebben. Het valt eigenlijk wel mee. Er zijn leuke dingen bijgekomen maar er zijn ook dingen waarvan ik echt stevig baal. Ik heb de smiley uitgeprobeerd maar helaas…die doet het nog niet in de reaktie. 😦 Gelukkig kennen we de codes zo wel he? Hihi. Al mis ik die met die bril. Was 8) geloof ik he?

    De smileys kunnen wel gewoon in je log. Maar ja, voor mij is dat niks, daar gebruik ik alleen maar twee van op het laatst πŸ˜‰

    Oh ik ben zo geneigd om me er helemaal in te gooien, er is een cluppie van die 120 webloggen en daar worden de eerste problemen aangekaart. Dan moet ik bij de helft echt even wachten anders ging ik overal helpen hihi πŸ˜‰

    Ik wens je een hele fijne avond en als alles goed is kom ik volgende week, na de vakantie weer lekker kleppen oke? πŸ˜‰
    Dikke knufff

  26. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; probeer eens twee keer achter elkaar te posten… er zit nou een beveiliging in hahaha

  27. Dinie zegt:

    Toch maar je reacties vrijgegeven hahaha

    Ik heb nu al aardig wat nieuwe logjes afgestruind en je ziet duidelijke verschillen zeg. Ik ben wel blij dat ik aardig met html overweg kan πŸ˜‰ *zet zonnebril weer op*
    Kan je ook javascriptjes kwijt???

  28. Jaap zegt:

    heb je soms een hersenschudding Emm??? *je schudt wrs nu met je hersenen* of anders een hersenknikking? Hoe dan ook, de hersenen zitten er wel nog steeds zo te zien, want deze geinige chaos krijgt een domoor niet op het scherm ….

    Beterschap in elk geval zeg, met de koppijn en een lekkere knuffel voor de patiΓ«nt . πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Ja leek me handiger. Op die club120 staat m’n log genoemd vanwege de voorbeelden (ik zag jou daar net ook hihi) en dan komen de reakties daarop misschien ergens anders terecht en wordt het zo’n zooitje πŸ˜‰

    HTML klinkt misschien enger dan het is he? Ik vind het ook niet zo’n probleem. Natuurlijk is het even wennen want het ging eerst met de oogjes dicht (zonder zonnebril ghehehe)
    Javascript? Geen flauw idee hihi. Ik ben al blij dat ik uit het nieuwe beheerdersscherm kom hahaha.

    Yep de verschillen zijn gigantisch he? Ik vind het jammer dat er maar 10 logjes zichtbaar zijn. Maar daar schijnt verandering in te gaan komen??? We wachten maar af πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Hersenen zei je he? Hmmmz heb ik die dan? Ghehehe.
    Maar inderdaad…ik heb al eens eerder met html gewerkt en het is best leuk als je ziet wat je er zoal mee kunt doen. Ik had die lijst langer kunnen maken maar er zat een limiet aan de log. πŸ˜‰

    In ieder geval bedankt voor de knuffel…ik zal er heel zuinig mee zijn πŸ˜€

  31. Pasula zegt:

    Hellup!!! Hiervoor moet ik toch echt een draaistoel hebben!!

  32. Youke zegt:

    haha geweldig! Ook overgegaan op versie 2.0 dus? Ik hoop dat het nog ff duurt bij mij!

  33. Marion zegt:

    ghe ghe goed voor de vroege ochtend πŸ˜‰
    wens je een fijne zonnige week toe
    knufff marion

  34. Natas1970 zegt:

    HΓ© wijffie, hoest nou met je?? Gaat het alweer wat beter?
    Ik moest wel ff kijken hoor, naar je log. Moet wel heel erg wennen. Het is een heel andere vormgeving, die andere vond ik toch wat mooier, maar misschien is het wennen. Ik weet het niet.

  35. Hoi Emmelinda je bent er weer eventjes ! gezellig

    Pfffooooeeeeeeee dat ziet er allemaal heel indruk wekkend uit zeg …. , maar ik houd mijn hart vast voor de verhuising …..

    p.s heb jij de betaalde versie , want bij sommige logjes zie ik zo`n stom logo met een vliegtuig er boven ………

    Fijne dag dikke knuf Ylone xx BAHHHHH IK WIL SMILEY~S

  36. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Grinnik…gratis kermisattractie he? Ghehehe πŸ˜€

    @Youke; Ik wilde ook meteen terug hihi. Maar goed, we ontkomen er toch niet aan. Dan maar meteen πŸ˜‰

    @Marion;Hihi ja ben je meteen wakker he? Ghehehe πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne week met heeeeel veel zon! πŸ˜€
    Dikke knuffff

    @Natas1970; Haaai meissie, ja het gaat al ietsjes beter. πŸ˜€ Gelukkig maar want dat was niks 😦
    Bah het went nog steeds niet, die lay-out. Het is gewoon niet helemaal af he? Maar goed, er is niks aan te doen. Je kunt nog wel met drie kolommen werken zoals bij jouw log, maak je maar niet ongerust hihi. Alleen heb ik dat geprobeerd maar mijn plaatjes passen er amper in ;)Ik wacht even af hoe het bevalt want er zitten ook weer een boel leuke dingen bij om te gebruiken πŸ˜€

    @Ylone; Jaaa da’s wennen he, zonder smileys! Ik hoop dat die er weer bij komen! Gelukkig ken ik nog een boel codes hihi πŸ˜‰ <—— πŸ™‚
    Nope ik heb de gratis versie. Is ook zoiets…je kunt straks opwaarderen…met een creditcard πŸ˜› ghehehe die heb ik niet eens! Maar goed, daar zullen ze ook nog wel iets op vinden hahaha.
    Een vliegtuigje? Is dat iets met de verhuizing er op? Of zou dat een van die nieuwe lay-outs zijn waaruit je kunt kiezen als je niks zelf in elkaar wil draaien??

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff van mij!

  37. buuf nr 15 zegt:

    Allemachies, ik ga met angst en beven de veranderingen tegemoet. Pff lijkt me erg ingewikkeld allemaal. Maar Emmelinda, leuk hoor!

  38. Colinda zegt:

    Hahahaha,…..kan je dat straks allemaal doen met je nieuwe weblog ,..jeetje dat wordt weer een hoop gepuzzel dan zeg ,…hahahaha,..

    Fijne Dinsdag verder ,…

    Eneen Dikke Knuffff,…..

  39. femke zegt:

    Ziet er erg leuk uit hoor πŸ˜€

  40. Hahaha…. Als je wilt dat ik hoofdpijn krijg, scheel ga kijken, duizelig wordt… Euhh.. dan is t je bij deze gelukt!!! Hahahaha…. Leuk gedaan!! Maar hou je t bij een keer? πŸ™‚

    Hoop dat t wat beter met je gaat!! Dikke knuff!

  41. Natazz zegt:

    wat appart hier zeg

  42. leonie zegt:

    Halloooooo…eindelijk weer een beetje contact met je…hoe gaat het? Hopelijk wat beter! En wat een verandering…ik hoop dat ik alles straks nog snap…hahaha..Fijne avond..

  43. NiQui zegt:

    Ben blij dat weer aan ’t knutselen bent. En hoe! πŸ˜‰
    Het ziet er gaafjes uit!

  44. remco zegt:

    @Emmelinda ik vind het trouwens erg sadistisch om al die BIFI’s hier te tonen de honden beginnen al aardig gek te worden πŸ˜›

  45. marion zegt:

    wat een heerlijk weer nietwaar???
    ben nu al verbrand. ghe ghe heb veel buiten gelopen en heb veel schoon gemaakt
    wens je ene fijne avond
    liefs en dikke knuff marion

  46. Hans zegt:

    wow, wat een veranderingen zeg, wel erg breed hoor maar leuke kleuren en speels!

  47. Ik kom weer even op ziekenbezoek.
    Hou je taai meid groetjes,
    Emile.

  48. Marika zegt:

    Aaargg ik zie bifi worstjes! Die geintjes zitten straks vast alleen nog maar in het uitgebreidere betaalde abonnement. :o)

  49. Ouverture zegt:

    Aaaah alles beweeegt! πŸ˜›

  50. Bien zegt:

    Fijn om weer wat van je te horen! Hoe ist nu met je? Leuk gespeeld zeg! ben er draaierig van! Hahaha!
    Liefs Bien

  51. juist zegt:

    Hoi hoi,

    Hoe is het nou? Al beter met het mooie weer? Ik kom je een fijne zonnige dag wensen! Dan ga ik nu weer verder met genieten van het mooie weer, dat brengt inspiratie en daar moet ik wat mee doen!!!
    groetjesss

  52. Is dit nou een foutje bij jou of hier bij mij. Want wat heb je enorme grote en dikke letters . Voor de rest ziet het er wel leuk uit. Maar ik wacht even met plaatsen op mijn weblog want ik ben benieuwd wat het wordt !

  53. Lunadea zegt:

    Ik was eerst helemaal benieuwd naar de nieuwe snufjes van web-log. Alles zou er mooier en beter op worden maar ik zie nu dat dat helemal niet zo is. Je layout ziet er heel anders uit nu.
    Toch wel jammer hoor. Eerst iedereen helemaal lekker maken en dan ineens blijkt het niet zo te zijn!

    Wel makkelijk dat je met html kunt werken, trouwens.

    Liefs, Lunadea

  54. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda! Al weer een beetje op de been?
    Ik heb de hele week nog niet gecomputerd. Veel te druk met andere dingen. Ik wacht nog steeds met angst en beven op mijn verhuizing. Ik weet nog niet of ik zin heb om van alles te gaan veranderen en aanpassen. Ik hoor bovendien ook veel dingen waar ik niet blij mee ben… Afwachten maar, hoewel het er bij jou weer netjes uitziet.
    Geniet lekker van het zonnetje; da’s goed voor je (met mate, hΓ¨!)*geeft knipoog*

  55. Pasula zegt:

    Nog steeds aan het testen Emmelinda? πŸ˜‰
    Geniet lekker van de zon.

  56. Marjan zegt:

    Ik wil je heel erg bedanken voor je medeleven.
    Ik ben van plan om vanaf vandaag weer regelmatig een log te plaatsen.
    Alleen voor vandaag even een plakbericht, want ik moet bij zoveel mensen langs en bijlezen.
    Ik hoop dat je me dat wil vergeven.
    Een goede bevrijdingsdag toegewenst en een zonnig weekend.
    Groetjes van Marjan.

  57. Geertje zegt:

    Damn. Dit ding is behekst. 😐
    Je hebt hierboven ergens allemaal plaatjes van I ❀ Bifi hè?
    Nou, ik wou net zo'n plaatje opslaan [hetspijtme], komt mama aan: "Geertje, wil je deze hebben, die heb ik over!?"

    Ze heeft nΓ­ks gezien van deze site, stond er een paar meter achter, ze keΓ©k niet eens, en we hebben die bifi gevallen eens in het half jaar ofzo.

    Schokkend. (A)

  58. Sjoukje zegt:

    Ik kom je even een heel zonnig weekend wensen!
    Groetjes Sjoukje

  59. Malboontje zegt:

    Meid, het lijkt wel kermis hier πŸ™‚

  60. Marika zegt:

    Hmm alweer een paar dagen geen Emmelinda, begin me een beetje zorgen te maken. :-/ Hoe gaat het nu?

  61. Annemarie zegt:

    Ghehe, ik vind het wel leuk hoor πŸ˜‰ Om ff in de broncode van je logje te neuzen! Straks lekker die codes kopieren!

  62. Ben weer even op ziekenbezoek, moet je bijhouden he.
    Ga nu weer verder op ziekenbezoek bij anderen, lijkt wel een ziekenboeg op weblogland. hahahhhhhh

  63. Ben weer even op ziekenbezoek, moet je bijhouden he.
    Ga nu weer verder op ziekenbezoek bij anderen, lijkt wel een ziekenboeg op weblogland. hahahhhhhh

  64. Ben weer even op ziekenbezoek, moet je bijhouden he.
    Ga nu weer verder op ziekenbezoek bij anderen, lijkt wel een ziekenboeg op weblogland. hahahhhhhh

  65. Cloggy/Ria zegt:

    Hoi Hoi,

    zoals beloofd op mijn laatste logje kom ik even de link van mijn nieuwe weblog brengen.
    Zou het leuk vinden als je de link even aan wilt passen bij jou zodat we elkaar niet uit het oog verliezen en kunnen blijven bezoeken.
    Neem je even een kijkje?

    http://cloggyslog.punt.nl/

    Tot logs, liefs Ria

  66. Carry&Kaylee zegt:

    hoiii..was ik weer even spieken..
    ben echt benieuwd wat me te wachten staat allemaal..
    hopelijk valt het toch rezue mee straks na de verhuizing voor vele..
    echt ongelofelijk dat je ze met bosjes ziet vertrekken uit weblogland.. jammer.. zou willen dat iedereen het een kansje zou geven..

    he.. een mooie dag morgen vast voor jullie xxx

  67. Carry&Kaylee zegt:

    hoiii..was ik weer even spieken..
    ben echt benieuwd wat me te wachten staat allemaal..
    hopelijk valt het toch rezue mee straks na de verhuizing voor vele..
    echt ongelofelijk dat je ze met bosjes ziet vertrekken uit weblogland.. jammer.. zou willen dat iedereen het een kansje zou geven..

    he.. een mooie dag morgen vast voor jullie xxx

  68. jacqueline zegt:

    Gaat het al weer wat beter met je ?ΒΏ Geniet van het mooie weer πŸ˜€

  69. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Hoe gaat het ermee.Merk je al vooruit gang?
    Ik wens je een fijne en zonnige dag.
    Liefs en een knuf van Bianca

  70. Family Fun zegt:

    Hoi wijffie!! Weer eens een berichtje van mij. Hoe is het nou??
    Moet nog steeds wennen aan de nieuwe lay-out. Voorheen stond ook de naam van degene die reageerde er boven en nu onder het berichtje, terwijl het door die streep net lijkt of het bij het volgende berichtje hoort. Snap je het nog hahahahahaha. Ben je er zelf al een beetje aan gewend of is het een heel gepuzzel??

  71. Geertje zegt:

    Hoe istie nu Emmelida? Beetje van het lekkere weer kunnen genieten? πŸ˜‰
    Heb ook met de vakantie een break genomen; het weer was zo geweldig!
    Wens je een fijne dag morgen en hoop dat je al wat opgeknapt bent!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  72. Nicky zegt:

    Hallo Emmelinda!
    Geen nieuws hier, kwam je alleen even de groetjes doen!
    *geeft brede smile!*

  73. nieta zegt:

    Heee,hoe is ie!!!! Dikke knuf uit Friesland!

  74. jell zegt:

    pff hier wordt je gewoon scheel van joh
    hahaha

  75. natasjalex zegt:

    ik vind de namen onder de reacties nog steeds heel irritant.. maar ja.. daar kan jij niks aan doen.. ik wil je even een fijne avond wensen!
    liefssssss πŸ˜‰

  76. marion zegt:

    hey hey,
    alles goed???
    ook met je ijzergehalte???
    wens je een zonnige week tegemoed.
    kussjess marion

  77. rietepietz zegt:

    * zucht héél diep* dit gaat niet goedkomen voor Rietepietz , zal wel einde weblog tijdperk worden ! * kruipt met staart tussen de benen naar de space terug *
    Maar jammer dat je blijkbaar nog niet fit genoeg bent want er zijn nog erg weinig nieuwe logs , wens je dus maar weer véél beterschap en tot gauw ! , liefs Riet

  78. emmelinda zegt:

    *****UPDATE*****

    Hoihoi,

    Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve beterschapswensen! Wat lief dat jullie steeds weer even komen kijken (stelletje gluurders, ghehehe…geintjuhhh)

    Ik heb nog steeds hoofdpijn al is de frequentie al iets afgenomen. Daarom doe ik het nog even rustig aan.

    Dikke knufff voor jullie allemaal!

    *************************************

  79. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Wat is dat toch balen voor je zeg dat die hoofdpijn maar niet wilt weggaan.Maar dat is toch normaal dat we even bij jou langs komen.Je ziet we zijn je niet vergeten.Ik wens je een fijne en zonnige dag.
    Heel veel iefs en knufffffffffffies van Bianca

  80. Anoniem zegt:

    niet stiekem stoppen hey?
    verrotte ijzer!!!! πŸ˜•
    ben het helemaal met bianca eens hooor!!! wij vergete jou niet!!!!
    wens je een zonnige dag toe
    groetjes en dikke knuffelkus =XXXXXXXXXXXXXXX= marion

  81. Belinda zegt:

    Hi Emmelinda,

    Kut dat je nog steeds pijn in je hoofd hebt… maar gelukkig begint de frequentie iets af te nemen! Ik hoop dat het snel stukken beter met je gaat!
    Mocht je nu zin, tijd, gelegenheid en geen hoofdpijn hebben dan moet echt hier even een kijkje nemen. Het filmpje over Pluk haar examen staat online en volgens mij heb jij de eerste toen gezien, toch?

    Maar volgens mij de moeite waard om even te kijken!

    Doe relaxed hè!! En geniet nog even van het fantastische weer (nog ff en het is weer over!)

    knuffel

  82. marion zegt:

    ha ha hier ook al me naam edergelijk vergeten intevullen

  83. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda! Ik kwam je gewoon weer even een hele berg groetjes brengen. Fijn weekend alvast!
    [hele brede smiley] [nog een brede smiley][en eentje met een knipoog]

  84. Geertje zegt:

    Hoop dat het weer wat beter met je gaat Emmelinda!
    Wens je vast een geweldig weekend πŸ˜‰
    Liefs en dikke knuffff!!!

  85. juist zegt:

    Hey,
    Ik vraag me nu toch af hoe het nu met je is…
    Groetjes Juist

  86. nieta zegt:

    prettig weekend en nog effe rustig aan,he!!Wij blijven wel terugkomen,hoor!! Maak je daar geen zorgen over! Dikke knuf.

  87. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Ik kom je even vertellen dat ik bij weblog alles heb weggedaan.Ik zit nu bij punt.nl.Ik wens je een fijn weekend en nog veel beterschap.
    Liefs en een knuf Bianca

  88. Pasula zegt:

    Zomaar moest ik even aan je denken….Goed weekend en geniet vandaag nog maar even van de laatste zonnestralen van deze week. πŸ˜‰

  89. Hoi Emmelinda

    Ik kom je even een fijn weekend wensen !

    Dikke knuf Ylone xx

  90. Belinda zegt:

    Hi Emmelinda!

    Een heel fijn (hoofdpijnloos) weekend wens ik je!

  91. remco zegt:

    klop klop

    leef je nog πŸ˜‰
    een heel fijn weekend en leuke moederdag morgen

  92. Jaap zegt:

    hey Emm! Hoe staan de zaken ervoor? Ik dacht maar weer es ff mijn hoofd om de hoek te steken hier…

  93. rietepietz zegt:

    he jakkes , nog steeds geen Emmelinda .* zoekt hevig naar toverstafje om Emmelinda’s gezondheid te kunnen verbeteren* Ik mis je echt héél erg hoor en ik ben niet de enige zie ik . *vloekt zachtjes omdat toverstafje nΓ©rgens te vinden is *
    fijn weekend en tot gauw ! liefs Riet

  94. marion zegt:

    vandaag moederdag… wens je een fijne dag
    kus kus marion

  95. Rianne zegt:

    Hoe is het met je?

  96. aan gezien niemand meer gereageerd heb dnek ik nou dan gaat marion ff reageren… kan ik me ff afreageren… ik heb geen puf meer om iet anders te doen dan mensen te vervelen. is eigenlijk best wel erg of niet? nou kijk heb niet zo heel vaak denk ik?!?
    uhmmm ha ha dit is een vervelend reactietje maar kan het niet laten om het te plaatsen. ik mis de emotiocons. :(:(:(:( zoo saaai nu kan je het gevoel van een reactie minder goed in laten werken… wand soms kun je dingen verkeerd op vatten weet je? maar volgens mij wist je dat al πŸ˜›
    nou nu moek denk maar ff stoppen anders gaat het echt helemaal vervelen.
    mare kom je nog terug???????????
    we wachten met smacht op je
    kussies

  97. Nicky zegt:

    Hoi piepeloi! Ik ben er ook weer om je (nog steeds en alweer) van harte beterschap te wensen!
    Groetjes,
    Nicky

  98. ~Tina~ zegt:

    Goeiemorgen meid, hoe is het nu met je?
    Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en gauw weer komt loggen. Of ben je ook overgestapt??

    Groetjes van Tina

  99. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Hoe is het nou.Kunnen we al gauw op je terug komst rekenen? We missen je verhalen.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs en knuffies.
    Bianca

  100. Annemarie zegt:

    EN hoe is het nu dan?
    Alweer een tijdje niks gehoord…

    Ik ben ook in de ziekenboeg beland.. *zucht* ja ik ook al.. Maar goed, gaat wel over πŸ™‚

    Sterke!

    Liefs, Annemarie

  101. bettine zegt:

    hoi wat een gave weblog.
    ik hoop dat ze mij ook snel verhuizen.

  102. Hoi Emmelinda

    Ik kwam even neuzen of je er al weer bent ……… ik hoop dat je je al weer wat beter voelt ! liefs en een dikke knuf Ylone xxxxx

  103. Hoe gaat het, ik kom weer even buurten.
    Hoop dat je hoofdpijn een beetje over gaat.
    Hou je taai he.

    XXX Emile.

  104. Belinda zegt:

    Alvast een heel fijn weekend voor je zonder hoofdpijn en andere akelige dingen! We missen je erg! Maar laat je niet gekmaken door ons en neem je tijd!
    Knuffel

  105. Nicky zegt:

    Hallo Emmelinda!
    Ik kwam zomaar even kijken of er al nieuws van je is. Aangezien dat niet zo is, neem ik aan dat je nog steeds een zeer koppie hebt… (Damn! Ik wilde op een smiley klikken; ben verslaafd geloof ik)
    Veel beterschap maar weer en hopelijk tot snel!
    Groetjes,
    Nicky

  106. natasjalex zegt:

    nou, ik kwam nog eens even kijken, maar ik zie dat je nog steeds geen updates hebt getypt.. jammer, maar gezondheid gaat voor!
    heel veel beterschap!
    liefssss

  107. rietepietz zegt:

    Hou is het in de ziekenboeg ?
    Misschien ben je wel ziek van de nieuwe weblog , zou toch kunnen…….
    Het ziet er allemaal knap lastig en anders uit zΓ³ jammer dat het moet veranderen .
    Ik ga je maar even extra knufffff geven want je moet nodig beter worden en misschien helpt een extra dikke KNUFFFFF van Riet

  108. Alida zegt:

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niets vind, die verhuizingen. Ik hecht denk ik te veel aan het oude. Weet ook niet of ik nog mee ga verhuizen. We zien wel. Maar voor fanatiekelingen als jij is het erg leuk dat er zoveel nieuwe mogelijkheden zijn.

  109. remco zegt:

    hoi emmelinda alles goed ???? hoe is t met je hoofd ??

  110. marion zegt:

    hey emm.
    over 4 dagen ben je een hele maand weg geweest. 😦
    kom je nog terug… wij zijn zeer benieuwd.
    gaat el alles goed daar?
    en mis je ons??

    groetjes marion

  111. Nog geen Emmelinda …… *trekt pruilip*

    Fijne zondag liefs Ylone xx

  112. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Klop,klop zijn we er nog.Ik vind het angstig stil bij jou hoor.We missen jou humor.En kom jij ook nog naar punt.nl of blijf jij zitten waar je zit?Ik wens je veel beterschap en i khoop echt dat ik wat van e gaat horen.
    Liefs en een knuf Bianca

  113. Rianne zegt:

    Hoehoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!

  114. jacqueline zegt:

    Nog steeds niks Jammer.

  115. emmelinda zegt:

    *******newsflash*******

    Hoi allemaal.

    Ohhhh wat lief dat jullie trouw blijven komen. Dat doet me goed! Ik voel me nog steeds niet optimaal maar wanneer dat weer het geval is ben ik niet meer bij de pc weg te slaan. Geniet nog maar effies van jullie rust, ghehehe πŸ˜‰

    Dikke knufff voor jullie allemaal!

    Emmelinda

  116. remco zegt:

    heeeee emmelinda
    en wat zegt de dokter dan ???? want duurt wel erg lang dat hoofdpijntje van je ???
    maar ik ga nog ff van mn rust genieten anders lukt dta straks niet meer als jij je logperikelen opentrekt πŸ˜‰

    sterkte meiske en beterschap πŸ˜€

  117. wanneer kom je weer eens loggen?
    ik mis je!

  118. sierconflex zegt:

    Kan niet wachten tot er een nieuw logje staat…maar ja…je dwingt ons…zucht
    πŸ˜‰

  119. Hoe gaat het Emmelinda begin je nu toch wel heel erg te missen hoor.
    Maar hoop dat de hoofdpijn een beetje zakt, rustig aan en sterkte.

  120. marion zegt:

    heeeeeeeey emmmmeeeelllliiiiinnnnndaaaaaaa
    jaaa iiikkkk hhheeebbbb eeeennnn beetttjjjjeeee laaaasssssttttvaaann zzzeeennnnuuuuwwwweeennnnn hhhhooopppppp dddaaaatttttaallllleeessss gggooooeeeddd gggggaaaatttttt vveeerrrrddddeeeer iiiikkkk bbbeeennn nnnnoooog sssttteeedddds nnniiieeet ooovvveeeerrrr veeerhhuuuiisst
    moet gaan me ma roep en moet naar school examen maken
    liefs en tot snel zienst marion kussiess

  121. Marika zegt:

    Veel sterkte en beterschap, ik hoop dat je nu toch snel wat opknapt. Ik mis je wel hoor… 😦
    Mijn weblog is inmiddels ook verhuisd, ben dus ook aan het html-en. :o)

  122. Belinda zegt:

    Hi Emmelinda,

    Fijn dat je even een berichtje hebt achtergelaten want je wordt node gemist hoor!! Maar doe relaxed en laat je niet gekmaken door ons (doe je ook niet gelukkig!)

    Ik zie je wel weer als je hopelijk ooit toch eens van die hoofdpijn afraakt!
    Sterkte!

  123. Nicky zegt:

    Hallo Emmelinda!
    Leuk van je te horen en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Moet toch wel een hele opgave voor je zijn om niet te loggen…
    Groetjes,
    Nicky

  124. ~Tina~ zegt:

    JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!
    KOM JE NOG TERUG????????

  125. Colinda zegt:

    Hallo,..

    Ik kom je even melden dat ook ik ga verhuizen voor de tweede keer en dan wel naar punt.nl.

    Ik vind de veranderingen hier wel erg vervelend en snap helemaal geen bal van de beheerders pagina ,…hahahaha,…
    Deze weblog hou ik wel gewoon aan maar de meeste logje ga ik plaatsen op punt.nl

    Mijn Nieuwe weblog is,….http://vergeetmijnietje.punt.nl/

    Ik hoop dat je een keertje komt kijken.

    Heel veel sterkte met je hoofdpijn en hopelijk tot ziens ,…

    Liefs en een Dikke Knufff,….

    Colinda.

  126. Elmo zegt:

    Nou, mij hebben ze vorige week overgezet, terwijl ik op vakantie was nota bene, kon ik het ook niet gelijk goedzetten enzo. Maar nu heb ik dan ook de eerste dingen goed gezet, het was wel even zoeken, maar het is wel gelukt geloof ik. De komende weken wordt weer zoeken waar alles staat, haha. Wel jammer dat je in de basicversie niet meer zelf kan archiveren.

    groetjes,
    Elmo

  127. ukkie zegt:

    stiekem is emmelinda wel bezig haha ikke ook geprobeert met die corsor maar lukt niet haha
    kom wel ene keertje
    alles goed daar???
    ik wahct op mijn verhuising mare strax zul je zien dat niet alleen(zomaar) een verhuising is haha
    sterkte
    liefs men dikkk knuuuuufffff marion

  128. Pasula zegt:

    Hee Emmelinda, ik ben benieuwd hoe het met je gaat…

  129. marion zegt:

    JESS JESSS JESS OEEE AAAAH
    jep is me gelukt haha nu de rest nog
    maar eerst ff examen kamp en kijken we verder doei doei
    dikke kus en knufff marion

  130. Nicky zegt:

    Ha! Aktie van Emmelinda’s kant! Leuk, nu hebben we toch een smiley!

  131. rietepietz zegt:

    Kom ik weer even kwispelend aangelogt …….. ik ben nu zelf even vrij veel weggeweest dus nΓΊ…… is Emmelinda vast weer terug maar……….helaas nog steeds géén Emmelinda bÑÑÑÑÑlen hΓ© ! liefs van Riet

  132. Sjoukje zegt:

    Alles goed met je Emmelinda, ik maak mij best wel een beetje ongerust over je.
    Ik heb wat leuks met me site uitgehaald, je moet zeker even kijken, misschien zie je jou naam of reactie ook voorbij komen. Het is echt leuk. Hier is de link: http://www.netdisaster.com/go.php?mode=manif&url=http://sjoukjes.web-log.nl
    Ik kom je gelijk even gedag zeggen omdat ik een zomerstop heb ingelast.
    Groetjes en tot na de zomer! Sjoukje

  133. Geertje zegt:

    Hoe is het met je Emmelinda?
    Begin je je alweer wat beter te voelen?
    Ik hoop het maar….
    Liefs en een fijn weekend!
    Knufffff!!!

  134. Belinda zegt:

    Hi Emmelinda!

    Is alweer een paar dagen terug dat ik bij je langs geweest ben maar ik ben je niet vergeten hoor! Ik ben zelf aan het knutselen met een eigen weblog op een eigen webstekkie. Is ook nog een heel gedoe en ik mis nog een paar functionaliteiten maar ach… ik heb het liever voor mezelf! Nog even wachten (een weekje of zo) en ik zet hem online! (ben trouwens nog steeds niet verhuisd)

    Fijne zondag!

  135. Belinda zegt:

    Lekker lomp van me: Ben vergeten je sterkte met je hoofdpijn te wensen! *schaam*

  136. hihi ik vond het allemaal erg leuk om te zien…alleen ben nu een beetje dizzy whaha

  137. Marika zegt:

    Weer even spieken… nope nog niet terug…jammer. πŸ˜‰

  138. natasjalex zegt:

    ff kijken hoe het met je gaat.. maar je bent er nog niet.. 😦
    liefssssss

  139. Waar blijf je nou Em, ik mis je humor.
    Hoop dat het wel weer een beetje beter met je gaat.

    Groetjes,

    Emile.

  140. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Wanneer kunnen we op je rekenen.
    Ik krijg de indruk dat je gaat stoppen.Ik hoop het niet want je leest zelf wel de reacties we missen je humor.Gaat het wel weer en beetje of is het nog steeds niks?
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs en een knuf Bianca

  141. emmelinda zegt:

    *********BOEH*********

    Halloooo lieverds!

    Niet verder vertellen he, maar Emm is momenteel bezig om een log in elkaar te draaien. Eens kijken of het lukt. Dan zal ik langzaamaan de draad oppakken. Het gaat (nog) niet helemaal 100% maar pff het was lang genoeg zo, ghehehe. (Oppassen dus, gedaan met de rust) Ik heb afkickverschijnselen van het niet kunnen loggen, de wasmand is leeg, het huis blinkt *verstopt snel groeiende neus*. Kan niet he…straks herkennen we onze inboedel niet meer ghehehe.

    Misschien kom ik van de week een bezoekje op jullie webloggen brengen maar ik beloof nog niks.

    Dank jullie wel voor al die lieve bezoekjes, *smak*

    Liefs, Emmelinda

    **************************************

  142. It is me! zegt:

    Hallo Meiszie,

    Ik ben verhuist, ik kon het toch niet helemaal meer vinden bij web-log dus nu een blogse blog!
    Hoop je daar ook weer te mogen zien!

    Groetjes It is me!(http://itisme.blogse.nl)

  143. marion zegt:

    Hey emmelinda,
    gaaf dat je langzamerhand terug komt en dat beterder gaat
    wens je een hele fijne avond
    liefs en knufff marion

  144. Natas1970 zegt:

    Jipppppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *maakt rondtedansje*

    Eindelijk weer een teken van leven. Rustig aan meis, trouwe fans blijven je toch bezoeken!!

  145. Heeeeee dat is goed nieuws ! ik kijk uit naar je nieuwe logje , inderdaad het heeft nu lang genoeg geduurt hoor !

    XX liefs Ylone xx

  146. Marianne zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Fijn om weer eens iets van je gelezen te hebben!!!!
    Ik hoop dat er een stijgende lijn in je gezondheid blijft!
    Groetjes,Marianne

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

