(C)(K)ut!

Take one

Overstuur stond ze voor me. Mies. Ze smeekte me om niet boos te worden op wat ze te vertellen had. Ik kreeg het benauwd en voelde het klotsen onder mijn oksels. In gedachten zag ik al kamervragen gesteld worden, de politie de omgeving afkammen, mezelf jarenlang zakgeld inhouden en Mies’ carrière in duigen vallen. Wat was er @#%#$@# in vredesnaam gebeurd?

Na de belofte dat ik niet kwaad zou worden (is ook zoiets. Je wil het weten dus je zegt dat je niet kwaad zult worden. Maar wat als hetgeen je niet bevalt?) kwam het hoge woord er uit. Ze had samen met een vriend een filmpje gemaakt met haar mobiel. Een filmpje om een andere vriend van harte beterschap te wensen omdat ie al een week niet op school verschenen was. Omdat ze zijn nummer niet hadden raadpleegden ze een klasgenoot. Die was bereid om een nummer door te geven. Zeer bereid moet ik zeggen. Dat het nummer niet het juiste nummer was bleek toen ze het filmpje verstuurd hadden. Het bleek een (rot)geintje te zijn van die klasgenoot *blaast stof van voodoo-popje en begint als een bezetene te prikken. Lapt daarna popje weer op*. Het filmpje was verzonden naar zijn oom i.p.v. naar het zieke vriendje.

Nou was Mies bang dat het filmpje op internet zou verschijnen. Of dat die oom boos zou worden omdat ie een soort van spam ontvangen had op zijn mobiel. En omdat Mies meelift op het abo van paps vond ze het erg dat hij er ook nog eens voor moest betalen.

Terwijl ik bijkwam van de schrik *verstopt beademingsapparatuur achter rug* en moeite moest doen om niet te lachen gooide ik mijn arm om haar heen. “Meid!” vroeg ik melig troostend : “Sta je naakt op dat filmpje?”. Ze ontkende meteen met een voorzichtige glimlach. “Nou dan!” zei ik en gaf een vette knipoog. Ik vertelde dat ik het een heel lief gebaar vond wat ze voor die vriend hadden willen doen en dat ik het waardeerde dat ze met haar “probleem” bij me durfde te komen.

Zienderogen zag ik haar opknappen. Ziek was ze er van geweest. Ziek van de spanning. Wat moest er allemaal door dat kleine puberhoofdje zijn gegaan? Wat zal de weg naar huis lang geweest zijn! Mijn arme meisje.

Volgende week moet ik nodig naar school. Met mijn uzi*. Even uitleg vragen bij die klasgenoot.

Eens kijken of we dáár een leuk filmpje van weten te maken!

* oke, oke…betrapt. Ik heb geen uzi. Wel een keukenmesje. En daar kan ik héééle mooie trucjes mee doen**, ghehehe

** Vlees snijden, klokhuizen uit appels verwijderen, uien snipperen…..

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op (C)(K)ut!

  1. Alissa zegt:

    Gelukkig viel de schade mee! Lief van haar!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja het bleef bij een hartverzakking van mijn kant 😉 Dat was toch een superidee om dat vriendje te willen opvrolijken he? 😀

  3. Annemarie zegt:

    Ohh wat een lief idee!! Wat zal ze het moeilijk hebben gehad.. maarre, hopelijk komt dat filmpje alsnog bij de goede persoon terecht!!

    Kniefs 🙂

  4. Emmelinda zegt:

    Ja is echt schattig he? Ik vond het zo leuk bedacht. En die etter gooit dan roet in het eten. Zo sjielug voor Mies. Ik hoop ook dat het filmpje alsnog bij dat vriendje aankomt. Waarschijnlijk heeft Mies de eerste tijd haar buik vol van die filmpjes 😉

    Kniefs!

  5. remco zegt:

    wow wat een leuk en lief ideeetje van dr maar zo jammer dat zo’n etterbakkie dan de boel loopt te verstieren 😦

    enne Emmelinda ik denk dat jij t ook goed hebt aangepakt 😉
    en t is te hopen dat mies volgende keer wat sneller ermee op de proppen komt *gooit snel proppenschieter weg * dat zal haar een hoop zenuwen besparen 😉

  6. Emmelinda zegt:

    Ja gemeen he *haalt nogmaals de inmiddels bijna versleten voodoo-pop uit*. Ze stond hier zo te snikken.

    Dank je wel Remco! :D. *verstopt snel proppenschieter*. Het was ook wel een beetje de schuld van dat vriendje die ook op dat filmpje stond. Die had haar onderweg de stuipen op het lijf zitten jagen. Waarschijnlijk zijn die ouders iets minder flexibel?. Zover ik weet vertelt ze het gewoon. Ik zit nou ook te overwegen of ik die voodoo-pop ook voor hem zal gebruiken :p ghehehe

  7. remco zegt:

    ja gebruik die pop ook maar voor hem, t kan nooit geen kwaad 😛

    wordt het niet eens tijd voor een nieuwe voodoo-pop 😉

  8. Emmelinda zegt:

    *prikt, prikt en prikt* Oeps, ze moet zo meteen nog met hem affietsen hihi.

    Ja ik vrees het ook. Ik heb dat ding al meerdere keren moeten oplappen. Ik zal er een op mijn Sinterklaasverlanglijstje zetten 😉

  9. Anet zegt:

    Ah..echt zielig he..en nog wel lief bedoeld..wat een misbruik (van de klasgenoot) van je dochters goede wil..Nog “ziek” van geweest ook..ik zou ook pisnijdig zijn geweest hoor op dat klasgenootje..wat een rotgeintjes..Gelukkig is alles weer goed..kan Mies weer ademhalen..
    Groetjes en een fijne dag, Liefs Anet

  10. Emmelinda zegt:

    Ja en eigenlijk stelt het weinig voor. Alleen omdat ze er zo verdrietig over was deed het me zo’n pijn. Gelukkig heb ik haar kunnen helpen hihi, ze wist meteen hoe ik er over dacht toen ik haar vroeg of ze er naakt op stond. Daarom durfde ze weer opgelucht adem te halen. 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! DIkke knufff

  11. marion zegt:

    haha zie je wel beetj eliefde zit er wel bij jullie in ipv al die voodoo poppetjes te mollen 😛 stiekem lief:)
    wel grappig op zich maar ook wel moeilijk geweest voor mies.
    liefs en hele dikk eknuff vna mij

  12. Emmelinda zegt:

    Haha ja we lijken net mensen he? Ghehehe 😛
    Ja het is heel moeilijk geweest voor haar. Dat andere vriendje had haar namelijk nogal op zitten naaien wat wij zouden zeggen enzo (en hij kent ons amper). Toch dapper dat ze het ondanks die woorden gezegd heeft 😉

    Dikke knufff en veel liefs terug!

  13. marion zegt:

    wat een sukkeltje haha zeker brugwup 😉

  14. Youke zegt:

    Gelukkig heeft ze wel in de gaten wat er allemaal mee gedaan kan worden als zulke dingen in verkeerde handen vallen. Dat geeft blijk aan weten wat er in de wereld speelt.
    Succes op de school van Mies, niet té streng zijn hè?

  15. Emmelinda zegt:

    @Marion;Ja een hele echte hahaha. 😉

    @Youke;Triest eigenlijk he? Dat was dus ook wat door mijn hoofd schoot. Of we niet te streng waren geweest met op alle dingen te wijzen zodat ze nou overal een probleem van maakt. Maar het bleek gewoon te komen door dat andere vriendje die haar op zat te naaien. *voelt pak van hart vallen*

    Hahaha nou goed, omdat jij het bent. Laat ik mijn keukenmesje wel thuis 😉

  16. marion zegt:

    hahahaha laat mies maar niet horen denk ;P
    krijgt wurg niegingen naar jongetje toe

  17. Miek zegt:

    Wanneer je met dat aardappelmesje nu eens gewoon onder zijn neus uiten gaat snipperen….wanneer hij zich dan suf snuift en jankt, duw je hem een overvol klaslokaal naar binnen. Staat’ie daar met betraande ogen….. Da’s pas geinig!!! ;o))

  18. Emmelinda zegt:

    @Marion;Ik ben er niet bang voor hihi, Mies zegt het zelf ook over hem. Ik ben alleen blij dat ze met elkaar affietsen. Vooral nu het smorgens zo donker is 😉

    @Miek;Oh hahaha ik moet gauw aan iets anders denken, er komen gevoelens los waarvan ik niet wist dat ik ze kon hebben hahaha 😛

  19. marion zegt:

    haha okeej dan moet zze verfietsen /?

  20. Ans zegt:

    Ahh, wat sneu! En het was nog wel zo goed bedoeld!!! Maar gelukkig weet ze wel wat er gebeuren kan als filmpjes in verkeerde handen komen, ze had de schrik goed te pakken. Nou lijkt dit mij een behoorlijk onschuldig filmpje, dus zelfs als het op internet zou komen is het nog geen ramp. En die oom zal wel gewoon gedacht hebben dat het een verkeerd nummer was. Soms zijn het rare dingen die je niet durft te zeggen, waarvan je achteraf de onzin van inziet. Ik had dat als kind ook een keer, ik denk dat ik een jaar of 8 was, ik loog echt nooit, dat zweer ik (ik zal een sodabadje maken voor zwerende vinger). Op een keer was ik gaan schommelen op van die dikke sierketttingen tussen betonnen palen en achterover gevallen op de hardstenen stoep. Een hersenschudding. Ik vond het zo stom van mijzelf dat dat gebeurd was en op de één of andere reden durfde ik dat niet te vertellen.
    Heb ik gezegd dat ik was uitgegleden over een bananenschil!!!!!! En dat werd geloofd ook, want ik loog nooit. Ik lag in bed toen ik mijn moeder tegen de bakker aan de deur hoorde vertellen: “Ja, over een bananenschil, wat kan dat aankomen hè?” Ik schaamde mij rot, maar durfde toen helemaal niets meer te zeggen. Jaren later, toen ik eens ziek in de kamer lag, heb ik het mijn vader opgebiecht, pffffff, wat een opluchting voor mij. Ik had helemaal geen moeilijke ouders en mijn vader was echt niet kwaad. Dat was dus ook om niets, ik begrijp nog steeds niet dat ik daarom gelogen heb. Ik kan dus best begrijpen dat Mies ertegenop zag, het is wel iets heel anders, maar soms heb je dat gewoon, al zijn je ouders nou nog zo makkelijk.

  21. Emmelinda zegt:

    @Marion;Neuh, nog geen 10 minuten eigenlijk. Maar het laatste gedeelte vind ik een rotweg met bomen enzo. Je snapt wel wat ik bedoel 😉

    @Ans;Oh jaaaa ik begrijp je helemaal. Vooral toen je je moeder hoorde vertellen tegen de bakker. Wat voel je je dan rot! Raar he dat je er dan iets heel anders van maakt. Terwijl het gewoon makkelijker is om meteen de waarheid te vertellen. Maar goed, als kind zie je dat toch weer anders. Is net zoals dit filmpje. Wat zal ze zich toch allemaal in haar hoofd gehaald hebben? Mede dankzij dat ene vriendje dan omdat deze een boed moed wist in te praten. Maar niet heus.

    Soms heb je dat ook wel eens…moet je iets onaangenaams tegen iemand vertellen. Oh daar ben ik zooo slecht in. Lig ik nachten van wakker, verzin een boel scenario’s en als ik het dan uiteindelijk heb weten te zeggen reageren ze zo nuchter. Dan spring ik gewoon een gat in de lucht van opluchting hahaha. Zag ik nu bij Mies ook. Terwijl ik meestal in ernstige gevallen toch denk (na eerst tot 8584524 geteld te hebben):”Tsja het is nu gebeurd, volgende keer nadenken voordat je zoiets doet.”

  22. Sjoukje zegt:

    Wat zielig eigenlijk. Het is een leuk gebaar wat ze wilde doen.
    Kan mij voorstelen dat ze er ziek van was, dat het in duigen is gevallen. Wel een rotgeintje hoor. Succes op school!
    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Sjoukje

  23. Natas1970 zegt:

    Wat een ratje zeg, het was zo goed bedoeld en dan geeft dat rotjong het verkeerde nummer. Zo sneu voor Mies. Schrok me rot aan het begin van je verhaal, maar het liep gelukkig goed af!!! Poeh hè…… Arme Mies.

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha, dat lees je vast wel in de krant 😉 Nee geintje het lijkt me verstandiger om thuis te blijven ghehehe

    Maar het was inderdaad lief van haar he?

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knuffff

  25. Emmelinda zegt:

    @Natas1970; Oh sollie hihi, laat ik jullie nog schrikken ook. Gelukkig was het niks ernstigs. Al leek het dat voor Mies op dat moemt wél. Maar goed, ik heb haar nog maar niet onterft hahaha 😛 😉

  26. Sally zegt:

    Ach gossie die meid euh mies. Inderdaad wel heel fijn dat ze haar moeder in vertrouwen durft te nemen. Dat geeft je toch een goed gevoel nietwaar? Weet ik echter nog steeds niet hoe je zou reageren als het wel slecht nieuws was geweest. Je had tenslotte beloofd niet kwaad te worden (of had je stiekem je vingers achter je rug gekruist) Doe je het dan net zo als mijn ouders? Moeder wordt niet boos, vader des te meer. Voor 2 personen tegelijk haha.

  27. Rianne zegt:

    Ach gos…haar hele fantasie op hol…..arme Mies.
    Wat zei ze? “Ik stuur de volgende keer weer gewoon een kaartje?” 😉

  28. Emmelinda zegt:

    @Sally;Daarvraagjemewat. Ik heb geen flauw idee. Echt niet. Ik vind dat er toch duidelijk gemaakt moet worden dat het niet door de beugel kan. Maar pfff…dat is misschien niet makkelijk wanneer je héél boos bent. Ik vind het ook zo sneu om het Marc te laten oplossen hihi. Dan lijkt hij ineens de boeman ;). Gelukkig hoefde ik er in dit geval niet over na te denken 😀

    @Rianne;Ja grinnik…de post is zo gek nog niet ;). Scheelt een boel zenuwen. Als het adres dan maar juist is 😉

  29. Lette zegt:

    Ik zie jou al vodoo-appeltjes villen met dat fovo keukenmesje.
    Goed van Mies dat ze ondanks haar enorme angst toch bij je aanklopte. En als dit de dingen zijn die haar al zo zenuwachtig maken dan zit ht met de opvoeding wel goed.

  30. marion zegt:

    jahaa ik snap ht 🙂 mannetjes met lange jassen :S
    nee ff seruis ik ken het

  31. Yvonne zegt:

    Die arme schat. Rotjongen zijn het, met rotgrapjes. Ben ik een slechte moeder als ik met mijn dochter een wraakplan had verzonnen? En uitgevoerd?

  32. ~Tina~ zegt:

    Wat schattig inderdaad! Je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren, ik bedoel: tegenwoordig worden er (als je de verhalen mag geloven) de meest belachelijke en ook ranzige filmpjes gemaakt.
    Ik heb mijn zoon ook heel hard op zijn hart gedrukt dat ik dat nooooooooooit wil hebben en dat daar een mega-straf op zal staan.
    Maar hij heeft me verzekerd dat dat echt nooit zal gebeuren.

    Fijn dat ze het zo op kwam biechten trouwens. Je dochter heeft wel vertrouwen in je.
    Heel fijn weekend gewenst, groetjes en liefs van Tina :-))

  33. Emmelinda zegt:

    @Lette;Hahaha ja desnoods kerf ik mooie figuurtjes er in 😉
    Dank je wel, ik hoop het in ieder geval. Het zijn die dingen waar we op vooruitlopen. Niet pas op wijzen wanneer het gebeurd is maar van tevoren. Is misschien ook niet altijd goed maar tot nu toe werkt het blijkbaar 😉

    @Marion;Daarom. Het gaat om het idee. Waarschijnlijk fiets het watj..euh..ventje snel weg wanneer er iets onverwachts gebeuren zou. Maar tot nu toe ben ik blij dat ze met z’n tweetjes fietsen 😉

    @Yvonne;WHahaha neuh! Ik kreeg ook gevoelens waarvan ik niet wist dat ik ze kon krijgen. Maar toen ik zag dat Mies weer kon lachen was het al weer goed. 😉

    @Tina;Kijk, dat bedoel ik nou. Daar hebben we haar vaak voor gewaarschuwd. Ze is wel groot in lengte maar nog zo klein. Ze is zo makkelijk mee te sleuren als ze het verhaal goed brengen. Natuurlijk weet ze wel ongeveer wat goed en fout is, maar toch he…je weet nooit. Het is in ieder geval goed dat je er nu al goed met je zoon over gebabbeld hebt. Dat zal ze in veel gevallen behoeden voor fouten waar ze later spijt van hebben. Toch?

    Ja ik was er ook heel erg blij mee. Dat heb ik haar dus ook gezegd. Ik hoop dat het zo blijft in de toekomst 😉

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Geniet er maar lekker van! Dikke knufff

  34. jell zegt:

    Je mag mijn uzi wel ff lenen heur 😉
    Of natuurlijk mn keukenmesjes ghehe

    Katt

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha deal! Heb je de gebruiksaanwijzing er ook bij? 😉

  36. Jaap zegt:

    Wat een verademing dat het soms zo mee kan vallen … en een leuk filmpje ~ verstuurd aan een verkeerd adres ~ blijft tenslotte toch gewoon een leuk filmpje? Een béétje oom stuurt zo’n filmpje door naar z’n neef. Of was het niet zijn oom, maar de oom van ’t andere vriendje-van-het-rotgeintje?

  37. Ahhh die Mies, dat vind ik echt zielig.
    Maar wel geweldig hoe ze het je komt vertellen, daar mag je wel weer blij mee wezen.

    Enne,…………….ik heb wel gelachen hoor om dat filmpje, is nu het meest bezocht filmpje op youtube.

    Auw auw, leg je voodoo poppetje neer Emmelimnda.

  38. Abby zegt:

    Wat heerlijk onschuldig! 🙂

  39. marion zegt:

    ik snap hem 😉
    als puntj ebij paaltje komt …

  40. Emmelinda zegt:

    @Jaap;Grinnik, daarom vroeg ik ook of ze er naakt op stond. Wat kan er nou misgaan met een filmpje waarin ze iemand beterschap wensen? Daar zal niemand opgewonden of kwaad over worden 😉 Die oom was helaas niet de oom van de zieke maar inderdaad van de plaaggeest 😦

    @Leidse Glibber;Nou inderdaad, daarom heb haar ook gezegd dat ik dat super vond. ZO hoop ik dat ze weet dat ze altijd bij me kan komen als er iets is. Het zal niet altijd even makkelijk gaan maar als er iets oplucht dan is het dat wel 😉

    Grinnik…had ik er maar copyright op laten zetten. Had ik nou fijn over de villa-afdeling van Funda kunnen surfen 😉 Ghehehe

    M’n voodoo-pop is versleten. Heb je weer mazzel he? Ghehehe

    @Abby;Ja, eigenlijk gaat het om niks maar ooo ze was zo verdrietig en bang 😉

  41. Emmelinda zegt:

    @Marion;Juist! Maar goed, dat weten die mannen in die regenjassen natuurlijk niet 😉

  42. Zie je iki had al niet zoveel last van je voodoo poppetje.
    Enne, de blauwe plekken van mijn val zijn al aan het wegtrekken dus valt mee nog wel een beetje pijn als ik er op druk, maar ja wie drukt er nou constant op zijn lichaam je, dus dat valt ook wel mee.
    Ik dacht jij komt vast wel een taartje brengen hahahahah en leukste is het was al in september, maar ja die bloemen waren natuurlijk al weg dus nu weer nieuw bosje hahahha.
    Denk dat ik maar wekelijks bij op duie manier ga reageren heb je altijd verse bloemen in huis hahahahah

  43. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en had jij bij je buuf niet van de zomer een bosje gebracht? Dan is het toch wel weer tijd voor een bezoekje met rozen aan jullie adres ghehehe.

    Hahaha ikke en taartjes brengen. Weet je hoe onzinnig dat is? Nog niet eens halverwege ben ik al in de taart gedoken en me al smakkend sufgegeten aan al dat lekkers :P.

    Ik ben blij dat je er niks ernstigs aan over gehouden hebt. Het is balen van je brommer maar wanneer je echt last van je knie bleef houden was dat echt geen pretje 😉

  44. Dinie zegt:

    Oeps: daar had jij toch iets ergers verwacht van je eigen vlees en bloed? Schande! Tja nu ik het zo opschrijf begrijp ik wel waarom je begon te zweten hahaha).
    Wat een grap. En nu ga jij die klasgenoot zijn klokhuis snipperen????
    (houdt nog niet over die bereikbaarheid, hè? Heb je al iets meer gehoord van die gasten?)

  45. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou ik ken mezelf dus ik had mijn borst al natgemaakt hahaha. Maar goed, ik had beter moeten weten. Mies lijkt niet op mij ghehehe.

    Ik ga eerst een ingewikkeld en gevaarlijk uitziend schouwspel leveren.Thuis voor de spiegel natuurlijk 😛

    Nope, ik heb niks meer gehoord. De ene keer is een enkele keer klikken genoeg (en vanmiddag op Mies’Laptop kwam m’n log zo maar in één keer hihi) en de andere keer blijf je aan de gang *sjugt*

  46. Hanny zegt:

    Geweldig dat Mies je het verhaal heeft durven vertellen. Daar mag je blij om zijn. Sneu voor haar dat ze er zo beroerd van is geweest voordat ze het durfde te vertellen. Hopelijk blijft ze tegen je praten als ze wat heeft meegemaakt. Dat is rustgevend zowel voor jou als voor haarzelf. Geef haar maar een lekkere knuffel, zodat ze weet waar ze bij problemen terecht kan.

  47. Emmelinda zegt:

    Ja dat andere vriendje had haar zo zenuwachtig zitten maken. Die heeft zeker thuis niet van die flexibele ouders ofzo. Ze was echt ziek van de zenuwen, arm kind. Ik heb haar duidelijk gemaakt (inderdaad met een dikke knufff) dat ik het ontzettend fijn vind dat ze het durfde te vertellen en hoop dat het ook helpt in de toekomst. Ze was vandaag zo lief aan het babbelen over haar nieuwe liefde op school hihi. Ik hoop dat er nog veel verhalen mogen volgen 😉

  48. GekinblacK zegt:

    Geen Uzi ? Een deegroller is ook best een fijn wapen. 🙂

  49. Emmelinda zegt:

    Grinnik…laat ik die ook niet hebben? En geen mattenklopper. Tjemig, hoe heb ik mijn kids eigenlijk zo groot gekregen? Hahaha

  50. Abitch zegt:

    Achgut nou het is iig duidelijk dat ze de ‘gevaren’ van filmpjes inziet, ik denk niet dat die snel naakt op internet gaat verschijnen 😀

    Ben wel benieuwd naar het filmpje maar sja dat kunnen we vast wel vergeten GRIJNS

    Zo’n lief gebaar en dat wordt geheel verneukt door een stom klasgenootje

  51. remco zegt:

    ik heb nog een veilig zwitsers zakmes 😉

  52. Bengeltjuh zegt:

    Lief van haar om iets te willen sturen….en zo dapper dat ze geoown lekker naar je toe komt ondanks bang makerij van ander….en ik zou ook niet boos worden…daarbij ik heb ook nog voodoo-poppetjes in voorraad…..*Volleerd voodoo prikster*

    En wat een klere jochies heb je toch …..pestbakken brrr

  53. Belinda zegt:

    Lief zeg van Mies om daar zo over in de war te zitten! Ze is duidelijk nog lekker onschuldig en hou dat maar voorlopig zo!
    En tja… wat een rotventje om bewust het verkeerde telnr te geven! *steekt voor de zekerheid ook wat naalden in een snel in elkaar gefriemeld poppetje* 😉
    Fijn weekend!

  54. Emmelinda zegt:

    @Abitch;Dat denk ik ook niet. Zeker niet zonder eerst een goeie prijs afgesproken te hebben. hahaha geintjuhhh 😉

    Ja dat had ik ook graag willen zien. Was vast errug schattig 😉

    Bleergh, zo flauw he? Hij kon het zeker niet hebben ofzo. Misschien komt er nog wel eens een kans om wraak te nemen 😉 Al moet ik het dan niet van Mies hebben hihi.;)

    @Remco;Jaaaaa die wil ik wel lenen. Moet ik me wel eerst goed concentereren want er zitten zoveel leuke dingen op. Sta ik ineens dreigend voor hem met een uitgestoken usb-stick (die zijn er tegenwoordig ook) ofzo hahaha

    @Bengeltjuh;Jazeker was dat dapper. Ze stond hier te shaken. Alsof ik zo’n beest ben zeg :p hahaha. Dat andere vriendje had haar behoorlijk angst aan zitten jagen. Het is wel duidelijk dat hij ons niet goed kent 😉

    Hahaha heerlijk zo’n voodoo-popjes he? Je blijft gewoon prikken hahaha 😉

    Ja nou! Waar slaat het op. Willen ze zo indruk maken ofzo? Tsss 😉

    @Belinda;Ja zo lief onschuldig he? Dat merk ik in heel veel dingen.

    Hahaha laten we een cluppie beginnen met voodoo-popjes. Kunnen we samen prikken hahaha 😉

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

    @Marion; 😉

  55. siep zegt:

    wat een toestand voor je dochter zeg
    en dat om zon onschuldig filmpje!

    vind t juist heel aardig van dr!

  56. geertje zegt:

    Zielig hoor…
    Lullig ook dat hij haar zo heeft lopen opfokken, en helemaal een rotstreek om een verkeerd telefoonnummer te geven!
    Arme Mies!
    (moest wel even lachen!
    zal je opgelucht zijn geweest dat het dat was!)
    Nog een fijn weekend Emmelinda!!!
    Liefs en een dikke knuffff!
    (En laat het schilmesje maar thuis 😉
    een poppetje en spelden werken ook opluchtend….)

  57. christa zegt:

    aaah arme mies!!
    Wat zal ze zich beroerd hebben gevoeld zeg!
    maar wat fijn dat ze toch bij jou durfde te komen met het verhaal.
    Super opgelost ook zo.

    Wat betreft het ettertje..
    Als jij nou eens een filmpje maakt… met daarin wat je allemaal wel zou kunnen doen..(Wel met humor toon erin natuurlijk) en in dat filmpje dan bijvoorbeeld duidelijk maakt dathet filmpje voor sjaak is (ik noem maar een naam) en die dan eens naar zijn mobieltje stuurt?? 😀 😀
    Zou hij de boodschap dan begrijpen 😀 😀

  58. Het is toch wintertijd geworden dus uurtje extra kan ik nog net even prettige zondag tegen je zeggen,
    Tegen dat ik dit getiept heb is het alweer een uurtje vroeger hahahahahahh

  59. * Garfield * zegt:

    Rotstreek van die klasgenoot, vind ik.
    Al bij al is ‘de schade” misschien nog meegevallen hé.
    Fijne zondag.

  60. rietepietz zegt:

    Ga maar enorm glimmen Emmelinda je bent een moeder uit duizenden , eigenlijk alleen maar pluspunten uit de ellende naar voren gekomen , Jouw meisje heeft een geweldig vertrouwen in je en dat kan in haar héle leven goed van ps komen én jou rust geven als het kippetje uitvliegt ,Bovendien heeft ze een een vrij onschadelijk manier geleerd dat het internet zéker niet gevarenvrij is en dat helaas veel mensen niet te vertrouwen zijn , kassa ……..
    extra dikke knuf van Riet

  61. rietepietz zegt:

    ik bedoelde natuurlijk OP een vrij onschadelijke manier

  62. Hanny zegt:

    Geweldig die verhalen over nieuwe liefdes. Je gaat zelf dan weer helemaal terug in je eigen tijd. Hopelijk blijft ze jou die nog lang vertellen.

  63. Emmelinda zegt:

    @Siep;Daarom vond ik het ook zo zielig (toen ik er eindelijk achter kwam wat er aan de hand was). Doet ze zoiets liefs en dan krijgt ze dat….

    @Geertje;Hihi ja ik moest er ook om lachen. Zoals ze hier stond was het alsof ze ikweetnietwat gedaan had. En dan is het zoeits. Voor haar zal het overgkomen zijn alsof het zoiets was. Gelukkig maar dat ik haar ervan kon overtuigen dat het dát niet was.

    Hahaha ja ik geloof dat er anders minder onschuldige filmpjes op internet komen wanneer ik met keuken mesjes ga zwaaien 😉 Ghehehe

    Ik wens jou nog een hele fijne zondag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Christa;Ja was zo sjielug…stond ze daar te bibberen. Normaal is ze een spraakwaterval maar nu kwam het er hortend en stotend uit. Arm kind. Gelukkig kon ik haar snel helpen 😉

    Hahaha wie weet, misschien moet ik er eens over nadenken. En nog een paar nachtjes over slapen want zoals ik nu over hem denk zal niet veel humor opleveren in zo’n filmpje ghehehe 😉

    @Leidse Glibber;Nou ben ik nog vergeten om te kijken wat er zou gebeuren wanneer ik een bericht zou plaatsen en dan na het terugzetten van de klok ook eentje. Eens kijken welk bericht dan waar zou uitkomen hahaha.. Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Geniet er maar lekker van!

    @Garfield;Ja gemeen ventje he? Maar je hebt gelijk, het is goed afgelopen gelukkig 😀
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag!

    @Rietepietz;*glimt* Dank je wel Riet. Dat doet me goed. Ik op mijn beurt maakte me weer zorgen of ik ze niet teveel op alle boze dingen in de wereld gewezen heb? Anders hoefde ze zich niet zo druk te maken? Aaargh ik weet het ook niet. hihi. Maar wat je zegt is waar, zo heeft ze in het klein ervaren hoe het gevoel is wanneer er zoiets gebeurt en zal haar zeker weten geen tweede keer in een extreme vorm meer overkomen 😉

    Fijne zondag! En een hele dikke knufff van mij!

    @Hanny;Jaaaaa hihi. Ze straalt helemaal wanneer ze zegt dat ze hem tegengekomen was op de gang. Grinnik…dan is haar (en de mijne) hele dag weer goed. Zo herkenbaar ook 😀

    Ik hoop ook dat ik er nog heel lang van mag genieten 😀

  64. marion zegt:

    trouwens he jij wekt heel veel agressieviteit op hoor 😉 met je voodoo prikken

  65. Emmelinda zegt:

    Grinnik..kun je zien hoeveel verborgen agressie er onder de mensen is hahaha 😛

  66. Marika zegt:

    Die levendige fantasie van jou is wel een voordeel, je hebt al zoveel doemscenario’s bedacht dat het eigenlijk alleen nog maar mee kan vallen! ;o) Die kamervragen… whahaha.

    Wat zielig dat ze zo in de zenuwen heeft gezeten, rotstreek van die jongen. Wil je mijn rocketlauncher ff lenen? *hehehe*

  67. Emmelinda zegt:

    Levendige fantasie? Wie ikke? Hahaha nou inderdaad. Dat is écht waar. Wanneer ik klaar ben met mijn eigen kamervragen ben ik ook klaar om het werkelijke verhaal aan te horen ghehehe

    Whoehaaa…ik moest eerst ff googlen hoor. Maareh, ik denk dat ik daar wel indruk mee kan maken. Ghehehe

  68. Nicky zegt:

    Lief van Mies! En voor jouw een troost; die is zo geschrokken dat ze (voorlopig) niet bloot voor haar webcam zit!
    Geintje! Maar de woorden ‘bloot’ in combinatie met ‘webcam’ leveren lekker veel bezoekers op!

  69. Emmelinda zegt:

    Hahaha eens kijken wat voor een soort bezoekers dat aantrekt. Dan kan ze maar beter iets meer aantrekken hihi want dan hoeft ze zich niet aan te trekken dat er vervelende filmpjes of foto’s van haar op internet staan 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

