Eh…

Photobucket - Video and Image Hosting

~UPDATE~

*bekijkt berouwvol naar betraande gezichtjes van lezers, negeert opgeluchte loggers, strijkt over hart en besluit na vakantie draad weer op te pakken*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

165 reacties op Eh…

  1. Emmelinda zegt:

    Hoihoi,

    Nope, wrijf maar niet in je oogjes, knijp je vooral niet in je vel. Het is inderdaad zo. Ik stop met loggen. Het doek valt. *deelt zakdoekjes uit*.
    Schrijven blijft natuurlijk een van mijn grootste hobbys maar op de een of andere manier krijg ik er nu niet meer de voldoening* van die ik er bijna 3 jaar lang aan gehad heb. *ontkent zonnesteek* Ik zal het zeer zeker missen. Misschien kan ik de draad oppikken na de vakantie, misschien probeer ik het op een andere manier maar anders is het definitief afgelopen…

    Ik wil jullie dan ook heel erg bedanken voor al die grappige, lieve en meelevende reakties onder mijn stukjes. Daar heb ik altijd heel erg van genoten.

    Rest mij nog jullie een hele fijne zomer toe te wensen en natuurlijk een hele relaxte vakantie!

    Dikke knuffff,
    Emmelinda

    *In tegenstelling tot wat ik mezelf steeds probeerde wijs te maken.

  2. buuf nr 15 zegt:

    Jij ook bedankt voor het plezier dat je me geschonken hebt met het lezen van je grappige, soms vertederende en altijd weer boeiende stukjes. Misschien is het inderdaad wel een beetje “zomer-log-moeheid” Heb er zelf ook wel last van. Geniet in ieder geval van je vakantie en van de zomer en wellicht (en hopelijk) tot een andere keer. Liefs, Marianne (Buuf nr 15)

  3. Natas1970 zegt:

    Ik ben ontroostbaar, wat moeten we nu????
    Ergens zag ik het ook wel aankomen denk ik. Het was altijd gezellig om hier even langs te komen, je schreef(nee schrijft!!) gewoon ontzettend leuk! Wie weet komen we je schrijfsels ooit nog eens ergens anders tegen?? Ik hoop van wel. Ciao wijffie!!

  4. Natazz zegt:

    Ohhh, ik ben er gewoon stil van…

  5. Spinnetje zegt:

    Eh….maak er maar huh van!! (Maakt intussen gretig gebruik van de aangereikte zakdoek)
    Okee, reageren deed ik niet met regelmaat, maar lezen wel..hoor!
    Jammer, maar ergens kan ik het me ook wel voorstellen, heb die gedachte ook weleens. Maar hier zijn we er nog net teveel verslaafd aan.

    Ik wens je in ieder geval een hele fijne en relaxte zomer. En die draad heb ik alvast voor je neer gelegd. Knalgeel met roze, zodat je ‘m snel kan vinden als je ‘m na de zomer weer wilt oppakken.

  6. Emmelinda zegt:

    @Buuf nr 15;Ik had er al een tijdje last van. Waarschijnlijk komt het door mijn gevoel dat zegt dat ik het nou bijna over alles wel gehad heb. Om niet in herhaling te vallen is het beter om te stoppen πŸ˜‰ Al vraag ik me af of dat echt zal lukken πŸ˜€
    Dikke knufff van mij!

    @Natas1970;Schandalig he? Maar goed, we hebben het er wel eens vaker over gehad. Het duurt zo lang voort dat ik er wel gehoor aan moet geven want ik gooi meer weg dan dat ik plaats πŸ˜‰
    Dag lieverd, ik vond het altijd gezellie wanneer je kwam buurten. En natuurlijk vergeet ik jouw log niet πŸ˜‰
    Dikke knuffff

    @Natazz;Was iets voor mij. Waren ze hier wel blij mee (met die twee minuten stilte ghehehe)

    @Spinnetje;Hihi ja ik heb je ook vaak op de teller zien staan. πŸ˜‰
    Ik weet niet psies wat het is. Ik had er van de winter al last van. Misschien heb ik alles al zo’n beetje beschreven?

    Ah, hihi, dank je wel voor die draad…psies mijn kleuren! πŸ˜€ Laat hem maar liggen. De kans is heel groot dat ik hem nog oppak ook πŸ˜‰

    Dikke knuffffff

  7. remco zegt:

    whahahahahahahahahha wat een humorvol logje πŸ˜‰ πŸ˜›

    oeps ze meent t echt πŸ˜‰

    [seriuesmodus]
    als je er geen voldoening meer in vindt dan rest niet anders dan stoppen.
    het is heel jammer voor ons lezers, omdat we nu je gigantisch gevoel voor humor moeten missen, maar aan de andere kant logjes geschreven vanuit een geforceerd iets zijn ook niet leuk meer.

    heel veel plezier en geluk in jullie leven met alles wat jullie doen en misschien tot ooit
    [/seriuesmodus]

    *gooit de volge snoten zakdoekjes allemaal lekker terug naar emmelinda als aandenken :P*

  8. Ans zegt:

    Snik snif, we zullen je in elk geval missen (en dat is beter dan dat ze zeggen: “Gelukkig die is weg” toch?) Als je om wat voor reden dan ook het niet meer ziet zitten moet je gewoon (even?) stoppen. Je moet er wel zelf plezier in hebben. Ik kan mij best voorstellen dat je na drie jaar het gevoel krijgt dat alles al een keer geschreven is.
    In elk geval een heel fijne vakantie en misschien tot ooit. SNIF!

  9. Erik zegt:

    Tjonge jonge. Nou ik zal je wel missen. Je zit altijd in mijn vaste leesrondje. Gaat je site ook uit de lucht? Dat zal Timo jammer vinden. Hij kijkt graag naar je bijtje met vliegen mepper.

    Nou dag dan, en een prettige vakantie.

    Ps. Wil je niet nog wat van je html trukjes wegleren?

  10. Ester zegt:

    Bedankt voor al die leuke, grappige soms serieuze stukjes. Maar vooral je bijzondere manier van schrijven! Ik heb er erg van genoten.

    Fijne vakantie en veel succes met alles wat je verder wil gaan doen!

    Groetjes,
    Ester

  11. Annemarie zegt:

    Erg jammer!!! Maarre loggen blijft voor je plezier!:)

    Fijne vakantie!! Genietse:) Mail je nog wel es *grinnik*

    Kniefs, Annemarie

  12. Belinda zegt:

    Jeetje, Wat zeg je me nou?? πŸ˜‰ Wat zullen wij je schrijfsels missen! *pakt het zakdoekje aan om het vocht uit ogen en neus in achter te laten*
    Als je zelf niet meer de lol erin hebt moet je ook gewoon stoppen (het is geen aangenomen werk zeggen wij hier!).

    Ik wens jou en Marc en Stef en Mies een gigantische lekkere, relaxte zomer toe (en veel qualitytime ook qua buik- en lach en overige spieren *smile*) en ik hoop dat we af en toe nog ooit eens iets van je kunnen lezen -waar dan ook!- want je hebt talent!! Zou je echt iets mee moeten doen!

    Veel liefs,
    Belinda

  13. Emmelinda zegt:

    @Remco;Grinnik, mafkees! Bah, het voelt helemaal niet goed. Sommige van jullie ken ik ondertussen al zo lang.
    Maar ik heb het al een poos dat ik er niet zoveel voldoening in voel. Ergens weet ik ook wel dat ik niet zo lang kan stoppen. Dan maak ik er nu gewoon een rustpauze van ofzo. Kweetnie.

    Ik wens jou natuurlijk Γ³Γ³k veel plezier in de rest van je leven. Blijf dezelfde weg volgen πŸ˜€ Maareh…ik kom natuurlijk zo nu en dan ff op je log spieken. Wees gewaarschuwd hahaha πŸ˜›
    Dikke knufff voor jou Remco!

    @Ans;Ssst, straks moet ik nog snotteren πŸ˜‰ Maareh…dat ik mijn log even voor gezien hou wil niet zeggen dat ik niet bij jullie kan komen buurten. Natuurlijk niet dagelijks maar wel regematig. Als je dat nog wil natuurlijk hahaha…
    Dikke knuffff van mij!

    @Erik;*snif* Ik baal nu al van mijn beslissing hihi. Maar nee, laat ik even stoppen. Ik schrijf al vanaf de basisschool stukjes dus echt stoppen kan ik vast niet. Alleen gaat het nu wat minder. Met schrijven dan. Komt misschien wel weer terug. Dan zie je het vanzelf πŸ˜‰ Ennuh…ik laat de log gewoon staan. Timo heeft smaak; die vind ik zelf ook heel erg leuk hahaha πŸ˜€

    Dikke knufff ennuh…ik kom nog lezen op je log hoor πŸ˜€ Beloofd!

    @Ester;Haaai meissie! Ik heb je vaker zien staan bij wie. Het is een fijn gevoel dat je er zo van genoten hebt. Ik heb het ook steeds met plezier gedaan. Alleen is het ’t laatste half jaar iets minder geworden. Misschien kom ik nog terug. πŸ˜‰
    Ik wens je al het goede van de wereld! Knuffff

    @Annemarie;Psies…en het stomme is dat sinds ik dit bericht geplaatst heb een paar logjes verschijnen in mijn hoofd. Dus even een poosje mijn log gewoon zo laten en dan nog eens kijken. Ondertussen blijf ik je natuurlijk volgen. Waarschijnlijk niet meer dagelijks. Mijn E-mail blijft natuurlijk hetzelfde hahaha.
    Waarschijnlijk zie ik je nog voordat je op vakantie gaat πŸ˜‰

    Kniefs

    @Belinda;Dank je wel, dat doet me goed. Zoals ik hierboven al verteld had in een reaktie; ik schrijf al zo lang dat het niet raar zal zijn dat er weer eens wat van me verschijnt. Maar nu effies niet. En ik blijf je natuurlijk volgen op je log. Niet iedere dag maar regelmatig. Ik heb veel om je reakties enzo moeten lachen dus zo makkelijk kom je niet van me af hoor πŸ˜€ (Is dat ff balen he? Whahahaa :P)

    Bedankt voor al je lieve wensen. Ik wens jou en iedereen in je directe omgeving het aller-allerbeste!
    Dikke knufff voor jou!

  14. Annemarie zegt:

    Kijk en dat zul je dus altijd zien.. Whahaha.

    Ik hou je op de hoogte mbt Sebastian πŸ˜‰ Wil je vast wel weten:P

    Kniefs!:)

  15. remco zegt:

    @Emmelinda thx voor t mafkees πŸ˜› ik ga mn naam wijzigen in mafkezen log ofzo ik hoor t zo vaak en ik ben een hele normale jongen πŸ˜›

    thx enne je bent altijd welkom om mn log te bevuilen met je zakdoekjes πŸ˜‰

  16. Pasula zegt:

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmpie!!!!!!!!

    De leukste vrouwelijke logster stopt, ik heb een concurrente minder joepie!!!!!!!!

    Nee natuurlijk niet.
    *zet nu haar treurigste gezicht op*
    *denkt na*
    (kan ze soms beter niet doen maar alla)

    Weet dat het een bevlieging is van Emmelinda en ze gewoon even een paar maanden een time-out nodig heeft.

    Heeft inees een fantastisch idee en roept:

    EMMELINDA, ALS JE EEN DRINGENDE ZIN VOELT OPKOMEN OM EEN FANTASTISCH GAAF STUK TE SCHRIJVEN ZOALS ALLE LOGS HIER EN JE LOG IS WEG, MAIL HET NAAR MIJ EN IK PLAATS HET.

    Gastschrijfster Emmelinda, klinkt wel toch?

    Ik hoop dat je deze woorden blijft herinneren en schroom niet om te mailen, ik denk dat je velen (en mij, heb ik ook eens een rustige dag) een plezier ermee doet!

    X

  17. Belinda zegt:

    Ik zou het geweldig vinden als je af en toe eens een kijkje blijft nemen bij ons! (maar onthou: alleen als je zin, tijd en gelegenheid hebt!)

    Als het schrijven je zo in je bloed zit dan blijft de behoefte altijd bestaan, maar op welke manier dan ook, wij willen je graag blijven volgen!!

    Dank dank voor de goede wensen! Natuurlijk hetzelfde back! ;-))

  18. Marion zegt:

    Snif snif, ik kan toch niet laten Emmelinda :watflikjemenou?? πŸ˜›
    ik vind jammer dat je gaat, echt waar je was super gewoon!!
    ik heb veel plezier in lezen van al jou logjes.
    tja hihi ik weet f fniet wat ik moet zeggen ik sta gewoon ff paf, je zee het al een keertje, maar zo snel!!!!
    door jou kan ik nu afbeeldingen bewerke πŸ˜€
    ik moet gouw gaan feesten examenfeets!!!
    doei doei heel veel liefs en hele dikke knuff marion

  19. Mary Ellen zegt:

    Jammer Emmelinda. Heb altijd genoten van je loggies. Ga je best wel missen. Misschien ooit eens tot ziens!!

  20. nieta zegt:

    OOOh,jammer hoor.Keek echt uit naar die stukjes van jou!! Heb ik je net gevonden hou je er mee op! Het ga je goed!! Dikke knuf uit Friesland.

  21. Jaap zegt:

    Nou,Emm, ’t is wel te hopen dat dit een tijdelijke maatregel is zeg. Definitief stoppen is zo rigoreus! Je kan ook eens, bijvoorbeeld, niet 5 uur, maar bijvoorbeeld 1 uur per dag webloggen? Gewoon es uitproberen! Ok, ik begrijp dat het best een uitdaging is om het experiment aan te gaan, maar het is vaak door de onbegrensdheid, dat het je boven het hoofd groeit…

    (geen idee, ik bazel maar wat he, maar dat ken je wel van me… ) Alle wijsheid gewenst, in elk geval!

  22. Dinie zegt:

    Wat jammer nou! Ik hoop dat je in de vakantie weer tot inkeer komt! ;). Maar je hoeft toch ook niet elke dag. En iedereen af, dat is ook bijna niet te doen. Na ja ik zal je leuke verhaaltjes best missen en met mij alle andere reactiegenootjes vermoed ik.

  23. Dinie zegt:

    En natuurlijk een dikke afscheidsknuffel…..:D

  24. Bel zegt:

    hey..waarom…tijdelijk toch?

  25. Geertje zegt:

    Zucht….
    *pakt de aangereikte zakdoekjes aan*
    Jammer Emmelinda!
    Ik hoop dat je na de vakantie er weer voldoening uit kan halen; want jouw geweldige stukjes zal ik missen!!!
    Liefs, een hele dikke knuffel, en een geweldige vakantie!

  26. Yvonne zegt:

    “We love Bifi’s!”
    Tijd zat nu, om die te eten! πŸ˜‰

    Maar eh … ik zal je missen. Ik was erg blij met je reacties … echt jammer dat je er mee stopt.

    [Zei zij die al twee keer heeft geroepen te stoppen en het gevoel heeft dat de derde keer scheepsrecht zal zijn ;)]

  27. Emmelinda zegt:

    @ALLEMAAL; *tettert hard in zakdoek*

    Pfff ik vind het moeilijk. Omdat ik er al een paar keer genoeg van had dacht ik er goed aan te doen om er mee te stoppen. Maar net, aan het water, kwam de inspiratie roet in het eten gooien (weer eens wat anders dan BBQ-en he? Ghehehe)

    OF jullie zijn heel knap in liegen (hahaha :P) OF jullie gaan m’n log nog echt missen ook. Ikzelf trouwens ook. Voelt niet lekker eigenlijk. *sjugt*

    Weet je wat? Gooi m’n link er nog maar niet af…je weet maar nooit of er nog iets op komt πŸ˜‰

    Dikke knufff voor jullie allemaal!

  28. Marion zegt:

    ik durf te wedden emm dat we je log gaan missen en dat niemand hier over liegt!!!*knikt zwaar overtuigend haar hoofd* hihi moest je nog eens wagen omdat er bij te doen.
    je hebt schitterende logjes geschreven. haha ik heb ze laatst nog eens allemaal door gelezen. this super. maar je moet het wel met plezier doen anders niet!!!
    misschien kom je nog wel eens terug πŸ˜‰ *kruist vingers* maar alleen doen als je dat zlf wilt!!!
    hele dikke knuffel en veel liefs van mij!!!!

  29. Emmelinda zegt:

    Ik ben zo zwak hierin he.. pfff. Ik had me voorgenomen dat dit gewoon het beste is. Maar het is gewoon onvermijdelijk denk ik…aan het water vanmiddag kreeg ik weer een paar ideetjes die ik nodig met iemand moest delen hahaha. Erg he? Ja ik weet het. Ik neem gewoon even pauze. Misschien dat het helpt?
    Dikke knuff voor jou! Ennuh…ik blijf langskomen hoor. We hebben nu 6 weken vakantie dus dat zal niet iedere dag lukken πŸ˜‰

  30. Leonie zegt:

    Hoi..”zus” …jammer dat je gaat..maar kan erin komen..ik ben er op dit moment ook minder mee bezig..zomervakantie..Maar ik vond je site geweldig leuk..zal het missen..maarja..ik hoop wel dat ik je nog zo af en toe spreek…of iets van je lees…Groetjes en Liefs Leonie

  31. remco zegt:

    lieve emmelinda *nu moet je gaan oppassen πŸ˜› *
    doe gewoon lekker jou ding heb je geen zin niet doen heb je wel zin loggen als je inspiratie hebt we houden je gewoon in de gaten πŸ˜›
    doe lekker rustig aan t is vakantie tijd geniet lekker van t mooie weer das veel belangrijker πŸ˜‰

  32. Annemarie zegt:

    Ik zal hem echt missen!!!
    Gewoon laten rusten en alleen posten als je zin hebt! Werkt toch beter:) je hebt niet altijd inspi! Ennuh je merkt wel aan alle reacties…. Je kan gewoon niet gemist worden!!

    Weltrusten voor strakkies:) Ik zal je linkje er niet afgooien!

  33. Ga je nu echt stoppen Emmelinda, jammer maar je hebt je redenen begrijp ik.
    Ik hoop wel dat je zo nu en dan nmog even bij mij komt kijken en hoop toch snel weer logs van je te zien.
    Ik mis dat gheehe etc, (geintje)
    En anders moeten we maar gaan msn-en hoor.
    He meid hou je taai en prettige zomer.

  34. Hoi Emmelinda

    Pffffoeeeeeeeeee is dat schikken ! , maar ik begrijp het wel , op de manier hoe jij logt , ten eerste fantastische logje , maar ELKE dag plaatsen om PRECIES 000.00 uur en dan ook nog eens op AL de reacties reageeren PFFFFFFF dat is een dagtaak !!!!!!!!

    Geniet van de zomervakantie , en als de dagen weer kort en donker worden heb je mischien weer wat inspiratie ……….

    Ik zal je leuke logjes en reacties missen ………

    Take care dikke knuffel xx Ylone xx

  35. Lette zegt:

    Nou dat zag ik eerlijk gezegd al wel aankomen.
    Jammer dat het je onvoldoende voldoening schenkt. Je lezers denken daar beduidend anders over, maar 3 jaar is inderdaad al wel een hele tijd.

    Ik wens je een heerlijke zomer en hoop (duimduim) dat je je over een paar maanden bedenkt.

  36. Marika zegt:

    En ik maar zoeken naar de grap maar die was er niet…. whèèèèèèèh!!! Kan me voorstellen dat je na 3 jaar het gevoel hebt dat je over alles al wel geschreven heb. Maar wat vaker over een bepaald onderwerp schrijven is toch niet erg? Voor jezelf misschien maar voor ons niet hoor hehehe. Ik hoop dat je toch weer gaat schrijven, al is het maar een keertje in de maand ofzo, hoeft toch ook niet per se dagelijks? πŸ™‚ Je hoeft ook echt niet op iedere reactie te reageren, dat scheelt een heleboel tijd! :o)

    Ik zal je logjes missen want zoveel weblogs met écht leuke schrijfsels zijn er niet, hopelijk bedenk je je nog. 😦
    Tja dan duik ik voorlopig maar het archief in, denk dat ik de eerste 2 jaar nog niet gezien heb. πŸ˜‰

  37. Pasula zegt:

    Lekkere zonnige dag gewenst Emmelinda (zon in je hart en rondom je)

  38. Marion zegt:

    hihi maak niet uit
    maar je hoort er gewoon bij πŸ˜›
    duh uh
    haha this warm vandaag vooral op het strand,
    gheghe in de beuurt is er geen strand maja
    morgen ga ik moutenbiken hihi in de hitte πŸ˜›
    ga je nog op vakantie of helemaal niet meer?
    liefs en knuff marion

  39. Elmo zegt:

    Erg jammer dat je stopt
    maar ik snap het wel hoor
    je kunt beter op je hoogtepunt stoppen
    doe ik ook altijd op feestjes
    ga altijd op het hoogtepunt weg
    dan houd ik er een goede herinnering aan over
    Bedankt voor al je leuke logjes
    en de vette glimlachen die je op mijn gezicht getoverd hebt
    En een hele fijne vakantie gewenst!

  40. Marion zegt:

    da sook lekker zwemme, ik moet nu oppassen op me neefje. me ouders zijn allebei weg.
    me ouders gaan nog wel op vakantie. de lucky pigs πŸ˜›
    ikke ga de hele vakantie werken, en 2,5 dag thuis lekker zitten zwemmen en verder ok nog ff naar apeldoorn
    hihi
    liefs en hele dikk eknuff
    ps heb je al ontwennings verschijnselen?

  41. Marion zegt:

    Afscheid nemen bestaat niet
    Ik ga wel weg maar verlaat je niet
    Mijn lief, je moet me geloven
    Al doet het pijn

    Ik wil dat je me los laat
    En dat je morgen weer verder gaat
    Maar als je eenzaam of bang bent
    Zal ik er zijn

    Kom als de wind die je voelt en de regen
    Volg wat je doet als het licht van de maan
    Zoek me in alles dan kom je me tegen
    Fluister mijn naam
    En ik kom eraan

    Zie wat onzichtbaar is
    Wat je gelooft is waar
    Open je ogen maar
    En dan zal ik bij je zijn
    Alles wat jij moet doen
    Is mij op mijn woord geloven

    Afscheid nemen bestaat niet

    Kom als de wind die je voelt en de regen
    Volg wat je doet als het licht van de maan
    Zoek me in alles dan kom je me tegen
    Fluister mijn naam
    En ik kom eraan

    Kijk in de lucht
    Kijk naar de zee
    Waar je ook zult lopen ja, ik loop met je mee
    Iedere stap en ieder moment
    Waar je dan ook bent

    Wat je ook doet
    Waar je ook gaat
    Wanneer je me nodig hebt
    Fluister gewoon mijn naam
    En ik kom eraan

    Afscheid nemen bestaat niet

    supper knufff van mij!!!!!!

  42. Emmelinda zegt:

    @Marion; Pssst niet zo vals zingen joh πŸ˜› hahaha geinjuhhh.
    Maareh…ik neem ook geen afscheid. Al lijkt het misschien nu wel zo. Ik ga er gewoon nog eens zwaar over nadenken oke? Ennuh…inderdaad, die ontwenningsverschijnselen heb ik al. Ik heb ineens last van mijn handen hahaha. Zou dat van het niet-typen komen? Ghehehe πŸ˜‰

    @Allemaal;Zoals Elmo zegt is het misschien inderdaad beter om op het hoogtepunt te stoppen;ik zag op de teller nog maar ’n derde van de dagelijkse kijkers verschijnen. Misschien wegens het lekkere weer maar misschien ook een teken aan de wand om te stoppen. Maar van de andere kant…ach ja.. ik denk er nog even over oke?

    In ieder geval vergeet ik jullie niet hoor, het hoeft nog steeds geen afscheid te zijn πŸ˜‰

    Dikke knuffff

  43. Miek zegt:

    Wat jammer meis, maar ik kan het helemaal snappen. Het moet lekker gaan en anders wordt het een beetje een moet, geen lekker gevoel. Misschien komen we elkaar nog weleens tegen, is het niet op het net, dan wel Ikea Ekkersrijt (liefst op zondag) !! ;o))
    Fijne vakantie en geniet van je rust!

  44. Monique zegt:

    Hey lieverd… Dat vind ik nu eens slecht nieuws !
    Ik dacht ga Emmelinda weer eens snel een bezoekje brengen, maar… 😦
    Nou ik hoop dat je de kracht er weer voor vind, je maakt altijd super leuke leesbare stukkies.

    Nou ik wens je bij deze ook een hele fijne vakantie toe, en mocht je me willen bereiken, je kan me altijd bereiken (via msn mail)
    Ik ben namelijk ook in een stop beland. πŸ˜› haha..

    Nou meissie
    Dikke knufffff voor jou van mij !

  45. Monique zegt:

    ps: Ik kom zodra online bent, hier nog wel eens koekeloeren !

    Knuffiess!!

  46. remco zegt:

    @Emmelinda let nou es niet op die teller
    1. het is mooi weer dus iedereen hangt in de zon
    2. de laatst tijd log je weinig dus wat doen een hoop lezers die kijken hier nog maar eeen keer per week (yep ik ook)
    3. goh ik weet punt 3 t/m 9 niet meer πŸ˜›

    ach blijf je is t goed en ga je is t ook goeed want tis jouw keuze en die zijn altijd goed !!!

  47. Youke zegt:

    Ik kan maar 1 ding zeggen: Héél erg jammer. Was wel een beetje te verwachten. Weinig logjes de laatste tijd. Ik las ze met plezier, meestal met een glimlach. Fijne vakantie en misschien pak je dan wel weer de draad op.

  48. Bedankt voor alle ghe gehe’s kan er weer even mee vooruit.

  49. jacqueline zegt:

    Emmelinda jammer dat je stopt want ik geniet nog niet heeeeeeeeeel lang van je verhalen. Kan natuurlijk nog eens alles rustig terug gaan lezen. Ik vind het al knap dat je het zolang en zo intensief hebt volgehouden. Ik hoop dat je nu leuke andere dingen gaat doen. Enwie weet zie ik je ooit nog eens online terug.
    Het gaat je goed.

  50. Helaas! Je schrijft echt heel leuk en t was altijd heel leuk om je logjes te lezen! Maar ik begrijp t πŸ™‚ Toestemming vanaf deze kant! Succes met alles!!!

    Dikke knuffff!

  51. Liesbeth zegt:

    Jammer, maar ik zag het wel een beetje aankomen. Maar ik laat je linkje nog maar even staan hoor, wie weet πŸ˜‰

  52. Colinda zegt:

    Hallo,…

    Nou dat is wel even schrikken hoor,….
    Wel jammer dat je er waarschijnlijk mee gaat stoppen,…ik zou zeggen kijk nog even de zomervakantie aan en misschien komt je inspiratie wel weer terug en gaat die teller vanzelf wel weer omhoog,….het is nu bijna zomer dus de meeste zitten niet meer achter de pc of gaan met vakantie,…dus ja die teller gaat waarschijnlijk dalijk nog meer naar beneden en dat heeft niks te maken met jouw logjes,…hahahha,…maar met het mooie weer…..
    Maar mocht je wel gaan stoppen ga ik jouw zeker missen hoor,…tenslotte ben jij de gene die mij een beetje heeft geholpen met mijn avonturenvaneenmoeder weblog op te zetten,….hahahahahha,….

    Nou lieve emmelinda ,….ik wens jouw een hele fijne zomer toe en misschien tot de volgende keer en anders zal ik zeggen het Ga Je Goed,…..

    Een Hele Dikke Knufffffffffff,…………

  53. omabommel zegt:

    Lieve Em, ik zal je erg gaan missen. Ik heb zeker de laatste tijd niet meer gereageerd, maar kwam wel regelmatig even kijken bij je hoor.
    Ook ik ben voorlopig gestopt, had je misschien al wel door.
    Het ging hier even niet lekker met ons.
    Ik wens je een fijne zomer toe, liefs van Lia.

  54. Marianne zegt:

    Da’s jammer zΓ¨g!!
    Ik las jouw logjes altijd met een grote grijns op mijn gezicht!!!!’
    Wens je veel goeds toe!
    Groetjes,Marianne

  55. ~Tina~ zegt:

    Hoi meid, dat is schrikken hoor!
    Thuis kan ik je logjes nog steeds niet lezen, staan in een heel smal kolommetje onder/naast je menu.
    Vandaar dat ik nu pas reageer.

    Als je het goed vindt hou ik het gewoon op een dip en een zomerstop en zie ik je heeeeeeel graag na de zomer weer terug.
    Rustig over nadenken!!!

    Ik wens je sterkte en succes met alles en natuurlijk een hele fijne zomer.
    Alhoewel, de hitte van nu is wel weer een beetje teveel van het goede he?
    Groetjes en veel liefs van Tina :-))

  56. Elmo zegt:

    Don’t worry over het bezoekersaantal.
    Veel mensen verlagen hun bezoekfrequentie als er ook minder nieuwe logs gepost worden:-)
    Doe gewoon wat je gevoel je zegt na een welverdiende vakantie:-)

  57. Marion zegt:

    wahahah zorry ik wou alleen dat te me zou horuh!!!!
    denk er maar goed over na hahaha
    liefs en dhelele dikke knufffeeelllll marion

  58. Nicky zegt:

    *snuf*
    Tja, dat dat ik je berichtje nu pas zie, zegt genoeg. Ik ben ook compleet weblogmoe en ik geloof ook vele anderen met ons. Maar wie zegt dat je moet stoppen? Log gewoon als je zin hebt… Maak niet uit of daar veel tijd tussen zit, je vaste kijkers blijven toch wel gluren (toen ik laatst op mijn werk mijn eigen weblog bekeek, zag ik jou trouwens ook gluren, grinnik!) En anders komen er wel nieuwe kijkers. Ik blijf in elk geval af en toe spieken, hoor!
    Maar toch, bedankt voor vele uren leesplezier. Veel liefs voor jou en je gezin en een hele fijne zomer toegewenst!
    Kus,
    Nicky en Michelle (okΓ© en Frank…)

  59. juist zegt:

    Nou jah zeg! Maar als dit het is voor jou, dan heb je groot gelijk! Dan moet je ook niet door willen gaan en ik de herhaling vallen. Dat doe ik nu wel , ik wilde ook graag even laten weten dat ik het jammer vind dat ik niet meer jouw teksten tegen zal komen. Dus orgineel ben ik niet, maar meen het wel.
    Jij ook een fijne vakantie! En geen gekke dingen doen he πŸ˜›

    Zo wel, wordt het misschien toch weer tijd om te loggen.
    Haha, nee, fijne vakantie!!!

  60. Pasula zegt:

    Ik las zo de reacties hier eens door. Wat een lieverds heb je toch om je heen verzameld, super! Lekkere dag gewenst Emmelinda!!

  61. Emmelinda zegt:

    @Pasula; YEAH! Zeker weten. Snap je nou dat ik het loggen loslaten zo moeilijk vind? Ze verdienen toch gewoon een paar nieuwe loggen? πŸ˜‰

  62. Jaap zegt:

    vind ik ook! πŸ˜›

  63. sierconflex zegt:

    Tjonge…zucht…jammer zeg. Misschien bedenk je je en dan behoor ik gewoon weer tot een van je trouwe lezers!
    Wat je ook doet, een hele fijne vakantie en take care…real life is natuurlijk ook leuk πŸ™‚

  64. Aletta zegt:

    He wat ontzettend jammer.
    Ik lees je verhalen altijd met veel plezier en ook moet ik altijd lachen om je grappige uitspraken.
    Maar je hebt gelijk, het moet wel leuk blijven, als je er geen voldoenig meer uit haalt.
    Ik zal het/ je missen.
    Wellicht tot na de zomer ozo?
    Veel liefs Aletta.

  65. emmaly zegt:

    nou zeg emm dat kan je niet menen…wat vind ik dat jammer joh om jou te moeten gaan missen :-((….hoop dat ik toch nog is wat van je zal horen

    Liefs en een dikke knuffel voor jou

  66. Zoals je al zei je hebt van die dagen maar aan de andere kant ach de tijd draait door en zo heel erg was het zonnetje ook wer niet hoor.
    En gelukkig airco in de auto, dus ik klaag meer dan nodig was ghe ghe ghe ghe ghe.

    Lachen die reactie op dat pop up scherm.

  67. Pasula zegt:

    Ach ja, af en toe kom ik toch wel ff hier gluren, kan het niet laten.
    X

  68. Marion zegt:

    hatjowww
    haha
    ik heb niets te doen
    heb vanmiddag vrij gekregen
    knufffff en veee lliefs marion

  69. Marion zegt:

    ik vind moeilijk,
    nu ook zijn ze met zijn alle weg gegaan.
    iemand vraag me mee, maar was ineens weg.
    vertelde vanavond dat hij niet wist dat ik niet gevraagd was.
    dit is de zoveelste keer al dat dat gebeurt.
    en allemaal van die opmerkingen.
    k bedoel bijna alle mense die ik ken van webv-log(zijn een stukkie ouder als ik scheelt misschien ook) accepteren mij. tenminste da denk ik .
    naja wel genoeg voor vanavond
    liefs en dikke knuffff

  70. Marion zegt:

    ik ga gouw voor mams wakker word.
    sorry
    knufff marion

  71. Spinnetje zegt:

    Toch stiekem even hier kijken…

  72. Miek zegt:

    Fijn weekend Emmelinda!!!!!! Ga er maar goed van genieten!!
    Liefs!

  73. Marika zegt:

    Geen nieuwe logje…jammerrrrr. ;)) Fijne zondag dan maar! :o)

  74. rietepietz zegt:

    Lieve Emmelinda ,
    NatΓΊΓΊrlijk ga ik je missen , je schrijfstijl is zΓ³ helemaal in m’n straatje dat je vrijwel altijd de eerste was van m’n leesrondje .Toch kan ik me wΓ©l voorstellen dat je “aan je eigen succes te gronde gaat “.
    Als je serieus werkt op een log, en dΓ‘t deed je , voel je het als een verantwoording de reacties te beantwoorden ,Γ³Γ³k dat deed je altijd heel trouw , ( dat zijn er niet zo veel ) en al je bezoekers Γ³Γ³k te bezoeken … het is niet niks als je zoveel bezoekers hebt als jij.
    Bij Leejo zie je hetzelfde gebeuren , het loggen is dan een loodzwaar moeten geworden en is z’n doel voorbij geschoten .
    Ik hoop dat ik je af en toe nog op mijn log tegenkom en blijf natuurlijk stiekem kijken of er niet toch een piepklein logje bij jou staat . Voor mij zit er een wijze les in dit hele verhaal .
    Ik moet vooral blijven schrijven omdat ik dat , net als jij , erg leuk vind en me vooral niet storen of ik erg veel of erg weinig lezers heb , veel lezers is leuk maar mag niet hoofdzaak worden …………een extra lieve dikke knuffel voor je en kom nou maar op met die zakdoekjes .

  75. Belinda zegt:

    Ik kom toch ook stiekum telkens even gluren (ook al geeft de RSS feed aan dat er geen nieuw logje is). Kan je nagaan hoe eigenwijs ik ben… ;-))

    Nog een fijne zondagavond!

  76. Emmelinda zegt:

    Dank je wel allemaal!

    Ik kwam jullie even een dikke knufff brengen πŸ˜€

  77. Emmelinda zegt:

    *rukt nog een doos kleenex uit*

  78. Geertje zegt:

    Had even een stille hoop πŸ˜‰
    Wens je een geweldig weekend!
    Liefs….

  79. Pasula zegt:

    Hee Emmelinda, slaap lekker voor zo!
    X

  80. Hoi, die log over het leids mediaoverleg zie ik eerlijk gezegd zelf al nar uit.
    De gein was dat ik vanmiddag op een gegeven moment met alle pers samen liep.
    Daarna zijn we gaan eten met zijn allen en een van de organisatoren van de lakenfeesten zei opeens. wat is dit dan Leids media overleg of zo, de hele incrowd zit bij elkaar.
    Heb er een paar foto’s van dus ga ik er (helaas morgen) opzetten, maar we hadden wel de grootste lol met zijn allen.
    Je ziet het wel.

  81. marion zegt:

    Hele fijne week toe gewends
    en uhm hihi blijf stiekem kijken enhopen πŸ˜‰
    dikke knufff en veel liefs van mij

  82. It is me! zegt:

    Hallo Meiszie…

    Had je mij een half jaar geleden gezegd dat jij er mee zou stoppen dan zou ik je voor gek hebben verklaard.
    Maar nu snap ik het wel.. Ik zit er ook doorheen maar heb het voorlopig een zomerstop genoemd, of het een definitieve stop wordt, weet ik niet. Ik denk van niet maar dat zien we dan wel weer!

    Maar ook bij mij borreld er inmiddels vanalles op… hahaha dus misschien staat er straks wel een nieuw logje op en misschien duurt dat nog 6 weken, we zien het wel!

    Ik ga er bij jou ook maar even vanuit dat het een zomerstop is of een inspiratiestop, maar in ieder geval geen definitieve stop. Ik wens jou en de jouwen een geweldige vakantie toe…
    Groetjesssssssssssssssssss

  83. rietepietz zegt:

    gelukkig kan ff gewoon een fijne dag wensen zo ook .
    EEN FIJNE DAG dus ,xxx Riet

  84. Monique zegt:

    Jeetje nu nog niet van gedachten verandert ! haha..

    Er is nu ook niet veel aan hoor op weblog/punt. Bijna alles is of op vakantie of zit met zijn piep buiten. haha..
    Nou jij bent de laatste alweer van me ronde vanaaf, dus ik duik lekker me bedje in.

    * pakt een zakdoek en snuit heeeeeel hard mee*
    Bedenkt ineens hoe moeten we nu racen met onze rollators als jij het op geeft ! 😦

    Nou dikke knuffff voor nu
    Monique

  85. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda! Ik kwam zomaar even voorbij. Ik heb ook nog steeds geen loginspiratie. Ik vermaak me wel kostelijk met het maken van nieuwe kopfoto’s die ik vervolgens niet plaats… Ook leuk! Verder ben ik ineens verslingerd aan moviemaker… Kan ik ook uuuuuren mee spelen. Ik heb dus helemaal geen tijd om te loggen want af en toe moet ik ook nog slapen… Zucht…
    Groetjes,
    Nicky

  86. Goedemorgen Emmelinda

    Gezellig dat je even langs kwam fietsen !

    Er is nog een poesje hoor ………

    Fijne dag knuf Ylone xx

  87. rietepietz zegt:

    Hoi Emmelinda , vandaag had ik wat meer tijd en heb ff lekker tussen de reactie zitten snuffelen .Ik zag daar iets staan dat zΓ©ker waar is .de bezoekers zullen zich uiteindelijk vanzelf aan een nieuwe manier van loggen aanpassen , dus minder logjes …. dan komen ze minder vaak kijken . het is zΓ³ jammer dat het plezier van het schrijven op deze manier voor je verloren gaat.
    Ik doe het al een poosje zΓ³;
    Ik maak een log als ik tijd , zin heb Γ©n inspiratie heb , zodra ik dat geplaatst heb begin ik aan een rondje en doe iedere keer als ik weer tijd heb een paar andere site’s , soms lukt dat op één dag soms doe ik er 3 dagen over .
    Door mijn reactie op de site’s komen de meesten dan ook weer vanzelf naar mij .
    anderen zien “ergens aan “dat ik een nieuw log heb maar hoe dΓ‘t werkt weet ik niet .
    Ik doe vaak wat langer over een rondje omdat ik bij sommige weblogs meerdere logs wil lezen en reageren maar bij veel sites staat er niet dagelijks een nieuw log .
    liefs en een dikke knuf van Riet

  88. Pasula zegt:

    Hee Emmelinda, gaat-ie lekker? Ik moest even aan je denken dus vandaar een reactie. Nr. 89 hier hehehe, ze denken wel allemaal aan je! Fijne avond en ik kom vanzelf weer langswaaien πŸ˜‰

  89. Tyla zegt:

    Hoi Emmelinda,

    Heb ik EINDELIJK weer eens tijd om je LOG te lezen……… is het eerste dat ik zie dat je ermee ophoudt…..boehoe…
    En je hebt niet eens een log aan mijn kleine teen gewijd (geweid?!?!)
    Ik had nog wel een geweldig onderwerp voor je……maar ja daar bomen we misschien nog weleens over…….

    Let’s stay in touch………(msn ofzo?)

    Heel veel liefs……

    Tyla

    PS uit het oog maar nooit uit het hart he;) (emoticon met teiltje bijgeleverd)

  90. Alles nog goed Em, ik blijf gewoon regelmatig even dag zeggen hoor.

  91. Nicky (op 't werk) zegt:

    Nog heel eventjes en dan heb ik eindelijk vakantie! Joepie! Jullie ook veel plezier toegewenst…

  92. Aletta zegt:

    He, tegen beter weten in hoopte ik een nieuw logje aan te treffen…… snif…….
    Nou ja, hopelijk geniet jij van je extra vrije tijd en het mooie weer! Fijn weekend!!
    Veel liefs Aletta.

  93. Marika zegt:

    Ik kan het niet nalaten om toch weer langs te komen, terwijl ik weet dat er geen nieuw logje staat. Ach ja dan kom ik je maar gewoon een fijn weekend toewensen! πŸ˜‰

  94. Geertje zegt:

    Ik sluit me aan bij de vorige schrijfster!
    Maar ik wilde je ook nog een heel fijn en zonnig weekend wensen!
    Liefs en een dikke knuffel!

  95. Op vakantie?????? of bevangen door de zon???????????

  96. marion zegt:

    haai die haai
    kom je fijne nieuwe week wensen
    hihi kan toch niej latuh
    knuffie

  97. Fran & Mick zegt:

    ahhhh wat is dat nu?!
    Jammer Emmelinda!! Ben je nog wel op clubs te vinden?
    Dikke Knuf!!!

  98. Fran & Mick zegt:

    ahhhh wat is dat nu?!
    Jammer Emmelinda!! Ben je nog wel op clubs te vinden?
    Dikke Knuf!!!

  99. Emmelinda zegt:

    @allemaal;

    Haaaaaaai, ik leef nog hoor hihi. Ik geniet heerlijk van de zon. Goh ik heb zelfs drie HELE dagen de pc niet aan gehad. Hoe vinden jullie die πŸ˜› πŸ˜‰ Eens kijken of ik nog weet hoe het allemaal werkt, ghehehe. Binnenkort kom ik jullie weer vervelen. Eens kijken wat voor moois er te lezen valt πŸ˜‰

    Het is super dat er nog steeds lieve berichtjes op mijn log verschijnen. Doet me goed. Ik beloof nog niks maar waarschijnlijk pak ik na de vakantie de draad weer op. Tjemig, wat mis ik dat schrijven. Ja Riet, ik geloof ook dat het daar aan ligt wat betreft de kijkcijfers. Gek he, maar zelf blijf ik dan iedere dag stalken. Ben nou eenmaal hardnekkig ghehehe πŸ˜‰ Wanneer ik besluit weer te gaan loggen ga ik het ook anders doen. Hoe weet ik zelf ook nog niet.

    Heeej Tyla! Da’s toch ook sterk; vandaag moest ik aan je denken! Egwaar! Ik zal eens kijken of ik nog weet hoe msn werkt ghehehe πŸ˜‰ Fijne vakantie meis!

    Ennuh Fran; Nope, op clubs kom ik nog maar zelden. Mijn account heb ik aan Steffie gegeven. Maar heel misschien kom ik hier toch weer gewoon terug. Ik kan het gewoon niet laten πŸ˜‰

    Dikke knufff voor iedereen! πŸ˜€

  100. rietepietz zegt:

    * hoort mooie muziekjes na het vorige stukje gelezen te hebben , droomt met glimlach verder over nieuwe stukjes van Emmelinda *
    ik kom alleen ff een knuf uitdelen !!!!! liefs Riet

  101. Anoniem zegt:

    heeeeeeey EMMELINDAAAAAAAAAA
    ghegheghe we wachten het gewoon trouw af en blijfen kijkuh!!!
    en uh hihi ik wil niet stokuhmaar t zou wel leuk weze
    dikke knufff en geniet van het weer
    liefs en hele dikke knuffff marion

  102. rebecca zegt:

    ow echt jammer hoor 😦

  103. NiQui zegt:

    Aah wat schrikken hier, maar geniet van de vakantie hoor!

  104. Pasula zegt:

    Hee Emmelinda, geniet lekker!
    X

  105. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda!
    Af en toe loggen is veel lekkerder! Ik voelde me vaak toch ‘verplicht’ om een logje te plaatsen. Nu doe ik dat alleen nog maar als ik iets te melden heb Γ³f me helemaal te pletter verveel! We zien wel wat de toekomst brengt en doen lekker alleen maar waar we zin in hebben!
    Groetjes,
    Nicky
    PS: hoe is het met je hoofdpijn???? Helemaal over????

  106. Belinda zegt:

    Hi die Emmelinda!

    Goed om te lezen dat je lekker van het heerlijke weer aan het genieten bent!! Tis maar goed dat we besloten hadden dit jaar niet weg te gaan! πŸ˜‰

    En wat lees ik hierboven… ga je misschien toch weer loggen (maar op een andere manier)? Dat zou helemaal super zijn want we missen je vreselijk!! *knikt heftig met haar hoofd*

    Wat je ook beslist: het moet leuk blijven, zonder dwang en met plezier!

    Een heel fijn zonnig weekend!

    Knuffeltje

  107. Martijn zegt:

    Hi, vond het altijd leuk hier om te lezen maar ik snap ook waarom je stopt. heeeeeel veel succes verder en wie weet….. πŸ˜‰

  108. nieta zegt:

    Ik mis jeeeeeee!!!!!!!

  109. Emmelinda zegt:

    Hoihoi

    Hier ben ik weer. Weliswaar in een ander kleurtje hahaha…goh wat is dat zonaanbidden toch heeeeeeerlijk!

    Maareh…waar ik het even over wil hebben is het volgende; ik heb de knoop doorgehakt. *verpleegt gapende wond in vinger* Jammer genoeg voor jullie *doet ghehehe* ga ik verder met loggen. Nee struin maar niet het internet af. Ik blijf namelijk gewoon hier. Waar ik nog niet helemaal over uit ben is de vraag of ik iets meer van me laat zien. Nee gekkies, niet met de webcam πŸ˜› ghehehe. Iets meer van mezelf (ja nog meer :P). Maar dat gaat me trouwe bezoekers kosten hahaha.

    Enniewee, als het hierboven weer uit te houden is en jullie het met mij weten uit te houden verschijnt hier weer iets te lezen, oke?

    Dan nog een huishoudelijke mededeling;
    Zoals jullie misschien al in de gaten hadden ben ik al een poosje niet op jullie loggen verschenen. (O ja? JA!). Dat is niet omdat ik geen tot weinig interesse heb maar omdat de slaapkamer sinds kort getransformeerd is tot sauna. De schade haal ik zekerweten weer in. Beloofd!

    Dikke knufff en keepitcool πŸ˜› πŸ˜‰

    Emm

  110. Nicky zegt:

    Nicky, zingend achter haar computertje;

    “zij kon het loggen niet laten,
    zij logde iedere dag
    dat liep veel te veel in de gaten
    en oh, oh, oh
    daar kwam narigheid van!”*

    Leuk Em, lijkt me gezellig!

    * vrije vertaling van Wim Sonneveld

  111. Emmelinda zegt:

    Whaahaa :P, briljant! Maareh…het klopt als een bus! (bus? Bus beschuit? ghehehe). Al die verhalen spoken nou in mijn hoofd. En daar is al zo weinig plek hahaha. Dus dan kwak ik het gewoon weer op interpret. πŸ˜‰

  112. Rianne zegt:

    Kom ik na mijn Internetdip terug, lees ik dit….
    Ik snap het wel geloof ik.
    In ieder geval succes met wat je dan ook gaat doen, en als je weer terug bent in Logland hoor ik het graag!

  113. Martijn zegt:

    Ik zei toch al …. wie weet. Nou jij weet het inmiddels je gaat gewoon gezellig door. okeee dan πŸ˜€ maar net als ik wel weer pas na de zomer πŸ˜‰ oke ik kom weer terug πŸ˜€

  114. marion zegt:

    jaaahoooeeeeeeeeeeeee waahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh je gaat door zie je wel
    en uhm hihi Tiel is leuk en knus en zal eens kijken voor je bij de bakker πŸ˜‰
    **doet vreugde dans**
    dikke knufffff en veeel heel veel liefs van mij

  115. remco zegt:

    help…… Help……. HELPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ze komt terug en wil meer van zichzelf laten zien *hoe durft ze *
    waar blijven nu al die protestdemonstraties dit is nog erger dan een….. euh een wat…… natuurramp ???

    maar emmelinda ergens ben ik wel beetje blij dat je toch besluit door te gaan.
    geniet lekker van de sauna en het mooie weer πŸ˜‰

    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  116. Emmelinda zegt:

    @Remco; Hahaha rustig maar hoor Remco, ik kan het immers ook beperken tot nieuwe schoenen van mezelf ofzo? Ghehehe. Laat die demonstranten maar lekker aan de zee verkoeling zoeken, veels te warm om met spandoeken te gaan slepen en een yell te roepen πŸ˜‰

    Natuurlijk ben ik blij dat je ergens (waar ergens? in een ander land? Ghehehe :P) blij bent dat ik blij aan het loggen sla en dat er nog meer reacties in datzelfde geluid te vinden zijn. *maakt vreugdedans*

    Dank je wel…die sauna is bijzonder heet *veegt plas zweet van grond* maar afkoelen in een of andere waterplas is zeer aangenaam πŸ˜‰
    Geniet maar van het heerlijke weer! πŸ˜€

  117. En heeft het nog iets opgeleverd bij AH en mediamarkt.
    Je bent zeker op vakantie geweest want ik werd opeens overdonderd met je reacties van je haahhahahahahah.
    Alles goed, ik neem aan en hoop van wel, alleen warm he.
    Maar ja niet klagen is beter dan regen zullen we maar denken.

    Fijn dat je er weer bent of even was hahhahahhahah

  118. Las net even alle reacties terug maar zag dat je een paaer weken en sauna in huis gehad hebt en voorlopig nog zult houden.
    En lekker die doorgehakte knoop alleen wel op de vingertjes letten hoor anders kan je nog geen logs schrijven met die stompjes.
    Of kan je ook teentiepen.

  119. Emmelinda zegt:

    Grinnik…was het maar waar, nog geen wuppie kon ik er los peuteren. Maar goed, daar hebben we zoveel miljoen fietsen voor die versierd zijn met die gekleurde wolballetjes πŸ˜‰

    Hihi nope ik ben niet op vakantie geweest. We zijn wel heeeeel veel naar het water geweest om te zwemmen en binnen was het alleen te doen rondom de ventilator ghehehe. En toch klaag ik niet. Ik zie dit liever dan de winter hihi. Heerlijk die lange avonden buiten. We hadden begin van de zomervakantie kaartjes gekocht om voordelig met de trein te reizen. Die liggen hier ondertussen onder een dikke laag stof want met die hitte ga ik geen trein in hahaha.

    Ik zal oppassen met mijn ledematen al denk ik dat ik met mijn neus ook al een eind kom. Neusgierig he…dan krijg je dat hahaha πŸ˜‰
    Ik wens je een hele fijne avond en vooral een zuchtje wind hihi πŸ˜‰

  120. Oh ja schiet me nu opeens te binnen, je schreef een tijdje geleden al dat je niet met vakantie zou gaan.

  121. Pasula zegt:

    Heerlijk Emmelinda zo aan het water, moest ik morgen ook maar weer eens doen, ff lekker d’ruit! πŸ˜‰

  122. marion zegt:

    j akijk maar uit met je ledematen, ik heb me benen tegen de tweede graads verbrand gehad. nu nog steed aan het vervellen.
    πŸ˜•
    knufffffff

  123. Hoi

    Ik kom een bezoekje en kijkje nemen.
    Wat zie erg leuk uit. Heb je warm gahad afgelopen week?
    Ik wel en te heet en zweten, mag mij wel minder warm.

    Fijne dag en avond.

    Groetjes van Annette

  124. Hoi Emmelinda

    Ik kom je even een hele fijne dag wensen

    Knuf Ylone xxx

  125. emmaly zegt:

    doet vreugde dansje in het rond ..en schreeuwt heel hard JIPPIEEEE….ik ben heel blij dat je toch blijft emm want ik mis je gewoon haha echt waar ik kan altijd lekker ff met je kletsen..geniet lekker van het weer en zou zeggen tot gauw!

    Dikke knuffff

  126. Spinnetje zegt:

    Ze blijft wel, ze blijft niet (scrollend door alle reacties)…..ze blijft, YES,YES!
    Enne een sauna in de sleepingroom, misschien heb je het gemist….maar buiten is het één grote sauna!

  127. Anoniem zegt:

    Hihi goed dat je het zegt spinnetje…ik dacht al dat IK zo’n heethoofd was πŸ˜› ghehehe.

    Grinnik…ik vind het fijn om te lezen dat ik terug mag komen πŸ˜‰ Zal mijn gezin ook blij mee zijn…hang ik eens even niet de hele tijd in hun nek te hijgen πŸ˜› ghehehe.

    Dikke knufff en een warme groet (hihi) voor jullie allemaal πŸ˜€

  128. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…dat hierboven was ik πŸ˜›

  129. Pasula zegt:

    Knuf voor jou Emmelinda! X

  130. rietepietz zegt:

    GEWELDIG…….welkom terug !
    alvast extra dikke knuf van Riet

  131. Belinda zegt:

    Geweldig nieuws Emmelinda! Ben ook benieuwd hoe je dat meer van je zelf vorm gaat geven! Spannend!!

    Hoe dan ook: ik ben en blijf trouwe lezer van je logje!

    Knuffel

  132. Emmelinda zegt:

    Dank je wel lieverds,

    hihi dat van mezelf…daar moet ik nog een paar nachtjes over slapen ghehehe. Zo spannend is het nou ook weer niet al zijn er dingen die ik nooit beschrijf maar wel degelijk in en bij mijn leven horen.

    Maar eigenlijk he..mijn gezinsleden pest ik daar iedere dag mee. Waarom zou ik jullie dat besparen, ghehehe? πŸ˜›

    Fijne avond en een hele dikke knuffff

  133. Pasula zegt:

    Ja je hoeft ons niet te sparen hoor, wij gooien ook dagelijks onze ellende over jou uit! πŸ˜› πŸ˜›

  134. Emmelinda zegt:

    Whaaahaaa… *rolt van stoel*

  135. Sebastian zegt:

    ontdek ik je web-log, lees ik dat je gaat stoppen!! Wel doen hoor, weer doorgaan na deze hete dagen; wie weet doe je inspiratie op en kun je mij en vele anderen blij maken.

    succes! Sebastian.

  136. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Sebastian. Ik heb besloten dat ik weer verder ga met loggen. Ik kan het toch niet laten ;). Er staan alweer een paar logjes op klad dus na de vakantie is er weer genoeg te lezen πŸ˜€

  137. Je begint er zelf over, maar had jou eigenlijk als een soort levende wegwijzer TOM TOM dus binnen het bedrijf in gedachte.
    Volgende week krijg je de uitnodiging voor sollicitatiegesprek

  138. Emmelinda zegt:

    Hahaha download dan maar een extra versie..misschien is die beter te begrijpen ghehehe πŸ˜€

    *gaat naar stad om beeldig mantelpakje voor sollicitatieprocedure aan te schaffen*

  139. Rianne zegt:

    Jij blijft je gewoon een slag in de rondte kletsen he? πŸ˜‰

  140. Emmelinda zegt:

    Daar ben je weblogger voor, ghehehe πŸ˜›

  141. en mantelpakje gelukt of kom je toch maar in spijkerbroek

  142. Emmelinda zegt:

    Als het mag kies ik de spijkerbroek ;).

  143. sierconflex zegt:

    joepie! de vakantie is bijna om! grinnik! Siercy is blij!

  144. Marika zegt:

    Joepie ze gaat verder!! *blaast feesttoeter* Γ©n *doet vreugdedansje* ;o)

  145. Emmelinda zegt:

    @sierconflex; Hihi ja en hier in het zuiden is de vakantie het eerst begonnen…dus ook weer als eerste afgelopen ghehehe.

    @Marika; *legt vreugdedans met feestmuziek vast op tape voor later*
    Hihi

  146. marion zegt:

    heeye
    groot nieuws ik heb een sproojesboek gekocht
    wahahhahaha
    liefs en dikk eknufffff

  147. is de vakantie nog niet voorbij??? ;-)))

  148. Pasula zegt:

    Goed weekend Emm enneh…schrijf ze he? πŸ˜‰

  149. Emmelinda zegt:

    @; curieuzeneuzemosterdpot; hahaha…ik zou het bijna wensen. BIJNA πŸ˜‰

    @Pasula; Dank je wel, voor jou natuurlijk hetzelde! Braaf blijven he πŸ˜‰

  150. Emmelinda zegt:

    @Marion; een sprookjesboek? Hihi wat grappig! En? Heb je het al uit? πŸ˜€ Niet lezen voor het slapengaan he? πŸ˜‰ Veel leesplezier!

    Dikke knufff

  151. Spijkerbroek mag ook , maar dat komt omdat je Em bent hahhahah.

    Oh ja ik heb het ook niet op al die zogenaamde kunstwerken, maar deze vond ik inderdaad wel iets hebben.

  152. Emmelinda zegt:

    Kijk us; heeft het toch nog zo z’n voordelen om Em te zijn, ghehehe πŸ˜‰ πŸ˜€

    Ja he? Zal wel komen door de nieuwe stijl van gebouwen die er in de buurt lagen? Past goed in het geheel. πŸ˜€

  153. Geertje zegt:

    He, gelukkig!!!
    Wat ben ik blij weer te kunnen lezen binnenkort! πŸ™‚
    Jij ook een hele fijne vakantie; en, gaat het weer wat beter met je hoofd en bloedarmoede?
    Heel veel liefs en een megaknufff!

  154. Emmelinda zegt:

    Hihi dan ben ik blij dat ik wat voor jullie mag schrijven πŸ˜‰ πŸ˜€

    Dank je wel, het lukt al waanzinnig goed. Nog even en dan is die vakantie ook alweer voorbij. Pfff wat gaat dat snel.

    Yep, ik heb er geen last meer van. Heeeeerlijk is dat! Ik let nog steeds heel goed op wat ik naar binnenprop van ijzer en zo gaat het prima πŸ˜€

    Veel plezier in de Ardennen πŸ˜€ Geniet er maar lekker van! Een superknuff voor jou!

  155. zal ik helpen aftellen??? :-))))

  156. Monique zegt:

    Joehoe… *Hangt vlag uit*

    Eindelijk, nou ik ben blij als ik hier weer kan gaan lezen hoor, zo saai zo πŸ˜‰

    Oh trouwens…ik heb een plakkertje voor jou op mijn site staan πŸ˜€

    Fijne week alvast toegewenst

    Liefs en een super mega knuffff
    Monique en Giovanni

  157. Miek zegt:

    Wat een goed nieuws zeg, leuk hoor!!!!

  158. Emmelinda zegt:

    @: curieuzeneuzemosterdpot; Hahaha, daar help ik je aan herinneren πŸ˜‰ Ennuh…dan smokkelen we er een paar dagen vanaf ghehehe πŸ˜‰

    @Monique; Hihi dan ben ik blij dat je ook weer van de partij bent πŸ˜‰
    Een plakkertje? Een prittstift natuurlijk! hahaha :P. Ik heb zo’n vermoeden wat het is maar ik zal eens komen spieken πŸ˜€
    Een superknuffff voor jou en natuurlijk wens ik je ook een hele fijne week toe! XXX

    @Miek; Heeej vakantieganger, gezellig dat je weer terug bent! Ik kom snel lezen wat je allemaal uitgespookt hebt hihi πŸ˜‰

  159. Jaap zegt:

    Heee gele! Hoe ist hier? Vast geel goed! πŸ™‚

  160. Emmelinda zegt:

    Ghehehe…yep zekerweten! Dat gele staat goed bij mijn inmiddels bruingebrande velletje πŸ˜€
    Fijne avond Japie! πŸ˜‰

  161. Weet jij toevallig hoe ze een kluif per girofoon kunnen overmaken.
    Poot van Lobbes

  162. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, da’s een goeie. Daar ga ik eens over nadenken πŸ˜‰
    Daar zullen ze in ieder geval een hele kluif aan hebben ghehehe

  163. Dinie zegt:

    Nou dat schept hoge verwachtingen! πŸ˜‰
    Ik had wel gezien dat je hem op nonactief had gezet en vreesde met grote vrezen. Ik had je nog nΓ©t in mijn rss reader staan πŸ˜‰

  164. Emmelinda zegt:

    Hihi je wist stiekem wel beter he? Ik kan het loggen niet laten, wat ik mezelf ook wijsmaak πŸ˜‰ Ik ben blij dat jij ook van de partij bent πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

