emM-eS-eNt zelden

Photobucket - Video and Image Hosting

Ik weet het. Het is ronduit (daar sta ik vierkant achter) schandalig! Op de een of andere manier moet ik mijn verontschuldigingen aanbieden. Aan jou *wijst lezer aan* en aan jou *wijst andere lezer aan* en natuurlijk ook aan jou *wijst ander slachtoffer aan* Bij deze dus. Waar het om gaat? O sollie, lieve watzegjemenoulezers, dat moet ik natuurlijk óók even vermelden.

Regelmatig vliegen er pop-ups over mijn scherm. Dat is niet zo verwonderlijk. Dat zal bij jou misschien ook zijn bij intensief surfgedrag. Nu heb ik het even over schermpjes van MSN. Waar ik de eer aan te danken heb weet ik niet maar men schijnt graag met mij te willen babbelen. (Tsss kijk niet zo ongelovig. Soms ben ik best gezellie!) Daar zit nou net het hele probleem.

Ik babbel dan wel graag (ja kijk je van op he? Ghehehe) maar er gaat zo ongelooflijk veel tijd in zitten (is natuurlijk vette schuld van dat webloggedoe. *sjugt*). En al die knipperende balkjes onderaan mijn scherm werken me ook op de zenuwen *verzwijgt het openstaan van minstens 7 schermpjes -waaronder geen MSN-*. Dus heb ik jullie allemaal geblokkeerd sta ik off-line. Niet dat ik jullie niet graag te woord wil staan *friemelt zenuwachtig aan kin* maar gewoon omdat het mijn huishouden niet ten goede komt.

Wacht us ff… watzegiknou? *slaat theatraal hand tegen voorhoofd* Huishouden?

Zijn er nog vrijwilligers die me met spoed in hun lijstje willen zetten?*

*Eventueel valt over omkoping/smartengeld te onderhandelen

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op emM-eS-eNt zelden

  1. Dinie zegt:

    Hahaha, ik heb ooit een half jaartje msn gedaan met een persoontje of 6 op de contactlijst, maar (hoewel idd erg gezellig) ik was alleen nog maar slap aan het kletsen(of hoejedatookmagnoemenopmsn) en deed niks nuttigs (weblogjes maken???) meer wat ik van plan was.
    Dus groot gelijk. Ik heb mijn msn al een jaar of 2 uit mijn opsartmenu gehaald en als ik wel aangemeld ben dan zet ik mezelf meteen offline. :8. En webloggen kost ook veel tijd zoals jij dat doet ja, dat lijkt ook wel msn, ;)!

  2. Emmelinda zegt:

    Juist…dat probleem heb ik dus ook. Het is dat ik er een popupje van krijg wanneer ik er een berichtje komt op mijn weblog, daarom moet msn wel opgestart zijn. Dat is ook zoiets…ik strijk en poets gewoon terwijl ik weblog. Dan zet ik het geluid van de pc hard (hahaha hoezo getikt?) en hoor ik wel wanneer een berichtje komt. Dan sprint ik naar mijn pc. Goed voor de lichaamsbeweging. Toch? *zet zonnebril op*

  3. remco zegt:

    heeee wat doe jij hier terwijl t wasgoed bergen hoog voor de wasmachine ligt en je duidelijk de voetstappen in t stof op de grond ziet staan, er geen schoon kopje *laat staan een vuil kopje* meer in huis te bekennen is

    *reikt stofzuiger; dweil en emmer met sop aan* hop nu aan t werk jij 😛

  4. Emmelinda zegt:

    *pruilt met lip* shit en ik had die bergen nog wel zo goed verstopt *stampt op vloer*. Afwassen hoeft niet hoor *laat plastic bordjes en bekers zien*, dat scheelt weer tijd 😛 😉 Ik moet namelijk nog een log maken ghehehe

  5. Emmelinda zegt:

    Shit=oeps (ghehehe :P)

  6. Hanny zegt:

    Meestal sta ik offline, want als je druk bezig bent met iets anders op de computer is het bijzonder hinderlijk als je steeds wordt aangesproken, terwijl je weet dat je geen tijd of zin hebt om te “praten”. Sterkte met de huishoudelijke bezigheden!

  7. Emmelinda zegt:

    Kijk…dát bedoel ik nou hihi. Ik heb een boel schermpjes openstaan als ik aan het prutsen ben op de pc. Omdat de pc niet meer een van de snelste is duurt het nogal voordat ik van de een naar het ander geklikt heb en als dan zo’n schermpje gaat knipperen om aandacht weet ik van gekkigheid niet hoe snel ik daar moet komen ghehehe. Ligt ook aan mezelf hoor.

    Dank je wel. De mijne zitten er voor vandaag weer op. En dan ben ik ook nog snel even naar de stad geweest tussendoor ghehehe.

    Fijne dag vandaag!

  8. buuf nr 15 zegt:

    Huishouden??? Wassen??? Strijken??? bah wat praten jullie toch weer raar vandaag! Ha ha, maar ik denk dat iedere “computerverslaafde” er wel last van heeft dat bepaalde werkjes (alleen nooit de pc werkjes) blijven liggen. Och, ik maak me er niet meer zo druk om! Wat vandaag niet klaar komt, doen we morgen! Toch?

  9. Emmelinda zegt:

    Vind ik ook. Het loopt niet weg (jammer genoeg ghehehe). Zo stiekem doe je toch een heleboel op zo’n dag. En ik ben alleen thuis dus wordt er ook niet veel vies. De kids moeten gewoon buiten blijven en Marc eet maar op zijn werk. Zooo opgelost. Nou een spelletje doen 😛

  10. Ans zegt:

    Ik heb mijn msn meestal op bezet of afwezig staan, dan kunnen ze het wel proberen, maar weten ze dat ze de kans lopen dat ik geen antwoord geef. Ik zit ook niet altijd naast mijn computer en soms heb ik om een andere reden geen tijd of zin om antwoord te geven.
    Ik vind het af en toe best leuk, maar het moet niet teveel worden. Maar ik heb niet zo heel veel mensen op msn staan hoor, dat scheelt, het zijn ook (bijna) allemaal mensen die ik persoonlijk ken. Ik gebruik msn nog wel eens om Edwin (als hij boven is) te melden dat het eten klaar is, maar een maand of 3 geleden kreeg ik een keer als antwoord van hem: “Tot zo schatje” en nog een paar van die lieve dingen en hartjes en zo. ????? zo lief was hij nog nooit tegen mij geweest, dus ik heb hem gevraagd of dat echt voor mij bedoeld was. Even later kwam hij grijnzend en met een rood hoofd naar beneden. Mijn eerste vraag was: “Hoe heet ze?” “Karin”. Zo kwam ik er dus achter dat hij een vriendin had, antwoord gegeven aan de verkeerde persoon op msn, oeps. Daar is hij natuurlijk heel wat mee gepest gna gna.
    ps. Zijn vouwfiets heeft hij na die bekeuring niet meer gebruikt, hij had even geen zin in gezeur en een antwoord van Arriva heeft hij nog niet.

  11. Abby zegt:

    Erg he?! Ik ken dat, het kost echt zóveel tijd en aangezien ik anderen altijd wil laten uitpraten en niet bot wil doen, kom ik ook niet weg bij MSN, dus log ik bijna nooit in… maar voor jou maak ik een uitzondering, ik ga je erbij zetten! ghehehe
    Het is in ieder geval makkelijker meteen antwoord te geven dan steeds op je log terugkomen om te lezen wat jij hebt geantwoord :)En dít blijft staan, op msn is alle bewijs van evt. uitspraken weg na het uitloggen. (moet je natuurlijk geen logboek hebben aanstaan :S)

  12. Emmelinda zegt:

    @Ans;Whoeehaaa..waar MSN toch al iet goed voor is he? Arme Edwin. Ik kan me voorstellen dat je het nog vaak gebruikt hebt hahaha.

    Ja dat is weer handig van Msn, je kunt altijd laten weten hoe de stemming is en of ze je aan kunnen klikken of niet. Ik zie een paar namen op msn die nooit meer aanwezig zijn. Volgens mij hebben ze me er afgeknikkerd omdat ik toch nooit online kom ghehehe 😉

    Aaaah! Dat verklaart een boel. Toch wel balen van zo’n mooie vouwfiets maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij het nu even zat is. 😉

    @Abby;Hahaha ja dat is ook nog zoiets…dat uitpraten. Vergeet afscheid nemen niet. “Ik ga he” “ja” “zet jij hem maar het eerst uit ” …blablabla
    Dat is waar, het heeft allebei z’n voordeel. Hier kun je wel lekker aan een stuk door typen zonder dat de ander er weer snel een regeltje bij zet en je de kluts kwijtraakt. Gelukkig typ ik heel snel dus dat valt weer mee, makkelijk bij te houden zo ghehehe. Het is waar, je krijgt op msn wél altijd antwoord terug. Ik heb wel de berichtgeschiedenis aan staan dus kan ik het teruglezen. Daarom wilde ik eigenlijk ook niet naar een andere weblogaanbieder. Hier staan niet alleen de logjes maar ook alle reakties zijn zo leuk om te bewaren. En je weet hoe graag ik bewaar hahaha 😉

  13. bart zegt:

    Jaja, de communicatie walst ons soms plat hé, GSM-gerinkel, fax-geratel, msn-geflikker, weblog-feeds, email-notifier enz…enz… ik word er soms ook helemaal hoelahoeps van!

  14. Belinda zegt:

    Dat vind ik nu precies het nare van eMSeN waardoor ik niet eMSeN’t. Zo gauw je online staat verwachten mensen direct dat je antwoordt en dat komt nu eenmaal niet altijd uit! Eigenlijk vind ik eMSeN net zo opdringerig als de telefoon (staat bij ons standaard op het antwoordapparaat). Dat klinkt lullig maar ik wil geen telefoonslaaf zijn die bij de eerste rinkel al gelijk in de houding schiet om naar de telefoon te rennen (vaak krijg je dan ook nog een enqueteur of een verkoopmuts aan de lijn). Wanneer mensen ons nodig hebben dan weten ze ons te bereiken via mail of via de mobiel en dat is al druk zat.

    Wat dat betreft is mail een uitkomst. Je checkt een aantal x per dag en beantwoord wanneer het JOUW uitkomt!

  15. christa zegt:

    ja jaaa.. ik wil graag met spoed toegevoegd worden 😀 😀
    Ik heb namelijk ook een hekel aan huishouden. hihi
    renszom@hotmail.com

  16. Emmelinda zegt:

    @Bart;Hahaha mooi beschreven maar het is helaas wel zo. Ongelooflijk eigenlijk wat een rust we hadden in de vorige eeuw wat dat betreft ghehehe 😉

    @Belinda;Hahaha nee hoor, dat klinkt helemaal niet lullig. Wij hebben namelijk ook een antwoordapparaat en die staat ook de hele dag voor ons dienst te doen. Héérlijk ding is dat.Daarbij hebben we een geheim nummer en weinig mensen weten mijn gsmnummer. Die van Marc wel weer maar die kan lekker uit ghehehe. En msn staat standaard op offline zodat ik me niet kan vergissen hihi. Mail is inderdaad nog het fijnste. Ik heb een mailbox waar een kat me komt vertellen dat er post is hahaha 😉

    @Christa;Whoeehaa…zo kunnen we een cluppie beginnen met vrouwen/mannen die een hekel aan het huishouden hebben. Wanneer we meer dan 10 leden hebben houden we een flink feest ghehehe.

  17. Belinda zegt:

    Ik ben ook gek op ons antwoordapparaat! *smile*

    Als ze dan het antwoordapparaat krijgen dan spreken ze niet in maar blijven net zo lang bellen totdat wij hem een keer opnemen. Ik zeg dan altijd: spreek gewoon in (of roep Joehoe zijn jullie er?) en dan neem ik op als ik er ben! (tenminste… als je mazzel hebt.) 😉

    Ook hier weten alleen de dames mijn mobiel en de rest van de wereld het mobiele nummer van Jan (Hahahaha, de taken zijn duidelijk goed verdeelt!) 🙂

  18. Natazz zegt:

    Ohh ik voel me speciaal, ik sta of stond wel op je lijst en ik heb ooit de eer gehad om een tijdje te mogen emesemmen met je. Woei!!!*maakt een megavreugdedansje en spingt op de bank*

    Ik hoop dat je ooit nog eens tijd over hebt maar ik heb geduld hoor!!!

    Fijne avond
    liefs Natazz

  19. Bengeltjuh zegt:

    Ja hoor kom maar in mijn msnlijstje hahah ik sta namelijk meeste tijd ook offline …..ik klik of degene die ik wel even wil spreken offline aan of sta even als bezet……of spreek alleen mijn mannetjuh even als hij in zijn eigen home-town kivakkeert…

    Pff vroeger deed ik wel steeds msn…ook erg veel tegelijk..volgens mij kan ik dat niet eens meer haha

    Plus het feit dat het huishouden……euhm….erg fout afliep..en mijn nachtrust ook…. ik heb er allang korte metten meegemaakt 😉

  20. Yvonne zegt:

    Volgens mij had ik jou ooit in mijn lijstje staan. Vraag me niet hoe, want ik weet niet hoe dat moet. En dan kreeg ik als je online was een dergelijke melding: ‘zoek dekking, dat gekke mens … etc”. Dan zorgde ik natuurlijk dat ik heel gauw offline was *grin*
    Je staat er nu niet meer tussen, hoe dat gekomen is weet ik ook niet 🙂

  21. Youke zegt:

    haha leuk. Al zou ik dan weer niet weten wat ik dan moet zeggen. Een mailtje dan zo af en toe dan maar.

  22. rietepietz zegt:

    aaach…. als ik je daarmee help mag je natúúrlijk op m’n msn lijstje hoor ! Voor mij is immers óók alles beter dan “huishouden ” ! ……..
    maar ik snap wat je bedoelt , zoals jij logt is al meer dan vrijwel iedereen op msn schrijft dus dát kun je er gewoon niet naast doen . Ik sta zélf altijd op afwezig bij msn maar dat weet iedereen .ik doe dat omdat de computer boven altijd aan staat .heeft er iemand contact gezocht als ik niet in de buurt ben kan ik toch een antwoord geven , óók al is de contactpersoon dan al weg .Maar ik ben ook nogal zuinig met contacten accepteren dus het zijn er niet zo héél veel en op 2 na allemaal zonder weblog !
    Toch is het wel eens makkelijk als je elkaar iets uit wilt leggen maar je hébt natuurlijk mensen die er daarna misbruik van maken .
    O.k. genoeg gekletst nu dus maar ff lekker stofzuigen enzo , fijn weekend en knuff van Riet

  23. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Grinnik, bij ons lieten ze een berichtje achter van bel eens terug als je zin hebt. Maar dat is het nou net; ik heb een hekel aan bellen. Dus nu zeggen ze braaf wat ze te zeggen hebben en dan bepaal ik zelf of ik terug bel ghehehe 😉

    Whaahaa je méént het. Slim zijn wij toch he? *klopt op borst* *klopt ook op andere*

    @Natazz;Nou durf je wel, nu je nieuwe meubels krijgt he? Ghehehe geintjuhhh.

    Je hebt me er nog steeds niet van af gemikt? Dat is lief! Ik ga binnenkort mijn leven beteren. In 2022 ofzo 😉 Ghehehe. Wie weet binnenkort? Ik heb nou alles weggewassen en gestreken en gepoetst 😉

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff

    @Bengeltjuh;Jaaaa grinnik…dat was hier dus ook zo. Nou ben ik natuurlijk een flinke nachtraaf maar goed, smorgens moet ik er toch ook weer uit om de kids op school te krijgen enzo 😉 Dat liep toen echt fout ghehehe.

    Soms moet ik wel eens iets naar Mies sturen (gedownlo…aangeschafte muziekjes) en dan ben ik weer helemaal bijgekletst hahaha 😉

    @Yvonne;Jaja mij er af gepleurd natuurlijk 😛 hahaha geintjuhhh. Ik vond het al zo raar. Ik dacht dat jij nooooooit op msn zat. Je staat hier nog wel op. GRinnik…jij hebt ook een goed geheugen zeg…of zat de schrik er zo goed in?

    @Youke;Geeft niet, ik praat wel voor je. Geintjuhhh. Een mailtje is ook oke. Al brengt dat maar de helft van het schadevergoedingsbedrag op, dat begrijp je zeker wel? Hahaha 😛

    @Rietepietz;Joepieeeeee 😀
    Maareh, toch valt het mee, ik l*l inderdaad veel op weblog maar zo tussendoor kan ik best veel doen in het huishouden. Echt hahaha. Klinkt onmogelijk he? Gisteren heb ik alles weggestreken. En als een berichtje kwam snel naar de pc gesprint natuurlijk. Goed voor de conditie he? Ghehehe. Maar MSN is inderdaad fijn als je iemand iets moet uitleggen. Ik heb al heel vaak juffrouw gespeeld op die manier. Dan kun je ook stap voor stap werken. Gaat stukken beter dan met de mail zoals ik nu bezig ben 😉

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knufff

  24. Emmelinda zegt:

    Kijk us…ik heb nou ook een chatbox in de linkerkolom. Je hoeft dat download file info ding niet te downloaden, het werkt zo ook. Gaaaaaf he? Hahaha 😛 Hij staat een paar plaatjes boven dat bijtje 😉

  25. mtje zegt:

    heey emm nu snap ik het haha ik zie jou nou nooooit online:( prullipje hangen.
    zou wel gezellig wezen jeh dat week zeker
    fijn weekend nog emm
    liefs en dikke knuff vanmij

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja sollie, het is niet persoonlijk bedoeld hoor. Misschien beter ik mijn leven nog wel een keer 😉

    Ik wens jou natuurlijk óók een heel fijn weekend! Geniet er maar lekker van! Dikke knufff en veel liefs!

  27. marion zegt:

    haha maak nie tuit
    nu benk op jou chat box maar daar is ut ook stil 😦

  28. Emmelinda zegt:

    O hahaha ben je er al..ik kom er aan 😉 Ghehehe

  29. Jaap zegt:

    hey Emm. Ik vind emesennen heel leuk, maar ik zal me niet opdringen…. 😉 het huishouden is natuurlijk errrg belangrijk. *kuch*

  30. Jeroen zegt:

    Ik heb zomaar lukraak mensen toegevoegd op internet en gekeken hoe ze reageerden. Eén leuk contact aan overgehouden.

  31. Je weet ik ben omkoopbaar hoor.
    En trouwens ik vind het al knap dat je het woord huishouden goed kan schrijven dan weet je er toch op zijn minst iets van af.
    Al is het maar de spelling hhahahahah.

  32. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hihi was ik er eindelijk komt die stoorzender binnen he? Pffff 😉

    @Jaap;Whaahaa…ja Japie, laat ik me maar braaf houden en af en toe stofzuigen. Niet te veel natuurlijk anders weten ze straks dat ik het kan ghehehe 😉

    @Jeroen;Eigenlijk is dat ook een leuk idee. Ik krijg vaak uitnodigingen van mensen waarvan ik geen flauw idee heb wie het zijn. Misschien zijn die ook wel in het wilde weg aan het kijken wie er op reageert 😉

    @Leidse Glibber;Hahaha valt toch weer mee dat ik dat goed gespeld heb he? Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de spellingscontrole gebruikt heb hoor 😛 ghehehe

  33. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: ja wat dacht je, ik ben me kapot geschrokken! 😮

  34. Emmelinda zegt:

    Hahaha, laat dat een wijze les voor je zijn; Geen akelige mensen meer toevoegen op je MSN 😉 Ghehehe

  35. Even off topic, weet je het gekke is dat ik me er op betrap ( en ben niet de enige hoor) dat de voorpret, spanning, opbouw etc eigenlijk net zo leuk zijn als het feest zelf. hahahahha

  36. Emmelinda zegt:

    Dat had ik dus al door. Geweldig! Dan heb je eigenlijk twee feestjes in één! Toch? Heerlijk joh…geniet er maar lekker dubbel van! 😀

  37. Annemarie zegt:

    Groot gelijk! Ghehe, ik sta meestal gewoon op afwezig:P ben ik er echt niet, dan krijg je wel een auto-message:P Werkt prima!

  38. Marika zegt:

    Ik word gek van dat MSN, ik gebruik vrijwel alleen nog ICQ. Dat kun je tenminste helemaal instellen zoals je zelf wilt. En veel minder irritant en opdringerig. Om MSN alleen al uit je systeem te werken ben je al een halve dag mee bezig. En nog start er steeds iets op (zie ik in Taakbeheer) wat met messenger te maken heeft en waar mijn pc regelmatig door vastloopt grrrr.

  39. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Hihi ja dat is ook een idee, maar na een half jaar iedere dag datzelfde berichtje te krijgen is ook zo sjielug voor die contactpersoontjes 😉

    @Marika;Heee ja ICQ! Dat heb ik ook nog heel lang gedaan. Nog vóór MSN. Daar werd ik dan weer gek van mannen die iedere keer iets wilde (nee niet samen knikkeren ghehehe). Ik geloof dat je dat ook kon vermijden door zelf alleen op zoek te gaan he? Kweetnietmeer eigenlijk.

    Msn ging hier bij het opstarten meteen aan. Duurde eeuwig. Ik wil meteen snel iets kunnen doen (Pietje Ongeduld) dus heeft Marc dat er uit gewerkt. Nu start ie alleen op wanneer ik dat wil. Dan ga ik wel effies eten ofzo hahaha 😉

  40. Pasula zegt:

    Herkenbaar hoor, ik msn ook wel maar alleen met een paar goeie bekenden. En ook heel vaak staat hij uit als ik even lekker wil webloggen. Je leest toch het lekkerst als je niet tussendoor gesprekjes hebt. Maar het is ook weleens zo dat ik even niet wil loggen en dan is msn weer ideaal. Ach, heerlijke uitvindingen toch… er zijn mensen die beweren dat ze liever vroeger leefden, noe ik niet hoor. Zonder pc en chocola is het leven toch minder sa’k maar segguh 😉

  41. Oook ik heb MSN op afwezig staan , pffffffff kost veel te veel tijd (die ik op het moment niet heb !), en dan zijn er ook nog mensen die i.p.v letters plaatjes hebben !!!!!!!!!!!! nou dat is helemaal niet te doen , het lijkt dan wel of je een rebus aan het oplossen bent brrrrrrrrrr, nee hoor Em ik voeg je niet toe hoor ! (knipoog )

    Fijn weekend liefs Ylone xx

  42. Monique zegt:

    Ik dacht dat is nou eens een leuk berichie, je wilt iedereen de hele lijst toevoegen aan je msn. hahahaha *denkt* Ik zal toch wel op nummer 1 van die lijst staan he ? Hahahaa…

    Lieve lieve Emmelindaaaaaaaaaaaaa Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !!! En nog heel veel gelukkige gezonde jaartjes toegewenst ! Drie dikke kleffe kussen *kus,kus,kus* hahaha
    :-p Nee, nee wees niet bang ik maak er geen gewoonte van! 😉 Fijne verjaardag..

    ps: Waarom ben ik trouwens de enige ? Je bent toch jarig vandaag :-S haha..

  43. Sjoukje zegt:

    Mijn MNS heb ik eruit gegegooid, ik vond het op een gegeven moment erg irri worden. Ben je echt jarig???
    Van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Sjoukje

  44. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Yep, als je het apart houdt is het heel goed te doen. Als ik wil MSN-nen wil ik ook het gesprek goed volgen en dan stoort webloggen en andersom ook weer.
    Bah nee, ik zou wat techniek betreft echt niet willen ruilen met vroeger. Wel met andere dingen maar die pc zou ik nooooooit kunnen en willen missen 😉

    @Rhodosfriends;Hahaha ik ben er zoeentje. Ik heb een boel plaatjes, al heb ik er al een andere code gegeven. Staat soms vervelend als ik zeg dat het lullig is en er komt een bepaald plaatje bij ghehehe.
    Hihi ik neem het je niet kwalijk hoor 😉 Het lijkt me ook beter voor mijn huishouden (zei ik dat echt??? Pfff)
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knufff

    @Monique;Hahaha op m’n kids na dan. Die komen helemaal bovenaan 😉 Maar 3 is m’n geluksgetal. Dus da’s ook leuk. Toch? 😉

    Oooo dank je wel; dat is superlief van jou *incasseert blij de kussen en straalt*
    Wat jammer dat je er geen gewoonte van maakt, ik vind het juist leuk hahaha 😉 Wanneer ben jij jarig?

    Hihi nou volgens mij weten het er ook niet velen (slechte telefoonagenda ofzo hahaha;)). Ik had bij die verlogdag (verjaardag van mijn log) wel gezegd dat ik de week er op jarig was maar wanneer heb ik niet gezegd, word er altijd zo verlegen van 😉 Ja ik ghehehe.

    Ik wens je een hele fijne avond en alvast een fijne zondag!
    Nogmaals dank je wel hihi Superdikke knufff voor jou! 😉

    @Sjoukje;Ja het is soms ook irri. Daarom ben ik blij dat je er offline kunt staan. Scheelt toch weer een heleboel. Er af gooien is hier niet handig omdat ik op die manier snel bestanden naar Mies of Stef kan doorsturen 😉

    Yep dank je wel, ik ben vandaag echt jarig 😀

    Dikke knufff van mij 😀

  45. NieQi zegt:

    Valt niet mee om populair te zijn he hihi…maar uhh ik laat “m ook vaak op offline staan…ander komt er niets van andere dingen terrecht…

  46. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en vaak herken ik helemaal niks van die pop-ups. Omdat ze hier een nickname hebben en daar dan weer niet ghehehe.

    Ja het kan zo handig zijn maar tegelijkertijd ook weer zo irri 😉 Gelukkig maar dat die offline-functie er op zit he? 😉

  47. Marika zegt:

    GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD met je verjaardag!!!
    Toch maar goed dat ik alle reacties gelezen heb, anders had ik het dus niet geweten! 😛 Ben ik nog een dagje te laat ook *snik*.
    Ik hoop dat je een hele leuke dag gehad hebt! ;o)

  48. Pasula zegt:

    Meestal lees ik je antwoord nog even terug en ik zag nu dat je jarig was… van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

    XX

  49. Emmelinda zegt:

    @Marika;Dank je wel meissie 😀
    Grinnik…ik doe nooit zo veel aan mijn verjaardag. Niet omdat ik het erg vind om ouder te worden hoor maar gewoon omdat we net de verjaardagen van de meiden gehad hebben enzo. Komt allemaal zo dicht op elkaar 😉

    Maareh..inderdaad het was een heerlijke dag. We zijn er ff uit gegaan met dat lekkere weer 😀

    @Pasula;Hihi dank je wel 😀 Dacht ik toch stiekem een jaartje er bij te kunnen doen…weer betrapt hahaha 😉
    Neuh geintjuh…ik zit niet zo met de leeftijd. Qua werkelijke leeftijd ben ik net de luierfase gepasseerd hahaha 😛

  50. Liesbeth zegt:

    Ik zet mn MSN gewoon niet meer aan, dat helpt ook =)

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is waar. Maar ik wil ‘m wel opstarten, anders hoor ik niet dat er een berichtje van weblog is ghehehe 😉

  52. Anet zegt:

    MSN is zo leuk..ik heb het meestal op online staan..gezellig toch..en als ik geen tijd heb zet ik het offline..

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha was ook maar een geintje 😉 Ik vind het ook leuk maar gebruik het zo weinig omdat ik een heleboel schermpjes tegelijk heb openstaan van andere dingen 😉

  54. ooooooooooooooooooooow

    christa had t over een logje van je over em es en!

    (zie je..ook als je er niet bij bent, ben je toch een beetje aanwezig)
    😉

  55. Monique zegt:

    Hahahaha… toch nog felicitaties geweest na mij 😉 hahaha..

    Goedemorgen,… Wanneer ik jarig bent. Uhm…
    Op drie koningen ! Ik hoop trouwens dat je lekker verwent bent op je verjaardag. Nee joh geen gewoonte maken van dat kussen hier, dan loopt straks het kwijl van het beeld af, dan mag je je naam wel veranderen in wat kwijljemenou? hahaha
    dikke knuffel en een super fijne dag toegewenst!

  56. Emmelinda zegt:

    @Miss is Siepie;Oh hahaha, deed daarom mijn oor zo vreemd (zeggen ze toch als iemand het over je heeft???)

    @Monique;Hihi ja zie je meteen dat veel reakties gelezen worden he? 😉

    Ah op driekoningen. Dat is mooi te onthouden ghehehe.

    Yep, het was een hele mooie dag. EIgenlijk geef ik niet zoveel om mijn verjaardag. Niet vanwege het ouder worden want daar heb ik geen angst voor. Het is zo’n drukte altijd. Vooral omdat de meiden net jarig geweest zijn. Van mij mogen ze het gewoon overslaan hoor hihi.

    Grinnik…ja dat is zelfs gevaarlijk om hier zo te gaan zitten kwijlen. Kun je kortsluiting van krijgen ghehehe. Grinnik…maar watkwijljemenou vind ik wel een naam om te onthouden hahaha. Voor het geval ik ooit een receptenlog wil maken hahaha 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Superdikke knufff voor jou!

  57. NiQui zegt:

    Ha gefeliciteerd !!! Nog véle jaren!!
    En dat MSN’en ik heb nu een heel kort lijstje, handig..
    Zelfs de meiden vinden de pop ups irritant. En vroegen me van ’t weekeind of het MSN ikoon niet uit de opstartbalk kon. Een ikoontje op het buro blad vonden ze handiger. Ik heb al zitten kijken, maar hoe dat moet?

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel 😀

    Als je via het starticoontje linksonderaan naar “alle programma’s” gaat en dan het msn-icoontje opzoekt moet je er met de rechtermuisknop op klikken. Dan “kopieëren naar” en dan bureaublas (snelkoppeling maken). Als het goed gegaan is staat ie nou op het bureaublad.

  59. geertje zegt:

    Heb mijn msn ook maar uitgezet…
    Doodzonde van de tijd, en al die tijd die je aan weblog en foto’s maken kan besteden 😉
    Als ik hem opstart, inderdaad maar off-line 😉
    Bellen is veel leuker! 🙂

  60. Emmelinda zegt:

    Ja zonde he? Je blijft maar typen ghehehe.
    Het is dat ik een hekel aan bellen heb, anders kon ik die tussen schouder en nek klemmen tijdens het poetsen 😛 ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

