Voorstelling

Photobucket - Video and Image Hosting

Stel je voor….

Je bent een charmante persoonlijkheid (nee, nou heb ik het een keertje niét over jou, ghehehe), zit uren bij de kapster en de visagie om er maar zo representatief mogelijk uit te zien. Je krijgt kleren van topontwerpers (wat een straf! Wat een straf!) om aan je mooie lijf te dragen terwijl je misschien het liefst in je oude (haast versleten) spijkerbroek rondhuppelt. Inburgeringscursus hier, cursus om zo stijf hoffelijk mogelijk over te komen daar. Praatjes met presidenten en allerlei ander gespuis hooggeplaatste (nee, niet op een tribune, ghehehe) meneren en mevrouwen van andere landen om ze tevreden te stellen. Al die kostbare tijd die je eigenlijk graag met je kids gedeeld had. Maar goed, je bent een prinses. Dan hoort dat er bij.

En dan.

Dan staat er ergens zo’n irritante paparazzi die je fotografeert op zo’n moment:

Photobucket - Video and Image Hosting

Zeg nou zelf…

… dan kijk je toch lelijk op je koninklijk gepoederde neus?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Voorstelling

  1. Abby zegt:

    Hahahaha 🙂 Maar wat zou ze doen? Niezen ofzo?? Of gewoon jeuk aan d’r neus 😉 (of die vent stinkt natuurlijk ;))

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaa tuurlijk, die heeft er vast een laten vliegen. Kijk maar hoe ondeuegend ie kijkt:P

  3. Abby zegt:

    Hahaha, die vent linksachter haar denkt dat zij het gedaan heeft hahahahaha 🙂

    (BTW; als ik alleen je menu en kopfoto zie klik ik op “beginpagina” en staat alles er weer :))

  4. Abby zegt:

    -e hahaha?

    hahahaha

  5. Emmelinda zegt:

    @Abby;Grinnik…of kijkt ie naar haar kon…billenpartij? *giechelt*

    (Klopt, ik kan nou ook iets makkelijker mijn log op. Het gaat nog niet helemaal vlekkeloos maar ik mag niet klagen (doe ik tóch!) want het is stukken fijner zo 😀

  6. Emmelinda zegt:

    -e hahaha?

    hahahaha

    *grinnik*

    (stond een e teveel, ghehehe)

  7. Youke zegt:

    Ik heb die foto bij iemand anders op weblog gezien. Die had zijn/haar kind eronder gezet met ook een gekke bek met zoiets als: iedereen kan prinses/koningin zijn.

  8. Belinda zegt:

    Hahahaha Ik mag die Maxima wel! 😉

    Zelf sta ik geregeld zo op de foto *shame on me* maar dan zonder die prachtige mantelpakjes en ultravagante hoofddeksels.
    Maar het doet me goed dat er in het koningshuis dus ook ‘gewone’ mensen zitten met ieder hun eigen eigenaardigheden!

  9. Emmelinda zegt:

    Ja ik ook. Hoe gek ze ook kijkt, ze kan geen kwaad doen hihi.

    Whaahaa waarom denk je dat IK altijd de camera hanteer? Die hier op de log (zie kolom) is een van de weinige foto’s waar ik eens NIET debiel op sta, ghehehe.

  10. remco zegt:

    volgens mij is het haar dubbelgangster *nee geen crimineel 😛 * die uit haar rol valt *of dr medicijnen is vergeten 😉 *

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha die verklaringen zijn acceptabel.

    Ik zat al te denken dat ze die log gelezen had over die stoere bink die met een vinger zijn neusinhoud probeerde te legen en het ontving op zijn wang en dat ze wilde testen of ze het beter kon 😉

  12. Emmelinda zegt:

    (stiekem dacht ik heel iets anders maar dat kan ik niet maken hahaha :P)

  13. Natazz zegt:

    Ziet er wel heel erg triest uit inderdaad. Overigens is ze vast blij dat ze niet in der neus zat te peuteren. hahaha.

    Fijne dag Em en zoals je ziet kan ik weer reageren. Wauwie!!!

  14. Emmelinda zegt:

    Belabberd he? hahaha. Ik denk ook dat het maar beter is dat ZULKE dingen niet op de gevoelige plaat vastgelegd worden hahaha.

    Jij ook een hele fijne dag meis! Ik ben er ook zo blij mee dat ik niet 300x hoef te klikken voordat ik een log kan openen! YIHAAAA. Nu jouw log nog want dat lukt me niet 😦

  15. Annemarie zegt:

    Hmm daar sta je dan… *zucht*
    Whahahahahahaha *leuk voor de mensen in de wereld!*

    sorry ik vind het grappig..
    Kniefs!

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…niks te sorry…ik moet iedere keer zo lachen als ik die foto zie. Lachen is dus gewoon toegestaan hahaha (ziet Max toch nie ;P)

    Kniefs!

  17. alinda zegt:

    whahaha kan ze nog zo netjes zijn maar dit zegt meer dan genoeg
    er zat op een vliegje op haar neus die kriebelen

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha laten we hopen dat het een vlieg was en geen luis 😛 ghehehe

  19. * Garfield * zegt:

    Hahahaha, wat een foto.

  20. Emmelinda zegt:

    Geweldig he? Echt een dijenkletser hahaha!

  21. Abitch zegt:

    Naast haar (net niet op de foto) loopt gewoon manlief en ze zit uitgebreid te vertellen over dat hij smorgens aan het ontbijt niet ZO (toen deed ze op foto afgebeelde beweging) moest gaan zitten pulken omdat dat een slecht voorbeeld voor de meisjes is 😉

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan ben ik blij dat ze tevens laat zien wat ze bedoelt want zoals ze al eens eerder zei issie een “beetje dom”, ghehehe 😛

  23. Elmo zegt:

    Whaha, lijkt wel een voetballer zo, die ff wat snot kwijt moet………:S

  24. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…dat ze maar oppast dan dat de wind niet ineens hard gaat waaien :P. Zit het straks op haar koninklijke wangetjes 😉

  25. Ans zegt:

    Voor zo’n foto zou ik mijn neus ophalen.
    Hij is wel leuk, haha, zo zie je maar dat iedereen wel eens raar op de foto staat.

  26. Ans zegt:

    Haha, nu was je zijkolom ineens heel raar,allemaal gekke tekens stonden er, weer iets nieuws! Ik dacht toch even dat je weer in het Chinees bezig was.

  27. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…maar voor geen goud ga ik dus voor de lens. Ik weet hoe maf dát er uit ziet hahaha.

    Hahaha ja met heel veel blokjes zeker? Dat is wel vaker (ook voor deze ongein). Ik heb er wel eens aan gedacht om inderdaad alles zo te veranderen. Vooral omdat het een fout is. Met een keer op de adresbalk klikken is het verholpen. Wanneer ik het aanpas blijft iedereen klikken ghehehe 😛

    Hoe was het winkelen? Heb je iedereen verjaagd met die rollator? Ghehehe 😉

  28. Ans zegt:

    Bij nader inzien heb ik de rollator toch maar thuisgelaten, want er kan niet zoveel in het mandje hahaha. Lekker gewinkeld, maar maandagsmorgens is natuurlijk niet alles open, dat is jammer. Ik moest wel ’s morgens, want anders was het misschien bij de Lidl al uitverkocht. Het belangrijkste heb ik en er waren nog wel een paar leuke winkels open en ik heb mezelf ook maar getrakteerd op een kop thee met een lekker broodje, en terwijl ik zat te eten gingen er al weer meer winkels open dus mijn dag is weer goed. Nu zit ik thuis lui op de bank, ik heb toch wel veel gelopen.

  29. erik zegt:

    Het geeft maar weer aan dat de charmante Maxima een mens is. Toch?

    erik

  30. Hanny zegt:

    Volgens mij had ze net een sms’je van schoonmama gehad met het verzoek Alex niet alleen op stap te laten gaan, omdat je nooit weet wat er dan gebeurt. Omdat er altijd fotografen om haar heen dartelen, greep ze haar kans en laat op deze manier weten dat Trixie zich met haar eigen zaken moet bemoeien.

  31. remco zegt:

    @Emmelinda wat dacht jij dan wel niet ????? nee ik ben niet nieuwsgierig maar ik vraag dit voor de verlegen nieuwsgierige medelezers onder ons 😛

  32. Emmelinda zegt:

    @Ans;Whaahaa…een rollator is dus eigenlijk een vereiste wanneer vrouwen de winkelroute afgaan ghehehe. Komen ze niet met zoveel terug 😉 (Hahaha nou mannen kunnen er overigens ook wat van). Maar het is inderdaad waar, er is zo weinig open op maandagmorgen. Rust maar lekker uit vanavond!

    @Erik;Egwel. En zelfs al vind ik dit een heerlijk belabberd maffe foto, ze is en blijft charmant!

    @Hanny;Whaahaa dan hoop ik voor Trix dat ze nooit achter de werkelijke reden komt. Al heb ik laatst van Trix ook een mooie foto gezien. ZOu je een stripverhaal van kunnen maken zo hahaha. Ik hoop dat ik die nog een keertje tegenkom. Dan laat ik ‘m je zien 😀

    @Remco;Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om die tere zieltjes zo te verpesten ghehehe 😉

  33. Denise zegt:

    Heej leuke vrolijke weblog heb je!! 🙂
    groetjes denise

  34. Emmelinda zegt:

    Weet ik 😛 hahaha geintjuhh. Dank je wel 😉

    Groetjes terug 😀

  35. geertje zegt:

    Hij is geweldig!!!!
    Wat een gave foto!
    Het zal je inderdaad overkomen als persoonlijkheid….
    Fijne avond nog!!!
    Liefs en dikke knuffff 😉

  36. Emmelinda zegt:

    En zelfs zo is ze nóg een persoonlijkheid he? Ongelooflijk. Ik kan het ook niet laten om een grimas te trekken wanneer ik die foto zie hahaha 😉

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  37. Ohhhh erg he, ziet er echt niet uit die foto.

  38. Emmelinda zegt:

    Om te gillen he? Ik vin um zo leuk 😀 Hahaha

  39. hook zegt:

    Nobody is perfect! en je kunt niet alles verbergen achter een laag make-up

  40. Sally zegt:

    ****schater*****
    Komische foto. Die blijft d’r nog jaren achtervolgen.

  41. Emmelinda zegt:

    *grinnikt* Hahaha dat denk ik ook! Ik ken er ook zo-eentje van Trix. Jammer dat ik die niet zo snel kan vinden 😉

  42. jacqueline zegt:

    Zet je eens een foto, gemaakt met je nieuwe camera op je log. Is het erzoéén. Kon je je niet inhouden en even net je knopje een seconde later indrukken

  43. Emmelinda zegt:

    Sollie. Heppie um door? Ik dacht er wel mee weg te komen dat ik de gebruiksaanwijzing nog niet helemaal onder de knie had, ghehehe 😉

  44. Sjoukje zegt:

    Hahaha, ik vind het een geweldige foto. Ze kijkt wel heel vies, zal degene die voor haar loopt een scheet hebben gelaten.
    Groetjes Sjoukje

  45. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat vingertje ook he? En die opgekrulde neus! Hahaha, geweldig. Ik ben het overigens met je eens…dat moet het haast zijn. Kijk maar eens hoe ondeugend (of is het “moeilijk”?)die man kijkt ghehehe

    Groetjes terug! 😀

  46. Annemarie zegt:

    Psst ik las dat je bzv had gemist.
    Voeg deze link maar es toe aan je rss reader;) enjoy:P

    http://podcast.kro.nl/vodcast/xml/boerzoektvrouw_wmv.xml

    Kniefs

  47. Emmelinda zegt:

    Oh hihi da’s een goeie. Betekent natuurlijk wel dat ik vanaf dat moment op zondag rond de klok van ??? vast zitgekluisterd aan de buis!? hahaha 😛 Dank je wel!

    Kniefs!

  48. Pasula zegt:

    Oeps! Tja het is niet het meest charmante moment en dat terwijl ze in het echt zo mooi is! Knappe fotograaf die daar een lelijk plaatje van kan maken… 😉

  49. Emmelinda zegt:

    Ja hij verdient eigenlijk een lintje he? Ghehehe 😉

  50. GekinblacK zegt:

    Ze heeft enorme jeuk in haar neus en staat klaar om met de vinger eens flink….. eeeh… de feestzaal schoon te gaan maken zullen we maar zeggen. 😉

  51. Ik blijf hem mooi vinden moest toch nog een keertje kijken hahahahahhahahahahhh

  52. Pasula zegt:

    Als ik Maxima was zou ik hem een lintje geven op voorwaarde dat hij een ander beroep koos 😉

  53. Emmelinda zegt:

    @Youke;Sollie, ik zie je reactie nu pas. Die kwam tegelijk met de reactie van Belinda en die stond als laatste. Solliesolliesollie.
    Maareh…dat is ook een gaaf idee! Had ik ook kunnen doen hihi 😀 Ik weet wel een vrijwilliger 😉

    @GekinblacK;Whaahaa de feestzaal! Oh die moet ik onthouden! Die komt nog wel eens van pas 😉

    @Leidse Glibber;Nou heb ik ‘m gisteren toch al zo veel gezien en tóch moet ik er nog iedere keer om lachen. Het is gewoon een fantastische foto hahaha.

    @Pasula;Ja of dat ze hem eens een echte cursus fotografie kado deed 😉

  54. Jaap zegt:

    hahahaha, schitterende foto… tragisch voor Maxi, dat wel 😉
    t is leuk om hier een tekst bij te verzinnen: zo iets als

    Maxima: “en laat ik het niet wéér merken…! Zoiets zég je niet tegen een prinses!”

  55. ~Tina~ zegt:

    Tsja, op de gekste momenten maken ze natuurlijk foto’s van je… misschien moest ze wel niesen ofzo?

    Maar ik vind het een erg charmant mens met bovendien een goed stel hersens. En die 2 prinsesjes zijn hartstikke leuk, die worden vast door haar heel goed opgevoed.

    Ik wens je een fijne dinsdag!
    Groetjes en liefs van Tina 🙂

  56. Emmelinda zegt:

    @Jaap;Jaaaa dat waas ook eerst mijn bedoeling; om jullie het werk te laten doen ghehehe. Maar helaas voor jullie, toen schoot me die tekst te binnen 😉 Maar gelukkig heb je alsnog de kans genomen hihi 😀

    @Tina;Je maakt tijdens het praten vast hele rare grimassen. En als je dan toevallig dát net op de plaat vastlegt ziet het er heel maf uit. Dit is echt zo’n toevalstreffer. Geweldig!

    Maar ik ben het helemaal met je eens. Ik vind haar ook erg charmant. Een frisse wind (euh…hoe toepasselijk met die foto ghehehe) door het koningshuis! 😉

    Ik wens jou natuurlijk óók een hele fijne dinsdag! Dikke knufff

  57. Rianne zegt:

    Sjemig zelfs nu heeft ze nog iets aantrekkelijks…….

  58. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa viel mij ook zo op. Hoe zou ze uitzien wanneer ze net uit bed komt???

  59. marion zegt:

    haaaai emm
    je zou bijna denken dat het vel om haar neus te rgoot is

  60. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja wie weet, misschien is ze wel aan het vervellen? Ghehehe

  61. marion zegt:

    haha ja wie weet 😛

  62. Dinie zegt:

    Arme Maxima. Ik zou niet willen ruilen met haar. (en ik val ook niet echt op haar ventje…dus…);)

  63. Emmelinda zegt:

    @Marion;*grinnikt*

    @Dinie;Ik ook niet, al die plotseling opduikende fotograferende peopletjes. En *kijkt vol afschuw* nee, die Alex hoef ik ook niet ghehehe….

  64. Marika zegt:

    Volgens mij imiteerde ze op dat moment een varken, kan niet missen. 😉

  65. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa nou je het zegt. Dan is ze wel een charmant varken (let op, heb ik morgen de RVD op mijn teller hahaha)

  66. Lette zegt:

    Het had ook erger gekund.
    Vingertje zat (nog) niet in het neusje hier.

  67. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is waar. Maar misschien is het “net niet” veel leuker. Laat nog iets te raden over ghehehe 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

