Gespot op mijn teller:

Met wie? Tjemig de pemig….

Met wie?

…je zult er receptioniste zijn zeg*…

*Heb ik je mooi betrapt he, een beetje onder werktijd zitten surfen op internet, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gespot op mijn teller:

  1. Natazz zegt:

    Je zou de telefoon maar op moeten nemen met die woorden…

  2. marion zegt:

    haha je zult het allemaal maar moeten zeggen zeg hahaha en jij moet luisteren hahahaha
    lol goed man uhm vrouw

    leifs en dikk eknuff van mij

  3. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Kijk…dat bedoel ik nou hahaha. Ik krijg hier wel de neiging van om te bellen en steeds te vragen met wie ik eigenlijk spreek ghehehe πŸ˜›

    @Marion;Psies! En die persoon moet er waarschijnlijk ook nog goedemorgen (middag, avond),………., met ***(naam van persoon) bij zeggen. WOw, zo duurt een gesprek al een kwartier en dan heb je nog niet kunnen zeggen waar het eigenlijk over ging hahaha πŸ˜›

    Ook liefs en een dikke knufff van mij!

  4. Abby zegt:

    Misschien was het gewoon een leerling die aan zijn werk had moeten zitten πŸ˜‰ Zo heb ik regelmatig iemand van justitie op mijn weblog, misschien wel een gevangene die een pc heeft hahaha

  5. Belinda zegt:

    Je krijgt het toch je strot niet uit! πŸ˜‰
    Je bent al 1 euro telefoonkosten verder voordat ze het heeft uitgesproken! πŸ˜‰

  6. GekinblacK zegt:

    It wasn’t me, ik ben van een andere alliantie. πŸ˜‰

  7. Sjoukje zegt:

    Probeer dat maar eens zonder te stotteren er uit te krijgen.
    Bij mij zit regelmatig het ministerie van justitie op mijn site te loeren.
    Groetjes Sjoukje

  8. Ruud zegt:

    Internetten onder de baas zijn tijd?
    Och ja, als je baas het niet merkt……
    Er zijn ook mensen die elk uur 15 minuten weg zijn om een sigaretje te roken……

  9. Ruud zegt:

    Internetten onder de baas zijn tijd?
    Och ja, als je baas het niet merkt……
    Er zijn ook mensen die elk uur 15 minuten weg zijn om een sigaretje te roken……

  10. Ans zegt:

    Om de telefoonkosten niet uit de hand te laten lopen moet je ze dus niet bellen, want ze zijn een half uur bezig met alleen hun naam te zeggen. Misschien is het eigenlijk wel nog langer, maar er pastte niet meer op. Hoort er nog bij: En De Kempen En De Peel En De Rest Van Nederland En OmstrekenEn Een Stukje BelgiΓ«.

  11. marion zegt:

    heb ik ook is het goedemorgen met Blokker F**** K**** u sprek hier met marion pffffffffffff

  12. Miek zegt:

    Ojeetje ja, wat een naam. Zo werkte ik in een huis voor mensen met een verstandelijke handicap, daar moest je de telefoon opnemen met: naam stichting, naam huis, straat, nummer en je eigen naam. Wanneer het druk was geweest met bellers nam ik thuis de telefoon ook nog weleens zo op!!

  13. Youke zegt:

    Idd wat een naam. Ik heb wel eens de cia of de fbi op mijn log gehad. Wat zouden ze van mij moeten?
    Met mijn nieuwe teller kan ik helaas deze info niet meer zien, evenals de zoekwoorden waarop mensen op mijn site komen.

  14. Yvonne zegt:

    Oei. Oei. Oei. Oei. Oei. Dat, is ontzettend stout. Surfen onder werktijd πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    @Abby;Grinnik, het zou best kunnen. Kijk maar naar de link van het gelezen logje…hij was op zoek naar het ballenspel :p ghehehe
    Klopt, die zie ik ook wel eens er bij staan. Die hebben het druk zeg, al die loggen bezoeken hahaha πŸ˜‰

    @Belinda;Nou inderdaad…en als toehoorder ben je al lang in diepe slaap wanneer je eindelijk aan de beurt bent om te zeggen dat je het verkeerde nummer gebeld hebt hahaha πŸ˜‰

    @GekinblacK;Is dit de concurrentie? Ik mag hopen dat jij een minder lang naam te noemen hebt πŸ˜‰

    @Sjoukje;Nou inderdaad..ik heb het vanmiddag een paar keer geprobeerd (ja erg ben ik) en dat valt niet mee πŸ˜‰
    Klopt, die zie ik ook wel eens opduiken. Hier hoeven ze niet te wezen, ik heb alle bewijzen netjes in het archief gezet πŸ˜› πŸ˜‰
    Fijne avond! Groetjes terug!

    @Ruud;Ja nou! En tel het wandelen naar de rookplek er dan ook maar bij. Waar ik gewerkt heb waren ze meer dan een half uur weg. En dan zeuren omdat je onder het werken je sinaasappel schilt 😦

    @Ans;Inderdaad…ik denk dat het verstandiger is om te mailen. Want het is niet alleen die heeeeele lange naam maar ook nog een goeiemorgen/middag/avond Γ©n de eigen naam nog een keer. Ik hoop dat ze ondertussen even de keel mogen smeren hahaha. Al die moeite en dan willen ze gewoon iemand van een andere afdeling spreken…:P

    @Marion;Grinnik, ik moest nog een keer kijken. Dacht ik toch zo maar dat je met vieze engelse woorden ging smijten :p Geintjuhhhh. Maareuh…tis een hele mond vol!

    @Miek;Dat herken ik. Niet dat aannemen met al die persoonlijke gegevens maar dat thuis opnemen met de naam van het bedrijf waar je werkt hihi. Net zoals toen ik bij AH werkte en dan -als ik in gedachten was- vaak vroeg buiten werktijd : Anders nog iets? Hahaha πŸ˜›

    @Youke;Ai, de CIA en FBI? Oei, ik zou een onderduikadres aanvragen hoor, ghehehe πŸ˜‰
    Dat vind ik jammer van die andere teller (was eerst nedstatt, ik weet niet hoe die nu heet) daar zie je ook zoekwoorden op. Leuk om te zien hoe ze je log gevonden hebben hihi.

    @Yvonne;Hahaha πŸ˜› Het zou verboden moeten worden he? πŸ˜› πŸ˜‰

  16. Dinie zegt:

    Ha die van justitie heb ik ook regelmatig en ik heb het al meer gehoord. Wat zal dat nou toch zijn. Of beter gezegd, wie? Misschien moeten we gaan uitkijken met onze illegale praktijken hahaha.

  17. Emmelinda zegt:

    Ja dacht ik alles netjes verstopt en verborgen te hebben…zit er toch nog ergens een lek in mijn systeem. Hmmmz…nog tips?

  18. Annemarie zegt:

    Voor nijmegen en dan in Amsterdam zitten! Wowie πŸ˜€

    Fijne avond πŸ™‚
    kniefs.

  19. marion zegt:

    nee was freek keuken… woeps nu zeg ik het toch
    haha nou en πŸ˜‰
    maar heb een hekel aan hem en moet dan als nog die namen uit me strot wringen
    knuff en heel veel liefs

  20. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Kwam Frank Boeyen ook niet uit Nijmegen? Nou, dan weten we vast wel waarom dat in Amsterdam zit :p ghehehe

    Jij ook een hele fijne avond! Kniefs πŸ˜€

    @Marion;Oeps, daar heb je het al. Ik zal wel net doen alsof ik het niet gelezen heb, oke? Ghehehe πŸ˜›
    Maareh…dan kan ik me voorstellen dat het geen gemakkelijke opgave is 😦

    Fijne avond meis, dikke knufff en veel liefs terug!

  21. Lin zegt:

    Hoihoi!
    Leuk weblog heb je! Heel gezellig om te lezen! Ben eerlijk gezegd benieuwd hoe je aan die info kan komen wie/wat/waar er op je weblog komt kijken.
    Groetjes Lin

  22. Emmelinda zegt:

    Haaai Lin, welkom op mijn weblog. Doet me plezier dat je het fijn vind om mijn gebabbel te lezen πŸ˜€

    Je hebt het over die teller? Klik hier maar eens Daar zie je staan hoe je aan je eigen teller kunt komen. Ik zal zo ff de nederlandse versie zoeken oke, de mijne is plotseling in engels veranderd πŸ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik heb net op de log van Marc gekeken maar die teller is nou ook in het engels. Is zeker overal. Maar goed, dat is ook te doen he? πŸ˜‰

  24. Je zou er bijna voor gaan bellen he hahahahahah.
    Wat zal die telefoniste moe zijnj na een dag die naam uitspreken.
    Ik denk dat ze het afkort en gewoon opneemt met, : goedemorgen u spreekt met S.A.V.O.N.E.H.L.E.W. waar kan ik u mee van dienst zijn?

  25. Marika zegt:

    Ik denk dat haar baas net binnenkwam aangezien ze er maar 15 seconden was, da’s te kort voor jouw logjes. :o)
    Jee die naam… zelfs als je het zou afkorten is het nog lang. πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Grinnik…ja dat was het eerste dat ik dacht toen ik dat zeg; Bellen!

    Hahaha ja ik denk dat dΓ‘t HEEEEEL verstandig is. Da’s waar ook, dat “waar kan ik u mee van dienst zijn” moet er misschien ook nog bij. Hahaha dan is de ochtend wel voorbij, ghehehe.

    @Marika;Hahaha ik moet daar altijd zo om lachen. Dan vraag ik me af waarom er maar 15 seconden gekeken is. Maar als ze werken vallen die kleuren natuurlijk teveel op. Wanneer het zo’nzelfde kleur als hun eigen werk heeft valt het niet op dat ze stiekem iets anders zitten te doen hahaha.

    Ja hihi, Leidse Glibber had het al in afkorting neergezet maar dat is al een boel!

  27. Anet zegt:

    Ohoo..lachen he zo’n teller..lekker spieken wie waar en wanneer op je log neust..hihihii..
    Kun je zien he..populaire log van je..*knipoog*
    Groetjes en vast voor morgen een mooie dag! Liefs van Anet

  28. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik vind het leuk om te zien en kijk er best veel op. Onzinnig misschien maar mijn nieuwsgierigheid wint het. Jullie schrijven allemaal heel braaf reacties maar er zijn zoveel lezers die ‘m als bookmark neergezet hebben en liever anoniem blijven (vinnikweljammereigenlijk). Dan vraag ik me altijd af wie of wat voor soort mensen dat zijn. Beetje mijmeren hihi.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag morgen!Maak er iets moois van πŸ˜€

    Dikke knuffff

  29. Marika zegt:

    Ik denk dat het irritante geluidje keihard uit haar speakers knalde toen ze dacht even ongezien op jouw weblog te kunnen neuzen. *het gehele kantoorpersoneel draait hoofd in haar richting…what the hell??* πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    O whaahaaa dΓ‘t is het natuurlijk! *denkt aan website waar je je collega mee kunt laten schrikken. Dan knippert een beeldscherm in allerlei kleuren en hoor je een zwaailicht ofzoiets*

  31. Anoniem zegt:

    Ze zochten vast intelligent leermateriaal e kwamen uit op jouw log… (ik zeg niks, alleen een tijdje geleden logde je wel mooi het woord intelligent!) πŸ˜‰

  32. Pasula zegt:

    Ja dat was ikkus dus. Had ff niet in de gaten dat mijn gegevens in beslag genomen waren… πŸ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha die gevens van jou had ik nodig voor mijn volgende log. Ik had ze ff gejat πŸ˜›

    Grinnik..jaaaa en ik had het nog goed gespeld ook, had je dat gezien? Hahaha. De wonderen zijn de wereld nog niet uit ghehehe πŸ˜‰

  34. remco zegt:

    @Emmelinda heb je t nu voor elkaar nu durft die persoon hier niet meer te komen dat kost je weer een lezer/lezeres en dat in deze tijden van verkiezingen dus weer een stem minder πŸ˜›

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat heb ik handig opgelost. Waar die lijsttrekkers hele debatten en geldweggooierij voor toepassen doe ik gewoon in één logje πŸ˜› ghehehe.

    Deze persoon mag blij zijn. Door deze log beseft hij/zij misschien hoe verkeerd het is onder werktijd te snuffelen op internet en betert vanaf dat moment zijn/haar leven. Is EmMandela ook weer blij πŸ˜›

  36. Ja dan valt het werk eigenlijk wel mee met twee telefoontjes op een ochtend hahahahahah

  37. Hanny zegt:

    Blijkbaar werkt men bij die Stichting huppelepup niet efficiΓ«nt en blijft er tijd over voor medewerk(st)ers om te snuffelen op internet.
    Wat een naam trouwens, Stichting Alliantie …… (Stichting Bondgenootschap …..). Kan een bondgenootschap een stichting zijn? En dan nog wel een bondgenootschap voortgezet onderwijs. Heel apart.

  38. remco zegt:

    offfff juist zo efficient dat men tijd over heeft πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Ja grinnik…daar zullen ze niet snel overspannen van worden. Hooguit uitgedroogd van het praten πŸ˜‰

    @Hanny;Volgens mij hebben ze binnenkort een feestje. Kijk maar naar de link waar ze op zochten.
    Wow jij was nog wakker rond die tijd. Ik nu helaas (nog) niet, daar moet ik vanavond ff over nadenken, ghehehe. Of zal ik ze eens bellen πŸ˜›

    @Remco;Ze zijn nu vast teleurgesteld. Ze dachten een leuk ballenspel te kunnen doen als tijdverdrijf. En tsja toen ging die verrekte telefoon weer he….

  40. Hanny zegt:

    Ik ben altijd een nachtbraker geweest en zal dat blijven. Trouwens ik ken er nog eentje die deze “afwijking” heeft. Heeft ze van haar moeder!

  41. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat wist ik, dat ze een nachtbraker is. Ik heb hetzelfde probleem. Nou ja, het is alleen overdag een probleem hahaha πŸ˜‰

  42. ~Tina~ zegt:

    “Goeiemiddag, met Stichting…..” Doet me denken aan die reclame op de radio van de KvK, ook zoiets.
    Ik geloof nooit dat ik daar telefoniste zou worden, of zou weigeren om dat te zeggen!
    Misschien moet je ze eens echt bellen om te horen wat ze zeggen?

    Fijne donderdag, groetjes en liefs van Tina

  43. Emmelinda zegt:

    Hahaha pas maar op, ik ben er echt toe in staat. Zo meteen eens ff googlen of ik het telefoonnummer te pakken kan krijgen. Moest vast opvallen …het zal haast een halve pagina in beslag nemen ghehehe πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag!
    Groetjes en een dikke knufff

  44. Bengeltjuh zegt:

    Zoho dat zou niks voor mij zijn hahaha…….zo de telefoon op te moeten nemen….moest ik vroeger weleens bij mijn werk….nou plezierig was het niet …

    Het ministerie van justitie komt bij ons ook weleens aanwaaien…..vind het wel grappig om in de gaten te houden.

    Have a nice day!

  45. Emmelinda zegt:

    Nee, je struikelt zowat over die woorden he? Ik heb veel aan de telefoon gezeten maar had mazzel, het waren er niet zoveel πŸ˜‰

    Ja dat vinden zij ook hahaha. Wat zoeken die toch he? Ik zal zo eens kijken wat er vanmorgen allemaal op bezoek is geweest hiero πŸ˜€

    Thanks, hetzelfde voor jou natuurlijk, maak er iets moois van πŸ˜€

  46. michel zegt:

    Altijd leuk zoiets, heb al heel vaak mensen van Veronica, Tros en andere omroepen om mijn weblog gehad.
    Is toch een waardering dat men ook op jouw weblog kijken.

  47. Emmelinda zegt:

    Vind ik ook. Alleen wacht ik nog steeds op een contract hahaha πŸ˜‰ Vanmorgen was de NOS hier had ik gezien. Misschien hebben ze wel vieze woorden zitten googlen ghehehe πŸ˜€

  48. Lette zegt:

    Leuk om zoiets te spotten.
    Ik heb zelf geen idee waar je die informatie kunt zien.
    Nooit geweten dat het zo interessant kon zijn. Haha!

  49. Emmelinda zegt:

    Ik zie dat je geen teller hebt he? Hier kun je er zelf eentje aanvragen. Kijk maar in de linkerkolom (bovenaan bij dat oranje). De rest wijst zich eigenlijk vanzelf πŸ˜‰

    Het is geinig om er af en toe op te kijken πŸ˜€

  50. Morrison zegt:

    lijkt me wel blij om zo steeds te herhalen van: “met wie?????” en dan zo: “Ik versta er echt helemaal niks van, kan je het even spellen voor me?”

  51. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ooooh erg he, maar dat was dus het eerste wat ik dacht toen ik dit zag. Ghehehe. Braaf van mij he, dat ik nog steeds niet gebeld heb???

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

