Watzweerjemenou???

Photobucket - Video and Image Hosting

Sinds kort heeft een van mijn gezinsleden een zweertje. Om welverdiende privacy* te garanderen verzwijg ik om welk persoon het hier gaat en deel ik alleen mee dat hij het, ondanks de omstandigheden, goed maakt. *Bergt wilsbeschikking van uitvaartverzekeraar weer op*. Tijdens het bezoek aan de wasserette huisarts bleek het consult een doos blauwe Biotex te zijn. (Geneeskunde is toch een schoon vak, nietwaar?)

Ik kreeg meteen een flashback; Na de geboorte van Stef, waarbij het kreng zij het nodig vond de in/uitgang van het geboortekanaal eens flink te verbouwen en zo eigenhandig een metamorfose uitvoerde, probeerde de kraamhulp me te laten weken in een soortgelijke oplossing. Bang om te krimpen of van gelaatskleur (tja je bent merkvast of niet, ghehehe) te veranderen weigerde ik dat pertinent. (Z)weerloos tegen zoveel onbegrip liet ze maar.

Maar goed, om een lang verhaal nog langer te maken:
Zoals het een trouwe en (vooral) meelevende echtgenote betaamt zorgde ik er namelijk meteen voor dat het zalvende goedje in huis kwam; ik liet Marc de boodschappen doen. (Ja DUH…je dacht toch niet dat ik zelf aan de kassa ga staan met dat blauwe pak? *slaat theatraal hand tegen voorhoofd*  Denken ze dan dat ik ergens een zweertje heb! Ik kijk wel uit *wijst bezwerend met vingertje*…dan haal ik nog liever wcpapier of maandverband, ghehehe)

Trouw wordt er iedere dag een duik genomen in het helende water. De zweer is nog niet helemaal overtuigd van de genezende krachten maar ik moedig het zaakje aan. Immers…ons elfjarig oude nietmeerhelemaalschoontekrijgenondanksverwoedepogingen** (gek he…dat woord kent de spellingscontrole niet, ghehehe) kunststoffen badje is weer wit. Zo wit als wit maar kan zijn. *valt op blote knietjes, slaat handjes vroom tegen elkaar, kijkt richting hemel en bedankt uitbundig*

Enniewee…er is een wereld voor me open gegaan. *denkt aan trucje van Mozes met zee die openging/in tweeën spleet en lacht in vuistje* Wist ik hier nog een fles allesreiniger over de datum te laten gaan, nu blinkt en stinkt (want jasses, wie heeft in gods schoonmaaksnaam die geur ontwikkeld?) alles je tegemoet. *kijkt verliefd naar sanitair*

Natuurlijk is het te hopen dat mijn huisgenoot spoedig van het euvel opgeknapt is. Daar is het uiteindelijk om begonnen, n’est-ce pas? Die Biotex houden we er in. Wanneer de bodem zichtbaar is zal ik (euh…of Marc) stante pede (à la minute of terstond) naar de winkel stuiteren om een nieuwe aan te schaffen…want die blauwe doos…

Is psies waar IK vanaf nu bij zweer!

*Vorm van prive-leven, nodig om zich te verbergen (voor commentaar, na-aperij, aanbidding of welke manier van (storende) aandacht van anderen dan ook)  in soort van anonimiteit. *Kijkt naar weblog, vraagt zich vertwijfeld af welke privacy en schudt misprijzend het hoofd *

 

** schuld van te vroeg gestorven oma’s die wijsheid en tips meenamen naar het hiernamaals. Nou kan ik dat natuurlijk op het wereldwijde web vinden maar ik google liever vieze plaatjes, ghehehe.

 

N.B. Mochten jullie enigszins stinkend jaloers zijn op het verschijnsel flashback uit de log…dan heb ik hier een link waar je misschien vanzelf flashbacks bij krijgt. Geen dank.

Super de Boer Service van de zaak natuurlijk!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watzweerjemenou???

  1. Ans zegt:

    Hihi, waar Biotex al niet goed voor is. Zou de groene Biotex ook nog bestaan? En ik heb natuurlijk niet begrepen wie dat zweertje heeft, dat zweer ik. Maar ik wens hem heel veel sterkte! Groeten, Ans

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik wist wel dat ik het geheimzinnig genoeg had verteld😛 Heb ik zijn privacy toch weten te waarborgen. Ofzoiets. (ik zal hem net zo geheimzinnig de sterkte-wensen overbrengen oke? Thanks!)

    Ik heb geen flauw idee eigenlijk of die groene nog bestaat. Toch eens opletten bij m’n volgende supermarktbezoek😉

    Groetjes terug van mij😀

  3. marion zegt:

    hahahahah emmmmm je bent terug
    ennu die HIJ is er anoniem hhaha
    liefs marion

  4. marion zegt:

    @ ans
    jep de groene biotex bestaat nog staat naast be blauwe😉

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi ja, de vakantie is dan nog niet afgelopen maar ik smokkel gewoon een paar dagen. Niet doorvertellen he? Ghehehe😀

    Ja heb ik toch mooi even anoniem weten te houden he? Ghehehe. Ik denk dat toevallige passanten ‘m niet begrijpen hahaha omdat die de samenstelling van het gezin niet kennen😀

    Dank je wel trouwens voor de tip. Hoef ik niet naar de supermarkt. Vooral nu ik Marc gerust voor een boodschap kan sturen😛😉

  6. Emmelinda zegt:

    Oeps, vergeet ik je te knuffen enzo, foei Em!

  7. marion zegt:

    oooo nu heb je hem toch verteld😉 of is dat de 2e HIJ c😉
    jaa stoute jij knuffel terug.
    mare kom je nog een keertje op msn.😛 ikke wil je wat laten zien.
    naja kijken of het bij jou werkt. hihi
    pssssssssssst zal niets zeggen hoor
    liefs en van mij een dikke knuffffffff

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik😀

    Is goed, ik kom weer een keer op msn. Alleen nu niet. Ik ga effies met Stef sporten op zolder. Daar is het nou weer te houden😉

    Dikke knufff en veel liefs,
    See you laterrrrr! (stef staat aan me te trekken…ben er weg van! DOEIIIII)

  9. marion zegt:

    jep doeiiiii
    ik ga ff csi kijken
    spreek je gouw wederom😉
    doeeiiiii
    knufffffffffff

  10. NiQui zegt:

    Nuttig zo’n pak!
    Weet je wat wij van huis uit als huistip gebruiken met zo’n ‘geval’, Badedas groen, (dennegeur) ja echt!
    En het helpt!

  11. remco zegt:

    ik blijf het een verhaal met een luchtje eraan vinden, maar kan de vinger niet op de z(w)ere(nde) plek leggen

    in ieder geval beterschap aan het blauwe pak (weet je zeker dat het geen smurf is )

  12. Emmelinda zegt:

    @Marion; Zoooo, ben er weer. Effies dan. Nu lekker douchen en dan filmpie kijken😀 Veel plezier met CSI! Knufff

    @NiQui; Jaaaa dat is die met kastanje-extract he? Heerlijk dat ze na al die jaren daar nog niks aan veranderd hebben! *klopt snel af*. Mocht het niet werken met die Biotex dan koop ik weer zo’n flacon! En zowel..dan ook hahaha😉

    @Remco; He shit, je hebt ‘m door. *verstopt smurfenrasp achter rug*

    Hihi die had ik ook kunnen gebruiken, dat van die zwerende plek😀

  13. Aletta zegt:

    heeeeee, super, je bent er weer!!!!!!
    Biotex neem ik altijd mee voor handwasjes op vakantie!! En ik vind het heerlijk ruiken. leuk, dat vreugdedansje voor mijn Twanneman!!
    Veel liefs Aletta.

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi Yep…ik kon het niet laten ;)Was ergens ook wel te verwachten he? hihi😀

    Heb je dan ook die blauwe Biotex? Brrr ik vind het maar niks, die lucht. Maar goed, als het maar werkt ghehehe.
    Je hebt toch niet te hard gelachen om mijn vreugdedans he? Ik was een b-tje sloom hahaha

  15. Emmelinda zegt:

    Oeps, en natuurlijk veel liefs voor jou en je gezinnetje!

  16. Dinie zegt:

    Nou je zou toch zweren dat de vakantie nog niet om is zelfs niet in het zuiden, maar je smokkelt bergrijp ik😉 Kon me al niet voorstellen dat je er echt mee gestopt was. Ga me nu trouwens wel afvragen waar in h’snaam die zweer zal zitten als ie een duik in het babybadje moet nemen😉. Dacht trouwens dat biotex evenals soda alweer achterhaald was.

  17. Emmelinda zegt:

    @Dinie; HIhi of we hebben een hele ouderwetse dokter. Kan natuurlijk ook. Hij gaf Marc in ieder geval de tip mee, ik was die alweer vergeten (verdrongen waarschijnlijk)

    Stoppen?Grinnik…nee ik ben net onkruid.Daar kom je niet van af al had je het graag ghehehe. En omdat ik het niet af kon wachten heb ik er een paar dagen afgesnoept *traint hard om vreetbui weg te krijgen*😉

  18. Yesss je logt weer echt.
    Heerlijk om even de diepste familiegeheimen te hebben kunnen lezen, een zweer is niet zomaar iets he.
    Sommige mannen kunnen daarmee zitten of de wereld vergaat.
    Enne,…..bedankt voor het nieuwe scrabble woord,mag dan niet door de spellingscontrole komen maar moet toch aardig wat punten opleveren met scrabble.

    Enne ( tweede enne) ik wil ook de gouden tijden van de hittegolf weer terug.

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi…ja net onkruid he? Daar kom je ook niet meer van af ghehehe😉

    Grinnik…ja praat me er niet van (of wel😛 ghehehe) maar goed, het heeft me een witte badkamer en een log opgeleverd.😉

    Zeker weten…en vooral wanneer je het op 3xwoordwaarde weet te mikken😉 Dat moet toch de overwinning betekenen😉

    Dan zitten we op dezelfde golflengte😀. Het enige nadeel vond ik dat het in huis niet te harden was. Maar dat was na een paar ventilatoren ook draaglijker. Eens zien of de elektriciteitsrekening ook draaglijk is😉

  20. Ans zegt:

    Ben je nou snel naar de supermarkt geweest om te kijken of die groene er nog was? Dat vind ik toch wel service! Hartelijk dank. (ik zit nu al uren met dat Biotex-liedje in mijn hoofd “waarover praten zij, tis over Biotex” Grrrr)Welterusten.

  21. Gonny zegt:

    Slecht weer zeker??
    Nou heb je weer meer zin om te loggen hè…

  22. Natazz zegt:

    ik heb altijd geleerd dat biotex groen beter is, ik denk dat daarom de zweer wat minder geworden is maar niet beter. hahaha.

    Ik ben in elk geval blij weer een logje van je te lezen.

    Fijne woensdag
    liefs Natazz

  23. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hihi nog niet maar Marion wist het gelukkig. Scheelt weer een gang naar de supermarkt😉. Whoehaa…heb ik je nou te pakken met dat liedje?? Is het over inmiddels?😀
    Groetjes!

    @Gonny;Ja vet balen he? Ik mis de zon nu al giga. En het zwemmen ook. Maar goed…ik kan nu wél loggen hahaha. Dat is toch zoiets waar ik niet buiten kan heb ik gemerkt😉

    @Natazz;Grinnik…zou het dat zijn? Zou de dokter kleurenblind zijn??? hahaha😛. Enniewee…niks zeggen hoor…het bad vaart er wel bij😛

    Thanks, ik ben blij dat ik toch niet gestopt ben en ook blij dat jullie weer komen bezoeken😀

    Jij ook een hele fijne dag!
    Knuffff

  24. Abby zegt:

    Ik dacht al dat je ook naar punt.nl was vertrokken, maar daar maak jij natuurlijk geen punt van🙂 En weet je hoelang ik al op zoek ben naar een middel waar ons kunststoffen bad én gootsteen weer wit van worden???!! Nou ik ook niet meer, maar ik ga het zeker óók proberen, ik zweer het je!😉 Thx Maar die zweer van HEM moet idd wel op een lastige plek zitten als je het hele bad ervoor moet vullen😉

  25. Rianne zegt:

    O ja die badjes ken ik ook nog van de bevalling van jelle. Hieperdepiep wat een feest was dat.
    Maarre…van Remco kreeg ik de tip om de biotex ook voor mijn zomerzwarte voeten te gebruiken. Dus bij deze: dankuwel ik ga morgen in de week!🙂

  26. Emmelinda zegt:

    @Abby;Grinnik…nou weet je…het is een kunststoffen zitbadje. En Marc is 1.93m. Die zit dus zowat met zijn knietjes tegen zijn oren in bad😉

    Ik hoop dat het middel bij jouw badje ook zo goed helpt. Pas op…werkt verslavend hoor😀

    @Rianne;Hahaha…handig zo’n weblog he? Ik ben benieuwd of jij inderdaad een wit voetje gaat halen😛😀

  27. Jaap zegt:

    heeee Emm! Weer begonnen. WB! Nou niet meteen het achterste van je tong laten zien zeg, want deze genialiteit kan je niet lang volhouden..😛

    Maar leuk! Flash Backs inderdaad! Wij hadden thuis ook van die Biotex singeltjes. Een stukje tekst weet ik nog:

    Wie is de held van de dag?
    Biotex! Biotex!
    da da da da da da dag (jah, hier is de tekst weer weg😦 )
    Biotex! Biotex!

    ehm… erg veel tekst is het niet… de melodie zing ik wel zo uit mijn bol.

  28. Emmelinda zegt:

    Hii laat het Ans niet horen…zit zij er weer de hele dag/nacht mee opgescheept ghehehe😀

    Dank je wel voor je warme welkom! Ik kan het gewoon niet laten. Dat wisten jullie natuurlijk al lang😀.

  29. Belinda zegt:

    Yoh Yoh! Emmelinda is back in Town! Betâh! ;-))

    Ennuh… ja, ja die Biotex ken ik ook! En ook niet alleen maar van de voorwas en de inweek!😉 Ook mijn geboortkanaal had de geest gegeven bij zoveel oerkracht en persgeweld dus ook ik mocht (na nog een kleine nabevalling omdat er 9 hechtingen in moesten *zucht*) met mijn muts in een teiltje Biotex (en ik deed gewoon wat de kraamverzorgster zei want ik was blij dat ik het hele gebeuren uberhaupt had gesurvived!) *smile*

    Zowieso ben je over elke schroom heen (als je die al had) nadat je een kind op de wereld hebt gezet dus dat teiltje Biotex kon d’r ook nog wel bij!😉

    Die Oma’s waren zo gek nog niet vroeger met hun middeltjes!😉

    Fijne avond!

    (super die oude biotex singeltjes!)

  30. rietepietz zegt:

    Ooooooh Emmelinda ! geweldig je bent weer hélemaal op dreef !
    hieperdepiep!!!!!
    fijne avond en liefs van Riet

  31. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Whaahaa prachtig die kreet!

    Maareh…ja dan kan ik me voorstellen dat je graag in de Biotex duikt. Bij mij viel het nog wel mee. De spullen uit de tas halen duurde langer dan het hele hechten.(waren er ook maar twee ofzo). 9 hechtingen…oef *trekt meelevend gezicht* allememaggies..ze was wel een flinke klusser he? hihi😀

    Jaaaa leuk he, die oude dingen. Ben ik dol op😀

    Jij natuurlijk óók een hele fijne avond!

    @Rietepietz;Hahaha ja en nog wel een extralarge log he?
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff voor jou!

  32. Spinnetje zegt:

    Ach ja, de vertrouwde biotex. Thuis nam m’n moeder altijd een ‘tuppertje’ biotex mee op vakantie.
    En het weken ermee ken ik wel (al wordt bij ons op de afdeling ook wel soda gebruikt) maar erin weken na een bevalling, die is nieuw voor mij (of zou de kraamhulp in de war geweest zijn met een zweer….)

    Maar goed, flink blijven weken dan is zijn zweer zo weer over!

    By the way…..fijn dat je er weer bent (vergat ik toch bijna te zeggen!)

  33. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel spinnetje!😀

    Was daar ook niet een vakantiereclame van? Of verwar ik het nou met wipp-express?
    Hihi of de kraamzorg in de war is geweest weet ik niet…ik weet alleen dat ik dat helemaal niet zag zitten. Ja eigenwijs he?😉

    Grinnik…ik hoop inderdaad voor HEM dat ZIJN zweer heeeeel snel over is😀 *doet nog een weesgegroetje*

    Dikke knufff

  34. Miek zegt:

    Wij zweren (!) bij de groene badedas (jeweetwel, die grote flessen)!!! Dat werkt hetzelfde als biotex alleen wordt mijn bad er niet wit van, maar gaat wel geweldig ruiken!

  35. Miek zegt:

    Trouwens, sterkte met die zweer!!!

  36. Emmelinda zegt:

    Jaaaa die ken ik zeker! Die schaf ik binnenkort ook aan. Voor d’rbij ofzo😀😉

    Dank je wel…wanneer ik de moed heb zal ik het hem doorgeven😛

  37. Leejo zegt:

    Hey Emm
    weer terug ik weblogland? hier gaat het redelijk, maar nog niet goed genoeg, ik ben bang dat ik toch een punt ga zetten achter punt.nl, want zo schiet het ook niet op hé.

    dikke knuff meis.

    liefs Leejo

  38. marion zegt:

    mwaaah ik had csi al een ekeertjuh gezien.
    heb je de latheral tigh trainer wel eens geprobeert?
    ikke wle hihi help goed en is lekker actief
    gaaf man uhm vrouw bedoel ik :$

    knufffffffffffffffff

  39. Emmelinda zegt:

    @Leejo;Ai, dat meen je toch niet hoop ik? Dat zou ik sneu vinden. Maar goed, je gezondheid gaat natuurlijk altijd voor. Dat is het allerbelangrijkste. Ik hoop dat het tóch snel stukken beter gaat!

    Knufferdeknufff

    @Marion;Ohhh sjielugggg…herhalen ze dat ook al? Pffff
    Nope, die zie ik wel steeds op tv maar is me toch nog steeds iets te duur. Als ie doet wat ze beloven is het wel een fantastisch ding!

    Knuffff

  40. Zoals je bij mij zie uit de gouden gids kan je een hoop kennis halen hoor, doe ik ook, of je boekje nu groen of geel is moet toch niet uyitmaken.
    Wij staan er toch altijd gekleurd op.

  41. Pasula zegt:

    Ik zweer je dat ik driedubbel genoten heb van je log!!!

    (JUICHT IN STILTE: YEAHHHHHH ZE IS TERWEER!!!!!)

  42. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha gelijk heppie. Daar kan geen kleurenwaaier tegenop😀

    @Pasula;Whahaaa…mooi zo. Dan hoef JIJ niet in de blauwe Biotex😀
    (*glimlacht en leunt tevreden achterover*)

  43. Lette zegt:

    Jazeker bestaat de groene biotex nog. Enne die werkt ook beter bij zweertjes en ontstekingen. Ik snap eerlijk gezegd niet dat er blauw is voorgeschreven.

    Fijn dat je er weer bent.

  44. Emmelinda zegt:

    Thanks Lette😀

    Ik heb ook geen flauw idee waarom de dokter dat voorgeschreven had. De kraamzorg toentertijd was ook al zo kleurenblind😉

  45. Ans zegt:

    In mijn poging van de Biotex liedjes af te komen, borrelen er nu steeds andere reclameliedjes en kreten in mij op. Via retteketet naar beter bed naar de Gruyter (“En beet’re waar en 10 procent, alleen de Gruyter”) Van de regen in de drup dus.

  46. Emmelinda zegt:

    Boehboeh blabla we maken Domo-vla….

    Koning Keizer Admiraal…popla kennen ze allemaal…

    Zo heb je weer een beetje variatie😉

  47. Emmelinda zegt:

    Moet ik ineens denken aan: Het geheim dat je deelt met Sandeman. Maar daar zat geen melodietje bij he?

  48. Ans zegt:

    “Als je haar steeds mooi moet zijn en goed in model
    is er nu de Carmen krulset, weet je wel
    Carmen krulset…….Carmen airbrush…..Carmen krulset, Carmen airbrush dank je wel”
    “Koen Visser, zo gemakkelijk,
    Koen Visser, zo verrukkelijk,
    wanneer je iedereen aan tafel met een feestdiner verrast
    dan staat er van Koen Visser vast een voorraad in uw keukenkast,
    Koen Visser, zo gemakkelijk. Koen Visser kant-en-klaar!”
    Die zijn wel erg oud, maar ik kan ze nog steeds zingen (nou je, ik ben natuurlijk ook niet piep meer). Waarom zijn onzindingen toch vaak makkelijker te onthouden dan belangrijke dingen? En ik denk niet dat Koen Visser nog bestaat. Welterusten (ik val zingend in slaap)

  49. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat vraag ik me ook vaker af. Over die reclame van Sandeman bijvoorbeeld. Wat vond ik die geheimzinnig in z’n cape! Hahaha. Of die zonnige reclames van Bacardi op rolschaatsen. Vond ik zo mooi. Maar vraag me wat ik gisteren gegeten heb en ik moet even goed nadenken😉

    Welterusten voor strakkies!

  50. Youke zegt:

    Dat is ook niet echt mijn merk. Ik herinner mij dat mijn moeder vroeger groene had. Wat zij daar mee deed, geen idee…

  51. aha, de vakantie is voorbij?

    en al meteen aan de grote schoonmaak .. ;-)))

  52. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Gelukkig ze is weer boven water.Lekker op vacantie geweest.?Wij gaan volgende week we blijven gewoon in Nederland.
    Wat een log heb je toch weer neer gezet zeg.Schiterend gewoon.Dat kan alleen maar jij.
    heerlijk om te lezen.
    Emmelinda ik wens je nog een fijne vacantie en ik zie je wel weer.
    Liefs bianca

  53. marion zegt:

    hahah ik kan je garanderen dat ie doet wat ie belooft.
    as je hem besteld krijg je die touwtrek dingen er ook bij ennu
    een soort dieet as je da wil en video band hhahha maar this melig echt waar
    maar je hebt het toch niet nodig😉
    knuffffffffffffffffffffffeeeeeeellllllllllllll hahah
    llieeffs marion

  54. Emmelinda zegt:

    @Youke;Grinnik…ik zou niet eens weten welke spullen mijn moeder in de poetskast had. *bloos*. O ja..glorix. Dat weet ik nog wel. Als kind vond ik het zo superleuk om als eerste naar de wc te gaan als ze net de plee gepoetst had. *zwijgt snel om reputatie netjes te houden*

    @curieuzeneuzemosterdpot;Ssst niet doorvertellen hoor maar ik heb flink gesmokkeld. We hebben na deze week nog een week maar ik hield het niet meer ghehehe😉
    Die grote schoonmaak zullen we maar vergeten. Ben de gebruiksaanwijzing daarvan kwijt ghehehe😛

    @Bianca;Goeiemorgen meissie😀
    Nope we zijn niet echt op vakantie geweest maar met die hete dagen zijn we zoveel mogelijk gaan zwemmen. Er groeien nou ook zwemvliezen tussen mijn tenen hahaha😛
    Yep Nederland is ook een fijn vakantieland! We gaan volgende week nog een paar keer met de trein er op uit. Wie weet wat ik daar voor een logjes van kan maken😉
    Thanks voor je compliment *bloos*, het rolde zomaar uit mijn toetsenbord ghehehe.
    Natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne vakantie! Maak er iets moois van! Ik kom snel weer bij je log kijken oke? Dikke knufff van mij!

    @Marion;Ik heb heeeeeel lang geleden zijn voorloper gekocht maar pfff wat piept en kraakt dat ding. Of zouden het mijn botten zijn? Ghehehe😛
    Bij het Kruidvat heb ik ook van die elastieken gekocht. Ik heb nou spierpijn aan mijn armen hahaha. Watje he? Maar goed, ben nou 5 kilo kwijt *doet vreugdedans*.
    Fijne dag vandaag!Touwtrek ze! hihi.
    Knuffff

  55. Pasula zegt:

    Hahaha Emm, jouw antwoorden op de reacties zijn al logs op zich! (Heeft zich wederom vermaakt hier)

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik…vaak schrijf ik ook wat woorden op om later nog eens iets van te bakken😉

    Ik wens je een heeeeele fijne dag! Dikke knufff

  57. Hoe gaat het met het zweertje of is het nog steeds geen gezellig sfeertje.

    PSSSSSSSSST niet verder vertellen hoor, maar die kleuren had ik er natuurlijk zelf neegelegd je moet iets over hebben voor je log hahahahahahahhahahhh, maar zonder dollen goor gezicht he.
    Nee,…..niet die zweer die kleuren oen.

  58. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat fluister je me toch lieve woordjes in mijn [streep]oor[/streep] log.
    Dat zeg je nou wel…dat het dollen is maar nou ik er eens goed over nadenk zie ik je er best voor aan😛 haha geintjuhh. Ik heb het wel eens op tv gezien. Is inderdaad goor. Hoe het komt dat het later verdwenen is weet ik niet. Daar waar wij aan de Maasplassen gaan zwemmen is het ook wel eens. Een paar dagen later kun je er dan weer gewoon verder dobberen.

    Hoe het met de [sfeer]zweer is? Volgens mij heeft ie het wel naar zijn zin??? Wordt natuurlijk teveel vertroeteld😉

  59. Annemarie zegt:

    Ghehehe, ik ga ook een flesje halen! Kan ik ook wel gebruiken nu *grinnik*

    Weltrusten voor strakkies!

  60. alleen al voor het muziekje wordt een mens naar hier gelokt. :-)))

    ga jij nog maar lekker vakantiëen! 🙂

  61. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Whaahaa wat heb je uitgespookt dan? Ghehehe😛

    Voor jou ook een fijne nachtrust!

    @curieuzeneuzemosterdpot;Hahaha…ja ik ben met dat muziekje een soort van Rattenvanger van Hamelen he?😉

    Goed idee…dan doe ik dat nog effies😀

  62. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Erik😀 Veel leesplezier!😀

  63. Marika zegt:

    Ach wat zielig voor hem…😀 Ik heb ook ooit in de Biotex moeten zitten, gelukkig alleen met mijn teen, ontstoken door ingegroeide nagel. Het werkt wel dat spul! :o)

  64. Emmelinda zegt:

    Oh bah ja, dat is ook zoiets! Gelukkig maar dat het spul geholpen heeft. Ik hoop hier ook op beterschap! Al blijft m’n bad zo natuurlijk wel heeeeeel schoon *krijgt visioenen zoals reclame van moeder die bad schoonmaakt en bezoek krijgt van dochterlief*

  65. marion zegt:

    hahahahhaah jep watjuhhh
    naja ik kan ook niet alles hoor zit nog steeds met me schouder.
    uhm moe gouw gana nu moe werken kusiie
    liefs en dikke knuffffffffffffffffff

  66. Emmelinda zegt:

    Pas maar op, niet overdrijven hihi, die schouder heb je nog langer nodig😀
    Werkze! Ik ga zo feesten want Steffie is jarig😀

    Dikke knufff en veel liefs!

  67. marion zegt:

    oooooooooooooooooooooo van harte gefeliciteerd:P
    zeg ze stiekem haha
    fijne dag meiske allemaal trouwes
    liefs marion

  68. Emmelinda zegt:

    Dank je wel😀. Ik wist dit jaar niks om er een log van te maken. Dan maar niet hihi.
    Thanks, Jij ook een hele fijne dag! Geniet er van!

    Knufffff

  69. Aletta zegt:

    nee, ik heb groene biotex!!
    En ik vond het vreugdedansje juist erg lief!!!!
    ook liefs terug!!

  70. zeg, stoute meid, zomaar weer gaan loggen!?
    zonder dat van te voren aan te geven?

    eerst stoptje je al vrij plotseling
    en nu begin je weer

    naaaahjaaaaaa

    ik bedoel te zeggen: tof dat je er weer betn!

  71. jacqueline zegt:

    nou zo’n dokter wil ik ook. Word hier ook alles weer schoon.

  72. Emmelinda zegt:

    @Aletta;We gaan morgen voor iets anders kijken. Dit duurt me nou wel errug lang. Al verveelt zo’n dagelijks schoon bad natuurlijk noooooit ghehehe😉

    @miss is siepie;Raar mens he? Geen touw aan vast te knopen. En daar moet mijn gezin nou dagelijks mee leven…tis tog wa he?
    Maareh…thanks ennuhhh ik ben blij dat jij er ook weer bij bent😀

    @jacqueline;Ik zal ‘m naar je toesturen oke?😉
    Heerlijk hoor; zo’n schoon bad hahaha

  73. marion zegt:

    enne hoe was de verjaardag????????????
    gheghe nog taart over????????😀😉
    kom je een fijne dag wensen.
    veleliefs en dikkeknuffffffffffff marion

  74. Emmelinda zegt:

    Ze heeft supergenoten. Ze was zo ongelooflijk moe. Van de spanning ook.
    Grinnik…nee van de taart was niks meer overgebleven. Was maar goed ook…het was zo warm in huis dat ie zowat smolt😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag!
    Dikke knufffff

  75. marion zegt:

    haha da heb je goed voor elkaar dan haha
    wens je een zipper weekend
    doei doei liefs en dikke knuffff marion

  76. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zeker weten! Goed geregeld he?😉

    Dan wens ik jou een gulpweekend…hahaha geintjuhhhh!

    Houdoe😀 Dikke knuffff

  77. Yvonne zegt:

    Ik zweer het: ik heb al acht dagen niet gezien dat je weer begonnen bent met loggen *smeert de biotex in ogen*. Au.

  78. Emmelinda zegt:

    Heb je mijn dreigmail niet ontvangen dan? Ghehehe😛 Geintjuhhhh, ga nou niet je mailbox doorspitten😉

    *geeft badedas om ogen schoon te spoelen*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

