TypVouD???

Is orgineel kladje. Zuinig op zijn. Misschien nog eens geld waard ghehehe

Ik heb het wel vaker gezien; mijn word-spellingscontrole moet ik nodig updaten. Woorden die al lang in de van Dale (Je weet wel, die met overgewicht, red.) staan zijn hier nog onbekend (Editie uit de tijd van Ben Hur vrees ik). Half internet staat er mee vol maar nee, deze moet zo nodig dwars gaan liggen *schuift de boel recht*. Als straf krijg ik een rood slingertje onder de woorden terwijl ik driftig nee schud over zoveel onbegrip *gromt*. Om te pesten typ ik lekker een reeks vieze woorden om te zien hoeveel rood er nog in zijn virtuele pen zit.

Tijdens het schrijven van de vorige log had ie me echter tuk. Terwijl hij driftig aan het corrigeren was liet ie een “slip-of-the-finger” staan.  (tijdens het typen raakte mijn overijverige middelvinger de 9 bij een druk op de “I”-toets*). *krabt zich eens op het hoofd* Mijn wenkbrauwen zwiepten omhoog van verbazing.

I9K…

Wat is dat? Een spionagevliegtuig? Een oude sterke drank? Een scheldwoord? Een uitgestorven reptiel?
Zover ik het kan zien op google heeft het iets met bestandsinformatie te maken? (Is er een computernerd in de zaal tha house?) Hmmzz, ik
geloof dat ik toch eerst…

….. mijn eigen woordenschat*** eens moet updaten???**

* zoals je ook wel eens een woord met een 3 erachter ziet omdat men bij het enteren deze meegenomen heeft bij het typen

**Hahaha en nou massaal op Google intypen zeker?

(Grinnik…als je op pagina’s in het Nederlands kijkt zie je dat meer mensen een overijverige vinger hebben. Of een te klein toetsenbord. Dat kan natuurlijk ook ghehehe)

***begrippenlijst, ook goed.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op TypVouD???

  1. Yvonne zegt:

    Ik ben veuls te lui om te googlen. Ben wel de eerste.

  2. Yvonne zegt:

    Haha, dat is lang geleden 😉

  3. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is inderdaad lang geleden 😉 Gefeliciteerd hihi.

    Maareh…ik was zo nieuwsgierig dat ik heb zitten zoeken. Debiel he? Maar ik ben er nog niet helemaal uit 😉 Misschien na vandaag??

  4. Natazz zegt:

    Er komen steeds meer woorden bj dus waarom dat niet. *grin*

  5. Emmelinda zegt:

    Volgens mij kun je blijven updaten???

  6. Rietepietz zegt:

    Ik had ook metéén naar Apeldoorn gebeld maar die zeiden “foutje bedankt!”
    Ik til niet zo erg aan een typefout hoor , als ik écht een foutloos log wil schrijven komt er nóóit geen log meer van me .Hoe vaker ik het doorlees hoe meer ik denk “hier zit niemand op te wachten ”
    * hoort sommigen mensen nu zuchten “ze wéét het , waarom schrijft ze dan toch een log*
    Het is je dus vergeven ………..liefs Riet

  7. Emmelinda zegt:

    Zeggen ze dat daar nog steeds? Tjemig, dan mogen ze die tekst ook wel een updaten ghehehe.

    Neuh, ik til ook niet erg aan een typfout (moet immers aan mijn rug denken, ghehehe). Maar het typt voor mij gewoon fijner in word. op de een of andere manier slaat mijn beheerderspagina wel op maar komen nieuwe veranderingen de ene keer niet door of maakt ie er iets anders van. Creatief he? Dus doe ik het maar zo. Omdat die spellingscontrole opvalt kijk ik wel eens hoe of wat en moet ik lachen om woorden die ie niet kent.

    Maareh…ik ben blij dat je het me vergeeft, ghehehe 😉

    Dikke knuffff

  8. Lette zegt:

    Dit is nou zo’n typisch, ja-ik-ook onderwerp. Maar dan net even anders. Ik wist best al wel dat ik geen maat kon houden (nee, niet met drank) met ritme. Destijds bezorgde ik mijn danspartner omdat ie mijn 2x te snel jive niet kon bijhouden. Had ie maar beter moeten leiden ipv lijden. Maat goed tiepfauten dus. Mijn makke ik is bij woorden waar hetzelfde lettertje 2x achtereen getypt moet worden dat ik dat dan met het leteertje (sorry, lettertje) erna doe. Komen soms echt idiote onleesbare dingen uit.

  9. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, darom is zo’n spellingscontrole zo fijn. Ik typ altijd meoder ipv moeder en wakker is altijd wakkeer. Oeps is Opes en proppen is porppen (vinnikpersoonlijkweleenstukleuker hahaha)en hahaha wordt meestal hahaah. Zo zijn er nog meer van die maffe dingen. Hoe het komt begrijp ik niet maar het staat wel geinig. Alleen is het voor een ander vast moeilijk te lezen ghehehe 😉

  10. remco zegt:

    getikte vautuh tsssssss das ech nie zoooo das nieuwe speling kâik maar in t gekleurde boekie heur

  11. Emmelinda zegt:

    Grinnik…gelijk heppie. Over een paar jaar maken we aan de lopende band (euh..dan wel in een koekjesfabriek hoop ik) fouten. Dan zien we door die groene en witte boekjes het bos niet meer 😉 (of we gaan naar de opticiën).

  12. Annemarie zegt:

    Volgens mij is dit gewoon een gevalletje van: Woorden in hoofdletters niet controleren! 😛

    Kniefs!!!

  13. Emmelinda zegt:

    Mijn fout. In de log schreef ik het met hoofdletters. Bovenaan de log zie je een stukje tekst van het orgineel. Daarop heeft ie het gecontroleerd en goedgekeurd. Vandaar mijn log. Ik zal eens kijken oftie het ook doet MET hoofdletters ghehehe.

  14. Emmelinda zegt:

    Oeps…en Kniefs natuurlijk 😀

    Pee-Es; ik heb net gekeken en met hoofdletters keurt ie het ook goed. Wat zou dat toch zijn? I9K? Misschien ben ik wel iets geheimzinnigs op het spoor hahaha 😛

  15. marion zegt:

    ik moe tmijn woorden ook updaten 😉
    je weet wat ike r over gezegd heb
    ofnie tmeer?
    fijne zondag liefs van mij en dikke knuff

  16. Hanny zegt:

    Het probleem is dat ze hier in Nederland (en België) aan het updaten blijven. Wie weet nu nog precies hoe iets geschreven moet worden?! Moet het wel met een Hoofdletten of niet? Moet er nu wel een tussenstreepje in of niet? Moet er nu wel een n in of niet? Gek word ik er van. En als dan de spellingcontrole ook dingen over het hoofd ziet, ja waar blijf je dan. Gewoon lekker schrijven zoals het in je opkomt en uit je vingers komt.
    Succes er mee. Fijne zondag, liefs!

  17. remco zegt:

    ik ben tog blij dat er tip-exx bestaat ook voor op de computer 😉

  18. Emmelinda zegt:

    @Marion;Euhm…dan moet je me effies op weg helpen?
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag meissie! Dikke knuff en voor zo meteen lekker slapen he? 😉

    @Hanny;Ja ik vind het belachelijk. Ik had er sowieso al problemen mee sinds de vorige veranderingen. Dingen die eerst met een c mochten en nu met een k moeten…Nu weer een nieuwe spelling er overheen. Pfff dat komt nooit meer goed bij mij. (net zoals veel dingen hahaha). Het is ook dat het me geen bal interesseert. Natuurlijk zou ik foutloos willen schrijven maar ja…heb je het net onder de knie, gooien ze er wel weer een nieuwe versie overheen. Pfff…
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Geniet er van! Knufff

    @Remco;Hahaha heb je er ook zo’n mooi kunstwerk van gemaakt? 😉

  19. Ans zegt:

    Ze blijven de spelling toch steeds veranderen en het wordt niet allemaal logischer. Ik lees dat veel mensen dezelfde soort typfouten maken als ik.
    Ach, een typfoutje is niet zo erg, maar soms lees ik wel erg slecht Nederlands, daar verbaas ik mij regelmatig over. Niet dat bij mij alles foutloos is hoor, maar het moet toch niet te gek worden vind ik.
    Een I9K vind ik echt een naam voor een geweer, vraag mij niet waarom, maar dat was het eerste waar ik aan dacht (verder ben ik toch echt niet gewelddadig).

  20. Marika zegt:

    Hier ook nog maar een keer… (ff oren dicht allemaal) Lang zal ze leeeven lang zal ze leeeven lang zal ze leeeven in de glooriiiaaa in de gloooriiiaaaa in de gloooriiiaaaah hieperdepiep HOERAAAH! dit was eigenlijk voor gisteren maar ja ben natuurlijk weer eens te laat. :o)

    Ik krijg trouwens nooit een 3 bij een Enter, ik gebruik de enter toets van het nummeriek gedeelte nooit, zit veel te ver weg, vooral bij een natural toetsenbord. ;o)

  21. Youke zegt:

    Er zijn meer mensen die dat nodig hebben. Hoe vaak ik niet het woord ‘nooid’ lees. Daar gaan mijn haren recht overeind van staan.
    Een goede link: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/

  22. Pasula zegt:

    Overijverige vinger heb ik wel geloof ik 😉

  23. Natas1970 zegt:

    Marika zingt heel hard Lang zal ze Leven in de GLoooooooooooooriaaaaaaaaaaaa!!! Heb ik wat gemist?????? Em???

  24. Miek zegt:

    Ik denk dat jouw spellingscontrole zich heeft vergist en de 9 als g heeft aangezien!
    Google: De IGK wordt dan ook wel de ombudsman van defensie genoemd. Ook kan (voormalig) personeel hem vragen te bemiddelen in individuele aangelegenheden die betrekking hebben op Defensie. Sinds 1991 is de IGK tevens Inspecteur der veteranen.

  25. marion zegt:

    dat als ik een beichtje/reactie tiep dat er heel veeul spel fouten in staan?!?!

  26. Emmelinda zegt:

    @Ans;Juist! Dingen zoals Vijfer als ze een vijver bedoelen. Dat begrijp ik dus écht niet. Als het nou een soort van msn-taal was maar nee, gewoon slecht nederlands. Ik heb de spellingscontrole er altijd op staan. Voor de zekerheid. Als ik tijdens het typen per ongeluk een foutje maak (is vaak als ik heel moe ben) staat het niet zo onnozel ghehehe 😉
    Ja grinnik…het zou inderdaad een geweer kunnen zijn. Klinkt dan eigenlijk best mooi he? Verder ben ik ook niet geweldadig *verstopt uzi achter rug* 😉

    @Marika;Hahaha dank je wel 😀 *haalt dopjes weer uit oren* Grinnik, is dat ff een verrassing 😀

    Ik heb altijd veel met het nummeriek gedeelte gewerkt. Bij bepaalde banen alleen maar met dat gedeelte. Ik denk dat het daarom er ook nooit meer uitgaat. Net zoals een bepaalde manier van typen bij dat gedeelte. Het is voor mij juist weer moeilijk om het anders te doen ghehehe 😉

    @Youke;Weet je wat het is? De vorige wijziging in de spelling staat me nog zo vers in het geheugen. Ik heb daarom de spellingscontrole standaard aanstaan. Dan weet ik wanneer je dingen met een c of k moet schrijven volgens het taalgenootschap 😉 Maar dingen zoals vijfer en inderdaad nooid vind ik verschrikkelijk. Zelf heb ik wel eens moeite met werkwoorden maar ik wordt zal ik nooit schrijven (oeps nou toch hahaha) dat vind ik zo erg!

    @Pasula;whaahaa nou klinkt het ineens héél anders 😛 😉

    @Natas1970;Grinnik…ik was gisteren jarig ;)Ik had er eigenlijk een log vor willen maken maar ik vond niks leuks. Daarbij blijven jullie aan de gang met feliciteren op die manier ghehehe. Eerst de verlogdag en dan dit weer 😉

    @Miek;Ik heb geen flauw idee. Zou best kunnen natuurlijk. Al zijn er wel dingen bekend bij google als je op i9k kijkt. Vaak ook foutjes hihi 😉

    Maareh IGK houden we er in 😉

    @Marion;Ohhh bedoel je dát? Yep dat wist ik nog 😉 Soms kan ik er ook wat van. Dan ben ik weer te haastig geweest ghehehe

  27. * Garfield * zegt:

    Ik probeer geen of nie al te veel fouten te schrijven.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

  28. Emmelinda zegt:

    Ik ook. Maar soms weet ik het door al die veranderingen niet meer zo goed. Zo te zien mijn spellingscontrole ook niet ghehehe…

    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Groetjes terug

  29. rietepietz zegt:

    het is nu toch zondag , wil je óók nog dat ik de boel even zegen om voortaan helemáál geen foutjes meer te maken …….?
    knuff Riet

  30. Ans zegt:

    Hier komt ie dan toch nog: Van harte GEFELICITEERD!!!!!!
    Soms zou ik mensen wel eens willen aanbieden ze te helpen met het Nederlands, maar ik ben bang dat het meestal niet gewaardeerd zal worden. Zelf heb ik eigenlijk het meest moeite met de voltooide deelwoorden en natuurlijk zal ik ook stijlfouten maken. Vaak als ik iets op mijn gemak nog eens over lees zie ik zelf wel dat er iets niet klopt.
    Wat ik ook zo erg vind: Geen punten en komma’s, of juist punten en komma’s midden in een zin, dan moet je het echt drie keer lezen om het te begrijpen.De nieuwste spelling let ik nog even niet zo op, want ze blijven aan de gang, maar sommige mensen schrijven dingen die ze echt nooit zo geleerd kunnen hebben, omdat het nooit zo geweest is, of omdat het een spelling is van ver voor hun tijd.

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha eerlijk gezegd ben ik niet zo gelovig maar als je je geroepen voelt moet je het vooral niet laten ghehehe 😛

    Dikke knuffff

  32. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hihi, ssst daar moet ik van blozen 😀 Dank je wel, da’s lief 😀

    Ik vrees dat ze zelf niet eens in de gaten hebben dat het stuk rammelt van de fouten. Dan helpt volgens mij les geven ook niet veel. Hebben die mensen geen lagere school gehad? Soms zie je ook hele andere zinsopbouw. Ik neem aan dat men dan eigenlijk een dialect heeft? Ik had daar dus moeite mee toen ik uit Limburg kwam. Punten en komma’s vind ik ook heel belangrijk. En hoofdletters. Zodat je weet waar een zin begint en waar niet. 😉

  33. Liesbeth zegt:

    Ik heb hier vlgs mij ook nog een (illegale) word-correctie-spellings-control-versie (3-maal woordwaarde) uit het jaar nul. Ik corrigeer mezelf gewoon, en negeer die rode lijntjes =)

  34. Emmelinda zegt:

    We hebben een winnaar!!!! 😉

    Zo is dat. Over een paar jaar weet toch niemand meer hoe het nou ook al weer zat ghehehe 😉

  35. Ans zegt:

    Ik kan mij best voorstellen dat dialect wel eens een oorzaak is voor sommige fouten, maar “het regend” of “hij speeld” heeft natuurlijk niks met dialect te maken. Dialect kan heel leuk zijn, sommige woorden zijn gewoon leuk en een iets andere zinsbouw kan ook nog wel leuk zijn. Toch merk je meestal wel of het gewoon slecht Nederlands is of afkomstig van een streektaal. Ik denk inderdaad dat veel mensen het zelf niet door hebben.
    Het verbaast mij ook vaak dat ik dan lees dat ze MBO of HBO gedaan hebben, dat kan ik mij dan niet voorstellen. Om zo’n opleiding te doen moet je toch ook je Nederlands wel enigszins beheersen. Dyslexie kan het ook niet altijd zijn, niet elke fout kan daaraan toegeschreven worden. Bovendien zouden we dan wel erg veel dyslectici hebben in Nederland.
    Een foutje moet kunnen, maar het moet niet te gek worden en vooral leesbaar blijven.

  36. Emmelinda zegt:

    Nope, dat geloof ik ook niet dat zoiets aan een dialect kan liggen. Basisscholen in die streken hebben ook gewoon ABN. Dat zijn trouwens goeie voorbeelden die je daar geeft. Die fouten begrijp ik ook nooit. Ikzelf heb ontzettend veel problemen met dt en d. Fokschapen of Kofschepen, het helpt niks. Ik ben gewoon eigenwijs ofzo.
    Natuurlijk is het helemaal geen schande wanneer iemand slecht in taal is (ik ben het vooral met rekenen) maar daarom zijn juist hulpmiddelen als (hahaha dat ook zoiets: Als en DAN en Liggen En Leggen. Maar gelukkig heb ik daar (hoop ik) geen last van) de dikke van Dale en de spellingscontrole een uitkomst 😉

  37. GekinblacK zegt:

    Tsssk, je weet toch wel wat een I9K is ?!

  38. Emmelinda zegt:

    Grinnik, túúrlijk! Maareh…wat is “Tsssk”? 😉 Geintjuhhhh

  39. Ans zegt:

    Haha, Edwin kreeg een mailtje van een leraar vorige week, dat ging over een project van Edwin en nog een stel eenthousiastelingen. Volgens de beste man viel er wel het één en ander op hun Nederlands aan te merken. Helaas, de zin waarin hij dat meldde bevatte een heel domme fout. Dat vind ik nou leuk!!!!!!!

  40. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja juist bij dat soort mensen is het superirritant! Dat komt best vaak voor he? En vooral wanneer ze net anderen kritiek geven. Lekker puh 😛

    Vorig jaar gaf een juf een stuk tekst mee om thuis te leren. Daarin stond wind met een T. Het ging echt om wind van waaien. Ik vond het écht verschrikkelijk en heb er wat van gezegd. Normaal denk ik van “ach laat maar” maar dit vond ik niet kennen…euh kunnen (hahaha geintjuhhh :P)

  41. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; gisteren bij het journaal was er ook een fout met als. Dat moest dan zijn. Ik weet niet meer psies waar het over ging en welke het nou moest zijn. Ik weet alleen dat ik het zo raar vond dat zoiets bij een journaal niet gecontroleerd was.

  42. Natas1970 zegt:

    Dan blijf ik maar aan het feliciteren, dat maakt me niets uit!!!
    Dus daar komt ie…….(nu officieel dan hè)…..VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

    En nog vele jaren uiteraard, maar dat dacht je al natuurlijk hihihi.

  43. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat had ik stiekem wel gehoopt 😉 Dank je wel meis 😀 *lacht*

  44. marion zegt:

    gheghe okeej dan ;)ik ga is ff chatten 😉

  45. Emmelinda zegt:

    En? Is ze er ? Ghehehe

  46. remco zegt:

    @Emmelinda sorry dat mn antwoord zo lang duurde maar ik moest ff wat tipp-ex van mn scherm verwijderen *das wel een nadeeel dat de tekst altijd weer verdwijnt maar de fouten er nog inzitten ondanks de tipp-ex 😉 *

  47. remco zegt:

    whahahahahah nu vergeet ik nog een antwoord te geven 😉

    ja was een heel imponerend kunstwerk maarja omdat ik nisk meer zag*kon lezen* heb ik t weer moeten wegkrassen 😉

  48. Emmelinda zegt:

    Tjemig…da’s nou ook wat. Had je misschien heel beroemd mee kunnen worden? Snel nog wat tiepvouten maken dan!

    Bij mijn volgende fout delete ik gewoon mijn hele weblog 😛

  49. Emmelinda zegt:

    (ik had net zo netjes mijn scherm schoongeveegd ;))

  50. remco zegt:

    aaaaaaaaaa dus jou kunstwerk was ook al verdwenen wat sneu 😉

  51. christa zegt:

    Geeeen idee wat i9k betekent.
    En ben eigenlijk ook te lui om te gaan zoeken vandaag 😀

    Ach en een enkel typfoutje daar lees ik wel overheen (ik ben in de loop der jaren wel wat gewend met mijn dyslectische man :D)

  52. marion zegt:

    jep ze was er nu niet meer:P

  53. Gonny zegt:

    GEFELICITEERD.

  54. Emmelinda zegt:

    @Remco;Ja vet balen he? Maar goed..*Laat nieuw potje tipp-ex zien* nu weer vlink vouten maaken he *smeersmeer*

    @Christa;Hahaha ik vergeef het je! Misschien is het ook maar beter dat we niet weten wat het betekent. Toch? 😉

    Hihi, kan ik me voorstellen dat je dan gewend bent om te puzzelen. Ik heb bij een uitvaartverzekeraar gewerkt en al die nieuw aanmeldingen uit het hele land waren ook een gepuzzel. Nu lees je er heel snel overheen. Ik heb zelfs wel eens dat ik hier een reaktie krijg en dan volgt er een tweede bericht met oeps foutje vanwege dit of dat. Dan blijkt dat ik die fout niet eens gezien had/in gedachten al verbeterd 😉

    @Marion;Het is toch wat met dat mens he? Ghehehe 😉

    @Gonny;Hihi dank je wel. Ik wil je ook nog bedanken voor m’n mooie kado! (Ik moet oppassen want Mies vond het vet 😉 Ben ik ze straks kwijt hahaha) Dat doe ik vandeweek wel persoonlijk 😀

  55. It is me! zegt:

    gelukkig ben je niet blonT, anders zat continue je hele monitor onder het typ-ex??

    Whahahaha, leuk geschreven weer!

  56. GekinblacK zegt:

    Grmmbl, je weet toch wel wat Tsssk is ?!

  57. Emmelinda zegt:

    @It is me!;Grinnik…dank je wel. Gelukkig kun je niet achter (voor?) dit scherm kijken ghehehe 😉 Ik ook niet meer hahaha.

    @GekinBlacK;Ja túúrlijk gekkie! Maareh…wie ben jij ? 😉

  58. marion zegt:

    ja ik ga nu eens ff kijken of ze er weer is want ja

  59. marion zegt:

    nou moek gaan weltrusten (k)
    liefs van mij en dikke knuff

  60. Emmelinda zegt:

    Ik geloof dat ze ergens druk mee bezig was. Er lukt iets niet 😉

    Slaap lekker! Liefs en een dikke knufff van mij!

  61. Alida zegt:

    Of last van dikke vingers!!!

  62. Emmelinda zegt:

    zegguh…te klein toetsenbord bedoel je toch? 😛 hahaha

  63. Dinie zegt:

    ….of te veel haast….
    en jij typt dus echt met 10 vingers. Heb wel een diploma. (Vrees dat die bij het welbekende pakje boter kwam wat ik niet lust)

  64. Emmelinda zegt:

    Dat kan natuurlijk ook. En als mijn toetsenbord scheef staat heb ik dat nóg eerder hihi.

    Nope, ik typ met 9 vingers. Ja echt hahaha. Ik heb nooit een diploma gehaald maar was altijd al gek op typen. We hadden thuis een typmachine en daar sloeg (want dat was het met dat oude ding) ik graag de letters mee in het papier. Later ben ik administratief werk gaan doen en heb ik de snelheid behoorlijk opgevoerd hahaha. Dankzij het webloggen hou ik het bij 😉

  65. Anoniem zegt:

    ah apart.. een I9K LOL 😉 leuk geluid heb je als je op je weblog komt en ook als je reactie wilt geven. grappig!

  66. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoe een typvoud een log kan opleveren he? Ghehehe

    Grinnik…ja geweldig he? Ik moet er nog steeds om lachen (en geloof me, ik heb het al heeeeeel wat keren gehoord hahaha. Is toch een geluidje maar geen irri muziekje 😀

  67. Dinie zegt:

    hahaha ram jij ook zo op je toetsenbord? Edwin snapt niet waarom ik altijd die toetsen er altijd zó van langsgeef!

  68. Goedemorgen Emmelinda

    Ten 1e nog van harte gefeliciteerd natuurlijk *smak * , enne ben je er nu al achter wat een I9K is………

    Fijne dag liefs Ylone xx

  69. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Ja grinnik…Marc dacht er eens van af te zijn door me een nieuw toetsenbord te geven waarop je niet zo hoeft te hameren. Fijn ding hoor, daar niet van maar Marc is nog steeds niet tevreden 😛 😉

    @Rhodosfriends;Hihi dank je wel 😀 *lacht*.
    Nope, ik weet het nog steeds niet. Ik denk dat ik maar eens een boel andere typvouten ga maken die ik wel terug kan vinden op google 😉

    Dikke knufff voor jou!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

