Uhm?

Uhm

Wanneer ik de zoldertrap omhoog loop buig ik op een bepaalde plaats met mijn hoofd naar links. En als ik de zoldertrap weer af kom buig ik mijn hoofd op exact dezelfde locatie naar rechts. Dit alles om mijn hersenmassa (die ene luie grijze cel) en het omhulsel niet te beschadigen aan het droogrekje.

Watzegjemenou? Hoezo, dat is begrijpelijk/herkenbaar*?

Dat rekje heb ik namelijk al 5 jaar geleden weggegooid!**

*doorhalen wat niet van toepassing is. Dit gaat het best wanneer je dit uitprint. Ja sollie voor het betweterige. Ik denk; ik zeg het maar ff, ghehehe.

**Ja,ja…je leest het goed. Emm kan ook wel eens iets weggooien.  Dit maal van gif. Werkt prima, ghehehe.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Uhm?

  1. Ans zegt:

    Hahaha, ja, ingesleten gewoontes krijg je er niet zomaar uit. Ik herken dat wel hoor. Ooit had ik een auto waarbij je een knopje moest indrukken voordat je je sleutel eruit kon halen. De volgende auto had dat niet, maar daaardoor miste ik wat en ging ik rare dingen doen. Ik heb zelfs wel eens opnieuw de auto gestart, want ik had het gevoel dat ik iets met die sleutel moest doen. Het heeft heel lang geduurd voordat dat over was. Overigens laande mijn schoonvader een keer die auto met dat knopje, maar dat waren we vergeten te zeggen, die is een half uur bezig geweest om de sleutel uit het slot te krijgen, hahaha, ik geloof dat hij uiteindelijk geholpen is door een voorbijganger.

  2. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha dat kan ik me héél goed voorstellen. Als je steeds zo’n knopje moet indrukken doe je dat bijna met je ogen dicht. En dan…dan is er ineens geen knopje meer.

    Grinnik…had je schoonpa geluk dat die voorbijganger het wist! Anders had ie er nog lang gestaan. O en stel je voor dat je de wegenwacht moet bellen omdat je de sleutel er niet uitkrijgt…dat klinkt maf he?

    Ik heb het overigens nog steeds met mijn weblog. Die opent *klopt snel af* nog steeds zonder problemen. Maar ik blijf (oke, af en toe) dubbelklikken wanneer het niet snel genoeg gaat hahaha. Erg hoor *laat schaam-smiley zien*

  3. Ans zegt:

    Ja, dat herken ik ook, ik moet bij punt vaak de pagina’s “verversen” omdat ie het niet goed doet en ik dan niet reageren kan. Op dagen dat dat heel erg is doe ik dat ook als hij eindelijk een keer goed is en dan begint het gezeur dus weer opnieuw.STOMSTOMSTOM!!

  4. marion zegt:

    ghegeh kon er haast niet geloven JIJ iets weg gooien
    liefs en dhele dikke knuff van mij

  5. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha jaaaa. Dat was hier dus ook toen die problemen waren. Dan bleef ik klikken terwijl de pagina net doorkwam. Balen! Maar blijkbaar heb ik er niks van geleerd hihi want ik blijf (soms) klikken 😉

    @Marion;Neem het maar van mij aan! *geeft vuilniszak vol weg te gooien spullen*. hahaha 😛

    Fijne dag meis! Dikke knufff en veel liefs!

  6. Liesbeth zegt:

    Tja, ik loop in mijn halletje ook altijd met een boog om een kastje wat daar niet staat. En waarom het daar niet staat? Omdat het daar in mijn vorige huis (ongeveer)stond.
    *zucht*
    Het gekke is wel dat ik er in mijn vorige huis niet aan dacht, en dus altijd met een blauwe plek op mijn dijbeen liep…..

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja dat is ook zo herkenbaar! e hadden eens een huisje van riet in de kamer staan waar speelgoed in opgeborgen zat. Marc heeft zijn teen er eens door gebroken. Eigenlijk was het een kunst, dat ding stond niet eens zo onhandig. En toch knalden we er regelmatig tegenaan. Nu het ding eindelijk naar boven gegaan is lopen we met een boog om die plek heen hahaha

  8. Emmelinda zegt:

    En ik daal nog steeds voorzichtig neer op de roze wc-bril. Terwijl dat helemaal geen schietstoel meer is. Al een hele tijd niet meer hihi

  9. katt zegt:

    Ben ik dan de enige die overal zn kop aan stoot?

  10. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je krijgt er wel eelt van op je bolleke. Dan voel je het minder 😉

  11. remco zegt:

    je hebt nu wel een goede rede om weer zo’n droogrekje aan te schaffen 😉

  12. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik ben slimmer geweest (tsja komt eens in de tien jaar voor). Ik heb een groot uitklapbaar rek om neer te zetten gekocht. Dat staat nou gewoon op een veilige plek op zolder. En niet eens meer in het plastic! Hoevinjudie? Wel jammer dat ze er de gebruiksaanwijzing niet bijgeleverd hebben 😛 Geintjuhhh

  13. Annemarie zegt:

    Zo doe ik dus nog steeds mijn haar achter mijn oren strijken…
    meen mij te herinneren dat dat daar al 5 jaar niet meer zit… :S
    Fijne dag vandaag!
    Kniefs!

  14. Emmelinda zegt:

    Whaahaa geweldig! Ik ben ook nog steeds voorzichtig met het stuur van mijn fiets terwijl ik al een jaar een andere fiets heb hahaha. (zat niet (helemaal) los maar ook niet vast)

    Fijne dag vandaag! Kniefs terug!

  15. marion zegt:

    hahahah zo erg:P
    ???
    knufff

  16. marion zegt:

    doet bij jou wie onlin eook zo faag de ene kee rissie er wel andere keer niet:S

  17. Emmelinda zegt:

    Huh? Neuh, het duurt soms wel iets langer met de rechterkolommen laden maar verder doet ie het eigenlijk prima *klopt snel af*. Balen zeg dat het niet voor iedereen afgelopen is met die flauwekul. Eerst de ene helft en nou de andere helft zeker?

    Knufff

  18. alinda zegt:

    oh dat heb ik dus met de slaapkamers intussen slaapt sharon boven op zolder en nog loop ik de kamer in wat allang haar slaapkamer niet meer is dom dom dom natuurlijk.
    vaak nog kletsend ook he , sharon wat dacht je van blabla ohja wer de verkeerde deur trap hoger is de kamer nu haha
    komt me heel bekend voor dus

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is ook een goeie! En Sharon is natuurlijk al laaaaaang gewend?!

    Het is maar goed dat we onze wcpot nog niet verplaatst hebben….wat een zooitje zou dat worden ghehehe 😉

  20. marion zegt:

    kijk eens want nu staat ie er wel bij mij is da took steeds me weionlie

  21. Emmelinda zegt:

    Ik heb ergens gelezen dat er ook een storing is met wie. Maar dat het bij weblog op een andere server loopt. Of zoiets. Tjemig, waar heb ik dat nou gelezen??? *peinst*

  22. marion zegt:

    ja da wee tik ook niet

  23. marion zegt:

    mmmmmmmm gek bij mij de ene keer zie ikhem wel staan andere keer niet
    en ligt echt niet aanmijn bril hoor!!!!!
    🙂

  24. Emmelinda zegt:

    Het staat er al…kijk maar hierbovuh 😛

  25. Emmelinda zegt:

    Ik zie ‘m wel op jouw log. Ik heb een paar keer opnieuw op je log gekeken.

  26. Abby zegt:

    Hahaha, écht wel herkenbaar! Juist! Ik trek in mijn haast soms de verkeerde deur open van de gang, omdat in het vorige huis daar de gangkast zat en tja, op de wc kan ik die stofzuiger dan niet vinden! hahahaha (btw ik woon hier nu 2 jaar!)

  27. Belinda zegt:

    Idioot hè hoe gewoontes erin blijven! *grijns*

    Hier moeten we als we naar boven lopen opletten dat we ons hoofd niet stoten aan de eerste verdieping. Jan heeft ooit eens geprobeerd de eerste verdieping op te tillen (zat op de trap een foto te maken en ging ineens vol staan). Resultaat: een gekneusde nekwervel 😦

    Bevalt de droogmachine? (tenminste ik ga ervan uit dat je daarom dat droogrekkie weg hebt kunnen kieperen?)

  28. marion zegt:

    faaaaaag heb nieuwe pc nodig misschien?????

  29. Emmelinda zegt:

    @Abby;Whaahaa ja dat zijn van die maffe dingen! Gek he, dat zoiets maar niet went! Zo verplaats ik het liefst zo weinig mogelijk. Ik grijp anders altijd mis hihi. Zo zit er in de salontafel een laatje. Daar leg ik de tv-gids in. Nou is die tafel omgedraaid en tóch loop ik altijd naar de kant waar dat laatje eerst zat…erg hoor 😀

    @Belinda;Ja mooi om te lezen! Gek dat we daar niet van af komen he?

    Ai. Dat is pijnlijk. Is hier ook; we hebben boven het trapgat van de zolder een paar planken gelegd om die loze ruimte optimaal te kunnen benutten. Maar goed, wanneer je gewend bent om de strijkplank zo mee naar zolder te nemen (nu moet je ‘m dus schuin de trap op meenemen) komt die plank naar beneden zetten. Met alles wat er op ligt. Gek genoeg vergeet ik dát nooit hihi 😉

    Grinnik…klopt helemaal. Alleen is de droger al twee jaar kapot. Ik gebruikte ‘m heel weinig dus heb ik er nou een voorraadkast van gemaakt ;). Misschien , als de meiden veeleisender worden (“mahaaaam is die broek al schoon”) dan laat ik ‘m maken 😉

    @Marion;Ik snap er echt niks van. Ik zie het duidelijk bovenin de hoek staan???

  30. marion zegt:

    nee ik een nieuwe pc nodig 🙂
    denk ik haha

  31. Emmelinda zegt:

    Maareh…niet te snel weggooien hoor. Het kán toch gewoon niet dat je de rest allemaal wel ziet en juist dat wieblokje niet? Er is nou een storing met die hele WIE-toestand, misschien ligt het daar aan?

  32. Emmelinda zegt:

    Ehm…ik bedoelde dus dat het ook aan weblog kan liggen. Ik geloof heus dat je het niet ziet maar waarom zou je pc net dát overslaan? Dat begrijp ik dus niet.

  33. Bengeltjuh zegt:

    Ik heb het dus nog met het naar mijn bril grijpen om hem van mijn neus af te halen……euhm….die is niet meer nodig….wel raar hoor haha

    Ik heb ook probs met W.I.E. …..wat…waar…..is steeds foetsie

    Dus ligt dan duidelijk aan weblog

  34. Rianne zegt:

    Uhm…ja…herken ik, vrees ik, ook.
    Niet met een droogrekje maar met een dakrand van een schuurtje die er al heel lang niet meer staat.
    Ik buk me voor niets iedere ochtend…

  35. Youke zegt:

    Grappig! Ik heb dat (nog) niet. Er is nog niet veel verandert of weggegooid in huis.

  36. Hanny zegt:

    Wat is een mens toch een gewoontedier nietwaar? Zoiets zou mij ook kunnen overkomen.
    Ga er nu maar niet weer een droogrekje hangen, want dan zijn de gevolgen misschien niet te overzien als je er net gewend aan bent om niet je hoofd naar links of recht te buigen.
    Fijne avond!

  37. marion zegt:

    ne eik snap er ook geen R8888 van want als ik opened gaat goed selecteer ik een bericht issie weg

  38. kim zegt:

    dat is net zoiets als in de auto bukken als er een vogel over bliegt hahahaha

    groetjes kim (een meespieker via een andere weblog )

    ps. leuke log heb je!

  39. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh;Hahaha wat is dat toch grappig als je er over nadenkt.Ik heb het ook op basisschool. Iedere woensdag mag je mee voordat de les begint naar binnen. Loop ik steevast de verkeerde klas binnen. En het mooie is dat het nieuwe schooljaar dat gebruik verschuift naar het lokaal van het jaar daarvoor hahaha *sjugt*

    Ah mooi, euh…nou ja niet. Maar als Marion dit leest weet ze dat ze haar pc niet naar buiten moet gooien 😉

    @Rianne;Grinnik…ook al zoiets. Gek is dat toch he? Terwijl je bij andere dingen drommels goed weet dat je dat nieuw hebt enzo 😉

    @Youke; Oh hihi dan weet je wat er gebeurd wanneer je iets verplaatst of de deur uitdoet. Laat het een waarschuwing zijn hihi. Of ben je nog steeds op zoek naar een boek van Mart Smeets? Zou ook zoiets kunnen zijn 😉

    @Hanny;Ja gek is dat he? En het is niet eens altijd zo. Van andere dingen weten we dan dat het weg is enzo.

    Hahaha nee sinds ik me daar eens verschrikkelijk aan gestoten heb laat ik het wel uit mijn hoofd. De boel is daar nu ook dicht dus het gevaar is geweken hihi 😉

    Jij ook een hele fijne avond!

    @Marion;Lees maar eens een paar reacties terug; Bengeltjuh heeft het ook. Geen paniek dus! Hihi. Komt vast wel weer goed! 😀

    @Kim (oftewel meespieker ghehehe); Grinnik…ja dat is ook zoiets mafs. Is misschien ook een reflex omdat je ergens anders mee bezig bent hihi.

    Dank je wel, meespiekert hihi, welkom op mijn log!

    Groetjes en een fijne avond!

  40. Geertje zegt:

    Ja dat wasrekje is (nog steeds!) heel herkenbaar! hahahahaaaaa!
    Maar wat erger is; wij hebben al 7 jaar een gasfornuis (ja, al bijna aan vervanging toe….) en nog steken we het gas verkeerd aan; ons vorige fornuis had de knoppen op heel andere plaatsen!
    He bedoel je simpel!
    Hele fijne avond nog Emmelinda; liefs en dikke knuffel!

  41. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heb je ook zo’n wasrekje? 😉

    Hahaha wat is dat toch maf he? Net zoals bij het koffiezetapparaat. Dan vergeet ik steeds dat het nou een deksel bovenop is (waar het water in moet) en geen klepje. Valt dat ding iedere keer als ik het openmaak en dus niet vasthou…*sjugt*

    Dank je wel, jij ook een hele fijne avond! En een superweekend! Dikke knufff en veel liefs!

  42. hahahah herken dat ik kan ook nog steeds oppassen voor dingen die al jaren verbouwd of weg zijn.
    Enne,…echt helemaal weggeooid of stiekem voor de zekerheid nog even achter in de schuur bewaard.
    Het kan natuurlijk ook de wraak van het wasrekje zijn, wasrekjes hebben ook gevoel,…of niet misschien hahahahahahahh

  43. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee écht weggegooid. Dat dwarsliggen…euh…dwarshangen was de druppel! Weg ermee. Komt waarschijnlijk omdat het huishoudelijke artikelen zijn. Daar heb ik niet zo’n band mee hahaha 😛

    Maareh…grappig om te lezen dat bijna iedereen het herkent 😀 Wat bukken we toch onnodig veel ghehehe

  44. Jeroen zegt:

    Bijzonder patroon Emmelinda.
    Ziet er uit als een smalle zoldertrap.

  45. Emmelinda zegt:

    Hahaha eigenlijk toch niet. Was een flink droogrek denk ik 😉

  46. Miek zegt:

    Yep, schuldig aan dat soort handelingen!!!!
    Zitten zo ingebakken, krijg je er echt niet meer uit!!
    Weeuwsnitje en de deven zwergen. Ik kan het niet meer gewoon zeggen.

  47. Emmelinda zegt:

    Hahaha maar die is te leuk om niet te zeggen hahaha 😉 Heb ik met klikje bola (blikje cola, al sterft die een beetje uit omdat we nauwelijks nog blikjes in huis hebben)

    Gek is dat he, dan moet ik er ook weer om lachen. Net zoals lampen die vervangen zijn door plafonières. Je blijft bukken hahaha.

  48. Natazz zegt:

    Ik heb er nooit bij nagedacht of stilgestaan maar volgens mij doe ik dat ook. hahaha.

  49. Alissa zegt:

    Haha, je bent blijkbaar helemaal geconditioneerd! Grappig is dat, net als afslaan naar je huis waar je al 2 jaar niet meer woont… oeps

  50. Mickey zegt:

    Ik ben ook altijd zo lekker traag van begrip 😉 Dan moet je ergens aan gaan wennen, dan ben je er net aan gewend. En dan is et weer weg. Dan vinden sommige mensen het nog gek dat je dat soort dingen niet onthoud =P

  51. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Grinnik…als je het eens merkt, laat het me dan weten? Eens kijken waar jij je zoal onnodig voor bukt enzo 😉

    @Alissa;Whaahaa ja dat zijn ook van die dingen inderdaad. Vroeger bij de Hema (ja oma vertelt) kon je niet overal alle artikelen betalen. Dan moest je schrijfwaren bij kassa 1 betalen en make-up bijvoorbeeld bij kassa 3. Je zocht je gek in de winkel naar die vierkantjes boven de kassa waar het nummer op stond. Ik zoek nog vaak naar die blokjes hahaha. (en dit is toch écht heel lang geleden! Ik denk dat ik 10 was ofzo?)

    @Mickey;En het gekke is dat ik andere dingen weer heel goed weet als er verandering inzit. Ik vraag me alleen af welk nummer ik bel als ik politie nodig heb. Ik vreesch 0611 😉

  52. Geertje zegt:

    Jij ook een superweekend!
    Mijne is al heel lekker kalm en relaxt begonnen 🙂
    Zalig als de kinderen geen ruzie maken en alleen maar gezellig de gang gaan 🙂
    Lekker tv kijken, knuffelen….
    Zucht. Wat een luxe; van mij mag het hele weekend zo doorgaan!
    Knufffff!!!

  53. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa dat is ook echt heerlijk! Dan zijn ze zo blij met elkaar he? En wij ook hihi. Hier zijn ze ook met elkaar aan het computeren. Morgen slaan ze elkaar de koppen misschien weer in 😉 (ah nee, over het algemeen kunnen ze heel goed met elkaar opschieten)

    Ik gun je dan ook zo’n heerlijk relaxt weekend! Knuffff

  54. Mickey zegt:

    Oh dat van dat van het alarmnummer onthoud ik wel, die reclames dat 0611 in 112 veranderde staan nog steeds in mijn geheugen gebrand. 0611, dan vloog de 06 in de brand en kwam er een 2 achter. Of de 06 stortte in en er kwam een 2 achter. Ik krijg er spontaan een trauma van als ik er weer aan denk 😉

  55. Geertje zegt:

    En ja hoor; het gaat heerlijk kabbelend door! 5 mensen naast elkaar liggend onder een deken naar roeten uit de rimboe :S
    Hmmm….
    Het is in elk geval gezellig!!!
    Liefs en een heel fijn vervolg van het weekend!
    Knuffffff

  56. Miek zegt:

    ………monumentje i.p.v. momentje
    ………plakje cake i.p.v. piece of cake
    ………bakplantje i.p.v. plakbandje

    tssssss, was echt een tic..op het laatst konden we niet meer gewon tegen elkaar praten, stelletje pubers waren we!!

  57. Ans zegt:

    Leethepeltje i.p.v. theelepeltje
    Verkrachte eenden i.p.v. vereende krachten
    watte nas i.p.v. natte was
    zeethakje=theezakje enz. ik kon op het laatst niet meer gewoon praten, toen Edwin geboren werd besloot ik dat ik er mee moest stoppen omdat hij dan zou denken dat het gewoon was,maar dat heeft erg veel moeite gekost en af en toe vergis ik mij nog.

  58. Miek zegt:

    …gelukkig, Ans heeft het ook!!!! Flierbesje, voutzaatje, glijnwaasje………Pfffffff, kan niet meer ophouden!!!!

  59. Ans zegt:

    Taswafel, roekenbek, trolderzap.

  60. Sylvia zegt:

    Dus je hersenmassa houdt nog steeds rekening met het droogrekje???

  61. remco zegt:

    is je was nu al droog………. volgens mij wel met al dat heen en weer getyp/loop naar je computer

  62. marion zegt:

    te laat heb d epc net weg gegooid:P

  63. Anet zegt:

    Macht der gewoonte he..*knipoog*..
    Ik heb ook zo’n wasrekje hangen..vooral als er beddegoed aan hangt..zit je bijna met je neus op de trap..Hahahaa..lekker handig, niet dus..maarja..moet toch ergens die lange lappen kwijt he..
    Fijne dag vandaag..Groetjes Anet

  64. Emmelinda zegt:

    @Mickey; Oh erg he, dat zegt me helemaal niks. Misschien hebben ze, speciaal voor mensen zoals ik, wel een doorschakelsysteem gemaakt. Dus dat je 0611 kunt bellen maar toch goed uitkomt 😉 Ah ja, laten we maar hopen dat nummer nóóit nodig te hebben 😉

    @Garfield;Ik wens jou ook een heel fijn weekend (wat er nog van over is dan hihi)

    @Geertje;Oh hihi dát klinkt heerlijk! Hoe is de rest van het weekend verlopen?
    Fijne zondag! Dikke knuff en veel liefs!

    @Miek;Hahaha leuk is dat he? Ik vind het nog steeds leuk. Ook om engelse woorden zo nederlands mogelijk uit te spreken. Doe ik nog steeds 😉

    @Ans;Grinnik…waar ken ik dat toch van? Ik ben er ook mee opgehouden toen de kids geboren werden. Al is dat sinds een paar jaar stiekem weer aan het terugkomen nou ik in de gaten heb dat ze toch wel snappen dat het geen echt nederlands is 😉

    @Sylvia;Yep, hardnekkig he? 😉

    @Remco;Hahaha ja hoor, tegenwoordig trek ik het allemaal nat aan. Van dat geren droogt het vanzelf 😉

    @Marion;En je typt nog? Ben je meegesprongen dan? Ghehehe 😉

    @Anet;Hahaha ja die lange lappen zijn inderdaad erg. Ik heb nog waslijnen op zolder. Dan hang ik ze daar op. Is wel lastig met naar onze zogenaamde inloopkast te gaan. Loop je tegen een deur van lakens enzo op 😉

    Fijne dag verder! Groetjes 😀

  65. Marika zegt:

    Wij hadden vroeger thuis een lamp vrij laag boven de salontafel hangen waar bijna iedere bezoeker zijn hoofd aan stootte. Wij niet meer na de zoveelste bult op het hoofd, maar nog lange tijd nadat de lamp weg was bukten wij nog steeds bij die salontafel. Zo erg zat dit er ingebakken. 🙂

  66. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat is ook zoiets! Vroeger had volgens mij iedereen wel zo’n lamp boven de (salon)tafel. Ik denk dat meer mensen dit herkennen terwijl ze al lang overgegaan zijn op een spotje of plafonniére 😉

  67. marion zegt:

    ja sssst za tin de vuilnis kar.. hha ahad onwenningsverschijnselen

  68. Lette zegt:

    Ik durf te wedden dat je er ook nog gewoon onderdoor paste en niet eens je hoofd zou stoten. Haha!

  69. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat had je dan misschien gewonnen. Al had ik het niet gedaan want die traptreden zijn daar heel smal. Niet aan te bevelen met mijn maat 42/43. Dan hoef ik niet op mijn hoofd te passen maar wel op mijn voeten 😉

  70. Emmelinda zegt:

    @Marion;Whoeehaa…was er nog genoeg te eten daar voor je? 😉

  71. rietepietz zegt:

    Hoe bedoelen ze nou dat mensen kuddedieren zijn !
    liefs Riet

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja erg he? 😉

    Dikke knuffff

  73. rietepietz zegt:

    Reactie bij het volgende log lukt niet , dán maar hier ! Komt wel goed uit want nu snap ik nóg beter dat je je hoofd heel wilt houden , DÉNKSPORT!!! Niet misselijk hoor!
    Pas je een beetje op?
    fijne dag en liefs ,Riet

  74. Emmelinda zegt:

    Huh wat raar? Maar goed, gelukkig heb ik nog meer logjes waar iets onder past he? 😉

    Grinnik…is ook topsport he? 😉

    Jij ook een hele fijne dag! Veel liefs en een dikke knufff!

  75. Jaap zegt:

    hahahaha leuk… Een fantoomrekje hangt daar dus nog….., 🙂

  76. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat klinkt leuk 😀 Maar inderdaad 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

