Em proudly presents:

Photobucket - Video and Image Hosting

Normaal gesproken maak ik hier geen reclame voor een andere log*. Ik kijk wel mooi uit; zal je zien dat de bezoekers van deze log massaal de biezen pakken (of iets anders) omdat het dáár beter vertoeven is! Maar goed, voor één keertje maak ik een uitzondering *negeert alle andere vragende ogen en voorgehouden doorgeefstokjes*.

Dit dus niet alleen vanwege zijn gevoel voor humor en zijn maffe visie op allerlei zaken. Natuurlijk helemáál niet alleen omdat hij de laatste van dit gezin is die zich op het weblogpad begeeft (al zou dat bijna doorslaggevend moeten zijn nietwaar. Té belachelijk voor woorden natuurlijk dat het zo lang moest duren hahaha) en vooral niet alleen omdat hij het als een uitdaging ziet om een hoger bezoekersaantal te krijgen dan ondergetekende (lief he, dat naïeve kinderlijke enthousiasme van hem, ghehehe).

Welnee niet alleen dit bovenstaande. Wat dan vooral?

Nou lieve webloglezers dat is simpel:

Misschien dat ik nu wél die kekke laarsjes krijg uit die dure winkel waar hij last van een soort hyperventilatie kreeg toen ie het riante bedrag op het prijskaartje in de smiezen kreeg.

Hè schattepattehonneponnetjuh???

*En omdat je het lekkerste nu eenmaal altijd voor het laatst bewaren wil geef ik HIER pas de link prijs. Ennuh..klikken is natuurlijk op eigen risico, ghehehe.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Em proudly presents:

  1. Ans zegt:

    Ha, mijn naam blijft weer staan! Ik ga zo klikken hoor (ik heb eigenlijk geleerd van mijn moeder dat ik niet mag klikken, maar ik doe het lekker toch). Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig. Maat een hoger bezoekersaantal krijgt ie vasr niet hoor, daar zorgen we wel voor hihi. Ik ga ff kijken.

  2. Emmelinda zegt:

    Ja gelukkig wel, ik had het euvel gevonden *doet nogmaals vreugdedansje*!

    Grinnik, wat denkt ie wel he? Komt die snotneus (euhm…) net kijken en begint ie al over een bezoekersaantal ghehehe.

    Hahaha lekker he, dat je nou lekker tóch mag klikken 😉

  3. Ans zegt:

    Ik heb gekeken hoor, nou, hij kan natuurlijk niet aan je tippen! Mocht ie willen haha.
    Maar wel leuk zo met zijn allen aan het loggen. Enneh, die laarsjes krijg je toch zeker wel?

  4. Emmelinda zegt:

    Ha! Dat is lief *smak*! Ghehehe maar goed, we juichen niet te hard natuurlijk 😉

    Yep Mies had afgelopen week een nieuwe log opgezet zonder me er iets van te vertellen. Komt ze hier op de log zitten slijmen (anoniem) hahaha… dus zo kwam ik er achter 😉

    *knippert lief naar Marc* (zo…zou het nú lukken??? ghehehe)

  5. Dees zegt:

    hahahahahaha en nu ’s avonds met de hele familie achter de pc en logjes schrijven 😉

    Jullie hebben allebei lekker veel humor, leuk hoor!

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…misschien had ik hem niet moeten helpen met zijn weblog. Eerst riep ie wel eens “Heeej dat is misschien iets voor je weblog?”…Dat doet ie nu vast niet meer ghehehe 😉

    Dank je wel *kijkt blij*

  7. Marika zegt:

    Ik ben benieuwd hoe lang hij dit vol gaat houden. ;o)

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik ook. Eerst keek ie benauwd en vroeg of dat echt iedere dag moest 😛

  9. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik kon nog net inslikken dat het minstens 3x per dag moet. Liefst mét update 😛 ghehehe GEINTJUHHHH

  10. Jaap zegt:

    Leuk Emm! Je kan wel zien dat jullie familie zijn , want watzegjemenou en watzullenwenubeleven zitten dicht bij elkaar.. zeggen en beleven 2 kanten aan 1 zaak. 😉

  11. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik zat net zijn nieuwste logje te lezen en terwijl ik er iets bij dacht bleek het er ook al achter te staan ghehehe.

    Mooi he, die weblognaam.Was ik ff blij dat de oorspronkelijke naam al bezet was. Moest ie een nieuwe kiezen. Nou dat heeft 3 jaar geduurd 😛 hahaha geintjuhhh (stille kracht zegt ie 😛 whoeehaaaa *rolt over vloer van de lach*)

  12. Hanny zegt:

    Lijkt me gezellig 2 loggers in de familie. Lekker tegen elkaar opbieden. Zet ‘m op en laat je niet kisten.
    Fijne dinsdag gewenst.

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi bij jullie is dat ook al 😉
    Eens kijken hoe het Marc bevalt. Ik vind het al leuk alstie een log ligt te schrijven…met dat gegniffel vanachter zijn laptop hahaha 😉 Maareh…ik zal je raad opvolgen en me niet laten kisten 😉 Ik ben hem al 15 jaar de baas…moet nu ook een makkie zijn ghehehe 😛

    Jij ook een hele fijne dinsdag! Slaap ze!

  14. Youke zegt:

    Gezellig hoor. Maar ik houd graag de computer voor mijzelf. Ik heb laatst uitgerekend dat loggen mij per dag 1,5 uur kost.

  15. Elmo zegt:

    Gaafffff! Hij kan ook al zo goed zijn gedachtegangen op papier zetten, maar dan op zijn eigen manier he, en ik zie al helemaal voor me wat voor gezicht hij erbij trekt, hahahahahahaha!

  16. remco zegt:

    ik heb er één zin voor

    een stel apart 😛

  17. Emmelinda zegt:

    @Youke;Hihi en toch is het jammer want jouw vriend schrijft ontzettend leuk. Maar je hebt gelijk…het kost veel tijd. 😉

    @Elmo;Hahaha, het was dat ik er bij was, bij het paardrij-avontuur maar anders had ik het ook zo voor me gezien ghehehe. Ja die gezichten zijn goud waard. Moest ik eigenlijk eens foto’s van plaatsen ghehehe 😛

    @Remco;Grinnik…da’s best een compliment :D. En dat in een paar woorden…ja da’s best leuk hahaha

  18. Jeetje! Weer een weblog bij om te lezen! En ik heb ’t al zo druk thuis. Gelukkig werk ik… kan ik daar tenminste logjes lezen!

  19. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…dat zou een mooie slogan voor een arbeidsbureau/uitzendbureau zijn! 😛

  20. Elmo zegt:

    Ik werk, dus ik blog….. ahum!

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja toch? Misschien dat ze in winkels ook een pc kunnen zetten. Want ik heb me net toch een boel sjaggie verko(o)p(st)ers meegemaakt! (en ik was écht niet vervelend *zweert*)

  22. nieta zegt:

    Nou,ben benieuwd. Ga zoo effe kijken hoe hij het er vanaf brengt!* Jeetje,heb ik er weer een site bij om te lezen en te reageren!!K’blijf bezig!!Rolleyes!!*

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou die logjes van Mies en Stef doorgeven en je kunt kwartetten ghehehe 😉

    Ik had al gezien dat het je er wel bevallen is he? Leuk 😀

  24. * Garfield * zegt:

    Is dit de weblog van je ventje ?
    Ik ben al eens gaan kijken hoor.

    Mijn dochter wordt niet wakker middenin de nacht. Ze is 16 en zit tot middenin de nacht te MSn-en. 😦

    Fijne dag.

  25. Erik zegt:

    Zo aan de schrijfwijze te zien heb je hem wel een beetje op weg geholpen

  26. Emmelinda zegt:

    @*Garfield*;Yep da’s mijn mannetje. Nou ja tje…1.92m lang hahaha 😉

    Ahhh op die fiets! Oooh dat is toch een verslaving he, dat MSNNEN. Pffff
    Jij ook een hele fijne dag!

    @Erikisboos;Grinnik, zou je bijna zeggen he? Maar ik heb me nergens mee bemoeid. Ik hoorde hem lachen en proesten achter zijn laptop et voila…zijn logjes waren geboren hahaha.
    Geloof je nou dat we vaak dezelfde dingen tegelijk zeggen? 😉

  27. Anoniem zegt:

    AAh dan moet je het goed doen ook!! *grinnik*

    Op naar het volmaakte web-log gezin!

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja bij web-log mogen ze ons wel eens gebruiken voor een reclame-spotje ghehehe 😉

  29. quidam zegt:

    het is te hopen dat je 2 computers hebt…anders wordt het straks bonje om de pc

  30. buuf nr 15 zegt:

    Altijd makkelijk zo’n ook loggende man. Communiceren via de log, ha ha ha weer eens wat anders dan via sms!

  31. Belinda zegt:

    Geweldig dat Marc nu ook een weblog heeft! 😉

    Ik hoop wel dat ieder huisgenoot een eigen compu tot zijn/haar beschikking heeft want dat wordt absoluut trammelant! Ook wel eens leuk en zeker als jullie het online gaan uitspelen… 😉 maar praktisch gezien is het toch wel handig om je eigen machien te hebben!

    Afijn, je spreekt elkaar nooit meer IRL, alleen snachts besef je nog dat je ook nog een man had… ben benieuwd wat dit allemaal weer voor ontwikkelingen gaat geven! 😉 *houdt haar vingers gekruisd voor veel vuurwerk!*

  32. Emmelinda zegt:

    @Quidam;Grinnik…ja hoor, dat zit wel snor. Zelfs de kids hebben hun eigen pc. Belachelijk he? 😉

    @Buuf nr 15;Psies! Nog ff en ik serveer alleen nog maar virtueel eten 😛

    @Belinda;Grinnik…dat zou nog eens mooie logjes opleveren he? Maar helaas…al lang geleden hebben we ervoor gezorgd dat er hier iedereen een pc tot zijn/haar beschikking heeft. We zagen namelijk de bui al hangen (oke, tijdens zo’n regenseizoen als nu is dat niet zo moeilijk ghehehe)

    Hahaha nou helaas moet ik de vuurwerkbestelling afblazen (dus niet opblazen) want als ik hier sávonds zit te pjoeteren zit hij hier met zijn laptop 😉
    Ik denk dat het nu opschieten is. Stel je voor dat we iets beleven en we willen er allebei over schrijven? Ghehehe 😉

  33. Yvonne zegt:

    Ik blijf hier, veuls te veul tekst daar.

  34. Marika zegt:

    Ik schrik me trouwens regelmatig wild door dat geluidje op je log. Net stond het geluid iets te hard en ik zit met koptelefoon op, klik ik op jouw weblog…Aaarggg…! 😛

  35. Lette zegt:

    En? Heb je die kekke laarsjes al geincasseerd?
    Gelijk distantieren van die log dan. Die kan toch helemaal niet aan jouw bezoekersaantallen tippen. Haha! Verbeelding en hoogmoed … leg maar vast een matrasje neer, want dat gaat zeer doen.

  36. Geertje zegt:

    Flauw hoor om toch een stokje aan te geven!
    Hahahahahhahaaaaaaaaaaa!!!
    Fijne avond en dikke knufff!!

  37. Emmelinda zegt:

    @Yvonne;Grinnik…beetje langdradige familie he? Ghehehe 😉

    @Marika;Whaahaa…euh sollie. Ik heb het ook regelmatig. Vooral als ik een paar dingen tegelijk opstart en mijn log trager opstart dan ik verwacht had hahaha. Maar ik blijf het een geweldig geluidje vinden 😉

    @Lette;Ik vrees dat ik toch het een en ander moet saboteren want het gaat er eigenlijk best al hard voor die paar dagen. Hahaha daar heb ik zowat een jaar over moeten doen eer er iemand op mijn log schreef. En dan nog zonder omkopen hahaha 😉

    Maareh…die laarsjes zal ik niet vergeten. EN HIJ OOK NIET ghehehe 😛

    @Geertje;Een stokje? Een hele weblog bedoel je 😛 ghehehe 😉

  38. Leonie zegt:

    Ben benieuwd..heb nog niet gekeken..web-log van husband? Wahhaa..mijn mannetje zei ook al zoiets..als ik een log maak..dan…whahaha..

  39. Emmelinda zegt:

    Yep, hubbie is ook in weblogland gearriveerd. Volgens mij zit ie weer iets nieuws te schrijven, ik hoor allemaal gegrinnik hier naast me 😉

    Hihi denk je dat hij het doet? Kun je hem meteen allerlei tips geven ghehehe’;)

  40. Leonie zegt:

    Hoi..ik heb gekeken en het is al een drukbezochte log! (fluiserend..psst..Maar dat komt door de jouwe denk ik)Hihih

  41. Leonie zegt:

    Eh sorry..nee..mijn man doet het nog niet denk ik..hij is nog te druk met het “gewone” werk…

  42. Emmelinda zegt:

    Grinnik..ja het gaat daar de goeie kant op he? Tjemig, daar heb ik echt lang op moeten wachten. Maar goed, het is net een soort van deja-vu he? Net alsof je die mensen op die log al eens eerder gezien hebt hahaha 😛

    Hebben jullie 1 computer? Hou het dan maar zo want voor je het weet houdt ie je stoel bezet ghehehe 😉

  43. Marika zegt:

    AAARG en weer vergat ik het geluid zachter te zetten! Ik leer het ook nooit. ;))

  44. Emmelinda zegt:

    Plak een post-it op je scherm! hahaha 😛

  45. B.O.B zegt:

    hee em ik ben er weer, ik was even niet te vinden
    gelukkig ben jij er nog een tijdje geleden las ik dat je ging stoppen.
    Ik ben wel gestopt, heb geen log meer, maar wie weet wat de toekomst brengt?
    Groetjes Lia (B.O.B)

  46. Emmelinda zegt:

    Heeeeeej Bobjuhhh! Ik heb je gemist joh, wat leuk dat je effies kwam buurten!

    Ja dat was een vlaag van verstandsverbijstering vrees ik…ik kan het gewoon niet laten dus zulke dingen moet ik niet meer roepen hahaha.

    *belt toekomst op om logje naar Lia te brengen* ghehehe 😉

    Hele dikke knufff van mij!

  47. Liesbeth zegt:

    Wat schuift dat nu, deze reclame?
    Hehehe, gezellig hoor, de hele familie aan het loggen ;=)

  48. Emmelinda zegt:

    Nog niet veel op het moment. Maar ik heb alvast een aparte bankrekening geopend ghehehe 😛

    Grinnik…ik vind het komisch. Nu nog een weblog voor Sam en eentje voor Morris (konijn) 😛 GEINTJUHHH

  49. Elmo zegt:

    Al schuift het nog niks, verschuivingen brengt het wel teweeg, naar watzullenwenubeleven en weer terug hierheen:-)

  50. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha…dat is waar. Van de een naar de ander ghehehe. Een klikvinger krijg je er van :p 😉

  51. Elmo zegt:

    Whaha! Byebye muisarm, hello klikvinger!

  52. Emmelinda zegt:

    Kli(n)kt wel een stuk leuker he? Ghehehe

  53. Belinda zegt:

    Wij hadden hier ook voor elk gezinslid een eigen PC. Het leverde zoveel gezeur op met dan eerst die een uurtje en dan de volgende een uurtje. Dat werkte gewoon niet! Oke… het kost je wat aan energieverbruik maar beter dat dan dat het energie van je lichaam gebruikt om harentrekkende meiden uit elkaar te trekken!

    Kan me voorstellen dat het echt een strijd kan worden daar bij jullie qua wie een bepaald onderwerp mag loggen! 😉
    Je kan ook niet meer even de voorpret delen van een logje anders gaat een ander gezinslid met de eer strijken! Hahahaha ik zie het al helemaal voor me daar bij jullie! 😉

  54. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en wat een smoesjes worden er gebruikt om maar zo snel mogelijk bij die pc te kunnen. Dat is geweldig. Als er iemand zich afvraagt wat de betekenis is van iets dan rennen vier personen naar de pc om het op te zoeken. Met alleen een Winkler Prins bleef iedereen heus wel zitten waar ie zat ghehehe 😉

    Hahaha en toch vond ik gisteren een onderwerp waar ik met gemak wel iets over had kunnen schrijven maar het toch iets voor Marc vond. Hahaha nee hoor…het was nog netjes ook 😛

  55. Abby zegt:

    Ik zou haast zweren dat jij de schrijver bent qua manier van schrijven :)Maar of hij het net zolang als jij volhoudt? …
    Wanneer ga je je laarsjes kopen hahaha

  56. Elmo zegt:

    Maakt helemaal niet uit, loggen over hetzelfde onderwerp of gebeurtenis, dan kun je de verschillende belevingen lezen, hihi!

  57. Emmelinda zegt:

    @Abby;Jaaaa dat zag ik dus ook toen ik zijn eerste schrijfsel zag. Duidelijk is nu ook dat ik nooit hoef te vragen hoe ie iets bedoelde he? Is bijna eng hahaha.
    Hihi dat is nog een grote verrassing. Ik log nu bijna 3 jaar dus hij heeft nog heeeeeel wat in te halen hahaha. 😉
    Als het aan mij ligt ga ik ze vandaag nog scoren 😉

    @Elmo;Dat is waar. Zou je toch raar staan te kijken wanneer er twee identieke loggen verschijnen hahaha. (op indeling na is die kans best groot eigenlijk hahaha…moeten we eens testen ;))

  58. Natas1970 zegt:

    Jeetje zeg, je kunt wel zien dat jullie bij elkaar horen!! Zijn schrijfstijl lijkt gewoon op die van jou hahahaha. Het is ook net zo leuk om te lezen, dus ik denk dat ik er een extra log bij heb om te bezoeken. Maar reageren……..daar wacht ik nog ff mee. Zo goed ken ik hem nou ook nog niet hahahahhaha. (flauw is tie hè)

  59. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het is bijna eng he? Net een tweeling. We maken ook meestal elkaars zinnen af en soms hoeven we maar een woord te zeggen en dan proesten we het al uit. En wat hij doet met die …. puntjes overal tussen, zo begon ik ook hahaha. Dus eens kijken hoe zijn logjes er over een poos er uit zien 😉

    Hahaha…dat kan altijd nog. Hij heeft al een boel reakties gekregen ghehehe. Straks gaat ie naast zijn schoenen lopen 😛

    Hoeissie nou? En op je werk?

  60. Natas1970 zegt:

    Met mij is alles goed hoor, wilde van de week weer ergens een nieuwe log beginnen maar heb er toch vanaf gezien. Ik weet het gewoon niet. Op mijn werk wordt het steeds erger, dus ik heb net 5 krasloten gekocht zodat ik binnenkort gewoon niet meer hoef te gaan hahahahahaha. Ben hartstikke druk met de webwinkel van mijn vriendin in houten speelgoed enz. (daar heb ik wel eens over gelogd misschien weet je het nog?)Daar hebben we heel veel plezier in, dus wie weet een carrière-switch binnenkort??
    Maar over loggen gesproken, ik kan maar geen blogsite vinden die hetzelfde biedt wat weblog ooit had en die ook net zo simpel is als “toen”. Heb me ook hierin weer proberen te verdiepen maar de moed zonk me in de schoenen met al die codes en rare woorden. Het was zo simpel….zucht…..waarom nou veranderen??

  61. Dinie zegt:

    Nou jullie moeten samen maar een digitaal dagboek over jullie lief en leed maken. De stijl en gevoel van humor komt aardig overeen. Maar ik heb speciaal voor jou maar 1 reactie achter gelaten. 😉

  62. Emmelinda zegt:

    @Natas1970Ik heb net nog ergens gelezen over een log. Ik zal het zo even voor je zoeken. Misschien is het daar wel iets voor je? Op de een of andere manier mis je dat loggen tóch he? Een soort van uitlaatklep/dagboek.
    Maareh…ik wil je ook wel helpen om terug op web-log te komen. Zo ontzettend moeilijk is het er niet op geworden qua logjes plaatsen. Oke, de lay-out en het nieuwe beheerdersscherm vergen wat inspanning. Ik ben ook nog steeds vanalles kwijt als ik snel iets wil veranderen hihi.

    He bah…dat is vreselijk dat je het daar niet meer naar je zin hebt. Staat de leidinggevende nog steeds achter je? Maar goed, dat is natuurlijk niet genoeg wanneer het op de werkvloer niet te doen is. Ik herinner me inderdaad die log nog over dat houten speelgoed. Super zeg dat het daar zo goed loopt. Misschien is het nu inderdaad tijd om iets anders te gaan doen?

  63. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Hahaha ja een soort Nikki French? Of is dat niet dat schrijversduo? Het is dat we zelden ziek zijn (of in ieder geval ziek genoeg om in bed te moeten verblijven) anders zouden we elkaars log kunnen overnemen totdat de ander weer kan zitten hahaha 😉

    Ik ben blij dat je er maar 1 reaktie achtergelaten hebt. Gaat ie straks nog naast zijn schoenen lopen. Weet je hoe dat ruikt? Oeps…dat zijn mijn schoenen hahaha

  64. Natas1970 zegt:

    Laat me maar weten wat je hebt gelezen, misschien is dat wat voor me?? Ik mis het inderdaad best wel een beetje, ik blijf jullie tenslotte ook trouw bezoeken. Weet je, het vroegere loggen kon je ook snel ff tussendoor doen, zo simpel was het. Maar inderdaad, dat nieuwe beheerdersscherm, pfffff ik kon helemaal niets meer terugvinden. Nu vond ik de lay-out ook mooier hoor vroeger dat moet ik er bij zeggen. Lijk wel een bejaarde als ik steeds over vroeger praat hahahaha.

    De leidinggevende is de leidinggevende niet meer helaas. Er gebeuren rare dingen daar. Maar we houden vol!! Eens komt het grote geld binnen of een nieuwe leuke baan!
    Hoest met jou werkplannen?? Ga nu ff verder hier, kom later nog even bij je spieken. Knuffels!!!

  65. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;
    Hahaha ja klopt…je kon zelfs bijna met de ogen dicht een logje plaatsen. Het vervelende is alleen dat je-waar dat je ook naar toe gaat- toch weer aan nieuwe dingen moet wennen. Is ook weer een uitzoekwerk. De layout vond ik eerst ook veel mooier en er waren dingen die ik nu echt mis. Maar er zijn ook hele leuke dingen voor teruggekomen. Moeilijk he? Wat betreft je log…wanneer je uiteindelijk toch bij weblog zou gaan is die layout waarschijnlijk eenmalig of in ieder geval niet dagelijks werk. Dat scheelt ook een boel. Het inrichten is nu niet zo makkelijk maar dat hoef je daarna ook niet meer. Snap je wat ik bedoel?

    Ahhh dat méén je niet (helaas wel). Issie zelf opgestapt of hebben ze hem weggejaagd? Ja dan is nu zeker helemaal het hek van de dam. Dat komt daar dan vast niet meer goed??? Je kunt nu wel rondkijken naar ander werk/opties.

    Ik wil binnenkort aan de slag. Als ze me willen hahaha. Eerst even kijken hoe het loopt met school (Mies). Stef wil wél overblijven. Dat is altijd een probleem geweest met Mies namelijk. En nu moet ze wel overblijven.

    Werkze! Dikke Knuffff

  66. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ai, ik zie nou wel dat ze allemaal een lelijke reclamebanner bovenaan de log hebben. 😦

  67. rietepietz zegt:

    En tóch lukt het je niet om me gek te krijgen maareh……..over de eeenzame uren die bejaarde soms maar niet gevuld kunnen krijgen hoef ik me geen zorgen te maken !
    knuff van Riet

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee daar ben ik van overtuigd. Volgens mij zit jij ook boordevol energie. Je hebt te weinig zitvlees om je van verveling in de bank te werpen. Toch? En anders zorgen we wel voor leesvoer hahaha

    Dikke knufff

  69. Gonny zegt:

    Grappig…..dat had ik nou nooit gedacht van Marc ….maar wel heel leuk…..nou zit het hele gezin dus voortaan boven…hahahaha kan je net zogoed op een flat gaan wonen…whahahahaha..

  70. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat zaten we eigenlijk al. Ik denk dat we de benedenverdieping onderverhuren 😛 ghehehe
    Marc had altijd een afkeer van dagelijks dingen te moeten doen. Dus ook iedere dag een log plaatsen zag ie niet zitten. Maar tot nu toe gaat het hem heel goed af hahaha (was eigenlijk niet eens de bedoeling. Gewoon zo af en toe). Heppie vrij vandaag??

  71. Marika zegt:

    Ik zit vaak met koptelefoon op naar muziek te luisteren als ik logjes lees, vandaar dat ik me regelmatig een hartverzakking schrik op jouw log. :o)

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan hebben we het alletwee. Ik zit hier ook vaak zo en als ik dan op mijn log terechtkom is dat best hard hahaha 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

