En klikken maar weer!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op En klikken maar weer!

  1. Abby zegt:

    Getver! Zeker met franse boerenschimmelkaas πŸ™‚

  2. Emmelinda zegt:

    en negerzoenen πŸ˜› Oh nee, mag ik niet meer zeggen he? πŸ˜‰

    Is ook toevallig…zit ik net op jouw log te neuzen!

  3. Annemarie zegt:

    Is weer eens op een andere manier naar recepten kijken… *grinnik*

    KNIEFS!

  4. Abby zegt:

    oh hahaha! Vandaar dat ik opeens zo’n ingeving kreeg eens bij jou te gaan kijken, soort van telelogpathie ofsjo …
    Maar winterteen met franse boerenschimmelkaas en negerzoenen, uh, chocoladezoenen dan … lekker hoor?!

  5. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ja hahaha…gevolg is wel dat ik een log heb maar nog geen recept ghehehe πŸ˜‰

    Kniefs! Slaap lekker voor strakkies!

    @Abby;Ja grinnik..dat moet haast wel. Het is bijna spooky hahaha.
    Ja lijkt me ook, en dan om het kannibalenfeest af te maken; nog garneren met afrikaantjes hahaha πŸ˜›

  6. Abby zegt:

    En nog een paar lekkere malse kikkerbilletjes als voorgerecht hihihi

  7. Emmelinda zegt:

    En lange vingers als toetje ghehehe

  8. Abby zegt:

    Smakelijk eten! Dan ga ik nu even een ‘uiltje knappen’ …. *krak* ghehehe Truste!

  9. Emmelinda zegt:

    Dank je wel…morgen even boodschappen doen (verse ingrediΓ«nten halen. Eens kijken welke buuf ik kwijt wil in het hoofdgerecht hahaha :P)

    Slaap lekker!

  10. Abby zegt:

    Anders heb ik er hier nog wel één in de straat voor je wonen, al is het wel een beetje een zure ben ik bang, hahaha
    Nu ben ik echt weg hoor, trustuh!

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha en de mijne is niet al te fris. Misschien ook niet zo’n smakelijk hapje ghehehe πŸ˜‰

    Truste! Slaap ze πŸ˜€

  12. Hanny zegt:

    Ik vind het wel zielig voor het rund of het lam dat dat er ook nog doorgedraaid moet worden. Zijn 6 personen nog niet genoeg?

  13. Emmelinda zegt:

    Het was vast een buurman die met vuurwerk gestunt had (je bent een rund als je met vuurwerk stunt) en die andere was Meneer Is. Lam ghehehe

  14. Youke zegt:

    Ben ik blij vegetariΓ«r te zijn πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ergens is het wel jammer…dat kluiven is altijd zo lekker ghehehe πŸ˜‰

  16. Miek zegt:

    Goed gezien!!
    Maar een lekker stuk bot in mijn karbonade vind ik erg lekker.

  17. Belinda zegt:

    Hahahahahaha Ben voorlopig ff klaar met Shepperds pie πŸ˜‰

  18. Natazz zegt:

    Spontaan ben ik blij dat ik geen last heb van wintertenen…

  19. ~Tina~ zegt:

    Och, een recept met een verse, schoongewassen teen lijkt me nog wel wat, maar met een WINTERteen?
    Nee dank u feestelijk!

    Echt ergens zo gevonden?

    Fijne dag, groetjes en liefs van Tina πŸ™‚

  20. Bengeltjuh zegt:

    Nou euhm…….een Hoofdgerecht en met een Winterteen erin…..ah neejjjjjjjj laat maar……heb geen trek..

    πŸ˜€

  21. * Garfield * zegt:

    Haha, grappig hoor.
    Mag er niet aan denken.

    Fijne dag verder.

  22. Jaap zegt:

    hahahaha nou, daar eet je toch je vingers bij op…. πŸ˜›

  23. Emmelinda zegt:

    @Miek;Ja grinnik…dan mag het wel. En lekker kluiven…mjammieee

    @Belinda;Hahaha ik eet morgen een andere versie πŸ˜‰

    @Natazz;Grinnik…ja ik ook…al zijn ze na deze behandeling wΓ©l heerlijk warm πŸ˜› ghehehe

    @Tina;Ja of een teentje knoflook, dat gaat er bij mij ook altijd wel in.
    Ja hoor, dat zag ik gisteren staan op internet toen ik naar dit recept zocht:
    Klikkerdeklikkk (alweer hahaha) Zie je? πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne dag! Groetjes en een dikke knufff

    @Bengeltjuh;Hahaha daar gaat de honger wel van over he? Grinnik…ik zie het helemaal voor me πŸ˜‰

    @Garfield;Grinnik…ik moet er ook niet aan denken. Is ineens een heel bizar recept he? πŸ˜‰ Fijne dag vandaag! Dikke knufff

    @Jaap;Oh hahaha…die is ook goed, daar had ik nog niet aan gedacht πŸ˜‰

  24. Anet zegt:

    Ieks..Wel leuk gevonden trouwens..whahahaha…Fijne dag he vandaag..ene wat eet je?

  25. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€ Handig he; zo’n receptenboek hahaha. Daar valt nog eens om te lachen πŸ˜‰

    Wat ik eet? Nou ik kan helaas een ingrediΓ«nt niet vinden. Daarom maak ik er zelf maar iets van ghehehe πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne dag! Groetjes πŸ˜€

  26. Pasula zegt:

    Dit is een vraag die niet zo simpel is. Sterker nog: als ik even ga slapen vanwege de koorts dek ik er over na en kom er niet uit…
    Of toch: de meeste kannibalen zijn analfabeten dus die kunnen geen recept lezen… πŸ˜›

  27. Emmelinda zegt:

    Oh Pasula toch, heb je het zo te pakken? Maareh…je had er niet zoveel moeite voor hoeven te doen hoor πŸ˜‰ Gewoon ff op het plaatje klikken πŸ˜€

    Grinnik…toch is je oplossing mooi gevonden πŸ˜‰

  28. remco zegt:

    wil JIJ kannibalen gaan eten ????

  29. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa…ik vroeg nog aan Marc of het zo wel kon (of ik niet de vraag zou krijgen of ik kannibalen ging eten)…ik wist het! Ik wist het! hahaha πŸ˜›

  30. Yvonne zegt:

    Jakkus! Met tenenkaas? Iew.

  31. Sjoukje zegt:

    Ik hou niet van kluiven, geef mijn portie maar aan Fikkie.
    Groetjes Sjoukje

  32. Rietepietz zegt:

    Ik heb nog wel een extraoog , is vast een delicatesse voor een kannibaal!!!
    eh… wΓ‘tte….. Oh dat heet een eksteroog zeg je , sorry dan heb ik niets gezegd , liefs Riet

  33. Ik ga me blond verver zit ik alles lekker aan te klikken in je kliklink kom ik elke keer weer bij photobucket uit en toch door blijven gaan he haahhahahhh

  34. Emmelinda zegt:

    @Yvonne;Yep, inclusief πŸ˜‰ En wrattensmurrie πŸ˜› ghehehe

    @Sjoukje;Arme Fikkie, ik geloof dat die dat ook niet vreet πŸ˜‰
    Groetjes terug πŸ˜€

    @Rietepietz;Krijg ik ‘m nou niet dan? Jammer…misschien is dat een extra smaakmaker πŸ˜‰
    Fijne avond! Dikke knuffff

    @Leidse Glibber;Hahaha wat dacht je? Dat het een nieuw spelletje was? Ghehehe. Of nam je de titel te serieus? Hahaha. *reikt waterstofperoxide aan om haren te kleuren*

  35. Pasula zegt:

    Tja eh ik klik noot en zeker niet op vreemde plaatjes πŸ˜›

    (NIET op vreemde plaatjes klikken zei mijn moeder altijd…)

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha mijn moeder niet, die had geen verstand van computers of doorklikdingen (ook al niet van kliklaminaat)

  37. Pasula zegt:

    Nou ja ze zei: Niet aan vreemde mannen likken, maar dat komt op hetzelfde neer toch….

  38. Emmelinda zegt:

    Whahaaa…psies! En als je ze zichzelf eerst laat voorstellen zijn ze toch niet vreemd meer? πŸ˜›

  39. remco zegt:

    ben blij dat ik je niet teleurgesteld heb πŸ˜€

    en en en waren ze lekker ????

  40. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik heb dat wel vaker met jou he? Volgende keer doe ik psies het tegenovergestelde. Maar goed…zul je zien dat jij dat ook doet hahaha πŸ˜‰

    Ik heb ze met huid en haar verslonden! πŸ˜‰

  41. remco zegt:

    gaat dat haar niet tussen je tanden zitten dan πŸ˜‰

    zal ik de volgende keer maar gewoon niet reageren al die buikpijn van t lachen is ook niet goed πŸ˜›

  42. Emmelinda zegt:

    Ja maar dat is goed voor het flossen ghehehe.

    Jawel hoor, dat is goed voor mijn buikspieren πŸ˜‰

  43. remco zegt:

    oooo blijft het vlees *draadjesvlees??? * tussen je tanden zitten dan

    krijgen die spieren dan nog niet genoeg oefeningen te doen πŸ˜‰

  44. Dinie zegt:

    Hahaha dit doet me denken aan vroeger “Ook dat nog” met al die rare borden en zo.

  45. Emmelinda zegt:

    @Remco; Yep…vervelend soort vlees hoor, dat mensenvlees! *sjugt*

    Gelukkig wel eigenlijk. πŸ˜‰

    @Dinie;Jaaaa dat vond ik ook altijd het leukste van de hele uitzendig ghehehe πŸ˜‰

  46. Ans zegt:

    Wintertenen? Jakkes! Ik wist wel dat vegetarische kannibalen groentenmannen eten, maar deze is nieuw voor mij. Maar waar vind je tegenwoordig nog een lekkere winterteen?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

