PSV? Welnee!

Photobucket - Video and Image Hosting

Gisteren was het eindelijk zo ver. Het boekje waarin de aankondiging met uitnodiging stond lag al haast onder een laagje stof. Maar het was geen moment uit Steffies hoofd verdwenen. De Psv-junior-clubdag!

Nou kun je daar natuurlijk naar toe wanneer je dol bent op voetballen. Of wanneer je een flinke wave wil doen, het “nieuwe” team van dit seizoen wil bezichtigen, wil genieten van een boel mooie voetbalbenen, heerlijk “boeruh” kunnen meeschreeuwen, Foxy (de mascotte) bezichtigen, uit je dak gaan met het clublied en het bijbehorende clubgevoel of voor mijn part voor het keurig gemaaide gras.

Wij niet.

Photobucket - Video and Image Hosting

Wij gingen alleen maar voor Chipz!*

*En daarna weer héél snel naar huis, ghehehe.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op PSV? Welnee!

  1. Annemarie zegt:

    Chipz is cool! We’re back in black…

    Weltrusten voor straks! 🙂

  2. Emmelinda zegt:

    Ja is bij de meiden ook een enorme hit. Al ging puber niet te enthousiast mee (ach is zo sjielug…ze zit gewoon tussen twee levens in hihi…het kinder- en het volwassenleven ;)) want ze mochten haar daar eens tegenkomen. Is not done 😉

    Slaap lekker!

  3. jacqueline zegt:

    En….Kon je hier ook gratis naar binnen 😉
    Leuk hoor had 1 van mijn kinderen ook wel willen meemaken.

  4. Emmelinda zegt:

    Niet helemaal gratis, Stef is lid van die Psv-club-toestand. Dat is al betaald ;). Eigenlijk moeten we dat een keer opzeggen want ze geeft helemaal niks meer om voetbal 😉

    Het klonk voor geen meter vanwege de galm maar ze konden de oogjes niet van het scherm houden hihi.

  5. Ans zegt:

    Ach ja, dat is ook een reden, hihi. Die galm kan ik mij wat bij voorstellen, wel eens in de arena geweest? Het schijnt dat ze er nu wat aan gedaan hebben, hoop dat dat beter lukt dan het gras.

  6. Hanny zegt:

    Ze kunnen beter voor Chipz gaan denk ik, dan voor voetbal. Dat is beter om aan te zien en te horen.
    Groetjes.

  7. jacqueline zegt:

    Ach het gaat ook om het meemaken van zoiets dat alleen is al gweldig. Dan maakt het voor een kind niet uit hoe het klinkt

  8. Emmelinda zegt:

    @Ans;Yep, dat was vooral in het begin he? Daar werd flink over geklaagd. Dan moeten ze er nu haast wel iets aan gedaan hebben. Dat kunnen ze zo niet blijven verkopen neem ik aan? 😉
    Ennuh…dat gras. Ik heb een prima tip voor ze. Eruit halen en steentjes leggen. Bevalt me hier ook prima whoeehaa 😛

    @Hanny;Whaahaa zo denk ik er ook over. Maar goed, ik geef dan ook totaal niks om voetbal hahaha.
    Slaap lekker!

    @Jacqueline;Psies! Wat dat betreft hebben ze ook genoten. Al gaf puber dat natuurlijk niet meteen toe 😛

  9. Pasula zegt:

    Hahaha ik zou dan ook alleen voor Chipz gaan. Ik ken een 9-jarig meisje die er helemaal lyrisch over doet. Toen ik zei: paprika of gewoon werd ze woest dus dat zegt wel wat dan. 😉

  10. Youke zegt:

    haha de rest van het evenement uitzitten viel wel mee of was dat meer een straf?

  11. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Grinnik…ja die vier zijn heilig bij de kids. Oke, ik vind de liedjes wel aardig in het gehoor ligggen maar het heeft ook zo’n Modern Talking-effekt…alle nummers lijken zo op elkaar. (En het blijft zo in je hoofd hangen op de een of andere vreemde manier). Maar goed, daar is Stef het dus HELEMAAAAAAL niet mee eens natuurlijk 😉

    @Youke;Grinnik…in het zondagskrantje stond hoe laat het team zou verschijnen en een kwartier later zou Chipz komen. Een snel rekensommetje leerde hoe laat ik weg moest gaan hier en warmepel…ze verschenen op tijd. En na het optreden wilde Stef nog effies naar het elftal kijken (dát was dus niet op tijd hahaha), 10 minuutjes maar en daarna mocht ik naar huis…jippieee

  12. remco zegt:

    voor chips gaan jullie helemaal naar psv ik haal ze gewoon in de supermarkt om de hoek smaak paprika maar je hebt ook cheese-onion en naturel en nog wta andere smaken 😉

  13. remco zegt:

    ps die zakken galmen niet maar ze kraken wel 😀
    en bij voorkeur te nuttigen tijdens het kijken naar een goeie film op t *beeld*scherm 😛

  14. Emmelinda zegt:

    En ik al zoeken naar Wendy van Dijk! Nou begrijp ik het! Volgende keer ga ik ook weer gewoon naar de supermarkt! Zeker weten! Ga ik daar kijken of er mooie voetbalbenen te zien zijn ghehehe 😉

    Hahaha *beeld* scherm…dus zo’n standbeeld met een scherm in zijn armen? 😉

  15. Natazz zegt:

    Ik kan me voorstellen, dat is ook veeeeeel leuker!!!

  16. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa egwel! Zo hebben we ook nog eens plezier van dat stadion ghehehe 😉

  17. Rietepietz zegt:

    och árme Rietepietz…..wat is ze oud geworden ……….
    mijn eerste reactie was “verrek , als je kids zo graag willen chips dan háál je toch gewoon een familiezak !
    Nou lees ik meestal ( en zéker hier ) altijd ook wat ( of alle) reacties zodat ik die blunder nu niet hoef te maken .Ik zag al dat ik daarmee boze gezichten zou maken .
    Door de mand gevallen ben ik natuurlijk wel * wrijft overpijnlijke billen die de klap op hebben gevangen* ik ken de groep chipz niet ………*Riet maakt zich klein om niet op te vallen en geeft extra dikke knuffel om het goed te maken *

  18. Emmelinda zegt:

    Ghehehe..er is wel een overeenkomst tussen Chipz en chips… je kunt het namelijk beu worden hahaha 😛 Wanneer ze teveel van hetzelfde doen verlang je naar iets anders 😉 Maar goed, daar zullen mijn dames het helemaal niet mee eens zijn ghehehe.

    *neemt gauw dikke knuffel aan om een glimlach op het gezicht van Rietepietz te toveren*

  19. Belinda zegt:

    En ik dacht nog dat Stef een voetbalcarriere voor de boeg had… nee hoor Chipz was in tha house! 😉

  20. marion zegt:

    ik hou niet van voetball
    heb op me 6 gevoetbald tot me 9 en werd steeds overhoop geschupt en toen wask het zat
    haha
    wen sje fijne dag nog
    knuff en liefs van mij

  21. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Grinnik…nee voetbal heeft afgedaan. Ze gaat nu voor taekwondo. Maar goed, daar hebbenz e bij PSV geen kaas van gegeten ghehehe 😉

    @Marion;Ik ook niet hoor. Zo ver als jij ben ik zelfs niet eens gekomen ;)Ik ben er gewoon nooit aan begonnen. Zelfkennis natuurlijk want ik wist toen al dat ik daar geen talent voor had hahaha 😉 Scheelt een boel trainers weer bloed zweet en tranen ghehehe

    Fijne avond! Dikke knufff

  22. Miek zegt:

    mmmmmm……doe mij die voetbalbenen dan maar!!! ;o))))

    1001 night’s was het toch???
    en
    cowboy cowboy, will you be my Romeo

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik…daar heb ik ook foto’s van ghehehe. Helaas compleet met lijven en hoofden 😉

    Yeah…die zijn het. Lijken sprekend op elkaar maar het gaat als warme broodjes over de toonbank.

  24. Miek zegt:

    Lijken de zangers sprekend op elkaar of de muziek……….offuh, allebei.
    Ach laat ook eigenlijk maar, ik wil het niet eens weten! ;o))))))))))

    *pakt Chipz c.d. uit de kast en luistert nog eens goed*
    bekentenis: is met Dieuwertje ooit eens helemaal naar Scheveningen gereisd voor de drie K’s…huh…K3! is toch echt wel erg!!!

  25. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik wist het! Ik wist het! Ik bedacht het me maar toen had ik het al doorgeklikt 😉 Ghehehe.

    Grinnik…ben ik ook eens heen geweest. Alleen niet in Scheveningen maar hier in de stad. Dat is van hetzelfde laken een pak. Ach ja weet je, het is hele vrolijke muziek. En ze zijn slim want het verkoopt uitstekend. Ik geloof alleen dat ik er zelf moeite mee zou hebben als ik artiest was want omdat het zo op elkaar lijkt zul je je wel eens vergissen ghehehe. Daarbij denk ik dat je snel je motivatie kwijtbent als je alleen hetzelfde genre mag zingen 😉 Dus blijf ik maar webloggen 😛 ghehehe

  26. * Garfield * zegt:

    Ben geen voetbalfan.
    Maar zoontje zou inderdaad ook voor Chipz gaan, want daar is hij gek op.
    Jullie ook ?

    Fijne avond.

  27. Yvonne zegt:

    Haha! Zou ik ook doen. Voetballuh is niks aan.

  28. Emmelinda zegt:

    @*Garfield*;Ondertussen worden we er gek van 😛 hahaha. Ach welnee, even zonder gekheid…het is best vrolijke muziek. Dus dat mag wel. 1x per jaar ghehehe 😛

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    @Yvonne;Psies! En zo’n buitenspel…euh…buitenkans lieten we niet glippen 😉

  29. Marika zegt:

    Oh ik dacht even dat je het over echte chips had *lol* Dacht al hebben die thuis niet eens chips? Tsss… ;o)

  30. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het komt wel eens voor…dan hebben ze de chipsbak geplunderd hiero hahaha 😉 Dan is er geen chips meer te vinden!

  31. Gonny zegt:

    Hoi ….Moest bedankt zegge van Daniel….voor de fotoozz….hij vond ze mooi….
    Groetjesss Gonny

  32. Natas1970 zegt:

    Chipz ken ik niet, ik zou voor de voetbalbenen gaan. Maar dan niet vertellen hè…..

  33. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Hihi nou mooi zo 😀 Ik heb het doorgegeven aan Marc 😉 Dank je wel voor het doorgeven ghehehe 😉

    @Natas1970;My lips are sealed…van mij zullen ze het niet horen 😉
    Ben je alweer begonnen met werken of had je nog vakantie?

  34. Jeroen zegt:

    Nou lekker ding, je hebt vast wel gelezen hoe ik over voetbal denk tegenwoordig sinds Feyenoord belangstelling heeft voor Kluivert.

  35. Emmelinda zegt:

    Wat is dat, Feyenoord? Kun je dat eten? Ghehehe. Kluivert…is die nog steeds niet met pensioen?

    Enfin, je begrijpt dat ik de eerste tijd uit het stadion weg blijf 😉 Ghehehe

  36. HAHHHAHAHHA HELEMAAL GELIJK, JE MOET HET GOEDE ERUIT PIKKEN.

    Ik heb vandaag een plakkertje maar die kan je bij jou niet neerzetten Shit krijgt nu kramp in zijn vingertjes.
    Maar het komt erop neer dat vanavond intervoeuw met de zondagskrant heb gehad over het ezelsbruggetje en ze foto’s hebben genomen, dat wordt dus een niet bekeken uitgave hhahhah
    En daarna blijven hangen in de kroeg want mijn vakantie is begonnen.

  37. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja psies uitrekenen hoe we daar het minst lang hoeven te vertoeven en dan weer wegwezen hahaha 😉

    Was het een beetje gelukt, het interview? Wat geinig hahaha. Maareh…misschien wordt die krant nou voor één keer helemaal uitverkocht 😉 Ghehehe
    Ennuh…dat vakantiebiertjuhhh heppie verdiend hoor! Geniet er maar van. Maareh…wel stoelen blijven controleren op naaktslakken he 😉

  38. Jeroen zegt:

    Ik ken Feyenoord niet, weet niet wat het is, heb er nooit van gehoord. Wie is Kluivert? Is toch ook door Van Basten afgekeurd… Gaap..
    Kom je terug? Mijn vriendin Mona logt ook, maar is nu even met haar familie op vakantie. Doei. Jeroen.

  39. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen flauw idee. Er zwerft hier in huis wel een handdoek met “Feyenoord” er op. Zou dat een Tropisch eiland zijn ofzo?

    Ah die is het land uit? De zon opzoeken? *zoekt in woordenboek op wat zon ook alweer was*

  40. Zit regelmatig bij jullie in de buurt en kom zeker volgende keer een bakkie doen. via de mail wisselen we nog wel adressen uit.
    PS: ben dure klant hoor dubbel suiker en melk.

  41. Emmelinda zegt:

    Is goed, daar hou ik je aan. Die suiker en melk zit wel goed. Krijg je er gewoon geen koekje bij 😛 hahaha

  42. alinda zegt:

    als mijn lief zit dat ik hier op reageer schiet tie me lek hahaha
    een echt feyenoord man heb ik waarom geen idee want ze snappen het spel toch niet whahaha
    voor chipz zou ik ook gaan hoor vooral die meid van mij vindt het ook geweldig en ach die zangers mogen er wezen toch

  43. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Goeiemorgen Pasuultje…goed geslapen??? 😀 Dikke knuffff

    @Alinda;Whaahaa ik zal niks doorvertellen, oke? Wat het hier is met dat voetbal weet ik ook niet. Stef is voor Psv. Enkel en alleen omdat Mies en Marc voor Feyenoord zijn. Ze weet zich goed af te weren wanneer die twee haar (met geintjes) proberen te overtuigen dat Psv niks is 😉

    Ja ik vond het leuk om ze een keer echt te zien. Nou ja…waren minimensjes vanaf onze plaatsen hihi. Op die grote schermen zagen we tenminste iets 😉 De kids vonden het fantastisch 😀

  44. Diary zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Eindelijk kan ik een reactie geven.Sorry dat ik niet langs bent geweest.Hoe heeft je dochter het gehad op haar nieuwe school?Ik ben zo benieuwd hé.
    Ik dacht dat jullie zo’n psv aanhangers waren (ha ha)
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs en knufffies Bianca

  45. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen meissie

    Hahaha dat is bijna eng; ik wilde net naar jouw log maar toen kreeg ik een berichtje dat er een reaktie was hahaha 😉

    Niks sollie joh…vakantie is vakantie! Lekker rustig aan doen dus 😉
    Ik geloof dat Mies haar draai wel gevonden heeft op school. Dat is een hele geruststelling voor ons. Eens kijken hoe het verder loopt 😉

    Grinnik, nee alleen Stef is PSV-fan. Als het haar uitkomt. Om paps en Mies te plagen. 😉

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  46. remco zegt:

    @Emmelinda hebben ze bij mies op school dan een draaimolen ????

  47. Emmelinda zegt:

    Whahaaa 😛 Ja en een schommel 😛

  48. marion zegt:

    hahaa ja zeker BLOED zweet en TRANEN
    hahaha

  49. nieta zegt:

    Cowboy,cowboy,youre my little romeo..k’zie m’n zoontje nog voor de tv staan,met z’n kleine kontje meewiebelen op de maat! Helemaal idolaat was ie van dat nummer toen hij een jaar of drie was!
    En boos dat ie dan op mij was als ik naar em zat te kijken,haha!

  50. * Garfield * zegt:

    Ik zie dat er geen nieuw logje staat maar ik wou je toch een heel fijn weekend komen wensen.
    Tot later.
    Groetjessssssssssssssssssssss.

  51. Ook geen heeeeeeeel klein koekje??
    Nou dan neem ik de koekjes wel mee haahhahahhh

  52. Rianne zegt:

    Laat Jelle dit niet horen..die wordt acuut PSVaanhanger.
    Bel de volgende keer even, dan kom ik met Jelle achterop de fiets ook naar Chipz!

  53. Jaap zegt:

    Wat dát het! Ik hoorde de hele tijd maar zo’n gekraak vanuit het zuidoosten….

  54. rietepietz zegt:

    Zo , ik kan weer met goed fatsoen te voorschijn komen geloof ik .
    Heb mezelf ff ferm toegesproken , ik weet niets van Chipz én niet van voetbal en tóch is mijn reactie bij Emmelinda niet gewist …….wie doet me dan nog wat?
    fijn weekend en liefs Riet

  55. Morrison zegt:

    Haha altijd beter dan voetbal lijkt me 😛

  56. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ghehehe 😉

    @Nieta;Whaahaa gááf is dat om te zien he? Ik heb net Stef nog staan te bspeiden. Die was met de barbies aan het spelen. Duidelijk was dat ze K3 deden en ze zong vrolijk mee…hahaha. Ze mag van geluk spreken dat ik er geen filmpje van gemaakt heb. Jouw zoontje trouwens ook hahaha 😉

    @Garfield;Nope, klopt. Heb een dagje gespijbeld ghehehe. Vandaag staat er wel weer eentje 😉
    Ik wens je nog een heeeele fijne zondag! Dikke knufff

    @Leidse Glibber;Ghehehe…kijk zo wil ik natuurlijk wel vaker bezoek ontvangen 😉 Maar goed, omdat jij het bent haal ik wel doos koekkies 😉
    Fijne vakantie! 😀

    @Rianne;Ja heee, moet je ook je telefoonnummer achterlaten he 😛 ghehehe

    @Jaap;Ghehehe…Raadsel eindelijk opgelost he 😉

    @Rietepietz;Zo is het! Ik ben de beroerdste niet ghehehe 😉
    Een hele fijne zondag Rietjuhhh! Dikke knuffff

    @Morrison;Hahaha zeker weten. We gingen echt voor het voetballen het stadion weer uit, ghehehe 😀

  57. Jeroen zegt:

    schat is jou bekend dat PSV interesse heeft voor Kluivert. Staat vandaag in de Telegraaf. Cocu is hem aan het bellen.

  58. Emmelinda zegt:

    He getverdemme…dat is toch hopelijk een grapje? *sloopt belverbinding Cocu*

  59. Emmelinda zegt:

    He jakkes, ik zie het. Morgen moet ik er maar eens wat flyers uitdelen 😉

  60. geertje zegt:

    Whahahaaaaaaaaaaa!
    Lekker is dat een “gratis” optreden? 🙂
    En, hebben jullie genoten?

  61. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat kwam even mooi uit zo. Ik had mijn rugzak vol met lekkernijen uitgehaald maar goed…daar zijn we niet aan toegekomen. Toen konden we alweer naar huis ghehehe

    Yep het was echt genieten 😀 vooral omdat het “gratis”was hihi

  62. PSV zegt me niks…
    Chips wel! Paprika of gewoon?

  63. Emmelinda zegt:

    Hahaha houden zo 😉

    Nope…allebei niet. Cheese-union 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

