Waarschuwing!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Waarschuwing!

  1. Emmelinda zegt:

    Hahaha waren echt schokkende beelden he? πŸ˜‰

  2. Ans zegt:

    zo schokkend, het leek wel een aardbeving!

  3. Emmelinda zegt:

    Eigenlijk niet verantwoord om op een log te zetten he?

  4. remco zegt:

    waar blijft de tsunami πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    @Remco;Ik kan de eerste tijd geen water meer zien!

    *schrijft notitie om afspraak te maken bij oogarts*

  6. Annemarie zegt:

    T is maar goed dat je me gewaarschuwd had!! Pff hartverzakking! Al die telefoontjes zijn er niks bij! πŸ˜‰

    Trusten voor later!

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja ivm allerlei schadevergoedingen die ik misschien op de deurmat zou vinden ghehehe. Kan maar beter voorkomen worden.

    Maareh…wordt je moe van he, dan die telefoontjes??? Of valt het wel mee?

    Slaap lekker voor strakkies!

  8. Pasula zegt:

    Ik heb tien minuten lang getwijfeld of ik wel of niet moest klikken. Mijn nieuwsgierigheid won, maar ben nu wel van slag gelijk…

  9. Youke zegt:

    Zo dat is niet niks op de vroege ochtend. Maar ik moest toch wel even klikken.

  10. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Sollie, het was ook gemeen van me. Ook al had ik er een waarschuwing van gemaakt. Ik zal het niet meer doen.

    Maar ook niet minder πŸ˜› ghehehe Beterschap! hihi πŸ˜‰

    @Youke;Je zoekt het gevaar op he? Dat is heel dapper. ghehehe

  11. geertje zegt:

    Had je stiekum aan het kleed getrokken? πŸ˜‰
    Fijne dag Emmelinda!
    Liefs en dikke knufff

  12. angel zegt:

    Ik ben geschokt.. dat je zoiets op je log durft te zetten.. * grinzzz*

    En om even terug te komen op je vriendin.. ja ze hadden dat eetbeterleefbeter programma 30jaren geleden al uit moeten vinden..ook ik heb nooit geweten dat afvallen leuk kon zijn… maar dat is het inderdaad wel.. aantal vrienden bellen vrij regelmatig op… “ik kom zo rond half 6 ff langs.. in welke week zit je? dan blijf ik meteen gezellig mee eten “… af en toe voel ik me een 4 sterren restaurant πŸ˜‰
    knuffffff

  13. Emmelinda zegt:

    @Geertje;Hahaha dat dacht ik nou ook toen het af was. Ik kreeg het niet echter πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @angel;Hahaha ja sollie…ik kon het niet laten *buigt hoofd diep*. Gewaagd he? Hahaha

    Ik vind het ook jammer want dan waren er nu veel meer mensen een boel kilo’s kwijt. Maar goed, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
    Hahaha die vrienden profiteren mooi mee van je lijnpoging hahaha πŸ˜‰ Ik vind het leuk voor je dat het zo goed gaat! Super.
    Dikke knufff voor jou!

  14. Belinda zegt:

    Hahahahaha… Toen ik je log opende zei ik al: oh, Tjezus… Maar al mijn durf bij elkaar geraapt en toch geklikt! Hahahahahaha πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Grinnik…was het te doen op de vroege ochtend? Kan er wel mee door he? Ghehehe.
    Ik zag gisteren ergens “schokkende beelden” staan en kreeg er beelden van in mijn hoofd hahaha (groot hoofd, dat scheelt). Nog even wat in elkaar prutsen en voila…mijn schokkende beelden zijn ook klaar ghehehe

  16. Diary zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Ik ben zo benieuwd hoe je dochter het gemaakt heeft.Zit ze nou verder van huis af of valt het wel mee.?Ik hoop echt voor haar dat ze een hele mooie tijd te gemoet gaat.Ik ben ook benieuwd hoe Roy het vandaag heeft gemaakt die zit nu in de derde die leert voor automonteur.Ik hoor het wel van jou.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs Diary en knuffies.
    Ps ik heb er niet op geklikt want je weet maar nooit met jou Ha ha

  17. Emmelinda zegt:

    Haaai meissie, goeiemorgen πŸ˜€

    Dat is lief dat je daar aan denkt! Ik zit er net een log over te schrijven voor morgen ofzo. Ik geloof dat ik me zenuwachtiger heb gemaakt dan Mies. Die zat zo rustig op de bank. Ik had haar gisteren gevraagd of ze het spannend vond en dat viel reuze mee. Koel he? Hihi. Oke, vanmorgen, net voor vertrektijd, kreeg ze toch wel een beetje de kriebels. Ik ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan vandaag. Voelt toch heel speciaal als moeder he? Hihi.
    Dus voor Roy is het ook spannend vandaag! Het schiet al lekker op zo he? Een kijken oftie moe is vanavond hihi πŸ˜‰

    Hahaha heel verstandig om op je hoede te zijn. Je weet maar nooit! Maar pssst…even tussen ons…het kan best πŸ˜‰ Klik maar gerust hihi.

    Fijne dag vandaag (oei, hier wordt het toch zwart zeg! Ik hoef de tuin vandaag weer niet te sproeien geleuf ik ghehehe)

    Dikke knuffff

  18. Jaap zegt:

    Hahahahaha leuk Emm! πŸ™‚

    Het deed me denken aan Tommy Cooper, die ooit op tv kwam met een grote speer in zijn hand, en daarmee wat heen en weer schudde, en na een tijdje vroeg: what’s that.?
    Vervolgens het antwoord niet afwachtte, maar zei: Shakespeare
    πŸ™‚

  19. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa heerlijk! Geweldig zulke woordgrapjes, ik zie het helemaal voor me! Was ook met die schokkende beelden ghehehe. πŸ˜€

  20. alinda zegt:

    whahaha hoe kom je erop altijd lol bij jou he

    ik had een flinke weblog dip zoals je al gemerkt had maar met die nieuwe kopfoto moet het nu weer lukken ik heb al een aantal dingen die ik erin wil zetten dus dat komt wel weer goed
    paarden knuffs aan mies

  21. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik weetutnie…het overkomt me gewoon hahaha. Ik las ergens iets en dat er schokkende beelden volgen. Toen zag ik dit voor me hahaha.

    Ik denk het ook want het is een hele mooie geworden. Past echt bij je weblog en bij jou he? Super! Ik hoop dan ook dat je heel veel plezier hebt met je nieuwe lay-out! πŸ˜€

    Ik zal het Mies doorgeven :D. Zal ze leuk vinden! Knufff voor jou en je kids!

  22. rietepietz zegt:

    Ik ben geschokt , éérst die naaktslakken en nu dit! Zijn het engelen die hun vleugels niet uit kunnen slaan? Even de schokbrekers na laten kijken doet waarschijnlijk wonderen !
    lieve groetjes Riet

  23. Belinda zegt:

    Nou het ken net! πŸ˜‰

    Ik zat hier echt met de handen voor mijn ogen met: ik laat me niet gek maken deze keer, want je hebt er van die dingen bij dat je je echt het apelazerus schrikt (heb ik zelf ooit ook nog eens eentje op mijn logje gehad… daar waren toen de meningen verdeeld over) *grijns*

  24. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Whaahaa…de schokbrekers! Daar heb ik niks meer aan toe te voegen! Briljant! Hahaha
    Dikke knuffff

    @Belinda;Ha gelukkig! πŸ˜€

    Grinnik…nou er zijn van die dingen waar je heel geconcentreerd naar moet kijken en dan ineens verschijnt er zo’n bebloed geval en hoor je een flinke kreet. Die vind ik achteraf (na een uur afkoelen) wel geinig maar ik kan me voorstellen dat die het nodige teweegbrengen. πŸ˜‰

  25. marion zegt:

    woeehaaaaa dance with me
    jeeeeeeeeeeeeeh
    fijne avond en en fijne dag morgen
    liefs en dknufffffffffffffffff marion

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het is wel een soort van breakdance he? Ghehehe
    Jij ook een fijne avond. Oeps het is al laat he…nou ja dan wens ik je alvast welterusten en ook voor jou morgen een fijne dag!
    Dikke knufff en veel liefs!

  27. Nicky zegt:

    *loopt blauw aan en legt een pilletje onder haar tong*
    Dank je, het gaat wel weer…

  28. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…ik ook met mijn weblog. Het is maar goed dat ik disclaimers gebruik…anders bleef ik mijn gat afvegen met declaraties van doktoren etc hahaha πŸ˜›

  29. Zit te trillen in mijn stoel.
    Aardschok in het museum geweest ???

  30. Emmelinda zegt:

    Sollie. Was niet zo bedoeld πŸ˜›

    Ik denk dat het ’t begin van een soort van beeldenstorm was??? Ghehehe

  31. Morrison zegt:

    Veel te schokkend voor arme ikke πŸ˜›
    Whaha XD

  32. Emmelinda zegt:

    Sollie. Ik zal het niet meer doen!

    (Maar ook niet minder, ghehehe)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

