EmMandela*

Oud, ouder, oudst!

In een groen, groen, groen, groen knollenknollenland…  stonden eens wiegjes. Ik mag wel zeggen héél veel wiegjes. De inhoud van deze wiegjes groeide op naar Oud Hollandsch gebruik van luierpoepende baby’s tot luierdragende bejaarden. En hier, lieve watzegjemenou-lezers, wringt de orthopedische schoen.

Deze groep ouderen leeft immers nog steeds *kijkt hoofdschuddend*. Eens in de zoveel tijd wordt er weer met een beschuldigend vingertje naar deze bevolkingsgroep gewezen wanneer er weer een gat in het begrotingstekort zit. Of ergens anders. Ze, onze oudjes, kosten namelijk geld. Véél geld. Andere bevolkingsgroepen natuurlijk óók maar die zijn nog wel snel ter been en vuurgevaarlijk.

Om ze te pesten verbieden we ze de toegang tot winkelcentra zodat ze ergens anders hangouderen moeten spelen, verhogen we de prijzen van de geraniums zodat daar ook niet meer achter te verschuilen valt en last but not least schaffen we Lingo af. Eigen schuld, dikke incontinentieslip bult. Een prothese protestmars scheelt er nog maar aan. Met uiteraard leuzen waarvan honden geen brood lusten (wel pap maar goed…) en die de ouderen door al die groene en witte boekjes/Alzheimer niet meer kunnen ontcijferenletteren. Zoals.. (Duh..wees nou zelf maar creatief. IK heb deze log al in elkaar zitten flansen, ghehehe).

Natuurlijk spring ik voor deze generatie in de bres *verzwikt daarbij enkel en stoot krachttermen uit*. Geen Henk Bres* natuurlijk. Ook Balkenende en zijn vriendjes werden wakker en kwamen op voor hun rechten. Lingo moest terug op de buis! Omdat we blijkbaar allemaal dik (of dun wegens dieet van Sonja Bakker) tevreden zijn (niet echt, maar goed, klonk wel leuk) hadden de vriendjes tijd genoeg over om een paar kamervragen te stellen.

Ze hebben immers wel door dat die oudjes tevreden gesteld moesten worden. Anders verdwijnen die oude sokken** (euh,…die gebreide dingen in de linnenkast, niet die oudjes, red.) volgepropt met Pietermannetjes euri’s zonder straks de staatskas te spekken wanneer ze het heden met het hiernamaals verruilen. Kunnen ze (regering) geen domme aanschaffen meer doen zoals gevechtsvliegtuigen waar we toch niks mee van plan zijn en spoorlijnen die na oplevering drie keer zoveel gekost blijken te hebben dan bij het presenteren van het plan in de vorige eeuw.

Laat Lingo gewoon blijven. Er is zoveel bagger op de buis, dat programma kan er ook nog wel bij. Toch? *kijkt smekend* Laat die mensjes toch genieten. Daarbij, zij hielpen ons wel aan dierbare herinneringen (schaaltjes met meuk van de straat bijvoorbeeld) en er zijn bevolkingsgroepen genoeg over om eens flink in de zeik te zetten (*denkt ineens aan Tena-Lady en haalt opgelucht adem*). Respect voor de bejaarden.

Of is dat geen haalbare (lingo)kaart??

*Soort van Mandela maar dan voor andere soort bevolkingsgroepen. Wil origineel blijven natuurlijk, ghehehe.

** Bres (de ~, ~sen); breuk, opening in een vestingmuur

***Mooie bijkomstigheid is natuurlijk wél dat er dan een boel sokkenparen herenigd kunnen worden *kijkt bij eigen waslijn naar enkeltjes waarvan wederhelft op mysterieuze wijze verdwenen/ontvoerd is.*

Noot van EmMandela;

Voordat jullie besluiten me voor te dragen als kanshebber voor de nobelprijs voor wereldvrede gebied de eerlijkheid (jaja, spelbreker) me te vermelden dat de ruwe versie van deze log er héél anders uitzag, ghehehe *haalt snel laatste vel door shredder*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op EmMandela*

  1. Ans zegt:

    LINGO MOET BLIJVEN!!!! Niet omdat ik er naar kijk (al jaren niet meer eigenlijk), maar omdat de redenering raar is. Ik kan zat redenen bedenkenwaarom het weg zou moeten, maar de reden dat er teveel ouderen naar kijken vind ik idioot. Haal Sesamstraat dan ook van de buis, daar kijken teveel kleuters naar!

  2. Emmelinda zegt:

    Ik vind het ook idioot. Ik heb me er gewoon aan geërgerd. Grinnik, net wat je zegt: weg met Sesamstraat.En weet je wat…laten we de klussers ook een (tafel)poot uitdraaien en al die programma’s weggooien. Dan kunnen ze tenminste eens voor de buis zitten zonder te klooien in huis ghehehe 😛

  3. Hanny zegt:

    Hoe oud zou die netwerkcoördinator zijn die dit soort plannetjes uitdenkt? Hij is geloof ik inmiddels bijgedraaid, of je daar nu blij mee moet zijn of niet.
    Ben blij dat je weer zo ver beter bent dat je weer een logje kon plaatsen.

  4. Emmelinda zegt:

    Misschien net het Teletubbie-tijdperk ontgroeid? Volgens mij waren ze bang dat RTL er ineens een superprogramma van zou maken en met de veren van een ander ging pronken ofzo? En MAX dan? Dat is toch juist in het leven geroepen om ouderen op die zender vast te houden?

    Dank je wel. Ik werd heel vroeg wakker vannacht met dit logje in mijn hoofd. Dus het gaat de goeie kant op denk ik hahaha 😉

  5. Anet zegt:

    Haaiii ben je weer beter? Goedzo! En ja je hebt gelijk hoor..dat gezeur altijd over vanalles..laat die LINGO lekker blijven..
    Groetjes en weltrusten straks, Liefs Anet

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ik werd wakkeer midden in de nacht om een log te schrijven. Dat gaat de goeie kant op he? Al krijg ik het nou wel heel erg benauwd van mijn weblog en zijn/haar kuren grrrrr 😉

    Zo is dat. Gelukkig zijn er voor ons nog genoeg zenders met bagger waar we wél naar willen en kunnen kijken. Toch? 😉

    Jij ook een fijne nachtrust! Dikke knuffff

  7. Annemarie zegt:

    Mag ik opmerken dat ik het heel stom vind.. Zodra rtl aanbiedt om het over te nemen is er ineens wel plek voor….
    Gelukkig dat het blijft! 🙂

  8. Emmelinda zegt:

    Ja hoor, omdat jij het bent mag je dat natuurlijk zeer zeker ghehehe 😉

    Dat vond ik dus ook zo ontzettend vreemd. Toen er belangstelling voor het spelletje bleek was het ineens niet zo erg meer dat al die bejaarden plezier ervan hadden. Hmmz…wie zou er nu van de buis afmoeten?

    Kniefs!

  9. Sjoukje zegt:

    Hé, je bent er weer, weer helemaal opgeknapt? Aan je logje te zien wel. Zelf kijk ik er nooit naar, maar het is een belachelijke reden om het van de buis af te halen. Die oudjes hebben al zo weinig.
    Groetjes Sjoukje

  10. Sally zegt:

    Fijn dat je weer beter bent. Ik heb vandaag eens uitgebreid al je logs gelezen. Tjeetje wat ben je actief!!! Ik was een aardig tijdje bezig met lezen.
    Wbt LINGO wat een commotie. Ik zal de helft van de discussies wel niet meekrijgen hier in Brazilie, maar als ik alleen al zie wat er op internet al niet over te doen…en dat om een tvspelletje…’t moet niet gekker worden!

  11. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Neuh dat niet maar ik vertik het gewoon om me er bij neer te leggen. Gewoon extra pitamientjes naar binnen werken 😉

    Vind ik ook. Al dat andere werk gaat zo ontzettend snel. Wanneer het toch goed bekeken wordt is het toch stom om het van de buis te schrappen? Of zoeken ze dan weer een andere reden om op die oudjes te mopperen? 😉 Groetjes terug 😀

  12. Emmelinda zegt:

    @Sally;Dank je wel, ik kom snel bij jouw logje bijlezen zoals ik beloofd had 😉

    Jeetje maar dat is ongelooflijk dapper van je hihi want het zijn er een boel he? 😉

    Psies. En dat er dan ook nog kamervragen over gesteld worden. HELEMAAAAAAL BELACHELIJK. Hebben we geen andere dingen om ons druk over te maken? Het lijkt wel een soap hahaha 😛

  13. Abby zegt:

    Jíj zou in de politiek moeten, die oudjes zouden jouw propaganda wel kunnen gebruiken! hahaha, maar je hebt gelijk, laat lingo maar lekker blijven 🙂 (om die tijd heb ik het zelf toch te druk met andere dingen ghehehe)

  14. Emmelinda zegt:

    Grinnik…voor die oudjes zou het misschien wel wat zijn. Voor Balkie en vriendjes is het vast minder prettig hahaha 😛 Alhoewel…ik heb gezien (op tv) dat die zetels lekker zijn om in te slapen ghehehe.

    Klopt, ik kijk liever naar RTL-Boulevard (als ik niet in slaap val tijdens het uitbuiken ghehehe)

  15. De Nobelprijzen zijn allemaal alweer zo goed als uitgereikt, maar ik dacht meer aan EmMandela for minister president, er zijn toch verkiezingen in november.
    En dan Balkenellende lekker Lingo kijken want het blijft toch bij de tros.

  16. Emmelinda zegt:

    Volgens mij kijkt Balkie ook echt Lingo. En dan op zijn nagels bijten tijdens het ballen trekken 😛 Roept ie vast “geen rode!” 😉

    Hahaha als je het niet erg vind sla ik een ronde over ;). Volgend jaar misschien (ghehehe, da’s een doordenker)

  17. Elmo zegt:

    Om te bescheuren weer (nee, niet die kaart, maar je log deze keer) SMILE!

  18. remco zegt:

    stop met alle commercielen dan kijkt iedereen weer naar ned123 en kunnen daar weer eens goeie dingen zonder reclame worden uitgezonden worden want 10 zenders bagger blijft bagger

  19. bengeltjuh zegt:

    Ahh hij is goeddd…….je log dan he 😉

    Nou ik keek vroeger ook naar lingo en zelfs Ratjuh……de laatste jaren dan wel niet meer maar ik snapte ook niet waarom dat nou net weg moest….laat die bejaarden (*Lacht even lief naar d’r moeder) lekker kijken….is goed voor hersengymnastiek ook ….en kleuren(blindheid)

    Zoww jij ook weer aardig beter!!

  20. Youke zegt:

    Geweldige log! Al had ik de ruwe versie ook wel willen zien.
    Lingo blijft alleen op proef of er meer jongeren kijken toch? Dus over een half jaar hebben we de discussie weer, *zucht*

  21. Emmelinda zegt:

    @Elmo; *grinnikt* Thanks :D. Was het toch de moeite waard om er midden in de nacht wakkeer voor te worden he? Ghehehe 😉

    @Remco;*kijkt een paar keer om zich heen en fluistert* Eigenlijk was het vroeger zo gek nog niet. Wat hadden we? 1,2 en 3, twee belgen en drie Duitsers (oef dat ik dat nog eens zou zeggen :P)…en het was genoeg.

    @Bengeltjuh;Hihi, thanks 😀

    Yep, ik heb er vroeger ook naar gekeken. De kids ook trouwens. Gek eigenlijk dat je het dan ineens zat bent. Ofzo. Maar laat die ouwetjes toch *aait half bejaardentehuis over het (kale) bolleke*. Niemand heeft er last van. Hoe lang duurt dat programma nou? Daar zullen ze heus geen geweldig gaaf jongerenprogramma voor kunnen vinden :p 😉

    Nope, wel aardig maar nog niet beter hahaha. Maar ik geef het gewoon op 😉

    @Youke;Thanks 😀 *laat snippers uit shredder zien*. Te laat. Helaas 😉

    Yep, wat een onzin he? Maar misschien wil RTL tegen die tijd het spel nog steeds kopen. Kun je tenminste snel boodschappen doen rond die tijd ghehehe 😉

  22. Natas1970 zegt:

    Je bent er weer!!!! jippie!!! Inmiddels kun je tevreden achterover leunen, Lingo blijft…… Heeft je log toch nog geholpen.

    En waarom moet je bij mijn log wachten op het goede nieuws?? Je had in 1 keer door kunnen lezen vanmorgen, het staat bovenaan de log!!!

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik ben er weer, niet kapot te krijgen ghehehe. Nou mijn weblog nog 😉
    Maar inderdaad…Lingo is er weer. Eens afwachten hoe lang dat duurt 😉

    Is dat echt? Die log kreeg ik helemaal niet binnen??? wat vaag zeg. Ik ga meteen ff spieken 😉

  24. Miek zegt:

    Lingo of geen lingo, mij maakt het niet zoveel uit, maar voor iedereen die er graag naar kijkt…Laat Lingo inderdaad maar blijven!

  25. Emmelinda zegt:

    Vind ik ook. Ik ga wel iets anders kijken in de tussentijd. 😉

  26. ~Tina~ zegt:

    Nou, je pleidooi heeft geholpen hoor!
    Lingo mag blijven!!
    Het is toch wat dat daar zelfs kamervragen over gesteld moesten worden.
    Alleen in het allereerste begin keken we wel eens naar Lingo, ik vind er nu niet zoveel meer aan.
    Maar ja, misschien over een jaartje of 20, 30…… zou zo maar kunnen he?

    Fijne donderdag, weer helemaal beter trouwens?
    Groetjes en liefs van Tina

  27. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, ik hoop dan ook dat het ook voor altijd op de buis mag blijven. Hier staat het zelden of nooit op maar als die oudjes er toch lol aan beleven? Is er een keer een programma op de buis zonder sex is het wéér niet goed 😛 hahaha

    Nope, ik voel me nog steeds niet echt 100% maar goed dat komt met al die vitamientjes vast wel weer goed 😉 😀

    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Dikke knufff

    Pee-Es; kon jij wél gewoon op mijn log komen???

  28. Belinda zegt:

    Hahahaha geweldig logje Em! Lingo moet gewoon blijven! Elke dag kijken er 900.000 mensen naar Lingo (Talpa is jaloers op zoveel kijkers) *grijns* en dat die kijkers over het algemeen wat ouder zijn en dat er weinig jongeren naar kijken, dat boeit toch niet? Of eigenlijk, dat boeit wel want we hebben allemaal onze mond vol over vergrijzing, problemen hier en problemen daar, maar als deze groep nu geniet van Lingo dan ga je dat toch niet van de buis trekken?

    Het is voor mij nog steeds een drama om op je log te komen (moet 36x op refresh drukken voordat ik ook maar iets te zien krijg). En dat 36x moet voor elke pagina. Als ik nu een reactie plaats doe ik voor de zekerheid maar ContrC (ContrV in mijn kladblokkie) want of het geplaatst is, krijg ik in iedergeval niet te zien.

    Ben blij dat jij in iedergeval weer en logje hebt geplaatst want dat is een teken dat het weer een stuk beter met je gaat!

  29. nieta zegt:

    O jee,breek me de bek niet open over de regering!! Gaan ze er kamervragen over stellen,over Lingo!!!!! Is toch van de zotte!Grrrr,kan me daar vreselijk aan ergeren.*trekt aan alle haren op der hoofd* [niet te hard natuurlijk,moet wel een beetje in de plooi blijven,he!]

  30. ~Tina~ zegt:

    Ja, ik kon hier op het werk gewoon op je logje komen.
    Thuis lukt me dat (helaas) niet, dus ik ben bang dat je me nu een weekje niet ziet.
    Je weet het, het is absoluut geen onwil!!

  31. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Hihi dank je wel 😀
    Ik snap ook helemaal niks van deze rare gedachtenkronkels. Willen ze allemaal jongeren op hun zender? Hebben ze DIE dan wel eens goed bekeken? Hahaha 😛 Misschien willen ze die dan niet eens meer.
    Er wordt zoveel gebabbeld over vergrijzing en vol afgrijzen er over geneuzeld dat ik me afvraag wat men dan wil? Laat die mensen gewoon leven. En lingo kijken. Daar hebben ze recht op. Net zoals ieder ander. O zo.

    Ja het is echt een drama. Ik heb gelezen op het forum dat er nou meer klachten zijn. Mooi zo. Eens kijken of dat wel zoden aan de dijk zet. Ik kan op mijn log een beetje uit de voeten. Net kon ik er zelfs in 1 keer op. Van schrik heb ik op het kruisje geklikt. Dacht dat ik verkeerd aangekomen was 😛 hahaha. Ik vind het super dat je een klikvinger voor mij op durft te lopen! Ik zet ook alles op ctrl C…anders moet ik alles weer opnieuw typen …

    Yep, als ik er midden in de nacht voor wakker word zegt dat genoeg he? Hihi ;)Ik ben blij dat jij er ook blij mee bent 😀 Fijne dag 😀

    @nieta;Inderdaad voorzichtig met dat haren uittrekken, nog ff en je ziet er zo uit als de gemiddelde Lingo-kijker ghehehe 😉
    Ja ik vond het zo belachelijk, al dat gedoe rond Lingo en die (vervelende, zo lijkt het in ieder geval volgens hunnie) bejaarden dat het me echt een log waard is!

    @Tina;Nee hoor, ik begrijp het heel goed. Het was een vraag omdat ik zelf niet op mijn log kon komen en omdat jij er ook altijd last van had maar ik realiseer me ineens dat dat thuis was he?

  32. bengeltjuh zegt:

    @Emmelinda: By the way……ik heb toch verdorie ook problemen met het weblog…kom nog net de beheerpagina op maar een log willen plaatsen geeft verschrikkelijke problemen….krijg ook steeds pagina inet gevonden blabla….stuur ik mail….was het opeens weer goed (kon zelfs weer afbeeldingen plakken) is het nu weer hetzelfde liedje….ahhhhhhhhhhh

    Ik heb ook al op forum gelezen….

    Bah schiet niet op he

    kon gelukkig wel weer reageren dat scheelt *Kan beter lingo gaan kijken…*

  33. Emmelinda zegt:

    Gisteren heb ik ook lang zitten klooien in het beheerdersscherm. Daar had ik al sinds de verhuizing van weblog problemen mee maar gisteren bleeeeef ie aan de gang. Op jouw log had ik ook problemen om te reageren. Moest een paar keer klikken en daarna ging het weer prima. Ik vind het vaag allemaal. Het kan toch gewoon niet dat het aan onze pc’s en onze providers ligt? Zo ineens?

    Hahaha ja nou inderdaad…dat gaat in ieder geval sneller dan dit ghehehe 😉

  34. dinie zegt:

    Hahaha, het is weer wat met je. Verbeter de wereld….. zou je willen zeggen (nee niet tegen jou hoor)
    off topic
    Ik kan nu op de laptop van mijn moeder wel snel op je log komen en reageren. Zal het straks thuis ook nog eens proberen. Gisteren werd ik gek hij bleef maar hangen dus toen heb ik het maar opgegeven. Maar zo te zien zijn er wei nig mensen die last hebben om snel op jouw log te komen.

  35. Emmelinda zegt:

    Grinnik..morgen ga ik weer over ze zeuren omdat ze zo traag zijn bij de kassa hoor 😛 ghehehe

    Jawel, er zijn meerdere mensen die last hebben van die traagjeid of wathetdanookis. Ook op het forum heb ik al van dezelfde klachten gezien. Maar goed, daar hebben ze bijvoorbeeld over mijn pc en mijn server. Volgens mij liften er veel mensen mee op mijn internetverbinding als ze ook ineens vanaf vorige week klachten hebben? Ghehehe

    Heel af en toe kan ik ineens op mijn log komen maar nu helemaal niet. Ik heb een klikvinger. Het wil wel eens helpen wanneer je bij de laatste reacties (zie kolom hiernaast) klikt. En daarna op de adresbalk. Maar daar is nu ook niks mee te beginnen *jankt* 😦

  36. * Garfield * zegt:

    Vervelend hoor, dat ze zo’n programma weg zouden doen.
    Is een leuk programmaatje trouwens.
    Soms heb je dat hier ook, een goed programma met hoge kijkcijfers, wordt dan plots niet meer uitgezonden.
    Begrijp het maar…

    Fijne dag.

  37. bengeltjuh zegt:

    Nou……ik vind het niet leuk meer….en ik weet wel zeker dat het niet aan de pc (lees nieuwe laptop van Ratjuh…ahum) ligt…plus het wel raar is als een mail stuur ik opeens alles weer zie verschijnen een uur of wat daarna…hmpfff

    Ik ga straks even kijken op laptop van Lover of het daar wel lukt…ga zo eerst richting school Ratjuh ophalen(favourite bezigheid ..)

    *Rode balll*

  38. Emmelinda zegt:

    @Garfield;Ja en dan die stomme programma’s waarvan je tenen gaan krommen in de schoenen blijven eeuwig op de buis of worden tot vervelends toe in de herhaling 😦

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! 😀

    @Bengeltjuh;Weet je, ik heb al een paar mailtjes gehad. Als het echt aan mijn of jouw pc zou liggen, waarom hebben al die anderen er dan last van? Grote vraag is natuurlijk waarom juist de rest wél gewoon op weblog kan zonder problemen. Met veel klikken kan ik er nog wel bij maar het is niet echt gebruiksvriendelijk zo. Hier in huis lukt het op geen enkele pc of laptop (en daar zit een gloednieuwe laptop bij). Ik geloof er ook niet meer in dat het hier ligt. Da’s wel errug toevallig. Of tap jij soms van mijn providerverbinding? Ghehehe geintjuhhhhh

    *vist 18 uit bak en baalt omdat het wél op de kaart staat maar geen Lingo geeft*

  39. Hoi Emmelinda

    Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent …..veel vitamientjes nemen hoor !

    Tja wat een gedoe over Lingo zeg , of ze niets beter te doen hebben in de kamer …….

    Raar dat je moeite had om op m`n logje te komen , ik heb (op dit moment ) bij niemand last , maar ik las je ”klacht ”inderdaad op het forum ,ik hoop dat het snel opgelost is ………..

    Fijne avond liefs en knuffie Ylone xx

  40. jacqueline zegt:

    Heeh Emmelinda wat een ellende om op elkaars log te komen. Vind het maar een simpele oplossing van het forum. Waar het aan kan liggen. Daar kom je niet echt verder mee :S

  41. bengeltjuh zegt:

    Wat ook leuk is dat ik dat net bij jouw neerzet en nog maar eens ga proberen *Volhouder wint* en ik dus wel weer opeens alles kan…….ik snap er echt de ballen nog van (alle kleuren ballen dus)…..dus braaf kon ik mijn logje plaatsen zelfs met afbeelding…

    *Tapt van een draadloze verbinding…ow das de onze..zwaarbeveiligd*

    Afijn…..spoken bestaan enzo…want zeker weten dat ik morgenochtend weer zo zit…..

  42. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends;Ja grinnik…ik kan ondertussen geen vrucht of groente meer zien *noteert “afspraak maken” op kalender*. Dank je wel 😀

    Belachelijk he? Dingen waarvan we graag zouden zien dat ze er eens over babbelen liggen zeker onderin de stapel ofzo? Of zou Balkie zelf graag kijken???

    Yep het is waanzinnig irritant. Vooral omdat er nou veel mensen er last van blijken te hebben. Ik hoop dat iedereen zich dan ook meldt op het forum om te laten zien dat het niet aan één pc of server ligt 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

    @Jacqueline;Nou inderdaad. Wanneer het echt aan mijn pc of server ligt ben ik bereid om er iets mee te doen. Maar Marc heeft ook een weblog en daar is niks mis mee. Gaat ook via dezelfde provider en daar kan ik wél gewoon naar toe zonder me suf te klikken ;). Ik ben blij met je bericht op het forum. Duidelijk genoeg. Als iedereen dat doet zien ze ook dat het serieus is! 😉

    @Bengeltjuh;Hahaha hebben ze snel jouw log gemaakt omdat ze bang waren dat je ook (zoals ik) op het forum kwam klagen 😉 Geintjuhhhh. Maareh…bofkont, geniet maar lekker van je log en dat je alles weer kunt 😀 Ik hoop echt datr het zo blijft!

  43. Belinda zegt:

    Wat me wel opvalt is dat ik met FireFox niet normaal op je weblog kan komen en met Internet Explorer wel? Blijft strange…
    Maar misschien helpt het om een andere browser te proberen? (Opera, Safari enz.)

  44. Dinie zegt:

    Jemig zeg. Zowel met IE als met Firefox en Flock kom ik via mijn eigen internetverbing niet op jouw log bij de reacties. Ik zag mezelf wel staan met drie vermeldingen in de wie, maar de rest (hoofdpagina was niet zichtbaar)Heb jij toevallig ook vh Zonnet/Versatel-Tele 2? Met die Casemaverbinding bij mijn ouders ging het een stuk beter.

  45. marion zegt:

    ju heb me ziek gemaakt 😦
    grapjuh
    heb weer last van hoofdpijn
    ga gouw naarbedje toe
    liefs en dikke knuff van mij

    word gek van al die verliefdheid om me heen 😦

  46. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Als ik me niet vergis hadden ze dat enigzins andersom? Dus met firefox wel en IE niet? Zou ik ff moeten nalezen, dat soort dingen onthou ik niet zo goed hahaha. Ik heb in ieder geval IE en die doet het niet.
    Ik wacht even af of er nog iets op gezegd wordt want wanneer er meer mensen last van hebben kunnen ze die toch niet allemaal een andere browser aansmeren? 😉

    @Dinie;Nope, ik heb gewoon Chello. Het stomme is dat ik net aan een vriendin gevraagd heb of zij makkelijk op mijn log kon. Ze keek me fronzend aan. Zij heeft ook Chello, woont hier een straat verder en haar laptop is ontzettend oud en ze is gisteren nog op mijn log geweest. Vaag he?

    @Marion;Ohhh arme jij, hup snel je bedje in! *stopt Marion lekker in*. Beterschap meissie! Dikke knuff en veel liefs!

  47. geertje zegt:

    Als zoveel mensen er zoveel plezier aan beleven, dan is het toch waanzin dat van de buis te halen?
    En daarbij, die ouderen hebben al zo weinig, worden op allerlei mogelijke manieren gepest, moet dat nou ook nog?
    Je hebt helemaal gelijk EmMandela! 😉
    Lingo mag of liever gezegd moet blijven (ik zoek wel een andere zender (of zoekt de latop of zo wel op :-))

    Fijn dat je weer beter bent!
    Liefs en een dikke knufffff!!!

  48. Emmelinda zegt:

    Kijk…dat bedoel ik nou. Als er een scheet dwars zit wijzen ze wel weer naar de bejaarden. Die kunnen zich toch niet verweren. Zijn niet meer zo radicaal ghehehe. Of ze moeten de baas van Lingo met ballen willen bekogelen? *grinnikt*

    Dank je wel Geertje 😀
    En voor jou natuurlijk óók veel liefs en een hele dikke knuffff

  49. Anet zegt:

    Groetjes en weltrusten voor strakkies…doei, Anet

  50. Emmelinda zegt:

    Ik wens jou ook een hele fijne nachtrust! Kruip maar lekker onder het dekbed straks 😀

    Dikke knufff voor jou!

  51. Ans zegt:

    Ik heb nog steeds geen probleem met jouw web-log. Met mijn eigen punt gaat het vaak wel moeilijk. Ook bij punt denken ze dat het aan alles ligt, maar niet aan punt. Maar als alles goed gaat, maar alleen punt niet, kunnen ze mij dat toch echt niet wijsmaken. Net als bij web-log, ineens zijn toch niet alle providers slecht geworden of iets dergelijks?
    Bij punt hebben ze een tijdje geleden gewoon de discessie erover gesloten, over en uit, probleem niet opgelost. Welterusten, Ans

  52. Emmelinda zegt:

    Ik vrees dat het hier ook die kant op gaat. Jammer dat het zo moet. Ik kan ook bij punt niet makkelijk op bepaalde logjes. En ben ik er dan eindelijk dan kan ik niet reageren. Duurt echt heel lang. Ik baal er wel van dat je al van te voren weet wie er aan het kortste eind trekt. *sjugt*

    Slaap lekker voor strakkies!

  53. Lette zegt:

    Lingo is okay, maar die sexie outfit speciaal voor Jensen hoeft van mij niet op de buis. Volgende keer maar compenseren en kabouter Plop uitnodigen om mee te spelen.

  54. Emmelinda zegt:

    Whaahaa kabouter Plop. Ja en dat ie dan de Teletubbies meeneemt. 😉

    Ik hoorde het vandaag op de radio. Jammer dat ik het niet gezien heb. Ach ja, waarom eigenlijk…

  55. rietepietz zegt:

    Aáách , wat lief dat je een lans breekt voor de ouderen .Het is inderdaad een rage om bejaarden overál de schuld van te geven terwijl het eigenlijk een groep is waar véél geld door uitgegeven wordt , nou ja , misschien de hoogbejaarden ,die zullen inderdaad wel wat kosten maarrrrr , de meesten hebben daar ook tientallen jarenlang voor betaald , subsidie en uitkering is een 8 letterwoord dat ze vroeger niet geleerd hebben !
    Natuurlijk moet er op T.V. voor elk wat wils zijn , ik ben géén trouwe lingo kijker maar vindt het wel een aardig programma dat ik zeker de voorkeur geef boven real live soap en dat soort bagger !Maar ja , ik ben dan ook al redelijk bejaard
    * trekt zich schuivelend terug achter de geraniums*
    extra dikke knuff van Riet

  56. Emmelinda zegt:

    Kijk, dat is nou PSIES wat ik bedoel. Ik heb er eigenlijk niks aan toe te voegen. Het irriteert me. Wat hebben ze niet allemaal voor ons land gedaan? En dan lijkt het wel alsof we snel van ze af willen omdat ze OUD zijn geworden? Tjemig…het is gewoon schandalig (oei ik had niks toe te voegen zei ik net?) hoe we met mensen om gaan!

    Hihi gelukkig hou ik wel van geraniums 😉 Maar dan in de tuin hihi 😀

    Fijne avond Rietjuh (met of zonder Lingo hihi) en een dikke knufff

  57. Nicky zegt:

    LINGO MOET BLIJVEN!

    Euh… hoe laat wordt dat uitgezonden? Kan ik eindelijk rustig boodschappen doen…

    *zit zich nu te schamen voor deze impulsieve reactie*

  58. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa schaam je maar niet…ergens tussen de reacties schreef ik hetzelfde hahaha 😛

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

