Klikkerdeklikkkk

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Natazz zegt:

    Echt niet of niet echt?

  2. Emmelinda zegt:

    Zegguh…geen fratsen he πŸ˜› πŸ˜‰

  3. Ans zegt:

    Das noggus een aanbieding!!!!! Meteen halen voor vanavond.

  4. Geertje zegt:

    Hahahahahaaa!
    Wat gaaf die foto zeg!
    Dat je dat zag!
    Lekkere reclame πŸ˜‰
    Fijne dag Emmelinda; liefs en dikke knufffff!!!

  5. Emmelinda zegt:

    @Ans;Goed idee! Dan weet je meteen wat de pot schaft vanaaf! Ghehehe πŸ˜‰

    @Geertje;En weet je…stond ik daar nog te twijfelen of ik het goed zag hahaha. Helaas heb ik geen scene kunnen maken bij de kassa. Ik kreeg het voor de laagste prijs mee πŸ˜‰ Zonder te vragen.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff en veel liefs!

  6. Rietepietz zegt:

    tjee, wat oplettend zeg ! Ze hoeven jou dus geen knollen voor citroenen te verkopen !
    knuff ,Riet

  7. nieta zegt:

    Jij was vanmorgen lekker vroeg te winkelen!! Of hebben jullie geen vakantie meer? Mijn kids zijn nog drie weekjes vrij! Lekker hoor,laat vakantie.

  8. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Hahaha liever wel…die vind ik lekkerder πŸ˜‰ GHehehe
    Dikke knufffff voor jou!

    @nieta;Nope, sinds gisteren is de vakantie voorbij. Helaas. Nou ja voor Marc en Stef dan. Mies heeft nog een weekje. Geniet maar lekker van je vakantie! Knufff

  9. Natas1970 zegt:

    Hahahahahah….je gaat met toch niet vertellen dat je zelfs tijdens het boodschappen doen je digi bij je hebt hΓ¨????

  10. Emmelinda zegt:

    Whaahaa toch wel πŸ˜‰ Die zit standaard in mijn tas. Sinds ik een politiewagen zag waar een fiets aan vastgemaakt was dmv handboeien en ik geen foto kon maken omdat het kreng thuis lag sleep ik ‘m altijd mee! Je weet maar nooit hahaha πŸ˜‰

  11. Liesbeth zegt:

    Bijna jammer dan dat je geen herrie kon schoppen aan de kassa, das soms het leukste πŸ™‚
    P.s. ik heb nu mn nieuwe camera, dus die verlaat mn tas ook niet meer πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad. Vaak ben ik geen held. Vooral voor een paar centen. Maar in andere gevallen wordt het een principe-kwestie. Dan durf ik wΓ©l hahaha.

    Hihi, moet je nou ook een grotere tas aanschaffen? Sinds ik m’n digi met mee meezeul is er echt minder plek in mijn tas πŸ˜‰

  13. Miek zegt:

    Wat goed dat je dat zag. Soms word je wel overdonderd door alle berdjes die er in zo’n winkel staan dat je neit eens meer weet wat er nu in de aanbieding is en wat niet. Waarschijnlijk wist het personeel het nu ook niet meer!

  14. Emmelinda zegt:

    Dat was dus in mijn geval ook. Ik werd zelf overdonderd door al die bordjes en begon gewoon te twijfelen of ik het nou juist zag of niet hahaha. πŸ˜‰

  15. remco zegt:

    wat een fratsen halen ze toch weer uit om geen fratsen te hoeven maken πŸ˜›

    @Emmelinda je hebt ook van die kleine handzame fototoestelletjes dat toestel van jou is natuurlijk nog van de vorige eeuw πŸ˜›

  16. Grinnik! Leuk! Fijn ook om te weten dat ik niet de enige ben die overal haar camera mee naar toe sleept…

  17. Emmelinda zegt:

    @Remco;Ja zo eentje uit de tijd van net na Ben Hur, met zo’n statief en doek om je hoofd onder te verbergen. Wa’s daar mis mee? πŸ˜›
    Maareh…heb je een dames(euh…zonoemikmezelfmaarff) wel eens van binnen gezien? Ik bedoel…al die prullaria en goedbedoelde rotzooi die een half jaar later nog niet aangeraakt zijn maar ABSOLUUT meemoeten? πŸ˜‰ Hmmz…volgens mij zijn dΓ‘t fratsen hahaha

    @Nicky;Hahaha ja dat stelt weer gerust he? Het is me wel eens gebeurd dat op weg naar school het een en ander te klikken viel. Ben ik voor teruggereden! Maar goed, voor dat half uurtje neem ik de camera dan niet mee. Mijn tas trouwens ook niet. Foei want waar moet ik mijn identiteitsbewijs dan laten? πŸ˜‰

  18. Annemarie zegt:

    Ehhh… *grinnik*

    Ik geloof he? dat ikd an toch maar naar de Appie ga voortaan *grinnik*

    Fijne avond!

  19. Belinda zegt:

    Hahahaha 2,95 kilo maar nu voor 3,15!!! Zo hee, ben je spekkoper dan! πŸ˜‰

    Ik erger me toch vaak aan ‘onze’ C1000. Navullen hebben ze nog niet zo onder controle dus het merendeel van de schappen waaruit jij precies je handel wil halen zijn dus vaak leeg, ken je daarna toch nog naar de Appie Heijn…

  20. Youke zegt:

    Oeps. Het is mij ook wel eens overkomen toen ik nog een bijbaantje had bij de supermarkt. Niet bij de C1000, dus het komt wel vaker voor.

  21. Yvonne zegt:

    Nah. Wij hebben niet eens een C 1000, jammer, ik had net zo’n zin in fratsen. Kost dat?

  22. marion zegt:

    haha ik weet het
    ik heb in de c1000 gewerkt en ging er vaak zo aan toe
    echt dom!!!!!!!
    wens je een fijne avond liefs en dikke knufff marion

  23. jacqueline zegt:

    haha echt geen fratsen daar

  24. Geertje zegt:

    Gelukkig maar dat je het voor de laagste rprijs kreeg, al was een beetje stennis ok wel leuk πŸ˜‰
    Fijne avond Emmelinda!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  25. remco zegt:

    @Emmelinda ja ik ben wel eens getuige geweest van de inhoud van zo’n damestasje *nou tasje zeg maar gerust tas jemig wat daar allemaal inpast zelfs een kameel verdwaalt er nog*

    en geloof me ik heb er heel soms nog nachtmerries van *tja de dames zullen wel weer dromen van hengsten πŸ˜› *

  26. Jaap zegt:

    Dat ze volwassenen katten duurder vlees aanbieden vind ik ronduit discriminerend! Hebben die soms meer geld??? Het is om misselijk van te worden zeg. C1000, jaja. C 1000 gram zeker…

    Smaakt dat nou een beetje? Dat spul?

  27. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Daar kom ik eigenlijk niet vaak genoeg om te testen of het daar beter is. Ga ik toch eens doen, ghehehe
    Slaap lekker! Kniefs!

    @Belinda;Hahaha maf he? Ik heb het ook eens bij de Edah gehad. Toen was het bordje wel mooi weggemoffeld onder de zogenaamde aanbieding. Zo slim waren ze in deze C1000 niet ghehehe πŸ˜‰

    Yep dat is bij dit filiaal ook. En het staat er pas zo’n jaar of anderhalf. Het is er ook nog eens ijs en ijskoud hahaha. Is wel lekker tijdens ’n hittegolf. Maar de rekken zijn er ook leeg. Tenminste…die waar ik moet wezen. En Fifo-vullen? Noooooit van gehoord! Pfffff

    @Youke;Yep, ik heb het ook eens gezien bij de Edah. Ik let maar voor de helft op in de winkels. Ga ik toch eens veandering in brengen πŸ˜‰ Wie weet wat ik nog allemaal ontdek ghehehe πŸ˜€

    @Yvonne;Kom maar hier, gaan we samen naar die C1000, dan deel ik die fratsen wel met je. Oke? πŸ˜‰

    @Marion;Er staat ook nog een weeknummer op dat bordje, zoiets vaags. Misschien dat het andere kaartje weg had gemoeten maar goed, ik kreeg het voor de laagste prijs. Maf hoor hahaha
    Slaap lekker meissie! Dikke knuffff

    @Jacqueline;Nauwelijks he? Dat is met een goed gevoel boodschappen doen ghehehe πŸ˜‰

    @Geertje;Ja nou! Al is het om het principe.Ik ben trouwens terug gegaan om die foto te maken want in eerste instantie durfde ik niet. Hahaha wat een sch**terd he? πŸ˜‰
    Slaap lekker! Dikke knufff

    @Remco;Hahaha zo’n ouderwetse soldatenhutkoffer is nog niet groot genoeg he? AL moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mezelf niet meer dan het nodige bij me heb. Dus sleutels, portemewattes,deo, paspoort en een kladblokje met pen. O jaaa en mijn digi dus.De rest is voor de kids. Spullen die ze even kwijt willen en een eeuw later er nog inzitten enzo. En Mies’ruiterbewijs. Maar goed, het is natuurlijk een veeeeeel te klein tassie ghehehe πŸ˜‰

    Hahaha ik droom niet meer over hengsten of nachthengsten sinds ik zo veel op de manege doorbreng πŸ˜€

  28. Lette zegt:

    Ook voor jou … want jij bent toch ook volwassen? Haha!
    Of dan ineens weer niet?

  29. remco zegt:

    @Emmelinda volgens mij vergeet je opzettelijk de helft *minimaal* wat je voor jezelf nog in je Tas*je* heb zitten *denkt aan alle vrouwelijke dingen πŸ˜‰ *

  30. Emmelinda zegt:

    @Jaap;Sollie Jaap, dat was stereo, ik had je niet meer gezien. Dat krijg je ervan als je voorkruipt ghehehe

    @Lette;Hahaha ik denk dat ik deze keer maar bedank. Geef mijn portie maar aan Fikkie. Heuh…of die er blij mee is???? πŸ˜› πŸ˜‰

    @Remco;Whaahaa ik zou niet durven. Het is Γ©cht een klein tassie. Daar baal ik steeds van, de rits is al kapotgetrokken omdat ie uitpuilt van twee portemewattessen (eentje van Stef) en die dikke deo hahaha πŸ˜‰

  31. remco zegt:

    *dikke deo ……. πŸ˜‰ *
    ja tuurlijk t is allemaal stef dr schuld πŸ˜›
    definieer het begrip “klein” ik heb t idee dat we allebei andere ideeen daarover hebben πŸ˜›

  32. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat kan natuurlijk ook. Laat ik het zo formuleren; voor een vrouw is dit een kleine tas. Hahaha. Dat zegt genoeg. Toch? πŸ˜‰

  33. toch niks mis mee is maar 20 cent duurder hahahahahahah.
    Enne, foto’s uit belgie dat kan natuurlijk nooit goed gaan het woord belgie zegt al genoeg hahahahh

  34. Toch gelukt zie ik nu, lachen en ja het ziet er niet uit he.
    bedankt, ik ga nu snel plat doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  35. Heb hem er als update onder geplakt.

  36. Emmelinda zegt:

    Grinnik…geen cent teveel hoor πŸ˜› πŸ˜‰

    Hahaha ik zie het! Wanneer we er weer in de buurt zijn zal ik eens kijken hoe het met die bomen is. Dan maak ik er weer een foto van! πŸ˜€

  37. remco zegt:

    @Emmelinda ok ik heb t model tas voor *denkt aan tas waar ik boodschappen mee doe en waar met gemak 8 anderhalve liter flessen inkunnen en dan nog ruimte over is πŸ˜‰ *

  38. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa dat komt aardig in de richting! Als tussendoortas dus. πŸ˜‰

    Ik moest vanmorgen nog aan je denken hahaha. Ik heb namelijk een nieuwe tas gekocht. Een echte tas. Oke, er zitten niet veel vakjes in maar dan ben ik ook niks kwijt Γ©n prop ik niet alles in mijn tas. Yihaaaa

  39. Rianne zegt:

    Ik heb sinds een paar weken ook een tas. Zo’n schoudertas met glittervlinders erop. En ik prop er nog steeds niet veel in eigenlijk; ben ik nou geen echte vrouw? πŸ˜‰
    En de C1000 vind ik eigenlijk drie keer niks….

  40. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb er ook niet veel in. Nu nog niet want die hutkoffer die ik net aangeschaft heb geeft nog steeds een echo. Eens denken wat ik daar eens allemaal in ga proppen ghehehe πŸ˜‰ Dan lijk ik tenminste een b-tje ’n vrouw πŸ˜› πŸ˜‰

    Ik ook niet maar hij is zo lekker dichtbij πŸ˜‰

  41. epie zegt:

    nou ben ik alweer de laatste die weet dat
    je weblog weer in volle
    bloei staat

    groetjes

  42. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor…er zijn nog zoveel wachtende na jou πŸ˜‰

  43. marion zegt:

    de kassa is zo geinstaleerd dat hij weet welke prijs geld
    dat is nu bij de blokker ook zo
    wahaha 16 en (vind ik ) al zzzzzzoooooooooooooooo veel kennis hahaha
    proest uit van het lachen

    ik wen sje een fijne avond
    liefs en dikke knufffffffffffffel marion

  44. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is wel zo maar ik hou het toch in de gaten. Laatst bij Xenos was het niet zo. Gelukkig maar dat ik mijn oogjes gebruik hahaha πŸ˜‰ Hadden ze me bijna 15 euro door de neus geboord! Pffff

    Fijne avond meis!
    Dikke knufff!

  45. Marika zegt:

    En dan ga jij daar midden in de supermarkt een foto maken met flits en al? Ojee nou dat zou ik niet gedurfd hebben. Iedereen kijken zeker? :o)

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor, zo’n held ben ik niet. Het was er gelukkig licht genoeg. Ik ben teruggegaan die middag. Met Marc. Buiten heb ik de flitsfunctie al uitgezet. Of er mensen gekeken hebben weet ik niet want toen ik de winkel uitliep keek ik naar de grond hahaha…ja held he? πŸ˜‰

  47. Marika zegt:

    Whahhaha wat jij al niet over hebt voor een logje!

  48. Emmelinda zegt:

    Ja erg he…maar het kwam eigenlijk omdat ik iets leuks gezien had in de stad en er geen foto van durfde te maken. Dat overkomt me niet nogmaals dacht ik.

    Ik zag namelijk een soort van demonstratie. Dat we moesten zorgen voor reΓ―ntegratie. Alleen hadden ze (nederlanders) het woord verkeerd geschreven. Dat vond ik nou zo typisch hahaha. Baal er nog van dat ik dat niet durfde te fotograferen!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

