Pssst…klikken maar weer!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Pssst…klikken maar weer!

  1. Annemarie zegt:

    Ohh op deze manier wel inderdaad!!! πŸ˜€ Dat koppie…
    *smelt*

    Kniefs!

  2. Emmelinda zegt:

    Ik vond hem ook zo snoezig! Het is jammer dat de foto’s niet helemaal mooi gelukt waren maar het komt wel over he? Hij lag zo mooi in de wasbak hahaha.

    Kniefs!

  3. Natazz zegt:

    *zucht* likt hij alles schoon?

  4. Abby zegt:

    En glanst het ook, ghehehe πŸ™‚

  5. Ans zegt:

    Zal wel lekker schoon worden! Scheelt ook een hoop afwasmiddel, want dat zal hij wel niet gebruiken, zuinig met water, ideaal dus!!! Wel een lieve foto.

  6. christa zegt:

    aaah zo een heb ik er ook..
    Hij maakt wel redelijk goed schoon vind ik, alleen als je hem veel gebruikt dan word het wel wat minder.
    Na een afwas van een grote maaltijd met zeker 4 pannen merk ik dat de borden niet zo heel schoon meer worden.
    Zeker niet als hij ook de juspan al gehad heeft.

    Nadeel van deze wasmachine is wel dat hij eens in de zoveel tijd al het vuil op een hoopje dumpt precies in de deur opening.
    Maarja ach.. je moet wat over hebben voor zon gratis afwasmachine he?

  7. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Nope, volgens mij was ie in staking. Verkeerde glasspoelmiddel ingekocht vrees ik πŸ˜‰

    @Abby;Hij wel, de vaat minder ghehehe πŸ˜‰

    @Ans;Milieuvriendelijke oplossing he? Die paar haren op het servies zien we wel door de vingers πŸ˜‰ Ghehehe
    Wat een schatje he? Hihi πŸ˜‰

    @Christa;Daarom gebruik ik hem niet veel. Dan moet je ‘m vervangen en dat vind ik sneu want ik ben toch wel aan hem gehecht hihi πŸ˜‰

    Grinnik…ja ook de tafelpoot moet er aan geloven met zo’n wandelende afwasmachine in huis. Die gebruikt ie als krabpaal *sjugt*..al moet ik zeggen dat ie er wel een creatief patroontje in verwerkt heeft πŸ˜‰

  8. Zo worden ze niet meer gemaakt he hahahahahhahaa.
    Enne,……zullen we samen investeren in zo’n laddertje laten we je meiden en je man het hele jaar oefenen, jagen Hill er ook nog even op, en wij…….zoeken uit op welke kermissen hij staat.
    Lopen we toch binnen.(zonder laddertje op te hoeven)

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja een echte SAMsung he? πŸ˜‰

    Grinnik…ja met onze kermisTOMTOM natuurlijk πŸ˜‰ Maareh dan moeten het geen kermissen zijn met een kamelenrace hoor…dan zie ik namelijk plotseling niks anders meer om me heen πŸ˜‰ Ghehehe

  10. remco zegt:

    doet hij er nu lang over om een afwas van een dag te doen πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Yep, we eten hier nogal veel ghehehe πŸ˜‰

  12. marion zegt:

    hui hi hi hihi hi echt waskat πŸ˜›
    fijne morgen πŸ˜›
    liefs van en dikke knuff van mij

  13. Emmelinda zegt:

    @Marion;Schattig he? Er lag een schaaltje vlees naast de wasbak en volgens mij wilde ie stiekem een kijkje nemen. Ik had ‘m wel door πŸ˜›

    Fijne zondag! Slaap lekker straks!
    Dikke knufff en veel liefs!

  14. marion zegt:

    mooi zo!!!
    ik ga nu naar boven
    weltrusten voor zo!!!
    dikke knufff en veel liefs van mij

  15. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€ Slaapze!
    Knufffffffff

  16. Anoniem zegt:

    Heeft ie nog wat puf over, want dan kom ik onze vaat wel even brengen. Die van ons maakt alleen vlabakjes schoon, dus heb ik nog genoeg afwas over.

  17. Emmelinda zegt:

    Ik denk het wel…hij heeft door al dat slapen van vandaag weer energie genoeg bijgetankt ;). Vlabakjes wil ik overigens zΓ©lf wel komen uitlikken ghehehe πŸ˜‰

  18. Annemarie zegt:

    Nou wat ik wilde. Is zeg maar de hoofdkolom zwart met gele letters.. Knalt er helemaal lekker uit;)
    Maar de letters in de tekst lukt wel.. Maar wat eronder staat, niet helemaal..
    de datum gaat wel goed. maar dan permanente link, aantal reacties en de knop om te reageren, blijven zwart.. en niet geel 😦 Dus dat is niet handig:P Kan niemand meer reageren…
    Dus daarom maar ff zo, ben benieuwd wat ze bij web-log zeggen!

    En hetzelfde omgekeerd. Als je de zijkolom zwart maakt.. Dan worden die letters ook niet geel. Wel de letters in de typlists, kun je zo aanpassen, maar die van “beginpagina” etc niet… Dus dan heb je hele zwarte vlakken = niet mooi! πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Jaaaa daar heb ik vorige week ook naar zitten zoeken. Op de een of andere manier klopt het niet helemaal. Ik had namelijk op een log gezien dat je je eigen naam en link een bepaalde kleur kunt geven en ook die van de bezoeker. Dus zie je in een oogopslag je eigen antwoord terug. Snap je wat ik bedoel? Maar als ik dat deed veranderde ook de tekst in de andere kolom en dat was niet echt de bedoeling. Jammer want het leek me zo handig πŸ˜‰

  20. Anoniem zegt:

    Van harte welkom!

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks, pas maar op, je weet nooit wat je in huis haalt πŸ˜‰ Ghehehe

  22. Anoniem zegt:

    Ik ben absoluut niet bang.

  23. Emmelinda zegt:

    Oke dan. Ik kan me ook wel gedragen. Soms πŸ˜‰

  24. Annemarie zegt:

    Volgens mij zit mijn moeder anoniem te reageren.. Bij mij ook al! *zucht* moeders;)

  25. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja zie je dat? Die moeders van tegenwoordig ook πŸ˜‰

  26. Hanny zegt:

    Sorry, had niet in de gaten dat mijn “identiteit” zomaar verdwenen was. Kwam zeker door mijn logjes.
    Fijne zondag met hopelijk genoeg afwas voor “SAMsung 550GTI”!

  27. Lette zegt:

    Ik heb er ook zo eentje.
    Zit alleen geen knop op om uit te zetten.
    Ze gaat het liefst al aan het werk als het servies nog in gebruik is.

  28. Pasula zegt:

    Doe mij een toppertje en een vriezer vol ananas… πŸ˜›

  29. Youke zegt:

    Zo één wil ik er ook wel.

  30. Miek zegt:

    Wat een lekker koppie zeg, en nog handig ook dus.
    Die van ons sprong elke keer op het fornuis wanneer ik aan het koken was. Waarschijnlijk wilde hij dan al beginnen. Niet echt een slim beestje!!

  31. marion zegt:

    this is youre wack-up calll
    BEN JE NOG NIET WAKKER JOH
    hihi

  32. Bengeltjuh zegt:

    Handy he dat soort afwasmachines πŸ˜‰

    Ik zet ze alledrie hier dagelijks aan het werk…..hm…enig nadeel….ze trekken mijn vloerkleed in de gang en op de trap aan gort……inplaats van de krabpaal/

    Ach ik pluk ook weleens zo een machine uit de koekenpan haha

  33. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Grinnik..ik had mijn internet spambeveiliger al aangezet en wist zo dat jij het was πŸ˜‰ Ghehehe
    Dank je wel, jij ook een hele fijne zondag! We doen in ieder geval ons best om zoveel mogelijk vies te maken in huis (euh…qua afwas dan) πŸ˜‰

    @Lette;Hahaha ja dat is ook een van Sma’s specialiteiten. Oooh ik hoor ons nog zeggen wat ie allemaal niet zou mogen in huis voordat ie in huis kwam blablabla πŸ˜‰

    @Pasula;*geeft bestelling en wrijft over rug vanwege zware vriezer* πŸ˜‰

    @Miek;Hier nog zo-eentje. Ik kan dus niet even weg bij het fornuis. Dus gaan we maar weer hbuitenshuis eten πŸ˜› ghehehe

    @Marion;Hahaha allang hoor :P. Ik had m’n pc nog niet aan. Ja bel de krant ghehehe πŸ˜‰ M’n pc heeft ook weekend πŸ˜›
    Fijne dag vandaag! Knuffff

    @Bengeltjuh;Hihi ja het was niet zo duur als investering maar het geeft veel plezier hahaha.

    Aaargh ja hier ook. De tafelpoten zijn op het moment favoriet. En dan heb ik nog wel van dat speciale spul op de krabpaal gesmeerd 😦

    Hihi mooi he? Moesten de kids eens proberen wat dat maffe beest op pootjes allemaal zo maar uitvreet πŸ˜‰

  34. marion zegt:

    ha ha ik merk het
    πŸ˜‰ hele fijne dag nog en veel liefs en dikke knuff van mij

  35. Emmelinda zegt:

    Nou is het weer tijd om ‘m te laten zweten ghehehe πŸ˜‰
    Dikke knufff

  36. marion zegt:

    oooo :O slecht baas ben jij hoor πŸ˜›
    ik ga is ffkijken in de chat room bij jou πŸ˜‰

  37. jacqueline zegt:

    Doe mij er zo ook maar één πŸ˜€

  38. GekinblacK zegt:

    Gezien. Nu de droogtrommel nog.

  39. Emmelinda zegt:

    @Marion;Oei, ik was weer pleitos he? πŸ˜‰

    @Jacqueline;is superhandig in het huishouden. Heeft, wegens nostalgie, ook vieze luchtjes ghehehe

    @GekinblacK;Grinnik…is een wasmachine ook goed? πŸ˜‰

  40. marion zegt:

    ja haha maak niet uut
    haha volegnde keer beterder πŸ˜‰
    niet tevaak dna weg gaan dat zou opvallen πŸ˜›

  41. Natas1970 zegt:

    Zal wel de zoveelste zijn (heb niet alle reacties gelezen nl.) maar………wat schattig!!!! hihi

  42. Yvonne zegt:

    Die van mij speelt regelmatig voor badeend πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha ik zou niet meer dΓΊrven, ghehehe πŸ˜›
    Slaap lekker! Dikke knufff

    @Natas1970;Hihi dat koppie he? Hahaha hij lag zo mooi in die bak! Te kwijlen naar het broodbeleg πŸ˜‰

    @Yvonne;Grinnik. Dat doet Sam in zijn drinkbak ghehehe πŸ˜‰

  44. Marika zegt:

    Oooh wat een mooi kopppie heeft ‘ie. Wat is hij al groot hΓ¨? πŸ™‚

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je. Schattig zo he? *zwijmelt*.
    Yep dat gaat zo ongelooflijk hard. Maar dat zul je bij Toots ook goed kunnen zien denk ik he?

  46. Marika zegt:

    Ja maar Toots was al niet meer zo heel klein toen ik hem uit het asiel haalde, hij was toen een half jaar. Sammie wel die is ongeveer even oud als jouw Sam toch? πŸ˜‰ Als ik die foto’s weer terug zie en de filmpjes, was echt een klein ding.

  47. Belinda zegt:

    Een betere afwasmachine kan je niet hebben! πŸ˜‰ Scheelt je een hoop tijd ook! πŸ˜€

  48. Dinie zegt:

    Ach gut, dat arme beestje, hij maar werken……

  49. Emmelinda zegt:

    @Marika;Yep, volgens mij schelen Sammy en Sammie maar twee weekjes ofzo? Ja heerlijk klein. Is zo leuk om terug te zien he? Wat gaat dat ongelooflijk hard! πŸ˜‰

    @Belinda;Hahaha ja psies. Ik moet hem wel nog veel voordoen hoor, maar goed je hoort me niet klagen πŸ˜› πŸ˜‰

    @Dinie;Hij boft. Hij mag de borden aflikken. Dat mag ik hier niet ghehehe πŸ˜‰

  50. Jaap zegt:

    ah.. een analoge! Sam doet sam-sam? OF doet ie het 100%?

    Hahahaha… hij is leuk Emm. πŸ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel Japie πŸ˜€

    Hahaha een analoge! Daar had ik nog niet eens aan gedacht ghehehe πŸ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

