Klikkerdeklikkk*

Welnee, niet twee camera's! Gewoon de voor- en achterkant! :P

Ik beken. Na al die jaren is het dan zo ver; ik heb een nieuwe liefde. Tuurlijk, zoals het ging was het nog best effies uit te houden maar de tijd was gewoon rijp voor iets nieuws. Welnee, niks nieuw vriendje *slaat theatraal hand tegen voorhoofd*. Een fototoestel natuurlijk!

Moest mijn digi een paar jaar geleden zo klein mogelijk zijn om in een jaszak weg te kunnen moffelen, nu had ik mijn zinnen gezet op z’n grote broer. Een spiegelreflex moest het worden. En een zwarte, dat kleurt mooi bij mijn jas, ghehehe. Na flink navraag gedaan te hebben wisten we in ieder geval wat we níet moesten hebben. Da’s tenminste al iets. Toch? Een collega van Marc bleek de reddende engel *strijkt over vleugeltjes*. Zij kwam met het verlossende antwoord op al onze vragen (helaas wist ze geen oplossing voor het begrotingstekort op mijn spaarbankboekje. *draait met ogen en wappert koelte toe met handen*).

Een lading reclamefolders deed de rest. Daar was ie! *hapt naar adem wegens enthousiasme* Hebbu! Marc belde naar het nummer van de concurrentie. Lijkt onlogisch maar nog geen vijf minuten later hadden we door de lage prijsgarantie twintig euro korting. Dat moesten we nog even op papier hebben. Dus vanmiddag de stoute schoenen/laarzen aangetrokken en nog voordat de de inkt droog was stuiterde ik blij achter Marc aan. Op weg naar de winkel aan de overkant van die straat. Ja pfff, je loopt wat af op zo’n dag, ghehehe.

Terwijl we met het papiertje wapperden en de folder voor de neus van de verkoper hielden, deden we ons verhaal. Kort en bondig. (WELLUS!) Als antwoord begon hij wat te prevelen over winstmarges en dat het dan zo goedkoop zou worden als personeelskorting en blablabla. Maar we waren niet te verwurmen. Hebbu had ik gezegd en hebbu zou het worden. Ugh! Uiteindelijk ging hij akkoord *voelt zweet richting bilnaad glijden* en hield ik me nog net in zodat een vreugdedans achterwege bleef. Hoe vergelijken en slim zijn de nodige euri’s kan schelen! Ongelooflijk!

Enfin, Marc en de kids zijn vooralsnog minder gelukkig met mijn nieuwe verslaving. Komt wel goed, ik doe ze wel een cursus koken kado (kan er nou toch van af met die giga korting, ghehehe). Kan ik tenminste oefenen met plaatjes schieten. Ik ga eindelijk beroemd worden *bladert gretig in villa-verkoop-blad*. Evert Santegoeds eat your heart out….

…een nieuwe papamamarazzi is geboren!

*Sollie. Wéér beetgenomen he? Weer geen doorkliklogje. Ik zal jullie niet meer plagen!

Maar ook niet minder, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klikkerdeklikkk*

  1. Annemarie zegt:

    Ohh helemaal te gek!
    welke is het nou dan? De EOS400D???
    Ben benieuwd!

    Volgens mij gaat heel web-logland over op de spiegelreflex! Ohh, I love de mijne! 😀

    Kniefs!!!

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaa gaaaaf he? Nope, het is zijn oudere broer, de EOS350D (vooral die D hahaha :P)

    Het is zoveel mooier dan zo’n gewone digi. Ik had al een src (spiegelreflex) maar zo’n digivorm vind ik véél makkelijker :D. Geweldig he, zulke speledingetjes 😀

    Kniefs!

  3. remco zegt:

    dus straks weer een paar kids op straat omdat mams zonodig een nieuw hebbedingetje moest kopen 😉

  4. Emmelinda zegt:

    Niet zeuren. Ik heb het aanbod voor de gouden kooi immers al afgeslagen? 😛

  5. Annemarie zegt:

    He gaaf! Ik heb dezelfde :)Ook de 350D! hihi, dat digitale maakt hetm zeker zeer toegankelijk!!

  6. Emmelinda zegt:

    Ja echt? Ooooh wat leuk! Geen gezeur met fotorolletjes enzo. Heerlijk! Is echt een gave aankoop he? Jammer dat het nou buiten zo donker is ghehehe :P. Morgen ga ik de buurt onveilig maken. Dat ze het maar alvast weten 😛

  7. Annemarie zegt:

    Haha, ja echt heb m ook!!!
    Binnenkort, lees 29 okt. dag in het dolfinarium mbt fotografie! Zo cool:D hihi

    Succes met de buurt onveilig maken, er komen er straks ook weer een aantal van mij op! Whaha, nog 10minuutjes.

    Maarre, have fun! Ik neem mijn camera morgen ook ff mee naar het werk.. Dus ben benieuwd wat ze daar zeggen 🙂
    En natuurlijk naar wat ik nog meer ga doen!

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi da’s echt grappig! Ik wil tzt nog wel een andere lens maar goed, eerst het geldboompje water geven (kan die ook meteen op de foto ghehehe).

    Lijkt me helemaal gaaf om daar foto’s te maken. Niet goed voor mij. Ik werd al sentimenteel van die dolfijnen. Straks loopt er nog een traan in de lens. Moet ik niet hebben 😉

    Dan ben ik benieuwd. Heb ik nu nog ff tijd om me goed in mijn stoel te installeren ghehehe 😉 Dan kom ik er zo aan 😀

    Dank je wel, dat zal ongetwijfeld lukken. Jij ook veel plezier met je camera op je werk. Ik ben benieuwd of we daar ook nog foto’s van te zien krijgen 😉

  9. Annemarie zegt:

    Hihi, denk t niet ;P Prive gebruik he! Maar binnenkort, lees 11 november wel feest met de hele afdeling, dusss dan komen er zeker foto’s!!!

    Heb je nu gewoon de standaardlens?? 🙂
    Ik heb er nog een telelens bij! Werkt prima, gniffel.

    Jaaa mij dus ook! Natazz en Keezz gaan mee! Helemaal toppie 😀

  10. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wedden dat het dan ook véél leukere foto’s zijn? *denkt aan drankgebruik en daarbijbehorende gezichten*

    Volgens mij is het een standaardlens idd. Die telelens doe ik mezelf binnenkort kado. Als ik braaf geweest ben ofzo hahaha.

    Hihi, alleen de voorpret is al leuk he?

  11. Ans zegt:

    Ach, het wordt ng Sinterklaas en daarna Kerst, dan krijg je toch zeker wel zo’n telelensje! We krijgen toch zeker wel foto’s te zien hè?
    Een kleintje is inderdaad ideaal om altijd bij je te hebben, maar voor het betere werk is een spiegelreflex natuurlijk echt het beste.

  12. Emmelinda zegt:

    Ik hoop dat ik braaf genoeg geweest ben dit jaar 😉 Anders kan ik wel naar ijn telelens fluiten. Da’s overigens knap want ik kan helemaal niet fluiten ghehehe.

    Wanneer ik hele speciale foto’s heb zal ik er beslist laten zien. Maar ik ben heel vervelend. Als ze niet naar mijn zin zijn mik ik ze meteen al weg! ;)Eerst goed oefenen. Dus misschien in 2020? 😉

    Psies! Het kleintje wil ik ook niet missen. Kan ook nauwelijks want het is vastgegroeid in mijn hand hahaha. 😉

  13. LEUK komen er nu ook foto’s op je log hahhahah.
    Ik kon op de foto niet zien of het een Nikon of Canon is maar zie wel dat je er giga veel mee kan doen hahahahha.
    Weet je trouwens als ik (bij mij) op je reactie klik niet op je log terecht kom, geef het maar even door, of je moet opeens voor rust gekozen hebben natuurlijk hahahahahh, zou toch kunnen.

  14. Ik heb het antwoord al door even de reacties te lezen, en ja hoor zie je wel een Canon ik herkende hem aan zijn achterkantje is vrijwel hetzelfde als van Annemarie.
    Lachen als mensen niet wisten dat we het over canmera’s hebben zou je onder 18+ worden gezet hahahahahahahahaha

  15. Emmelinda zegt:

    Grinnik…als ze mijn censuur overleven kan het wel eens voorkomen 😉 Het is een Canon. Mooi dingetje he? Morgen eens lekker mee gaan spelen. Euh..vandaag dus.

    Goed dat je het zegt…ik zal wel weer met mijn dikke vinger verkeerd de weblog ingevuld hebben. Zal zo eens effies kijken ;)…hahaha daarbij zorgt weblog zelf wel voor die rust. Ik kan zelf amper mijn log op 😦

  16. Emmelinda zegt:

    Pee-Es;Sterker nog; ze HEEFT dezelfde. Nou ja goed, een andere dezelfde hahaha.

    Whoehaa…ja gelijk heb je, ik zal het maar niet over de body hebben dan he? 😉

  17. Anoniem zegt:

    Annemarie had er een. TeFre kreeg er een. En nu jij ook al. IK WIL OOK!!! Moet dus sparen, maar heb eerst andere prioriteiten. Zal dus nog even duren.

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha lijkt net op die oude reclame van naaimachines (was het Singer?).

    Ik heb de prioriteiten verschoven. Knip ik de neuzen wel van de schoenen als de kids er uit groeien. Eten we brood (scheelt ook die kookcursus). Alle beetjes helpen 😉

  19. marion zegt:

    ziet emmelinda veranderen in een japaner/chinees 😉
    toch luek fotos nemen bij marco gaa ik het ook prberen 🙂
    heel veel liefs en hele dikke knufff

  20. Gonny zegt:

    Ik wilde eerst vragen of je een paar fotoos van mij wilde maken….maar toen hoorde ik van jou dat ge b.v. bij een bij zelfs de haartje kan zien…toen dacht ik neej laat ik dat nou maar niet vragen anders zie je m’n snor zo goed whahahahahahahaha…..maar een speedy foto zou wel leuk zijn hihihhi..

  21. bengeltjuh zegt:

    Gefeliciteerd met uw nieuwe speeltje 😀

  22. Youke zegt:

    Ik zit te twijfelen. Ik heb nu nog een (koelkast) digitale camera. Ik wil óf een kleinere digitale camera óf een grote met lenzen en dan ook het liefst spiegelreflex en/of digitaal.
    Maar goed, mijn huidige doet het dus nog, 2 jr oud pas. Zonde van het geld om hem alweer weg te doen.

  23. geertje zegt:

    Wauw Emmelinda! Wat te gek!!
    Dat is ook mijn droomwens…. (Helaas staat mijn portemonnee het niet toe ;))
    Hij is zo mooi; maakt prachtige foto’s!
    Gefeliciteerd!!!
    Fijne dag en dikke knuffff!

  24. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha *trekt oogjes in spleetstand* ja bij deze kan ik niet meer stiekem een fototoestel uit de jaszak trekken. Die valt meteen op.
    Jaaa dóen hoor! Weet je of je een fototoestel mee naar binnen mag nemen? Of doen ze niet meer zo flauw? Ik weet niet waar je dat kunt tsjekken eigenlijk. Het komt nu dichterbij he? Leukleukleuk!
    Fijne dag meis! Dikke knufff en veel liefs!

    @Gonny;Whoehaaa, nou meid, speciaal voor jou wil ik je vooraf wel eerst harsen hoor 😛 Natuurlijk gehéél op egen risico, dat begrijp je natuurlijk wel. Ghehehe. Enniewee, een foto van Speedy? Maar natúúrlijk! En van je meiden! 😉

    @Bengeltjuh;Hihi dank je wel *doet alsnog vreugdedansje*

    @Youke;Jaaa ik begrijp je helemaal! Wat is wijsheid he? Wat betreft de fotokwaliteit zou ik zeggen; de spiegelreflex! Maar het is een stuk minder makkelijk meenemen in een broekzak ofzo ;).

    @Geertje;Dank je wel :D. Ohhh ik voelde me ook helemaal schuldig toen ik zoveel geld op de toonbank neergooide. Was wel ff slikken. Zou een goeie commercial/postbus51-spot zijn geweest met al die beelden die door me heenschoten van wat ik (in nood) allemaal met dat geld had kunnen doen. *grinnikt*

    Jaaaa het is ongelooflijk wat voor een mooie foto’s er uit rollen he? (oh nee, dat rollen was bij de polaroid ghehehe).

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff terug!

  25. geertje zegt:

    Ik denk dat je een perfecte aankoop hebt gedaan!
    (Wat dacht je van al die mooie lenzen? 😛 ;))
    Ik geniet ook intens van al dat “mooi maken”; heerlijk om te zien! (alleen vanmorgen wat minder; heb maar geen foto van haar gemaakt; ze zou me hebben vermoord hahahahaaaaaaaaa!)
    Dikke knufff!!!
    (veel plezier trouwens met foto’s maken!)

  26. Emmelinda zegt:

    O help, schei uit. Dat was zowat het eerste waar ik aan dacht toen ik wakker werd. Echt, ik lag nog in bed! Hahaha. Er zitten een paar kortingsbonnen bij die voor 1 januari 2007 opgemaakt moeten worden. Is dat vet balen zeg 😛

    Hihi ik kan me voorstellen dat je de neiging had om een foto te maken. Maar dat zou je idd niet in dank afgenomen worden hahaha. Was ze nog op tijd trouwens? Gelukkig dat ze zo vroeg was opgestaan he? Stel je voor dat je naar school had moeten bellen. Wat zeg je dan? *grinnikt*

    Dank je wel, oooh ik hoop dat de accu snel opgeladen is. Dan kan ik aan de slag ghehehe. Iedereen dekking!!!!!

    Dikke knufffff

  27. Anet zegt:

    Whhahaa..hardstikke leuk he..lijkt mij ook geweldig hoor zo’n camera..
    Als ik sommige logjes zie..met die mooie foto’s erbij…*zucht*
    Veel plezier met je nieuwe speledingetje..Groetjes Anet

  28. Emmelinda zegt:

    Jaaaa van die mooie foto’s met bijtjes die haast een aaibaarheidsfactor hebben. Geweldig!
    Dank je wel, ik weet nu al dat dát gaat lukken 😀

    Fijne dag vandaag! Groetjes 😀

  29. Belinda zegt:

    Veel goede recensies gelezen over die camera. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe en wil eigenlijk een camera met 10x optische zoom en dan het liefst niet duurder dan 300 euries… dus dat wordt nog even zoeken voor me!

    Jij veel plezier met je nieuwe camera!

    (met IE kom ik gewoon netjes op je log, geen problemen meer! Blijft strange maar ben blij da ik normaal kan reageren nu zonder dat ik in staat ben om de computer in elkaar te stompen) 😉

  30. * Garfield * zegt:

    Wawh, leuk hoor, zo’n nieuwe digi.
    Je kan er veel meer mee dan met die kleine digi-cameraatjes ook, denk ik.
    Ik fotografeer ook heel graag, maar nog steeds met een kleine digi.

    Fijne dag en veel plezier met de nieuwe camera.

  31. Ohhhhhhh ik ben sjaloers ,ik wil er ook zoooooooo graag een , maar inderdaad de portemenikes laat het nog even niet toe ……..

    Krijgen we nu ook mooie plaatjes te zien hier …….

    Fijn weekend liefs Ylone xx

  32. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Juist, we hebben er ook veel goeie dingen over gelezen en prachtige foto’s van gezien. Ook van de Nikon. Yep dat wordt nog ff zoeken vrees ik want allememaggies wat zijn die dingen nog duur! Het scheelt ook per winkel. En de aanbiedingen goed in de gaten houden. Misschien dat er rond kerst wel leuke aanbiedingen liggen voor onder de boom???

    Dank je wel, de kat kan me al niet meer zien of luchten met die camera de hele tijd in zijn nek hahaha.

    jaaaa en ik ben blij dat je hier gewoon kunt reageren. Ik hoop dat ik genoeg info bij elkaar kan krijgen om iedereen te laten loggen. Alleen hoor en lees ik zoveel tegenstrijdige dingen. Ik heb namelijk ook IE en kan absoluut niet op een gewone manier op mijn eigen log maar wel op die van Marc. Zonder problemen. :$

    @Garfield;Ja zeker weten dat je er meer mee kunt. Het verschil is meteen duidelijk als je bijvoorbeeld een macro-foto maakt. Dan lijkt een libelle bijvoorbeeld aaibaar 😉 Prachtig.
    Ja fotograferen is leuk he? Vooral ongewone kiekjes maken (halve bloemen maar dan van dichtbij enzo). Het scheelt nou ook fotoboeken plakken he? 😉

    Dank je wel, dat gaat zeker lukken! 😀 Jij ook een hele fijne dag!

    @Rhodosfriends;Ik stond net in een winkel naar een telelens te kijken en toen besefte ik pas goed hoe duur dat allemaal is. Ontzettend. Het verschilt ook zo per winkel.

    Hihi, wanneer het door de keuring komt wil ik af en toe best eentje plaatsen. Eerst ff oefenen 😉

    Ik wens jou ook een héél fijn weekend! Dikke knuffff

  33. Sjoukje zegt:

    Wat gaaf, die 350D is een hele goede, staat ook op mijn verlanglijstje. Heel veel plezier ermee, ik ben reuze benieuwd naar je foto`s. Wel laten zien hoor.
    Groetjes Sjoukje

  34. Emmelinda zegt:

    Jaaaa daar zou je je poezenvriendjes enorm mooi mee op de foto kunnen zetten (en dat doe je al op een voortreffelijke manier!)

    Grinnik…eerst effies oefenen. Als het daarna door de strenge persoonlijk selectie komt wil ik er wel plaatsen ;)In 2040 ofzo hahaha geintjuhhh

    Heel veel groetjes terug!

  35. Sally zegt:

    Ik heb hem ook afgelopen zomer gekocht. Kon hem toen nog niet invoeren (had al half nederland leeggekocht hihi) dus moeders heeft hem afgelopen week meegesmokkeld door de douane pffff. Prachtige camera. Die mooie plaatjes gaat ons wel lukken denk ik zo.

  36. Emmelinda zegt:

    Spannend zeg om die camera mee door de douane te smokkelen.Brrr wat zal ze het warm gehad hebben hihi 😉

    Maar dan mag ik jou ook feliciteren met je aanschaf! Wat een prachtding is dat he? Ik moet er nog heeeel veel mee experimenteren zie ik al. Maar dat ga ik met liefde en plezier doen!

    Jij ook heel veel plezier met je camera! 😀

  37. Yvonne zegt:

    Ik ben niet zo’n foto-ert. Maar naar jouw plaatjes ben ik erg benieuwd. Toch geen paddestoelen, herfstbladeren, regendruppels enzo, want die ken ik wel.

  38. Natas1970 zegt:

    ooooooooooh….ik is jaloers!!! Dat wil ik ook zo graag. Maar man is zuunig hahahaha. Ziet er het nut niet van in. Komt nog wel hoor, ons kent ons toch???

    Krijgen we hier op de log ook wat mooie foto’s te zien straks??

  39. Je zat natuurlijk vol van je camera vandaar dat je logadres niet klopte ahahahahahhaha.
    En,…….vandaag hele dag gekiekt?????

  40. Emmelinda zegt:

    @Yvonne;Hahaha nee wees gerust. Ik hou persoonlijk ook niet zo van foto’s die je zo op internet kunt vinden. Al zijn er natuurlijk onvermijdelijke dingen zoals de kids. Maar die zal ik niet allemaal plaatsen. Ik vind aparte foto’s mooi. Goh moeilijk te omschrijven hoor. Delen van onderwerpen en dan in macro. Snap je dan een beetje wat ik bedoel? Zodat je toch iets te raden over hebt enzo.

    @Natas1970;Grinnik, ik heb ook een paar keer moeten slikken voordat ik geld ging halen. De wens was er al heel lang. Maar dat ene moment liet op zich wachten. En nou was ie in de aanbieding. Net alsof het zo moest zijn. Hihi zeg maar dat je er prachtige portretten van kunt maken van de kids. Dat je dan niet meer naar V&D hoeft voor die bijna standaard foto’s die best duur zijn. 😉

    Misschien wel. Wanneer ze door de keuring komen hihi. Maar dan af en toe. Zeg ik nou hahaha 😛

    @Leidse Glibber;Wat dacht je! Ik kon de toetsen op het bord niet meer vinden door al dat geflits in huis ghehehe.
    Grinnik..wel al veel. De hele straat moet gedacht hebben dat het hier lokaal aan het onweren was hahaha. Wat leuk al die knoppies er op enzo. Ja ik ben er helemaal mee in mijn nopjes! 😀

  41. Wanda zegt:

    Ik persoonlijk vond de 360D iets te duur. En ben uiteindelijk voor de Olympus E500 gegaan. Een stuk goedkoper maar net zo goed.

    En ook ik ben helemaal gelukkie!!!

  42. geertje zegt:

    Hoe zijn de foto’s gelukt?
    Wat mooi he?
    Toen ik mijn nieue camera had, wist ik ook niet hoe snel ik weg kon zijn om foto’s te maken. Hoe langer ik hem heb, hoe beter ze lukken; ik moest de camera “door” krijgen. Pas na een poos haal je alles eruit. Veel plezier ermee!

    Sja, ik was vergeten te schrijven tot wanneer Illuminada was; staat er nu wel bij 😉
    Tot en met 29 oktober, vanaf 8 uur en dan elk heel en elk half uur. De laatste voorstelling is om 21.30 uur.
    ALs je in Den Haag bent, is het echt wel heel bizonder, maar iedereen die al eens een lasershow heeft gezien, die weet wel wat hij kan verwachten; zo enorm spectaculair was dat nou ook weer niet. Het is meer de grappige combinatie.
    Fijne avond nog!
    Dikke knuffff!

    O ja, Mirjam was nog op tijd; het was ook wel extreem vroeg :S

  43. Emmelinda zegt:

    @Wanda;Het IS ook ongelooflijk duur. En dan is er nu al een boel van de prijs afgegaan omdat er een opvolger is. Heel verstandig dat je doorgezocht hebt!

    Leuk he, zo’n professionele camera! Je blijft plaatjes schieten hihi 😀

    @Geertje;Ik heb een hele reeks van bubbelplastic gemaakt. Dat geeft een leuk effekt! Zulke foto’s vind ik leuk. En ik heb de kat natuurlijk achterna gezeten hahaha. Iets doe ik nog niet optimaal met de instellingen. Ik denk dat ik er een fotograaf bij koop ghehehe 😉 Nee geintjuh, dat is psies wat jij zegt; na een poosje heb je het door!

    Ha dank je wel voor de data! Nu Marc eens lief aankijken hihi. Hij kreeg al een halve hartverzakking toen ik zei dat ik ook eens naar het bos wilde. Moet ie even een half jaartje van bijkomen denk ik 😉

    Grinnik..dat kun je wel zeggen dat het extreem vroeg was! Gelukkig maar in dit geval he? 😉

    Ik wens jou ook nog een hele fijne avond!
    Dikke knufff

  44. Jeroen zegt:

    waarom speciaal een spiegelreflex?

  45. En het wordt nog veel erger als je de camera nog verder door hebt hahahahahahah.
    Enne,…..die hoogtevrees waar je het bij mij over had, oh zo herkenbaar.
    Ik ga bv altijd een kabelbaan in en zodra ik zit zeg ik waarom doe ik dit vind het helemaal niet leuk hahahahah.
    En inderdaad moest ook op mijn buik het trapje weer af ahahahahah

  46. christa zegt:

    zoooo dat is een mooie camera!!
    Tis dat ik de centjes niet heb maar anders zou ik het wel weten.
    Veel plezier met fotograveren meis!

    prettig weekend gewenst!

  47. Emmelinda zegt:

    @Jeroen;Nou gewoon…als ik de lens er af haal kan ik tsjekken of mijn haar goed zit in het spiegeltje ghehehe. Geintjuhh. Omdat je hier zo’n waanzinnig mooie foto’s mee kunt maken 😉

    @Leidse Glibber;Whoeehaaa is dat geinig! Ook op je buik? Ik doe het echt nooit meer. Maar iedere keer wanneer er weer zoiets is ga ik toch weer grenzen verleggen. Eiffeltoren beklimmen per trap bijvoorbeeld. Doodeng met die gaatjes in de trap! Terug natuurlijk met de lift. Niet dat DAT zo’n pretje is hihi. Of een reuzenrad. In zo’n onafgesloten bakkie. Gatverdegatver. Of zo’n fietsmonorail die eng de bochten doorgaat. Ik hou maar op, straks kan ik niet goed slapen 😉 Hihi

    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt! Dan wil je meer en meer en nog meer 😉

    @Christa;Dank je wel, ik weet zeker dat het gaat lukken met deze biejoetie! Ja het is een kostbare bizznizz, dat fotograferen. Maar goed, nou ben ik de eerste 20 jaar hopelijk wel klaar hihi 😉

    Jij ook een heel fijn weekend meis!

  48. Diana zegt:

    jammer dat ik je foto’s niet kan zien
    Groetjes

  49. alinda zegt:

    oh wauw wat een mooie camera
    misschien lukt het je om hier wat foto,s te laten zien 🙂
    zo ik ga zo gelijk effe een brief tikken aan sinterklaas hoor ik weet gelijk wat ik OOK wil hebben hahaha
    mijn digi is nogwel goed,maar ja dit is pas het echte werk
    dat wordt vast een leuke herfst vakantie aan het eind herkennen de kids je niet meer hoor je loopt de hele dag te knippen denk ik zien alleen af en toe 1 oogje van jou boos kijken naar kids doe normaal
    nou heeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier hoor enne fijne herfstvakantie

  50. jacqueline zegt:

    Ben benieuwd wannneer je de eerste klikklikkliks online gooit

  51. Emmelinda zegt:

    @Diana;Dat zeg je nu. Wacht maar…over een aantal weken piep je wel anders wanneer deze log aleen nog maar foto’s bevat ghehehe 😉

    @Alinda;Whaahaa, ik merk het nou al aan mijn oog eigenlijk. Het oog dat buiten de zoeker blijft. Straks ga ik scheelkijken ghehehe. Wat de kids betreft is het een combi van daggymnastiek. Ze moeten aardig wat wegduiken op een dag. Lijkt me prima voor de spiermassa hahaha 😛

    Maareh…het is een juweeltje he? Onze kleine digi heeft ook een prima kwaliteit maar kan nauwelijks tippen aan dit kaliber. Ga maar snel die brief tikken aan Smikkelaas 😉

    Onze herfstvakantie is bijna voorbij. *snikt* Ik wens jou een hele fijne vakantie toe! Geniet er van!

  52. Emmelinda zegt:

    @ Jacqueline; hahaha ik ook ;). Ik heb me eerst door het boekje geworsteld. Braaf he? Doe ik anders nóóóóóit 😉

  53. jacqueline zegt:

    Ik meestal ook niet tot ik door heb dat ik er zonder boekje er toch niet uitkom (oeps)

  54. Wanda zegt:

    Je blijft maar knippen idd. En maar meer kopen. Fotoprinter, goed statief, goeie eenpoter (alleen maar omdat ik de cam anders niet goed vast kan houden) extra lenzen. Fotobewerkingsprogramma’s enz. enz. Het is eigenlijk te veel van het goede, maar zo leuk.

    Ik heb ‘m sinds maart en nu pas kan ik lekker doorknippen zonder alles weg te moeten lazeren. Zelfs actiefoto’s willen nu doorgaans wel lukken. (Ik dans en maak graag dansfoto’s, en natuurlijk mijn hondje en natuurplaatjes, maar dan wel met een twist en… en… beter gezegd: veelsteveel)

  55. nieta zegt:

    Had hem mij effe geleend,gister!!! Had ik Marco voor je gepapperatsied in Arnhem!!!!En ali B,Ilse de lange,Lucie silvas!! Was super!! Marco rules!!!

  56. Emmelinda zegt:

    @JacquelineHahaha. Ik wil altijd alles zelf ontdekken. Dus dat boekje komt op de grote hoop terecht. Vaak is dat jammer omdat er dingen instaan die nét dat beetje extra geven hihi 😉

    @WandaHou op, schei uit! Ik dacht er vanmorgen nog aan. Ik wilde eigenlijk meteen een flinke toeter (lens) er bij kopen. Maar ik wil eigenlijk vooral macro’s maken. Dus bedacht ik (kwam ook door het boekkie) dat ik eigenlijk een flinke macrolens nodig heb. Daar moet ik nog maar eens een paar nachtjes over slapen denk ik 😉

    Hahaha ja dat veels te veel herken ik! Ik heb gisteren mijn pc opgeruimd. 40 foto’s van Sam (kat) in zijn rode mand, 25 van Morris (konijn) op de vloerbedekking…per dag dan he? Ghehehe. En bijna allemaal hetzelfde. Straks niet vergeten de prullenbak te legen hahaha.

    @NietaEn? Was je ook in het rood gegaan? Ik heb begrepen dat er een boel mensen niet naar toe konden omdat er per trein niet in Utrecht te komen was. Dat is vet balen zeg! Dan had jij meer geluk! Volgende keer kom ik wel met je mee fotograferen oke? 😉 Was het gaaf trouwens?

  57. geertje zegt:

    Gekke foto’s zijn inderdaad echt leuk!
    En dat bubbeltjes plastic, brrr, dat wl ik niet in huis hebben!
    Iedereen is even gek erop als ik, de ene klik na de andere plop hoor je dan! 😛 Ze moeten gewoon allemaal leeg….
    Fijn weekend nog!!!!
    Liefs en dikke knuffff!

  58. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou het mooiste is nog dast het fototoestel in een bubbeltjesplasticenvelop zit. Dus die meiden doken er meteen op af. Jammer voor hunnie maar deze keer mocht het nou eens NIET en moet ik er helaas ook afblijven 😉

    Jij ook een heel fijn weekend! Maak er iets moois van, met of zonder krultang 😉 Hihi

    Dikke knufff en veel liefs!

  59. Lette zegt:

    En zo veroverd canon weblogland.
    Gefeliciteerd en kom maar op met die resultaten. Ik heb mijzelf recent een cursus cadeau gedaan. M’n eerste huiswerkopdracht staat op m’n log. Probeer het ook maar eens. Het is zowaar leuk.

  60. Abby zegt:

    Veel plezier met klikken 😉 Volgens Mika mag je niet klikken, alleen met een muis, hahahaha Weer zo’n leuke kinderuitspraak, moet ik eigenlijk een logje aan wijden 😉

  61. nieta zegt:

    Was helemaal super!! Spektakelshow,veel gastoptredens,[Ilse de lange,Ali B,lucie Silvas,]en bijna iedereen was in het rood,wij ook,natuurlijk!!
    Heb ook gehoord dat mensen waren gestrand. Er waren best veel lege tribune plaatsen!Dat is balen!

  62. Emmelinda zegt:

    @Lette;Ja het valt gewoon op hoe populair ie is he? Nu ga ik er ook op letten en dan zie je ‘m overal opduiken.
    Nou maak je me nieuwsgierig! Ik kom snel een keertje spieken! 😀

    @Abby;Hahaha dat is behoorlijk bijdehand he? Maareh..je mag ook klikken met kliklaminaat. Ben ik nou ook een beetje bijdehand? Ghehehe.
    Maareh…dank je wel…ik klik me suf 😀 😉

    @nieta;Wat zal dat er gaaf uitgezien hebben, al dat rood! Ik heb behoorlijk veel rood in mijn kast dus qua kleding was het geen probleem geweest. Het klinkt als een superavond…al was ik tijdens Ali B ff naar de wc gegaan hahaha 😉

    Ja dat is écht vet balen. Je leeft er toch al weken naar toe en dan ben je onderweg….kun je er niet komen. Verschrikkelijk! Kan best dat Marco er nog iets voor doet, denk je niet? Zo issie wel!

  63. nieta zegt:

    Nou precies,dat had ik ook in m’n hoofd!! Misschien geeft ie nog wel een prive feestje met dat gestrande cluppie!!

  64. Emmelinda zegt:

    Ik zou het wel ongelooflijk attent vinden wanneer ie dat deed. (Al is dát natuurlijk weer vet balen voor mensen die wél gewoon naar het concert zijn geweest hihi). Hopelijk heeft ie van die problemen gehoord 😉

  65. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: ik snap er uiteraard helemaal niks van, want ik heb niks met foto’s maken. Huh, macro enzo? Plaats er maar eens één dan!

    (Buiten dat, mijn hoofd werkt niet mee. Maar dat begrijp jij, heb ik begrepen (;)

  66. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik kan wél ff op internet zoeken. Ik heb nog geen mooie macro weten te schieten. Maar dat komt vast binnenkort 😉

    (Yep, je begrijpt goed dat ik dat begrijp. Ik weet er alles van ;))

  67. Nicky zegt:

    Leuk zo’n nieuwe camera! Alleen zo jammer dat iedereen wegduikt als je probeert een foto te maken. Ze zijn bang dat ze op je weblog komen.. Tenminste, hier thuis valt er nog bar weinig te kieken (tenzij ik á la Joop in de bosjes ga liggen).

  68. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het is goed voor de lichaamsbeweging zullen we maar zeggen. Die duiktechnieken moeten ze alleen nog een beetje opvoeren want ik heb ze door 😛

  69. Dinie zegt:

    Jemig wat een gedoe, ik moet eerst uit je log gaan en dan opnieuw via een link naar je toe gaan en dan doet ie het weer. Pfffff. Maar om even bij de les te blijven: Ik ben jaloers!!! Wat een mooie camera. Je bent blijkbaar ook een echte handelaar (speel je ook al kolonisten van Catan????). Maar eh,…..waar blijven de foto’s, of willen de favoriete onderwerpen weer eens niet meewerken 🙂

  70. Emmelinda zegt:

    Ja zo moet ik dus ook loggen. Op en neer, heen en weer…je zou er haast zeeziek van worden ghehehe. Hopelijk is het snel voorbij 😉

    Jaaaa prachtig issie he? Ik ben er ook zooo blij mee. Maar…ik moet nog een boel leren. Foto’s komen er pas op wanneer ze helemaal tiptop in orde zijn. Kan wel duren tot 2044 ofzo hahaha.

    Ja grinnik…Marc handelt al jaren zo en ik schaamde me altijd. Maar hij heeft gewoon gelijk. Als ze je die korting geven moet je het aangrijpen. Met beide handen. Is dat spel iets trouwens? Ik heb er zoveel over gehoord en het lijkt me zo interessant maar vanwege de prijs durf ik niet zo te gokken. Eens kijken of we bij V&D ook korting kunnen krijgen ghehehe 😉

  71. Dinie zegt:

    Ha weer gelukt na 366 pogingen!!!! Het is een geweldig spel maar ja ik kan niet voor iedereen spreken. Het is heel afwisselend je moet proberen door grondstoffen te winnn, sparen, ruilen om dorpen straten etc te bouwen. En dat is gewoon heel leuk en afwisselend. Wij doen het al een paar jaar nu ook met diverse uitbreidingen (nog leuker) en ik vind het geweldig. Je kunt het ook online spelen (heb ik nog nooit gedaan hoor) misschien dat je er dan van kunt “proeven”

  72. Emmelinda zegt:

    Dan moet ik dat inderdaad eens doen, bedankt voor de tip. Weet je, we hebben spelletjes zat maar ik zou er wel een willen waar Marc ook met plezier mee kan doen. Die andere dingen zijn echt voor de kids. Dat speel je toch anders en zeker niet met z’n tweetjes onder het genot van een lekker frans kaasje enzo hahaha.

  73. Dinie zegt:

    Je kan het niet met zijn tweeën spelen hoor. Dan is er wel een kaartspel wat ik van een vriendin heb gekregen die op wereldreis is gegaan, maar dat is lang niet zo leuk denk ik. HEt “echte” spel is dacht ik minimaal 4 personen. Wij hebben het zelf trouwens niet. Wij parasiteren bij vrienden;) en voor hun verjaardag krijgen ze van ons steeds een uitbreidingsset.

  74. Emmelinda zegt:

    Ah dan moet ik ook maar eens de parasiet gaan uithangen ergens. Ik denk niet dat het spel al geschikt is voor mijn meiden. Als het nou met Barbies was hahaha. Ik ga toch eens spieken op internet hoe het in elkaar zit 😀 Kan ik daarna misschien tóch Smikkelaas een e-mailtje sturen 😀

  75. Marika zegt:

    Oooh gaaf daar zul je veel plezier aan hebben! Ik heb de Canon 10D, nou ja eigenlijk is ie van Alex…maar ik mag hem hier ‘bewaren’ en gebruiken hehehe. :o)

  76. Emmelinda zegt:

    Hahaha wanneer je hem vaak gebruikt is dat de béste manier van bewaren. Die weet je tenminste altijd terug te vinden 😀

  77. Marika zegt:

    Ja dat wel, maar hij is ook al twee keer kapot gegaan! Kon ik niks aan doen hoor. Hij gaf de beruchte error99 melding. Dat is nogal vaag en ze willen bij Canon nog niet echt erkennen dat er iets mis is. Een aantal camera modellen van Canon kunnen na enkele jaren die melding geven. Als je Googled op Canon en error99 dan kom je genoeg tegen.

    Ze schuiven het graag af op andere zaken dan problemem met hun eigen apparatuur, zoals dat je dan wel lenzen zult gebruiken van een ander merk, of dat de contacten vies zijn… en zo nog een rits aan mogelijkheden. Maar dat was bij die van mij niet het geval.

    Afgelopen zomer was het raak, error 99, deed verder niks meer. Zo’n 2 maanden weggeweest in de reparatie, bijna 300 euro aan kosten zonder melding erbij wat ze nou precies gedaan hadden. Maar goed hij deed het weer en 3 maanden garantie. Na 2,5 maand weer hetzelfde probleem. Hij is dus pas weer gerepareerd en nu is er wel gevraagd naar een specificatie en bleek dat ze van alles vervangen hebben waaronder de sluiter.

    Ik hoop dat hij het nu langer vol blijft houden. Ik vraag me wel nog steeds af wat ze nu eigenlijk bij de eerste reparatie gedaan hebben, schoongemaakt, gereset… oh hij doet het per ongeluk weer, stuur maar terug naar de klant…en kassa?? Bij die reparaties betaal je altijd een standaard bedrag ook als het iets van niks blijkt te zijn. Bij de tweede reparatie heeft het hen waarschijnlijk wel meer gekost dan wat er betaald is voor de eerste reparatie, gna gna.

    Nu moet ik hem flink uitproberen, de vorige keer had ik alweer bijna 2000 foto’s gemaakt toen hij het weer begaf. Dus dat moet ik binnen 3 maanden weer zien te halen en kijken of hij het dan nog steeds doet hihi. :o)

  78. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa 2000 foto’s? Nou dáár krijg je bijna een klikvinger van! Ghehehe. Maar tjemig wat is dat toch erg. Ik heb net even op google gekeken en pfffff daar staat inderdaad een boel! En dan toch nog afschuiven op de gebruiker? Het lijkt het forum van web-log.nl wel hihi ;). Je staat zo machteloos he? Ik ga dat wel onthouden. Niet dat ik een boel (spook)reparaties laat verrichten om er dan achter te komen dat het vaker voorkomt.

    Ik hoop in ieder geval dat je nou zonder problemen kunt blijven fotograferen!

  79. Marika zegt:

    Gelukkig heeft het mij niks gekost, Alex heeft het betaald, tja blijft zijn camera hè whahaha. ;o)

  80. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa. Maar goed, wanneer hij er mee gespeeld had was het hem ook overkomen. Ik zit te lezen wat men er zoal over zegt, over die error. Maar daar wordt je ook niet veel wijzer van he? 😦

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

