Telefoonterreur

hahaha gefopt. Dit is écht een jpg!

I.v.m. eventuele jeugdige lezers helaas geen aktiefoto van Sam.

Schrik niet wanneer je de titel leest *wappert je met groot vijgenblad koelte toe* (*neemt snel vijgenblad weer terug en bedekt bepaalde lichaamsdelen*) er zijn momenteel geen randdebielen die het nodig vinden om ons op de onmogelijkste tijden op te bellen om daarna zwijgend dan wel hijgend (na het hardlopen natuurlijk!) neer te leggen. Nee, het is Sam.

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan bellen. Dus onze telefoonkosten bestaan alleen uit abonnementskosten. Maar ja, soms belt Marc om de stand van zaken door te nemen of om te vragen of er iets uit de stad meegebracht moet worden.

Plots, vanuit het niets, duikt die maffe kat op om zijn tanden vast te zetten in mijn arm. En niet zo’n beetje. Een acupuncturist zou er jaloers van worden! Wanneer ik zijn tanden er uit geslagen heb me heb weten te bevrijden kan ik verder gaan met het gesprek. Om daarna weer als prooi te fungeren.

Wat het is? Ik heb geen flauw idee. Een gesprek nadoen om het te testen terwijl er niemand aan de andere kant van de lijn hangt helpt niet. Zo stom issie nou ook weer niet. Het maakt ook niet uit of ik gebeld word of dat ik bel…het irriteert hem op een bepaalde manier mateloos. Of hij is jaloers. Dat is natuurlijk te begrijpen, ghehehe *zet raam open wegens stinkende eigendunk*.

Maar goed, het is natuurlijk een perfekte manier om telefoonkosten terug te dringen (bij jou, je tante, je opa of wie dan ook).

Reserveren kan dan ook op 06-41111111. Offuh nee! Stuur maar een mailtje*….

…dat scheelt mij weer tandafdrukken in m’n vel.

*bij wijze van spreken dan. Ik leen die maffe kat natuurlijk niet uit. Ben je nou helemaal! Richt je eigen kat/man/vrouw/kind maar eens goed af! O zo. *steekt tong uit*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Telefoonterreur

  1. Ans zegt:

    Haha, wat een maf beest, het lijkt wel een kind dat aandacht trekt als mams aan de telefoon is. Karin heeft 3 katten, maar één ervan geeft kopjes aan de telefoon als Edwin naar Karin belt. In het begin als hij Edwins stem door de telefoon hoorde liep hij naar het raam om te kijken of hij eraan kwam, maar daar trapt hij niet meer in.

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja lijkt er wel op he? Ik geloof dat ik Sam maar eens beter moet africhten. Op de een of andere manier heb ik die kopjes (thee? Ghehehe) liever dan die tandjes ghehehe. Wat kunnen ze toch lekker eigenaardig zijn he?

    Sam trapt er wel in als ik naar het raam wijs en “poesjes” roep. Dan sprint ie naar het raam en gaat daar op de uitkijk. Soms moet ik het wel bezuren. Lijkt wel een soort van wraak. Mijn armen zien er ook uit joh hahaha 😉

  3. drizzeling zegt:

    honderd woorden alsik iemand wil bellen,maar als er iemand op neemd en klinkt aan de andere kant van de lijn dan sla ik dicht en zeg het nodige,en druk een beetje met een halfgebakken gevoel de telefoon uit.

  4. Emmelinda zegt:

    Ja dat is het vervelende van telefoneren; dat je de ander niet kunt zien. Persoonlijk snap ik niet goed waarom ik er een hekel aan heb. Ik weet een uur zo vol te kletsen en toch bel ik niet graag. Misschien omdat ik dat voor werk veel moest doen??

  5. Annemarie zegt:

    Whaha, hap zei de kat! *gniffel*

    Wat je zegt, scheelt in elk geval in de telefoonkosten!

    kniefs!

  6. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik..en keer op keer! Maf beest!

    Echt wel…alleen zit ie aan de verkeerde kant van de lijn, ik bel al zo weinig hahaha 😉

    Kniefs!

  7. Hanny zegt:

    Sam is dus blijkbaar hartstikke jaloers. Hij wil zelf alle aandacht hebben. Dat is lastig voor je.
    Als ik jou was zou ik op je (rommel)zolder eens kijken of er niet een speelgoedtelefoontje van 1 van je dochters ligt en dit aan hem geven. Heeft hij ook wat te doen als jij aan het telefoneren bent.
    Hoop dat de tandafdrukken snel weer van je arm verdwenen zijn!

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik…zul je zien; raakt ie dan verslaafd aan bellen en kan niemand hier meer een mobieltje ter hand nemen zonder gebeten te worden. Maar niet geschoten is altijd mis…ik zal eens kijken of er nog eentje op zolder ligt. Kan haast niet missen ghehehe 😉

    Hahaha ja ik ook, maar ja als Marc blijft bellen blijven die ook steeds weer opnieuw op mijn arm verschijnen 😉 Is waarschijnlijk lekker vlees 😀

  9. remco zegt:

    bellen jullie mobiel??? zou hij soms last hebben van de gsm straling 😉

  10. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat hem iets ingefluisterd is door allerlei providers. We bellen thuis namelijk nog ouderwets met een huistelefoon. 😉 Iets a la reclamestunt ghehehe

  11. remco zegt:

    oooo dan is t makkelijk hij kijkt teveel naar de reclames op tv en wil dat jullie overstappen op een andere provider 😛 *vermoedelijk die een waar de kat aandelen in heeft 😉 *

  12. Youke zegt:

    De kosten van ons liggen ook zo rond de abonnementsgeld. Heb ik geen Sam voor nodig.

  13. Emmelinda zegt:

    @Remco;Ooooh is het dát! Dan moet ik hier toch eens kijken oftie een KATalogus verstopt heeft, ghehehe.

    @Youke;Ahhh, ook geen fanatieke beller dus 😉 Mooi, dan hou ik Sam nog maar ff hier 😉

  14. Natazz zegt:

    hmm handig voor de toekomst, zo blijven die twee dames van je ook van de telefoon af. hahaha.

  15. Emmelinda zegt:

    Wel van de huistelefoon inderdaad. Helaas hebben ze allebei een mobieltje. Maar goed, dan kunnen ze buiten bellen 😛 Scheelt zeker kosten in de winter als het koud is 😉

  16. Natas1970 zegt:

    Ik weet niet of je draadloos bent maar zo modern ben je vast wel hahahahaha. Dan kun je gewoon als de telefoon gaat heel harde de trap op en neer gaan rennen!! (wel hoofd opzij houden voor fictieve wasrekje!!) Misschien dat Sammie je dan niet bij kan houden of van verbazing heel stil toe gaat zitten kijken hihihi

  17. Emmelinda zegt:

    Surprise!!! We hebben nog steeds een echte huistelefoon MET kabel hahaha. Komt eigenlijk omdat we tot nu toe te lui zijn geweest ‘m op te doeken. Maar we hebben wel nog een extra “centrale”. Zonder snoer. Daar kan ik inderdaad jouw tip mee uitvoeren. Is nog goed voor de lijn ook. Alleen vrees ik dat men dan een hijger aan de foon zal krijgen, ghehehe 😛

  18. marion zegt:

    vind je me leout erg??? ik was zwart wit al weer zat…
    als je het erg vind verander ik het weer…waarschijnlijk gata dat binne kort alw eer gebeuren 😉
    gheghe oranje ssssssssssstttt

    haha wel leuke kat dan …
    hele fijne dag toe gewenst en heeel veel liefs van mij

  19. Bengeltjuh zegt:

    Sam is mooi jaloers….je kan natuurlijk je arm beschermen door de hele dag zo een pak aan te trekken.aangezien je niet weet wanneer je gebeld wordt en Sam erin hangt hahaa

    Ben blij dat mijn katten de telefoon kopjes geven inplaats van armhappen…..alhoewel..de mijne doen weer andere rare dingen…

    Niet echt fijn zo’n arm met tandafdrukken…..

    😉

  20. Miek zegt:

    Heeee, da’s wel handig met die aanstormende pubers. Want ik weet nog wel dat ons pa een bloedhekel had aan ons belgedrag in die tijd. Uren maakten we ervan!
    Dan is zo’n dolle kat ideaal!!!!

  21. marion zegt:

    en zo als ik al zij haha heb ik de kleuren alweer veranderd… ik vond ntoch niet zo bij mij passen…
    fijne dag emm
    liefs en knuf fvna mij

  22. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hahaha het is alweer veranderd 😉

    Maf beest he? Ik snap ook niet wat het is. Misschien willie ook een mobieltje? 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Veel liefs!

    @Bengeltjuh;Hahaha ja stel je voor…zit ik klaar in een harnas, belt er dan niemand ghehehe.Ik kan wel Steffies taekwondobeschermers aantrekken. Is wel moeilijk poetsen maar ach…dan sla ik dat toch een keer over? 😛

    Grinnik, op die telefoonterreur na is het een schatje. Die plekken verdwijnen wel weer. Als men maar niet gaat denken dat ik mezelf thuis een beetje zit te verminken 😉

    @Miek;Jaaaa en dan dacht mijn vader er iets op gevonden te hebben. Een foon met nummerherkenning. Was mooi te zien wie er als laatste gebeld was. NOT. We keken eerst wie er als laatste gebeld was, noteerden dat nummer en na ons telefoontje toetsten we dat eerste nummer weer in. Ja erg he…pffff. Dan maar een telefoonterreurkat 😉

  23. Rianne zegt:

    Leuke eigenzinnige (irritante) beesten zijn het die katten. Ik hou van ze.
    Heeft Mark het hem niet stiekem geleerd of zo?
    Kun jij Sam weer aanleren dat hij in Mark’s armen klauwt als hij de afstandsbediening pakt. 😉

    (pee es; je log op verzoek is klaar)

  24. Emmelinda zegt:

    Ja ik ben ook dol op dat eigenzinnige. Ben ik met veel dingen ook dus ik kan het hem niet eens kwalijk nemen. Niet dat ie zich er iets van aan zou trekken wanneer ik dat wel deed ghehehe.

    Hmmmz, het is dat Marc weet dat ik nooit bel, anders zou ik hem vanavond eens moeten ondervragen 😉

    Ah! Ik ga eens kijken wat je er van gebakken hebt! 😀

  25. Dinie zegt:

    Haha ik heb de menselijke variant daarvan in huis.
    En ik mail ook liever dan ik bel maar helaas is de helft van mijn vriend(inne)kring lichtelijk afkerig van pcgebruik meer dan noodzakelijk dus als ik een mailtje stuur dan krijg ik vaak naar aal=nleiding daarvan een telefoontje goh wat las ik nou in je mailtje, vertel…. en kan dan vervcolgens het hele verhaal weer gaan vertellen (lees voor uit eigen werk). Onbegrijpelijk. Ik moet wel zeggen dat ik als ik eenmaal aan het bellen ben dat het dan ook altijd (met bijna iedereen) ellenlang duurt dus ik heb gewoon ook nooit zin (en tijd) om te gaan bellen. maar jij bent dus niet zo lang van stof;)

  26. Emmelinda zegt:

    Hahaha wel dus. Het zou dus best kunnen dat het juist dáárom is dat ik een hekel heb aan bellen. Het is gewoon niet handig, het komt nooit uit en ik heb er nooit zin in hahaha. Het gaat via mail net zo lekker. Maar inderdaad…als men dan belt hebben ze het er wéér over en dan doe je die mail nog eens dunnetjes over.

  27. Yvonne zegt:

    Hij is wel kattig zeg!

  28. Emmelinda zegt:

    Ja, zit vol kattenkwaad 😉

  29. Belinda zegt:

    Hahahahaha Wij hebben hier ook zo’n exemplaar (Plukkie de killerdog) die als ze de telefoon hoort al in je broekspijp hangt om je tegen te houden want telefoons opnemen zit duidelijk niet in haar woordenboek (en in het mijne ook niet want het antwoordapparaat is er goed voor)!
    Maar die enkele keer dat ik wel een spurt neem richting dat irritante bellende apparaat wordt dus direct afgestraft.

    Een beller is sneller wordt nog wel eens gezegd maar een mailer is fideler!

  30. * Garfield * zegt:

    Wel wel, niet echt leuk zou ik zo zeggen. Nogal een geluk dat je niet graag telefoneert, anders was je nu een wandelend vergiet. Haha. Arm meiske.
    Heb medelijden.

    Fijne dag.

  31. Abby zegt:

    Lang leve de mail!! Ik heb tegenwoordig met de meesten contact via mail, veel makkelijker, lekker antwoorden wanneer je daar zin in hebt 😉
    Maar misschien denkt die kat wel dat je gek geworden bent om tegen een stuk plastic te praten en je daarom wil straffen hahaha
    Je moet hem leren dat bij de kinderen te doen, dat is makkelijk tegen de tijd dat ze pubers zijn 😉

  32. nieta zegt:

    Hahaha,erg grappig verhaal. Zie het al helemaal voor me hoe de kat aan je telefoon en arm hangt!!Ze blijven je verbazen die beesten!!Ik vind ze superleuk!!

  33. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Whoeehaa, ook al zo’n maf beest! Wat is dat toch he? De hele tijd doen ze wat ze zelf willen en zie je ze niet. Maar als ik dan even moet babbelen is het óók weer niet goed. *sjugt*.

    Hahaha die moet ik onthouden 😉

    @Garfield;Hahaha, ja sjielig he? Het is inderdaad een geluk dat ik niet van bellen hou. De volgende keer ga ik gewoon op de wc zitten bellen. Heb ik ook eens privacy 😉 Ghehehe

    Jij ook een hele fijne dag!

    @Abby;Jaaaa heerlijk he? AL zijn het soms wel flinke lappen tekst. Goed om mijn vingers soepel te houden hihi. Valt me nog mee dat Sam daar niet ingrijpt 😉
    Whaahaa ja wie weet wat die maffe kat denkt. Misschien maar beter dat we het niet weten 😉
    Ja ik moet hem dat inderdaad leren. De kids kunnen ongestoord bellen. Dan doet ie niks. Gedeelde smart is halve smart. Toch? 😉 Is het niet voor de telefoonrekening dan wel voor mijn poezelig velletje 😉

    @nieta;Ja grinnik…als ik klaar ben met mezelf zielig te vinden (welnee :P) dan moet ik er ook om lachen. Dan issie net een gremlin (ken je die nog?) Het gekke is dat ie het niet flikt wanneer ik hem voor de gek probeer te houden. Of wanneer ik Marc demonstreer hoe het dan aan de andere kant van de lijn uit zie. Ja het blijven heeeele gekke beesten. Gelukkig maar 😉

  34. jacqueline zegt:

    Nou dat is wel een erg gek beest zeg. Maar het bespaart veel kosten. Nu Sam nog africhten op jongens. Als die te dicht bij je dochters komen kan hij daar in happen en laat ie jouw met rust

  35. Emmelinda zegt:

    Heee ja…da’s een goed idee! Dan hoef ik mijn slotgracht niet af te graven en kan ik de krokodillen en piranha’s afbellen!

  36. Ans zegt:

    Sammy the killercat! En ik zal nooit meer hoera in mijn titel zetten hahaha!!!
    Vorige jaar ging Edwin op zijn verjaardag met school een paar dagen naar Texel (ma t/m vr.)
    Hij hoefde toen pas in de namiddag weg en we hebben het toen een dag eerder gevierd.
    Heel raar, hij had toen maar een kleine klas (13), maar drie daarvan waren er toen op Texel jarig, maandag, woensdag en vrijdag ééntje.

  37. Liesbeth zegt:

    Die van mij krijgen juist spontaan een aanval van liefde als ik aan de telefoon zit. Op schoot, miauwen, heeeeel hard spinnen, kopjes geven tegen de telefoon, heel hard spinnen in de telefoon. Op den duur is er dus geen normaal gesprek mogelijk.
    Ik denk dat alle katten een soort complot hebben gesmeed om er voor te zorgen dat de baasjes niet meer bellen.

  38. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha daar lijkt ie af en toe wel op met die gremlin-oortjes van ‘m 😉
    Whaahaa had je het gezien? Ik moest er zo om lachen! Ik kon het niet laten om er iets van te zeggen ghehehe.
    Hoe is het mogelijk! Dat is toch ook toevallig! Is wel fijn, dan hebben ze één groot feest. Mies was dit jaar op haar verjaardag op kennismakingskamp. Is wel raar hoor…je kind is jarig en dan is ze niet eens thuis. Voor haarzelf was het ook even moeilijk. Maar goed, de schade hebben we wel weer ingehaald hihi 😉

    @Liesbeth;Whaahaa da’s ook zoiets. Lijken net kinderen hahaha. Die zie je de halve dag niet, behalve wanneer je nodig moet bellen. Misschien willen jouw katten wel een eigen lijn. Zoiets als je wel eens op de reclame ziet na een bepaalde tijd in de avond, ghehehe. 😉

  39. remco zegt:

    hmmmm kan je niet gewoon een heel langdraad nemen en met de telefoon op de wc gaan zitten of in de badkamer 😛

  40. remco zegt:

    oja voor dat je met een blonde opmerking komt wel de deur dichtdoen natuurlijk 😀

  41. Emmelinda zegt:

    Wie ikke? Blond? *verstopt haarverf achter rug*.
    Zoiets zou ik natuurlijk nóóit zeggen (wel typen maar dat terzijde,ghehehe)

    Maareh…het IS natuurlijk wel een idee.
    Scheelt ook weer boekjes kopen om daar te lezen 😉

  42. bettine zegt:

    leuk dat je even langs kwam op mijn site.
    onze hond heeft ook een telefoon tik.
    als ik aan het bellen ben moet hij wel erg nodig met zijn bal spelen.
    en maar blaffen als ik de bal maar niet snel genoeg gooi.
    volgens mij hebben er meer huisdieren last van ze snappen dan niet tegen wie je aan het praten bent en jaloers natuurlijk want ze krijgen even geen aandacht.
    ons hondje is trouwens 3 jaar maar iedereen die je tegen komt zegt ohh wat een lieve pup.
    dus tegenwoordig heb ik een bandje bij me die afspeeld “nee hoor hij is drie jaar”
    groetjes Bettine

  43. Emmelinda zegt:

    Hahaha maak een bordje dat je omhangt, dat scheelt batterijen 😉

    Grappig dat jullie hond dezelfde tik heeft. Het zou me niks verbazen als het daar inderdaad aan ligt. Dat ZIJ aandacht willen. Het gekke is dat wanneer er bezoek is, Sam nergens te bekennen is. Dan smeert ie ‘m. Kan ie eindelijk door meer handen aangehaald worden gaat ie weg…is dat suf of niet? 😉

  44. Elmo zegt:

    Misschien piept de verbinding wel, je weet wel, zo’n hoog piepje dat wij niet horen, maar dieren wel en irriteert dat haar en wil ze dat je daarom ophangt… of is dat alleen bij honden?

  45. Emmelinda zegt:

    Dat zou natuurlijk ook kunnen! Het gekke is alleen dat hij niet de kids of Marc te pakken neemt wanneer zij aan de telefoon hangen. Vaag beest ook hahaha 😉

  46. Emmelinda zegt:

    Misschien lach ik wel te veel? Kan ook hahaha 😛

  47. marion zegt:

    ik heb trouwens een stage plek emmeinda!!!!

  48. Emmelinda zegt:

    Is het gelukt? Wow wat goed! Heb je het zelf gedaan? Zo heee da’s écht op het nippertje he? Gefeliciteerd!

  49. marion zegt:

    ik had dus 30 bedrijven gebeld en school had er al eentje voor me toenik weer op school kwam
    en de rest heb ik allemaal zelf geregeld:D
    dank u

  50. Emmelinda zegt:

    Ha mooi dat de school toch nog iets voor je gedaan heeft! Echt net op tijd he? Wat zul je de zenuwen gehad hebben zeg! Maar goed..het is gelukt, da’s het belangrijkste. Toch? 😉

  51. marion zegt:

    ja man zweete echt peentjes:S maar nu heb ik er heele veel zinin

  52. Emmelinda zegt:

    Kan ik me voorstellen. Welke datum begin je?

  53. Alissa zegt:

    Ik heb je gelinkt, is dat goed? Fijne dag nog!

  54. Mickey zegt:

    Oh leuk zoon kat zeg =P Wij hebben een hond die helemaal gestoord word en naar je benen springt en hapt zodra je op een snelle pas naar de telefoon loopt.
    Dat is dus nogal irritant als je een beetje laat bent met het opnemen van de telefoon. Daan ga je dus versnelt er naartoe in de hoop dat je optijd bent. En dan krijg je er nog een extra obstakel bij, wat je al lopend van je been probeert af te schudden.

  55. Emmelinda zegt:

    @Marion;Wow, da’s snel! Leuk! 😀

    @Alissa;Tuurlijk! Ik stuur je de rekening nog 😉 Ghehehe. Jij ook een hele fijne dag!

    @Mickey;Hahaha…ik zie het helemaal voor me.Dan moet je nog oppassen ook, anders struikel je over de hond i.p.v. een prettig gesprek voeren in de tussentijd 😉

  56. marion zegt:

    ja haha heb er echt veel zin in
    nou ff gouw beter worden 😀
    endan kan ik aan de slag hor

  57. Sjoukje zegt:

    Wat een maffe kat heb jij. Hij is gewoon jaloers, je mag niet met andere mensen van hem praten….hahaha.
    Nog een fijne avond!
    Groetjes Sjoukje

  58. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hup, aan de vitamientjes dan! Lekker vroeg naar bed en dan heb je nog een paar dagen om uit te rusten 😉

    @Sjoukje;Lief eigenlijk he? Ben ik ff blij dat Marc niet zo jaloers aangelegd is. Wie weet wat ik dan kon verwachten 😉 Ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Groetjes 😀

  59. Goede tip ik ga vanavond gelijk met chico oefenen.
    Bel me maar om te kijken of het gelukt is haahahhahahahahh

  60. Gonny zegt:

    Hahahaha…..mag ik m lenen vooor Mel, ik wil er ook nog wel voor betalen kan nooit zoveel zijn als haar telefoonrekening…

  61. remco zegt:

    hmmmm heb je de anti-terreur eenheid al ingeschakeld ????

  62. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha dat lijkt meer op sm dan op kostenbesparing 😉 Ghehehe

    @Gonny;Whoehaa! Kan Speedy nog een leuk kunstje? Dan ruilen we 😉

    @Remco;Het scheelt niet veel. Ik ga ‘m leren webloggen. Eens kijken of een nieuwe hobby rust in de tent brengt 😛

  63. OFF TPOIC, IK BEL WEL ALS IK UIT GEWEEST BEN HAHAHAHHAHAHAHAH
    MAG LEIE DAT DIE SAM EEN SNOEKDUIK RICHTING ARM NEEMT HAHAHAHHA

  64. Emmelinda zegt:

    Whaahaa eens kijken hoe je dat voor elkaar krijgt. Pas je een beetje uit voor overstekende poesjes 😛 😉

  65. Nicky zegt:

    Nee, dank je! Ik heb al een hond die gaat piepen als ik bel. Als ik niet bel ook trouwens…

  66. marion zegt:

    hahahahahahahha lach kik

    ben echt vrolijk ookal ben ik ziek echt heel vaag
    maja
    ja ga vanmiddag haartjes knippen:P

  67. Pasula zegt:

    Gewoon mobiel gaan bellen en jezelf opsluiten op het toilet tijdens het bellen. 😉

  68. Aletta zegt:

    Hihihi, wat een lollig beestje!!!!! Misschien, dat je met je telefoon jezelf even kunt afzonderen??
    Veel liefs Aletta.

  69. marion zegt:

    het is woow kort geworden, maar vind wel leuk

  70. Kan je Sam niet gewoon een koptelefoontje op geven dan hoort hij de telefoon niet.

  71. Miriam zegt:

    He wat grappig. Ik zet net een berichtje op mijn log over onze Sammie en nu zie ik dat jij ook over ene Sam hebt gelogd. Alleen is onze Sammie geen kat…..

  72. Alissa zegt:

    Dat is ook wat, bijt ie je zomaar in je arm? Malle kat! Moet je bijna een telefoonhandschoen ofzo ontwikkelen…

  73. aefke zegt:

    Een hekel aan bellen? Huh? Ik wou dat ik er een hekel aan had. Betaal me elke maand helemaal scheel en arm….

  74. GekinblacK zegt:

    Ok…. die kat is maf, net als het bazinnetje, maar dat wisten we al. :-p

  75. ~Tina~ zegt:

    Wat een maffe kat zeg!
    Maar het zal wel aandacht vragen zijn.
    Net zoals (vroeger?) je kinderen, die worden meestal heeeeeeeel vervelend als mama aan de telefoon zit.
    Ze weten je het bloed onder de nagels vandaan te halen.

    Ik wens je een fijne donderdag met een rustige kat.
    Groetjes en liefs van Tina 🙂

  76. Monique zegt:

    Goedemorgen…

    Ik kom je even een fijne dag toe wensen!

    *fijne dag!*

    Dikke knuffels Monique

  77. It is me! zegt:

    Ik weet het goed gemaakt, jij houdt je kat en ik mijn kreukelvrije armen ;)!

  78. Anoniem zegt:

    hey emmm ben je ziek??!!!???
    liefs en dikke k nuff van marion

  79. jell zegt:

    En ik maar denken dat mijn kat raar was
    ik denk dat sam en moos het erg goed met elkaar zouden kunnen vinden, laten we ze vooral nooit samen brengen want dan zouden ze ideëen kunnen uitwisselen!

  80. Sam is je toch niet naar je strot gevlogen he, zo ja dan neem ik (postuum) al mijn grappen terug.
    Maar ik hoop dat je het gewoon even te druk hebt of misschien je even niet lekker voelt ( nou ja dat laatste hoop ik natuurlijk ook weer niet echt).
    Maar hoe dan ook , ik hoop dat er niets vervelends is.

  81. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Grinnik. Ga dan ook eens van zijn pootje af joh! 😛

    @Marion;Fijn dat het toch naar je zin is, was dat ook de bedoeling om het zo kort te laten knippen? Ben je al beter trouwens?

    @Pasula;Hahaha ik denk dat ik een andere ruimte moet zoeken. Hij kan het niet hebben als ik op de wc vertoef 😉

    @Aletta;Ja dat moet ik in het vervolg maar doen. Het gekke is dat de foon niet zo vaak gaat dus daar heb ik geen erg in. Pas wanneer ik die tandjes voel weet ik weer wat ik had moeten doen 😉

    @Leidse Glibber;Ik heb er in de tussentijd korte metten mee gemaakt. Beetje knutselen, beetje mummificeren en voila. Nou hoef ik ook niet meer te mauwen hahaha 😛 Iemand nog een kattenbak kopen? 😛

    @Miriam;Hihi, da’s geinig. Dan kom ik zo eens even naar jouw Sammie kijken 😉

    @Alissa;Yep en niet zo’n beetje. Lekker vlees natuurlijk ghehehe 😛
    Goed idee trouwens…ik kan nu de armbeschermers van Steffies taekwondo wel effies lenen 😉

    @Aefke;Ja pfff dat is écht een dure hobby! Ik probeer het bij de kids zo lang mogelijk tegen te gaan 😉

    @GekinblacK;Hahaha ja ik denk dat het besmettelijk is. Kijk maar uit dus 😛 ghehehe

    @Tina;Ja grinnik, hou op, schei uit. Ik bel dan niet eens zo veel. Zeg maar rustig; zelden. En zelfs dat was hen nog te veel 😉

    Ik wens jou een hele fijne vrijdag en alvast een heerlijk weekend 😀
    Groetjes en een dikke knufff

    @Monique;Heeee meissie! Dan maak ik van de gelegenheid gebruik om jou ook een hele fijne dag toe te wensen. En alvast een fijn weekend natuurlijk!

    Dikke knufff van mij!

    @It is me;Deal! Hahaha.

    @Jell;Grinnik…nee laten we dat maar niet doen. Wie weet wat voor een actie-commité ze dan gaan vormen. Dan is niks meer veilig, ghehehe 😀

  82. Rietepietz zegt:

    Oh… Emmelinda wat een maffe kat *kan nog nét voorkomen dat de vingertjes intypen “maffe meisjes hebben natúúrlijk ook een maffe poes” *
    Je hoort wel eens dat poezen een belletje om de nek dragen en dat niet leuk vinden maar déze poes kikt duidelijk op een belletje !Gelukkig is het weer bijna winter dus kun je lekker lange mouwen aan dat scheelt weer in de bloederige sporen !
    fijn weekend en liefs Riet

  83. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat een stoute vingertjes heb jij zeg :p Ghehehe.

    Nou inderdaad…die snakt naar een katte(n?)belletje! 😉

    Grinnik…dat is zeer zeker waar, vooral die dikke vesten zijn heerlijk. Al gaat ie daar gewoon in hangen. Ik denk dat ik Marc in ht vervolg laat ik Marc wel e-mailen 😉 Dat mag ik namelijk wél van Sam 😀

    Jij ook een heel fijn weekend Riet! Dikke knuffff

  84. Jeroen zegt:

    Mag ik ook niet bellen?

  85. Emmelinda zegt:

    Ik zal het ff aan Sam vragen 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

