Wraak!

Zoals jullie wel weten (en zo niet; foei!) heeft sinds augustus een viervoetertje zijn intrede gedaan in ons (nou ja, van de woningbouwvereniging dan) huisje. Konden jullie HIER en HIER nog lachen om zijn onstuimig gedrag, nu kan ik melden dat hij opgegroeid is tot een voorbeeldig poezenbeest. *Kijkt trots*

Sterker nog…hij heeft zich goed aan ons gezin aangepast. (*giechel*…Of dat nou een goed teken is laat ik even in het midden, ghehehe). Op zijn tijd een natje en een droogje, gevolgd door een tussendoortje en och, als het er toch is, ook een lekkernij (om te vieren dat de goudvis (die we niet hebben) jarig is). Zo nu en dan even laten weten dat je er bent door de gekke 10 minuten vol te maken (Euh…wat kijk je nou naar mij???) en niet te vergeten vooral af en toe iedereen negeren (zoals Mies maar goed, die is puber…die behoren zo te doen, ghehehe) en kopjes geven (al geven wij exemplaren met koffie en /of thee). Wat zeg je? Een gewoon kattenleven?

Niks is minder waar! Nou ja alles gaat zo zijn gangetje…totdat we het in ons hoofd durven te halen om later dan normaal het warme bed te verruilen voor het bankstel (i.v.m. weekend, red.).

Of nog erger; de voordeur achter onze achterwerken dicht te trekken en het wagen om langer dan ’n dagdeel later terug te komen. *kijkt schuldbewust*

Dan verschijnen er namelijk hoorntjes op Sammy’s doorgaans schattige koppie! Hij leegt zijn darminhoud op de keukenmat, voorziet de vloerbedekking van een zelfgemaakt patroontje door zijn maaginhoud op de omgekeerde volgorde weer langs de huig te werken, veegt de salontafel schoon en perst als toetje zijn blaas leeg in de oud-papierbak of, wegens broodnodige variatie, op het bankstel.

Natuurlijk volgt na het aanschouwen van de ravage en het slaken van de bijbehorende zucht *zucht* (daar heb je ‘m al!) een greep uit de cursus:”Slijmenvoorgevorderden.nl”. Overdreven aanhankelijk zijn, megahard spinnen en vooral in je buurt vertoeven. En wij trappen er, na een rood hoofd van het vloerschrobben (nee mafkees, dat doen we niet met ons hoofd maar vanwege het omlaag hangen…DUH) te laten ontkleuren, natuurlijk weer in. *schudt met hoofd*

Wacht maar. Wanneer IK in de toekomst een aandrang voel om te aaien en meneer uren niet voorhanden is (lees;pleitos) omdat hij zijn vertier elders in huis zoekt zal ik ook eens een dikke dampende bolus voor zijn mandje leggen. Een zelfgemaakte.

Want van dat vloerschrobben…..

krijg IK toch behoorlijk de sch**t!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wraak!

  1. Annemarie zegt:

    *grinnik* overduidelijk! Jij bent weer terug!!!

    Whaha geweldig!
    Hoe herkenbaar hier in huis.. Alleen komt het er hier in de verkeerde volgorde uit omdat ehh nouja.. ze gewoon te gulzig is!!
    En als ik thuiskom is het niet verontwaardigd hoor, nee hoor, super lief! Wel een hoop gekrijs, maar daar valt mee te leven!
    Maar als ik het dan waag om weg te gaan zonder eten te geven, oei oei oei!

    Zijn niet alle katten zo? 😉

    Weltrusten voor zo! 🙂
    Ik ben in elk geval pleitos!

    Kniefs

  2. Emmelinda zegt:

    *giechel* Ikgeloofutook hahaha 😉

    Hihi Diva toch! Sam is een zeurpiet met eten. Hij vreet alleen als ie steeds iets anders krijgt. Nou ja goed, op friet na, ik geef hem daar wel gelijk in. Hebben we weer een plank minder in de trapkast ghehehe. 😉 Allemaal voer voor Sam.

    Heerlijk he, die poezenbeesten?! Geweldig gewoon!

    Ik kom ff bij jou kijken en dan ga ik nog even snel in bad!

    Slaap lekker! Kniefs

  3. Nicky zegt:

    Ha! Lekker! Een nieuwe log met het ouderwetse Emmelinda gehalte! Blij dat je er weer bent, ik heb je gemist1
    Doe je wel een beetje rustig aan?

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie 😀 Ik ben blij dat ik het niet verleerd ben, ghehehe.

    Ik ga inderdaad proberen het rustig aan te doen want ik ken mezelf. 😉 Ennuh…ik heb jou ook gemist!

    Dikke knufffff

  5. Ans zegt:

    haha, ik zie het voor me (helaas, want ik was al misselijk).
    Goed verhaal weer.

  6. Colinda zegt:

    Halllo,..

    Zo leuk dat je er weer bent hoor,…ik heb je zeker gemist,..hahahaha,…Maar wat een verhaal weer zeg,…hahahha,…en het ergste is het komt mij ook bekent voor,..ik heb natuurlijk 3 van die rakkers,…de oudste is heel netjes en doet dat soort dingen alleen als hij zichzelf niet lekker voelt,…Maar tijgertje en Timmy,…poepoeeeeeeeeeeeee,…het behang hangt netjes aan reepjes gescheurd aan de muur en als we weg zijn geweest en thuiskomen ,..lijkt het net of ze het spelletje spoorzoekertje hebben gedaan,…..overal van die mega remsporen ,…echt bahhhhhhhhhhhhh,….en Timmy moet binnenkort toch maar eens geholpen worden want hij is bezig zijn gebied af te zetten ,…..hahahahaha,……en dat is eigenlijk allang vergeven ,..Maar goed dat heeft hij niet door ,…hahahhaaha,….

    Maar goed ik hoop dat het met jouw weer een stuk beter gaat,…..oja en avonturenvaneenmoeder bestaat nog wel hoor,…alleen op punt zet ik wat meer logjes neer,…dus als de link niet werkt kan je ook een berichtje achterlaten bij avonturenvaneenmoeder,….hhahahahhaa,….
    Nou ik ga mezelf even aankleden en de kids uitbed halen ,..poepoeeeeeeeee,…wordt weer een hele klus,…..

    Een hele fijne dag en een Dikke Knuffffff,…..tot snel,….Liefs Colinda.

  7. Colinda zegt:

    Foutje bedankt,…Sorry,…het gaat weer lekker hé,…zet ik mijn berichtje er twee keer op ,….hahahahha,….

    Fijne dag en Dikke Knuffff,….

  8. Emmelinda zegt:

    @Ans;Grinnik…dank je wel. Lekker onderwerp ook he> Ghehehe. Op deze manier heb ik toch nog een beetje plezier van Sam’s streken 😉
    Maareh…wat scheelt er aan? Ben je grieperig?
    Dikke knufff

    @Colinda;Haaai meissie 😀 Leuk om je weer te zien hihi. Was lang rustig hiero he? 😀
    Grinnik…ja met drie poezenbeesten in huis weet je er inderdaad alles van. Maf eigenlijk wat zij voor elkaar krijgen he? Ik bedoel…moeten de kids eens proberen ghehehe.

    Yep, jouw link had ik al aangepast en ik was ook meteen ff gaan spieken. Went het al een beetje?

    Ik wens jou natuurlijk óók een hele fijne dag. Is het bij jullie ook straatspeeldag? Ik hoop dat het weer een beetje meezit, de voorspellingen zijn niet zo best. Ach ja, zijn we toch zelf het zonnetje in huis? 😉

    Fijne dag meis, dikke knufff van mij!

    Pee-Es; ik heb er ’n reactie uitgehaald 😀

  9. buuf nr 15 zegt:

    Zeggen ze daarom altijd: “Een hond heeft een baas, een kat personeel!” Fijn je weer te lezen, Emmelinda.

  10. Yvonne zegt:

    Heeeeee frau Emmelinda! Hoest met het hoofd?

    Die van mij is al 11 en kan er ook wat van. Hij heeft laatst ’s nachts in het bed gekotst. Wat ik tot mijn grote spijt pas opmerkte toen ik wakker werd … Je begrijpt de ravage.

  11. Emmelinda zegt:

    @Buuf;Dank je wel, dat doet me goed 😀
    Grinnik…da’s waar ook. Die uitspraak was ik vergeten maar het klopt inderdaad!
    Dikke knuffff

    @Yvonne;Haaai meissie 😀
    *giechelt* Het zit er nog op. Geintjuhhh
    Het gaat beter maar blijft vervelend. Ik denk dat de hersenmassa (voor zover aanwezig) aan het krimpen is ghehehe)

    IEHHHH wat goor! Ja ik begrijp de ravage helemaal. Jakkiebah :$

  12. marion zegt:

    JAHAAAA nu weten we het zeker emm je bent terug!!! :D:D:D:D
    lueke kat hebben jullie, die van ons zit dag in dag uit buiten komt alleen om te eten binne 😕
    die andere (inmiddels al dood) had wel de neiging op het laats alles binnen te doen 😛 haha stink wel lekker, en aan gezine mijn pa altijd als eerste op is, waren wij oook snel wakker hihi dan zaten zijn kleren er weer onder(werkkleren bij de kas staan*tja eigenschuld *)die kat is toen dood gegaan aan een ziekte wel jammer, maar goed zo
    wens je en fijne dag en liefs en knufff van mij

  13. Natazz zegt:

    Tja dat is een echte kater, hij heeft de taak van baas in huis al flink overgenomen en eist dat jullie naar zijn pijpen dansen. *gniffel*

    En toch wil je hem vast niet missen…

  14. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hihi wat lief, die uitroep hahaha 😀

    Ja wanneer een kat ziek is is het zo zielig dat ze moeten lijden he? Het is moeilijk voor ons maar dan is ’t wel het beste voor de lieverd dat ie uit zijn lijden verlost is.

    Sam heeft er een geintje van gemaakt. Hij poept achter de kamerdeur. Er zitten haren onder de deur. Van die tochtborstels weet je wel. Dus wanneer we enthousiast (nou ja, nu minder natuurlijk) de deur opeengooien kunnen we daarna de deur uit de scharnieren tillen om de borstels schoon te maken ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff van mij 😀

    @Natazz; Dan doe ik in het vervolg alleen maar broeken aan. Kan ie naar MIJN pijpen dansen ghehehe.

    Maareh…je hebt het helemaal goed…missen willen we hem niet. Er wordt nog steeds dagelijks geruzied over wie hem nou mag hebben/aaien hahaha 😉

  15. marion zegt:

    hahah hij is niet dom die sam van jou.
    het is zeker beter voor Haar 😉 ze had dan wel geen pijn of iets maar werd onzettend mager, kon haast niet meer lopen. en nog meer dus hebben we dr toen maar ene spuitje gegeven.
    haha heb vandaag me laatste examen. van engels en dan ben ik klaar.
    wens jou ook een fijne dag en succes met schoonmaken. liefs en dikke knufff van mij

  16. Emmelinda zegt:

    Hihi dat heb je goed gezien. Een boef is hij. Nu ligt ie op mijn strijkplank. Mooi, dan hoef ik niet te strijken 😛

    Klopt, dat is dan ook zielig! Hoe oud is ze uiteindelijk geworden? Is dat pas geleden, dat ze ingeslapen is?

    Jaaaaa heerlijk he? Als je terugkijkt gaat de tijd ontzettend snel he? Zo schrijf je nog wat je allemaal nog moet doen en zo zijn de exames voorbij! HeerlijK! Ik wens je dan ook heeeeel veel sukses vandaag en ik zal aan je denken oke?

    Fijne dag en een hele knikke dufff van mij!

  17. marion zegt:

    ze is nu denk ik half jaartje, gelijk met mijn pa’s lievelings hond 😕
    ze is 16 geworden hihi even oud als marion zelfde dag geboren
    Ja ozicht gaat heel snel alleen niet als je in het lokaal zit ja de tijd wel maar de opdrachten niet. maar we zien wel kan er nu niets meer aan verandere toch??

  18. Emmelinda zegt:

    Jeetje, dus twee keer afscheid nemen. Pfff dat is moeilijk! Afscheid nemen van eentje is al moeilijk zat!
    Wat grappig trouwens dat ze op dezelfde dag geboren was zeg! Hihi.

    Yep daar heb je gelijk in. Maar goed, daar is inderdaad niks aan te veranderen. Gelukkig is het iedere dag weer een dag minder. Hihi 😉 Toch?

  19. Miek zegt:

    In volle glorie back zie ik!!!Tja, die viervoeters houden je wel bezig!! :o))

  20. Natas1970 zegt:

    Je bent weer helemaal terug!! Dit heb ik gemist, die typische Emmelinda-manier van schrijven. Gezellig weer.
    Dus meneertje neemt wraak als je hem te lang alleen laat? Wat een beest. Ze zijn toch wel apart hè. Als die van ons van buiten naar binnen wil en je wacht te lang met de deur open doen, dan komt ie naar binnen met zijn neus in de lucht en dan komt er zo’n verontwaardigde “mauw” uit die wil zeggen dat je wel eens wat eerder op had kunnen staan! Verwende nesten zijn het! hahahaha

  21. Emmelinda zegt:

    @Miek;Hihi, ja ik ben er weer 😉 Al doe ik het nog even rustig aan. *kucht zenuwachtig omdat ze zich zelf kent ghehehe*

    Ja hahaha…ze weten het mooi te vertellen op die manier he? Ghehehe.

    @Natas1970;Hihi, dank je wel, daar ben ik blij om. Eens zien hoe het verder loopt. Tot die tijd blijf ik proberen 😀

    Whaahaa jaaa dat herken ik…die neus in de lucht. En dan lopen ze zo voorbij en vraag ik me af of hij (sam in dit geval) altijd al zo verwaand liep hahaha.
    Wat een heerlijke dieren! Wat kun je er toch om lachen he? Oke, even niet wanneer ik sta te schrobben hahaha 😉

  22. marion zegt:

    nou ja ik had alles met die kat maar toen die dood was ha dik er vrede mee
    de hond was 11 die was ook erg ziek 😕
    maar we hebben haar dochtertje nog 😛 dies 9
    die poes had altijd wat mij toen ik baby was, en later hahah werd die dood geknuffeld bijna. t was een schatteke echt waar. maar aan alles kom een eind. en this goed zo !!!

    ik zie wel met me examen nask as erg moeilijk, en de rest heb ik niet echt een gevoel over.
    14 of 15 juni hoor ik de uitslag.

  23. Emmelinda zegt:

    Ja hoeveel je ook van zo’n dier houdt, je weet ook heel goed wanneer de tijd gekomen is om afscheid te moeten nemen. Niet dat het dan een makkie is. Integendeel. Maar het is wel zo eerlijk tegenover het dier zelf. Vooral wanneer ze er onder lijden.Wat grappig dat je zo’n band met haar had. Dat is met haar dochter zeker heel anders?

    Was het moeilijk of ben je te kritisch? Ik bedoel, wil je het te perfekt doen? Je kunt ook beter maar afwachten. Zenuwachtig maken heeft ook niet zoveel zin al is dat misschien makkelijk gezegd. Het duurt wel lang he? Is altijd wanneer je wacht 😉

  24. marion zegt:

    Nee mijn vader had een erge band met die moeder en ik minder want die was ouder toen wij hem kregen de dochter was eenjonkie die ik u dus al 9 jaar ken 😛 mijn pa heeft andere band met Kynzee (de dochter)
    ze heeft een zacht aardig karakter(rottweiler) en had Natja(mams)was feller. haha bij ons kun je inbreken zonder dat de hond je bijt zij zal je hoog uit je een lik gegeven :P:P

    mmm ik?! kritisch?! perfect willen doen?!?! NOOIT emmelinda nooit 😉
    nee ik heb me er nu overheen gezet en ziet wel!!

  25. Miep zegt:

    Ben je er eindelijk weer, krijgen we een *SHIT* verhaal….
    Whahahahaha, maar lieverd je hebt de afgelopen tijd toch plenty tijd gehad om die vloer te schrobben??? hihihihihi

    Weet je, zo gedraag ik me ook altijd als Carooltje me te lang alleen laat, verschilletje tussen mij en jouw huisgenoot…… Ik laat mijn maaginhoud liggen, kan het vrouwtje die zelluf opruimen, hihihihihi…………

    Fijn dat je er weer bent!

  26. It is me! zegt:

    Sorry, stond nog automatisch mijn oude web-log vermeld…..
    Dis de nieuwe zoals je weet!

  27. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja ik dacht:”Laten we eens lekker beginnen. Vooral lekker op de vroege ochtend ghehehe”

    Hahaha en als ze weer terugkomt, geef je dan ook kopjes? Met of zonder thee/koffie? Ghehehe.

    Yep, i know. Jammer is alleen dat ik jouw log niet in de rss-reader kan plakken. Maar goed, ik heb de url opgeslagen 😉

  28. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha zo’n karakter had die hond bij Marc thuis ook. Marc zei altijd dat ie ipv waken gewoon koffie zou gaan zetten (de hond dan) wanneer er ingebroken zou worden ;)Terwijl het toch om een hele grote hond ging hahaha. Zou je niet zo verwachten.

    Hahaha ja jij :P. Maar je hebt gelijk…gewoon effies afwachten 😉

  29. marion zegt:

    haha zie je de rustheid zelf ikke *verslikt zich kuchkuch* neej ik ga werken
    en dan kan ik het van me afzetten als alles goed is.

  30. nieta zegt:

    Haha,wat heerlijk dat je weer terug bent!! Vooral als we weer getrakteerd worden op zulke verhalen!! Voor mij erg herkenbaar,heb zelf ook zo’n grappig gestoord exemplaar poese beest!! De laatste tijd vind ik nogal gauw es een half opgevreten vogel of eend, een eend?,ja, een eend, in m’n bijkeuken of in het bad!!Komt ie trots als een pauw naar me toe spinnen en ja dan smelt ik ook weer!! {Heb een ruggegraat als een zak wokkels op zo’n moment,haha!!}

  31. Emmelinda zegt:

    @Marion;Yep, dat is het allerbeste. Gewoon even iets om handen hebben om er niet de hele tijd aan te hoeven denken hihi.

    @nieta;Oooh wat een lieve reaktie! *pinkt traantje weg* Ik ben ook blij om weer terug te zijn. Nog even rustig aan doen en kijken hoe het allemaal loopt 😉

    Hahaha een eend! Dat is nogal een gewicht he? Heb je die eend op de barbeque gegooid? 😛 ;)Misschien was het een hint. Wil-ie eend hahaha.

    Grinnik…dat herken ik helemaal hoor. Moesten de kids een proberen uit te vreten wat hij allemaal doet! En hij krijgt een aai over zijn bol ook nog hahaha.

  32. nieta zegt:

    Jeetje,word net opgeschrikt door de deurbel,[gaat niet zovaak,mensen lopen meestal achterom.],staan er jehova getuigen op m’n stoepje!! Dat die mensen nog bestaan!! Heb ze gauw weg gebonsjoerd,want ja,ben Emmelinda aan het lezen,pffffff!!!!![Jammer van die emoticons.]

  33. marion zegt:

    geen horloges om 😛 geen kalender is de buurt en als ik thuis ben op de dag dat ik het hoor lig ik op bed 😛
    echt hopeloos ben ik in dat soort dingen.. word er te zenuwachtig van…
    hihi

  34. Emmelinda zegt:

    @Nieta;IEHHHH is dat ff schrikken! Jammer dat ze hun bezoek nooit aankondigen. Kon ik me van te voren voorbereiden op een leuke grap (die overvallen je zo…dan weet ik niet hoe snel ik ze weg moet krijgen ghehehe). Maar waarschijnlijk doen ze daarom ook niet aan aankondigen hahaha 😛

    Ja pfff dat is niks he, die mis ik ook zo. In de logjes kun je ze wel nog gebruiken maar hmmmz ik heb mijn eigen favo duo altijd bij me.

    Euh…dat klinkt whaahaa…ik moest ineens ergens anders aan denken. Favo duo. Tjemig ik lijk mijn dochters wel, die denken ook de hele dag door hahaha 😛

  35. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hihi, het is al een hele poos geleden. Een eeuw zelfs, maar ik herken dat gevoel maar al te goed. En op het einde van de dag was ik zo bang dat ik de foon niet gehoord had omdat er niet gebeld was hihi…erg he?

  36. marion zegt:

    Ja eigenlijk best wel want ik hof allemaal 3 en te halen 1 4,2 en dan heb ik de puntne die ik moet hebben. hahah maar we wachten wel af hih izeker een eeuw 😉 maar 20 jaartjes.
    hihi

  37. Hahaha heerlijk dat je weer terug bent Emmelinda! Wat kan je toch lekker schrijven!! T leven van een kat gaat ook niet over rozen! Maar die van de eigenaar ook DUIDELIJK niet!!
    Ik begin er niet aan.. niet aan een huisdier! Heb t al te druk met mijn eigen rommel op te ruimen!

  38. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha zie je wel…perfektionist die je d’r bent hahaha.
    Grinnik…hahaha ja zo ongeveer. Ik denk dat mijn diploma ondertussen bruingekleurd is van ouderdom hahaha

    @Fabs;Hihi, je maakt me verlegen! Dank je wel, wat lief!
    Hahaha en als die inhoud van die maffe kat nou nog naar roosjes rook was het nog te doen. Maar helaas. Al levert het natuurlijk wel weer een log op. Hulde voor Sam hahaha

    Grinnik…ja dat denk ik ook iedere keer wanneer ik de kattenbak omkiep. Maar dan zie ik dat koppie en …..

  39. nieta zegt:

    Hihi,favo duo,ik heb em!! Prettige dag nog!!!!!

  40. Emmelinda zegt:

    Nee hoor…ik heb ze nog steeds ghehehe

    Ik wens jou ook een heeeeeele fijne dag! Knuffff

  41. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Ik zag jou ook wel eens bij zonnetje. (Tenminste…als ik me niet vergis). Haar log is weg he? Heeft ze een nieuwe dat je weet?

  42. marion zegt:

    haha okeej
    ik ga nu eten en dan naar school mijn laatste examen maken. en dan Emmelinda wachten we af!!!
    heel veel liefs en dikke knuffff marion
    ps succes met sam

  43. Emmelinda zegt:

    Okidokie…eet smakelijk! Ik ga zo de kids van school halen en eens kijken wat ze willen doen vanmiddag!

    Sukses vanmiddag he, je weet dat ik aan je denk he?

    Liefs en een dikke knufff

    *sprint nou snel door huis om te kijken waar die mafkees nou weer is*

  44. It is me! zegt:

    Kopjes geven? Nee wel iets anders 😉
    Whahahahahahahaha

  45. Emmelinda zegt:

    Whoehaa…koekje d’rbij? 😛 hahaha

  46. nieta zegt:

    Zonnige Greetje is er mee gestopt,jammer genoeg!! Maar ze wil nog wel es terug komen! Heeft al een paar keer een nieuwe site aangemaakt,dus als ze terug komt geef ik je wel een seintje,oke??

  47. Erik zegt:

    Hoi emmelinda,

    Ik zag op mijn log dat je weer terug bent. Gezellig hoor, we hebben je verhaaltjes gemist. Ik zit nog steeds te wachte op de verhuizing.

    Het weer valt nog al mee hoor hier. Morgen moet het alleen wel goed weer worden.

  48. Rianne zegt:

    Goed dat je er weer bent!
    Ben ik even blij dat ik net mijn middagboterhammetje achter mijn kiezen had gepropt…. 😉

  49. Tararaboembijee, het is feest je bent weer terug.

    Hoe gaat het met je hoop dat je een beetje rust hebr gehad zonder al dat gezeur van ons.

    Maar fijn dat je er weer bent, heerst dat dat die katten het ernaast doen.

    Ik heb een weekje op een kat gepast en elke keer als ik binnen kwam lag alles ernaast en de bak nog brandschoon.
    Zie je snel weer EM en mijn punt adres had je al veranderd zei je.
    Doeiii,
    Leidse Glibber

  50. Emmelinda zegt:

    @Nieta;Jaaaa dat zou ik heel fijn vinden! Alvast bedankt. En als ik ze ergens zie opduiken laat ik het jou weten oke? Ik heb zo het vermoeden dat ze wel weer terugkomt. Zoals je zelf al zegt is het vaker voorgekomen hihi. Ineens..hup weg log. Volgens mij begrijpt ze het niet. Het is weBlog en niet weGlog 😛 😉

    @Erik;Dank je wel, dat is lief van je! Ik ben ook blij weer terug te zijn want dat loggen heb ik ondanks alles toch heel erg gemist!
    Hihi let maar op, ik ben op meerdere logjes geweest waar men riep dat ze nog niet overgegaan waren en prompt was het zo ver 😀

    Dan help ik het je hopen. Vanmorgen was het droog. Nu regent het. En dat terwijl het straatspeeldag is. Zielig he?

    @It’s me;Hier…vang *gooit sprits jouw kant op*

    @Rianne;Dank je wel 😀
    Hahaha ja dat is inderdaad mazzel. Heb je braaf gelachen vandaag? 😉

    @Leidse Glibber;*deelt feesttoeter uit*
    Grinnik..ik ken mezelf. Neem ik hier wat rust dan ga ik daar als een gek te keer. Erg he? hihi. Maar het gaat stukken beter. dwz de hoofdpijn is er nog wel maar mijn hum(eu)(o)r is weer terug. Daar ben ik superblij mee natuurlijk hihi.

    Jeetje, was het zijn merk kattenbakspul niet? Wat een mafkezen zijn het toch he, ze zien toch dat het hun eigen bak is? Willen ze dan dat je die komt brengen ofzo?

    Yep je url heb ik veranderd. Geen punt. Of juist wel hahaha 😉

    Tot snel! Knufff

  51. Belinda zegt:

    Héééééé die Emmelinda weer online!!! *valt van haar stoel af van de consternatie*
    (heerlijk weer lekker verhaaltjes lezen uit huize Emmelinda, ben d’r gek op!!)

    *hangt ondertussen overal slingers op en blaast ballonnen op om er een feestje van te maken*

    Hoop dat alles weer goed met je gaat en dat je weer regelmatig een logje achterlaat want we zijn gewoon verslaafd aan je! Moest gewoon afkicken de afgelopen periode! 😉

    En nu ff over jullie nieuwe viervoeter: Jeetje dat schiet natuurlijk niet op om te sch**ten en te k*tsen op al jullie mooie spulletjes! Als ik jou was zou ik snel die bolus voor hem neerleggen en ook nog even met zijn lieve poezelige snoetje er doorheen halen! *smile*

    Fijn dat je er weer bent meid!

    Dikke knuffel!

  52. Emmelinda zegt:

    Ohhh wat ben je toch ook een schat he? *smelt*

    Ik heb vanmorgen je nieuwe stekkie bewonderd, had je dat al gezien? Goed gedaan hoor. Dat wil ik ook nog wel eens, later als ik groot ben ghehehe. *tekent lachsmiley omdat weblog het verstopt heeft*

    Hihi ja ook van mijn kant heb ik echt moeten afkicken. Verschrikkelijk is dat. Nou was mijn energie ook echt op wat inspiratie betreft dus moet ik er nu even dankbaar gebruik van maken dat ik zo hyper ben ghehehe. (Mijn kids hebben alweer heimwee naar een paar weken geleden want die worden nu de hele tijd te pakken genomen hahaha.)

    Ja die Sam. Zo doet hij dat nooit. Ja als ie wel eens ergens aan heeft zitten knagen. Dan verrast ie ons met een plek overgeefsel. Maar dat is het dan ook wel. Maar o wee wanneer we de hielen lichten (hmm heet dat zo? Ik heb even geen zin om het op te zoeken ghehehe) dan is het feest. Meer zoiets van:

    Als de bazen van huis zijn danst de kat op tafel (etc…)

  53. Emmelinda zegt:

    Ow jaaaa en natuurlijk een megaknufff voor jou! *slaat zich op het voorhoofd bij ontdekken van te snel klikken*

  54. Pasula zegt:

    Wat een sh*tzooi toch, ach poes weet niet dat hij het onderwerp is van jouw schrijfsels… *if only he knew*

    Lekker om je weer terug te hebben Emmelinda, ook al heb ik je niet, maar wel fijn dat ik je verhalen weer kan lezen!!

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik heb zo het idee dat wanneer ie weet dat ik het over hem heb, hij aan de gang blijft. Dan blijf ik aan het typen hahaha 😉 Zo’n typje is ie wel ghehehe.

    Hihi hebberd 😉 Maar ik ben ook heel blij om weer terug te zijn. Dank je wel voor je lieve berichtjes tijdens mijn afwezigheid!

    Dikke knuffff

  56. Hoi Emm
    Dank je wel voor je reactie.
    Voor jullie ook een fijne zomer.
    Groetjes van ons, Jan.

  57. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan!
    Super de Boer 😉

    Maak er iets moois van met z’n drietjes he?

    Groetjesss

  58. Bien zegt:

    Hahaha! Misschien helpt het wel als je een bolus voor hem neerlegt!
    Knuf Bien

  59. Marika zegt:

    Zo… toch blij dat Sammie van mijn ouders dit niet flikt. Komt misschien ook omdat er bijna altijd wel iemand thuis is. Maar de enkele keer dat het voorvalt dat er niemand thuis is, heeft hij maag en darminhoud tot nu toe nog nooit door de kamer verspreid. Hij stinkt zo al hard genoeg op de kattenbak, moet er niet aan denken dat ie dat ernaast zou doen. 😉

    Tootsie is nog makkelijker, als ik thuiskom wordt hij meestal net wakker. Zonder speciale verrassingen voor de deuren. hehehe.
    Hij sloopt alleen de boel waar ik bijsta…maar ach…

  60. remco zegt:

    welkom thuis emmelinda 😀

    wat een scheiterd is die kat zeg t alleen maar doen als jullie niet thuis zijn. helpt het niet als je hem met zn snuit in zn troep douwt 😉
    enne is hij al geholpen t schijnt dat dat ook nog wle es wil helpen succes 😀

  61. Annemarie zegt:

    En gelijk ook weer de ouderwetse hoeveelheid reacties.. *grinnik*

    Weet je wel wat je doet? Je krijgt er gelijk weer een dagtaak aan hoor!!!

    Fijne avond 🙂

    Kniefs!

  62. Liesbeth zegt:

    welkom terug *lachende smiley*

  63. Emmelinda zegt:

    @Bien;Hahaha ja he? Ik ben al flink aan het oefenen hahaha 😉

    @Marika;Hahaha ongelooflijk he, hoe zulke poezelige beestjes kunnen stinken! Pfff. Eigenlijk zouden we het in de hal al moeten ruiken maar op de een of andere manier is dat niet zo.

    Hihi dat is ideaal. Het ligt er aan. Als ik de kids naar school breng of afhaal is er hier ook niks aan het snotje. Pikt ie mijn strijkplank in ofzo. Dan kijkt ie vaak nog niet eens op als ik binnenkom. Of het andere uiterste. Staat ie zielig te doen bij de deur. Alsof ik lang weggeweest ben hahaha 😉

    @Remco;Dank je wel Remco! Het voelt goed om weer thuis te zijn 😀

    Misschien zou het inderdaad eens te proberen zijn. Maar zou hij nog weten dat het van hem is? Als het er al even ligt? Het is dat ik er niet in prik om te voelen of het nog warm is hahaha

    Yep, hij is inderdaad geholpen. Misschien dat ie de bedoeling daarvan niet begrepen heeft? Overigens is ie de hele dag heel erg braaf wat dat betreft. Behalve als we een keer weggaan of soms in het weekend wanneer we pas laat in de ochtend beneden komen 😉

    @Annemarie;Hihi ja heeeeelijk! *smile*

    Maareh…ja je hebt gelijk. Dat had ik van tevoren al ingecalculeerd. Ik maak daarom expres geen logje vandaag voor morgen *zit helft van tijd op vingers om te voorkomen dat er een log geboren wordt*

    @Liesbeth;Thanks 😀 *grist lachende smiley en koestert deze*

  64. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Oeps, vergeet ik je zo maar een goeie avond te wensen! *wenst nu goeie avond*

    Kniefs!!!

  65. marion zegt:

    Zoo al mijn examens achter de rug hihi nu afwachten!!!!
    fijne avond
    liefs en knuffffff mij
    heb gezien dat je aan me dacht 😉

  66. Belinda zegt:

    Je hebt het alweer lekker druk! Alsof je niet bent weggeweest *gnagna*

    Maar voorzichtjes aan hè! Want voordat je het weet ben je weer inspiratieloos en dat willen we niet (lees: NIET) meer meemaken!! *zwaait met het welbekende waarschuwende vingertje*

    Een hele fijne avond!

  67. rietepietz zegt:

    Jippie!!!!! Emmelinda is weer terug , he he ! Nóóit meer doen he!
    Ik hoop dat je weer helemaal opgeknapt bent en er “weer tegenaan kunt” , dat zit wel snor zo te zien want je verhaal is weer als vanouds ! Je hebt al gezien dat ik ( nog ) niet gevlucht ben en zolang ik m’n log kan houden zoals het nu is zonder te betalen blijk ik zitten waar ik zit .Fijn dat je er weer bent dus extra dikke knuffff van Riet

  68. GekinblacK zegt:

    Altijd leuk, huisdieren met gevoel voor humor.

  69. Emmelinda zegt:

    @Marion;Heeeej meissie! Hoe is het gegaan? Viel het een b-tje mee of was het pittig? Enniewee…afwachten maar weer he? Kun je dat in de tussentijd ook ergens op internet bekijken zodat je ongeveer weet hoe je gescoord hebt of wordt je daar nog zenuwachtiger van?

    Ik wens je in ieder geval een fijne avond. Leun maar lekker achterover!

    Dikke knufff

    @it’s me;Graag gedaan.
    Super de Boer. *houdt vinger op datum van verpakking* ghehehe

    @Belinda;Grinnik *doet net alsof ze vingertje niet ziet zwiepen*…ik vind het heerlijk! Doet me goed. Heel goed zelfs. Maar inderdaad…ik moet oppassen. Daarvan was ik me al bewust voordat ik deze log schreef. Ik zie wel hoe het gaat 😀

    Geniet lekker van je avond! Dikke knuffff

    @Rietepietz;Haaaai Rietjuhhhh 😀
    Dank je wel voor je compliment. Voor de eerste week heb ik wel genoeg ideetjes. Nog even uitwerken. Het liefst allemaal tegelijk hihi. Ik ben zo blij weer te kunnen loggen!
    Zo denk ik er ook over. Eerst kijken hoe het hier allemaal loopt. Weggaan kan altijd nog. Het liefst heb ik al mijn stukjes bij elkaar en ik heb geen zin om al die logjes over te moeten zetten. Als ik dat doe wil ik een eigen stekkie zodat ik niet voor ieder wissewasje weg hoef te gaan. Mocht je nou ergens niet uitkomen, met die nieuwe codes enzo, geef me dan even een gil? Misschien kan ik je helpen 😀

    Fijne avond en een megaknufff voor jou!

  70. Emmelinda zegt:

    @Gekinblack; gevoel voor humor? Hahaha ja onderbroekenlol zou je bijna zeggen ghehehe

  71. Annemarie zegt:

    Whaha 😀
    Zie je wel je doet het slim!
    Ik ben nu ook populair.. Heb op de over.web-log.nl gestaan.. (ownee… sta er nog steeds…) Levert een hoop extra werk op 😉
    maar wel leuk!!!

    Fijne avond!
    Ik lig lekker in mijn bedje. Ben gesloopt! Van het werk, zeer weinig slapen.. deze week tot nu toe 12 uurtjes geslapen 😉 *grinnikt* En dan nog een zware training eroverheen!
    Nee ik lig lekker de mis(s)verkiezing te kijken!!

    Fijne avond (beter dubbel dan helemaal niet *puh* )
    Kniefs!!!

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha roep maar niet te hard. Ik zag namelijk een onderwerp op tv vanavond waar mijn haren van overeind gingen staan. Ik weet alleen nog niet of het kan en of ik er een luchtig eind aan kan maken. Nog even denken dus.

    Yep, ik heb het gezien 😀 Leuk is dat he? Ik stond ineens genoemd op de log voor de eerste 120 webloggen die over gingen. Was het ineens druk van de club120-ers hahaha. Grappig hoe dat effekt kan hebben he? 😉

    Grinnik..twaalf uurtjes geslapen? Er zijn mensen die dat per dag al doen hahaha *bijt op tong om geen ambetnaren te noemen*
    Hihi ik heb vannacht beter geslapen dan de afgelopen maand. Ik was vaak heel vroeg gaan slapen (nou ja, rond 11 uur en dat is toch best vroeg voor mij). Dan lag ik snachts wakker. Uitgeslapen. Dus daar zal ik nooit meer aan twijfelen; eens een nachtmens… 😉

    Doe maar rustig aan, lekker gedachten op nul en heerlijk buishangen 😉

    Voor straks wens ik je nu alvast welterusten! En natuurlijk voor nou een hele fijne avond (x2005485, tsja baas boven baas he? Ghehehe)

    Kniefs 😀

  73. Lette zegt:

    Ha gelukkig, je ent ’t niet verleerd. Grijns, grinnik … leedvermaak!
    Toch is het een kwestie van opvoeden hoor. Je hebt al ervaring met je kindertjes dus hoe moeilijk kan het zijn.

    Leuke log weer. Ik word overigens wel gestoord van je muisaanwijzer.

  74. marion zegt:

    ik kan wel gaan kijken hoeveel punten ik heb maar dan denkik dat ik er weer verpruts heb snappie??
    dus da doek niet meer
    we wachten en we wachten maar hihi
    haha achterover leunen
    neeehhheeee ik ga msn en afreageren ggheghe
    dus menseuh pas op!!!
    knuffkes en dikke liefs van mij

  75. Aletta zegt:

    Haha, die gekke kat!! Beledigd zijn doet onze Mif gelukkig alleen door ons volkomen te negeren en dat is alleen na de vakantie!!
    Nogmaals, ik ben blij, dat je er weer bent!!!!
    Liefs Aletta.

  76. Emmelinda zegt:

    @Lette;Dank je wel *lacht* Hahaha ja heerlijk he, leedvermaak? Ach ja, ik moet er ook wel mee lachen. Ik zie er de humor wel van in. Nadat ik geschrobt heb dan hahaha.
    Ik ga gewoon luiertjes maken. Dan kunnen we in het vervolg met een gerust hart weg. Alleen op dat braken moet ik iets verzinnen 😉

    Hihi, is het heus? En ik vonumzo leuk 😀 Beetje ter compensatie van het gemis van de smileys in de reacties 😉

    @Marion;Yep, daar zit ook weer iets in. Ik heb dat ook nooit gedaan (oke, toen was er geen internet hahaha, oma vertelt hahaha). Ik meen dat het op teletekst na te neuzen was of in de krant maar ik raakte, vooral met meerkeuze, zo in de war. Vooral als ik getwijfeld had en maar iets gekzoen wist ik niet meer welke het was 😉

    Groot gelijk…gooi het er maar lekker uit hahaha.

    Liefs en een hele dikke knuffff

    @Aletta;Hahaha dat is zo prachtig he want je ziet zo wat ze er mee bedoelen. Die lichaamstaal is geweldig!

    Dank je wel, daar ben ik heel blij om! Ik ben ook blij om jullie allemaal weer te zien hihi. Net een feestje! 😀

    Dikke knuffff

  77. Nou dacht ik toch zeker te weten dat ik gisteren gereageerd had, zeker iets fout gegaan.
    Maar ben in elk geval blij dat je terug bent.
    Kom net van je punt af, hmmm klinkt wat raar he.
    Nieuwe poging, ik kom net van je nieuwe weblog af, gelukkig klinkt al een stuk beter.

  78. jacqueline zegt:

    hahahahahaha wat weer een pracht verhaal.. Nou pracht als je zoiets vind is het niet zo prachtig meer 😀

  79. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Gek he, dat meen ik me ook te herinneren maar ik zie het niet zo snel terug. Dank je wel, dat vind ik natuurlijk fijn om te horen…euh..lezen. Maareh…ik ben ook heeeel blij weer terug te zijn!

    Hahaha ja dat klinkt inderdaad maf. Er zijn wel een boel leuke woordspelingen met punt er in he? Hihi. Maareh…die weblog is al oud. Die is van 2003. Ik ben bijna tegelijk begonnen op weblog en op punt maar vond weblog mooier. Omdat ze hier begonnen met die verhuizing heb ik mijn log weer eens afgestoft. Je weet maar nooit wanneer er iets komt waar ik het niet mee kan vinden…dan kan ik meteen over 😉

    @Jacqueline;Hahaha maar je mag het gerust een prachtverhaal vinden. Ik kan er goed om lachen. Zo lang ik mijn vloerbedekking maar schoon krijg dan 😉

  80. Even antwoord op je reactie bij mij.
    Ik vind ook alleen het stukje verbroedering leuk aan het WK daarom kijk ik ook zo graag naar schaatsen is ook altijd gezellig.

    En jij kon je dus ook herinneren dat ik wel iets geschreven had, gelukkig maar anders ging ik toch wel erg aan mezelf twijfelen, hahahahhahhah

  81. Emmelinda zegt:

    Jaaa dat is ook zoiets! Of de Olympische spelen. Wat grappig dat jij dat ook hebt!
    Ik krijg er ook wel kippenvel van. Als ik me goed herinner heb ik er eens een logje over geschreven. In 2004 ofzo. Dat de straten oranje gekleurd zijn en dat ze bij elkaar zitten om naar een scherm de verrichtingen van het elftal te bekijken.
    En wanneer het EK afgelopen is ergert men zich weer aan de buurman omdat ie zijn auto bij hen voor de deur gezet heeft. En van dat soort dingen 😉 Maf verschijnsel.

    Ja gek he en nou kan ik het zo snel niet terugvinden. Misschien hadden we wel iets van telepathie hahaha 😉 Scheelt een boel typen ghehehe.

  82. Youke zegt:

    haha, gelukkig heb ik van mijn hamster minder last!
    Leuk dat je weer aan het loggen bent!

  83. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat kun je wel zeggen! Die keuteltjes zijn ook al droog voordat ze de grond raken 😉
    Thanks, ik ben er ook heel blij mee 😀

  84. ~Tina~ zegt:

    He toch, ik schrok me inderdaad rot!
    Zonder gekheid, fijn dat je er weer bent met leuke logjes.
    Jouw bolus in zijn mandje, hahahaha, ik zie het voor me!
    Het enige wat de onze fout doet is stiekem op de stoel gaan liggen als wij er niet zijn (met achterlating van vele zwarte haren) en aangezien wij dat niet leuk vinden blijft hij niet meer zonder toezicht alleen binnen.

    Hoe gaat het nu met je?
    Ik wil je graag een fijne donderdag toewensen.
    Groetjes en liefs van Tina

  85. marion zegt:

    haai haai,
    hoe is nou om terug te zijn?
    hihi
    wens je een fijne dag
    liefs en dikke knufff marion

  86. Emmelinda zegt:

    @Tina;Grinnik…sollie, ik zal het nooit meer doen (maar ook niet minder ghehehe).
    Het bevalt me uitstekend om weer terug te zijn.Al die (lieve) reacties in ontvangst nemen en ook nog eens verhalen plaatsen. Ja dat heb ik gemist! EN jullie verhalen natuurlijk!

    Zou het een optie zijn om aan te moedigen dat hij op de stoel moet gaan liggen? Sam doet namelijk vooral wat NIET mag. Als iets mag (zoals de krabpaal) doet ie er niks mee 😉

    Het gaat redelijk. De frequentie van de hoofdpijn is afgenomen. Gaat eigenlijk op en af. Dus van die goeie dagen maak ik flink gebruik hihi 😉

    Ik wil jou ook een hele fijne donderdag toewensen! Dikke knufff en veel liefs!

    @Marion;Héééééééérlijk! Lekker beppen en schrijven. Da’s goed voor een mens. Nou ja voor dit mens dan 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag met alles wat je gaat doen! Geniet er maar lekker van!

    Dikke knufff en veel liefs!

  87. Pasula zegt:

    Lekkere dag gewenst Emmelinda! Heerlijk om je weer ALIVE te zien.

  88. Marion zegt:

    jaa emmelinda bij mij is de dag best wel goed ondanks het weer, ben een nieuwe web-log ana het maken. je zal gouw genoeg zien op mijn web-log wat het is en waarom,
    ben er zelf heel erg blij mee!!!! :D:D:D:D:D **blink**

  89. Natazz zegt:

    Ik denk dat Sam zich eenzaam voelt, hij wil nog wel een broertje of zusje. *gniffel*

  90. Emmelinda zegt:

    @Marion;Ahh zag ik je daarom op punt.nl? Hihi. Ik wacht braaf af *trommelt onderrussen ongeduldig met vingers op bureaublad*

    @Natazz;Grinnik…waar heb ik dat eerder gelezen? Hahahaha 😛

  91. Emmelinda zegt:

    @PasulaIk wens jou een heerlijke dag! Wat lief van je om dat te zeggen! Heerlijk *maakt vreugdedans*

  92. Bianca zegt:

    Hallo Emmelinda,
    Allereerst hoe gaat het nu met jou en ben je hier al gewend?Ik vind het jammer dat ik niet meer van die smilys kan plakken bij wat ik neer zet aan een reactie.Heerlijk als je zo’n katje heb maar laten we eerlijk zijn je doet ze ook niet de deur uit.Gewoon geduld hebben er komt een tijd dat je zeg hé jongens Sammie is ZINDELIJK.Nee ik kan me voorstellen dat je het kl**ten vind als hij je spullen onder sch**t.Sterkte.
    Nog een fijne dag en leuk dat je weer langs komt.
    Liefs en een knuf Bianca

  93. Emmelinda zegt:

    Haai meissie!

    Het gaat redelijk, dank je. Ik heb nu niet meer iedere dag zo’n flinke hoofdpijn en daar geniet ik dubbelop van. Vaak te veel vrees ik…dan komt het de dag erop terug 😉

    Nee hoor, ik pieker er niet over om hem de deur uit te doen. Hij IS ook echt zindelijk. Van het eerste moment al. Maar het is een soort wraak. Dan straft ie ons voor het lange wachten. Maf he?

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Maak er iets moois van 😀

    Dikke knuff en veel liefs!

  94. emmaly zegt:

    Ben zo blij dat je weer terug bent he..tis zo lekker vetrouwt haha..gaat het verder goed met je?

    Dikke knufff emmaly

  95. Jaap zegt:

    Haaaa die Emm! Hier kun je je tekst e.d. plaatsen. Veel plezier ermee!
    Mooi dat je dr weer bent!

    Wat wel opvalt, is dat je wel erg veel faecalische teksten deponeert, de laatste logjes…. Een honden bolus, een kattenbolus, en nu je eigen bolus….

    Misschien wil je in feite zeggen: ah, je moet gewoon overal schijt aan hebben…
    Hier kun je je tekst e.d. plaatsen. Veel plezier ermee!

  96. Jaap zegt:

    ehm… die veel plezier ermee… dat waren emoticon-pogingen…. :S mislukt dus 😉

  97. Belinda zegt:

    Wel naar zeg dat je toch nog steeds last van die hoofdpijn hebt (bij tijd en wijle). Is het iets van migraine of heeft het nog steeds met je ijzertekort te maken?

    Ik hoop toch voor je dat je er ooit eens een keer van af geraakt!

    Fijne avond nog!
    (trouwens die smiley op je pointer maakt het gemis aan smiley’s helemaal goed!) *grijns*

  98. Marion zegt:

    neej word geen punt.nl 😛 iets heel anders 😛 ff geduld 😉

  99. Waar moet ik nu kijken??? Ga wel even naar punt om te kijken of je daar bent, hahahhahahh

  100. Annemarie zegt:

    Haaai!

    Alles goed daarzo?
    Hier wel!!! Whaha, mjummie weekend!! Heerlijk 4 daagjes niks doen!!! Ohja, met poes knuffelen!! 😉

    Fijne avond!!!

    Kniefs!!!

  101. Ans zegt:

    Bedankt voor je beterschapswens -snotter, snif- ik knap al aardig op, elk uur gaat het beter (maar ik ben een avondmens, dus kan ik er morgen pas echt over oordelen, want ’s avonds ben ik altijd op z’n best)
    Ik begin nu flink -snif, snuf- verkouden te worden -ha ha haaaaaatsjie- en meestal heb ik dan het ergste wel gehad, dus daar ga ik dan maar van uit. Hatsjoe, groeten, Ans.

  102. Pasula zegt:

    Hee lieve Emmelinda, wat een woesteling ben je toch om zomaar in de wind te gaan slaan!!! (big smile)

  103. Lette zegt:

    Emmelinda is nog niet helemaal hersteld. Vertoont wat blinde kipjesgedrag.
    Mijn zwaan? is een EENDJE en heeft echt meer weg van een konijn als van een zwaan. Haha!

    Maar als je nou morgen gewoon weer een leuk logje schrijft, vergeef ik je deze fout.
    He get … die likkebaardsmiley klampt zich ook weer aan me vast. Ik ben weg … vieze natte tong … brrr.

    Ik ga overigens wel al m’n logjes af om ze te herschikken. Niet meteen alles, maar een paar per dag, want ik stoor me best aan die ‘in de war’ opmaak nu.

  104. Pasula zegt:

    En niet alleen een woesteling maar ook nog een speelseling ehhh speels ding. Waaaaaaaaaaaar zijn die emoticoons, geef trug!!!!

  105. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Hihi, doet me zo goed…wat zijn jullie toch schatten!
    Ik heb nu al twee dagen geen hoofdpijn meer. Goed he? Ben wel ontzettend moe. Ongelooflijk!
    Dikke knuffff voor jou!

    @Jaap;Dank je wel, ik ben ook blij om er weer te zijn :D. Heeft nu lang genoeg geduurd he? 😉

    Maareh…haahaha goedkoop sukses he? Ik heb nou weer zoiets lekkers. Geen uitwerpselen ed maar ook iets onsmakelijks 😉

    @Belinda;Nou inderdaad…al is het de laatste twee dagen heel goed gegaan. *klopt gauw af*. Yep mijn ijzergehalte is nog steeds laag. Maar wel al hoger dan eerst dus het gaat de goeie kant op.

    Hahaha ja heerlijk he, en ik heb er vanmiddag nog een klok opgezet (zie kolom hiernaast). Weer een smiley extra hihi 😉

    @Marion;Dan blijf ik braaf wachten. Leuk dat je zo enthousiast bent 😀 Knuffff

    @Leidse Glibber;Grinnik…nee daar was ik ook niet 😉 Ik was ff rare oranje uitgedoste supporters gaan bekijken. 😉

    @Annemarie;Helleuh! Goed om te horen dat het bij jou goed gaat. Hier ook. Geniet maar lekker van je vrije dagen! Morgen nog een paar keer heen en weer naar school en de manege en dan echt weekend. Lekkerlekker! (grinnik…we hebben net weer een week vrij gehad, de kids zijn net vier dagen naar school)

    Slaap lekker! Knufff Diva maar een keer van me 😉
    Kniefs!

    @Ans;Ahhh dat is goed om te horen…euh..lezen.
    Hihi ja ik heb dat ook…pas na de middag begin ik tot leven te komen 😉
    Groetjes terug en nogmaals beterschap!

    @Pasula;Hahaha ja lijkt wel een beetje Don Quichote he? Hahaha. Nou komt mijn ware aard naar boven ghehehe.

    Hahaha ik vind het zo leuk dat ik me op jouw log nog een beetje kan uitleven met die smileys. De meeste loggen waar ik kom zijn al verhuisd en daar kan het niet meer 😉

    @Lette;Oh hahaha wat een druif ben ik. Ik hoorde zelfs in gedachten het geluid van een eend maar daar typ ik gewoon zwaan. *sjugt*.

    Om het goed te maken heb ik inmiddels een log geplaatst. Eentje met dieren hahaha..Daar heb je nog geen foto’s van he? 😉 *grinnikt*. Oftie leuk is moet je zelf even beslissen 😉

    Hahaha dat ie zich niet geneert om er zo de hele tijd bij te lopen. Al vind ik het eigenlijk niet zo gek…die kilometers die ie aflegt op zo’n log…

    Ik begrijp je volkomen. Ik heb geen zin om alle logjes weer in orde te brengen maar ergens irriteert het me ontzettend. Vooral die doorklikdingen die ik steeds plaats. Een paar heb ik er al teruggezet. Als je er op klikt gebeurt er niks meer omdat de link niet meer klopt. Misschien doe ik dat nog wel een keer. Later als ik groot ben ghehehe.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

