Jeweetwelkater mét ballen!

Zie je nou wel...een jeweetwelkater mét ballen!

Anders dan deze titel misschien doet vermoeden gaat het hier niet over de sadistische verdwijning van Sammy’s mannelijkheid. Nee het gaat hier min of meer om een koker die ik vorig jaar aangeschaft heb. Nee, geen waterkoker maar een koker vol kerstballen. (Zo, dat is er uit, ghehehe)

Een koker kerstballen ja. Onbreekbare nog wel. In drie kleuren. Daar ik vreselijk vervelend ben *kijkt watzegjemenoulezers waarschuwend aan* met kleurencombi’s (ghehehe, je dacht natuurlijk weer iets anders hé) bleek al gauw dat juist deze niet matchen met de goudkleuren die ik al had. Ja dilemma, dilemma, ik weet het (voedselschaarste in Derdewereldlanden, oorlog in de halve wereld maar Emm maakt zich druk over kerstkleuren). Dus verdween de koker achter in de kast.

Snel bleek dat ik toch een kerstbal over het hoofd gezien had. Sam was vast sneller dan het geluid geweest want die liep er trots mee door de kamer. Zo typisch, hij heeft de halve inboedel van Pet’s Place om mee te spelen maar negeert het totaal. Maar die kerstbal was het helemaal. Handig op te pakken (wegens hals en kroontje) en te vervoeren. Daar kan de doorsnee kattenbal niet aan tippen. Ha! Dus wanneer de bal van Sam verdwenen was kreeg ie een nieuwe. Zo kregen de kerstballen toch nog een nieuw leven.

Inmiddels zijn we 9 maanden* verder en zijn er nog maar twee ballen over. Waar die andere exemplaren gebleven zijn? Joost mag het weten *stuurt snel sms naar Joost*! Waarschijnlijk heeft ie (Sam, red.) op zijn eigen manier de stylist uitgehangen. Zo nu en dan komen we er op onverwachte plaatsen weer eentje tegen.

Daarom hoef ik niet te wachten op de eerstvolgende kerstmarkt….

…het is hier gewoon het hele jaar door kerst!

*Plus diverse kneuzingen vanwege onverwachte sprongen die we moeten maken omdat er een kat langsgevlogen komt (tsja rechts heeft voorrang) of omdat een vergeten bal in het donker nou eenmaal niet al te snel opvalt.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Jeweetwelkater mét ballen!

  1. Jeroen zegt:

    Leuk… een felixpoesje. Die ballen zitten natuurlijk in allerlei hoekjes waar je het niet van verwacht.
    Trouwens, mijn neef was ook met ballen aan het spelen vandaag. Zie ons log hi.

  2. Emmelinda zegt:

    Dat heb je goed gezien, de gelijkenis (althans het koppie) is treffend! 😀
    Yep ik vrees dat die overal verstopt liggen. Helaas ben ik niet zo’n poetsfan dus het zal wel volgend jaar worden tijdens de grote schoonmaak *kucht* ofzo dat ze weer herenigd worden.

    Grinnik…met ballen spelen? Je maakt me sgieuwnierig hoor 😉

  3. Annemarie zegt:

    Poes was ook wel gek op balletjes van alu folie! Oeh maar dit is wel een tip.. Of me ouders er zo blij mee zijn *gniffel*

    Kniefs!

  4. Bengeltjuh zegt:

    Hahaha toen we gingen verhuizen kwamen die speelgoed muizen en balletjes overal achter….onder…en zelfs in….vandaan ;-))

    In ieder geval is het het hele jaar door gezellig kerstballuh-tijd bij jullie …….je hebt wel vast een cadeau-idee voor onder kerstboom voor Sammy…..euhm of in de boom…..

  5. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ja dat had ik als tip eens gehoord. Hadden ze niet op die sloper van een Sam gerekend. Die had de boel binnen no time kapot. Het is echt een wonder hoe veel hij met die kerstballen speelt! Misschien als je je ouders eens lief aankijkt? Ghehehe 😉
    Kniefs!

    @Bengeltjuh;Hahaha dat geloof ik graag. Dat zal hier ook het geval zijn. Dus…mochten we die felbegeerde villa nog eens in handen krijgen (nou ja, best zwaar hoor) en we verhuizen dan zal ik eens op de ballen van Sam letten 😉

    Grinnik…ja zolang Sam niet IN mijn kerstboom zit kan ik me nog wel een paar leuke kadootjes voorstellen. Gelukkig zijn ze er in alle kleuren. Ik hoop alleen dat ie niet zo’n zeur is als ik hahaha 😉

  6. remco zegt:

    ok ok ik was al enigzins overtuigd dat het niet al te netjes was bij jullie, maar na dit gelezen te hebben ben je geloof ik veiliger in de ballenbak van de Mac 😉
    maar om t zaakje nu eens goed bij de ballen te pakken en sammy eens hartig toe te spreken over het feit dat hij zo met zn ballen speelt dat hij ze kwijtraakt.

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…vandaar dat ze die ballenbakken in de meeste filialen afgeschaft hebben (of is dat per toeval (euh) alleen hier in de buurt zo?) ghehehe.

  8. remco zegt:

    ik denk alleen bij jou in de buurt omdat sammy anders er met andermans ballen vandoor gaat

  9. Emmelinda zegt:

    Jammer..het voordeel van dat formaat ballen is dat het niet zo maar achter de kast terecht komt. Tenminste…niet als ik die kast gewoon laat staan waar ie staat 😉

  10. Hanny zegt:

    Nou die ene ouder van Annemarie vindt het een heel goed idee. Zij weet alleen niet of we op zolder onbreekbare ballen hebben. Dat moet eens nagekeken worden (taak voor dochterlief!). Zijn die er niet, dan zullen we toch op de kerstspullen in de winkels moeten wachten (oh nee, die liggen er al). Dus Annemarie samen naar de winkel dit weekend! (Leuk nietwaar om op jouw log aan mijn dochter opdrachten te geven.)
    Slaap ze!

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan hoop ik maar dat ze deze opdracht hier leest, anders sta je van het weekend klaar met een volle portemewattes en komt ze niet opdagen 😉

    Als ik me niet vergis heb ik deze koker zelfs gekocht bij Zeeman of Wibra. Kost bijna niks maar eindeloos speelplezier! 😉

    Welterusten 😀

  12. Ik dacht dat ik vroeg was met mijn kerst ( 6 december) maar jij nou ja Sammy eigenlijk slaat alles.
    Maar wat gaan we nou in de boom hangen of toch maar weer een kerstmarktje bezoeken.

  13. Ans zegt:

    Nu maar hopen dat Sam niet met alle kerstballen wil spelen, want dan heb je toch een probleem met kerst, dan kan Sam de boom in. Dan zijn de kerstballen niet meer aan te slepen, of je moet overgaan op andere figuurtjes in je boom, geen ballen meer. Kan ook heel leuk zijn natuurlijk, allemaal engeltjes of zo.

  14. Youke zegt:

    Gaan ze echt niet kapot?
    Dat zou je bijna verwachten als je er al zoveel kwijt bent.

  15. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha ja je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn met kerstlogjes he? Ghehehe
    De boom is vol. Al doe ik natuurlijk net alsof er nog plek zat is voor nieuw spul…kan ik tóch weer naar een kerstmarkt 😉

    @Ans;Afgelopen kerst bleef ie mooi van de boom af. Tsja toen was ie nog een kitten. Eens kijken of we dit jaar nét zo’n mazzel hebben. En zo niet dat hang ik voor straf AL zijn ballen in de boom. Sh*t..dan moet ik ze nu wel allemaal gaan zoeken ghehehe 😉

    @Youke;Ik heb nog geen kerstballijkjes gezien. De ballen die ik terugvind zijn nog intact. Maar wie weet is Sam buiten zindelijk ook wel heel erg opruimerig? Heeft ie ze al voor me weggegooid? 😉

  16. It is me! zegt:

    En nu maar hopen dat ie niet de kerstboom invliegt in December…
    Uiteindelijk mag ie het hele jaar met kerstballen spelen, dus waarom dan niet? Whahahaha!!

  17. Emmelinda zegt:

    Je weet het natuurlijk nooit maar afgelopen kerst bleef het rustig. Hij meed de boom. Ook de kerstballen er in. Toen had ie het voorzien op mijn zelfgemaakt kerststukkie. 😉

  18. Miek zegt:

    Zo zie je maar weer, je kunt niet bepalen waar een ander mee moet spelen. Het zijn de onverwachte voorwerpen die er aantrekkelijk uit zien. *denkt met grijns van boer die kiespijn heeft aan alle verloren speelgoedgevallen boven op zolder, nooit mee gespeeld*

  19. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha ja dat is met kids psies zo. De doos van het spul was vaak nog véél interessanter dan de inhoud. Scheelt wel dat ik nou veel als nooit gebruikt kan verkopen. Als ik het over mijn hart kan verkrijgen 😉

  20. mtje zegt:

    hihi wij blij dat onze kat niet zo van balletjes houd 😀
    fijne dag nog
    liefs en dikke knuff van mij

  21. Emmelinda zegt:

    Het scheelt een boel pleisters en verband ghehehe 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs

  22. mtje zegt:

    gheghe hoe zou dat dan toch komen ;)??

  23. Emmelinda zegt:

    Omdat we te zuinig zijn met licht…moeten we maar de lampen aandoen wanneer we naar beneden gaan 😉 Ghehehe

  24. Natas1970 zegt:

    Erg vroeg hoor Em, om nu al over kerstballen te schrijven. Maar wel uniek denk ik! Misschien dat Sammie ook nog wat pepernoten terug kan vinden van vorig jaar??? hahahahahahahaha.

  25. Emmelinda zegt:

    Daarom heb ik dat ook gedaan ghehehe. Over een paar weken is het niet zo speciaal meer ghehehe.

    Dat is onmogelijk. Alles wat eetbaar is, wordt hier direct vanuit de koelkast/keukenkast netjes opgeruimd. In onze magen. Ghehehe 😉

  26. mtje zegt:

    hey emmm wee tjij nog waar je de reacties kan verandere van kleur
    kan niet vinden meer :$:$

  27. Emmelinda zegt:

    Dat is toch bij design en dan het onderste gedeelte? Wacht..ik kijk ff

  28. mtje zegt:

    ik heb gekeken maar kan het nergens vinden :S

    juist jij zuinig met licht???hahaha

  29. Emmelinda zegt:

    Is het niet bij onderschrift van het bericht? Dan misschien even klikken bij algemene paginainstelling en dan helemaal onderaan bij die linken? Oef ik weet het ook niet meer…

    Ja grinnik…daar kijk je van op he? Maar ik ben heel zuinig met energie 😉 Behalve mijn pc natuurlijk…die mag altijd aan

  30. mtje zegt:

    haha ja maar das ook zuinigst zegt men he
    want als jij iedere er op en afsluit nou dat vreet ook hoor
    :O
    ik kijk wel even verder 🙂 bedankt
    graag gedaan super de boer i know

  31. Emmelinda zegt:

    Ah ja en weet je…al vreet het stroom…dan strijk ik toch gewoon wat minder? 😛 hahaha

    Is goed, ik ben benieuwd of het lukt. Was het niet zo dat je log ook meteen een andere kleur krijgt bij de tekst? Bij die andere versie ging dit veel makkelijker 😉

    Hahaha nee nou C1000; geen fratsen 😛

  32. mtje zegt:

    nee bij mij wilde de log kleuren ook al niet mee kleuren want heb nu nog fel groen erin staan en daar baal ik van 😕 moet iets lichterder groen zijn
    en verder kleurt helemaal niets automatisch mee 😕
    maja ik knutsel nog wle ff verder
    dikke knuff en bedankt
    liefs marion

  33. Emmelinda zegt:

    Heb je het ook dubbel opgeslagen? Zowel in die popup als bij dat beheerdersscherm?

  34. Natazz zegt:

    hier ligt het vol met muisjes, ze zijn er tijdelijk gek op en dan kijken ze ze niet meer aan behalve Mara. Die heeft de gewoontje om ’s nachts alle beestjes die ze kan vinden beneden naar boven te slepen en het liefst maar ze daar een paar geluiden bij. Elke keer liggen we weer in een deuk en elke keer neem ik trouw alle muisjes weer mee naar beneden voor de volgende nacht.
    heerlijk he katten…

    Overigens hier vinden we ze ook onder de bank, en vooral onder de kasten. Pfffff.

    Fijne woensdag
    liefs Natazz

  35. christa zegt:

    Hier ook een ballenknikkerende kat.
    nou ja.. het was een ballenknikkerende kat.
    Nu is het een oudje die het allemaal wel best vind.
    Maar heeeeel lang terug toen hij nog jong van geest en lijf en leden was heeft hij
    het ooit eens voor elkaar gekregen om mijn kunstboom compleet te verbouwen in nog geen 5 minuten tijd.
    2 uur werk om de boom op te tuigen en 5 minuten later was het een ravage.
    Met dank aan jumper die zijn naam eer aan deed en in 1 keer bovenin de boom sprong om zich daarna met inhoud en al naar beneden te laten glijden…
    Sindsdien hebben wij dus een echte boom!
    Nu laat hij het wel uit zijn bolle hoofd om dat soort geintjes te doen 😀

  36. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Hihi ja vervelende gewoonte ook dat wij alle ruimte in huis bezetten met kasten en bankstellen!

    Grinnik…wat voor een geluidje is dat dan? Dat lijkt me echt heel komisch! Wat dat naar boven slepen betreft…dat is hier wel eens minder geslaagd. Omdat er hier laminaat ligt stuiteren die ballen zo hard. Oke, s’nachts gaat ie toch naar beneden (met ballen, hahaha dan hoor je hem overal tegenaan knallen) maar voor de kids. Die muizen zouden ideaal zijn. Maar die ontkleed ie meteen ghehehe 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag! Dikke knufff

    @Christa;Wat een sloopvolkje is het toch he? Zo heb ik eens ongelooflijk zitten lachen om een filmpje van Marika waar haar kat de boom metamorfoosde. Natuurlijk vind ik het zonde van die boom…maar tóch… Ik zal zo eens kijken of ik dat filmpje kan vinden 😉

  37. Abby zegt:

    Als hij nou maar niet denkt dat je (wel met de goeie kleurencombinatie)kerstballen die straks in de boom hangen daar gehangen zijn om er een uitdaging van te maken ;)hahaha

  38. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wie weet. Vorig jaar bleef ie er mooi van af. Toen had ie die kerstballen ook al. En anders heb ik dit jaar een mooie piek op de kerstboom 😛

  39. Ans zegt:

    Geen gaatjes, haha. Die tattoo is waarschijnlijk veroorzaakt door het uitboren van een vulling, waarbij een paar spetters in mijn wang geslagen zijn. Schijnt vaker voor te komen, haha. Weer iets geleerd. Dat filmpje van die kat in de kerstboom is leuk!!!!
    Volgens mij werd dat beest helemaal gek van die boom.

  40. Emmelinda zegt:

    Jippieee…gefeliciteerd! Dat is goed nieuws!
    Tjemig, kan dat ook al? Brrrr. Ik dacht dat het een en al spetter was wanneer ze aan het boren zijn. Mijn tandarts heeft een bril en halverwege zitten zijn glazen vol hahaha.

    Jaaa geweldig he? Ik moest er toen ook zo om lachen. Er zijn toen een paar logjes verschenen over die kerstboom en kat. Gewéldig!

  41. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; heb je op die piek gelet? Whaahaa als ik dat terugzie moet ik wéér zo lachen hahaha

  42. Ans zegt:

    En die staart die tegen een bal slaat, hahaha, maar ik ben wel blij dat het mijn boom niet is.

  43. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik..is echt een filmpje voor zoiets als “De leukste thuis” he? Al vond (en vind) ik het nog steeds sjielug voor Marika 😉

  44. mtje zegt:

    Hoe opgeslagen ??? snap ik niet :S

  45. Emmelinda zegt:

    Als je de kleur veranderd hebt moet je het even opslaan (zie button op die pop-up) en dan nog even op de button van de pagina uit het beheerdersscherm (waar je die popup van gekregen hebt) snappie?

  46. mtje zegt:

    nee sorry da snap ik nie t:S
    ik heb geen popup gelregen

  47. Emmelinda zegt:

    Nou ja popup…zo’n extra schermpje. Waar je de kleuren in kunt veranderen en lettertypes?

  48. mtje zegt:

    ja dat wel
    daarheb ik op veranderd en dan opslana en nog keer opslaan en dan herpupliceren

  49. Emmelinda zegt:

    Vreemd zeg…Want ik zie inderdaad nog die ene groene kleur. Hmmz..

  50. mtje zegt:

    ja en is lelijk en moet je de reacties eens zien :S

  51. Emmelinda zegt:

    Ja zag ik gisteren, die zijn bijna niet te lezen. Kun je nergens in het beheerscherm zien welke dingen je toen oranje gemaakt hebt? Van tekst enzo?

  52. mtje zegt:

    hhaa ik kijk wel een keer ganu maa rklaa rmaken voor school
    eerts naar de stad:P
    dikke knuff fijne dagvandaag liefs van mij
    en bednakt!!!

  53. Emmelinda zegt:

    Okidokie…ik ga Stef van school halen! Veel plezier in de stad 😉

    Niks te danken hoor ….. .. ….! 😉 Ghehehe

    Fijne dag! Amuseer je op school! Doeiii, Knuffff

  54. Yvonne zegt:

    Dat vraag ik me nou de hele tijd al af: kan hij er ook mee jongleren?

  55. Emmelinda zegt:

    Daar zijn we nog niet aan toegekomen. Hij moet eerst fatsoenlijk leren springen door die brandende hoepel 😉

  56. bettine zegt:

    hoi
    dat nummer van blof is zo mooi beetje rustig beetje rock.
    maar ik ga zo naar anet mijn dochter op halen , en dan kijken we even hoe we die klok op onze site kunnen krijgen.
    hij staat bij jou ergens onderaan,ben via die klok op de bewuste site geweest maar nu nog even uitzoeken hoe of wat.
    he groetjes en ook een hele fijne dag.
    groetjes Bettine en Annet

  57. remco zegt:

    mmmmm geen stuiterbal maar een stuiterkat 😉

  58. Belinda zegt:

    Geweldig verhaal weer over een ballenkoker euh… ballen van de kat wat uiteindelijk dus over kerstballen gaat! Hahahahaha. Je blijft me verrassen!! 😉

  59. Emmelinda zegt:

    @Bettine;Weet je wat? Ik zal ‘m eens downloa…eh..aanschaffen 😛 😉 Dan kan ik ‘m beluisteren! Zo gepiept 😉
    Er staan leuke klokken bij he? Het was best moeilijk kiezen. Het plaatsen is op weblog niet zo moeilijk. Hoe het bij punt gaat weet ik niet maar daar kun je ook veel he? Ik zal eens kijken welke klok je uitgeozcht hebt 😉
    Fijne avond! Groetjes 😀

    @Remco;Grinnik…ja echt wel 😉

    @Belinda;Ja en dat zonder echt van de hak op de tak te gaan 😉 Ghehehe. Eens kijken waar ik nou weer over kan schrijven 😉

  60. mtje zegt:

    ik heb getekend:P
    ik kan niet tekenen 😛

  61. Belinda zegt:

    Hahaha ben ook erg benieuwd naar je volgende onderwerpje! 🙂

    Misschien een logje over je geheugenblok betreffende Jos? Dat geheugenblok is trouwens vandaag bij míj ook acuut ingetreden! 😉

  62. jell zegt:

    onze kat haalt ze altijd gewoon úit de kerstboom hehe

    xx
    jell

  63. Dinie zegt:

    Het is tijd om de kerstboom te matchen met de wc! Ik stem voor roze ballen (MNH) arme Mark

  64. Aletta zegt:

    Gesjellig, het hele jaar kerst! Wordt wel duur zeker als je telkens weer nieuwe ballen moet kopen!! Hihi!!

  65. Anet zegt:

    Ohh..die poesjes van tegenwoordig…bijna netzo verwend als de kids..nee hoor..geintje..leuke foto’s van poes trouwens. Fijne avond verder! Groetjes Anet

  66. rietepietz zegt:

    Huisdieren zijn nét kinderen …..altijd nét iets wat niet mag eruit pikken om mee te spelen maar o.k. jouw kat heeft dus zijn eigen ballen om mee te spelen , kunnen weinig katten hem nazeggen denk ik !
    Liefs Riet

  67. Emmelinda zegt:

    @Marion;Op school bedoel je? Ik kan ook niet tekenen. Verder dan een vlo op ware schaal kom ik niet ghehehe. Maar ik kan wel opstellen schrijven. Daar hebben jullie dagelijks last van 😉

    @Belinda;Whahaaa ja dat kan ik me wel héél goed indenken. Daar maakt ie geen vriendjes mee 😉
    We hadden net bezoek van een verzekeringsagent. Hij is een kwartiertje weg. En dat terwijl ie om 7 uur hier kwam. Tjemig…ik moet het eens even op me laten inwerken. Misschien is er wel een log van te maken. Maar die komt (als er een komt) dan later deze week 😉

    @Jell;Grinnik…die denkt zeker dat het zelfbediening is? 😉 Wel heel slim hahaha.

    @Dinie;Whoeehaaa…dat kun je wel zeggen; Arme Marc. Weet je hoe erg ik ben qua kleurencombi’s? Ghehehe. Roze staat niet in de huiskamer. Dus moeten de banken weg want dat vloekt. En zo kan ik nog wel ff doorgaan ghehehe 😉

    @Aletta;Gelukkig ben ik een koopjesjager dus dat valt dan weer mee. Het probleem is alleen dat het onbreekbare kleine ballekes moeten zijn. Die heb je dan weer niet overal 😉 Dus ik geloof dat ik mijn ogen goed de kost geef de komende maanden en een voorraadje aanleg 😉

    @Anet;Hahaha en toch is het zo. Net zo verwend. Zoveel speelgoed als er onderin zijn krabpaal ligt…en dan is hij hier pas een jaar 😉
    Dank je wel, zie je ook die foto’s waar ie die bal in mijn bek heeft? Hahaha dat vind ik altijd een te gek gezicht 😀
    Ik wens jou ook nog een hele fijne avond! Groetjes 😀

    @Rietepietz;Hahaha ja een kat met kunststof ballen nog wel. Klinkt net alsoftie een soort van plastische chirurgie ondergaan heeft 😛 😉
    Dikke knuff voor jou!

  68. Goed idee van je die Tom Tom n ahet succes van onze supermarkt TT nu een speciale kroegen TT, waarom zijn wij niet in de handel gegaan??????????????????????????

  69. Emmelinda zegt:

    Geen flauw idee. Maar het kan nog steeds; even de TT instellen naar de Kamer van Koophandel 😀

  70. Miek zegt:

    …….trouwens…over katten en ballen gesproken…..een vriend van ons bukte zich ooit eens na het douchen in zijn slaapkamer om zijn kleren te pakken, en zijn klokkenspel hing er geweldig te bemmelen (heb ik vanhoren vertellen, laten we duidelijk zijn) en katlief nam een aanloop, en gaf een gigapets tegen die ballen. Ohohoh wat zal hij gejammerd hebben!!!!
    *Miek loopt grinnikend weg*

  71. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ik kom niet meer bij. Ik hoop dat zijn nageltjes niet uitgestoken stonden ghehehe. Die had dus geen kerstballen maar paaseieren 😛 *giechelt*

  72. Pasula zegt:

    Je lijkt mij wel met die 3 verschillende ballen in een koker, ja ook ik heb zo’n koker en een toch wel heel bloeddorstig vogeltje die er verlangend naar kijkt, maar ik ga niet overstag! 😉

  73. Emmelinda zegt:

    Hahaha en toch zou het handig zijn want in de kooi raak je ze niet zo snel kwijt? Ghehehe

  74. Sjoukje zegt:

    Ik moet even goed naar je foto`s kijken maar zie dat je vloerbedekking hebt. Wij hebben laminaat en dat geeft geeft best wel een kabaal als daar met een noodgang een kerstbal over suist. Wij geven proppen alluminium folie daar zijn ze gek mee. Wij komen ze overal tegen,zelfs tussen de planten in de tuin.
    Dus hier katers zonder ballen.
    Groetjes Sjoukje

  75. Abitch zegt:

    Wij gebruikte de onbreekbare ballen inderdaad ook voor de kat
    afentoe een nieuwe als er een verdwenen of kapot was.
    Wat moeten we er nu mee nu hij onder een auto gesprongen is….

  76. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Hahaha ja hierboven hebben we ook laminaat en wanneer we even geen erg in hem hebben laat ie op die manier van zich horen. Overigens…beneden ook want als ie achter die bal aan stormt knalt ie gewoon tegen de kast op, de mafkees 😉 Porppen alu werken hier niet. Die sloopt ie meteen. Lijkt op z’n baasje; meteen kijken of er iets lekkers in zit zeker? hahaha
    Groetjes 😀

    @Abitch;Ai, dan is dit een even een moeilijk logje voor je. Is het lang geleden?

  77. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: doet-ie-het-al, doet-ie-het-al, doet-ie-het-al?! 🙂

    BTW, rechtsklik werkt hier niet. Maar kopiëren en plakken via het menu ‘bewerken’ in de browser gaat uitstekend hoor 😛

  78. Emmelinda zegt:

    Sssst niet doorvertellen. Ik wist dat wel maar ik hoop dat niet iedereen dat doorheeft 😉 Ghehehe. Er is een code voor om dat ook te blokkeren maar daar heb ik mezelf mee omdat ik nogal knip en plak 😉

  79. Emmelinda zegt:

    Het kan zelfs nóg makkelijker maar *fluistert heeeeeeeel zachtjes de rest*

  80. christa zegt:

    ja slopen kunnen ze zeker!
    Het filmpje is idd prachtig.

  81. Emmelinda zegt:

    Ja echt geweldig he? Arme boom :$

  82. marion zegt:

    haha dat valt wel mee hoor heb er gene last van reageer ik niet is niet intressant voo rmij 😛

  83. Marika zegt:

    Had jij niet dezelfde ballen als ik (van Praxis)? Hangt me iets van bij… alleen ik had zilverkleurige ballen. :o)
    Wat grappig dat hij er mee rondloopt, die van mij ging er alleen mee voetballen. Ik kwam ze toen ook op de gekste plaatsen tegen. Maar Tootsie krijgt ze niet meer voor de kerst hoor, dat zal weer wat worden in december. Mag ik de boom wel met een ketting aan de muur vastzetten als hij met zijn 6,5 kilo erin gaat hangen. 😉

  84. Emmelinda zegt:

    Nope daar zou ik voor gaan kijken voor in de boom. Deze waren geloof ik van Zeeman. Of van de Wibra. Was om een kerststukje van te maken hihi.

    Grinnik…ja voetballen kan Sam er ook mee. En dan hijgt ie daarna als een hond, zo komisch!

    Ik heb de link van je filmpje overigens hier bij de reacties gezet. Het is sneu voor je kerstboom maar ik blijf het een geweldig gezicht vinden, die piek zo scheef en alles hahaha. Maar goed, ik hoop inderdaad dat Toots met dat gewicht van nu er uit blijft 😉

  85. Marika zegt:

    Ik zag het nu pas die link naar dat filmpje. Whahaha oh jee dat zag er wel erg uit hè? Valt mee dat ie het nog doet, veel van mijn oudere filmpjes doen het niet meer. Ze worden gewoon veel te snel verwijderd bij Putfile. 😦

  86. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat was inderdaad erg. Je zou het eigenlijk op moeten sturen naar de leukste thuis ofzo. 😉

    Is dat echt? Dat is dan ook vet balen. Volgens mij staat dit filmpje op mijn pc. Daar kunnen ze tenminste niet aankomen. Zo meteen ff tsjekken 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

