Plastic fantastic!

Photobucket - Video and Image Hosting

Eens in de zoveel tijd veer ik op van jaloezie *stopt veer terug in bankstel*. Dan heeft er iemand een uitvinding gedaan. Een uitvinding waarvan ik niet snap dat IK er nooit op gekomen ben. Zo simpel maar zo ontzettend handig.

Ken je dit probleem; bij het winkelen krijg je een tas om je aankopen veilig mee naar huis te slepen of moet je er voor betalen. Bij de kassa waar je moet dokken voor zo’n stuk plastic moet je even slikken. Het is niet veel maar op de een of andere manier wil je het gratis. Omdat gemak de mens dient ga je overstag. Thuisgekomen zit je in beide gevallen met een berg plastic.

In onze kast hangt een zakkenvak. Een soort dispenser waar je aan de bovenkant de zakken ingooit zodat het terug te vinden is en onderaan zit een opening waar je een plastic zak uit kunt trekken wanneer het nodig is. Tenminste…da’s de bedoeling. Stond op de verpakking. Bij ons zit dat kreng echter altijd te vol. De hele dispenser krijg je op je giecheltje wanneer je te hard aan een tas rukt omdat deze door de massa vast blijft steken.

En toch… toch krijg ik het steeds weer voor elkaar om bij de supermarkt tassen te weinig te hebben. (Jajaja, ik geef toe dat ik er ook zo-eentje ben die met meer thuis kom dan op het boodschappenlijstje stond) Gierig als ik ben vertik ik het om die paar centen uit te geven aan een zak. Dus klem ik de spullen onder mijn oksels en/of tussen armen tegen mijn boezem. Jonglerend kom ik bij mijn fiets aan. Tsja en wat moet je dan als eerste in de fietstassen doen zonder dat de rest op de grond klettert? Waar is Hans Klok als je ‘m nodig hebt?

Enfin, iemand die dit herkende ontwierp een tassenbol. Het lijkt op de ballenbak van Ren je Rot* (niet te verwarren met de ballenbak van Lingo, al was het alleen al vanwege een andere doelgroep, red.). De bedoeling is dat je in de winkel je overtollige zakken er in deponeert of er een zak uithaalt zodat je er geen hoeft te kopen. Zeg nou zelf…zo simpel. Dat hadden we toch best zelf kunnen verzinnen? Zo handig…

…ik vind die tassenbol werkelijk fanTAStisch!

*Spelletjesprogramma van voor de snelle programmering.  Dit programma is tevens de schuld van het sukses van Hans Kazan. (Deze niet te verwarren met Hans Klok. Vanwege irritante verschijning stijl en haardracht)

Pepernoot van Emmelinda;

In navolging van dit giga idee ben ik druk met het ontwerp van een winkelwagenmuntjesdispenser. Niet storen dus, ghehehe!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Plastic fantastic!

  1. Mieke zegt:

    Ja, je moet er maar opkomen he?

  2. Emmelinda zegt:

    Het stomme is dat je misschien vaak aan zulke dingen denkt maar het dan wegwuift omdat je niet denkt dat het zal aanslaan *denkt aan groepje fabrikanten die in een deuk liggen vanwege nieuw ontwerp*

  3. Anet zegt:

    Lees m’n nieuwe log even als je wil..ik ben kapot, Liefs Anet

  4. Emmelinda zegt:

    Ah ik was je al kwijt…ik zal even kijken!

  5. Belinda zegt:

    Geweldig die tassenbol en zo simpel! Goede ideeen zijn vaak ook megasimpel!

    Ik zie trouwens ook mogelijkheid in die muntjesdispencer dus zal je voor de rest maar niet storen! 😉

  6. Emmelinda zegt:

    Ja simpel he? Volgens mij denken we te moeilijk he? Hier was laatst een week van de uitvindingen. Ik heb het een en ander op tv gezien en dan vraag ik me af waarom ik dat nou niet uitgevonden heb 😉

    Hahaha oke, ik laat het je weten wanneer ie in produktie gaat 😀

  7. Elmo zegt:

    Je hebt in ieder geval al uitgevonden dat uitvindingen niet moeilijk hoeven te zijn, kan n heel makkelijk iets zijn.

    Je eindpleidooi vind ik geweldig, of eigenlijk fanTAStisch! Die houden we erin!

  8. Natazz zegt:

    Dat is handig, maar zelf heb ik altijd teveel tassen bij me met boodschappen doen. Ik neem namelijk alles mee wat we hebben en dat werkt goed. Plastic tassen kom ik altijd te kort, soms neem ik bij de formido een stapel mee want daar zijn ze gratis en liggen achter de kassa. Jaaaaaaaa ik ben ook een echte zuinige Hollander. *gniffel*

  9. Emmelinda zegt:

    @Elmo;Als kind had ik al de mafste uitvindingen. Ik was dol op die wkkers die via via gingen. Oh moeilijk uitleggen maar het is zoiets als een knikker die op een plugje valt en die dan weer een plaatje loskoppelt zodat die iets anders aantikt….

    Hahaha nou eerlijk gezegd is het een oudje. Ik denk dat ik die twee jaar geleden al eens verzonnen heb, ghehehe 😉

    @;Natazz Hahaha ja dat doe ik meestal bij de Praxis. Zijn nog lekker kleurig ook hahaha. En vaak zitten mijn fietstassen óók nog vol omdat ik ze er in leg voordat ik ga boodschappen doen. Maar ja, bij de kassa merk ik dan dat ik ze ook UIT die fietstassen had moeten meenemen 😛

  10. Ans zegt:

    Maar ze maken die fietstassen ook veel te klein! Ik vertik het ook om tasjes te kopen, puh!
    Ik heb wel tasjes in een hoesje die je aan bijv. je schoudertas kan hangen (1 euro bij Blokker), in geval van nood haal ik die tevoorschijn en ik prop van alles onder mijn snelbinders. Ik loop altijd met mijn winkelwagen naar de fiets toe, maar pas daar merk ik dat het weer passen en meten wordt.

  11. emmaly zegt:

    tis zeker makkelijk zo tassenbol 😉
    Als ik naar de winkel ga dan vergeet ik ook altijd een tasje mee te nemen dus dan maar weer een nieuwe bij de verzameling, maar tegenwoordig gebruik ik de tassen voor de lege kattenblikjes en als die dan vol is gooi ik hem zo in de kliko 🙂 zo kom ik er ook vanaf zou je denken haha

    Liefs emmaly

  12. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha ja da’s waar. En ze moesten het ook verbieden om zoveel lekkere spullen te verkopen in de supermarkt!
    Ja zo’n tasje heb ik pas geleden ook gekocht Reuze handig. Alleen niet als die in mijn handtas zit en ik mijn geldbuidel in mijn zak gestoken heb ;)Hahaha. Het is toch wat he.
    Doe ik eigenlijk nooit meer; de kar meenemen. Is wel een idee. Mijn vorige fiets viel altijd om. Dus het karretje terugbrengen was een gedoe. Met deze fiets zou het wel gaan. Hahaha ja mijn fiets is vaak een pakezel. Ongelooflijk hoeveel je mee kunt nemen op die paar buizen he? Hahaha 😉

    @Emmaly;Heeeeej meissie! Da’s lang geleden! Hoeissie?

    Ja grinnik…dat is ook een goeie! Ik doe dat dus met de brandnetels in de tuin. Die krijgen we door de schutting heen van de buren. Ga ik echt niet met de blote handen uittrekken. Dus neem ik die tassen. En dan is ineens mijn dispenser leeg hahaha .

  13. jell zegt:

    Lijkt me handig die bollen, lijkt me nog handig om op school zo’n bol te maken voor oude werkstukken en opstellen. Die gooi ik ook altijd weg terwijl arme bruggers er weer erg hard voor moeten werken!

    Wel onder het non recyclen dan natuurlijk 😉

  14. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa…is misschien ook fijn voor leerkrachten. Die arme mensen moeten zich soms toch door rampzalige stukken worstelen! Ghehehe 😛 😉

  15. Aefke zegt:

    Haha! Inderdaad. Fantastisch! 🙂

  16. Emmelinda zegt:

    Stom he, dat wij daar nou niet opkomen :(. Daar gáát mijn villa! 😉 Ghehehe

  17. jell zegt:

    Misschien het id toch maar eens op school inbregen. Misschien wordt het wel een hit 😉

    Ga alvast ff een villaatje uitzoeken op t internet

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik heb zo het idee dat er weinig negatieve klanken zullen volgen. Dóen zou ik zeggen. Laat het wel even vastleggen (octrooi) voordat anderen je idee jatten *belt snel school van Mies*.

    Grinnik…veel sukses. Ennuh…niet de mijne voor m’n neus wegjatten he? 😉

  19. Pasula zegt:

    De tassenbol…maar natuurlijk, waarom kom ik nu niet op dat soort simpele ideeen!! 😉

  20. Emmelinda zegt:

    Stom he? Of je er rijk van zult worden weet ik niet maar goh…gewoon het idee. Geweldig. Ik hoop dat ze hier ook snel zo’n bol neer zetten!

  21. alinda zegt:

    die dispencer voor die zakjes ken ik wel maar ja net als hier dus heel gauw VOL hier is het zelf zo erg dat er naast een heel grote plastic zakt hangt waar dan de overig zakken in kunnen die mee gebracht zijn haha kast vol zakjes eens in de zoveel tijd handig als kranten zak alles er netjes in en dan naar de papierbak goh zijn we weer bezig metde natuur:)
    zo,n muntjesdispencer lijkt me het einde zeg, meestal zwerven er wel 50 centjes in me jaszak maar als ik ze nodig heb zijn ze weg, en geen gat in em jaszak dan he, haha wel in me hand maar dus zoeken waar ze zijn. dus ik zal je niet langer storen zodat jij kan uitvinden 🙂
    een heel fijn weekend

  22. marion zegt:

    lijkt op zo n lingo grabbelbak 😛
    wel lol
    ja emm dat is echte vriendschap
    veel liefs en hele dikke knufff van mij

  23. Emmelinda zegt:

    @Alinda;Jaaaa da’s wel héél braaf 😉 Ik sleep me altijd gek met kartonnen dozen hihi.

    Grinnik…en weet je, ik heb een paar hele goeie boodschappenkarmuntjes maar goh…dan passen die krengen ineens niet in sommige nieuwe karren. Heb ik eens iets bij me, moet ik alsnog een mandje pakken. Scheelt wel…als ik een mandje pak hoef ik stukken minder plastic zakken af te rekenen bij de kassa hihi. Alhoewel…daar kun je ook veel in kwijt en in iedere hand past er eentje 😉 Bij de C1000 hebben ze nou grote mandjes die je achter je aan kunt trekken (zit verstelbaar handvat aan). Jammer dat ik die niet mee kan nemen. Die zou ik op mijn fiets binden als mandje. Multifunctioneel. Hoef ik ook geen tassenbol te zoeken hihi 😉

    Jij ook een heel fijn weekend!

    @Marion;Grappig he? Ik vind het wel een prachtige uitvinding hihi

    Ja is echt. Zulke vriendschappen moet je koesteren 😉

    Ik wens je alvast een fijn weekend! Dikke knufff en veel liefs!

  24. marion zegt:

    jep you too nice weekend

  25. Emmelinda zegt:

    Thanks, zal ik doen 😉

  26. Natas1970 zegt:

    Dus nu ga jij voorlopig in Amsterdam boodschappen doen??? Want zo te zien zijn ze alleen daar nog maar in gebruik hahahahaha.
    Tja, zulke simpele dingen, waarom verzinnen wij die nou niet zelf hè. En zouden die winkels er dan toch blij mee zijn? Tenslotte gaat hun tasjesomzet naar beneden door dit idee!

  27. Bengeltjuh zegt:

    Ik heb die tassenbol op tv gezien.best wel handy .hier nog niet gezien eigenlijk bij een supermarkt.

    ha ik maak zelfs nooit boodschappenlijstjes…want zelfs dan vergeet ik het belangrijkste……en neem ik nog te veel mee……maar wel nog zo dat ik het sjouwen kan he *voelt krakende en piepende rug*

    ik laat u alleen met het uitvinden ;-))

  28. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;Grinnik…ja goeie smoes he? Ga ik ook meteen even de PC H-straat 😉 Ghehehe.
    Ik begrijp dat ook nooit. Pas wanneer ik zoiets zie denk ik van Nou jaaaaaa. Volgens mij denken wij te moeilijk. Wij willen een alnernatief uitvinden voor een auto of van dat kaliber. Tenminste…ik denk daar wel eens aan. Terwijl ik gewoon dicht bij huis moet zoeken. En in dit geval bij de winkel 😉
    Ik heb geen flauw idee; ik neem aan dat het aanschaffen van die krengen ook een boel kost? Scheelt weer plek onder de kassa zodat we EINDELIJK die mandjes eens goed kwijtkunnen hahaha

    @Bengeltjuh;Hahaha waarschijnlijk bij het zelfde programma want ik zag het ook op tv. Ik had snel de site opgeschreven 😉

    Ik ben ook in staat de helft te vergeten. En dan nog het mandje of karretje volmikken met andere spullen die we écht nodig hebben (NOT). Sterker nog…soms leg ik het briefje op de grond voor de achterdeur zodat ik het niet kan vergeten. En weet je wat? Dan stap ik er gewoon overheen hahaha..

    Dank u;) Ik laat het wel weten wanneer mijn hersencel (die ene, dus het duurt wel effies) klaar is met ontwerpen 😉

  29. Rietepietz zegt:

    Tja het klinkt echt simpel ,ik heb een “tassenHenk ” Ieder tasje dat ik in een kastje prop wprdt door henk zodra hij het tegenkomt keurig opgevouwen en van een elastiekje voorzien , zo liggen er altijd een aantal makkelijk hanteerbare tasjes op me te wachten ……afblijven *geeft Emmelinda tik op vingetje dat aan tassenhenk zit *,de tassenHenk is niet in de handel , niet te leen en niet te huur !
    fijn weekend en liefs Riet

  30. Emmelinda zegt:

    Oh jaaaaa dat is helemaal een fanTAStisch idee! Mijn opa deed dat vroeger trouwens ook met geld. Allemaal nette pakketjes kreeg je dan met je verjaardag hihi. Zou een uitkomst zijn voor die dispenser. Maar ik ken mezelf. Dat gaat twee weken goed en dan prop ik het gewoon weer op en in elkaar 😉 *probeert stiekem toch aan tassenHenk te komen*

    Fijn weekend Rietjuh! Dikke knuffff

  31. nieta zegt:

    prettig weekend!!

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi, jij natuurlijk óók een heel prettig weekend! Maak er iets leuks van!

  33. Rianne zegt:

    Wij hebben zo’n ding van de IKEA in de schuur hangen die overloopt van tassen in allerlei soorten en maten. Die bol…is die ook weer van IKEA? Laat ZIEN!!!

  34. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik denk het niet, maar kijk maar eens *wijst naar link in logje*. Ik denk dat je schuur meteen vol is 😉

  35. kim zegt:

    is inderdaad z’n uitvinding waarvan je denkt had ik hem maar bedacht,…. ben zelf bezig met de 100 euro bollen 😉

  36. Youke zegt:

    Slim idee! Dat is idd simpel. Wat zou de commercie (lees: supermarkten) ervan vinden? Zouden ze het durven plaatsen van die bollen?

  37. Emmelinda zegt:

    @Kim;Whaahaa als het lukt met die bollen, geef me dan een seintje 😛 😉 Eens kijken of ik dan ook wat te ruilen weet ghehehe

    @Youke;Maf he, zoiets! Maar dat is een goeie. Ik zou het wel graag willen. Ze moeten nu ook tassen inkopen neem ik aan. Dan hoeven ze dat niet meer bij te houden ;). Maar ja misschien is die tassenbol iedere keer leeg omdat er mensen mee naar een rommelmarkt gaan???

  38. Nou dat is nog eens een goed idee ! hier krijg je bij ALLE supermarten GRATIS tasjes …………

    Fijn weekend liefs Ylone xx

  39. Emmelinda zegt:

    Nou weet ik het zeker; Ik kom bij jullie wonen! hahaha 😉 Geintjuhhh. (schrok je he :P)

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knufff

  40. remco zegt:

    @Emmelinda stop maar met dat winkelwagenmuntjegedoe dat heb ik al geprobeerd bij meerder supermarkten maar t werd als vuilnisbak gebruikt 😦 ach ja t was leuk 😛

  41. Emmelinda zegt:

    Ai, dat is pijnlijk. Daar gaat m’n villa. Alweer. Eens denken wat ik nu kan verzinnen. maandverbanddispensers? 😛 Ghehehe *walgt*

  42. Liesbeth zegt:

    *Zucht*
    Ik had zoooooo rijk kunnen worden!
    Soms inderdaad..het si zo simpel, dat je cht denkt: Dat had ik moeten verzinnen!
    Grrr, ik ga ook even iets verzinnen…

  43. Emmelinda zegt:

    Ja en dat is nou nét zo vervelend. Als je er voor gaat zitten komt er niks uit het brein. En als er iets spontaan te binnen schiet denk je dat niemand er op zit te wachten. Pfffff…

  44. Sjoukje zegt:

    ja , je moet er maar opkomen. Het lijkt zo simpel, ik snap niet dat ik er zelf niet opgekomen ben. Zat ik nu heerlijk op de Bahama`s.
    Fijn weekend!
    Groetjes Sjoukje

  45. Emmelinda zegt:

    Mijn idee! Terwijl die bak gewoon van het Ren je Rot-decor lijkt te komen. Misschien kunnen we de boel nog dwarsbomen door te vragen of dat wel goed zit? 😛 Ah nee, laat haar maar genieten!

    Fijn weekend! Dikke knufff

  46. Annemarie zegt:

    Handig!!!! Ik heb er idd ook zo veel *gniffel*

    Trouwens als iemand ze kwijt moet. Heb een vriend die tassen spaart! Nouja de aparte dan..
    Geloof dat hij er inmiddels 15.000 ofzo heeft. Of wil hij daar naartoe?
    In elk geval hij heeft een vrachtwagen trailer bij huis staan om ze daar in te bewaren *gniffel* Zit nu voor 1/3 vol en de zolder bij hem staat ook nog vol!! Heel humor!! 😀

    Weltrusten, KNIEFS!!!

  47. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa je meent het? Wat voor een aparte spaart ie dan? Je weet maar nooit of ik nog iets waardevols erbij heb liggen. Word ik toch nog rijk 😛

    Slaap lekker! Kniefs!

  48. Hanny zegt:

    Ook ik spaar aparte tassen voor die kennis. De huis-tuin-en-keukentassen, daarvan heeft hij er genoeg. Hij wil in principe van iedere winkel hooguit maar 2 dezelfde exemplaren hebben, een nieuwe en een gebruikte. Volgend jaar hoopt hij met zijn tassen in het Guinness Book te komen.

  49. Emmelinda zegt:

    Ik heb volgens mij nog wel een tas van tchibo. Da’s een Duits koffiemerk. Misschien heeft ie die nog niet? Grappig eigenlijk wat mensen zoal sparen. Ik hoop voor hem dat ie het record haalt!

  50. jacqueline zegt:

    Ik vind het een leuk idee. Weet niet of ik zelf snel zo tas zou pakken.?? Wie weet wat er in gezeten heeft.

  51. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha dat is ook komisch; daar heb ik niet eens aan gedacht. En dat terwijl ik dat wel denk wanneer ik bij een rommelmarkt een plastic zak van de “verkoper” meekrijg. Hmmz… gelukkig zitten de meeste produkten verpakt. EN je kunt die tas natuurlijk binnenstebuiten gebruiken hihi 😉

  52. Dinie zegt:

    Hee was een toppertje. Hier hebben we dat (nog) niet. En ik neem altijd fruitzakjes mee, krent die ik ben, als ik mijn tas vergeten ben (lees, mijn ene tas te weinig is voor de extra rotzooi die ik gekocht heb). EN ik heb thuis idd ook een krat vol met zakken die ik altijd vergeet mee te nemen.
    MAar wat een uitvinding.

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha heb jij dat ook? Thuis barsten van de tassen en onderweg geen enkele bij je hebben. Erg toch he? Die fruitzakjes doe ik ook wel eens. Maar als ik glazen potten heb ben ik bang dat ze er doorheen gaan hihi. Wat kost zo’n plastic zak nou eigenlijk en toch vertik ik het vaak om er een te kopen hihi.

  54. Abitch zegt:

    *rent snel naar plek om octrooi aan te vragen vooor de winkelwagenmuntjesdispenser*

    😉

  55. Emmelinda zegt:

    Whaahaa is dat nou jammer…dat wordt dus wachten op maandagmorgen, ghehehe 😛

    *zoekt snel op internet naar digitale mogelijkheid*

  56. Lette zegt:

    Is inderdaad een slimme (voor de hand liggende) uitvinding.
    Ik denk alleen dat er binnen de kortste keren vieze, kapotte tasjes uit komen. Het blijkt bij recyclen van glas en kleding ook zo verschrikkelijk moeilijk voor mensen te zijn om zich aan de genoemde waar te houden.

  57. Emmelinda zegt:

    Ja helaas zijn er altijd spelbrekers. Die moeten maar mee in de zak van Sinterklaas, ghehehe 😉

  58. Abby zegt:

    Jaa Goed idee he! Ik zag het laatst ook in een programma. Alleen ben ik dan weer zo’n rare die zich af vraagt wat de vorige eigenaar in dat zakje vervoert zal hebben :S , dan moet ik dus in die tassenbal gaan zoeken naar een schoon frisruikend tasje .. hahaha

  59. Emmelinda zegt:

    Hahaha het gekke is dat ik daar geen moment aan gedacht heb. Terwijl ik ook meteen mijn neus ophaal wanneer ik een tasje krijg bij een rommelmarkt (sowieso de combinatie van muffe zoldergeurtjes van de koopwaar hahaha). Maar misschien is de tas binnenstebuiten keren ook een optie? 😉

  60. Marika zegt:

    Oh ja ik heb hier ook een overschot aan plastic tassen die ik dan allemaal in één grote AH Shopper prop zodat mijn kast onder de trap niet nog erger uitpuilt dan hij al deed. En als ik dan boodschappen wil gaan doen, moet ik eerst al die tassen er weer uittrekken en enkele goede exemplaren uitkiezen die ik mee wil nemen. Zo’n dispenser zou niks voor mij zijn, moet ik er steeds zo’n hoop tassen uittrekken voordat ik er een heb die naar mijn zin is. Niet te groot, niet te klein, niet te dun, niet te ritselig en niet te veel gaten.

    Maar zo’n tassenbol…hmm die kan ik in 1 keer gelijk volproppen, ben ik er vanaf hehehe. Heb ze hier nog niet gezien trouwens.

  61. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee die dispenser hier in huis is ook veeeeeeel te klein. Ik denk dat ik er ook eerder een kliko voor aan de muur kan hangen. Tjemig…wat een plastic bewaar je toch. En de helft van die zakken lijken handig maar komen toch nooit meer het huis uit. Eens in de zoveel tijd gooi ik er ook een boel weg. En tsja….dán heb je er ineens een paar nodig. *sjugt*

  62. Geertje zegt:

    Heb sinds kort een nieuwe truc verzonnen, en die werkt ook nog!
    Heb allemaal van die dure, duurzame tassen en daar doe ik (een paar per tas)van die plastic tasjes in. In de auto en in mijn fietstassen doe ik gewoon elke keer teveel tassen, en die laat ik zitten na het boodschappen doen. ALs ik dan weer boodschappen doe, en tassen vergeet, heb ik er toch genoeg!
    En natuurlijk niet vergeten om de volgende keer weer aan te vullen (maar aangezien ik ze meestal om de keer vergeet, gebeurt dat nauwelijks meer….. nog dan…..)

  63. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…mijn fietstas zit ook boordevol tasjes. Maaaaar…die vergeet ik er gewoon uit te nemen voordat ik de winkel in ga. En bij de kassa aangekomen kom ik daar natuurlijk achter. *sjugt*. Dus wéér een nieuw tasje. Ondertussen kunnen er bijna geen boodschappen meer mee in mijn fietstassen. Hmmmz…is ook wel voordelig 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

