En wéér een limerick

Photobucket - Video and Image Hosting

De ziel van een Soduko-speler te BeesdWas nog niet voorbij de hemelpoort geweest.
Petrus vond het gegoochel met getallennamelijk niks voor een vent met ballen

Hij had dus duidelijk last van een hokjesgeest

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op En wéér een limerick

  1. Jaap zegt:

    ach, Petrus heeft gelijk: een vent met ballen kan zich toch beter met Lingo bezig houden? 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa mijn idee! Of met kerstballen??

  3. Annemarie zegt:

    Ghehe, goh waarom zie ik nu mijn oom (of neef) uit beesd voor me *grinnik*

    Fijne avond!

    Ennuh.. zo erg put ik sebas niet uit hoor! Dat doet ie zelf!!! Ozo!

  4. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa heb je daar écht een? Is het ook een soduko-liefhebber? Ghehehe

    Jaja dat zeggen ze allemaal 😛 *grinnikt*

    Fijne avond! Hoe was de cursus? Vermoeiend? Kniefs!

  5. Annemarie zegt:

    Whaha dat weet ik dan weer niet… Maar familie woont er zeker! 4 stuks, whahaha!

    Nou dat is toch zo? Ik had nergens last van:P Behalve dan dat ik chagrijnig werd omdattie savonds alweer in slaap viel… en ik totaal nie tmoe was:P

    Maarre, die cursus was wel ok! Helaas benauwd enzo.. dus best wel koppijn:(
    Ga nu ff eten maken!
    Kniefs!!:)

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nog maar even natellen dan of ze er nog alle vier zijn (zie limerick ;))

    Dat is zonde van de tijd. Oke, hij zal wel écht moe geweest zijn. Zulke kostbare tijd gaat ie vast niet zo maar verspillen nietwaar?

    Yep dat geloof ik. Daar krijg je ook koppijn van! Na het eten ff een dutje doen? Misschien knap je er van op? Ik ga ook koken zo meteen! Kniefs!!!

  7. Natazz zegt:

    Hij is weer super, volgens mij schut jij ze echt uit je mouw. *gniffel*

  8. Emmelinda zegt:

    Was nu een makkie, met die korte mouwtjes ghehehe 😉

    Maareh…dankjewel 😀

  9. remco zegt:

    ik zalmpetrus ff wat sudoku boekjes opsturen dan komt hij er wel achter dat het ook voor mannen met ballen is mits ze over gezond verstand en logisch kunnen denken 😛

  10. Emmelinda zegt:

    Hij is gewoon jaloers! Hij is nog niet verder gekomen dan een soort van deurwaarder. Ik vrees dat die Sodukoboekjes meteen retour komen. Ongebruikt 😉

  11. Ans zegt:

    Uhhhh, mag ik daar uit opmaken dat een sudokupuzzelaar langer leeft? Dan koop ik nog maar een boekje, joepie!!!! Of…….moet ie naar de hel? Jesses. Hij kan toch moeilijk voor die hemelpoort blijven wachten, dus één van de twee zal het toch zijn.
    En ik eet gewoon met als ieder ander hoor, dat hoorde zo, net als met rechts een hand geven. Maar brood smeren doe ik dan toch stiekem even snel links, haha, anders wordt het zo’n geknoei. Maar het is wel vervelend dat heel veel dingen voor rechtshandigen is gemaakt, de meest simpele dingen zijn voor mij onhandig, bijv. een juslepel, schenk maar eens met links door het tuitje, probeer het maar eens, lachen hoor! Sommige dingen wennen wel, je móét gewoon wel een beetje handig met rechts worden, anders wordt het erg lastig, maar andere dingen wennen nooit! Om bij puzzelen te blijven….heel vaak staat bij puzzels de omschrijving links, dus moet ik steeds onder mijn hand de omschrijving zoeken, dat vind ik onhandig! Zo genoeg geklaagd voor vandaag!!! Fijne avond…..groeten, Ans

  12. rietepietz zegt:

    Hokjes of niet , Emmelinda is nog steeds een kei in Limericks .

    Een oververmoeid vrouwtje in log-land
    zat een zomerlang vast op haar slaap stand
    haar inspiratie was geblust
    vuur is voor loggers een must
    maar gelukkig dat ze nu weer echt los brandt

    lieve groetjes ,Riet

  13. Emmelinda zegt:

    @Ans;Grinnik…of een puzzelaar blijft nog lang als soort van entiteit spoken 😉
    Gek he, daar sta ik eigenlijk maar zelden bij stil. Heb jij ook last van het nummerpad op je toetsenbord? Of gebruik je die zelden. Kan natuurlijk ook. Goh eigenlijk zijn er best veel dingen waar je dan mee stuntelt in het begin he? Ik ga er toch eens op letten 😉
    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne avond! Knuffff

    @Rietepietz;Hihi, dank je wel Riet.

    Ik vind die van jou fantastisch! vuur-brand(t)…jaaaa geweldig! 😀

    Dikke knuffff

  14. Ik blijf ze knap vinden die limericks.
    Heb nu kiespijn, of nee eigenlijk geen kies meer pijn.hahahahahh

  15. Ans zegt:

    Volgens mijn bescheiden mening heb ik op mijn laptop geen nummerpad, dus dat is geen probleem. Maar ik denk dat dat toch niet zo lastig zou zijn, met typen gebruik ik natuurlijk toch al twee handen. Wel lastig is als ik met mijn laptopmuis wil tekenen, dat doe ik dan maar rechts, anders gaat het niet, maar ik moet eens zo’n tekending hebben, dat lijkt mij toch een stuk handiger dan met mijn vingers tekenen. Maar als iemand tegen mij zegt dat ik twee rechterhanden heb (zeggen ze niet zo vaak hoor), dan denk ik altijd dat dat wel heel lastig zou zijn, ik heb liever twee linkerhanden.

  16. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Thanks. Vaak komen ze vanzelf omdat ik een andere betekenis van een woord meteen voor me zie 😉 Dan nog even goochelen met woorden en klaar.

    Ach jeetje toch, was je vandaag naar de tandarts geweest? Heeft die beul je kies getrokken? *aait Emile over bol*

    @Ans;Oh hahaha…da’s waar ook. Ik ging er niet van uit dat je een laptop had 😉 Stom natuurlijk want waarom niet. Waarschijnlijk omdat ik zelf een pc heb 😉
    Grinnik…ik heb eens met zo’n tekending gewerkt. Leek me van tevoren geweldig omdat je nogal een vaste hand moet hebben met de muis om te tekenen. Helaas was het niks voor mij. Dus misschien is het inderdaad perfekt voor jou 😉

  17. Na die aai over mijn bolletje gaat het alweer een stuk beter.
    Ik denk dat die vette letters te maken hebben met die plaatjes, want ze zitten elke keer in de buurt van de plaatjes en zijn niet kleiner te krijgen.

  18. Pasula zegt:

    hahahahohohokjesgeest, ik vind ‘m top!!! Mag ik???? (naar die uitgever toe!!!)

  19. hahahaaa, jij bent in geen hokje te duwen.

    tenzij dat van schitterende limericks maken! :-)))

  20. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Dacht ik wel…is een soort van magic touch 😉

    Is er op je log via het beheerdersscherm ook iets te zien van html-codes? Misschien dat daar te ontdekken is wat er gebeurd is??

    @Pasula;Hahaha thanks :D. *roept Pasula terug* Ho wacht even…niet zo snel. Ik heb nu nog maar materiaal voor een miniboekje. Even wachten…dan kan ik misschien een paperback vullen 😉 Ghehehe

    @curieuzeneuzemosterdpot;Whaahaa dank je wel, dat is lief van je. Jij mag blijven 😀 😉

  21. Nee, ben eruit het lag aan de plaatjes.
    En kan merken dat ik de hele middag geslapen heb en door de aai de pijn weg is , ben nu mijn bed niet in te branden.hahhahhahh

  22. Youke zegt:

    Hij is leuk! Als hij sudoku eenmaaal doorheeft zul je zien dat ie ook verslaafd zal raken aan dat puzzeltje

  23. Miek zegt:

    Goed gedaan!!!! Maar het is en blijft een heerlijke puzzel!

  24. diaryonline zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Heb je stroom storing gehad.ik las het op teletekst.Waar teletekst tochh niet goed voor is.Daarom laat ik Ad er niet aan beginnen.Dat sudoko gedoe.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs en knuffffffffffffffies van diary

  25. Rianne zegt:

    Knap!
    Nooit geweten dat Petrus wel een vent met ballen was trouwens…

  26. Belinda zegt:

    Hij is weer super! Je zou er echt een bundeltje van moeten maken (als je er natuurlijk genoeg hebt!). Je bent er goed in!!

  27. Marika zegt:

    Hij is weer leuk! Moet bekennen dat ik nog nooit een poging gewaagd heb om zo’n sodeju ehh sudoku ehh soduko…whatever puzzel op te lossen. Rekenen en puzzelen vind ik niet zo’n leuke combinatie. kan nog steeds niet rekenen *hehehe*

  28. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Gelukkig maar dat je het probleem gevonden hebt, anders blijf je zo zoeken he? 😉

    Grinnik…ik zal volgende keer iets minder zacht aaien, misschien maakt dat verschil? Alhoewel…laten we maar hopen op géén volgende keer. Da’s beter! 😀

    @Youke;Dat denk ik dus ook want het is zo leuk om te doen 😀

    @Miek;Ja echt he? Ik had er pas geleden bijna een abo op de veroncia-gids voor genomen. Daar kreeg je een sudoku-gameboyachtig ding hahaha. Die zijn trouwens ook los te koop. 😉

    @Diaryonline;Ikke niet weten eigenlijk. Misschien de rest van de stad behalve wij, ghehehe. We waren vanmorgen om half 8 al op pad gegaan. De videoklok staat ook niet te knipperen dus of het hier ook geweest is? Ik zal straks eens kijken of er iets over te vinden is 😉
    Fijne avond!
    Veel liefs en een dikke knuffff

    @Rianne;Hij durft in ieder geval wel he? Zo maar de toegang weigeren…tsss 😉

    @Belinda;Hihi dank je wel :D. Ik ga voor een paperback. Dus nog even doorlimericken. Of ik moet een groot lettertiep uitzoeken…dan krijg ik wel wat bladzijdes vol ghehehe 😀

    @Marika;Thanks 😀 Whaahaa Sodeju! Goed verzonnen!
    Gek he, ik kan ook nog steeds niet rekenen en leuk vind ik rekenen ook niet maar op de een of andere manier kan ik me wel tot zo’n puzzel zetten. Ik heb ‘m ook online gespeeld. Hoef ik niet zoveel te gummen hihi 😉

  29. Wil jij mijn hond niet van die rare tips geven hahahahahh.
    Eerdaags ben ik jarig en staat hij misschien met een spinnewiel in zijn bek te kwispelen voor mijn bed.
    Zit ik de hele winter truien te breien van het gesponnen garen haahhahahahahahahah, en ik kan helemaal niet breien.

  30. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je kunt het spinnewiel nog altijd ritueel verbranden of er een vreugdevuurtje van maken ghehehe. Zo lang je je er maar niet aan prikt want pfff we weten allebei wat er dan gebeurt he? 😉

  31. Yvonne zegt:

    Ik heb daar wel last van! Maar ik haat Sudoku. Ik heb altijd al een hekel aan rekenen (lees: cijfers) gehad trouwens.

  32. Emmelinda zegt:

    Yep ikke ook. Gelukkig heb ik het niet vaak nodig. Toch wel handig zo’n gat in je hand; hoef je het niet te tellen…het valt er toch zo doorheen 😛

  33. Lette zegt:

    Hij is weer erg leuk.

  34. Emmelinda zegt:

    Dank je wel, Lette 😀

  35. NiQui zegt:

    Ja! Hij is echt leuk hoor!
    En in de vakantie heb ik er eens tijd voor genomen om dat Sudoku’en onder de knie te krijgen. En weet je wat…stiekem best leuk hoor! 😉 (lees:nog net niet verslaafd)

  36. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Jaaaa ongelooflijk he? Steeds toch maar weer het boekje op schoot leggen en nog “eventjes” puzzelen. *negeert verslaving*

  37. Marieke zegt:

    Geniaal!! Schud je die zelf uit je mouw?

  38. Emmelinda zegt:

    Dank je wel 😀 *Kijkt trots* Yep, die heb ik helemaal zelf verzonnen 😉

  39. Dinie zegt:

    Hij is weer helemmal …Emmelinda…. 😀

  40. Dinie zegt:

    En ik mis die smileys vooral hier 😉

  41. Emmelinda zegt:

    Dank je wel 😀 *smile*

    Ja pfff…dat went gewoon nooit! Die wil ik echt graag terug! 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

