Wattattoojemenou?

Photobucket - Video and Image Hosting

Een vriendin van ons heeft een tattoo laten zetten. De afbeelding is geen drakenkop of een-of-andere adonis. Nee, het zijn de initialen van de namen van haar twee dochters. Toen ik van haar plan hoorde moest ik haast een traantje wegpinken (haast hé, zo emo ben ik nou ook weer niet, *snuift verontwaardigd*). Ze is superdol op haar meiden en dit vind ik echt zooooo’n lief gebaar!

Ik vind tattoo’s best mooi maar zal er nooit aan beginnen. Zelfs geen eerbetoon aan mijn kids. (Ja duhh…ik heb al genoeg aan die spataders en die flubberbuik). Zeg nou zelf; wat zou men denken wanneer ….

…. ze die SM* op mijn pols zagen?

*Nope, MS is ook geen optie 😉

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wattattoojemenou?

  1. Annemarie zegt:

    hihi, ik denk dat jou dan wordt gevraagd: waar is de dichts bijzijnde club?;)

  2. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…zo’n idee denk ik ook. Wat zullen die vrouwen op het schoolplein het dan druk met kleppen krijgen hahaha 😛

  3. Hanny zegt:

    Maar je hoeft die tattoo toch niet op je pols te plaatsen? Er zijn toch wel discrete plekken waar zoiets kan! 😉 Dan hoeven de dames op het schoolplein daar ook geen aanstoot aan te nemen.
    Slaap er nog maar eens een nachtje over.
    Welterusten

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik weet het. Was ook maar een geintje. Ik wil gewoon geen tattoo 😉 Het was alleen zo grappig dat in hetzelfde geval (en ik hou al niet van na-apen ;)) zoiets er uit zou komen 😉

    Slaap lekker!

  5. Annemarie zegt:

    Hadden ze he tniet gewoon al heel druk daarmee? Hihi.
    Nee doe maar niet, is zo zielig voor je dochters!

    Ik kan het je trouwens nog sterker vertellen.. kennis van mij heet: S.M. de Vries… Whahahaha. werd als snel: SM devies.

  6. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk wel…dan zou ik ze overwerk bezorgen joh 😛 Slijtage van kaakspieren enzo hahaha

    Whaahaa dat is toch ook wat! Ik denk dat ik die M dan weg zou laten?? We hebben hier wel bij opgelet toen we voor de kids doopnamen en voornamen kozen 😉 Jeweetmaarnooit 😉

  7. Ans zegt:

    Ik zou ook nooit een tattoo laten zetten hoor. Ik hou er niet zo erg van, maar vind een kleine tattoo soms toch wel leuk staan. Maar ik ben bang dat het na een tijdje gaat vervelen en dat zit je met dat rotding. Bovendien worden die dingen er vaak ook niet mooier op bij het ouder worden, vermageren of dikker worden. Als je huid gaat flubberen, flubberen die dingen gezellig mee. Nee laat maar, ik hoef niet.

  8. Youke zegt:

    Mijn echte initialen zijn SM dus ik begrijp de keuze

  9. remco zegt:

    mmmmm dus de voorletters van je kids als tattoo mag wel maar waar blijft die letter van je man 😉

  10. Emmelinda zegt:

    @Ans;Psies…dat zijn dus voor mij ook redenen om het niet te doen. Ik denk dat ik ook geen keuze kan maken uit het dikke tattoo-boek, er zijn zoveel mooie dingen. Een roosje, een dolfijntje. Maar ja…dat hebben al zoveel mensen. Laat maar, ik neem wel zo’n ding uit de kauwgomverpakking 😛 ghehehe

    @Youke;*proest* Ja dan weet je psies wat ik bedoel 😉

    @Remco;Mijn man? Oeps ja die heb ik ook nog 😛
    Eens kijken wat men denkt bij MMS…Denken ze zeker dat ik mezelf eraan herinner dat ik een SMS moet versturen 😉 Ghehehe

  11. Elmo zegt:

    Ik heb het ook helemaal niet op tattoo’s, bleg! Alhoewel ik soms een tattoo best mooi kan vinden (bij iemand anders dan) maar meestal niet hoorrr!

  12. mtje zegt:

    ik vind tatoe wel gaaf zo er ook wel eenjte willen
    presies welke weet ik ookal
    maarme ouders willen het niet hebben

    fijne dag vandaag dikke knuff en veel liefs marion

  13. Emmelinda zegt:

    @Elmo;Ik heb ook zo het idee dat het niet echt bij me past. Daarbij geloof ik nooit dat ik een keuze zou kunnen maken, er zijn zoveel leuke dingen om te gebruiken. Dan zou ik zelf iets ontwerpen denk ik. Blijft het orgineel. Maar ik zie het er niet van komen 😉

    @Marion;Nog een paar jaartjes wachten dan? Hihi misschien is dat wel het eerste dat je laat doen wanneer je het huis uit bent? Maar misschien wil je het dan ook niet meer 😉 Ff afwachten dus

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  14. Natazz zegt:

    Ik houd ook van Kees maar ik ga toch echt zijn naam niet op mijn lichaam zetten. hahaha.

    En sm, hmm verstandig om dat niet te doen…

    Fijne maandag
    liefs Natazz

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi gelukkig zijn het korte namen, die kunnen nog net achter de oorlel 😛 Jan Pieter if Giovanni is dat toch best een probleem ghehehe 😉

    Jij ook een hele fijne maandag! Knuffff

  16. emmaly zegt:

    tja je houd ervan of niet he hihi…paar jaar geleden heb ik een tattoo laten zetten met marco zijn naam erbij en daarna nog 1 maar die is een beetje groot uit gevallen en afentoe best spijt van..maar ja het zit er nu eenmaal en is geen weg meer terug ja of ik moet veel geld neerdokken..dus dat doen we maar niet 😉

    Fijne dag emm…en geniet leker van het zonnetje

    Liefs en een knufff

  17. emmaly zegt:

    oww emm

    Dankje voor die site..die ga ik vandaag echt uitproberen haha

  18. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Grinnik…ik denk dat zoiets ook meespeelt. Meestal is het dat wanneer ik iets doe ik het ook goed doe. Zit ik dan met een joekel van een tattoo. Nee dan maar niet.

    Jaaaa ga ik vanmiddag heerlijk doen, straks ff boekkies kopen 😉 Jij ook een fijne dag! Dikke knufff

    Pee-Es; lijkt me een supersite. Ziet er qua lesjes ook niet zo moeilijk uit he? Ik hoop dat het je lukt, zelf ben ik niet zo geweldig met uitleggen maar echt moeilijk is het niet. Het is gewoon een kwestie van proberen 😉

  19. Natas1970 zegt:

    Ik had twee jaar terug zo’n henna-tattoo op mijn enkel laten zetten in Frankrijk. Tycho en papa vonden het maar niets, en ik moest ook wennen aan die “vlek” op mijn enkel. Toch is dat wel een plek die ik zou kunnen overwegen. Oud-collega van mij heeft ook een zoon die Tycho heeft en die heeft een hele gave T op haar enkel laten maken. Toch wel stoer hoor, maar ik durf niet. Ook omdat ze er hier niet achter staan.

  20. Emmelinda zegt:

    Yep een enkel vind ik ook heel mooi en dan een subtiel klein dingetje. Kun je ook mooi verstoppen onder dikke sokken als het moet hahaha 😉

  21. Belinda zegt:

    Hahaha MS of SM is duidelijk geen optie!

    Ik zou zelf ook niet snel een tatoo nemen maar het is wel een mooi gebaar van je vriendin!

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…niet echt he? 😉

    Jaaaaa ik vond het ook zo mooi! Da’s écht lief!

  23. Dinie zegt:

    Dat lijkt me nou net zo leuk bij jou een SMtattoo, zonde hoor.
    Maar nee hoor, aan mijn lijf ook geen polonaise. Bovendien mag ik dan weer “terug naar mijn moeder” 😉
    Ik heb gewoon genoeg aan mijn :8.

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja die bril is stoer genoeg. Wel de glazen blijven oppoetsen he? Ghehehe.

  25. Pasula zegt:

    Hahaha Emmelinda, SM staat toch voor sociaal management?

    Maar ik snap da je geen tattoo wil, althans niet op die manier 😛

  26. doe je de 2-e letter uit hun naam er ook bij
    wat krijg je dan?

  27. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Heeej dat staat natuurlijk wel heel errug interessant he? Zet ik er wel zo’n sterretje bij met de uitleg (*) Ghehehe

    @Miss is siepie; MIST hahaha. Uhm…ik vrees dat ik dat ook moet uitleggen? Ghehehe

  28. emmaly zegt:

    Nou die lesjes zien er wel heel erg leuk uit hoor…ga ik vanmiddag even op me gemakkie maken 🙂

  29. Emmelinda zegt:

    Ja ik had er ook zitten kijken, het is ook heel goed beschreven he? Dat moet vast lukken. Ik ben benieuwd wat je ons laat zien 😉 Veel plezier in ieder geval!

  30. Jeroen zegt:

    Flubberbuik???
    Nou tattoo’s is idd niets. Gewoon lekker jezelf zijn. Ik vind mensen er niet mooier op worden met tattoo’s.

  31. Joyzie zegt:

    Hoi!
    Ja zo is dat… 🙂
    Ik ben zelf ook geen tattoo-fan..
    Als je nou nog kinderen erbij neemt… Izaak, Leo en Emma..
    Dan heb je SMILE :):)

    Fijne dag vandaag

    Groetjes Joyzie

  32. Emmelinda zegt:

    @Jeroen;Hahaha ik doe er geen foto bij hoor 😛 Zo’n buikje waar de rek uit is. Nog geen hangbuik maar strak is anders 😉

    Bij sommige meiden voegt het iets toe. Kan ik niet uitleggen. Maar er zijn ook mensen bij waar het meteen zo ordi is he? Pffff

    @JoyzieWhaahaa ja dat staat beter! Maareh…nog drie kids er bij? Kijk…DAT is nou (voor mij) SM 😛 ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Groetjes terug!

  33. Ik vind een tatoo ook erg mooi, BIJ EEN ANDER hhaahhah.
    En ja staat een beetje raar he SM op je arm of sterker nog onderaan je rug, nee doe dus maar niet.

  34. Emmelinda zegt:

    JA grinnik…bij een ander voel en ruik ik dat branden ook niet. Vind ik ook wel plezierig ghehehe.

    Nee is niet aan te raden he? 😉

  35. buuf nr 15 zegt:

    Ha ha ha staat inderdaad een beetje vreemd. Ik heb exact hetzelfde “probleem”. Zou dan ook SM of MS moeten laten zetten (Zo heet dat toch in vakjargon?) Wel een ideale smoes om niet steeds weer uit te moeten leggen dat je die plakplaatjes vreselijk vind! Thanx dus, ha ha

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha graag gedaan 😉 Op die dolfijnen en roosjes verzinnen we ook nog wel wat oke? 😉

  37. * Garfield * zegt:

    Ik vind dat er inderdaad wel mooie tattoos bestaan.
    Ik hou niet van die grote, maar een bescheiden tattoo op een mooi plekje kan wel leuk zijn.
    De initialen van de kinderen vind ik echt een heel mooi idee.

    Fijne dag.

  38. Emmelinda zegt:

    Ja he? Ik vond het ook zo’n prachtig gebaar! Als ik er eentje zou kiezen (maardatdoeikniet hihi) zou ik ook een kleintje nemen.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag!

  39. bengeltjuh zegt:

    Een tattoo……sommige hebben wel wat….ik wou ooit wel een kleintje (om redenen)…maar aan de andere kant..hij zit ook in mijn hart…en ik heb besloten het niet te doen……ook omdat ik het niet echt eens met mezelf was…..o.a. over de afbeelding.

    SM is euhm……………………..apart?

    Hahaha 😉

  40. OmaBommel zegt:

    Hoi Em. Ja, SM is niks natuurlijk, ben ik met je eens.
    Mijn manneke en ik hebben 2 maanden geleden voor het eerst in ons leven allebei een tattoetertje laten zetten!
    M heeft mijn naam (lia) op zijn bovenarm in soort van keltische letters, ontworpen door onze Lianne, en ik ik wilde niet achterblijven natuurlijk, ;-))) en heb op mijn rechter bovenarm heel bescheiden 2 kleine poezenpootjes laten zetten.
    Ik heb er geen spijt van en krijg dat ook niet, ik heb mijn hele leven al iets met katten.
    Martien was zo tevreden met zijn tattoetje dat hij een paar weken later al een 2e wilde, ja het is verslavend zeggen ze. Hij heeft nu op zijn andere bovenarm (gelukkig heeft hij maar 2 bovenarmen hihihi) de initialen van onze kleinkinderen laten zetten. Ze heten Renèe en Robin, dus RR.
    Maar dan weer in mooi keltische letters weer ontworpen door Lianne.
    De tattoos zijn bescheiden hoor en met een t-shirt met mouwtjes zie je ze niet.
    Ik heb de 2e keer maar voorbij laten gaan, alleen die 2 pootjes vind ik genoeg.
    Eigenlijk ben ik altijd tegen tattoos geweest.
    Onze zoon heeft het nog erger gemaakt, die heeft al jaren een tribel op zijn schouderblad, maar heeft nu op zijn onderarm chinese tekens laten zetten die de namen van Martien en mij voorstellen.
    Poeh wat een verhaal zeg, het lijkt wel een logje op zich. ;-)))
    Groetjes van omabommel.

  41. christa zegt:

    tja.. dan zit er niks anders op dan allebei de hele namen te laten tatoeeren 😀

    Of.. het in het chinees om te laten zetten en dan de chinese tekens erop te zetten.

    Heel eerlijk gezegd ben ik dus wel van de tatoeages.
    Ik heb dan (al zeg ik het zelf) een prachtige dolfijn op mijn rechter bovenarm staan.
    En ik heb er ook al gedacht op de namen van de meiden er ook op te laten zetten.
    Was er alleen nog niet uit hoe en waar.

    Gelukkig voor jouw is het geen verplichting.
    Want met SM zou je zeker heel veel uit te leggen hebben :D:D

  42. marion zegt:

    eerste wat ik doe als ik het huis uit ben is een oorbel in mijn oor laten schieten
    op een apparte plek ;;Pdikke knuffels en veelliefs van mij

  43. remco zegt:

    en als je de eerste letter van je eigen naam erbij doet en beetje husselt 😉

    mems
    semm
    emms
    …..

    😛

  44. Miek zegt:

    Ik ken iemand die heeft met zeer mooie letters de initialen van zijn kids supergroot op zijn rug staan. Heeft toch wel iets. Maar inderdaad, dat waren wel andere initialen!
    Ik heb een zelfontworpen geval onderaan mijn rug.

  45. alinda zegt:

    nou ik kom ook weer is spieken en lig gelijk dubbel van het lachen hier
    een flubberbuik als aan denken whahaha die moet ik onthouden hoor prachtig
    ik vindt tattoo,s oook best wel mooi om te zien maar idd bij een ander nu is het mooi , maar over een paar jaar als we nog verder uitlubberen wat dan vraag ik me af
    krijg je een vlinder met rimpels geen gezicht toch……..

    van de week alvast een waarschuwing kom dan is kjken op me weblog met dochter want ja we konden het niet laten we hebben er een knollie bij (smile smile) nog niet verklappen hoor op me webbie sssssssssstttttttttt
    dikke knuff van mij

  46. nieta zegt:

    Een kennis van ons heet Willem Cornelis Pot,haha! Je zal die initialen op je arm hebben,gna gna!!

  47. Sjoukje zegt:

    Je valt in iedergeval wel op met SM …. hihi.Wat zal er over jou geklets worden.
    Groetjes Sjoukje

  48. marion zegt:

    trouwens nog 1,5 en ik is 18 😀

  49. hmm..de tweede letters er bij werkt dus ook niet

    onze cavia heette DaCha
    van Danielle en Chantal
    kijk..dat is nog wel te doen
    toch?
    CD zou ik ook niet doen en DC
    och.. ik heel al manhattan..moet er dan ook nog DC op mn lijf?

    Hahhahaahhaha

  50. Emmelinda zegt:

    @bengeltjuh;Ja dat lijkt me dus heel moeilijk. Ik wil niet iets wat een ander al heeft en als ik het zelf moet ontwerpen blijf ik aan de gang. En net zoals je dat zegt; ze zitten in mijn hart 😉

    Hahaha op zijn minst 😉 Ghehehe

    @OmaBommel;Het is wel heel speciaal dat hij jouw naam draagt en nog wel ontworpen door je dochter! Zal ze zelf ook heel trots op zijn nietwaar?
    Die poezenpootjes vind ik ook een leuk idee. Zou ook leuk zijn om een voetspoor van links-overderug-naar rechts te laten zetten ghehehe 😉

    Hihi gek he hoe je dan ineens aan een tattoo komt terwijl je er altijd op tegen bent geweest. Ik vind het mooi zo lang het ook bij die persoon past. Maar wie ben ik om iemand een etiketje op te plakken en te vinden dat een tattoo wel of niet bij die persoon past? 😉 Bij sommige meisjes staat zo’n tribal (zegikdatgoed) op de rug boven de broeksriem errug mooi. Maar dat vind ik alleen als ze er een mooi figuur voor hebben 😉 Daarom vallen er bij mij al een boel plaatsen af ghehehe 😉

    Ik wens je nog een hele fijne avond! Groetjes terug!

    @Christa;Hahaha denkutniet. Stef en Mies zijn afkortingen. Zo’n dikke polsen heb ik niet ghehehe. Of het moet de andere kant op, kan natuurlijk ook ghehehe.

    Misschien kwam het verkeerd over in de log maar ik ben niet tegen tattoo’s. Ik vond het alleen zo geinig; het idee dat ik psies hetzelfde zou doen en dan met SM trots rondliep en iedereen maar roepen en kletsen ghehehe 😛
    Kregen ze het nog druk hahaha

    @Marion;Ghehehe, zie je, dat is het begin. 😉
    Ahhh dus je hebt bijna feest! Jippieeeee
    Fijne avond meis, slaap lekker voor straks! Dikke knufff

    @Remco;Grinnik…ja hier in de hal hangt MEMS. Staat wel grappig. Maaruh…ik hoef er niet bij 😉

    @Miek;Ja ik vind het zo’n lief gebaar! Vond ik bij onze vriendin ook, al was dat net in de binnenkant van de pols.

    ALS ik er eentje liet zetten zou ik het ook zelf ontwerpen. Gewoon omdat ik dan iets anders dan anderen heb. Hoop ik dan. 😉

    @Alinda;Grinnik…ja de mijne is niet meer zo stevig na twee van die grieten. Wanneer ik hard zou sporten gaat het er misschien nog wel vanaf maar een tattoo niet ghehehe.
    Ja psies, daar ben ik dus ook bang voor. Stel dat ik last van hangvlees krijg, waar dan ook? Dan heb je een treurwilg ipv een kastanjeboom. hahaha

    Ohhhh watzegjemenou? DAT is leuk! Dat wil Mies wel zien hoor! Wees gerust; ik zal niks verklappen 😉

    Dikke knuff van mij terug!

    @nieta;Whoeehaa..nee dat wil je inderdaad niet. Ik denk dat ze bij die tattoe-shop niet meer bijkomen van de lach wanneer ze dat moeten maken ghehehe

    @Sjoukje;Nog meer? Ghehehe…dat kost ze slijtage aan de kaakspieren enzo hahaha. Nee dat SM lijkt me niet zo’n goed idee 😉
    Groetjes terug!

    @Miss is Siepie;Whaahaa zelfde probleem dus. Wat zouden de mensen zich afvragen bij die CD? Ghehehe.

    DaCha is eigenlijk ook best leuk…weten ze lekker niet wat dat is…klinkt als iets tropisch ofzo. Hihi

  51. Marika zegt:

    Iehh tatoos… als je jong bent dan gaat het nog maar je moet er toch niet aan denken dat je ze nog steeds hebt als je oud en rimpelig bent en alles hangt? Zal een fraai gezicht zijn tegen die tijd whahaah. :o)

  52. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat denk ik nou ook altijd. Krijg je ineens een nieuw soort roos; een rimpelroos ghehehe 😉

  53. alinda zegt:

    GIL AAN MIES MEID KOM GAUW OP ME WEBBIE KIJKEN EN ONZE NIEUWE AAN WINST BEKIJKEN

  54. OmaBommel zegt:

    hee nog geen nieuwe log? hihihi geintje…

  55. Emmelinda zegt:

    @Alinda;Whahaaa als ik dat zou gillen zou ze meteen hier staan. Maar of haar school dat een goed idee zou vinden??? hahaha

    @OmaBommel;Ghehehe, Pietje Ongeduld :P. Ik heb er een op klad. Daar ga ik zo eens even aan werken. Eens kijken of het iets is om te plaatsen 😉

  56. Nicky zegt:

    Mwah. Tegenwoordig valt dat toch best mee? Ze vragen je hooguit waar je piercings zitten!

  57. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja of die boutjes en plugjes die je in je schedel kunt laten zetten 😉

  58. Tattoo’s zijn mooi ja..maar ook niet aan mij besteed…

  59. NiQui zegt:

    Inderdaad een lief gebaar, zo de kids ergens op je lijf. Ook niet aan mij besteed nee. Zelf denk ik aan later, een oma met een verlepte SM tattoo. LOL, nee liever niet.

  60. Emmelinda zegt:

    @Anet;Heb je ook een reden waarom je het niet wil? (Ik wil geen verlepte bloem en ik denk dat ik niet kan kiezen uit zoveel verschillende onderwerpen ;))

    @NiQui;Whaahaa ja ik zie het helemaal voor me. En de kleinkinderen vol ontzag naar oma opkijken en niet durven vragen of ze écht aan SM deed 😛 Ghehehe

  61. Gonny zegt:

    Ik vind een tattoo ook wel mooi , maar zelf zou ik er geen laten zetten hoor….whahaha….enne ja als je ouder word gaat je vel wel hangen maarre op je pols valt da wel mee denk ik.( Knipoog)

  62. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee ik geloof ook dat je dat beter niet kunt doen. Je bent er niet echt een typje voor 😛
    Maar wat je zegt over die pols…dat denk ik dus ook. 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

