Mijn (puzzel)stukken!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mijn (puzzel)stukken!

  1. Sjoukje zegt:

    Wat leuk die puzzel. Ik dacht eerst dat er wel een stukje kwijt zou zijn jou kennende…. haha.
    Groetjes Sjoukje

  2. remco zegt:

    jemig zeg wat een moeilijke puzzel had je ze niet makkelijker van een 2000 stukjes ofzo πŸ˜‰

    valt me trouwens mee dat je geen twee puzzels door elkaar had gegooid πŸ˜‰

  3. Ans zegt:

    Leuke foto!!!!!! Het zijn echt twee stukken.

  4. Hanny zegt:

    Is weer eens wat anders om te puzzelen. Leuk om te doen. Ik neem aan dat het je dochters zijn. Lijken op hun moeder. Net zo knap.
    Groetjes, Hanny

  5. Hoi..wat een leuke puzzel! Het is me gelukt hoor..ik heb het ook op mijn log gezet..(als je het goed vindt..)Groetjes Anet(@Leonie)

  6. Natas1970 zegt:

    Wat ontzettend gaaf gedaan!! En leuke meiden heb je hoor!!

    PeeEs: Ikke mijn nieuwe url hierboven invoeren, maar dat pikt weblog niet!!

  7. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Whaahaa ja jammer dat ik daar niks mee kon doen, anders had ik er misschien wel iets mee uitgespookt ja πŸ˜› ghehehe. Groetjes terug πŸ˜€

    @Remco;Hahaha dat vond ik ook zo jammer. Er viel niet veel mee uit te spoken. Al heb ik wel zo’n reclamebanner weten weg te krijgen maar ja, dat valt zo niet op πŸ˜‰

    @Ans;Dank je wel, plÑÑtjes he? πŸ˜‰

    @Hanny;Grinnik, dank je wel. Jij mag blijven ;). Ja geinig is dit he? Leuk om een keer te gebruiken πŸ˜€
    Groetjes terug!

    @Anet;Ja hee…weghalen hoor πŸ˜› Hahaha geintjuhh. Ja tuurlijk, ik zal later op de dag komen kijken. Ik ga eerst maffen πŸ˜‰ Groetjes!

    @Natas1970;Jaaa leuk he? Op die site is nog veel meer te doen. Leuke hebbe-dingetjes voor op je log :D. Dank je wel, ik vind ze zelf ook best goed gelukt ghehehe πŸ˜‰

    Dat meen je niet? Krijgt ie kapsones? Pffff hoe is dat nou mogelijk? Irritant zeg!

  8. jacqueline zegt:

    Hartstikke leuk zeg. Ga hem vast ook eens gebruiken. En inderdaad het zijn stukken πŸ˜‰

  9. jacqueline zegt:

    En je kopfoto is ook leuk geworden

  10. Ben net terug van vakantie en wacht even met puzzelen en ja hoor weer van die grote enge slakken hahahahahahhahh

  11. Youke zegt:

    Leuke gadget voor je weblog! Ook een leuke foto.

  12. Natazz zegt:

    Ik dacht hij is vast heel moeilijk Em kennende maar zelfs ik kon hem in elkaar zetten. hahaha. *slaat vol trots op mijn borst*

  13. mtje zegt:

    hmmmm bij mij doettie het dus niet!!!!
    fijne zondag met ze alle
    dikkeknufff en veel liefs van mij

    peesss nieuw logje!!!!!!!!!!!!!!!

  14. Natas1970 zegt:

    Mag ik weten waar je dit vandaan hebt dan, die puzzel?? Wil daar wel eens neuzen wat voor een leuke dingen er te vinden zijn!!

  15. Belinda zegt:

    Wat een leuke meiden zeg!! Jij gaat nog veel gedonder met a.s. schoonzoons krijgen! πŸ˜‰

    Fijne zaterdag!

  16. Belinda zegt:

    zaterdag = zondag natuurlijk… πŸ™‚

  17. bengeltjuh zegt:

    Leuk!!

    *Veegt zweet van voorhoofd…pff*

    Mooie meiden ook trouwens πŸ˜‰

  18. Anoniem zegt:

    waarom kan iedereen het zien maar ikke niet πŸ˜•
    liefs marion

  19. Anoniem zegt:

    ja stom tch ik heb het ook gezien
    toen ik net begon met loggen toen was er ook een log die je aanspoorde tot anroexia
    hallo zin mensen gestoord of zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pfffffffffff
    dike knuff en veel liefs van mij (marion)

  20. Emmelinda zegt:

    @Jacqueline;Hihi dank je wel :D. Ja leuk is dit he? Op die site staan nog meer leuke dingen om eens uit te proberen πŸ˜‰

    @Leidse Glibber;Watzegjemenou? Mijn kids grote enge slakken? Hahaha geintjuhhh. Maareh…je moest zeker meteen aan die log denken? Of had je het te druk met slakkenvangen? Ghehehe Welkom terug in ieder geval! πŸ˜€

    @Youke;Dank je wel :D. Ja leuk he, er staan nog meer leuke gadgets op die site πŸ˜‰

    @Natazz;Jaaaa goed zo…ik wist wel dat je het in je had! Ghehehe. Jouw dag kan vast niet meer (puzzel)stuk! Hahaha

    @Marion;Heb je er ook op geklikt? Dan doet ie het misschien? Hmmzz anders heb ik geen flauw idee waar dat aan ligt???

    Er zijn meer logjes met anorexia. Ana’s ofzoiets noemen ze zich. Ik heb er vaker een logje over willen schrijven maar het is zo’n triest onderwerp. Echt walgelijk. Dat die ene site tussen de top 50-loggen stond vond ik echt schandalig!

    Ik wens je een hele fijne zondag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Natas1970;Ja tuurlijk meis, als het goed is kun je na het maken van die puzzel klikken om naar die site te komen maar ik wil het hier ook wel effies voor je neerzetten: Klikkerdeklikk
    Veel plezier ermee! πŸ˜€

    @Belinda;Hahaha dank je wel…ik ben al bezig met een flinke slotgracht te graven. Is alleen zo verdomde moeilijk met zo’n 17-onder-een-kapper hahaha πŸ˜›

    Hahaha jij ook een fijne zondag!

    @bengeltjuh;Oeps…had ik ‘m te moeilijk gemaakt? πŸ˜‰ Maar je ziet het…het is gelukt! *applaus*

    Dank je wel *kijkt trots*

  21. Geertje zegt:

    Wat onwijs leuk Emmelinda!!!
    Hoe kom je daar weer op; en wat een vreselijk leuke foto…
    Wens je een geweldige avond πŸ™‚
    Liefs en een dikke knuffff!!!

  22. Emmelinda zegt:

    Knap dat ze dat op die manier kunnen maken he? Ik vind zulke dingen zo leuk! Kan ik me goed mee amuseren. Hihi.
    Ik kwam het toevallig tegen op mijn internetsnuffeltocht πŸ˜‰ Staan nog meer leuke dingen op πŸ˜€

    Jij ook een hele fijne avond!
    Dikke knufff en veel liefs!

  23. Geertje zegt:

    Sja, hmmm… helaas moet het snuffelen nog maar even wachten tot over een paar weken πŸ˜‰
    Ik heb de site wel in mijn favorieten gezet!
    Hij is zo leuk!
    Liefs!

  24. Emmelinda zegt:

    Ja is echt iets om te bewaren he? Wie weet wat je er nog allemaal mee kunt doen. Tip trouwens; als je die balk weg wil hebben met die reclame weet ik wel een manier. Is mij ook gelukt (onder de foto stond een lelijke balk hahaha)

    Dikke knufff

  25. Dinie zegt:

    Leuk he die puzzeltjes. De onderwerpjes ook. Mooie meiden heb je, al is die jongste van jou om te zien net zo ondeugend als je haar beschrijft. En ze lijkt idd erg op jou. πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Ja zulke dingen vind ik leuk om mee te spelen. Ook met de onderwerpen van de foto hahaha.
    Dank je wel, ik vind ze ook knap in elkaar gezet hihi. Grinnik…Stef ondeugend? Welneee πŸ˜› Hahaha.
    Kan niet missen he? Dat hoor ik bijna dagelijks hihi πŸ˜‰

  27. Jaap zegt:

    ’t is een puzzle
    die ontstaat door
    wat gehussel!

    Het guitige ondeugende koppie (of zijn het er meer?) doen enig genetische overlap vermoeden… πŸ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha je zou er bijna een limerick van kunnen maken πŸ˜‰

    Ik weet al over wie je het hebt. Het is overduidelijk he? Ghehehe πŸ˜‰

  29. Abitch zegt:

    Wat leuk gedaan en inderdaad stukken hoor πŸ˜‰

    ga dit puzzel gebeuren wel van je jatten dat begrijp je vast wel πŸ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    Dank je wel πŸ˜€ *glimlacht van oor tot oor*

    TΓΊΓΊrlijk begrijp ik dat. Dan kost dan 12 euri πŸ˜›

  31. Marika zegt:

    Wat leuk gedaan! En wat een mooie meiden, wat worden ze groot hΓ¨? πŸ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€ Ja heeeeeerlijk! Persoonlijk ben ik niet zo dol op kleine kinderen (ja die van mezelf natuurlijk wel ghehehe) dus dit vind ik een heerlijke leeftijd. Zeg ik nu *denkt aan pubertoestanden*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

