Watzegjemenou is jarig!

Photobucket - Video and Image Hosting

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watzegjemenou is jarig!

  1. Laat ik dan de eerste zijn die je feliciteert met je verjaardag. De twee cijfers in je huidige leeftijd heb ik ook in mijn leeftijd. In ieder geval een heel prettige dag toegewenst.

  2. christa zegt:

    Wat zeg je me nou??
    Tis wel een feestmaand zo ๐Ÿ˜€
    Heel erg van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik wens je een fijne dag met alles wat je hart begeren kan en mag ๐Ÿ˜€

  3. Ans zegt:

    Hieperdepiep…….hoera. En dat we er nog vele jaren van mogen genieten!!!!

  4. Elmo zegt:

    Jahoepie! 3 jaar alweer! Een hele mijlpaal! Gefeliciteerd!

  5. Natas1970 zegt:

    Gefeliciteerd!!!!!!!! Zometeen even slingers ophangen en ik heb meteen een excuus om legaal gebak te eten vandaag hahaha. In ieder geval de 5 jaar vol maken hรจ!

  6. remco zegt:

    WOWWWWWWWWWW hou je t al weer drie jaar uit ๐Ÿ˜‰

    GEFELICITEERDDDDDDDDDDDD

    *sleept maar weer eens het confettikanon naar voren en schiet even drie ladingen af ๐Ÿ˜€ en gaat ballonnen opblazen ๐Ÿ˜‰ *

  7. Emmelinda zegt:

    @Allemaal;Hahaha dank jullie wel! *ontdoet toetsenbord van confetti*

    Ennuh..die 5 jaar krijg ik vast wel vol ghehehe* ๐Ÿ˜‰

    *Negeert boze blikken van watzegjemenouhaters ๐Ÿ˜›

  8. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; *surft naar Hema om virtueel gebak te bestellen*

  9. Bengeltjuh zegt:

    Gefeliciteerd met je 3-jarig jubileum!!!

    Have a nice day ๐Ÿ˜€

  10. Natazz zegt:

    Lang zal hij leven, lang zal hij leven. Hiep hiep hoera!!!

    damn hoe houd je het vol. hahaha.

  11. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh & Natazz; Dank jullie wel ๐Ÿ˜€

    Pfff ja als je zo terugkijkt is het รฉcht al lang he? Ongelooflijk wat een mens zoal te kleppen heeft ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Fijne zonnige dag!

  12. Abby zegt:

    Gefeliciteerd! Al een รฉchte peuter he ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ™‚

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja wacht maar tot ie de peuterpuberteit krijgt ๐Ÿ˜› ghehehe

    Maareh…dank je wel ๐Ÿ˜€

  14. mona zegt:

    HIEPERDEPIEPERDEPUEP!!!!!! HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    hELE FIJNE DAG GEWENST MEISSIE.

    x MOON

  15. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel ๐Ÿ˜€

    Jij natuurlijk รณรณk een hele fijne dag!
    Knufff

  16. van harte!!!!!

    3 jaar al
    jeetje
    das lang he!?

  17. * Garfield * zegt:

    Heel heel hartelijk gefeliciteerd hoor.
    Ik ben hier ook al meer dan twee jaar.
    Maak er een gezellig feest van.
    Fijne dag.

  18. Emmelinda zegt:

    @Miss is Siepie;Dank je wel ๐Ÿ˜€ Ja egwel he? Jij bent toch ook al zo lang online is het niet?

    @Garfield;Dank je wel! Het vliegt echt voorbij he? Ongelooflijk! En het was nog wel als grapje begonnen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Dikke knuffff!

  19. Miek zegt:

    Van harte gefeliciflapstaart!!!!!

    *pakt sax uit koffertje*
    Komt’ie โ™ชโ™ชโ™ชโ™ชโ™ชtooetpiieeeeettoeterdetoet!

  20. kimmetje zegt:

    heyyyyyy yeaahhh heb ik je eindelijk weer gevonden hihi! cool
    GEFELICITEEEEEEEEEEEERD en maak er een toffe dag van!
    x

  21. Emmelinda zegt:

    @Miek;Aaaah! *slaat handen in elkaar van verrukking* Is dat ff lief! *doet stiekem vingers in oren* Dank je wel ๐Ÿ˜€

    @Kimmetje;Heeeeej welkom terug! Niet meer weglopen he? Ghehehe
    Dank je wel hoor ennuh…jij natuurlijk รณรณk een hele fijne dag!

  22. Diary zegt:

    Goedemorgen jarige jet,
    Jammer dat je bij weblog iets heb dat je je medeloggers niet kan horen want anders hadden we met z’n allen lang zal ze leven voor je gezongen.Emmelinda van harte gefeliciteerd met je verjaardag en vele gezonde jaren.Maak er wat van en laat je eigen maar verwennen.
    Liefs en knuffies Bianca

  23. Yvonne zegt:

    Mens. Hoe hou je het vol?! ๐Ÿ˜‰

    Maaruh … ik ben dol op jou en je verhaaltjes, van harte! X

  24. Emmelinda zegt:

    @Diary;Haaai meissie!

    Ja grinnik…dat was wel leuk geweest maareh…het gevaar zit er natuurlijk รณรณk in dat IK dan een keer kom zingen. Dat wil je vast niet meemaken hahaha, jaag ik al je bezoekers weg ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel (maareh…mijn log is jarig hoor hihi, ikke nog niet ;))
    Fijne dag vandaag! Dikke knuffff

    @Yvonne;Grinnik…ik heb geen flauw idee. Ik hoop er in ieder geval nog een paar jaartjes aan vast te plakken! Met jou als een van de bezoekers natuurlijk! Want ik ben net zo goed dol op jou (en je logjes natuurlijk)!

    Dikke knuffff

  25. Spinnetje zegt:

    Drie jaar alweer!! GEFELICITEERD!!!
    En dat er nog maar vele jaren volgeschreven mogen worden!

  26. Emmelinda zegt:

    Ja wat gaat dat ongelooflijk hard he? Maar dank je wel! Ik ga weer mijn best doen ๐Ÿ˜‰

  27. Sjoukje zegt:

    HIEPERDEPIEPHOERA!!!!
    Van harte gefeliciteerd! Knap hoor, dat je al 3 jaar je lezers blijft boeien. Hopelijk volgen er nog vele jaren.
    Groetjes Sjoukje

  28. buuf nr 15 zegt:

    Oordopjes bij de hand? Komt ie:
    “Lang zal wat-zeg-je-me-nou leven, lang zal wat-zeg-je-me-nou leven, lang zal wat-zeg-je-me-nou-leven in de gloria, in de gloriaaaaaa in de glooooriiiiaaaaa!!!” Van harte gefeliciteerd meid!

  29. rietepietz zegt:

    Van Harte gefeliciteerd Emmelinda , hรฉรฉl knap om al 3 jaar te loggen en dan nog stรฉรฉds onwijs leuke verhalen te schrijven .Op naar het eerste lustrum zou ik zeggen !
    liefs Riet

  30. Dinie zegt:

    Gut dan ben je maar een half jaar eerder begonnen dan ik. Ik dacht dat jij al vanaf de weblogwieg bezig was hahaha.
    Van harte gefeliciteerd en ik sluit me aan bij de rest, dat we nog maar lang van al jouw gedachtenkronkels mogen genieten.
    Ik zing even een liedje heel hard รฉn vals……..(met coole bril natuurlijk)

  31. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Dank je wel *grijnst* het lijkt wel alsof IK jarig ben hihi. Maareh hoe ik de lezers blijf boeien? Dreigmail lost een boel op hoor whaahaa ๐Ÿ˜› geintjuhhh ๐Ÿ˜‰ Ik ga in ieder geval door (en dat is geen geintjuhh ;))
    Dikke knufff

    @Buuf nr 15;Whoeehaa…niet zo hard, wat moeten de buren wel denken? Hihi
    Maareh dank je wel!

    @Rietepietz;Dank je wel Riet ๐Ÿ˜€ *bloos* Wat vliegt die tijd toch hihi. Ennuh over dat lustrum…daar ga ik mijn best voor doen ๐Ÿ˜‰ Dikke knuffff voor jou!

    @Dinie;Grinnik…dus over een half jaar vieren we weer feest! Mooi, dan kan ik mijn feesttoeter opzoeken zodat ik die tegen die tijd kan gebruiken.
    Dank je wel, helaas mรณet ik jullie wel met mijn gedachtenkronkels opzadelen want anders heb ik er alleen last van (owja en Marc & kids)…dat kan ik toch niet maken he? Gedeelde smart is… juist! ๐Ÿ˜‰
    Hahaha die coole bril! Wel even het linkerglas schoonmaken, daar zit een vingerafdruk op ๐Ÿ˜‰
    Knuffff

  32. Als ik kon zingen zou ik gezongen voor je hebben.
    Maar laat ik nu maar gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllleee dikke knuf geven.
    Gefeliciteerd Em maak er een leuke dag van en nog vele (log) jaren.
    Zal op je proosten vanavond.

  33. Belinda zegt:

    Ik feliciteer Watzegjemenou met haar 3e verjaardag! Wat een feest! *hangt slingers op en deelt balonnen uit en snackt een taartje naar binnen*.

  34. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Grinnik…dat is een geluk voor je want bij een eventueel jubileum van jouw log ga ik dan een wederdienst doen en geloof me…dat is niet om aan te horen, dat kattengejank ghehehe. Dank je wel voor die superknufff, ik zal er heel zuinig op zijn! Hahaha ja moet je vooral doen…en laat het je smaken!Fijne avond!

    @Belinda;*grist attent het kaarsje van de taart voordat het je mond binnengaat* Dank je wel! Wat heb je het prachtig versierd!

  35. m zegt:

    GEFELCITEERD
    heel orgineel van me haha iedereen zee het al wah??
    dikke knuff en heel fijn weekend
    liefs van marion

  36. Is het al borreltijd dan kan ik nu eindelijk proosten, zit hier te verdrogen.

  37. Emmelinda zegt:

    @Abitch;Dank je wel ๐Ÿ˜€

    @Marion;Dank je wel meissie! Ja grinnik dat klopt. Je kunt het ook met proficiat proberen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou natuurlijk รณรณk een heel fijn weekend, maak er iets moois van! Dikke knufff van mij. O ja en natuurlijk veel liefs hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Leidse Glibber;*schiet startpistool af* *rent naar kast om EHBO-koffer uit te halen* Laat het je smaken *deelt bier en champagne uit en trakteert op bitterballen*

  38. Annemarie zegt:

    Goh.. De zoveelste vandaag ๐Ÿ˜› Mijn broer ook al.. *grinnik*

    Blijkbaar een vruchtbare dag! (voor de mama’s dan om te baren..)

    maar happy birthday! HHihi, je hebt er vast een leuke dag van gemaakt!

    Wens je nog een super avond toe!

    Kniefs!

  39. Emmelinda zegt:

    Aaaah maar dan mag ik jou รณรณk feliciteren ๐Ÿ˜€ Gefeliciteerd met je broer! *blaast feesttoeter en strooit confetti* Maareh…ik ben niet jarig…mijn weblog wel. Ik ben pas over twee weken aan de beurt ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Kniefs ๐Ÿ˜€

  40. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Oeps ik word oud geloof ik; Volgende week dus hahaha

  41. Hanny zegt:

    Ben je niet wat te vroeg? Ik zie steeds 25 september staan. Voor alle zekerheid (want ik wil niet te laat zijn) VAN HARTE! Laat ons nog lang van je leuke verhalen genieten! ๐Ÿ™‚

  42. remco zegt:

    ok tijd voor de stofzuiger en een schoonmaakactie ๐Ÿ˜‰

  43. Lang zal ze leven..lang zal ze leven..lang zal ze leven in de gloria..in de gloriaaaa..in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh…Hieperdepiep…HOERAAAAAAAAAA! (nog-) van harte gefeliciteerd met je verjaardag..en nog veeeeeel jaren in goede gezondheid! Liefs van Anet-Leonie

  44. Liesbeth zegt:

    Hiep Hiep De Hieperdepiep Hoera enzo…
    *Iets met slingers, confetti, een feestmuts, jekent het wel*
    =)

  45. Hieperdepiephoera Emmelinda schijft al drie jaar !
    Gefeliciteerd meis , en ik hoop dat we nog heeeeeeel lang van je gekke logjes kunnen genieten !

    Dikke knuf Ylone xx

  46. nieta zegt:

    Tsss,kijk ik es een dag niet,ben je jarig!!
    Van harte gefeliciteerd en drie dikke kussen!! Neem er nog eentje van mij vandaag,oke?!

  47. Anoniem zegt:

    Lees net de reakties effe door!!Is je weblog jarig!! Haha nou ja,een borrel drinken we toch wel!! Proost,op naar de volgende drie jaar!!

  48. nieta zegt:

    Van nieta,dus!!

  49. mtje zegt:

    nouw kom tie hoor

    PROFICIAT

    1 a of 2?

    nou ja dan nog ene keer

    PROFICTAAT

    dikke knuf ga bbq en natuurlijk ook veel liefs

  50. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Nee hoor. Mijn weblog ben ik de 22e gestart. Ik meen dat het komt doordat er pas later categorieรซn gemaakt zijn door web-log.nl en ik al mijn logjes in een map kon plaatsen. Tsja en dan ga je schrappen. Logjes die ik niet zo leuk vond heb ik nooit bij alle logjes gezet. Vandaar. Maar 22 sept is er echt een logje geplaatst ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel, ik ga als vanouds weer mijn best doen ๐Ÿ˜‰

    @Remco;Schoonmaakactie? *krabt op hoofd* Wat is dat ook alweer? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Anet;Hihi dank je wel, dat is lief. Alleen is mijn weblog jarig geweest ghehehe. Ik pas volgende week ๐Ÿ˜‰ Maar het was zo mooi gezongen dat ik me dat dan vast nog herinner (als mijn leeftijd dat toestaat tenminste whaahaa :P)
    Dikke knufff

    @Liesbeth;Grinnik…ja dat ken ik inderdaad ๐Ÿ˜‰ Dank je wel ๐Ÿ˜€

    @Rhodosfriends;Dank je wel lieverd! Wat een tijd alweer he? Hihi.
    Ennuh…ja zolang het gaat blijf ik doorloggen ๐Ÿ˜‰ Dat was een waarschuwing ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Dikke knufff

    @nieta;Grinnik…*neemt een cola en proost met je mee* Dank je wel! Die kussen bewaar ik want ik ben volgende week jarig ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Dank je wel meissie! Mmmm bbq-en…daar is het nou heerlijk weer voor he? Geniet er maar lekker van! Eetze!
    Dikke knufff en veel liefs!

  51. Miek zegt:

    Nou vooruit dan maar, we feesten vandaag gewoon verder,
    *neemt een lekkere koude hoegaarden bij Emm uit de koelkast en gaat er eens eventjes lekker bij zitten*
    Nog roddels gehoord?????
    *neemt toastje met patรจ*
    krunsjjjjjkauwwwwwkretsjjjjsmikkel

  52. Anet zegt:

    Hoi Emmelinda..ik durf het bijna niet te zeggen..maar ik heb (weer) een nieuwe site..gaat alleen maar over vriendschap, iets wat mij alleen maar bezighoudt, Hopelijk kom je een x kijken! Groetjes Anet

  53. It is me! zegt:

    Er is er 1 jarig hoera hoera…
    Gelukkig je derde verjaardag gehaald Watzegjemenou! Zouden niet weten wat we zonder je aan zouden moeten!
    Op naar je eerste lustrum zou ik zeggen!

  54. jacqueline zegt:

    wel gefeliciflapstaart dat je nog maar lang mag loggen. En dat we nog van vele verhalen mogen genieten

  55. mtje zegt:

    hmmmm this is youre wack-up calll

    ja hallo word je nog wakke rof hoe zit datt?!?!?!

    dikke knuff en heel veel liefs van mij

  56. Lette zegt:

    En dan ben ik te laat. Bah!
    Alsnog van harte gefeliciteerd hoor.
    En ik begrijp dat ik nu geen gebak meer krijg. Snik!

  57. Marika zegt:

    Zo kijk je ff een paar dagen geen logs en mis je gelijk het gebak…*damn*
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je 3-jarig bestaan! :o))

  58. mtje zegt:

    Hallo je wake-up call is l geweest hoor
    haha

  59. Emmelinda zegt:

    @Miek;*stopt vingers in oren wegens smakgeluiden* Groot gelijk…we maken er gewoon het hele jaar een feest van *schuift toast met brie richting huig*

    @Anet;Wรกรกรกรกt? Alweer een? Hahaha geintjuhhh. Ik zal eens komen kijken oke? Is dat eentje erbij of is dat je basislog?
    Knufff

    @It is me;Dank je wel ๐Ÿ˜€ Hahaha ik ga weer mijn uiterste best doen ๐Ÿ˜‰ Dat moet te doen zijn?? ๐Ÿ˜‰

    @Jacqueline;Dank je wel ๐Ÿ˜€ Ik ga in ieder geval mijn best doen. Eens kijken wat de toekomst allemaal brengt om in logjes om te zetten ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Hahaha toen was ik al beneden ghehehe. Lekker sloom gedaan vandaag. Vandaar ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag vandaag en een hele dikke knufff

    @Lette;Maar dat is juist zo handig van een virtuele bakker..die is altijd open en heeft altijd vanalles op voorraad ๐Ÿ˜‰ *overhandigt flink stuk kruimeltaart*
    Dank je wel Lette ๐Ÿ˜€

    @Marika;Dank je wel meissie ๐Ÿ˜€ Maar zoals ik al tegen Lette zei, dat is het voordeel van een virtuele bakker *schuift flink stuk gebak op bordje* Asjeblieft!

  60. geertje zegt:

    Veel en veel te laat. ๐Ÿ˜ฆ
    Maar alsnog van harte!!!!
    Heb je je verjaardag dit weekend nog gevierd?
    Dikke knuffffff

  61. Emmelinda zegt:

    Hahaha nog net op tijd om mijn verjaardag te vieren ๐Ÿ˜‰ Ik ben pas volgende week jarig. Het ging hier om mijn weblog ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff en nog een hele fijne zondag!

  62. mtje zegt:

    jaj adat zeg je nu, mag wel gewoon eerlikj zijn dat je uitgeslapen heb ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

