Villa..euh..Kakelbont?

Photobucket - Video and Image Hosting

Daar het alweer een poos geleden is dat ik hier kirde over m’n toekomstige villa en er nog steeds geen schot in de zaak zit (ook geen Belg, Ier of Deen), besloot ik het eens anders aan te pakken. Hier in de buurt werd er een rommelmarkt georganiseerd en reserveerde ik een plekkie. Zaak was om zo veel mogelijk koopwaar aan te bieden. Peanuts, meuk genoeg in huis!

Op zolder was ik snel uitgeshopt. Aan het zooitje wat daar verstopt ligt zijn we nogal gehecht. Ik heb nogal een hoge troeptolerantie maar als ik kassa’s hoor rinkelen *hoort kassa’s rinkelen* dan moet ik het ijzer smeden als het heet is (kan ik immers ook meteen verkopen). Dus moesten de speelgoedkasten van de kids er maar aan geloven. Nou ja, de inhoud dan (tjemig…was je vroeg op ofzo? Ghehehe). Al die omkoopgeschenken goedbedoelde spullen moesten maar eens van eigenaar wisselen. Wat nou sjielug? Ze spelen echt niet meer met die blokkendoos, stoepkrijtjes (*valt op knieën, kijkt naar de hemel en dankt*) en die lippenstiften van plastic uit de make-upset van 24 delen! Hup weg ermee! Ze hebben al lang genoeg het voordeel van de twijfel gehad *verstopt Teletubbiespel achter rug*.

Toen ik met een ferme ruk de kastdeuren opentrok deed het pijn aan mijn ogen. Niet van de chaos (nou ja, ook), niet van een eventuele kastdeur die daarna losschoot uit de scharnier (egnie), nee gewoon van de dollartekens die in mijn ogen verschenen *wrijft verschrikt met doekje over hoornvlies *. Terwijl ik onze privé-dependance* van Toys ‘r Us in XXXL- Big Shoppers pleurde zag ik mezelf in gedachten al zitten op de veranda van ons nieuwe optrekje. *zwijmelt*

Vanwege de lengte onderbreken we deze log even voor een plaspauze reclameblokje…

*schrikt abrupt wakker uit zwijmelarij* Na me een breuk gesleept te hebben van huis (oke, oke…Marc en Mies kwamen ook nog het een en ander brengen. *voorkomt hiermee een tweede duo-log*) naar het inschrijfbureau de tempel van de poen zocht ik met Stef een mooi plekkie uit op straat. We plaatsten de spullen volgens strijdplan op de deken en vol afschuw keken we mensen na die dachten de prijs omlaag te drukken (tsss we zijn geen filantropische instelling! Denk eens aan die bloedjes van kinderen die nu in een doorsnee rijtjeshuis moeten bivakkeren) en zelfs Johan Vlemmix himself presteerde het om onze waanzinnig mooie spullen links rechts te laten liggen.

Enfin, om jullie te matsen zal ik dit keer niet een lang verhaal nog langer maken door te vertellen over de kleurrijke bezoekers van de rommelmarkt en hun eventuele gedragingen. Ik zal jullie ook niet vermoeien met eventuele foto’s van riante villa’s aan prachtige bosranden, wel of niet voorzien van herten en konijnen in de overdreven grote achtertuin. Want, geachte watzegjemenoulezers, dat plan staat voorlopig nog even in de ijskast.  Immers…toen bleek dat meneer de handelsGeest vertrokken was bij mijn dames nam ik de kuierlatten (die waren tenslotte gratis,niet zwaar en nog van het FSC-keurmerk ook, ghehehe) om zo te voorkomen dat de vette winst op zou gaan in broodjes frikadel, ijsjes of meuk van andere kramen.

Thuis verdeelden we de vette buit. Tevreden lieten de meiden een voor een de munten in hun spaarpotten glijden. Een percentage heb ik natuurlijk zelf gehouden. Het is niet veel…

…maar de vergulde deurknoppen voor de villavoordeur zijn binnen!**

* de·pen·dan·ce (de ~, ~s)

Nope, geen nieuwe danssoort, gewoon een bijgebouw van een bedrijf of een school, ghehehe

** Oke, oke…de poen ervoor dan. Nu maar wachten op een aanbieding van de Gamma *wrijft in handen*. Eens kijken of er dan weer een log over te schrijven valt 😉

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Villa..euh..Kakelbont?

  1. Annemarie zegt:

    In elk geval! Je bent niet arm!

    Hihi, zo gaan die spullen voor de kids mooi de deur uit. maar? Had je ze nie tbeter kunnen bewaren voor je kleinkids?;)

    Fijne dag vandaag! Kniefs

  2. Emmelinda zegt:

    Gelukkig niet nee hahaha.

    OMG! Kleinkids? *rent hard weg*
    Het is duidelijk dat je nog nooit bij ons op zolder geweest bent ghehehe 😉 Er staat nog genoeg hahaha

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne en zonnige dag! Kniefs! (lang geleden hihi)

  3. quidam zegt:

    Mooi dat je zo van die markten geniet. Ik dwaal er graag overheen, ik doe het eigenlijk weer te weinig. Ik heb ooit een tuinsale gehouden, toen ik ging verhuizen. Geweldig om te doen, al bestierf ik het van angst, dat er niemand zou komen.Jouw verhaal bragt mij even terug in de tijd.De zolder…

    http://www.verhalensite.com/index.php?s=st&ss=r&id=9531
    hierboven staat het verhaal, deel vier komt daarna, mn tuinsale.

  4. Emmelinda zegt:

    Ik heb die markten ook een poosje vermeden. Ik vind het altijd zo leuk om terug in de tijd te gaan en te gniffelen over al die lelijke dingen die we vroeger heel mooi vonden en andere mensen dus blijkbaar ook. Maar ik voel het in het heden ook aan mijn armen wanneer ik weer een boel mee naar huis sleep 😉

    Ik zal zo eens kijken naar het verhaal 😀

  5. quidam zegt:

    oeps! 5

    Het is een leuk verhaal voor een verloren uurtje 😉
    Maar dat heden heb ik ook hoor, voel nog allll mijn spieren na het behangen.

  6. Emmelinda zegt:

    Oh hihi…heb je dat met dat warme weer gedaan? Was de plaksel zeker zo droog??

  7. Elmo zegt:

    Eén logje over een bezoekje aan de Gamma? Dan altijd nog twee hè;-)

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaa je zou je er bijna op gaan verheugen he? 😉 Ghehehe

  9. * Garfield * zegt:

    Jouw log staat iets verwant aan de mijne hé.
    Het gaat bij beiden over een huis. 🙂

    Ik ben ook nog op een rommelmarkt gaan staan met speelgoed en zo, maar daar kwam precies niet zoveel uit. Misschien moet ik het nog eens proberen. Ik heb ook nog een hoop zaken staan waar niemand nog naar kijkt.

    Fijne dag.

  10. Emmelinda zegt:

    Ja daarom begreep ik ook zo goed wat je bedoelde met het er thuisvoelen. Al die herinneringen die er bij horen enzo!

    Het viel mij ook op dat mensen eigenlijk hun neus ervoor ophalen. Wat het nou psies is weet ik niet want de spullen waren haast zo gloed als nieuw. Bijna niet gebruikt. Volgende keer neem ik een boel kleertjes mee want naast ons liep dat héél goed 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne en zonnige dag!

  11. OmaBommel zegt:

    Dit zijn martien en ik nou al jaren van plan, om onze meuk te verkopen op een rommelmarkt. Maar het blijft bij plannen. Om alles van zolder te krijgen zou een week duren hihihi
    Ik zie nog wel eens gebeuren dat hier in de kamer het plafond naar beneden komt van alle troep op zolder. Als we ooit nog gaan verhuizen (denk het niet) laat ik het hier lekker stiekem achter hihihi
    Fijne dag nog, knufff van Lia.

  12. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat onder de arm nemen van al die meuk kost al zoveel tijd en inspanning. Daarbij moest ik eerst iets overbruggen hoor want het is toch wel een bekijks(Van mijn kant maar ook van de andere kant van het kleed) en om niet smekend naar de mensen te kijken om zo koopwaar kwijt te raken is toch ook een kunst ghehehe.

    Heb je soms ook niet dat je een container wil bestellen en alles er in mikken? Tsja dan vind ik het toch wel weer zonde. Niet alleen omdat ik er iemand anders blij mee kan maken (daarom staat het tenslotte ook op zolder) maar ook omdat ik poen ruik hahaha 😛

    Natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff

  13. OmaBommel zegt:

    Nou van de troep die ik verzameld heb in al die jaren kan ik wel afstand doen hoor desnoods in een container dan.
    Maar om er aan te beginnen…
    En dat lukt niet als Martien er bij is, die kan nergens afstand van doen, bij alles heeft ie zoiets van; misschien heb je het later nog eens nodig…
    Ja daarom staat het zeker op zolder? hahahaha

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja psies. Als we ooit een nieuw huis willen (lees;VILLA) dan wél een met genoeg ruimte voor al die meuk-die-zonde-is-om-weg-te-gooien-en-vast-nog-eens-van-eigenaar-zal-wisselen-maar-nooit-zijn-plek-verlaat hahaha 😛

    Ik kan ook niks weggooien. Maar ik word wel helemaal gek op zolder van al die troep. Het staat wel netjes achter gordijnen…maar het idee…pffff

  15. Monique zegt:

    Goedemorgen…

    Ik kom je even een fijne dag wensen !

    Dikke knuffel van Monique en Giovanni

  16. Emmelinda zegt:

    Haaai meissie! Dan wens ik jou meteen ook een hele goeie en fijne dag!

    Superdikke knufff van mij voor jullie!

  17. Belinda zegt:

    Kijk die deurknoppen zijn alvast binnen!! (je moet toch ergens beginnen nietwaar?)

    Zo hebben wij onze rotzooi op Marktplaats gezet maar die enkele dingen die we verkocht hebben mis ik nu al… Kettingzaag ja, wat heb je eraan dus weg ermee, maar nu moeten we een paar bomen omzagen en dat gaat toch niet zo makkelijk met de gewone ordinaire handzaag… *zucht*

  18. Emmelinda zegt:

    Ja psies…en wie het kleine niet eert hahaha

    Oh hahaha dat overkomt mij ook steeds. Is natuurlijk een prima smoes om niks meer weg te hoeven doen. Alleen geloof ik dat we de zolder moeten uitbouwen hahaha. 😉

  19. Ans zegt:

    Haha, ik ben altijd bang dat ik er spijt van krijg als ik iets wegdoe. Maar dit jaar is er toch wel veel met de rommellmarkt meegegaan, maar ik kan niet zeggen dat ik er veel ruimte door gekregen heb. Ik wil een klein kasteeltje, daar kan ik alles in kwijt, lijkt mij heerlijk. En dan zo’n leuk torenkamertje! En natuurlijk een oprijlaan. Ik zie het helemaal voor mij, helaas zullen het altijd dromen blijven, maar dromen zijn ook leuk (tenzij ik een rijke man aan de haak sla natuurlijk, haha, misschien krijg ik dan toch mijn kasteeltje)

  20. Nicky zegt:

    Ik heb jaaaarenlang oude zooi verkocht tijdens Koninginnedag en mijn ‘oude zooi’ was nog prachtig, hoor!. Ik maar verkopen en ondertussen kocht Michelle dan nieuwe ‘oude zooi’ die ook echt oude zooi was. Fijn! Tegenwoordig dumpen we alles bij het kindertehuis. Dan maar geen villa met gouden deurknoppen. Snik..

  21. Hanny zegt:

    Wij hebben eigenlijk geen “rommel” meer om mee de boer op te gaan. Vorig jaar bij de verhuizing hebben wij een heleboel weggebracht naar een rommelmarkt (geen tijd om er zelf mee te staan). Wat we nog hebben aan spelletjes, Barbies, Duplo/Lego, autootjes, puzzels, knuffelbeesten en ga zo maar door, wordt dankbaar gebruikt door de kleinkinderen. Zo vervelen die zich niet als ze “verplicht” bij opa en Hanny op bezoek moeten of als ze komen logeren.
    Ik verheug me al op de dubbellog over de aankoop van de vergulde deurknoppen!! *grinnik*
    Fijne dag en dagdroom maar lekker over je villa!

  22. Emmelinda zegt:

    @Ans;Dat is ’t ‘m meestal ook…de verkregen ruimte staat binnen no time weer vol he? Ik snap er niks van hahaha. Een kasteeltje zie ik ook wel zitten (ik bleef even bescheiden met die villa ghehehe) al wil ik er een met een slotgracht zodat jongens/vriendjes van de meiden geen kans krijgen om met hun brommertjes voor de deur te gaan zitten vervelen 😛 ghehehe. Ik neem Stef niet mee naar de makelaar anders kiest ze zo’n kleurig kasteel als dat van Doornroosje 😉

    @Nicky;Whaahaa waar ken ik dat van? Ik zag mijn dames al kijken naar die andere kraampjes, die veilig ver genoeg stonden. Ik ben namelijk net zo. Vooral die dingen kopen die ik vroeger nooit mocht hebben enzo. Ghehehe
    Kindertehuis he? Hmmz misschien moet ik daar ook eens aan denken 😉

    @Hanny;Ik heb er ook aan zitten denken om alles te laten verkopen. Maar ik wilde dit ook eens meemaken. Ik ben niet altijd zo’n held dus dit vond ik wel wat. Ik ga ook een boel op marktplaats zetten. Hup, weg met die meuk. En zelfs dan blijft er nog voldoende over voor eventuele kleinkinderen over 35 jaar (*knipoogt*) Er zijn van die dingen waarbij ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om het te verkopen 😉
    Jij ook een hele fijne dag vandaag! Nu moet ik er vandoor…dromen over mijn villa 😉

  23. ~Tina~ zegt:

    Vergulde deurknoppen nog wel!
    Doe maar gelijk duur zeg, je bent nogal wat van plan he?
    Maar… heb je alles kunnen verkopen wat je mee had genomen of moest er veel weer mee naar huis?

    Fijne dinsdag, lekker zonnetje trouwens (zie ik door de ramen…).
    Groetjes en liefs van Tina 🙂

  24. Emmelinda zegt:

    Ja laat ik het meteen maar goed aanpakken anders weet ik wel hoe dat gaat 😉 Het is gelukkig geen vergulde wc-bril. hahaha
    De helft heb ik verkocht. Grote dingen zoals een keukentje. Dat scheelt een boel plek op zolder. Euhm…zeggen ze.

    Jij ook een fijne dinsdag! Het is heerlijk warm, ik ga zo m’n velletje bijkleuren 😉
    Groetjes en een dikke knufff

  25. Sjoukje zegt:

    Dat is binnen die vergulde deurknoppen, nu de rest nog.
    Ik dacht ook alles te bewaren voor mijn eventuele kleinkinderen, maar zoals het er uit ziet komen ze er nooit. Die kids van mij willen geen kinderen.
    Groetjes Sjoukje

  26. Emmelinda zegt:

    Ja *sjugt* Wat gaat rijk worden toch langzaam he? Pffff

    Steffie wil adopteren. Ze wil geen kids baren zegt ze. Van Mies weet ik het niet. Die wil alleen nog maar paarden en paarden. O ja en paarden 😉 Dus ik gooi maar niet alles weg. Dan maar een gouden kraan minder in m’n villa 😉

    Groetjes terug 😀

  27. Diary zegt:

    Hallo Emmelinda,
    Wat een weertje hé meid heerlijk gewoon.Dus jij bent een soort alles bewaarder.Jij kan een winkeltje beginnen net zoals toen malle pietje had bij swiebertje.Ha ha.Ach wie wat bewaard heeft wat.Ik heb nog wel een gouden kraan voor je hoor geen enkel probleem.Grapje.Ik wens je een fijne dag.
    Liefs en een knuf Bianca

  28. Emmelinda zegt:

    Haaai Bianca!

    Jaaaa ik heb net effies in de zon gezeten. Als ik Stef opgepikt heb ga ik weer ff zitten. Heeeeerlijk! Dat mag van mij wel zo blijven hihi.

    Ehm…volgens mij kan ik er beter een museum van maken hahaha. Dan hoef ik niks te verkopen en met een beetje mazzel krijg ik nog subsidie ook hahaha 😉

    Jij ook een hele fijne dag! Geniet er maar lekker van! Dikke knufff en veel liefs!

  29. Ans zegt:

    Jaaaaaa, een slotgracht en dan met zo’n ophaalbrug!!!!

  30. Emmelinda zegt:

    Jaaaa psies…die ik natuurlijk wél laat automatiseren ghehehe 😉

  31. Ans zegt:

    Maar daar passen de paarden van Mies dan weer goed bij.

  32. alinda zegt:

    je hebt er nog een klein zakcentje aan verdiend ook das mooi
    wij hadden laatst op school een kinderrommelmarkt(leuk woord voor scrabbel)mochten de kids hun rommel verkopen mooi zegt de kleine weg met me rommel heb ik mooi plek voor nieuwe leuke dingen (rommel)we hebben totaal voor 20 verkocht en hij mocht doen wat hij wilde met het geld na eerst te hebben gedeeld met zijn zus hahaha
    ze hielde allebei 5 euro over lol ouwe rommel weg nieuwe rommel binnen . kort om een rommelmarkt hier schiet ik niks mee op.

  33. Emmelinda zegt:

    @Ans;Uiteraard hahaha. Ik denk dat ze dan wél wil verhuizen ghehehe 😉

    @Alinda;Whaahaa en vast soortgelijke rommel? Van die mcDonaldsprullen enzo? Ik weet niet wat het is maar die zooi heeft een enorme aantrekkingskracht op kids. Stelt geen bal voor dat spul maar ondertussen zijn het voor hen wel hebbedingen 😉
    Wanneer ik zondag niet op tijd weggeaan was was onze winst ook opgegaan in nieuwe rommel 😉 Maar goed, ik ben net zo hahaha 😀

  34. Youke zegt:

    Ik vraag me af hoeveel je verdiend hebt.
    Een andere tip om geld te verdienen: zet je kinderen in, om auto’s te gaan wassen in de straat. Kids lief laten kijken en ze rijden niet meer naar de wasstraat.

  35. Altijd handig geld maken zo he…doen wij ook wel eens..ruimt lekker op! Groetjes en een fijne avond!

  36. marion zegt:

    sorry ik heb het niet helemaal gelezen
    zie mijn log dan snappie het wel okee?
    dikke knuff en veel liefs van mij

  37. Emmelinda zegt:

    @Youke;Hahaha ja dat is een goeie tip. Ik vrees alleen dat ik ze eerst alles in andere talen moet leren willen ze vette poen verdienen ghehehe’;)

    @Anet;Ik ga ook nog een boel op marktplaats zetten. Eens kijken hoe dat loopt. Steffies fiets had ik aan een kennis verkocht afgelopen vrijdag…het gaat lekker zo. 😉
    Jij ook een fijne avond! Dikke knufff

    @Marion;Oei, dat klinkt niet best. Ik zal eens gaan kijken oke?
    Veel liefs en een dikke knufff

  38. buuf nr 15 zegt:

    aaah vergulde deurknoppen??? geen roze???

  39. Geertje zegt:

    Wie wat bewaart heeft wat he? 🙂
    De kinderen vragen me ook minstens een keer per maand wanneer het weer “markt met die dekens op de grond” (vrijmarkt op koninginnedag) is!
    Ze hebben de smaak te pakken van pa en ma die wel op het kleedje passen, en zij een paar euri’s rijker!
    (De laatste weken gooi ik alles niets ontziend in het ronde archief! Opgeruimd staat netjes.
    (Af en toe sta ik wel even melancholiek weg te dromen, om heel af en toe het speeltje maar even op te ruimen….)

    Zo vanavond de vierde ouderavond achter de rug; morgen gaat Mirjam op kamp en volgende week Jaap naar Engeland. Gek idee hoor…)
    Een geweldige dag morgen!
    Liefs en knuffels 😉

  40. Emmelinda zegt:

    @buuf nr 15;Whaahaa dáár zat ik nou op te wchten! Ik vroeg me al af waar ie bleef hahaha

    @Geertje;Ja wie bewaart heeft wat…dus ik heb een heleboel ghehehe. Ik moet ook altijd, zoals jij, even wegdromen. En anders zoek ik wel een ander excuus. Tjong wat verzamel je toch een troep om je heen in al die jaren he? Ik moet ook nog een boel playmobiel kwijt via marktplaats. Doet me wel verdriet want ik ben er dol op hihi. Maar goed, alleen de kat speelt er nog mee. Voor die poen kan ik een vergulde deurklopper voor op de villa aanschaffen ghehehe 😉

    Heeej da’s toevallig, Mies gaat ook morgen op kamp. Twee dagen maar. Ik kan niet goed inschatten of ze het nou vervelend vindt. Ze loopt iig niet over van enthousiasme maar dat kan ook zijn omdat ze niet weet waar ze naar toe gaan (wij wel :P).
    Ik zal aan je denken 😉

    Fijne dag vandaag! Dikke knufff en veel liefs!

  41. Dinie zegt:

    Gut zeg nooit geweten dat ze bij de Gamma vergulde deurknoppen verkochten voor riante villa’s. En misschien moet je volgende keer ook je “manuscripten” meenemen. Kan je misschien ook een bijpassende deur bestellen.:8

  42. Emmelinda zegt:

    Ik ook (nog) niet. Ben ook bang dat ik Marc niet zo maar meekrijg naar de Gamma 😛 Misschien moet ik de praxis maar weer eens proberen? Ghehehe. Ik zal naar die deur kijken maar dan zal ik nog wel een paar rommelmarkten af moeten vreesch ik 😉

  43. Monique zegt:

    Ik kom je even een fijne dag vandaag toewensen !

    Dikke knuffel Monique

  44. Emmelinda zegt:

    Heeej meissie! Goeiemorreguhhh!

    Jij natuurlijk ook een hele fijne dag!
    Dikke knufff trug!

  45. Natas1970 zegt:

    Zolang je maar geen roze voordeur in je villa hangt, vind ik het goed hahahaha. Toch nog maar eens de zolder afstruinen of er dingen zijn die toch wegkunnen, anders duurt het zolang voor je die villa hebt. Van de opbrengst elke keer een baksteen kopen, kan je zien hoe ver je al bent met de villa!!

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan vrees ik dat het bij een schuurtje zal blijven. Ik zal toch echt met drastische maatregelen moeten komen. Of het bij dromen laten. Dat kan natuurlijk ook. Kan ik tenminste van mijn meuk genieten en bij wegzwijmelen ghehehe

  47. marion zegt:

    heey emm.
    bedankt… kom je een hele fijne dag wensen
    dikke knuff en heel veel liefs van mij

  48. Emmelinda zegt:

    Haaai meis!

    Niks te danken, graag gedaan (super de boer)! Rustig aan doen he? (Luister naar het baasje :P)
    Jij ook een fijne dag! Dikke knufff en veel liefs trug!

  49. * Garfield * zegt:

    Ik kom je een heel fijne zonnige mooie woensdag toewensen.

  50. Abby zegt:

    Petje af hoor! Ik kan dat geduld nooit opbrengen om er mee op een markt te zitten, op ‘marktplaats’ lukt het me nog net 🙂
    Maaruh, mag je niet zónder Marc naar een bouwmarkt?? 😉

  51. Emmelinda zegt:

    @Garfield;Dank je wel, ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne en vooral zonnige dag! Groetjes 😀

    @Abby;Eerlijk gezegd zijn we ook tijdig vertrokken omdat ik het wel gezien had. Pfff dat duurt toch lang, dat rijk worden hahaha. Een dik uur van tevoren zijn we naar huis gegaan.

    Heej ja…da’s ook een idee.Eens kijken oftie me nog alleen laat gaan na 1 keer hahaha 😛

  52. rietepietz zegt:

    Hi Emmelinda ,Heerlijk om weer even jou kolderverhalen “bij te lezen ” maar eigenlijk kwam ik even langs om je te bedanken voor je medeleven op mijn vorige logje .
    Het is geweldig dat er in het logwereldje zoveel lieve aandacht voor elkaar is en ik ga me er dus maar weer voorzichtig instorten !
    liefs Riet

  53. Emmelinda zegt:

    Haaai Rietepietzjuhhh! Wat ben ik blij je te zien! Gaat het een beetje? (stomme vraag, ik weet het. Ik ben er ook niet zo goed in)
    Ennuh..niks te danken hoor. Heel graag gedaan, ik was er zo van geschrokken en had het met je te doen!

    Dikke knuff ennuh…welkom terug 😉

  54. Pasula zegt:

    Vooral die maandverbandreclame, kan ik uren naar turen! 😉

    En toch, zo’n broodje frikadel…tsjaaaa!

  55. Natazz zegt:

    Hmm ik zie jullie al zitten, volgens mij allebei met een zweep in jullie handen omdat de mensen niet met hun vieze tengels aan jullie spullen mogen zitten. hahaha.

  56. Nou dat gaat dus lekker opschieten nog 23.167 rommelmarkten en je hebt de hele voordeur bij elkaar verkocht.

  57. Miek zegt:

    Wij zitten nog in de fase van zelfgeplukte bloemetjes in je eigen tuin verkopen.

  58. Emmelinda zegt:

    @Pasula;hahaha bof jij ff…hij komt 24 uur per dag voorbij ghehehe 😉
    JA pfff ik weet het…ik zeg wel dat ik vertrok voor de kids maar stiekem had ik er zelf ook veel moeite mee 😉

    @Natazz;Grinnik…we hadden wel een speelgoedgeweer. Daar deden we een act mee om de mensen over te halen zodat ze toch spullen kochten. Maar het zijn harteloze stadsbewoners hoor…ze vertrokken geen spier. Op de loopspier na dan 😉

    @Leidse Glibber;Hahaha ja bijna…als ik geen vergulde brievenbus neem! 😉

    @Miek;Hahaha, dat heeft ook wel wat. Alleen ben ik daar nogal aan gehecht (ja ik weet het; rijk zal ik nooit worden op deze manier! ;))

  59. Lette zegt:

    Altijd goed om nutteloze ‘troepjes’ te gelde te maken. Velen komen echter met meer meuk thuis dan ze weggingen, maar ik begrijp dat jij er goed vanaf gekomen bent. En de centjes gingen in de spaarpotten?! Zozo, werpt zo’n opvoeding toch nog vruchten af. Had je zelf vast ook niet gedacht. Haha!

  60. Emmelinda zegt:

    Grinnik…waarom denk je dat ik ‘m gesmeerd was? Ik ken mezelf. Het was al erg genoeg dat Mies bij zo’n liefdadigheidsinstelling een lot wilde kopen. Niet erg voor het doel maar wel omdat ze met bouQuetreeksen aankwam. Die had ze er mee gewonnen hahaha. Die hebben we ook snel op de deken gelegd en nog verkocht ook 😛 ghehehe

    Ja we hebben de winst mooi verdeeld. Mies is altijd blut dus daar keken we ook van op dat ze niet meteen vanalles ging kopen 😉

  61. Marika zegt:

    Ik dacht even dat ik deze log al eens gelezen had, maar misschien komt het door de plaatjes, die had ik in ieder geval wel al eens gezien. Hoe dan ook hij was weer leuk!! :o))

  62. Emmelinda zegt:

    Wat heb jij een goed geheugen! Dat klopt inderdaad. Het plaatje heb ik al eens gebruikt, al heb ik er nu de witte achtergrond achter weggehaald 😉 En dat reclameblokje heb ik vaker gebruikt inderdaad!

    Thanks , gelukkig maar dat je even verder gelezen had 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

