Groet aan (evt.) Japanse lezer

Photobucket - Video and Image Hosting

I锯一个记录片关于游牧,

罗伯特连同影片耕犁和构成寻找他们。 在他们梳了周围之后他们知道I锯一个记录片关于游牧人I锯一个记录片关于游牧人片耕犁和构成寻找片耕犁和构成寻找 罗伯特 (是那影片耕犁和构成寻找, 影片耕犁和构成寻找!). 特连同影片耕犁和构成寻找他 *了周围之后他们知道I锯, 和构成寻找 罗伯特*.

和构成寻找 罗伯特人片耕犁和构成寻找片耕犁和构成寻找 游牧人片耕犁和构成寻找片 (游牧人游牧人片耕犁和构成寻找片) !!!! 游牧人片耕犁和构成寻找片*……….

……….构成寻找片犁构成寻找片犁

*游牧人片耕犁和构成寻找片游牧人片耕犁和构成寻找片犁和构成寻找游牧人片耕犁和构成寻找片犁找片游牧人片耕犁和构成寻找片犁和构成寻找, 找片游牧人片耕犁和构成寻找片犁和构成寻找犁和构成寻找片犁构成寻找片犁

Noot van Emmelinda voor weblogvriendjes:

Natuurlijk ken ik geen woord Japans. Een paar letters van internet jatten nemen, door elkaar husselen en klaar is Klara Emmelinda.

Wees dus voorzichtig met hardop voorlezen want ik stel me niet aansprakelijk voor de gevolgen wanneer dit een stukje uit een toverspreuk voor ’n monsterachtig huisdier zou zijn. *krabt aan schubben, slaat met drakenstaart, klappert met vlijmscherpe kaken, blaast vuur uit neus en gromt luid*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Groet aan (evt.) Japanse lezer

  1. Spinnetje zegt:

    Een draak, dat zou zoonlief geweldig vinden. Manlief heeft ook ooit een Japanse tekst op z’n log gezet, een bestaande tekst, maar tot nu toe geen enkele reactie van een Japanner. Helaas, vind manlief!

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…snel hardop voorlezen dus! Alhoewel…zoonlief slaapt nu vast en daarbij weet ik niet of draakjes heerlijke ontbijtjes kunnen verzorgen en goed kunnen troosten??? 😉

    Wie weet, misschien komt het nog wel eens. Heeft hij een teller op die log? Misschien komen ze wel kijken? Is ook al leuk om te zien of ze er wel op af komen???

  3. Annemarie zegt:

    Waargh.. Ik wil t lezen! Wat bedoel je nou dan! 😛
    Ik is nieuwsgierig!!! Hihihi

    Kniefs!!!:D

  4. Spinnetje zegt:

    Zoonlief stond vanmiddag met een playmobil draak a 22 euro in z’n handen. Helaas -voor hem- zwichtte ik niet voor een paar zielig kijkende vragende ogen.
    En net even nagevraagd, manlief houdt wel van lijstjes en kon me vertellen dat er 24 kijkers uit Japan langsgeweest zijn maar zeer zwijgzaam weer zijn vertrokken.

  5. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Whaahaa…wees gerust. Of juist niet *krabt zich achter oor*. Ik zag net op internet wel enkele vertaalmachines. Misschien weten die er raad mee hahaha 😉

    Slaap lekker! *knifes* —-> hahaha kijk nou toch…pfffff *KNIEFS*

  6. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Ooooh PLAYMOBIL! *straalt* en jij hebt geweigerd? Ongelooflijk 😛 Hahaha geintjuhh…al vind ik dat spul nog steeds te gek. Jammer dat mijn kids er niks meer mee doen. *gromt gevaarlijk*

    Balen zeg! Wel leuk dat ze zijn site wisten te vinden maar zeer jammer dat ze er niks onder wisten te zetten. Misschien omdat ze niet wisten wat “reageer” betekent???

  7. Spinnetje zegt:

    Manlief ligt nu helemaal dubbel en begrijpt ineens waarom er geen kip…eh japanner gereagreed heeft en zit hier gelijk te verzinnen hoe dit op te lossen.
    Heb net je tekst vertaald met een vetaalmachine….je wilt niet weten wat je geschreven hebt..hihihi…

  8. Annemarie zegt:

    Whaha, hij kwam over!!! 😀 Hihi:)

    Neuh ik laat m wel hangen! *grinnik*

    Weltrusten, groetjes aan Marc en de kids!

    KNIEFS!!! (hij blijft goed klinken!!!:D)

  9. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Whaahaa…misschien door een regeltje onder het stukje te zetten dat REAGEREN een berichtje achterlaten is?? 😉 *grinnikt*

    Giechel…ik heb toch niemand beledigd hoop ik? Ghehehe. Ik had namelijk een log van mij op een vertaalsite gegooid en er een stukje uit genomen en daar weer een stukje tegenaangeplakt enzo hahaha 😉

  10. Ik waag me er niet aan dit hardop te lezen voor ik het weet staan 1000 spinnewielen hahhaha.
    Trouwens hill vond het toch wel interessant worden dat spinnewiel vooral dat prikken is toch een beetje rust van 100 jaar en dan waker gekust worden door een prins.hahahahahahh

  11. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Grinnik… 😉
    Grinnik…oooh nou wilde ik toch iets zeggen op dat laten hangen maar laat ik me maar netjes houden 😛 ghehehe

    Zal ik doen!Mag jij de groetjes aan Sebas doen (al weet ie misschien niet eens wie ik ben hahaha)

    Welterusten (nou inderdaad…laatst had ik ook knikke dufff…blijft ook leuk)

  12. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Whoehaa…scheelt wel weer slepen voor Lobbes he? 😉

    Grinnik…dan hoop ik wel dat die prins frisse adem heeft ghehehe

  13. Spinnetje zegt:

    Nee hoor, het zijn voornamelijk losse woorden met hier en daar een onbegrijpelijk zinnetje zoals “the same shadow one farming japan ploy harmony” What zal een japanner daar nu van denken….zie het gezicht al helemaal voor me,hihihi

    Maarre, ik ga een deurtje verder, mag over een paar uurtjes weer aan den arbeid en dat betekent zoonlief om 07.00 uur afleveren bij m’n moeder!

  14. Emmelinda zegt:

    Whoehaa…het is jammer dat ik er morgen..euh vandaag al…niet ben. Anders was ik die teller in de gaten gaan houden, zeker weten. Eens kijken of er reacties op komen ghehehe.

    Slaap lekker Spinnetje, we moeten rond die tijd ook op om op stap te gaan.
    Werkze morgen (straks) en tot een volgende keer! Knufff

  15. Annemarie zegt:

    He, he, he! We houden het netjes he! 😉
    Ennuh als ik sebas nou nog meer groeten ga doen van mensen.. Dan heeft ie t helemaal nie tmeer *grinnik*
    hij is beetje ehmm jaloers… want ik ga zondag met een vriend (exvriend…) naar de bios… Vind ie niet zo leuk.. hij is bang dat hij niet de enige is voor mij..
    Hmmm hoe ga ik dit goed uitleggen?…

  16. Ans zegt:

    En ik maar denken dat het Chinees was, nou ja, ik heb nooit een talenknobbel gehad. Toch word ik heel nieuwsgierig van dit soort dingen, ik wil weten wat er staat!!!!

  17. Marika zegt:

    Volgens mij heb ik dat lettertype/taal niet, ik zie alleen maar blokjes. Kijk dit zie ik dus. :o)

  18. Pasula zegt:

    Bedankt voor je lieve wens, tja ik snap dat je het in een taal doet die een groot deel van de bevolking wel kan lezen, het zou toch jammer zijn als al jouw geheime recepten verloren zouden gaan.
    Ik snap alleen niet dat je eerst zegt dat ik zo lief ben en daarna zeg je dat ik in een stoofpot moet…nou ja vrije vertaling natuurlijk. 😉

  19. Youke zegt:

    Ik zie jammer genoeg ook alleen maar blokjes 😦

  20. Natazz zegt:

    Krijg gelijk vechtneigingen.

    En er staat dat je 3 kilo rijst, 5 halve kippen, 1 dooie kat en 2 uitjes moet meenemen uit de winkel.

    Wat zouden ze eigenlijk eten?

  21. Elmo zegt:

    Skratta!
    (zweeds)

  22. remco zegt:

    @Marika in windows kan je andere talen instellen klik op configuratiescherm dan landinstellingen en dan geavenceerd daar kan je iedere taal die je maar wilt aanvinken succes

  23. remco zegt:

    @Emmelinda 犁和构成寻人片耕犁和构成寻找片 (游牧人 人片耕犁和构成寻找片犁和构成寻
    记录片关于游牧人片

    😛

  24. Miek zegt:

    Is wel link hoor Emm, wie weet waar je ze nu allemaal voor uitmaakt! Krijg je een hele delegatie Chinese krijgers op de stoep!! :o))

  25. Yvonne zegt:

    流言飛語
    りゅうげんひご

  26. Yvonne zegt:

    Dat betekent: valse geruchten, want dat zijn het natuurlijk gewoon.

  27. Belinda zegt:

    En hebbie al reacties gekregen van die enkele japanner die ook de husseling van de letters nog begrijpt? 😉

  28. Rianne zegt:

    Geweldige uitvinding he?
    Zo heb ik ooit een keer op MSN iemand wijs gemaakt dat ik echt heel erg goed Frans kende…

  29. Leonie zegt:

    Haahhhaaa..misschien is het wel een heel mooi verhaaltje geworden …een echt sprookje…wie weet! Groetjes en een fijne dag verder…doeidoei, Leonie

  30. Marika zegt:

    @Remco: volgens mij had ik dat niet geinstalleerd die extra talen, dacht dat heb ik toch niet nodig. :o)

  31. rietepietz zegt:

    SAMBAL BIJ MEVLOUW?
    Gloedjes van Lied ………

  32. tina zegt:

    ha,

    was long time ago eens bij jou heb nu zelf een webloggie,…zou jij me willen helpen met een en ander kom er niet uit hoor,..hele middag bezig wie online krijg ik niet te pakken de site niet,..maar wil graag leuke links maken en als eerste bovenaan iets leuks hoop dat jij me kam /wil helpen?/

    je stond nog bij mn favo vandaar ik je kon vinden

    doegieiies, 10a

  33. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ai, daar heb je inderdaad een moeilijke klus. Ik denk dat hij je moet vertrouwen.

    En alstie begint te mopperen kun je nog altijd die spreuk van hierboven opzeggen 😉 Ghehehe

    @Ans;Het verbaasde me ook. Ik dacht dat het er heel anders uit zou zien maar de vertaler gaf me dit soort tekens. Waarschijnlijk dat de chinees niet begrijpt dat wij die letters hetzelfde vinden uitzien 😉
    Grinnik…eigenlijk wil ik dat ook wel weten 😉

    @Marika;Ahhhh dát vind ik nou jammer. Dacht ik aan alles gedacht te hebben, heb ik dáár overheen gekeken. Maar waarschijnlijk heb je wel een idee wat er eigenlijk te zien is??? 😉

    @Pasula;Lief van je dat je het ergste deel weggelaten hebt, wie weet wat men anders van me zou denken ghehehe 😛

    @Youke;Dat vind ik vet balen. Daar heb ik niet aan gedacht. Ik vond het al super dat weblog het akkoord vond 😉 Maar ik heb zo het vermoeden dat je wel begrijpt wat er te zien is?

    @Natazz;Whaahaa dan zorg maar dat ze alle planken bij je uit de buurt houden, ghehehe 😀

    Friet natuurlijk! Die boodschappen zijn voor de buuf 😛

    @Elmo;Whaahaa durf je wel om mij zo terug te pakken? 😛 *zoekt naar vertaalmachine*

    @Remco;Psst Remco, op wat voor een smerige site was JIJ nou aan het kijken toen je die tekst kopiëerde en in de vertaalmachine deed? 😛 hahaha geintjuhhh.
    Dank je wel voor de grondwetles;)

    @Miek;Dat komt dan ff goed uit…kunnen ze meteen helpen de voortuin om te spitten 😛 😉

    @Yvonne;Ghehehe de vertaalmachine heeft een andere mening. Die vond het valse rapporten 😉

    @Belinda;Waarschijnlijk zal er alleen iemand op kunnen reageren die én Japanner is én net zo in de war is als die tekst ghehehe :P. Ik zal zo eens kijken of Japan al online is geweest 😉

    @Rianne;Hahaha wanneer de ander er geen verstand van heeft kun je ze zelfs zweeds leren 😉

    @Leonie;Hahaha ja wie weet heb ik in mijn onderbewustzijn een prachtig gedicht gemaakt???
    Fijne avond meis! Dikke knufff

    @Rietepietz;影片耕犁和构成寻找他们。 在他们梳了周围之后他们知道I锯一个记录片关于游牧人I锯一个记录片关于游牧人片耕犁和构成寻找片耕犁和构成寻找 罗伯特 (是那影片耕犁和构成寻找, 影片耕犁和构成寻找!). 特连同影片耕犁和构成寻找他 *了周围之后他们知

    Fijne avond! Dikke knufff

  34. Heb vandaag maareven een Japans woordenboek gekocht , want ik wil natuurlijk niks van je logs missen.
    Allen je wil niet weten wat er staat of jij wel natuurlijk dat kan ook.
    Maar ik ga dat zo niet vertalen hoor, hahahhahahahahahah.
    Geef even aan welke talen er volgen want er was een aanbieding 80 verschillende talen kopen de 81e gratis.Blijf Hollander he,hahahahah

  35. Nicky zegt:

    Ja, hallo! Ik let éven niet op en jij gooit meteen je weblog vol met nieuwe logjes… Ik zal je dus weer in de gaten moeten houden… Ha, gezellig!

  36. Lette zegt:

    Okay, je hebt me bang gemaakt hoor.
    Dit keer zal ik ‘m niet copieren en bij mij op de log zetten.
    Word er dan deze keer alsjeblieft geen vloek over me uitgesproken. Haha!

  37. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Whaahaa dat is een vestandige aanschaf! Vooral wanneer ik volgende keer de Vlamingen verwelkom 😛 😉

    Hihi het lijkt me niet echt verstandig om te weten wat er staat. Stel je toch voor dat ik daar zo maar een log bij elkaar getypt heb??? 😉

    @Nicky;Hahaha sollie. Ik heb me zelfs nog ingehouden 😉 (Tis nog vakantie, vandaar). Fijn je weer te zien 😀

    @Lette;Ik denk dat je gerust kunt gaan slapen vannacht. Misschien is het toch maar een recept voor custard-pudding ofzo ghehehe 😉

  38. geertje zegt:

    Whaaaa!!!
    Ik zie alleen maar zwarte hokjes; das makkelijk lezen;-)
    (Was het bij mij Japans geweest, was het resultaat hetzelfde geweest 😉 )
    Liefs en een dikke knufff!!!

  39. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat lijkt dan het werk van die hokjesgeest uit de laatste limerick 😉 Jammer eigenlijk want nou is het effekt weg. Maar ik denk wel dat je voor je ziet wat de bedoeling was he?

    Dikke knufff en veel liefs terug!

  40. Leonie zegt:

    Fijne dag vandaag!!! Liefs Leonie

  41. remco zegt:

    @Emmelinda op dezelfde site als jij te vinden was whahahahahahaah 😛

  42. marion zegt:

    hahahaahahahha wat toepasselijke ben gisteren wezen wokken. allemaal chinezen en jappaners.
    t was heerlijk. alleen kwam ik erachter dat iedereen knoflook op heeft behalv ik iieeuuwwwl
    hahah mare ik zie alleen vierkantjes. vink wel jammer. hihi had best willen weten wat er stond
    wens je een fijen dag vandaag liefs en dikke knuffel marion.

  43. Jaap zegt:

    Ahhh! Moyoto di Toyota! Suzuki Nagasaki Kyoto. Loggyo Emmelinda oh Nippon formidabi!

    Hoe zit dat eigenlijk: Japans eten & stoelgang ….?

  44. Emmelinda zegt:

    @Elmo;Handig he; die vertaalsites :D.

    @Leonie;En jij natuurlijk óók een hele fijne dag! Maak er iets moois van 😀
    Knufff

    @Remco;*proest*…leuke site he? 😉

    @Marion;Mjammieeee, wokken is lekker he? Dan blijf je gewoon eten. Grinnik…ja dat is dan ff vet balen wanneer je merkt dat iedereen verschrikkelijk uit zijn giecheltje meurt 😉 Lust je geen knoflook dan of was het stom toeval dat jij dat niet gegeten had?
    Ja, jammer dat het niet bij iedereen zichtbaar is. Misschien met ik er een printje van maken. Maar van de andere kant stelt het niet veel voor. Het zijn gewoon japanse letters en wat er nu staat weet ik zelf niet ghehehe 😉
    Fijne dag vandaag meis! Dikke knuffff

    @Jaap;Hoe dat zit? Hmmzz…wanneer je wc-bril de juiste afmeting heeft en je beenruimte optimaal is op de wc zit dat formidabel 😉 Ghehehe

  45. Liesbeth zegt:

    Jaja, natuurlijk. Ik wilde het niet hardop zeggen, maar nu je er zelf over begint….
    *zoekt ondertussen Japans woordenboek*

  46. Elmo zegt:

    Internet is sowieso handig!
    wikipedia vind ik ook helemaal geweldig!

  47. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Grinnik…heb je het al getest?
    *schuift eigen japans woordenboek toe*

    @Elmo;Ja het is een geweldige uitvinding. Vroeger (ja hier is oma weer) keek ik wel eens in de reeks van Winkler Prins die we thuis hadden maar dit is écht veel makkelijker. Het is zo opgezocht. Super!
    Yep, wanneer ik iets wil weten kom ik daar ook vaak op uit. Ik moet ‘m toch eens bij de favorieten zetten, scheelt nóg meer zoeken 😀

  48. Liesbeth zegt:

    I 锯 één 个记录stuk 关于游 Maki,
    罗伯 Speciale 连 die zelfde schaduw één de harmonie 构 van de de landbouwJapan ploeg 寻找 andere dingen 们 vormt. Ingezetene in andere keizerin van de dingen 们梳 overlapping Ryo 围之 andere 们 die intellectuele weg I 锯 één 个记录stuk 关于游 Makito I 锯 één 个记录stuk 关于游 Makito één harmonie 构 van de de landbouwJapan ploeg 寻找 één de harmonie 构 van de de landbouwJapan ploeg speciaal vormen vormt zich 寻找罗伯 (juiste 那 die schaduw één de harmonie 构 van de de landbouwJapan ploeg 寻找 vormt zich, 影片耕犁和构成寻找!). 特连同影片耕犁和构成寻找他 *了周围之后他们知道I锯, 和构成寻找 罗伯特*.
    和构成寻找 罗伯特人片耕犁和构成寻找片耕犁和构成寻找 游牧人片耕犁和构成寻找片 (游牧人游牧人片耕犁和构成寻找片) !!!! 游牧人片耕犁和构成寻找片*……….
    ……….构成寻找片犁构成寻找片犁.

    Zoals je ziet ben ik nog niet helemaal uit….

  49. Emmelinda zegt:

    Grinnik…maar je maakt vorderingen! Hulde 😀

  50. marion zegt:

    nou ik lust het wel knoflook maar kik had net niet dat ene stukkie vlees en saus op
    hihi zeg geen nee tegen jappaner
    fijne avond knuffiee en veel iefs

  51. Pasula zegt:

    Pfff Emmelinda, volgens mij heb jij echt een zware verliefdheid opgelopen en waarschijnlijk is het een japanner…nog steeds deze japanse tekens, ik vermoed dat jij je lerzers eerst deze puzzel laat oplossen en daarna een russische neerzet 😉

  52. emmaly zegt:

    nou ben nog steeds druk bezig om te lezen..misschien moet ik ff een woordenboek erbij nemen 🙂

    Liefs en een dikke knufffie

  53. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha zul je altijd zien. 😉
    Nee zou ik ook niet doen…mjammiemjammie 😀
    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff

    @Pasula;Sssst niet verraden joh 😛 😉 Dat moest geheim blijven. Hahaha welnee, gewoon teveel teri Yaki gegeten. 😀
    Ik heb een vertaalsite dus ik kan nog een boel puzzels neerzetten ghehehe

    @emmaly;Hihi ik denk dat het woordenboek zich er ook geen raad mee weet 😉 Volgens mij zou zelfs een Japanner zich eens achter de oortjes krabben 😉

    Fijne avond meissie! Dikke knufff

  54. Welke taal ben je nu aan het studeren,hahhahahahahah
    Ja makkelijk he zo;n weblog koffie-adresje tussendoor, denk dat ik ze maar ga verzamelen door het hele land hhahahah.
    Maar ja dan ben ik ook weer zo laat thuis en heb ik geen tijd meer voor een log en antwoorden.

  55. * Garfield * zegt:

    Ken er niks van. 🙂

    Hoe kom je aan die gekke geluidjes ? Leuk hoor.
    En je weblog sluit zo mooi in een cirkel, mooi.

    Fijne avond.

  56. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Grinnik…daar kunnen we niet aan beginnen he? Is zielig voor je vriendjes/lezers. Al mag je hier ook wel een bakske komen wegslurpen hoor ghehehe 😉

    @*Garfield*;
    Hahaha ikke ook niet. 😉
    Die gekke geluidjes komen van een site. Die heb ik doorgelinkt naar mijn log. Eigenlijk gaat er een site mee open wanneer mijn log opent. Maar die zie je niet omdat ik die verkleind heb 😉 Snappie??

    Ja mooi he? Daar blijf je mee spelen ghehehe

  57. emmaly zegt:

    Haii emm!!

    ik kom je even een heeel fijn weekend wensen :-)en als je nog wat ga doen veel plezier

    Liefs emmaly
    xx

  58. Emmelinda zegt:

    Heeej Emmetjuhhh!

    Natuurlijk wens ik jou ook een heel fijn weekend! Geniet er maar lekker van!

    Dikke knufff voor jou!

  59. Hans Legius zegt:

    Sushi’s zijn lekker He.
    Niet met rauwe Vis .
    Ga met mijn oudste Kleindochter Tapas en Sushi’s maken.
    Wordt de eerste keer.
    Groetjes

  60. Emmelinda zegt:

    Oeps, heb je het verhaal toch kunnen lezen? Ghehehe.
    Ik heb eens sushi gehad maar die vond ik niet echt lekker. Daarom durf ik ook geen andere varianten meer te proberen 😉
    Is wel heel leuk dat je dat samen met je kleindochter gaat doen! Niet teveel snoepen onder het koken he;) Ghehehe

    Groetjes terug!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

