Limerick

Photobucket - Video and Image Hosting

Een kapper voor het gerecht te Alkmaarmaakte wanhopig veel bezwaar
Maar helaas tot z’n groot verdrietging de zaak definitief failliet

Dus zat ie alsnog met de handen in het haar!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Annemarie zegt:

    Tsja, dat is toch gewoon zijn beroep? πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Yep maar nu zit ie op een andere manier met de handen in het haar. Zijn eigen haar nog wel ghehehe

  3. Natazz zegt:

    Ik heb medelijden met hem… 😦

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha toen ik met deze limerick bezig was moest ik er aan denken dat ik vaker zielige limericken heb gebaard πŸ˜‰

  5. Ans zegt:

    In elk geval blijkt hieruit dat hij nog haar heeft, al zal hij misschien van pure ellende de haren uit zijn hoofd trekken.

  6. Emmelinda zegt:

    Dat vrees ik ook! Ik denk dat hij spijt heeft als haren op zijn hoofd dat ie niet eerder aan de bel getrokken heeft om zijn schuden af te lossen πŸ˜‰

  7. Dinie zegt:

    Hoe kom je er op
    Deze is weer top
    Zo goed kan ik het niet
    Tot mijn grote verdriet
    Al sta ik op mijn kop

  8. Emmelinda zegt:

    Als je maar oppast met je kapsel hahaha πŸ˜›
    En met je coole bril natuurlijk πŸ˜‰

    Maareh…dank je wel πŸ˜‰
    Die van jou is ook goed gevonden πŸ˜€

  9. abitch zegt:

    als ik zoiets probeer te bedenken kom ik alleen bij hele schunnige of ordinaire rijmpjes uit

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik ook. Het kost me dan ook de meeste moeite om alleen de nette te plaatsen ghehehe πŸ˜‰

  11. ooooo zegt:

    Had ie zijn hoofd maar kaal moeten scheren ;)!!

  12. ooooo zegt:

    Ken je trouwens de gedichtjes van John O Mill, die zijn ook zo leuk :)!!

  13. marion zegt:

    deze is superduper πŸ™‚
    knuffel en veel liefds van mij

  14. GekinblacK zegt:

    De tip van Gib: Kop kaal scheren en opnieuw beginnen.

  15. Belinda zegt:

    Hij is weer goehoed!!! πŸ˜‰

  16. marion zegt:

    heey ;euke disign πŸ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    @ooooo;Hahaha nou inderdaad! Nu zit ie met de gebakken peren…euh..bananen πŸ˜‰

    Nope, die ken ik nog niet. Zal er straks eens naar zoeken πŸ˜‰

    @Marion;Dank je wel meissie! πŸ˜€
    Gaaf he? Ik vond het zooooo leuk. Nu is het steeds meer naar mijn zin. Strakkies nog ff knutselen; ik moet nou eten op tafel kwakken ghehehe.

    Fijne avond! Dikke knufff

    @GekinblacK;Zo is dat. Niet zeuren. Of begin een weblog. Kan natuurlijk Γ³Γ³k hahaha πŸ˜‰

    @Belinda;Grinnik…dank je wehΓ©l πŸ˜‰

  18. Youke zegt:

    Alleen nu in zijn eigen haar denk ik πŸ˜‰

  19. Aaaaaaaah..zielig kappertjuh…
    Fijn weekend he…Doeggg Anet(@Leonie)

  20. Emmelinda zegt:

    @Youke;Dat vrees ik ook πŸ˜‰

    @Anet;Ja het leven van de kapper gaat niet over rozen(shampoos) he? πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Knufff

  21. Sjoukje zegt:

    Dit is weer een hele goede. Gelukkig heeft het kappertje nog haar op zijn hoofd.
    Fijn weekend! Sjoukje

  22. marion zegt:

    wat is geworden frituse of oven vol pizza πŸ˜‰
    of bestelling laten komen hahaha

  23. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Dank je wel πŸ˜€ Ja dat is tenminste een ding waar ie wΓ©l blij om kan zijn πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend Sjoukje! Knufff

    @Marion;Wat denk jij wel niet van mij πŸ˜› ghehehe.

    Ik heb Marc natuurlijk er op uit gestuurd whaahaa πŸ˜‰

  24. Zo zie je maar een kapper houdt altijd wat te doen.
    Fijne verjaardag van Mies morgen, mooi weer dus zal wel buiten worden denk ik.

  25. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Geen zorgen voor de dag van morgen. Alhoewel…

    Dank je wel, die kans zit er inderdaad in. Jullie veel plezier met de meeting! Ik zie het wel op je log verschijnen πŸ˜€

  26. Pasula zegt:

    Hopelijk had-ie wel zijn haar gewassen dan… πŸ˜›

    Hij is weer leuk Emmelinda! πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha en hopelijk ook zijn handen (die wast ie vast niet in onschuld ghehehe)!

    Dank je wel πŸ˜‰

  28. Hanny zegt:

    Ging hij failliet omdat hij helemaal geen meer haar had, waardoor hij ook problemen kreeg omdat hij zijn handen niet meer in het haar kon doen?

  29. Emmelinda zegt:

    Het scheelde een haar of hij had ook geen haar meer. Gelukkig was ie voorzichtig; geen haar op zijn hoofd die daar aan dacht πŸ˜‰

  30. Lette zegt:

    Das nou niet netjes van je … om het limmerickje zo slecht af te laten lopen. Hij is wel weer heel leuk. Haha!

  31. Jeroen zegt:

    Als je als kapper failliet gaat moet je het wel bont maken. Normaal zijn er klanten zat voor kappers. Maar wel leuke limerick.

  32. remco zegt:

    was zeker een kale kapper πŸ˜‰ tja das geen goeie reclame voor je zaak πŸ˜€

  33. rietepietz zegt:

    Geweldig , het is weer raak! Helaas , ik heb geen inspiratie en moet je teleurstellen géén poging je te evenaren dit keer .
    liefs Riet

  34. Anoniem zegt:

    Ha die is leuk….de kapper heeft nu lang haar..kan die er lekekr in graaien πŸ˜‰

    Have a nice weekend!

  35. * Garfield * zegt:

    Niet zo fijn voor die kapper.

    Dit plaatje is van Alberto Vermicelli (Samson) denk ik.

    Fijn weekend.

  36. Emmelinda zegt:

    @Lette;Grinnik…ik moest er ook aan denken toen ik ‘m schreef en heb mijn best nog gedaan om het goed af te laten lopen ghehehe πŸ˜‰ Helaas…niet gelukt;)
    Maareh..thanks! πŸ˜€

    @Jeroen;Misschien waren de prijzen te duur hahaha. Je hebt gelijk…eens denken wie ik nou weer eens failliet laat gaan πŸ˜‰ Maareh…thanks πŸ˜‰

    @Remco;Grinnik…nee da’s inderdaad geen reclame. Vinnik net zoeist als hier bij de apotheek. De eigenaar (en zijn personeel) zijn zwaargewichten. Lijkt me ook geen goeie reclame πŸ˜‰

    @Rietepietz;Dank je wel πŸ˜€ Jammer dat je inspi op is, maar wie weet komt er volgende keer weer zo’n klapper’;)

    @Bengeltjuh;Hahaha ja en hij heeft tijd zat daarvoor πŸ˜‰

    Jij ook een fijn weekend!

    @Garfield;Neuh, sjielug he?
    Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Ik had een plaatje nodig waarop iemand in zijn haar zat en dit was wel iets πŸ˜‰ Maar nu je het zegt…de tekenstijl heeft er wel iets van weg inderdaad!

    Jij ook een heel fijn weekend! Geniet er van! πŸ˜€

  37. Miek zegt:

    Ik vind hem wel heel zielig die kapper.
    Mar de limmerick is goed! ;o))
    Vaak is het zo; hoe zuurder hoe leuker, lekker doorregen met een goede dosis sarcasme, dat is heerlijk!

  38. Emmelinda zegt:

    Hahaha thanks! Ja dat probleem had ik dus tijdens het verzinnen van die limerick. Ik besefte me dat ik vaak een zielige afloop heb. Misschien -dat zou ik eens moeten opzoeken-werden die limericken vroeger ook gemaakt om met die sarcasme iets te relativeren??

  39. Youke zegt:

    offtopic: Ik ben gehandicapt aan mijn armen. (is wel eens een logje over geweest.) Ik kan niet op een normale fiets langer dan een uur fietsen met mijn brace om. helaas…

  40. Emmelinda zegt:

    Oei, werkt dat zo door? Ja ik weet van je armen en dat je er zo’n last van hebt, maar dat het zo indringend was, daar had ik geen idee van!

  41. Ha ha hij is weer goeeeeeeeeeed !

    Fijn weekend liefs YLone xx

  42. Jaap zegt:

    Hij is prachtig, Emm! Dus wΓ‘t een kapper ook doet, die handen in het haar blijven…. (behalve bij de kale exemplaren…)

  43. Yvonne zegt:

    Alkmaar! Dat is bij mij in de buurt. Nee hoor, niet in mijn achtertuin πŸ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends;Hihi dank je wel πŸ˜€ Jij natuurlijk Γ³Γ³k een heel fijn weekend!
    Dikke knuffff

    @Jaap;Dank je wel Japie! πŸ˜‰ Hahaha ja die moeten het op een andere manier verwerken. Of een pruik opzetten πŸ˜‰

    @Yvonne;Dan weet je het; even kijken of het jouw kapper is πŸ˜‰ Ghehehe

  45. Abby zegt:

    Jij schudt ze ook zo uit je mouw he πŸ™‚

  46. Volgende keer moet je er echt bij zijn hoor, was gezellig en veel gelachen je ziet het wel morgen.
    Was de verjaardag geslaagd zal best wel.

  47. rietepietz zegt:

    O.K. o.k. , ik snap de hint , jij zet géén nieuw log voor ik een limerick gemaakt heb over de kapper .Jij je zin !

    Diezelfde kapper uit Alkmaar
    kreeg later , ja heus het is héél raar
    “iets moois ” met een brunet
    wiens krul hij had gezet
    een scheiding volgde binnen een jaar

  48. rietepietz zegt:

    Sorry, hΓ©lemaal vergeten te zeggen dat ik het was …..lieve groetjes Riet

  49. marion zegt:

    haha ik kon he tniet laten heb weer gelogd
    fijne dag verder
    veel liefs en dikke knufff marion

  50. Emmelinda zegt:

    @Abby;Da’s het voordeel van dit lekkere weer; met die korte mouwetjes hoef je niet zo lang te schudden ghehehe πŸ˜‰

    @Leidse Glibber;Ja volgende keer ben ik van de partij hoor. Dan zoeken ze het hier maar uit met die verjaardagen ghehehe. Nee geintjuhh…Mies had het nodig (al was ze steeds pleitos). Haar verjaardag was geslaagd πŸ˜‰

    @Rietepietz;Yihaaaa…wat ik toch allemaal moet proberen om jou een limerick te laten maken he? Ghehehe πŸ˜›
    Maareh…ik moest er erg om lachen. Briljant gevonden weer Rietjuhhh!
    Fijne avond en een hele dikke knufff!

    @Marion;Hahaha loggen is een verslaving he? Ghehehe. Maar een logje in de zoveel tijd mag toch wel? Als je het maar verder rustig aan doet. Toch? πŸ˜‰
    Dikke knufff en veel liefs!

  51. Nicky zegt:

    Jammer dat die kapper niet kaal is, dan was het vast beter afgelopen met zijn zaak. Want zoals je weet: de kale knapper kipt het knapst. Oh nee. De knale kapper knapt het knipst.. Nou ja, laat maar…

  52. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is dan helemaal een afknapper ghehehe πŸ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

