Huishoudelijke mededeling

Photobucket - Video and Image Hosting

Even een vraagje:Willen overlopers loggers die elders hun verhuisdozen uitgepakt hebben hier hun url achterlaten? Ik heb er in mijn rss-reader al een paar veranderd maar het zou zonde zijn wanneer ik er eentje vergeten zou zijn. Toch? Alhoewel…dan heppie wรฉl rust*…..

*Droom verder, dat had je gedacht! Ghehehe.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Huishoudelijke mededeling

  1. marion zegt:

    HEEY EMMELINDA,
    ALLES GOED DAARO??
    WELCOME BACK!!!!
    WENS JE EEN FIJNE DAG VANDAAG
    LIEFS EN KNUFF MARION

  2. Emmelinda zegt:

    Hai meissie.

    Allereerst wil ik je bedanken voor al jouw lieve kaartjes en berichten. Sollie dat ik niet op alles gereageerd heb maar op een gegeven moment stroomde mijn mailbox over en zat ik uren mailtjes te beantwoorden ghehehe.

    Vergis ik me of heb jij ook een nieuwe weblog? Dan mag jouw url hier ook bij ๐Ÿ˜‰

    Dikke knuffff

  3. marion zegt:

    neej ik heb geen nieuwe,
    grag gedaan.
    knufff marion

  4. Cycli zegt:

    Jaaa … ikkuh is een overloper …
    Sorry maar mijn weblogs zien er niet meer uit joh!
    Dus je kun me nu hier vinden.
    Hoop dat je me daar weer komt stalken ๐Ÿ˜›
    Liefs Cycli

  5. Lette zegt:

    Nee ik ben (nog) geen overloper, ben zelfs nog niet eens verhuisd. Maar ik mis jouw logjes wel hoor. Kom je snel weer stukjes schrijven, anders verleren mijn lachspieren hun doelstelling.

  6. B.O.B zegt:

    Hoe is het?
    Ik heb je gemist hoor, ik hoop dat het goed met je gaat?
    Ik ben niet overgelopen, maar mijn log is al wel verhuist.
    Ik heb geprobeerd er weer wat van te maken, maar ik vind het er nog niet uit zien en ik vind het veel moeilijker dan eerst.
    Groetjes Lia.
    PS ik ben blij je weer te zien.

  7. ~Tina~ zegt:

    Neeeee, ik ben niet verhuisd naar een andere weblog hoor!
    Kom je gauw weer eens langs?
    En zelf ook weer leuke logjes schrijven please??????

    Tot gauw, groetjes en liefs van Tina

  8. nieta zegt:

    Hee,ben je nu weer helemaal terug?? Hoop het voor je want dan is je hoofdpijn ook aan de beterende hand,toch?? Dikke knuf nieta!!

  9. Emmelinda zegt:

    @Marion; Okidokie, dan hou ik ‘m op deze manier in mijn reader. ๐Ÿ˜‰

    @Cycli; Ik heb je bij mijn favorieten opgeslagen. Jammer genoeg kent jouw log geen readergegevens. Dan hou ik zo je log wel in de gaten ๐Ÿ˜‰

    @Lette; Hihi en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Maar ik heb er eentje klaar. Even nog nalezen en dan zal ik ‘m er morgen opzetten oke? ๐Ÿ˜‰
    Ik ben benieuwd wanneer jouw log gaat verhuizen. Spannend he? Voor jouw foto’s zijn er ook een boel leuke mogelijkheden ๐Ÿ˜€
    Ik kom gauw weer op je log neuzen!

    @B.O.B; Heeeej Liaaatje…
    Dat valt niet mee he, dat je moet zoeken waar alles staat terwijl je normaal gesproken met de ogen dicht de logjes in elkaar zet. Maar het went vast wel na een poosje.
    Nee, mijn hoofdpijn is nog steeds niet weg maar ik krijg weer praatjes en daar moet ik meteen wat mee doen in logvorm he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Tina; Bevalt het jou ook nog prima? Ik hoef ook nog niet zo nodig weg. Wat me wel irriteert is dat mijn bandbreedte al meteen op was na de verhuizing. Ik las ergens dat je het teveel moet terugbetalen?? Ik heb van weblog wel een mail gehad dat het eerste jaar geen probleem is. Een kadootje. Omdat deze log een van de eerste 120 overgezette webloggen was. Ik heb het mailtje mooi opgeslagen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Tot binnenkort ๐Ÿ˜€

    @nieta; Haaai ๐Ÿ˜€
    Helemaal terug ben ik nog niet maar ik barst van de inspiratie. Zo erg zelfs dat ik vannacht tot half vier wakker gelegen heb. Nu moet ik even al die ideetjes rustig op papier zetten want dat blijft maar aan de gang. Als ik dat niet doe blijft er van al die ideetjes geen een over hahaha. Ja erg ben ik he?

    Dikke knufff voor jullie!

  10. Natazz zegt:

    Ik ben hier nog steeds, ik vind het wel hier. Hoe is het eigenlijk met je? Ik mis je wel hoor!!!

  11. It is me! zegt:

    Hallo Meiszie,

    Ik ben inderdaad verhuisd!
    Ik kon het er niet helemaal vinden en had gewoon geen zin om dingen uit te puzzelen. Dus ben ik overgestapt. maar volgens mij was je daar al achter? Whahaha, zo niet dan heb je bij deze mijn nieuwe blog adres!
    Fijn dat je weer terug bent bijdeweg… Enne wil je graag iets te doen hebben, kijk dan eens even hier: http://itisme.blogse.nl/log/aandacht/oproep.html
    Ik doe een oproep aan alle mensen met inspiratie. Okรฉ ik ben zelf ook al bezig geweest en ben er eigenlijk best wel tevreden over. Ik zal zo wel iets plaatrsen, kan men alvast een blik gooien **bukt, wil graag blik ontwijken**

    Toedeledokie!

  12. Natas1970 zegt:

    Ikke is verhuisd!!! En ik zou geen rust willen hoor, kom maar lekker op bezoek!!
    http://familyfun.blogse.nl

  13. Ans zegt:

    Ja, ik ben een overloper, opoe gaat nu digitaal op punt.nl. Ik heb ook al heel veel veranderd op mijn feedreader, hij liep van schrik net helemaal vast. (of van schrik dat jij terug bent, dat kan ook natuurlijk).
    Ik snap geen bal meer van het web-log beheer, Edwin kwam er wel uit, die heeft vannacht zijn weblog zitten oplappen, maar hij heeft wel de firma web-log genomineerd voor de gouden doolhofaward. Bij punt is het voor simpele zielen zoals ik tenminste nog te begrijpen, vandaar dat ik gevlucht ben en asiel heb aangevraagd bij punt (en gekregen).
    Groeten en sterkte, want ik begrijp dat je nog niet helemaal opgeknapt bent, Ans

  14. marion zegt:

    ghe ghe okeej
    niet dat ik er iets van snap. ๐Ÿ˜‰

    haha jep Emmelinda is weer terug !!!!
    liefs en knuff marion

  15. Annemarie zegt:

    Boe!
    Ik doe niet mee aan overlopen! Ik vind die nieuwe lay-out veel te leuk! Whaha, ok 1 minpuntje, geen smileys in de reacties ๐Ÿ˜› Whaha!

    Maarre welkom back!!! ๐Ÿ™‚

    Hihi, je bent gewoon populair en we kunnen je niet missen! Ben je weer beter? ๐Ÿ™‚

  16. sierconflex zegt:

    hoi hoi! *maakt vreugdesprongetje*
    Ze is er weer! verpletter me met logjes! veel te lang geleden! ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Wat lief allemaal! *smelt*

    Ik heb in 2003 een account aangemaakt bij punt.nl. Die bestaat nog steeds en ik heb hem pas geleden afgestoft. Klaar om te gebruiken als het nodig mocht zijn. Het ligt net aan die bandbreedte en aan reclamebanners maar voorlopig blijf ik hier. Ik vrees dat ze uiteindelijk overal wel geld willen zien, ook al roepen ze nou met zijn allen van niet en wijzen met het vingertje naar web-log terwijl dat leegloopt. Ik heb het al eens eerder meegemaakt. Dit was ook te verwachten. Daarom, ik zie het wel. Mocht ik toch verhuizen dan neem ik misschien wel een eigen domeintje. Hoef ik niet telkens de verhuisdozen uit te halen want het liefst heb ik natuurlijk alles bij elkaar ๐Ÿ˜‰

    Het overlopen is natuurlijk ook als een geintje bedoeld want ook met een keurige handleiding is het niet altijd handig in de beheerderspagina. Ik zal niet goed gekeken hebben maar toen mijn weblog als een van eerste 120 logjes overgezet werden had ik die graag willen hebben. Maar goed, het zit nu in mijn hoofd. ๐Ÿ˜‰

    Ennuh..inderdaad, die smileys blijf ik gewoon missen.

    Ik ben alleen nog aan het dubben. Ik heb hier de letters dik gemaakt omdat ik persoonlijk dat mooi vond (en omdat het niet overal (bij iedereen) is, ghehehe). Maar in de reacties is het niks he? Soms (vooral nu de smileys weg zijn)wil je iets benadrukken en dan mis je die optie wel. Hmmmz…ik zal er zo eens twee naast elkaar leggen, eentje dikgedrukt en de ander met gewone letters. Eens kijken wat ik er mee zal doen.

    In ieder geval wens ik jullie een hele fijne avond!

    Dikke knufff,
    Emmelinda

  18. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Ja je mist ze wel.. Allemaal ff flink klagen! *grinnik*
    Komt vast goed!
    Ennuh ๐Ÿ˜‰ Schrik niet, hou je goed vast…
    Punt.nl gaat ook dit jaar nog veranderen!
    Dus overlopers loggers, welkom trug! *grinnik*

    Fijne avond!

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi daar hoeven we niet eens spandoeken voor uit te halen want ik lees op de meeste loggen dat ze de smileys veranderen ๐Ÿ˜‰

    Maareh…is dat waar wat je daar zegt? Euh…typt? Tjemig, dan zat ik er niet ver naast. Logisch gevolg natuurlijk. Ik heb lang op clubs.nl rondgelopen. Daar was een kloon van gemaakt bij clubid. Zie het als punt.nl en weblog. Verschil is op een paar dingen na niet groot. En hopla…nadat er bij clubs betaald moest worden bleef clubsid niet achter. Of het daar trouwens nog goed mee gekomen is weet ik niet, die lag een tijd lang stil (driekwart jaar).

    Overigens heb ik net wel een mail gehad van punt.nl waarin ze het wรฉรฉr hebben over gratis blijven. We zullen zien want gratis blijft webloggen natuurlijk ook. Maar dan helemaal volgeplakt met reclameaffiches en minder mogelijkheden etc ๐Ÿ˜‰

    Toch vind ik het wel heel vervelend voor loggers die graag willen overstappen omdat html je nou eenmaal moet liggen (al is dat heel goed te leren. Het begin is vreemd maar verder herhaal je toch steeds dezelfde stappen? Die log met al die vliegende teksten die ik hier had staan is niet voor iedere dag. Dan wordt het een zooitje. Toch?)
    Ik denk dat wanneer er overgestapt moet worden dan iets gekozen moet worden dat nog niet zo bekend is. Al is dat op den duur natuurlijk ook uitstel van executie. Die instellingen liggen ook op de loer en wanneer die geld ruiken slaan die ook toe ๐Ÿ˜‰ Een eigen domeintje kopen is waarschijnlijk het fijnst. Kun je doen wat je zelf wil. Maar goed…dan zit je bij de opbouw weer met codes ghehehe ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Pee-Es (*grinnikt*); Jij ook een hele fijne avond!

    (hahaha die berichten van mij. Het is te merken dat ik verloren typtijd moet inhalen, ghehehe)

  21. Annemarie zegt:

    Whaha daar zeg je me wat!
    Web-log blijft ook gewoon gratis.. En die reclame banners.. DAar waren ze bij het web-logteam zelf nog niet eens zeker van!!!… Dus wat dat betreft.. Zullen denk ik ook wel gemerkt hebben dat er daardoor veel loggers weglopen!

    Nouja die verandering.. Of het betaald gaat worden weet ik niet.
    Maar dat html vind ik onzin! Want punt.nl werkt ook met html!! dus iedereen die ik dat hoor zeggen.. Lach ik keihard uit in mijn vuistje! Onzin! (heb zelf ook ff tijdelijk een logje gehad op punt.nl voor de zekerheid), maar zodra mijn log over was heb ik die ook gelijk weer helemaal gedeleted!!!

    Een eigen domein zie ik eigenlijk niet zo zitten… Ben je ook vet lang mee bezig.. En bovendien.. Reclame wat zou het? Overal zie je het, en zolang het niet al te hinderlijk is, vind ik het niet erg!!!
    Desnoods gooien ze op een deel van de beheerpagina reclame… ๐Ÿ˜‰

    *grijns* ja te merken idd!!!

    ehh weltrusten voor zo!

    Kniefs!! (whaaa eindelijk weer!!!)

  22. Annemarie zegt:

    He je tekst is niet meer dik! ๐Ÿ˜›

  23. Marika zegt:

    Jaaaaaaaaaaah daar is ze! Hey wat goed je weer te lezen! Wel balen dat je toch nog steeds koppijn hebt. Weten ze al meer waar het door komt?

    Ik ben bij web-log.nl gebleven, bevalt me toch best wel goed. Ik vind hem nu mooier dan die ik bij punt.nl had gemaakt. :o)

  24. Emmelinda zegt:

    @Annemarie:Een boel loggers zijn ook al vertrokken voordat hun weblog overging naar V2. Ik denk dat het komt omdat ze zich doot de term HTML hebben laten afschrikken. In feite gebruik je dat toch nauwelijks wanneer je wat letters in het scherm gooit en een foto er boven plakt? Het klinkt gewoon eng. Natuurlijk zijn er mensen die het echt niet begrijpen en/of het niet fijn vinden werken op deze manier.

    Maar wat punt.nl betreft ben ik daar niet voor niets niet meer aktief geweest. Het beviel wat sommige dingen betreft helemaal niet. Ik weet niet eens meer wat hihi.

    Ik las op punt.nl iets over die banners (was naar aanleiding van die banners die weblog zou invoeren)..daar schijnen ze weinig winst uit te kunnen halen. Dus dan moeten we nog maar eens zien hoe het in elkaar steekt. Het ligt er aan hoe die banner er uitziet. Als ie echt vervelend in de weg zit vind ik dat minder maar dat zullen ze vast niet doen. Daar heeft niemand baat bij lijkt me.

    Toch lijkt een eigen domein me ook fantastisch. Kost wat tijd maar dan kan ik er wel supertrots op zijn dat ik het helemaal zelf gedaan heb, snap je wat ik bedoel? Ik denk het wel, jj lijkt me ook wel zoiemand ๐Ÿ˜‰

    Jaaaa ik baalde zo van die instelling maar wat ik ook deed, het bleef vetgedrukt. Heb ik op het forum eens gevraagd en bleek dat ik in de kolom hiernaast een b niet afgesloten had. Jippieeee. Zo voor de log zelf vond ik dat vetgedrukt niet zo’n probleem. In de reakties vond ik het niet zo geslaagd. Kun je niet iets accentueren ๐Ÿ˜‰

    Welterusten meissie, binnenkort kletsen we wel bij ๐Ÿ˜€ Mijn mailbox stroomde over op een gegeven moment.

    Kniefs!

  25. Emmelinda zegt:

    @Marika;
    Haaaai meissie, ik ben ook blij jou te zien! ๐Ÿ˜€
    Yep, ik heb nog hoofdpijn al kijk ik niet meer scheel hihi. Het ijzergehalte gaat maar heel geleidelijk aan omhoog. Maar goed, hij GAAT omhoog ๐Ÿ˜‰

    Heb ik dus ook, mij bevalt de log uitstekend. Pas als het niet anders kan ga ik weg. Ik kom heel binnenkort weer op je log buurten! Zeker weten.

    Dikke knuffff

  26. Annemarie zegt:

    Haha maakt niet uit hoor! We kletsen wel bij *grinnik* En bovendien! Jij was ziek toch? DAn hoor je je rustig te houden! VAndaar dat ik ook niet zoveel van me liet horen ๐Ÿ˜‰

    Mjah eigen domein lijkt me idd ook wel wat.. Alleen als zelf creeren staat me tegen. Alhoewel pivot natuurlijk wel erg handig is daarvoor! Toch maar es uitzoeken.. Alleen nu is web-log toch nog gratis.. En dan moet je wel gaan betalen…

    Haha wel beter! Lees wel zo makkelijk!

    Ach de meeste dingen van html lijken zo erg op de bbcodes… Ze hadden gelijk help.web-log.nl moeten lezen.. Hadden ze gelijk alles geweten….

    Maar ach, wij zijn nog op streepjeslog! *grinnik*

    Weltrusten!
    Ik wacht nog even tot 12 uur;) Zoals je begrijpt! Hihi

    Kniefs

  27. Dinie zegt:

    Hee daar is ze weer. Het werd wel een beetje saai hier in Weblogland (hoewel met die verhuizers allemaal ;)).
    Jammer dat je nog niet helemaal opgeknapt bent. Ik heb idd ook een oude 2004 geloof ik punt.nl account, maar dat vind ik ook niet alles. Al kan je daar wel weer meer met achtergronden.
    Neem nog een roestige spijker en kijk niet te veel op de pc :);)
    Sterkte

  28. Nicky zegt:

    Ook ik ben niet verhuisd. Ik had toch al weinig inspiratie en heb dus een weblogvakantie aangekonidgd om op mijn gemak alles op nieuw in te richten (of niet…).
    Ik stap niet over, maar ik weet ook niet of ik blijf loggen. Wil je het leuk houden dan kost het toch een heleboel tijd. Met kind, liefje ver weg, baan, huis en hond heb ik niet zoveel tijd.. We zullen zien. Maar ik blijf lezen bij jou, dus log ze!

  29. Pasula zegt:

    Ik ben gewoon dezelfde, nog steeds niet verhuisd etc. Saai he… ๐Ÿ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…oooo ja dรกt was het…rustig houden! Hahaha da’s moeilijk voor mij.

    En het allerbelangrijkste is nog dat wanneer er iets niet lukt je altijd op het forum terug kunt vallen. Dat is met een eigen domein toch wat moeilijker. Ik bedoel..op wie moet ik dan mopperen? Hahaha

    Vind ik ook. Al zit er waarschijnlijk een fout in deze log want hij is weer dikgedrukt. Straks ff uitzoeken ๐Ÿ˜‰

    Psies. Ik zal er wel overheen gekeken hebben maar toen deze weblog als een van de eerste 120 loggen overging heb ik het alleen moeten uitzoeken. Ik heb geen helplijst gezien. Had toch moeten opvallen denk ik? Of ik was te enthousiast hahaha. Nee, ik heb me gekgezocht in het begin. Niet voor die html-codes maar voor het gebruiksgemak van de beheerderspagina hihi.

    Ik wens je een fijne dag vandaag! Kniefs

    @Dinie;Haaaaaai, fijn om je weer te zien hihi. Ja wat een toestand allemaal he? Alhoewel…je had je weblog al snel weer tiptop in orde he? Wow die kopfoto vind ik echt prachtig. Ja, ik was meteen wezen kijken hihi.
    Grinnik…dan moet ik straks even die roestige spijkers opgraven bij de hortensia’s hahaha

    Fijne dag vandaag! ๐Ÿ˜€

    @Nicky;Ik begrijp je helemaal. Het kost ook veel tijd. Het is dat het zo ontzettend leuk is hihi.Ik heb zelf op het punt gestaan om de boel op te zeggen. Maar ik had al het idee dat het gewoon was omdat ik zo lusteloos was. Dan wacht ik liever even af. Eens kijken hoe het gaat. Daarbij was ik als kind al dol op opstellen schrijven dus daar kan ik toch niet zonder ๐Ÿ˜‰
    Ik zou het jammer vinden als je stopt (al begrijp ik dat natuurlijk heel goed) maar ik ben al superblij dat je dan langs blijft komen ๐Ÿ˜€
    Dikke knufff van mij!

    @Pasula;Hihi, geniet nog maar lekker van de rust. Straks is er weer werk aan de winkel. Ontwerpwerk enzo ๐Ÿ˜‰ Al valt het bij veel webloggen heel erg mee zoals het er na de verhuizing uitziet ๐Ÿ˜€
    DIkke knufffff

  31. Monique zegt:

    Goedemorgen… *doet niet opvallend hoor!*

    http://moniqueswereldje.punt.nl

    Kijk maar of je zin hebt, om langs te racen ๐Ÿ˜‰

    Dikke knuffel Monique

  32. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen meissie ๐Ÿ˜€

    Hihi ja ik had jouw url al aangepast in mijn reader. Ik heb zo nu en dan de loggen wel in de gaten gehouden ๐Ÿ˜‰ Vandaar.

    Ik ben nou voorzichtig aan mijn rondje begonnen dus verstop je maar, ik kom er binnenkort aan ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

  33. Elmo zegt:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, toen ik je net op mijn weblog zag ging er niet gelijjk een belletje rinkelen. Een paar minuten later wel, dus gelijk hierheen gesurfd! Joepieeeeeeeeeeeeeeee! Ik ben ook overgelopen, maar dat had je vast al opgemerkt:-)

  34. Emmelinda zegt:

    Hahaha had je de bel afgezet of de muzek hard? Geintjuhhh
    (oh dat is gek…op tv hebben ze het ineens ook over een belletje dat gaat rinkelen hahaha)

    Maareh…dat wist ik nog niet. Is het heus? Even kijken welke url je hebt dan…kan ik het aanpassen!

  35. Elmo zegt:

    He Emmelinda, welke versie heb jij van weblog? De basis(gratis versie) of een upgrade?

  36. Emmelinda zegt:

    De gratis versie. Tenminste…pas geleden nog wel. Ik heb nog geen cent betaald ghehehe

  37. Elmo zegt:

    Oh ja, ik ook!
    Heb ook al een html-handleiding op internet gevonden, zodat ik foto’s kan laten bewegen en andere zaken voor elkaar krijg.

    Hoe krijg jij trouwens die cursor zo, dat je een smiley ziet?

  38. Emmelinda zegt:

    Maar ze hebben wel heel handig een vinkje gezet in het bolletje van 8 euro nog wat hahaha ๐Ÿ˜›

    Je kunt best veel met html he? Een beetje uitproberen en zelf combineren. Heerlijk om mee te spelen. Ik had al eerder met html gewerkt en vond het leuk dat het hier nou ook kan.

    Die cursor kun je vinden op deze site http://www.bigoo.ws/.
    Wanneer je de bijpassende code in een van je kolommen zet zal je cursor veranderen. Mocht het niet lukken, geef dan ff een gil? ๐Ÿ˜‰

  39. Elmo zegt:

    Oke dan, thanks!
    Ik ga van het weekend wel ff wat freubelen:)
    (het is nu nog stil, maar gillen doe ik zeker hoor, mocht dat nodig zijn)

  40. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan.
    Super de Boer!

    hahaha geintjuhhh.

    Het is niet moeilijk, zo gebeurd. Alleen hebben ze een boel plaatjes. Moeilijk kiezen.

    Hihi goed dat ik weet dat je gaat gillen *schrijft oordopjes op boodschappenlijstje na dvd-film*

  41. GekinblacK zegt:

    Voor mij hoef je niets aan te passen, ik blijf altijd bij web-log, echt.. ik beloof het. Kuch.

    Groeten, OverloperinblacK

  42. Emmelinda zegt:

    Hahaha. Zweren moet je. Tussen twee vingers doorspugen ghehehe ๐Ÿ˜‰

  43. jolanda zegt:

    hoihoi
    kom ook eens bij mij kijken
    dikke kus jolanda

  44. Emmelinda zegt:

    Gedaan. Doeiiiiii ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  45. Aletta zegt:

    Hoooooooooooooooooooooooooooiiiiiii,
    Wat heerlijk, dat je er weer bent!!!!!
    Ik heb je geweldige verhalen echt gemist!!
    Ik weet nog niet of ik bij web-log blijf, want momenteel ben ik er echt niet blij mee, het is een soepzooitje geworden!!
    Nou ja, kzie wel!!
    Veel liefs Aletta.

  46. Emmelinda zegt:

    Haaai meissie ๐Ÿ˜€
    Hihi wat heerlijk, al die lieve reacties! Ik ben echt blij dat ik weer terug ben!

    Even rustig over nadenken dan, hihi. Ik heb begrepen dat er aan het eind van het jaar het een en ander gaat veranderen bij punt.nl. Wat het is weet ik niet maar misschien dat het een tip is om daar dan vooral niet heen te gaan wanneer je toch besluit te gaan? ๐Ÿ˜‰
    Dikke knuffff

  47. jacqueline zegt:

    Heeh Emmelinda weer terug. Gelukkig maar ik miste je mooie verhalen

  48. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ben er weerrrr *zwaait en kijkt blij*. Heeft lang genoeg geduurd he? ๐Ÿ˜‰

    Ik ga er weer wat verhalen tegenaan gooien ๐Ÿ˜€

  49. Elmo zegt:

    *trekt alvast handschoenen aan om al die verhalen op te vangen*
    ๐Ÿ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ga er maar eens goed voor staan dan want het zal me een gewicht zijn ๐Ÿ˜‰

  51. Elmo zegt:

    *spuugt in handen*

  52. Emmelinda zegt:

    *Begint als een gek te typen*

  53. Maaike zegt:

    Bij gebrek aan visuele hulpmiddelen:
    -SMILE-

  54. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja die dingen mis ik echt. Ik heb er een boel op voorraad maar ja daar heb je in dit venster dus geen bal aan. Helaas ๐Ÿ˜ฆ

  55. Elmo zegt:

    Ja, helaas!
    Maar niet lang getreurd, er zijn genoeg andere dingen om ons op te verheugen!

  56. Emmelinda zegt:

    Jaaaa zeker weten! Heb je mijn nieuwe aanwinst gezien hiernaast? Die klok? Hahaha…zo compenseer ik het gebrek aan smileys ๐Ÿ˜‰

  57. He, weer back in logland. Eindelijk, las dat de hoofdpijn minder is en je ijzer omhoog…dat gaat de goede kant op!! (lachende smiley :-))

    Enne….ik loop niet over hoor, krijg net te smaak goed te pakken!! Ben al heel de week van alles (wel achter de schermen) aan het uitproberen. Geweldig.
    By the way, heb je cursordingetje “gepikt”. Was hier al een tijdje naar opzoek en kon het dus niet uitstaan ‘m hier terug te vinden. (hihi, is geintje….waar zitten die smileys toch)
    Ik kan ‘m alleen hier op het werk (heb nu nachtdienst) niet bewonderen. Hier doen ze het niet, helaas.

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi groot gelijk heppie! Ik vond ze ook altijd zo leuk maar wist niet hoe ik dat moest doen. Nu met die html-codes is het toch wel een stuk makkelijker ๐Ÿ˜€

    Veel plezier ermee!

  59. Marianne zegt:

    Hoi!
    Fijn dat je weer terug bent! Leuk dat je ook bij mij bent wezen kijken! Het klopte inderdaad dat je niet kon reageren op de nieuwste logs………( blond….) maar dat heb ik nu veranderd! Dusse…kom weer eens langs voor een bakkie leut!
    Groetjes,Marianne

  60. Emmelinda zegt:

    Hihi ik was zelf ook behoorlijk blond op dat moment geloof ik. Ik zag het echt niet hahaha. Maar goed, nou is alles opgelost dus kom ik binnenkort weer een bezoekje brengen ๐Ÿ˜‰

    Groetjes ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

