Alle klikvingers nog ‘ns aan toe!

Grrrrr

Deze log is op dit moment voor een groepjes trouwe bezoekers niet te lezen. Niet omdat ik gretig gestrooid heb met IP-bannen maar omdat mijn weblog voor hen niet te bereiken is *kijkt beteuterd*.

Sinds anderhalve week kon ik zelf niet op mijn log. Nou ja, niet op een gewone manier. Alleen de kopfoto en de linkerkolom waren zichtbaar. Voor de rest complete stilte. Een oase van rust. Behalve in mijn hoofd natuurlijk. Door als een dolle op de adresbalk te klikken kwam ik verder en kon ik mijn vertrouwde weblog weer in de armen sluiten. Bij wijze van spreken dan hé.  Maar reageren was ook moeilijk. Via de laatste berichten en nog meer gedreun op de adresbalk kon ik alle reacties lezen *blaast stoom van klikvinger*. Ditzelfde verschijnsel had ik ook op sommige andere webloggen van mijn logrondje.

Voordat ik een boze mail naar mijn provider stuurde en mijn pc uit het raam dreigde te gooien besloot ik het forum van weblog eens te raadplegen. Nou heb ik er wel vaker zitten lezen en viel me op dat er meteen naar de server en naar je pc gewezen werd. Zo ook deze keer nadat ik beknopt de problemen uitgelegd had. Omdat ik inmiddels al een paar mailtjes ontvangen had van watzegjemenou-lezers (en op andere loggen er over gelezen had) die met hetzelfde euvel zaten besloot ik me niet uit het veld te laten slaan. *verstopt slaghout* Natuurlijk is mijn pc niet een van de nieuwste meer maar dat was ie de dag vantevoren ook niet en toen was alles nog koek en ei (of ham en kaas, ook goed). Maar dat andere loggers –in bezit van andere provider en andere apparatuur- zo’n zelfde problemen ondervonden is wel errug toevallig. Vooral omdat het zo plotseling gebeurde.

Op het forum hield men de poot stijf. Het hemd werd van mijn lijf gevraagd *klappert met gebit wegens kou* over bepaalde pc en servergegevens. Men dacht zeker met een muts te maken te hebben die niks op computergebied weet. Nou is dat deels wel zo (op die muts na, want ik spreek in deze tijd liever van een rappers-pet) maar een optelsom van bovenstaande feiten leert toch al heel snel dat het niet aan mijn pc kon liggen. Toch? Ik besloot er een principe-kwestie van te maken en beet me in de zaak vast *wrijft over pijnlijke kaken* Een mailtje naar weblog.nl zelf gaf opheldering. Zie hier het antwoord:

Bedankt voor je uitgebreide beschrijving via Weblog Help. Dit wordt
veroorzaakt door een probleem met een van onze servers. We zijn hard bezig om
het probleem zsm op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, horen we ze graag.

Vriendelijke groet,
Jurgen
Weblog Support

Ziet o ziet…een wonder is geschied. Mijn pc en server zijn van alle blaam gezuiverd.

Emmelinda R. de Vries kan zich weer om andere dingen druk maken.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Alle klikvingers nog ‘ns aan toe!

  1. marion zegt:

    mooi ik heb er geen last meer van naik een nieuwe nodig had 🙂
    fijen dag emm veel liefs en dikke knufff van mij

  2. Ans zegt:

    Ik hebgeen problemen gehad bij jou, één keertje heb ik een keer extra moeten klikken, dus dat valt wel mee. Bij punt is het ook zo, het ligt altijd aan ons, je krijgt nauwelijks antwoord. Daar zijn de laatste tijd ook nogal problemen, daar verdwijnen ook reacties spoorloos. Ik kijk ook steeds nadat ik ze geplaatst heb of ze er ook echt staan.
    Gisteren was ik tot 3 keer toe mijn welkomstlog kwijt en dat was vorige week al een keer gebeurd. Geen ramp, maar wel irritant. Maar ik begrijp niet waarom ze niet duidelijker laten weten dat er een storing is. Zo moeilijk is dat toch niet. Ze laten je maar aanmodderen en pas als je een mailtje stuurt melden ze het. Bij punt ook hoor, bij de helpdesk stonden al dagenlang klachten en pas na een dag of drie meldden ze dat we rustig moesten zijn, want er was een storing en een server overbelast. Ze wisten toch eerder dat er problemen waren? Als ze zeggen dat ze er mee bezig zijn dan weet je tenminste iets.
    Baaibaai, Ans

  3. Emmelinda zegt:

    @Marion;Grinnik…ik ga écht nog niet verhuizen. Jij had er een goede reden voor. Als ik met klikken kan blijven loggen hier vind ik het best. Al hoop ik natuurlijk dat het snel opgelost is 😉
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Ben je weer een beetje bijgekomen? 😉
    Liefs en een dikke knuffff

    @Ans;Vind ik dus ook. Je gaat zo aan je eigen spullen twijfelen. Terwijl het zo klaar is als een klontje wanneer er meer van zulke berichten komen.

    Oh ja punt.nl is verschrikkelijk. Eigenlijk hetzelfde probleem. De ene keer kan ik zo op een weblog en de andere keer niet. En ben ik er dan eindelijk op dan kan ik niet reageren omdat dat ding zo lang duurt met laden.
    Een paar dagen geleden waren ook alle punt-loggen kruisjes in mijn reader. Volgens mij lag het er toen helemaal uit want ik kon geen punt-log bereiken. Om een punthoofd van te krijgen!

    Wat ook erg is; ze hadden niet eens de mensen van het forum ingelicht. Lijkt me toch wel belangrijk. Of ze zijn bang dat het mailtjes gaat regenen???

  4. Ans zegt:

    Volgens mij krijgen ze meer mailtjes als ze het niet melden, want als je weet wat er aan de hand is hoef je geen mailtje meer te sturen. Maar misschien zaten ze wel te hunkeren naar mail, haha, voelde iemand zich eenzaam. Punt is inderdaad een drama (ligt ook aan mij, of mijn computer, of mijn provider, of ……), maar ik heb geen zin om weer te verhuizen en het voordeel is dat ik het beheer wel een stuk prettiger en duidelijker vind dan bij (de nieuwe) web-log. Ook vind ik dat ze er leuke achtergrondjes hebben (maar daar heb je weinig aan als je je site niet niet kan openen) Ik blijf hopen dat het ooit beter wordt.

  5. marion zegt:

    ja ik ben wel beetje bij gekomen
    en nu druk pzoek voor stageplek heb al meer als 20 adressen gebeld langsgeweest of geschreve :S

  6. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha ja ik denk het. Ik heb zelf ondertussen ook een aardige correspondentie via mail sinds dit gedoe hahaha. Dus ik kan me voorstellen hoe het bij weblog gaat.
    Ik heb me er echt wild aan geërgerd. Als het echt aan mijn pc lag (wat natuurlijk niet onmogelijk is) ben ik echt bereid om er naar te kijken. Maar ik moest van ze de cache legen. Nou die was ECHT leeg. Daarbij kon ik wel gewoon op de weblog van Marc. Zegt toch genoeg he? Vond ik tenminste. Zij niet. Dus moest ik dit en ik moest dat. Wanneer ze het nou serieus namen (er kwamen steeds meer berichtjes bij die topic) kon ik het me nog voorstellen. Dan hadden ze eens bij weblog navraag kunnen doen. Maar nee..

    Yep, allebei hebben zo voordelen. En nadelen. Ik was na een paar dagen wel gewend aan het beheerdersscherm. De meeste dingen gebruik je nooit meer. Hier op weblog is het ook mogelijk om achtergrondjes te plaatsen. Ik heb dat niet omdat ik mijn log breed heb ingesteld (kan ik toch nog iets breed laten hangen hahaha). Maar op punt is dat toch weer leuker inderdaad.

    Ik hoop het met je mee want het is behoorlijk irritant als je steeds dingen kwijt bent of je puntlog niet op kunt!

    @Marion;Ha mooi, dan is zo’n zondag handig he? 😉
    Oef dus je hebt het er maar druk mee. Ben je in Tiel aan het zoeken of dichterbij huis?

  7. Youke zegt:

    Ik vind het zielig van web-log dat ze andere in eerste instantie de schuld geven. Dat is met elk probleem waar veel mensen last van hebben.

    Ik had trouwens meer last bij de punters. Ik schreef reacties op logs maar die werden nooit gepubliceerd.

  8. Emmelinda zegt:

    Ja daar erger ik me groen en geel aan. Een foutje kan altijd gebeuren en niet iedereen kan overal verstand van hebben. Wanneer ik uitleg dat het niet aan mijn pc ligt moet men verder kijken. Daar zitten ze toch voor?

    Dat vertelde Ans net inderdaad. Dat is me nog nooit opgevallen. Daar ga ik vanaf nu wel opletten! Ja punt.nl is echt moeilijk te bereiken. Pffff. Maar goed, die problemen heb ik hier nou ook 😉

  9. marion zegt:

    in tiel lienden ochten buren opheusden overal in deomgeving heb er nu 25 gehad in totaal
    :S:S:S school zou zoeken voor mij maar das beetje foutgegaan :S

  10. Miek zegt:

    Pak van je hart…toch??!!
    Gelukkig heb ik er geen last van.
    Tenminste….NOG niet!!!

  11. Emmelinda zegt:

    @Marion;En dan moet jij dat oplossen? Dat is fraai zeg 😦

    @Miek;Ja echt wel! Natuurlijk helemaal als het opgelost is.

    Ja ben maar blij, je klikt je gek hahaha. 😉

  12. Bengeltjuh zegt:

    Ik moet zeggen…..opeens had ik vandeweek dus nergens meer last van……alleen heb ik nu nog niet op beheerderspagina gekeken dus you never know….

    Maar het feit dat ze alles aanwijzen dat bij jou de fout zal zitten…..lekker makkelijk….alleen is het toch op een gegeven moment de aanhouder wint 😉

  13. Emmelinda zegt:

    Snel afkloppen dus 😉 Hihi. Het beheerdersscherm gaf nou geen problemen maar dat is sinds de verhuziing dan weer wel en dan weer niet. Net zoals z’n pet staat hihi.

    Ja dat irriteert me mateloos. Dan ga ik door.Wanneer anderen ook op het forum aangeven dat er iets is lijkt het me toch duidelijk?

  14. marion zegt:

    ja en ik heb geen plek meer over alles zit vol joh :S

  15. Emmelinda zegt:

    Kunnen ze op school niet alsnog iets voor je betekenen? Lekker makkelijk dat ze jou nu laten zweten! 😦

  16. Wanda zegt:

    Ik hoor van allerlei kanten over problemen zowel bij weblog als bij punt maar ik persoonlijk heb nog nergens last van gehad.
    Op dit moment heb ik 5 logs, 3 bij weblog en 2 bij punt en die doen het allemaal goed. Ik ben overgestapt naar punt omdat ik de mogelijkheden daar beter vond. Maar dat is een persoonlijke keus.

  17. Emmelinda zegt:

    Zover ik het begrepen heb ligt het dan aan een server en dan zul jij net op een andere aangesloten zijn op een of andere manier. Ben maar blij want je klikt je gek hahaha.

    Ja is echt persoonlijk. Er is ook een watzegjemenou op punt.nl. Die heb ik aangemaakt een week na deze maar daar was ik zo klaar mee 😉 Ik blijf nog wel effies hier. Dan klik ik maar wat vaker 😉

  18. marion zegt:

    ja ik heb nu vakantei
    dus maar over 2 weken moetik stage lopen :s
    ik weet ook niet meer

  19. Belinda zegt:

    Jammer is het dat ze gelijk gaan wijzen naar jouw apparatuur (lekker makkelijk!) Maar je hebt je niet gek laten maken en hopelijk vinden ze snel een oplossing! Dikke duim in de lucht voor Emmelinda!

  20. Hoi Emmelinda

    Nou het probleem is duidelijk nog niet opgelost ! na heel veel klikker de klik kon ik eindelijk op je logje komen ………

    p.s nog geen rookworst gezien ……

    Fijne dag liefs Ylone xx

  21. remco zegt:

    jaja tuurlijk ligt t niet aan jouw pc en server t komt altijd door een ander 😉

    maar ben blij dat je weer normaal kan loggen *maarja wat is normaal 😉 *

  22. Hanny zegt:

    Kun jij je er ook zo aan ergeren als men nooit de fout bij zichzelf zoekt maar altijd bij jou (die muts, huisvrouw of weet ik wat zal er wel de ballen verstand van hebben). En dat je dan met uitgebreide informatie moet komen om hen te overtuigen van hun probleem, waardoor jij ook in de problemen komt. Hoop voor jou (en alle anderen) dat het snel wordt opgelost.
    Fijne maandag!

  23. Emmelinda zegt:

    @Marion;Heb je niet iets van een mentor ofzo die je thuis lastig kunt vallen? Ik vind het makkelijk dat ze jou er voor laten opdraaien. 😦

    @Belinda;*doet ererondjes rond stadion met armen omhoog*
    Ja en ik dacht het al van te voren omdat ik het vaker gezien had. Maar het bleef aan de gang. En inderdaad…nu maar hopen op betere tijden 😉

    @Rhodosfriends;Haaai meissie!
    Ben je er al? Alle goed gegaan onderweg?

    Ja grrr je krijgt er een klikvinger van he? Pfff. Gelukkig is het je wel gelukt 😀 Doorzetter die je d’r bent 😀 😉

    Hup, snel naar de Hema. Misschien is die aanbieding nog…krijg je er twee voor 3 euro hihi 😉

    Fijne dag! Dikke knuffff

    @Remco;Hahaha ja ik denk schuif de schuld eens lekker af :p ghehehe

    Het euvel is nog niet opgelost. Maar gelukkig weet ik hoe ik het kan omzeilen 😀 Al blijft het irritant 😉

    @Hanny;Ja ik vind dat verschrikkelijk. Dat toontje dan ook. Terwijl ik heus wel verder gekeken had voordat ik naar het forum schreef. Ik zag de bui al hangen (nu nog, buiten hahaha). En inderdaad… Het is dat ik voldoende info had verzameld. En dat mailtje bevestigde mijn vermoedens 😉 Maar goed, ondertussen is het nog steeds hetzelfde 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne maandag!

  24. Annemarie zegt:

    Gelukkig dat er aan wordt gewerkt!

    Ik heb geen idee hoe het kan, want ik heb tot nu toe nog nergens last van gehad…

    Fijne maandag toegewenst!
    Kniefs!

    Ennuh Sneekweek, die was van 5t/m 10 augustus;)
    Kijk vooral naar de laatste foto! Hihi, kniefs!

  25. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat je op een andere server van hen ingedeeld bent ofzo? Het valt me op dat degene die er last van hebben over het algemeen ook moeite hebben met hun eigen log. Dus op die van anderen en van zichzelf. Heb jij mazzel 😉

    Hihi dan zal ik nog effies kijken 😀 Leek me ook al laat voor Sneekweek omdat er dan veel mensen kunnen komen wegens vakantie 😉

    Fijne maandag! Kniefs!

  26. marion zegt:

    ja ik heb al een mail gestuurd maar da werk nie t
    moet zo nog 2 bellen en dan heb kalles letterlijk lastig gevallen
    en nu ben ik moe en heb weer hoofdpijn

  27. Emmelinda zegt:

    Probeer ze op te bellen. Dan weet je ook meteen dat het aangekomen is. Heb je een lijst met telefoonnummers? In de schoolgids ofzo? Ze kunnen je minstens helpen met zoeken, het is jouw fout niet. Ken je ook mensen die ergens stage gelopen hebben? Kun je die niet eens vragen ofzo?

    Kan me voorstellen dat je moe bent. Er zit nou ook een enorme tijdsdruk op. Ga zo meteen anders een uurtje liggen ofzo?

  28. Dinie zegt:

    En weer een stukje kostbare tijd verspild aan onnodige dingen….see ik kan er weer op al ging het met klikkerdeklik in de adresbalk maar….HET LUKT

  29. Emmelinda zegt:

    Jippieeeeeee. Dat is fijn nieuws. Balen alleen dat ik net onmogelijk bij de reacties kon. Duurde zowat 3 minuten klikken. Een record *trekt champagnefles open*

    Welkom terug hihi 😀

  30. marion zegt:

    ik heb nu 26 bedrijven gebeld en niemand heeft plek
    2 plekken bellen me eventueel nog terug
    nee mijn school zit ook dich ;s
    this allemala hopeloos

  31. Emmelinda zegt:

    Dan hopen maar dat die bedrijven je terugbellen met goed nieuws. Zou een bak zijn…moet je nog kiezen ook 😉

  32. Sjoukje zegt:

    Ik heb me behoorlijk lopen te ergeren op het forum. Altijd denken ze dat het probleem bij jou ligt en kijken niet verder dan hun neus lang is. Ook heb ik de vraag gesteld of het niet bij weblog zelf lag, daarop kreeg ik een reactie dat het niet mogelijk was want ze stonden in de top 3 van bereikbaarheid. Nu ligt het wel aan de server.
    Maar heb je het nou nog geprobeerd met het vinkje van je poll weg tehalen?????
    Waarschijnlijk is het dezefde server waar de poll op staat.
    Groetjes Sjoukje

  33. Emmelinda zegt:

    Nope, ik heb dat vinkje nooit aangevinkt. Helaas is dat dus geen oplossing hier. Ik heb inderdaad gezien dat je ook in het forum gemeld had hoe het met je log zat. Duurde echt lang voordat er serieus naar gekeken werd )ons probleem he? Verschrikkelijk. En dan nog eens extra er onder zetten dat ik dit of dat moest proberen ook al dacht ik dat het niet bij mijn pc zou liggen. Aaaarg toch het er nog even inwrijven he. Ik heb nog bericht dat het aan de server lag en het daarbij gelaten. Ik wilde eigenlijk een heleboel zeggen maar heb de eer maar aan mezelf gehouden 😉

    Groetjes terug 😀

  34. Natas1970 zegt:

    Zo! Jij laat de kaas (of jam) niet van je brood eten. Wat denken ze wel daar bij weblog, dat ze soms met de eerste de beste weblogger te maken hebben of zo. Poeh! Dus niet hihihi.

  35. marion zegt:

    liever kiezen da nniets 🙂

  36. Wanda zegt:

    Inmiddels 1 weblog log opgeheven. Er gebeurde eigenlijk niks, dus dan maar niet. Verder gaat er nog een weblog log uit, die van mijn hulphond. Maar omdat ik die nog maar net een paar dagen heb verhuisd geef ik die nog wat tijd.

  37. Wanda zegt:

    En welke server ik opzit? Ik heb geen flauw idee. Ik surf met Planet ADSL, misschien heeft dat ook nog invloed.

  38. Geertje zegt:

    Gelukkig heb ik bij web-log nog geen problemen gehad; wel bij Punt.nl. Wel is web-log soms enorm sloom!
    Maar beter dan bij Punt; die laadt vaak geeneens in :-S
    Loggen is soms een dikke ellende…
    Mooi dat je een reactie kreeg dat het neit aan jou ligt 🙂
    Fijne avond Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  39. Aletta zegt:

    Goed, dat je er achteraan bent gegaan! Ikzelf heb er helemaal geen verstand van al die technische toestanden.
    Veel liefs Aletta.

  40. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;Grinnik…zo is het. Wat denk je dat het kost…dat plakje beleg op je brood? 😛 😉
    Hahaha ja dat krijg je dan als ze zo gaan zitten doen. Dan wil ik het weten ook. O zo. Niet dat we er inmiddels al iets mee opgeschoten zijn 😉

    @Marion;Yep, dat is waar. Al iets gehoord?

    @Wanda;Nee, ik denk dat het niks uitmaakt. Als ik het goed begrijp zit weblog ook op servers. Een gedeelte zit op server zoveel en een ander gedeelte weer op een andere server. Kans is groot dat ik op een server ingedeeld ben die niet of nauwelijks werkt.

    Had je die andere webloggen wel al lang dan? Er gaat best veel tijd in zitten he? Ik heb wel eens gedacht om er een log bij te nemen maar dan in een andere stijl. Zodat dit een maffe log blijf en die andere echt serieus. Maar ik vind het zo eigenlijk wel best 😉

    @Geertje;Hou op, schei uit…sommige puntloggen zijn ook niet vooruit te branden. Overigens is dat psies wat hier nou ook is. Tenminste…de verschijnselen. De ene log kan ik makkelijk bekijken (vooral wanneer er weinig logjes getoond worden) en de ander laadt absoluut niet zonder extra klikken. En ben ik daar eindelijk dan kun je niks schrijven omdat die editor aan het laden is 😦

    Zoals het nou op mijn log is werkt niet fijn. Maar goed, het werkt…ik kan er mee verder 😉 Laat ik daar maar blij om zijn dan. En om de bevestiging inderdaad dat het niet aan mij lag. O zo 😛

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

    @Aletta;Ik heb me er nooit in verdiept omdat Marc dat altijd bijhoudt. Maar op zijn log kon ik wel gewoon en dat is toch vreemd als het zogenaamd aan je server of pc ligt? En al die andere toevalligheden van andere loggers met zulke problemen… dat kon gewoon niet 😉

    Veel liefs terug!

  41. Gelukkig dat ze nu niet denken dat je een blonde dummy PC muts bent.
    Maar waar ik je op wees dat ik niet bij je kon komen had daar waarschijnlijk dan ook mee te maken.
    Maar gelukkig je bent er weer helemaal, lijkt wel een computersprookje hahahahahahahahhh

  42. Anet zegt:

    Heel goed gedaan..ik ben niet zo’n kei in het oplossen van pc-problemen..dus ik doe het je niet na..
    Voor nu een fijne avond ..lekker slapen..kun je morgen weer lekker loggen! Doeidoei, Anet

  43. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha dát was wel een stommiteitje van mij. (dus weer niet van de pc of server hahaha). Ik had een letter vergeten in de url. Daarom was het wel aan te klikken maar kwam je hier niet uit 😉

    Helaas is het euvel nog steeds niet verholpen. Maar ze krijgen mij niet weg hoor…ik vind wel een manier om toch te blijven loggen zoals je ziet 😉

    Groetjes van EmmeCasper, het vriendelijke spookje 😀

    Pee-Es; hoe is het met je knie? En de rest natuurlijk?

    @Anet;Ikke ook niet hoor..da’s teveel eer. Marc helpt me er altijd bij. Maar ik vond het gewoon allemaal té toevallig. Gewoon een beetje logisch nadenken 😉 Helaas is het niet opgelost maar kan ik gewoon loggen (met hingernissen). Maar slapen ka ik wél. Heeeerrrlijk! Hahaha. Fijne avond! Groetjes van mij!

  44. Pasula zegt:

    Zo en af en toe lukt het wel om op je log te komen en te reageren wat ik dan ook meteen aangrijp om te doen!

    Hopelijk kun je deze reactie lezen en zoniet, nou ja, ik lees je logs in elk geval al moet ik er weken op wachten, dan lees ik ze gewoon allemaal achter elkaar!

    X X X X X X X (voor elke dag vast 1 ) 😉

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi dat is lief dat je het toch iedere keer weer wil proberen. Wat een toestand is dat he? Maar wees gerust, je reacties kan ik héél goed lezen, ik klik me gewoon suf om er bij te kunnen hihi.

    Dank je wel voor de reserve-x’s…ik zal er -eerlijk waar- hééééél zuinig op zijn 😀

    Superdikke knufff voor jou!

  46. rietepietz zegt:

    Ik heb niet al te veel last van al deze ellende , volgens mij kan iedereen gewoon op m’n log komen .Maar ik kan me je onmacht voorstellen !Het is waar ,in het digitale wereldje wijst iedere vinger altijd meteen naar jou , je het óf geen goeie spullen óf je kunt er niet mee omgaan .Als er iéts frustrerend is is het dát wel !Het beroerde is dat er dan óók niet naar een oplossing gezocht wordt ,mén weet immers niet dat er iets fout is !Ik hoop dat het nu snel opgelost is .
    Lieve groetjes van Riet

  47. Emmelinda zegt:

    Ja en achteraf begrijp ik het natuurlijk ook wel weer. Wanneer weblog zelf niet doorgeeft aan de moderators (moderatoren?) van het forum KUNNEN ze ook niet weten dat het nou eens niet aan de mensen ligt. Ik heb verhalen gehoord van een helpdesk en die maken toch een onnozele dingen mee. Dat mensen zeuren en dreigen maar uiteindelijk gewoon een stekkertje los hebben in de pc (Marc heeft het vorige week nog meegemaakt bij een collega. Die was twee weken aan het klooien met een printer. Marc gaat kijken en voila het ding deed het weer…kwestie van stekkertje inpluggen hahaha). Maar dan vind ik ook dat wanneer ik “bewijzen” aandraag dat het wel héél toevallig is, dat een tiende van weblogland ineens niet meer op de normale manier kan loggen, dat ze dan aktie moeten ondernemen en niet alleen maar met het vingertje blijven wijzen. 😉

    Ik hoop met je mee. Ik kan er nu aardig mee overweg maar op sommige momenten blijf je gewoon klikken 😉

    Dikke knufff van mij!

  48. marion zegt:

    neenog niets gehoord misschien vandaag :S

  49. Abby zegt:

    Dankje dankje! Eindelijk!! Ik wist het! Gelukkig heb jij volgehouden. Ik heb het na een aantal weken opgegeven omdat ik gewoon echt te weinig tijd heb voor die ongein :S Maar diezelfde “Jurgen” van de helpdesk bleef bij mij dus zeggen dat het aan mijn eigen html lag en dat ze verder niet konden helpen omdat dat niks met weblog te maken had, grrr$%%^^ Heb ik daarvoor van alles van mijn log/pc én router afgegooid! Maargoed ik hoop voor jou (en je lezertjes) dat het gauw opgelost is, maar ik ben bang dat ik niet meer terugverhuis, maar …. ik wacht eerst wel ff af 😉

  50. * Garfield * zegt:

    Ik heb gelukkig nog geen problemen gehad op weblog.
    1 keer ging iets verkeerd maar dat lag aan een html-code-fout door mijn toedoen.

    Fijne dag.

  51. Emmelinda zegt:

    @Marion;Dan zal ik voor je duimen oke? Is het beter met je koppie?

    @Abby;Juich/pruil niet te vroeg hihi 😉 Mijn beheerdersscherm doet ook al vanaf de verhuizing raar. En heel af en toe kreeg ik mijn log ook al niet helemaal geopend. Dat was dan met een enkele klik verholpen. Bijna niet noemenswaardig eigenlijk. Misschien dat er in jouw log ook een foutje is geslopen na de verhuizing? Ik heb het vermoeden dat het euvel van nu écht een hun server ligt. Maar goed, wacht ff af. Misschien heb ik het fout en lag het al die tijd aan de server? 😉

    @Garfield;Ben maar blij ;). Hihi ja zoiets heb ik ook eens gehad. Ik had in de snelheid een code niet goed afgesloten in de typelist. Tjemig wat zag mijn log er uit. Gelukkig wisten ze me toen wél te helpen op het forum hihi

    Fijne dag vandaag! Dikke knufff

  52. marion zegt:

    me hoffie? is een ramp :s hele erge hoofdpijnen
    maja vanaovnd weer oppassen gheghe

  53. Emmelinda zegt:

    Wel rustig aan doen dan hé 😉 Niet teveel dollen hahaha 😀

  54. christa zegt:

    Ah mooi dat ze nu in ieder geval toegegeven hebben dat het wel aan een server van hen lag.
    Nu maar hopen dat ze het echt snel op gaan lossen.

  55. Emmelinda zegt:

    Ja dat vond ik dus ook heel netjes. Dat had ik niet verwacht.

    Yep, dat hoop ik ook want dit is niks zo. Gelukkig kan ik er mee overweg. Ik laat me niet van het loggen afhouden. O zo 😛

  56. Nicky zegt:

    Ik heb ook een probleem met mijn computer…
    Ik heb geen tijd om hem aan te zetten. Misschien moet ik ook eens een mailtje sturen naar die lieve Jurgen. Als hij nou komt strijken, ramen zemen, vloeren dweilen en de wc schoonmaakt, kan ik tenminste rustig webloggen…

  57. Emmelinda zegt:

    Whaahaa je kunt het in ieder geval proberen! Misschien is het voor hem wel een fijne afleiding na al die vervelende mailtjes en computerproblemen 😉

  58. Lette zegt:

    Dat forum heb ik allang opgegeven. Je krijgt gewoon geen eerlijke kans. Maar tja … gratis he. Dan kun je toch ook niet verwachten dat je seerieus genomen wordt.

  59. Emmelinda zegt:

    Lijkt me lullig voor de operators. Wanneer ze mensen niet serieus nemen kunnen ze toch slecht verwachten dat ze zelf serieus genomen worden? In ieder geval denkt weblog zelf er ook anders over, anders hadden ze hen wel het eerst ingelicht???

    Overigens ben ik er een keer heel goed geholpen. Toen was er iets mis op mijn log en bleek dat ik een haakje vergeten was bij een html-code. Dan zet ie je hele log om. Ik was er volgens mij anders nu nog niet uitgekomen. Maar wanneer er weer iets is kijk ik eerst voordat ik het aan hen vraag. Anders stuur ik wel meteen een mail naar weblog zelf 😉

  60. marion zegt:

    ze hebbe niet meer gebeld en nu nemenze niet op
    😦
    hoe wis jij dat ikheb zitten dollen :O
    ikke ben namelijk met me neefje naar speeltuin geweest.
    liefs en dikk eknuffff

  61. Emmelinda zegt:

    Aaargh…kun je ze niet mailen? Of even langsgaan? Bah vervelend hoor!

    Hahaha ik ken je nou wel een b-tje hoor 😉
    Wat leuk, de speeltuin! Heb je je neefje zelf ook nog even laten schommelen? Ghehehe.

    Dikke knufff en veel liefs!

  62. marion zegt:

    nee was zo’n binnen speel plaats
    lachuh joh

  63. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dus je hebt genoten? Zo’n binnenspeelplaats is heerlijk voor zo’n ukkie he?

  64. marion zegt:

    jep alleen hou je er gen kind meer aan over en jij geen hoofd:P

  65. Emmelinda zegt:

    Ja pff wat een pokkeherrie is het daar he? Of bedoel je dat niet?

  66. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad…ik vond het altijd leuk voor de kids maar zelf was ik altijd weer blij wanneer we naar huis konden 😉

  67. Yvonne zegt:

    Ik vind het allemaal erg achteruit gegaan sinds het vernieuwd is met allerlei toeters en bellen. Ik kom soms ook mijn eigen log niet op, de lay-out doet wat-ie wil en ik voor ik er een bericht op heb in het juiste lettertiep, heb ik het zeker 10 x over moeten doen. Zonder overdrijven, echt.

  68. Emmelinda zegt:

    Maak jij je stukjes eerst in Word of meteen op weblog zelf? Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik maak ze via word. Maar daar schijnen dan stiekem codes in te staan die weblog niet pikt. Dus kopieer ik de boel (ik wil persé een kleiner lettertype) via een mail. Dan gaat het wel (oke, soms moet ik er dan nog het een en ander uit verwijderen en aanpassen).

  69. vonnieb zegt:

    Hey meis,
    Ik had ook al een paar mailtjes gehad, dat mensen niet op m`n weblog konden komen.
    Maar het ligt niet aan *ons* 🙂 maar aan weblog.

    Overigens kom ik gewoon op je web.

    Fijne avond
    Liefs -x-

  70. Emmelinda zegt:

    Ik ben blij dat ik dat meiltje gestuurd had anders wisten we nu vast nog niks. Het is wel fijn dat we nu weten dat het niet aan onze server of wat dan ook ligt. Alhoewel…dan was het vast sneller verholpen nietwaar? 😉

    Ja het is heel vaag. De ene log kan ik zonder problemen op en de ander weer helemaal niet.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Knufff

  71. Liesbeth zegt:

    Ik kon me helemaal ongans klikken, er gebeurde hier niets. ja, de kopfoto kon ik uitgebreid bewonderen, maar daar hield het ook mee op =)

  72. Emmelinda zegt:

    Ook niet de kolom hiernaast? Aaargh ik werd er echt gek van. Soms kon ik wel 10 minuten blijven klikken. Het gaat nou nog niet iedere keer zonder problemen maar al stukken beter! Jippieeee

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

