En klikken maar weer….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op En klikken maar weer….

  1. Yvonne zegt:

    Ik wilde dat doen! Niet vaak genoeg geoefend ben ik bang. Ben wel weer de eerste πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha je hebt de smaak te pakken πŸ˜‰ Ghehehe.

    Grinnik…valt niet mee he? Het vereist toch de nodige voorbereiding πŸ˜‰ Volgende keer beter πŸ˜€

  3. Hahahhahahah die schuifdeuren, ik zou dat dus ook doen he.
    Blijft toch het kind in ons he hahahahahah.

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dΓ‘t kind mag nou nΓ³Γ³it volwassen worden! πŸ˜‰ Héérlijk!

    Tsja en nou is het raam kapot. Is meteen een stuk minder leuk. Ik wacht wel tot volgende week als er nieuw glas in zit ghehehe πŸ˜‰

  5. Natazz zegt:

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? hahaha.

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha knap he? Da’s het geheim van de smid πŸ˜›

  7. Annemarie zegt:

    foei:P
    Je hebt wel een hard hoofd;)

  8. Ans zegt:

    Daar heb je het gedonder in de glazen al!!!!!! Heb je nou je zin????

  9. nieta zegt:

    Met je fiets er tegen aangeknald,zeker??

  10. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Hahaha ja gevaarlijk he? Ghehehe

    @Ans;*kijkt beteuterd*. Sollie…de boel verkeerd ingeschat 😦

    @nieta;asjeblieft niet. Die is nieuw (al een jaar lang) en die blijft nieuw ghehehe.

  11. remco zegt:

    en over een paar jaar klagen over je kids dat ze zo vandalistisch zijn ingesteld πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Hahaha Stef was wel meegegaan om foto’s te maken πŸ˜›

  13. christa zegt:

    ik mag toch hopen dat jij niet de veroorzaker ben van dit gebroken glas he?
    πŸ˜‰ πŸ˜€

    Dus dit was datgene waar je een foto van moest maken?
    Ben jij even blij dat ze dan niet zo snel waren met het vervangen ervan?

    Wel een verderfelijke invloed heeft webloggen dus πŸ˜€

  14. Dinie zegt:

    Haha ja leuk als je dan na het schrijven van zo’n logje ook nog zo’n foto tegenkomt. (had je wel pijn in je tenen toen je hem zag?????)

  15. remco zegt:

    WATTTTTTTTT!!!!! je hebt de daad zelf niet eens ff op foto gezet valt me weer van je tegen πŸ˜‰

  16. Hanny zegt:

    Heeft die moeder met dat vervelende zoontje dat gedaan? Heeft ze nu vast een dikke buil op haar hoofd en bedenkt ze zich wel tweemaal voordat ze weer achter je aan fietst!

  17. Youke zegt:

    Was die vrouw tegen die deur aangereden? πŸ˜‰

  18. marion zegt:

    zeg maar dat je het niet kon laten ipv je lezers de schuld te geven πŸ˜›
    fijne maandag emm
    liefs en knuff van mij

  19. Emmelinda zegt:

    @Christa;Grinnik…welnee ik heb een prima ingebouwde TOMTOM ghehehe πŸ˜‰

    Ja hihi, ik heb het pas op de terugweg van de manege gedaan omdat ze toen dicht waren. Wat een schijterd he? Ik vond dat het anders net leek als bij een pyromaan die graag naar zijn werk kijkt πŸ˜‰ Ghehehe

    @Dinie;Grinnik…wel in mijn hoofd toen ik het zag. Van het lachen hahaha πŸ˜‰ Oke, het is natuurlijk vreselijk, dat vandalisme maar in dit geval moest ik even grinniken πŸ˜‰

    @Remco;Ja sollie *pruilt*, de uitvoering zelf was niet zo elegant. Daar moet ik nog aan sleutelen πŸ˜‰

    @Hanny;Heee ja…dat zou niet eens zo gek zijn. Zo meteen eens goed kijken op het schoolplein. Wie weet is het nou eindelijk afgelopen met haar πŸ˜‰

    @Youke;Zou me niks verbazen. Of ze was kwaad dat ze me niet in kon halen en heeft zich op die schuifdeur staan afreageren πŸ˜‰

    @Marion;Oeps, betrapt. Ghehehe. Maareh je weet toch dat ik dan een leuker patroontje had verzonnen? Dit is wel zoooo jaren 80 πŸ˜› hahaha
    Ik wens je een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

  20. Diary zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,
    Echt weer iets voor jou he en maar klikken.
    Maar ik heb het ook gedaan hoor geklikt.
    Leuk ook dat je zo leuk reageerd op het clupie.
    Ik probeer het althans heel gezellig te maken.
    Het is gewoon een kwestie van bij houden en de rest komt vanzelf wel toch.
    Ik wens je nog een fijne dag.
    Knuffies van Diary

  21. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen meissie,

    Hihi dus je hebt geklikt? BrÑÑÑÑf πŸ˜› πŸ˜‰
    Ja cluppen is heel erg leuk. Ik heb dat ook altijd met plezier gedaan. Het lijkt bij jou al net alsof je nooit anders gedaan hebt hihi. Wanneer je later misschien de club opengooit voor onbekende mensen krijg je ook dat ze zelf een topic maken. Dan hoef je bijna alleen nog achterover te liggen in je stoel hahaha. πŸ˜‰

    Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Dikke knuff!

  22. Miek zegt:

    Emm toch!!!!!!
    ;o))))))

  23. Emmelinda zegt:

    *bloos* Sollie…was een foutje. Vandaag maar weer oefenen πŸ˜› ghehehe

  24. Anet zegt:

    Whahahaa..geinig..
    Leuke dag vandaag he…Groetjes Anet

  25. Emmelinda zegt:

    Grinnik πŸ˜‰
    Jij ook een hele leuke dag vandaag! Maak er iets moois van! Groetjes terug!

  26. Anet zegt:

    Dank je..
    Jij ook he…

  27. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan!
    Jij ook bedankt hihi πŸ˜€

  28. Belinda zegt:

    Hahahahaha… what happens? Deden ze die stok (waar ik je voor waarschuwde) eerder naar buiten steken dan dat de deur openging? πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee ik werd afgeleid door een reisfolder van Euro-Disney πŸ˜› ghehehe

  30. Pasula zegt:

    Ojee nou dan ga ik zo maar eens wat anders doen ehhhhh slapen bijvoorbeeld πŸ˜‰

    (ik zou ook afgeleid worden door een reisfolder van Eurodisney, ech wel!)

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja he? Volgens mij was het Mickey die me naar binnen probeerde te lokken πŸ˜‰

    Grinnik..ja je bent gewaarschuwd, webloggen is gevaarlijker dan je denkt πŸ˜› hahaha. πŸ˜‰

  32. Abby zegt:

    Volgens mij heeft dat webloggen nog veeeel meeer gevolgen, alleen kun je niet overal een foto van maken (en plaatsen) ghehehe

  33. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik denk dat het ook maar beter is dat we niet alles weten/zien he? Ghehehe

  34. ~Tina~ zegt:

    Nou ben ik natuurlijk heeeeeel nieuwsgierig wie dat gedaan heeft?
    Jij bent wel een lekkere pestkop he? En dat hebben je kinderen ook niet van een vreemde begrijp ik uit dit verhaal.

    Fijne dag verder!
    Groetjes en liefs van Tina πŸ™‚
    (P.S. beetje laat, maar het lukte me eerder niet om op je log te komen).

  35. marion zegt:

    ennu Hoe bedoelt u ik snap u niet

  36. Natas1970 zegt:

    Misschien hebben die mensen van dat reisbureau het wel zelf gedaan. Waren ze jouw fietstrucje helemaal zat hahahaha.
    Zeg…..kan je dat irritante geluidje van je log halen hihi. Elke keer als ik klik, krijg ik dat zenuwengeluid te horen. Weet inmiddels al niet meer bij welke log dat hoort…..

  37. Emmelinda zegt:

    @Tina;Ghehehe daar is de politie ook vast beneiuwd naar. πŸ˜› πŸ˜‰
    Wie ik? Een pestkop? Welneuh hahaha. Maareh…Stef is besmet. Eigenlijk is ze een kloon van mij. Dus de buurt kan nog heel wat jaren op zijn hoede blijven πŸ˜‰ Ghehehe

    @Marion;Hahaha ik bedoelde het partoontje van het glas. Nu eens niet rond maar zeshoekig ofzo? Snappie?

    @Natas1970;Ja wie weet. Het is wel een ingrijpende methode want er zit nou een sticker op dat het glas in bestelling is ghehehe.

    Grinnik…ja tuurlijk kan ik dat. Maaaaar dat doe ik niet πŸ˜› Ik vind het zo leuk hahaha. Maar ik kan je wel helpen door te vertellen bij welke log dat hoort. Ik heb het namelijk hiernaast in de kolom verwerkt. Blijft het mooi voor ALTIJD staan πŸ˜› ghehehe πŸ˜‰

  38. marion zegt:

    nee** schud hopeloos haar hoofd**
    k snap het niet :S

  39. Marika zegt:

    En nu ligt je mooie omafiets in de kreukels? *hehehehe*

  40. remco zegt:

    @Natas1970 gewoon je geluid uit zetten bij t lezen van dit log whahahahahah

  41. Marika zegt:

    Ik schrok me net ook weer wezeloos, mijn geluid stond weer eens te hard toen ik op Emmelinda’s log klikte. Ik was net te laat met het geluid uitzetten. :o)
    Al die effecten zijn wel leuk (hoewel hehehe) maar ze vertragen een weblog ook behoorlijk, tenminste bij mij wel. Je zou maar een trage pc hebben en je komt hier binnenvallen…oeps. πŸ˜‰

  42. Natas1970 zegt:

    Remco: Ik zette ook telkens mijn geluid uit, maar dan moet ie weer uit en dan weer aan. Ik blijf aan de gang πŸ˜‰

    Ooooh, ik vind het zo’n zenuwengeluid…..

    Nu ga ik even zoeken waar dat geluid ook alweer bij hoorde….

  43. Sjoukje zegt:

    Hahaha….hoe heb je dat voor elkaar gekregen, is er nog hoop voor je….hihihi.
    Groetjes Sjoukje

  44. Emmelinda zegt:

    @Marion;Niet te zwaar over nadenken. Het gaat om de vorm van de “ster” in de ruit. πŸ˜‰ Is maar een geintje πŸ˜‰

    @Marika,Remco en Natas1970;*Struint sites af op zoek naar nΓ³g meer geluidjes om log op te LEUKEN* Geen dank, service van de zaak πŸ˜‰ Ghehehe πŸ˜›

    @Sjoukje;Hoop? Hahaha dat hebben we al lang opgegeven hier ;). Maar gelukkig heb ik het alleen maar gefotografeerd. Dat doet een stuk minder pijn πŸ˜‰

  45. marion zegt:

    aha okeej
    ik leg hret naast me eneer en kijk er niet meer naar πŸ˜‰

  46. Emmelinda zegt:

    Is goed. Tijd voor een nieuw geintje;) Ghehehe

    Fijne avond!

  47. marion zegt:

    kom maar op πŸ˜›
    gheghe

  48. Emmelinda zegt:

    Grinnik, weet je het zeker? Nou vandaag heb je mazzel, ik ben niet in vorm πŸ˜‰ Ghehehe

  49. Pasula zegt:

    Jij niet in vorm? Ik kan het me niet voorstellen!!

    Slaap lekker zo Emmelinda πŸ˜‰
    X

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi ongelooflijk he? Maar het is toch wel zo. Ik voel me niet zo 100% πŸ˜‰ Komt wel weer πŸ˜‰

    Dank je wel Pasuultje, jij ook een hele fijne nachtrust!

    Dikke knufff voor jou!

  51. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda!
    Ik het ’t een beetje druk gehad en heb vanavond tijd gevonden om een beetje bij te komen lezen op je weblog. Tja… toen ik daarmee klaar was, was de avond alweer om.
    Mooi niet dat ik overal een reactie neer ga kalken,
    ik wil ook nog even slapen vannacht!
    Liefs,
    Nicky

  52. GekinblacK zegt:

    Kan het een effekt hebben dan ?

    Ik klik niet, ik verrek het !!! Lekkur puh !! :p

  53. marion zegt:

    ja ja
    hey hebje JIJ geen log over dierendag
    liefs en dikkeknuff van mij πŸ˜‰

  54. geertje zegt:

    Whaaa!
    Niet schlecht πŸ˜‰
    Fijne avond Emm, dikke knufff en liefs!!!

  55. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Ja heeeej, als we nou allemaal eens gingen slapen snachts… πŸ˜›
    Maar goed, het is je vergeven πŸ˜‰ Voor deze keer. Omdat jij het bent, ghehehe πŸ˜‰
    Knufffff

    @GekinblacK;Wow, dat is nou eens wilskracht! Heb je daarna wel nog kunnen slapen of steeds gedacht wat er achter die klik kon zitten? Ghehehe πŸ˜‰

    @Marion;Ikke niet. Hier is het altijd dierendag πŸ˜‰ *knort blij*
    Dikke knufff en veel liefs voor jou!

    @Geertje;Grinnik…mooie uitvoering he? Ghehehe

    Fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

