Bij deze….

Photobucket - Video and Image Hosting

Hierbij met terugwerkende kracht een logje voor 11 augustus.Geen dank…Super de Boer Emmelinda!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Bij deze….

  1. Spinnetje zegt:

    Nou vooruit dan maar, het is je vergeven!

  2. Emmelinda zegt:

    *springt een gat in de lucht* Jippieeeeeeeeee!

  3. Natazz zegt:

    Hmmzz je bent wel gewild he. hahaha.

  4. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜‰ Ik ben wild ja ๐Ÿ˜›

  5. Ans zegt:

    Wow, dank je!!! Oh nee, geen dank. Nou ehhhh, groeten dan maar.

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan doe ik jou de groetjes terug ๐Ÿ˜€

  7. Miek zegt:

    Limmerik…huh….Slimmerik

  8. Emmelinda zegt:

    *grinnikt* ๐Ÿ˜€ O jaaaa…een limerick. Da’s een goed idee!

  9. Ja ga nog even lekker denken over en ezelsbruggetje Emmelinda is toch een mooi excuus om je een keer uit te nodigen ( met aanhang hoor) voor een rondleiding hahahahhahahh

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ik grijp deze aanbieding dan ook met beide handen aan ๐Ÿ˜‰ hahaha.

  11. Emmelinda zegt:

    Alleen…nog even denken hahaha ๐Ÿ˜‰

  12. Pasula zegt:

    En morgen zeker eentje voor vandaag, nou als je nog opschiet…’t ken nรฉt! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  13. Emmelinda zegt:

    Welneeee…nou neem ik een maand pauze ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

  14. Marika zegt:

    Whahaha gelukkig toch nog een logje… 8)

  15. Emmelinda zegt:

    Ghehehe…ik wilde jullie niet teleurstellen ๐Ÿ˜‰

  16. Lette zegt:

    Als ik het goed zie ben je dus zo’n 21 uur te laat op gestaan om op tijd dit logje te kunnen maken.
    Lekker uitgeslapen nu?

  17. Emmelinda zegt:

    Jeetje wat ben jij wakker ๐Ÿ˜› ghehehe
    Maareh..ik mag niet klagen (Doe ik toch ;))

  18. marion zegt:

    hihi tommie:P
    ik kom je een fijen dag wensen
    liefs en dikke knuffffffff marion

  19. remco zegt:

    nouja zeg wat een gemakzucht weer nog ff en je logjes bestaan uit รฉรฉn letter of cijfer ๐Ÿ˜›

    *oeps ik geef dr nu nog een idee kado snel t idee zelf uitvoeren ๐Ÿ˜› *

  20. Leonie zegt:

    Hahhaha…grapjas…leuke origineel logje van jou! Fijne dag he vandaag..Liefs Leonie

  21. Youke zegt:

    en die van 12 augustus nou? Zo kom je hopeloos achter!

  22. Belinda zegt:

    Hebben ze je weer zitten pushen?? ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    @Marion;Grinnik..Tommie???? ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Voor jou ook een hele fijne dag meissie! Dikke knufff

    @Remco;Whaahaa werkt goed he? De japanse letters en cijfers heb ik al gehad ghehehe

    @Leonie;*Grinnikt* Thanks ๐Ÿ˜€ Ik vond het idee wel leuk hahaha ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou natuurlijk รณรณk een hele fijne dag! Dikke knuffff

    @Youke;Dat doe ik volgende maand. Dan werk ik met hele maanden terug hahaha ๐Ÿ˜›

    @Belinda;Hahaha daar zou deze goed voor zijn ja maar nope, het was geheel uit vrije wil ๐Ÿ˜‰

  24. remco zegt:


    @Belinda;Hahaha daar zou deze goed voor zijn ja maar nope, het was geheel uit vrije wil ;)”

    zei ze met het mes op dr keel ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is toch ongelooflijk! Eerst wilde ik dat er neer zetten hahaha ๐Ÿ˜›

  26. remco zegt:

    lekker PUH ๐Ÿ˜›

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha ๐Ÿ˜› Het is gewoon spooky ๐Ÿ˜‰

  28. marion zegt:

    jep tommmie.
    van sesamstraat.
    zo noem k me collega ook als ze erg mellig is of dolle
    fijne dag knufffff en veel liefs

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is nog altijd beter dan Aart Staartjes ๐Ÿ˜› hahaha
    Hihi jij ook een hele fijne dag! Dikke knuffff

  30. marion zegt:

    hihi ik ben dan inimini, ban de jongste en de klienste

  31. Emmelinda zegt:

    @Marion;Maar die is wel schattig hahaha ๐Ÿ˜‰ Offe Calimero! Da’s NOG leuker ๐Ÿ˜€

    @Annemarie; *grinnikt* ๐Ÿ˜€
    Veel plezier bij de film he?!

  32. nieta zegt:

    Hee,klik ik weer es via Annemarie haar site op jouw naam,ben je er weer!!
    Gaaf,vet cool!! {Sorry,zegt m’n dochter altijd.} Kom elke dag weer effe neuzen,oke?

  33. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik kon het niet laten ;. Was ergens wel weer te verwachten hahaha. Er is weer het een en ander te lezen ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…dat zeg ik ook altijd (en de meiden dus ook haha). Je bent van harte welkom ๐Ÿ˜€ See you!

  34. Yvonne zegt:

    Joh! Ik log al dagen niet! Ik had het niet gemist, wat ben je toch attent ๐Ÿ™‚

  35. Emmelinda zegt:

    *grijnst van oor tot oor* Kleine moeite, groot plezier ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

  36. Rietepietz zegt:

    Hier ff knuff met terugwerkende kracht , een extra stevige natuurlijk want er zal wel rente bij moeten vanwegen die terugwerkende werking , dรกt kost altijd wat!
    knuffffffRiet

  37. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa jij hebt het begrepen! Ghehehe *haalt piepend adem vanwege stevige knuff*

    Knuffie voor jou!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

