Weer ff klikkuhhhh…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Weer ff klikkuhhhh…

  1. Annemarie zegt:

    Ohhh! Lijkt me wel idd!

  2. remco zegt:

    8 stuks maar liefs ik vind 7 al genoeg hoor voor iedere dag van de week één 😀

  3. Emmelinda zegt:

    @RemcoHahaha maar terwijl je met de ene een bakkie thee leut (oke, oke…mag ook koffie zijn) kan de ander alvast de ramen wassen en wéér een ander de boodschappen in huis halen. Ooooh ik zie het helemaal zitten! Ghehehe 😛

  4. Ans zegt:

    Hellup, er wordt steeds gezegd dat ik een fout maak! Maar ik blijf proberen!

    Maar het is toch een schande, voor zo weinig geld vriendinnen kunnen kopen, dat is geen zuivere koffie (vind ik niet erg, want ik drink toch geen koffie, geef mij maar een koppie thee). Volgende poging….

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi nu was het gelukt he? Zijn ze een beetje aan het etteren, zo laat op de avond? *doet “tsk tsk”*

    Grinnik…nee die koffie kunnen ze van mij ook houden. Of het moet zijn om met z’n allen koffiedik te kunnen kijken?? Ghehehe

  6. Ans zegt:

    Jaaaa, hij deed ’t maar nou moest ik steeds een code overtikken, steeds opnieuw, de pot op met je code (om maar even op je vorige log terug te komen

  7. Nicky zegt:

    Ow jak! Het moest verboden worden!!! Eventueel wil ik wel overwegen om 8 vrienden te bestellen. Moet je voorstellen dat ze allemaal een riant salaris verdienen, je mee uit eten nemen en bossen bloemen voor je kopen… Voor 10 €! Da’s een koopje!

  8. Emmelinda zegt:

    @Ans;Aaargh..soms is dat inderdaad…moet ik op mijn eigen log al beginnen met een code terwijl ik nog nergens iets gezet had. Is wel lastig want sommige codes kan ik helemaal niet goed lezen terwijl er toch eigenlijk niks mis is met mijn ogen. Eh…dacht ik 😛

    @Nicky;Hahaha ik vrees dat het flink lijnen zal worden na die bestelling ghehehe.
    Ze kunnen ook de tuin opknappen 😛 Of mijn zolder restylen. Ga ik wel asseswaares kopen 😛

  9. Ans zegt:

    Zijn er ook vrienden te koop? Of is dat teveel gevraagd? Want dan wil ik er één die timmerman is en een loodgieter, een tuinman, een schilder, een electriciën en de rest mag gewoon handig, lief en aardig zijn. Is mijn bestelling leverbaar?

  10. Emmelinda zegt:

    Sollie…die zijn net uitverkocht. Maar a.s. maandag komt weer nieuw materiaal binnen. 😉 Ik zal je bovenaan de lijst zetten! 😀

  11. Ans zegt:

    Ik wacht in spanning af

  12. Emmelinda zegt:

    Ik ook. Nog wensen in formaat, haardracht of schoenmaat (dat laatste ivm op grote voet leven, ghehehe)???

  13. Ans zegt:

    Ach, verder ben ik niet zo kieskeurig, als ze maar lief zijn 😉

  14. Emmelinda zegt:

    Dat móet toch te regelen zijn hahaha 😉

  15. Hanny zegt:

    Lekkere vriendinnen zullen dat zijn, zo goedkoop! Echter vriendinnen zijn niet te betalen!!!

  16. Sylvia zegt:

    JAAAAAAa dat is illegaal! bah!

    off topic: wij hebben live-radio-stream, als je tijd en zin hebt, vrijdag tussen 19-20 uur Area 51, kijk maar op onze log voor meer info.. ik hoop dat je luistert, mailt of misschien wel belt.. liefs en Geluk, Sylvia xXxx

  17. Pasula zegt:

    Er is een fout opgetreden…
    Het plaatsen van een reactie op dit bericht is niet toegestaan.

    Hahaha geweldig!!!!

    Slaap lekker voor zo
    XX (die zijn gratis)

  18. Youke zegt:

    Het is wel een koopje. Ik dacht dat ze altijd goud geld met mensenhandel verdiende?

  19. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Misschien is dit wel een zooitje dat retour gekomen is? Wegens mankementen ofzo? Ghehehe. Je hebt helemaal gelijk; die zijn ook niet te betalen. Sterker nog; die zijn GOUD waard 😀

    @Sylvia;Zegguh…ouwe spammert 😛

    @Pasula;Hahaha kreeg je dat te zien? Grinnik, volgens mij was web-log.nl moe ofzo? 😉
    Ik wens je een hele fijne dag! Veel plezier ennuh…geen mensen voor de gek houden he? 😉 Dikke knuffff

    @Youke;Ik heb zo het vermoeden dat ze ergens een schoolplein opgekocht hebben ghehehe 😛

  20. Marika zegt:

    Dat zijn wel veel vriendinnen, maar aan die prijs te zien is het niet veel soeps. :o)

  21. Emmelinda zegt:

    Ik vrees het ook. Ze kunnen ze beter gebruiken als figuranten op de buis denk ik? 😉

  22. m tje zegt:

    tjooow maak niet uit joh
    ik moet nog steeds een nieuw llogje schrijven.
    maar heb er even de moede r niet voor
    wens je een fijnee dag van dag
    knuff marion n heel veel liefs

  23. Emmelinda zegt:

    Gewoon rustig aan doen hoor…dat komt allemaal wel. Ik kom gewoon regelmatig bij je kijken. Dan maar geen reader voor jouw log hihi 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  24. m'tje zegt:

    ha ha bedankt emm!!!

  25. Diary zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Je naam stond er goed in hoor.Jij heb alles zo door hé.Maar over dat klikuh ik had het kunnen weten he met die grollen van jou.Maar hij is weer goed gevonden.
    Ik wens je een fijne dag.
    Liefs Bianca en knufffffffffies

  26. bengeltjuh zegt:

    Gezellig……een vriendin voor een spotprijsje!

    *Gaat voortaan koffie-leuten met de nieuwe vriendin*

    :-D;-)

  27. Natazz zegt:

    Ohh dat is een goedkope vriendschap. hahaha.

  28. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha niks te danken hoor 😉

    @Diary;Goodmorning 😀
    Hahaha ja ik moest het toch effies uitproberen. Eerst had ik iets waar ik me moest aanmelden. Na verder lezen zag ik dat ik er dan een log kon openen. Hahaha dat was niet helemaal de bedoeling. Als het zo gaat vind ik het prima 😉
    Grinnik..ja ik zag het staan en vond het zo’n stomme zin…daar moest i9k wat mee doen 😉
    Jij ook een hele fijne dag vandaag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Bengeltjuh;Hahaha ik hoop dat ze allemaal een beetje verschillend zijn. De een om koffie mee te leuten (of thee), de ander om mee te gaan winkelen. Offuh..allemaal tegelijk ghehehe 😉

    @Natazz;Spotprijsje he? Ik hoop alleen dat ze er een agenda bij doen…. 😀

  29. ~Tina~ zegt:

    Hahaha 8 vriendinnen, wel leuk gevonden!
    Nee hoor, voor mijn vriendinnen hoef ik gelukkig niet te betalen.
    Hier in weblogland zijn er ook heel veel te vinden!

    Mijn zoon had gisteravond instructie gehad (van manlief) over het scheren en volgens mij was het prima gelukt. Ook had hij het scheerapparaat weer netjes schoongemaakt zei hij.
    Ach, het is nog maar weinig natuurlijk en het hoeft vast ook nog niet elke dag. Maar het begin is er!

    Ik wens je een fijne donderdag toe.
    Groetjes en liefs van Tina 🙂

  30. Belinda zegt:

    Vrijblijvend hè dus als ze niet bevallen dan stuur je ze gewoon terug en krijg je je 10 euro weer! 😉

  31. Emmelinda zegt:

    @Tina;Hahaha dat klopt, gelukkig wel. En hier is het nog steeds gratis 😉 En vrijblijvend. Dat is ook belangrijk ghehehe.

    Hihi toch is het wel speciaal; zo’n eerste keer. Al hebben ze er natuurlijk heel snel een hekel aan (als ik naar Marc kijk tenminste).Hij heeft een goeie cursus gevolgd wanneer het meteen al zo goed gelukt is 😀

    En ik wens jou natuurlijk een hele fijne donderdag! Dikke knufff

    @Belinda;Pssst…volgens mij he is het gewoon niet veel. Voor de zekerheid hebben ze die garantie er maar niet bij gezet. Het is vast een schoolplein dat ze opgekocht hebben 😉 Of aftrekkende boekhoudsters 😛

  32. Dinie zegt:

    Ach gut, maar wel handig als he geen sociaal leven hebt, maar doe mij dan ook maar een paar vrienden erbij.

  33. Emmelinda zegt:

    *deelt nog een formulier uit* Misschien is het ook mogelijk om de helft vriendinnen en de andere helft dan vrienden te vragen??

  34. Sjoukje zegt:

    Dat is wel heel goedkoop, ik dacht dat het een goudenhandel was.
    Groetjes en een fijne dag!
    Sjoukje

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat valt vies tegen he? Zal ook niet veel soeps zijn 😀
    Fijne avond! Groetjes terug!

  36. Hahahaa..dat zou handig zijn..doe mij er even een paar..hihhi..gezellig..eh..kan ik ook nog voorkeuren aangeven…

  37. Emmelinda zegt:

    Ja he? Vooral handig tijdens de grote voorjaarsschoonmaak (euh de wat???). Ghehehe

    Voorkeuren? Maar zeker…photoshoppen we er gewoon een paar kuezemogelijkheden bij 😉

  38. Emmelinda zegt:

    of met eu…kan ook 😛

  39. Yvonne zegt:

    Dat lijkt me veels te goedkoop, het zijn vast allemaal valse krengen 😛

  40. Emmelinda zegt:

    Dat denk ik ook! En nog over de datum ook nog 😛

  41. Pasula zegt:

    Hee Emmelinda, dat autootje is zo’n speelgoeddingetje voor kinderen. Je gooit er geld in en het gaat tekeer.
    Toevallig moest ik even de tas neerzetten, vandaar 😉

    Slaap lekker voor zometeen!!
    X

  42. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja daarom ghehehe. Ik herkende het. Maar wat voor kinderen is kan ook leuk voor ons zijn ghehehe 😉

    Jij ook een hele fijne nachtrust! Slaap ze!

  43. Morrison zegt:

    Haha wel leuk 😀
    😉 😀 Joehoe, maar ja. “Niet altijd illegaal” 🙂

  44. Emmelinda zegt:

    Misschien bieden ze zich wel massaal aan om als vriendin verkocht te worden? Ghehehe

  45. Spinnetje zegt:

    En nu wordt er zeker van me verwacht dat ik me door 44 reacties heenwerk..duhh!

    Goedkope vriendinnem…kom maar op…er ligt nog een tuin die op een soort van moeras/bos lijkt….zullen ze te paaien zijn met een kopje koffie en slappe cake?

  46. Jeroen zegt:

    Ik mag niet zoveel vriendinnen hebben van mijn vriendin

  47. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Welnéé’…wél door de overige 4562 logjes hahaha 😛

    Dat denk ik wel. Zeg gewoon dat het voor de Margriet/Libelle-dag is. Dan komt het vast wel goed 😛 ghehehe

    @Jeroen;Misschien mag je die vriendinnen wel ruilen voor een flinke kameel?

  48. * Garfield * zegt:

    Hoe kotm het dat ik ook vandaag geen reactie op je laatste log kan geven ?

  49. Emmelinda zegt:

    Die over die roze wc-bril (van Marc)? Of heb je net op mijn utiprobeersel geklikt toevallig? Ik was er net een log op aan het zetten die ik er weer afgegooid heb. Kan zijn dat je psies op dat moment gereageerd hebt??

  50. Geertje zegt:

    das goedkoop! 🙂
    Makkelijke manier van vriendinnen krijgen; zouden ze ook leuk zijn? 😉

    Wennen; nee nog totaal niet!
    Ik kom elke dag een paar uur tekort (ook ’s nachts…)
    Nog even (volgende week en de week erop)dan moeten zowel Jaap als Mirjam op kamp; dan is het natuurlijk wel even rustiger, maar ben benieuwd of ik dan nog de rust op kan brengen om iets te doen Hahahahhaa!

    En jij? Is het bij jou thuis na alle roze streken al wat kalmer geworden? Of ook Grote Chaos?

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik vrees dat ze een schoolplein opgekocht hebben dus of ze leuk zijn? Hmmz

    Hihi misschien dat je dan alleen maar wil slapen? Even bijkomen? Of lekker op de bank met een goed boek? 😉

    Grinnik…ja we zijn even klaar met klussen (Marc al langer maar goed :P) dus de rust is wedergekeerd hahaha.
    Nu ik niet meer zo in de piepzak zit en alles van de middelbare school maar raar/onwennig vind is het wel een stuk rustiger 😉

  52. Geertje zegt:

    Gelukkig!
    Nerveus en zo ben ik ook niet meer 😉
    Mirjam heeft hele rijen vriendinnen ineens, en kan niet wachten om naar school te gaan; nog nooit heb ik haar zo blij zien weggaan! Ze is apetrots en ineens heel groot(s); dat geeft inderdaad wel een kalmer gevoel.

  53. Emmelinda zegt:

    Jaaaa da’s echt heerlijk he? Is het toch nog goed gekomen :D. Vond ik toch wel een grote zorg. Gewoon dat onwennige. Maar ik moet eerlijk zeggen dat Mies heel koel is. Die lijtk nergens last van te hebben. Kan ik nog wat van leren he? Hahaha

  54. Geertje zegt:

    Gelukkig maar dat zij er geen last van hebben 😉
    En het is denk ik een goed teken als je het als ouder wel hebt!

  55. Emmelinda zegt:

    Ja psies…dat maak ik mezelf dan ook maar wijs hihi. Ze hoeft nou smorgens niet meer te smssen (vinniknogsteedsenghoor maar goed…). Ik leer het nog wel eens ghehehe 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

