Tjemig de Pemig

Photobucket - Video and Image Hosting

“Sebastiaan, kun jij me overnemen?” vroeg de caissière aan haar collega.

Tjongejonge het is toch wel erg…
…als zelfs het personeel van de Edah elkaar gaat opkopen!

 

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tjemig de Pemig

  1. Annemarie zegt:

    Best wel erg inderdaad…
    je zou denken dat er wat aan de hand is! 😉

  2. Ans zegt:

    Haha, je moet het maar doorhebben!

  3. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ze keek er ook zo ernstig bij ghehehe (moest vast snel naar de wc ;))

    @Ans;Denken ze dat we niet zo slim zijn he? Duh :P. Laatst bij de kassa’s zei er eentje: “Ik ben gesloten”. Toen zei ik tegen haar dat een psychiater haar daar wel vanaf kon helpen. Begreep ze niet ghehehe 😛

  4. buuf nr 15 zegt:

    Hey, dan ben ik ook in de verkoop! Wil iemand misschien een bod doen? ha ha

  5. Emmelinda zegt:

    Grinnik…inclusief beurtbalkjes*?

    *Voor personen die denken dat ik iets smerigs bedoel; het zijn die balkjes die je tussen de boodschappen van de personen voor en achter je zet zodat goed te zien is welke spullen voor jou zijn 😉

  6. Ans zegt:

    Dat is dus net zoiets als: “Ik ben verkeerd verbonden” Dan moet je naar het ziekenhuis!

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja psies…daar moest ik toen aan denken. Maar die kende ze zeker niet? Ghehehe. Ze vond het niet grappig.

    Ik vind “Ik ben open” ook zorgelijk hahaha

  8. emmaly zegt:

    Ik hoop niet dat de rij te groot was….ik heb er altijd zo hekel aan he als ik zolang moest wachten..offu wil je net ergens gaan staan.mevr deze kassa gaat sluiten grrr

  9. Emmelinda zegt:

    Euh…of juist niet…een open boek ofzo hahaha

  10. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Grinnik…nou ze was net klaar met me (euh…ghehehe dat klinkt). Waarschijnlijk was ze het toen helemaal beu 😛

  11. Natazz zegt:

    Jeetje hoe verzin je het weer!

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…kun je nagaan hoe ik bij alles wat ik om me heen hoor mijn eigen dingen denk ghehehe 😉

  13. Natas1970 zegt:

    Wat zal het druk zijn in jouw koppie hahahaha. Maar dat brengt voor ons weer een leuke logjes met zich mee!!

  14. Pasula zegt:

    Emmelinda, djiezzzzzz hij is weer super!!! 😀

  15. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;Hahaha ja zo ben ik altijd bezig 😉 Ghehehe. Ik zit nog te dubben. Ik zag namelijk net op teletekst een mooie kop:
    KOERDEN DREIGEN MET AFSCHEIDING
    Hahaha ik zag allerlei vies lichaamsvocht voor me 😛 Ik zal jullie het logje maar besparen ghehehe

    @Pasula;Hahaha dank je wel. Wat zeggen we toch eigenlijk een maffe dingen he? Offe…die caissière 😛

  16. Ans zegt:

    Haha, die van die Koerden vind ik ook goed! Er bestaat een boekje met dat soort dingen die echt in de krant hebben gestaan (ik geloof dat het “de vliegende schaar” heet), staat er bijv.: “Brabantse Louise zoog een kind uit haar duim”, ik zie het helemaal voor mij!

  17. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is dus de geboorte van DUIMELIJNTJE hahaha 😛

    Dat boekje is echt iets voor mij! Ik zou er zelf eentje vol kunnen denken hahaha

  18. Ans zegt:

    Ik heb dat boekje, het is al heel vaak uitgeleend, volgens mij ligt het nu bij mijn broer. “Mehmet sloeg met zoon inbreker dood” stond er ook in.

  19. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha dan zal die een enorme harde kop gehad hebben! Heerlijk zulke dingen! Zo’n boekkie wil ik ook wel 😀

  20. Ans zegt:

    Volgens mij heb ik dat boekje ooit in Einhoven gekocht, bij een boekwinkel in een overdekt winkelcentrum in het centrum (dat is twee keer centrum) Boekhandel van Pierre of zoiets.

  21. Emmelinda zegt:

    Jaaaa die ken ik wel. Die zit boven in de heuvelgallerie! Weet je er de naam van? Van het boekkie? Dan ga ik eens kijken of het nog te koop is 😀

  22. Dinie zegt:

    Hahaha, bij ons hadden ze ooit een aktie waarbij je na veel sparen van watdanook een prachtig pakket cadeau kreeg. Dat pakket noemden ze “de gulle doos”. OK, dat kan nog, maar die arme caissières moesten een button op. Je mag drie keer raden wat daarop stond…..Ik had geweigerd hoor, écht….ik kreeg bijna de slappe lach toen ik het las (en toen ik er een opmerking over maakte kreeg ik een zéér niet begrijpende blik, maar dat heeft ws te maken met je vorige logje hahaha

  23. Ans zegt:

    Ja, inderdaad, de heuvelgallerie, die naam herinner ik mij. Ik denk dat ik het daar gekocht heb (98% zeker). Vtoeger ging ik nog wel eens met Edwin naar Eindhoven, als we een dagje gingen “treinen” wilde hij altijd naar Eindhoven of naar Rotterdam en in Eindhoven wilde hij dan altijd gepaneerde frikadellen, die waren daar heel goedkoop in een automatiek. Dat boekje heet “De vliegende schaar” of “De vrolijk vliegende schaar” zoiets. Ik heb het nu niet thuis, dus ik kan niet kijken, maar het is echt een heel leuk (pocket-)boek.

  24. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Whoeehaa dat IS ook erg!
    Net zoals ik eens zag “Kan ik u helpen” achterop de rug van de winkelmedewerkers. Nou weet ik niet meer of dat bij H&M (die nu ook zoiets hebben: 24 uur per dag online) of bij een supermarkt. Is niet zo grappig als die gulle doos maar toch moest ik er om lachen. Ik zag weer heel wat voor me 😉

    @Ans;Whaahaa dan weet ik ook waar ie die gepaneerde frikandellen gescoord heeft. Die was ik helemaal vergeten! Heb ik er ook nog een boel van weggewerkt hahaha!
    Vroeger gingen we met mijn ouders hier ook vaker winkelen. Waar we de auto ongeveer parkeerden woon ik nou. Het is allemaal verbouwd maar ik kan het me nog héél goed herinneren 😀

  25. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik zal zo eens op internet kijken of ik er iets van kan vinden. Dan kan ik deze week ff bij van Pierre kijken. Thanks!

  26. Emmelinda zegt:

    Oh kijk nou eens; wat een service! Dank je wel Ans, ik ga het meteen opschrijven! De titel belooft al veel goeds hihi 😀

  27. Hanny zegt:

    Ik lag me altijd een deuk als ik van die uitspraken hoor, of zie staan. Helaas kan ik ze nooit navertellen. Nederlands is en blijft een moeilijke taal.

  28. Leonie zegt:

    Ja….jammer van de Edah..was best een fijne winkel vond ik..was bij ons in de buurt..is helaas weggegaan en de Liddl zit daar nu..bleg..de edah was echt mijn buurtsupertje…

  29. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Ja dat is het zeer zeker. We maken het ons ook zo gemakkelijk. Net zoals in de log; als je het helemaal voluit moest zeggen was het een flinke mond vol hahaha. “Sebastiaan, zou je zo vriendelijk willen zijn om hier nu te gaan zitten zodat ik naar de kantine kan om te eten?”
    Alstie het psies zo zou doen, ging ie er dan alleen maar zitten en niet werken ghehehe 😉

    @Leonie;Eerst ging ik ook altijd naar de Edah. Maar het is een verschrikkelijke winkel geworden daar. De vulploeg staat er altijd in de weg. De hele dag door. Niet dat ze iets doen hoor. Ja gezellig kleppen met elkaar. Ik ga alleen nog als ik toevallig in de buurt ben en snel iets moet hebben. Jammer want eerst beviel het me daar wel 😉

  30. Geertje zegt:

    Zou ze bang zijn geweest voor de supermarktenoorlog? ;-0
    Nou ja, beter dan de Triffids of zo!
    Jij ook slaap lekker voor zo!!!
    Liefs en dikke knuff, en sterkte voor het ochtendritueel 😉

  31. Emmelinda zegt:

    Ik vrees het wel. Ze keek ook zo benauwd hahaha.

    Heb je getsjekt of de accu van je dochters mobieltje is opgeladen? Hahaha. Jij ook sterkte met het ochtendritueel. het is dat het zo vroeg is anders zou ik aan je denken (rond die tijd slaapwandel ik hahaha)

    Welterusten! Dikke knufff en veel liefs

  32. OmaBommel zegt:

    sorry meis, dit is niet als spam bedoeld.
    Maarre…….ik heb een nieuwe log geopend, als je zin hebt mag je een kijkje nemen hoor. Hihihihihi wat aardig van mij hè?
    Groetjes, OmaBommel.

  33. Youke zegt:

    Daar had ik zo nog niet over nagedacht. Ook niet toen ik zelf nog in de supermarkt werkte.

  34. Annemarie zegt:

    Zou ze die gehaald hebben dan?;)

  35. Emmelinda zegt:

    @OmaBommel;Hahaha spammert die je d’r bent 😛 Natuurlijk kom ik een kijkje nemen! Tosso!

    @Youke;Hahaha nee dat geloof ik. Volgens mij zeggen ze het allemaal zo. En het heeft ook weinig zin om er drie regels aan te verspillen als je het ook in één regel kunt. Het viel me ineens op dat het wel errug maf klonk hahaha

  36. bengeltjuh zegt:

    Hahahahaha leuk!!

    Trouwens die van *kan ik u helpen*..was supermarkt (Konmar)….en euhm…….daar heb ik ook ooit meegelopen (een paar jaar te veel hahahah)…….dat stond op de rug en gelukkig had ik toen nog lang haar dat er goed overheen hing 😀 😀

    Psst….de zon …..die schijnt 😉

  37. Emmelinda zegt:

    @Miek;*grinnikt*

    @Bengeltjuh;O jaaaa da’s waar ook! Hahaha dat zou het ideale kledingsadvies zijn; lang haar 😉

    Hier nog niet maar dat duurt zo te zien niet lang. Laat komen, laat komen! Heerlijk! 😀

  38. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;(Sollie ik had je niet gezien *schaam*) Hahaha dat hoop ik wel voor haar. 😛 HEt zit anders niet echt lekker ghehehe

  39. * Garfield * zegt:

    Haha.
    Erg hé.
    Fijne week.

  40. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja he? *grinnikt*

    Ik wens jou ook een hele fijne week. Geniet er lekker van!

  41. Liesbeth zegt:

    *proest*
    Is er al onderhandeld over deprijs? En mag het wel van de staat?

  42. Emmelinda zegt:

    Ik vrees dat het zware onderhandelingen zijn. Ik zag ze namelijk vanmorgen gewoon weer achter de kassa zitten 😉

  43. Belinda zegt:

    Dat krijg je met al die overnames in de supermarktbusiness. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet!

  44. Emmelinda zegt:

    Ze moeten er snel bij zijn voor de beste deal! Anders vissen ze behoorlijk achter het net 😉

  45. Lianne zegt:

    Hoi hoi, ja ik weet het, het is om mijnorenvanmijnkop te schamen, zolang ik niet bij jou op je log geweest ben, maar ik ben toch maar weer eens ff komen kijken, je bent het nog niet verleerd! Weer heerlijke logjes om te lezen! Ik heb weer een glimlach van oor tot oor! Dankjewel en weer SNEL tot ziens!

    http://liannelovesub40.web-log.nl
    http://watmaakjijervan.web-log.nl

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat geeft toch niks. Ik was ook al heeeeel lang niet bij jou geweest (ja vanmorgen heb ik snel effies gespiekt hihi).
    Dank je wel voor je compliment 😀 Doet me goed dat je er om hebt kunnen lachen hahaha 😉
    Knuffff

  47. OmaBommel zegt:

    zo ik doe weer lekker mee, leuk je reacties bij mij, hij is wel leuk geworden hè?
    Jouw log ziet er zoals altijd weer goed uit en je vertelsels zijn nog steeds lekker om te lezen!
    Knuffff van OmaBommel.

  48. Jeroen zegt:

    Doet u mij maar tien blonde cassieres.

  49. Emmelinda zegt:

    @OmaBommel;Ja ik vind ‘m echt prachtig geworden! Is weer heel anders dan je vorige log he?
    Grinnik…dank je wel. En dan te bedenken dat ik er mee op wilde houden *tikt op eigen voorhoofd*
    Dikke knufff terug!

    @Jeroen;Hup, snel uitzoeken. voor je het weet zijn ze over de houdbaarheidsdatum ghehehe 😛

  50. Yvonne zegt:

    Misschien vinden ze elkaar erg lekker 🙂

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha laten we het hopen. 😉

  52. Jaap zegt:

    😀

    nee nee, overnemen zei ze.. overnemertjes zijn toch gratis? (overnemertjes, zoals de kleren van je oudere zus of broer) Of was het een indescend proposal :P….? want het gaat tenslotte over nemen ….

  53. Emmelinda zegt:

    Whaaaaha maar Jaap toch…je weet toch dat vrouwen altijd iets anders bedoelen dan ze zeggen? 😛 hahaha

  54. Pasula zegt:

    Ik weet niet meer waar ik sta (met mijn reactie). Was er wel een reactie van mij??
    Tis weer bal, moet maar eens shoppen voor nieuwe ketaklenzuh 😉

  55. Emmelinda zegt:

    Hihi hij staat er wel 😉 Maar het is ff scrollen 😉

    Ik kom wel mee shoppen hahaha. Ben ik goed in. Oke, in lenzen shoppen iets minder maar de rest compenseert best 😉

  56. natasjalex zegt:

    zo werd mij verteld dat ik ‘over de datum was’ toen mijn dochtertje nog niet geboren wilde worden op de uitgerekende datum.. :S 😛 haha!! en toen de verloskundige aan het voelen was hoeveel ontsluiting ik had, en tegelijkertijd iemand aan de telefoon had, zei ze: ‘ik zit een beetje vast in een bevalling’.
    whaha!! 😀
    groetjesssss,
    natasja

    ps.. die trui met ‘kan ik u helpen’ heb ik helaas ook even gedragen.. bbrr!!!

  57. Geertje zegt:

    Pffff; ik werd vanmorgen voor de verandering zelf wakker; en inderdaad, de accu’s van de kinderen waren vol! 🙂
    Mirjam ligt nu uitgeteld op de bank te slapen; telefoon natuurlijk in haar kamer 😉
    Ze wilde nog even in de armen van haar vader liggen.
    Straks maar een dekentje over haar heen, en zelf het alarm aanzetten :-S

    Fijne avond nog, en welterusten voor straks!
    Liefs en dikke knufff!

  58. Emmelinda zegt:

    @Natasjalex;O jaaaa dat is er ook zoeentje! Whaahaa
    Tijdens de bevalling van Stef ging ook de telefoon. We dachten dat het de kraamzorg was want die was te laat. Ik weet niet meer psies hoe hij het zei maar Marc wist van de zenuwen niet meer hoe snel ie op moest leggen ghehehe

    @Geertje;Aaaah die pubers toch! Wat lief he? Van de ene kant al zo op weg om volwassen te worden en zelfstandig. Maar als het dan effies kan veilig wegduiken bij paps (of mams).

    Hoe gaat het met Mirjam op school? Bevalt het haar een b-tje? Ennuh…hoe bevalt het mams? Valt het een b-tje mee?

    Ik wens je een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  59. Elmo zegt:

    Heeeeeeeeeeey, nieuwe kopbanner, ander kleurtje van de letters én het beweegt! Gáááááf!

  60. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. *glimlacht* Ik had gisteren zitten prutsen. Is weer heel anders he? En dat kleurtje extra vond ik wel handig. Is iets meer variatie dan alleen geel, oranje, blauw en roze hihi

  61. Elmo zegt:

    Ja, meer variatie ja, alhoewel ik nu wel de blauwe tussenlijnen niet meer zo mooi vind, maar dat is meer persoonlijk:-)

  62. Emmelinda zegt:

    Mocht eigenlijk wel wat feller vinnik. Maar goed, eens even kijken. Het is dat ik veel plaatjes een gele achtergrond gegeven heb (tegen het jatten :P) anders deed ik er een ander behangetje tegenaan 😉

  63. Elmo zegt:

    Haha, een ander behangetje!
    Hoeft niet hoor, geel is lekker vrolijk!

  64. Emmelinda zegt:

    Vinnik ook. Ach ja…het is al bijna drie jaar zo. Laat ik het maar in ere houden ghehehe 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

