Limerick

Photobucket - Video and Image Hosting

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Emmelinda zegt:

    Voor toelichting op deze limerick; klik op limerick zelf πŸ˜‰

  2. Annemarie zegt:

    Whaha πŸ˜€ Geweldig!!! *grinnik*

    Erg leuk gemaakt!

    Kniefs!!!! (oeh die uitspraak heb ik gemist! ;))

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks :D. Even kijken of ik de boel gewoon in het midden krijg zoals vanouds. πŸ˜‰

    Hahaha ja da’s lang geleden he? Kniefs!!!

  4. Annemarie zegt:

    center en /center tussen die haakjes zetten! πŸ™‚

  5. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat wist ik wel. Doet ie in het venster uitstekend. Alleen niet op de log πŸ˜‰

  6. Annemarie zegt:

    Ghehe moet je beter je best doen πŸ˜‰ Hihi, bij werkte t ook es niet… Op de 1 of andere manier toch goed gekregen, maar vraag me niet hoe.
    Zit nog met me hoofd in vakantiesferen! En heb zin in morgenaaf.. Eindelijk weer langer bij sebas! En alleen met m.. Want op t werk een kwartiertje.. is ook niet zoveel;)

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…misschien moet ik het beheerdersscherm netjes behandelen? Zou het dat zijn? Ghehehe. Gek he, ik heb het idd ook al eens eerder gehad. Toen heb ik de boel opnieuw geplaatst geleuf ik??? Ofzoiets. Kweetnietmeer.

    Ja dat kan ik me reuzegoed voorstellen! Maar ik begrijp ook heel goed dat je naar Sebas verlangt! Tis ook alweer zo’n tijd geleden he? Geniet er dan maar lekker van als je ‘m weer ziet πŸ˜€

  8. Annemarie zegt:

    Pohhh echt wel! wel 3 week dan!! *grinnik*
    1 probleempje;) maandelijks probleempje.. Voor hem meer dan voor mij *grinnik* Whahahahahahaha

    Sorry ikke is melig!
    Ik ga er zeker van genieten! Welkom voel ik me er in elk geval! Vaderfiguur is weer trug.. 1e wat die vroeg toen ik hem gister weer zag; Kom je dit weekend ook naar ons huis in haren?
    *ik lag dubbel*

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die tijd halen jullie wel weer in. Of hoe zat het alweer met die echte kapiteinen? πŸ˜› ghehehe

    Hahaha wist je nog wat uit te brengen toen je uitgelachen was?

  10. Ans zegt:

    De patient is dus niet alleen aan ’t kreunen tijdens de behandeling, maar ook achteraf van de rekening. Das 2 x au!Die tandartsen hebben dat natuurlijk ook hard nodig, die verdienden amper droog brood toch?!?!?!?

  11. Annemarie zegt:

    Ehh zoiets? Sebas die moest ook lachen… Zijn er verder niet echt op ingegaan! Verheugd zich nu al op morgen!! Die vent is zooo kicken!! πŸ˜€ (sebas is leuker!)

  12. Emmelinda zegt:

    @Ans;Ja heb je de huizen van die arme tandartsen wel eens gezien? Dat is toch een ellende! Daar willen we toch niet mee ruilen he? πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hihi kom je morgen bij Sebas, zit hij dan ook daar hahaha πŸ˜›

  14. Annemarie zegt:

    Haha zeker weten! Woont per slot van rekening in hetzelfde huis.. Denk alleen wel dat sebas en ik nu sneller naar zijn kamer gaan of een ommetje gaan lopen.. Tenslotte heb ik hem een hoop te vertellen… πŸ™‚

    Maar goed, ik ga slapen! πŸ™‚

    Kniefs en weltrusten!
    Tot zondag! (lees me log er maar op na:P je weet waar ik zit *verliefde grijns*)

  15. Emmelinda zegt:

    Of plaatjes draaien, net zoals vroeger (oma vertelt hahaha :P) πŸ˜‰ Doe je wandelschoenen maar aan dan als je een ommetje moet maken om alles te vertellen ghehehe πŸ˜‰

    Slaap lekker, droom maar lekker over hem! Tot zondag! Ik zal straks ff op je log neuzen πŸ˜€ *geniet van verliefde grijns*

    Kniefsssss

  16. Pasula zegt:

    Geweldig geschreven Emmelinda! Die limericks van jou, ja daar moet je echt eens iets mee doen, boek maken ofzo. X

  17. Natazz zegt:

    Ik krijg spontaan pijn in mijn mond. Geweldige limerick weer Em, je bent een kampioentje. hihi.

  18. Youke zegt:

    Leuke limmerick. Ik moet ook weer eens naar die man…

  19. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    dat is een hele goeie limmerick.
    leuk hΓ© hoe ik jou heb voorgesteld.
    Maar op mijn site heb ik weer je oude naam terug gegeven hoor.Is het bij jullie ook zo erg geweest gisteren met al die hoos buien.Bij ons wel hoor we stonden met onze enkels in het water.Leuk hΓ© regen dus niet.Ik moest gewoon handdoeken vor de voordeur doen en de keukendeur.ik heb er foto’s van gemaakt ze staan op de site.
    Emmelinda ik wens je een fijne dag.
    Liefs en een knuf bianca

  20. remco zegt:

    Zoals Ans zegt kreunen bij de tandarts en kreunen bij de rekening maar volgens mij mis je toch het genot.
    das echt t zelfde als genaaid worden zonder erbij te zijn πŸ˜›

  21. emmaly zegt:

    ow jee een limerick over een tandarts haha.. je heb toch geen last van je smoeltje he??

    Liefs en een dikke knuffie

  22. Belinda zegt:

    Ja die tandartsen weten heel goed hoe ze een rekening op moeten stellen! Volgens mij kunnen ze dat nog beter dan patienten op de juiste manier behandelen!

    Leuke limmerick!

  23. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Hihi dank je wel πŸ˜€ Ssst, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen (is nu wel te doen, deze zijn net nieuw en stinken nog niet, ghehehe). Ik zou willen dat ik het lef ervoor had. Misschien later, als ik groot ben??? πŸ˜‰
    Dikke knuffff!

    @Natazz;Ohhhh wat LIEF! Dank je wel :D. *geeft paracetadinges voor pijn in mond* πŸ˜‰

    @Youke;Thanks :D. Ikke ook. Maar nu ga ik hem toch met andere ogen bekijken (*schrijft op lijstje:”bezoek aan oogarts”*)

    @Bianca;Goeiemiddag meissie πŸ˜€
    Ja dat vond ik echt een leuk idee en zoals je het had beschreven was ook super.
    Gisteren? Het heeft wel geregend maar het viel wel mee, eerder deze week bleef het hozen inderdaad. Gelukkig dat het niet binnengeregend is ofzo. Heb jij nou schade binnen of valt het wel mee?
    Ik zal strakkies komen kijken naar je foto’s!
    Dan wens ik je een hele fijne en vooral droge dag vandaag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Remco;Whoeehaa…nou hou ik het niet meer *slaat dubbel van de lach*. Tjemig…dat was op zich al een mooie log geweest. Daar weet ik ff niks op te zeggen om te (proberen) overtreffen. Geweldig! πŸ˜€

    @Emmaly;Hahaha, nee gelukkig niet *klopt snel af*. Ik las dat bericht en moest er ineens aan denken (aan die kroon op zijn werk). Hoe is het nu met jouw tandartsavontuur? Ben je nou van alle pijn af meis? Ik hoop het in ieder geval wel!
    Dikke knufff van mij πŸ˜€

    @Belinda;Thanks πŸ˜€ Weet je wat ik altijd zo dubbel vind…we weten van dat hele vak geen bal. Wanneer hij het nodig vind om dit of dat te doen laten we dat ook toepassen terwijl we niet eens weten of het echt nodig is of goedkoper kan. Dat krijgt een kapper niet klaar. Toch? Tenminste…meestal niet. Als het daar fout gefΓΆhnd is weten we dat meteen. En als de prijzen niet kloppen hebben we dat gezien op de prijslijst. Vreemde bizz om je in te verdiepen, het tandartsvak πŸ˜€ πŸ˜‰

  24. marion zegt:

    ja hahah wa zal ik er us van zeggen
    supppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrr

  25. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel..jij mag vaker iets zeggen πŸ˜‰

  26. Pasula zegt:

    Het lef??????

    NEEEEEEEEEEEEEE, geef maar hier die limericks, ik stap naar een uitgever en geef het uit. Isse simple…. (10% van de winst is genoeg hoor gnagna) πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het lef πŸ˜‰

    Deal…ga je er van uit dat er een verkocht wordt dan? Hahaha πŸ˜›

  28. emmaly zegt:

    Hai

    Nou gelukkig maar dat je geen pijn heb in je bekkie….ikke ben nu helemaal pijnloos geweldig he…alles is er nu uit..een aantal weekjes..geleden alweer maar wou je het wel vertellen maar toen kreeg ik het logje voor me dat je ermee stopte dus heb het toen maar niet gezegt….Maar gelukkig blijf je en daar ben ik blij om πŸ˜‰

  29. Pasula zegt:

    Ik weet het wel zeker Emmelinda, promotie doet een hoop, hahahaha, nee goede wijn verkoopt zichzelf dus πŸ˜‰

  30. remco zegt:

    *maakt rondedans schiet vuurwerk af * YESSSSSSSSSSSSSSS HEB EMMELINDA STIL GEKREGEN
    *gaat gelijk feestvieren zet confettikanonnen in stelling en schiet ze af *

  31. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Yep, kan ik me voorstellen. Gelukkig weet ik nu dat je geen pijn meer hebt. ooooh wat vind ik dat heerlijk voor je! Echt geweldig πŸ˜€
    Dikke knuffff

    @Pasula;Grinnik…ik heb mijn eigen marketingmethode *scherpt mes uit keukenla*…dat werkt ook vast heel goed hahaha πŸ˜›

    @Remco;Hahaha ik zou de krant bellen. IS een wereldwonder hahaha πŸ˜‰

    *zet Stef snel voor confettikanonnen en zoekt dekking achter bankstel* (oeps…geeft dat vlekken, die confetti? Whahaa :P)

  32. Jaap zegt:

    Emm, ijzersterk! of eh… meer een gouden (kroon) logje! *duim omhoog*

  33. Emmelinda zegt:

    Thanks Japie πŸ˜€
    Grinnik…die met dat ijzer onthou ik…die komt misschien nog wel een keer van pas bij een tandarts die iets uitvreet met beugels (of een dokter..kan ook, ghehehe)

  34. Nou je wordt bedankt hoor met deze limerick begon net dat zeurende gevoel even te vergeten, maar ja nu is het er weer.
    Begin van de week duvelde mijn vulling eruit en mijn tandarts is van het geld van die en eerdere vullingen ergens op de wereld aan het bruinbakken.
    Moet dus nog tot minstens maandag wachten voor hij terug is om de volgende KROON op zijn werk te zetten.

  35. Dinie zegt:

    Hij is weer GOED :D:D:D!!!

    En ik merk dat er ondanks jouw afwezigheid geen fans zijn afgetaaid πŸ˜‰

  36. Marika zegt:

    Leuke limerick! ;o) Stelletje oplichters die tandartsen, nou ja blijkbaar niet allemaal maar hoe kom je daar achter hè? :-/

  37. Aletta zegt:

    Hihihihihi, je bent er weer!!!!! Is weer een goeie!!
    Liefs Aletta.

  38. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;He jasses, sollie dat was niet de bedoeling. Schrijf ik wel weer een log over luizen πŸ˜‰
    Pfff dan weet je weer waar je maandag je ouwe sok met inhoud (nee geen tenenkaas) naartoe kunt brengen! 😦

    @Dinie;Dank je wel πŸ˜€
    Grinnik…maar heb jij dan niet mijn mailing met dreigbrief ontvangen??? hahaha geintjuhhh πŸ˜›

    @Marika;Thanks! πŸ˜€ Yep dat is echt een probleem. Wie weet wat er ook echt nodig is wat ze in je mond renoveren? En of dat niet op een goedkopere manier kan. Soms is het maar goed dat we niet alles weten he? *sjugt*

    @Aletta;Jaaaa helemaal πŸ˜€ hihi
    Dank je wel πŸ˜€
    Dikke knufff voor jou!

    @curieuzeneuzemosterdpot; Met een breezer ananas? Hahaha geintjuuuuh. Maar even zonder gekheid; Dank je wel πŸ˜€

  39. Ik had eigenlijk de primeur van de delicatesse voor jou gereserveerd.

  40. emmaly zegt:

    Hai emm

    ik kom je even een heeel fijn weekend wensen πŸ™‚

    Dikke knuffff

  41. Natas1970 zegt:

    Heeeeeeeeeeeee, you is weer back!!! Ben net terug van vakantie en ga als eerste even bij jou checken…(nu niet naast je schoenen gaan lopen hΓ¨) en wat zie ik?? Nieuwe logjes!! Wat ik ga doen aan logdinges weet ik nog niet, maar hier blijf ik op bezoek komen hoor. Alles goed verder???

  42. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;*slijpt tanden scherp en staat klaar om geroepen te worden* πŸ˜‰

    @Emmaly;Haaai πŸ˜€
    En ik wil natuurlijk niet achterblijven en jou ook een heel fijn weekend wensen!Maak er iets leuks van!
    Dikke knuffff

    @Natas1970;Heeeeeeej meissie! Haai vakantieganger! Alles naar wens geweest? Veel plezier gehad en lekker uitgerust?

    Yep, ik ben r weer. Kan het niet laten he? Al die verhalen in mijn hoofd…kan ik hier beter opgooien he? Jullie mee lastig vallen enzo πŸ˜› ghehehe.
    Wat lief dat je hier als eerste kwam tsjekken. Eigenlijk is het wel handig als ik nu naast mijn schoenen ga lopen. Ze zijn namelijk nog nieuw dus hoeft niemand zijn neus dicht te knijpen ghehehe

    Yep ik begrijp dat je zit te dubben. Loggen blijft leuk maar de omgeving moet ook helemaal naar je zin zijn he? Misschien is punt.nl wel iets voor je?
    In ieder geval ben ik blij dat je op bezoek blijft komen. Je bent van harte welkom, maar dat wist je wel πŸ˜‰

    Yep, hier is alles goed. Heerlijk zelfs.

    Geniet maar lekker na van je vakantie! Dikke knuffff

  43. Lette zegt:

    Ik heb ook heel wat tandartsbezoekjes in het verschiet. Ben blij dat dat niet in Lekkerkerk is. Haha!

  44. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik wil je niet ongerust maken hoor maareh…dit was zo maar een plaatsnaam om te rijmen πŸ˜‰ Al kan het best zijn dat daar ook een hele slimme tandarts zit πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

