Verzekerde bewaring

En nog eens Blablabla

Zoals jullie onderhand wel weten zijn wij hier in huis meester in dingen bewaren *wijst naar zolder*. Zo ook papierwerk van belangrijke overeenkomsten. Je weet maar nooit waar je het nog eens voor nodig hebt. Toch? Niet dat de helft nog ooit uit de map komt. Tenzij je uitgekeken bent op je fotoboeken en al drie keer de wereld virtueel rondgesurfd hebt, ghehehe.

Zelf die herinneringen weggooien zagen we niet zitten (we kennen onszelf) dus vroegen we een verzekeringsagent om ons een bezoekje te brengen. Zo kon ie de inhoud van alle mappen reduceren *regelt container*. Rond 7 uur nam deze gretig plaats aan onze tafel en slurpte van zijn koffie (euh…onze koffie). We schoven de paperassen onder zijn neus. Hij begon.

Welnee, niet met stukken door te nemen. Daar had ie het schijnbaar te druk voor. Hij begon namelijk met kletsen. Kletsen over van alles en nog wat en vooral over zijn eigen voorvallen. Zelf kwamen we niet aan de beurt. *trommelt met vingers op tafelblad * Na twee uur schonk ik hem geen koffie meer in. Was een kleine hint. Opzouten. Terwijl zijn mond hoorbaar uitdroogde ging hij onvermoeibaar door. Het interesseerde hem werkelijk geen fluit (kan ook viool of contrabas zijn geweest).

Om 22:00 uur nam ie dan eindelijk afscheid *hangt vlag uit* (eerlijk is eerlijk, hij heeft ondertussen ook nog een paar dingen met ons doorgenomen. Waarvan ie een weer het een en ander moest nakijken omdat ie er te haastig mee was. Hij moest immers verder met zijn verhalen!) en zei dat ie het een hele gezellige avond had gevonden.

Ik niet. Het is dat het belangrijk is dat er orde in die papierwinkel is gekomen. Van verzekeringen hebben we geen kaas gegeten (zelfs geen boterhammenworst). Ach ja, misschien moet ik het ook anders zien. Deze man heeft waarschijnlijk thuis niet veel te vertellen ofzo. Niet dat ik hem daarom nog een keer uitnodig. Ik kijk wel drie keer uit (en een keer extra. Voor de zekerheid). Over 7 maanden gaat ie met pensioen. Dat ie dan in een flink gat valt…

…dat kan ik hém wel verzekeren!

Noot* van Emmelinda;

Tuurlijk hadden we hem eerder de deur kunnen wijzen. Maar die wist ie heus wel te vinden. Daar was ie immers door naar binnen gekomen?

*Apennoot deze keer

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Verzekerde bewaring

  1. ~Tina~ zegt:

    Verzekeringsagenten zijn vaak moeilijk de deur weer uit te krijgen. Je moet vooral oppassen dat je je niet voor van alles verzekerd wat eigenlijk niet nodig is…..
    Maar fijn dat het weer op orde is!
    En de papiercontainer zit nu in 1 x bomvol?

    Fijne donderdag, groetjes en liefs van Tina 🙂

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja en dat terwijl we eigenlijk al voor bijna alles dat te verzekeren valt een polis hebben. Kwam ie nog met leningen en ander spul. Leek Frisia wel ghehehe. Maar goed, het zijn nou drie overzichtelijke mapjes geworden. Het papier moet snel in de container want anders maken we daar ook weer een mapje van 😉 *Plakt sticker “weggegooid” op mapje*

    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Dikke knufff

  3. Natazz zegt:

    gezellig zo’n kerel die blijft doorlullen, ik heb nu al medelijde met zijn vrouw over negen maanden. hahaha.

    Maar ik hoop dat je goed hebt kunnen slapen en hij niet in je dromen voorbij is gekomen. *gniffel*

    Fijne donderdag
    liefs Natazz

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat dacht ik dus ook gisteren toen-ie eindelijk wegging. Die gaat vast een baantje zoeken ghehehe 😉

    Hahaha gelukkig ben ik niet meteen gaan slapen. Kon ik ff afschakelen. Pfff ik was écht doodmoe van die vent. Tegen de tijd dat ik in bed rolde was ik weer klaarwakker 😉

    Jij ook een fijne donderdag! Dikke knufff

  5. * Garfield * zegt:

    Sorry, kan er geen log over schrijven.
    Veel te veel om over na te denken…
    Toch bedankt voor de woorden.
    Fijne dag.

  6. Emmelinda zegt:

    Ik begrijp het wel. Dan rest me niks anders dan je weer sukses en sterkte er mee te wensen 😉 Dikke knufff

  7. Ans zegt:

    Hihi, mijn broer is verzekeringsagent. Hij heeft een eigen assurantie en administratiekantoor. (Hoewel hij de verzekeringen geloof vnl. uit handen geeft tegenwoordig). Maar in elk geval regel ik alles via hem, verzekeringen en belastingen, ik ben daar zelf helemaal niet in thuis. “Makkelijker kunnen we het niet maken” zeggen ze dan. Nou dan zal ik wel erg stom zijn, want ik snap er echt niets van. Ik werd jaren geleden eens gebeld door een belastingman die beweerde dat ik mijn werknemersverklaring verkeerd had ingevuld. Bleek toch echt dat ik het goed gedaan had. Maar ik kwam op deze manier in een groep terecht, waar hij mij niet in mocht doen, maar waar ik wel recht op had, dus ik moest de belastingtelefoon maar bellen van hem. Valt dit nog te volgen?
    Dat werd veroorzaakt doordat ik een weduwe met een baantje was. Blijkbaar ben je dan zo uniek dat heel de belastingdienst van slag raakt. Een weduwe en dan ook nog een baantje? Onmogelijk, daar kunnen we geen rekening mee houden (of zoiets, denk ik).
    Misschien moet ik mijn broer ook maar eens mijn papieren uit laten zoeken, ik ben ook altijd bang dat ik het verkeerde weggooi. Maar je had die man gewoon een andere stoel moeten geven, hij zat nu op zijn praatstoel. (hoewel…. voor mij is elke stoel een praatstoel, hahaha)

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het was dat ik opgelet heb tijdens het doorzagen anders had die stoel een paar poten minder gehad ghehehe. Had ie wel eerder buitengestaan denk ik 😉

    Dat is écht fijn dat je broer verzekeringsagent is. Ik vind het toch een soort van privacy waar ie in neust. Niet dat het allemaal geheim is ofzo, ik kan het niet helemaal goed uitleggen. Al die bedragen waar ie beroepsmatig mee te maken heeft maar door dezelfde ogen (persoonlijk) ook gezien heeft.

    Oh heb jij dat ook altijd. Wij hebben ook altijd aparte hokjes nodig (die nog niet voorgedrukt staan op het standaard aanmeldformulier). Je kunt het zo gek niet bedenken of er is weer iets mis. Die belastingtelefoon hebben we ook eens gebeld. Kregen we een vaag verhaal. Dus weer gebeld. Kregen we een totaal ander verhaal. Handig he, makkelijker kunnen ze het niet maken he? Een derde telefoontje gaf wéér andere info. Om gek van te worden. Uiteindelijk hebben we het via via opgelost. Scheelde ons dit jaar een bedrag van 1800 euro nogwat terugbetalen terwijl het helemaal niet nodig was.

  9. Belinda zegt:

    Die verzekeringslui komen alleen maar om extra zaken te verkopen aan de onbenullige medemens die niet wist dat die daar ook voor verzekerd moest zijn. Krijgt daar nog provisie op ook (als die jullie wat extra’s heeft verkocht) dus vandaar dat ze veel en vaak lullen…
    Je zal toch een avond met zo’n zeikerd opgescheept zitten zeg!

    Ook ik (ik zeg bewust niet wij) *grijns* save alles! Van suikerzakjes tot jaarlijkse polissen (die de vorige polis vervangen maar die ik dan weer niet weg wil gooien)

  10. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ‘m daar het probleem zat. We zijn al voor bijna alles goed verzekerd. Hij kon daar niet meer over praten dus compenseerde dat gemis met gel*l over zijn eigen leven (vakantie, parkeerongeval, blablabla). Moest toch zijn tijd volpraten hahaha. Jammer voor hem maar hij is met een leeg provisieblaadje vertrokken.

    Hahaha en weet je wat nou het mooie is? Soms komt zoiets toch nog van pas. Als je je een tijdje iets afvraagt en dan zo’n polis terugziet weet je ineens hoe alles gelopen is. Die ene keer per 10 jaar geeft je echt zo’n “Ziejenouweldathetgoedisdatikdatbewaardheb-gevoel”. Toch? 😉

  11. Ans zegt:

    Hihi, dat gevoel herken ik duidelijk, andersom ook:
    het “ziejenouweldatikdathadmoetenbewaren-gevoel.
    Dat heeft dan weer tot gevolg dat ik echt niks meer wil weggooien. En inderdaad, als vreemden in mijn cijfertjes neuzen vind ik dat toch niet leuk. Bovendien weet ik zeker dat mijn broer het goed doet en geen dingen verkoopt die ik niet nodig heb, maar dat doet hij bij anderen ook niet, hij vult voor sommige oude mensen die er niet uitkomen ook vaak papieren in waar hij dan geen geld voor vraagt (doet ie niet bij iedereen natuurlijk, maar hij vind dat hij aan sommige mensen geen geld kan vragen)

  12. remco zegt:

    ik kan je een ding verzekeren en dat is dat je verzekerd bent van een verzekeringsman met praatjes 😉

    ps.
    ik wil niks jatten ik drukte op verkeerd knopje 😛

  13. Emmelinda zegt:

    @Ans;Dat gevoel had ik dus al, daarom kun je écht blij zijn dat het je broer is.Vooral ook omdat ie -zoals je zelf ook zegt..euh…typt- je niks zal aansmeren om een vette bonus binnen te halen.

    Hahaha grappig dat je ook dat ziejenouweldatikdathadmoetenbewaren-gevoel (wanneer je het straks weer moet gebruiken; even CRTL C en daarna CRTL V ghehehe) hebt. Het is minder grappig natuurlijk wanneer je snel iets moet nakijken. Al ligt het bij ons wel netjes bij elkaar. Maar het neust gewoon minder makkelijk; Er zitten dingen bij van 10 jaar terug! ;). Ik heb trouwens ook een doos met aankoopbonnen. Keurig geordend in mapjes. 26 stuks, voor iedere letter van het ABC eentje. Daar mag ik ook wel eens in gaan spitten. Of hebben ze daar ook mannetjes (vrouwtjes) voor ? 😉 Ghehehe

    @Remco;Ja hahaha…dat is één ding dat zeker is. Daar heb ik niks meer aan toe te voegen 😉

    Grinnik..jaja…dat zeggen ze allemaal 😛

  14. Belinda zegt:

    Ik heb al te vaak het jammerdatwedatweggegooidhebben-gevoel gehad waardoor ik (te) veel bewaar. Later -als ik onder de groene zoden lig- ben ik bang dat er een hoop opruimwerk door mijn dametjes moet worden gedaan. Ach misschien worden die oude polissen nog eens geld waard en laat ik dus toch nog een flinke erfenis achter!! 😉

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha moet ik er ineens aan denken; de helft van die papieren roken zo ongelooflijk muf. Van bepaalde faxen was al niks meer over.

    En toch he over dat jammerdatwedatweggegooidhebben-gevoel …nou ligt er beneden een berg dat volgens hem weg kan. Ik heb er geen goed gevoel over. Dat zijn dingen die vast nergens geregistreerd meer staan. Kunnen ze je altijd op pakken wanneer iets niet klopt. Hmmz…ik denk nog maar een nachtje over slapen. Of ik maak echt dat mapje waarin ik zogenaamd weggegooid spul bewaar. Die ene map kan er ook nog wel bij op zolder 😉 Ghehehe

  16. Sjoukje zegt:

    Hij vond het zeker supergezellig bij jullie, thuis is het bij hem zeker minder. Met die verzekeringsmannetjes moet je uitkijken, ze proberen je van alles aan te smeren.Of ze zeggen dat je een slechte verzekering hebt en proberen je dan over te halen een andere te nemen. Als je geen goed gevoel hebt over die weggooistapel, kun je ze idd beter in een aparte map bewaren. voordat je er spijt van krijgt.
    Groetjes Sjoukje

  17. Ellen zegt:

    Heerlijk ja dat soort mensen…. in ieder geval weet je nu dathet heel gezellig bij jullie is! 😉

    Leuke log heb je!

  18. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Met dat gevoel ging ik ook bij dat gesprek zitten. Maar hij had niks meer aan te smeren hihi. We hadden het meeste al (en da’s veel).
    Ja hoe meer ik er over nadenk…ik ga die echt in een aparte map doen. Vanavond nog maar eens even over buigen dan 😉
    Groetjes terug!

    @Ellen;Grinnik…wanneer we het weer willen meten nodigen we een monteur uit voor de droger ofzo. Eens kijken wat die te vertellen heeft 😉

    Dank je wel, ik moest lachen op jouw log. Heerlijke kleur en leuke smileys 😀

  19. Gonny zegt:

    Hahahahaa ik zag gisteravond een vreemde snuiter bij jullie aan tafel zitten, en ik vroeg me al af wie dat was….hahahahaha nieuwsgierig hé …maar nu weet ik het dus al.
    Vanmorgen zag ik Mies naar school fietsen,ik vond dat toch maar vreemd zo’n klein meisje in mijn gedachten dan hé…want dat is ze helemaal niet meer, tja kleine kindjes worden groot da’s nou eenmaal zo…maar ik vond het toch raar….pas geleden zat ze nog op de kleuterschool( nou ja pas?)

  20. Gonny zegt:

    Snap je een beetje wat ik bedoel??
    Miss heb ik het niet goed uitgelegd…

  21. Emmelinda zegt:

    Jawel dat begrijp ik héél goed. Als ik haar s’morgens uitzwaai op het plein vind ik dat nog steeds raar. Maar dat heb ik ook met jouw kids. Wanneer ze praten over bepaalde dingen denk ik “Verrek ja, ze zijn oud genoeg om dat te snappen en/of meegemaakt te hebben” hahaha. Maf he?

    Was me maar komen redden gisteravond…ik was zowat in slaap gevallen van die vent. *sjugt*

  22. Bengeltjuh zegt:

    Pff verzekeringsagenten ahhhh……en verzekeringen over algemeen….*Ik krijg gelijk spontaan uitslag*

    Ik heb problemen gehad met de vorige verzekering…..met willen verzekeren van nieuw huis toen…na anderhalf jaar was ik nog bezig…uiteindelijk pakte ik ze erop dat mijn oude huis nog erop stond…..en jawel toen kon ik de verbintenis wel stoppen en kreeg nog geld toe ook haahha

    Wel een tip…..ik geef zo man gewoon niks hahahaa

  23. Emmelinda zegt:

    Zie je…dat zijn van die dingen waarom ik mijn oren spits wanneer ze hier aan tafel plaatsnemen. Hij was maar aan het mopperen over zijn collega die flinke fouten gemaakt had overal (en daarna de laan utgestuurd was)…die man hebben we tenslotte ook vertrouwd. Ik lees mooi alles nog een keer door voordat ik het weggooi. Er komt gelukkig niks bij dus dat hoef ik niet te controleren.

    GOed idee, al had ik om 7 uur nog niet in de smiezen dat ie zo lang zou blijven. Volgende keer zet ik gewoon hele smerige koffie 😛

  24. Miek zegt:

    TAP TAP TAP, zo doet Olijfje!!!

    Wat een ellende zeg, stiekem op je horloge kijken want het is zo onbeleefd om dat openlijk te doen, vooral niet gapen, dat hebben we namelijk ook zo geleerd, en gewoon ja en amen blijven zeggen.
    Tja, dan zit je lang!! Ach, 1 ding is zeker, het voelt bij jullie gezellig aan, een mens voelt zich er helemaal thuis (had zeker zijn schoenen opnder tafel ook al uitgegooid??)

  25. Miek zegt:

    Of Topics: ik heb iets voor je, kon hem hier niet plaatsen omdat je rechtermuisknop is uitgeschakeld, maar hij staat bij mij bij de reacties onderaan!!

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik..laten we het daar dan maar op houden. Dan heeft die avond toch nog zin gehad ghehehe. Oke…en natuurlijk die stapel die weg kan. ALS we die al weggooien ghehehe 😉 Maar inderdaad…als ik niet zo opgevoed was had ik al wat vaker een hint die richting op gegeven dat het nou echt tijd werd om op te krassen.

    Hahaha ik ben benieuwd…kom ik zo ff kijken 😉 (Rechtermuisknop is hier overigens CRTL C is voor kopie en CRTL V voor plakken ;))

  27. geertje zegt:

    Dat is een van de redenen dat ik nooit meer een agent thuis wil hebben! 🙂
    Gaaf verhaal; weer Emmelinda! 🙂
    Liefs en dikke knufffff!!!

  28. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ik volgende keer (euhm…welke volgende keer??) een eierwekker neerzet ofzo. Of punaises op zijn stoel leg. Ghehehe

    Dank je wel :D. Ik had ‘m gisteravond al willen schrijven maar ik was zoooo moe van die man 😉

    Fijne avond Geertje 😀 Dikke knufff

  29. Hanny zegt:

    Misschien heeft die man thuis geen partner (mannelijk of vrouwelijk) en was hij blij dat hij voor 1 avond onder de pannen was bij jullie. Hebben jullie dus nuttig werk gedaan!
    Prettige avond nog.

  30. Emmelinda zegt:

    Dan denk ik dat ik snel even een factuur opmaak. Of smartengeld eis 😉 Maar hij heeft een vrouw. Daar wastie mee op vakantie geweest naar Spanje en blablabla 😉

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne avond

  31. remco zegt:

    maar zijn jullie nu wel verzekerd van die verzekeringen of toch niet 😉

  32. Emmelinda zegt:

    Zeker weten. Daar was eigenlijk niet eens iets mis mee. Maar we zijn zeer zeker verzekerd van rust over 7 maanden ghehehe 😉

  33. Annemarie zegt:

    Daar heb je heel veel aan!! Op naar de volgende *gniffel*

    Fijne avond! Kniefs!!!

  34. Emmelinda zegt:

    Ik heb mijn buik vol van die mannetjes voor de eerstkomende 10 jaren vrees ik. Dán is het weer tijd om de boel uit te graven en weer uit te dunnen ghehehe 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Kniefs!!!

  35. Yvonne zegt:

    Ze zijn ergens wel handig, deze mensen, voor verzekeringen. Jammer is dat ze er zo onnodig veel bij leuteren 😦

  36. Emmelinda zegt:

    Juist…en het ging niet eens over verzekeringen waar ie het over had. Komt waarschijnlijk omdat we de meeste verzekeringen al hadden 😉

  37. Anet zegt:

    Ohja..bah..ik ken dat ja..van dat soort bezoekjes…bleg..die komen er bij ons ook niet meer in…ze blijven wel bellen..of we nog belangstelling hebben…nou nee..bedankt! Groetjes Anet

  38. Emmelinda zegt:

    Het stomme van alles is dat we zelf gebeld hadden. Er bleek ineens iets van de ene verzekering naar de andere gegaan te zijn zonder dat we er van wisten. En het allerstomste is nog wel dat DAT nog steeds (na al die uren) niet rechtgezet is 😉

  39. Emmelinda zegt:

    Oeps, vergeet ik je de groetjes terug te doen 😉

  40. buuf nr 15 zegt:

    Volgende keer gewoon… eeeeeven… (piep) bellen! hi hi.
    Ik denk wij gewoon te beleefd zijn om zulk soort mensen af te wimpelen. Eigenlijk zou je na een uur gewoon moeten zeggen; hallo, kun je misschien even een beetje doorwerken? maar ja, wie kan dat? ikke niet.

  41. Emmelinda zegt:

    Hahaha als ze daar ook zo lang kleppen bel ik liever niet ghehehe. Kost ook een behoorlijke duit 😉

    Ja dat idee heb ik dus ook. Oh allerlei scenario’s zijn wel in mijn hoofd opgekomen maar ik durfde gewoon niet. Hij had het over respekt van andere mensen en blablabla. Durfde ik helemaal niks meer te zeggen ghehehe 😉

  42. christa zegt:

    ja die blunder hebben wij ook eens begaan.
    Uiteindelijk was de map wel lekker leeg maar kwam er in de weken daarna allemaal nieuwe polissen binnen waar we ingetuind waren..
    Pensioengat.. SO WHAT!
    Na een jaar ons scheel betalen eraan hebben we toch uiteindelijk de wijze beslissing gemaakt de verzekeringen weer op te zeggen.
    Hoef vast niet te melden dat de polissen de map nooit van binnen gezien hebben he?
    😀

  43. Emmelinda zegt:

    Ja ze weten het je zo mooi voor te spiegelen he? Deze man had op kantoor al gezien dat we voor bijna alles al verzekerd waren. Hij probeerde tussen neus en lippen door nog een hypotheekje maar daar trappen we mooi niet in 😛 Er waren ook dingen die best opgezegd konden worden. Zei ie zelf zonder iets nieuws aan te bieden. Ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit he? Ghehehe. De mappen zijn mooi afgeslankt. Eens kijken hoe ze er volgend jaar uitzien 😉

  44. Dinie zegt:

    Wat heb jij toch een mazsel met dit soort voorvallen/bezoekjes/ Je kan er weer een heerlijke Emmelindastory van breien.
    Ik vind die afsluiter wel erg grappig.
    En of zij hadden dezelfde snuiter of het is gewoon een beroepstic :8

  45. Dinie zegt:

    zij = wij (geen fortis vh amev?)

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ongelooflijk he. En dan zijn er dagelijks nog een boel dingen waarvan ik géén logje weet te maken maar die eigenlijk wel de moeite waard kunnen zijn ghehehe.

    Jaaaa daar was ik ook zo blij mee. Vaak heb ik een idee voor een log in mijn hoofd maar weet ik niet hoe ik ‘m kan afsluiten. En nu had ik eerder de afsluiter dan het verhaal. Maar dat kan ook van vermoeidheid wegens die vent komen ghehehe.

    Nope dat bedrijf neemt voor ons alle verzekeringen waar en verkopen ook weer verzekeringen. Ik heb Fortis ook langs horen komen..toen werd ik net even wakker denk ik ghehehe 😉

  47. alinda zegt:

    als je deze man uitnodigt voor je verzekerings werk
    al die rompslomp papiertjes werk
    ben je verzekerd op een lange gezellige avond

  48. Diary zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    En heeft hij nog wat aan weten te smeren want daar zijn ze zo goed in.Die lui kunnen zo mooi praten en heel vlug.Die ratel staat niet stil als ze op hun praatstoel zitten.En de avond is ook zo om als die lui er zijn.En als ze weg zijn dat weetje vaak niet meer wat had hij nou gezegd.Het duisterd in je bol.Ik wens je een fijne dag.Liefs en een knuf Diary

  49. Ha ha wat zal jij blij geweest zijn toen hij eindelijk opgehoepeld was !

    Fijne dag liefs Ylone xx

  50. Youke zegt:

    Tijd voor een nieuw mannetje?

  51. jacqueline zegt:

    Gelukkig komt deze dus nooooooooooit weer.

  52. Natas1970 zegt:

    Volgens mij zijn dat de ergste!! Die met pensioen gaan bedoel ik. Hoeven geen targets meer te halen enzo, hebben dus alle tijd van de wereld……die ze dus bij jou gaan zitten vullen hahahahaha. Vreselijk zeg!!

  53. Emmelinda zegt:

    @Alinda;Helaas had alleen HIJ een gezellige avond. Maar goed, het papierwerk is weer nagekeken 😉

    @Diary;Haaai meissie 😀
    Ja dat kunnen ze zeker maar deze wist eigenlijk van te voren al dat ie hier niks kwijt kon. Hij moest alleen even nakijken wat er teveel aan papierwerk in de mappen zat, snappie?
    Helaas voor mij weet ik nog heel goed wat ie allemaal gezegd heeft. Ik onthou veel te veel. 😦
    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag! Liefs en een dikke knufff

    @Rhodosfriends;Nou zeker weten. Ik was er doodmoe van geworden. Ik had twee uur nodig om af te schakelen ghehehe 😉
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @Youke;Alweer trouwen? Marc bevalt nog goed. Hahaha geintjuhhh. Maareh…dit was een nieuw mannetje. Gelukkig lost het probleem zich over 7 maanden weer op. Eens kijken wat we er dan weer voor eentje krijgen 😉

    @Jacqueline;Zeker weten van niet. En wanneer ie per ongeluk zich niet kan losmaken van het vak en tóch komt smeer ik ‘m. O zo 😛

    @Natas1970;Dat denk ik dus ook. Al deed deze het weer voor zichzelf. Hij werkt voor dat bedrijf terwijl ie zelf een zaakje had (euh…dat klinkt). Maar goed…die zien we nooit meer terug 😀

  54. rietepietz zegt:

    Tja … het is hun vak hé! práten praten en nóg eens praten .waarschijnlijk maken ze de klant zo “rijp” voor een dure polis , je tekent álles als hij maar ophoepelt !
    Ik heb nu al medelijden met zijn ( eventuele) vrouw als hij met pensioen thuiskomt , kun je haar geen oordopjes sturen?
    fijne dag en liefs Riet

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan had ie met die leeftijd toch moeten weten dat ie zo iedereen in slaap praat hahaha. Nee weet je, er viel niks meer te verkopen, dat had ie zo door. Hij wist het ook al van te voren. Hij kwam alleen om de papier na te kijken. Dat is uiteindelijk ook gebeurd.

    Die oordopjes? Goed idee…eerst eens kijken of zijn vrouw daar niet voor verzekerd is ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

  56. Abby zegt:

    Ik laat die agent van ons altijd éérst uitzoeken voordat hij ons weer iets laat tekenen voor het één of ander 😛

  57. Emmelinda zegt:

    Ja dat is maar goed ook, anders krijg je een lam pootje van het tekenen en achteraf een rood hoofd wanneer die verzekering niet nodig was 😉

  58. Kan je je niet verzekeren tegen dit soort mensen????????????

  59. Emmelinda zegt:

    Grinnik…had ik maar met zijn Tom Tom Go geknoeid. Dan hadden we geen last meer van hem hier in de straat. Dat kan ik je verzekeren 😉

  60. Marika zegt:

    Daar heb je helemaal niks aan dus. Kijk ik had eens een verzekeringsagent op de koffie, die voor mij een mega grote spin waar hij eerst een meter voor achteruit deinsde, ving en buiten gooide. Wat een held! :o)

  61. Emmelinda zegt:

    Wow, neemt die nog klanten aan trouwens? Dat zijn pas mannen waar je van op aan kunt 😉

  62. Marika zegt:

    Hij is nog niet zo lang geleden heel onverwachts overleden, veel te jong. :-/

  63. Emmelinda zegt:

    O jeetje toch… 😦

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

