To stem or not to stem?

Kijk! Een potloodventster, ghehehe....

Zoals het jullie vast niet ontgaan is mogen we 22 november massaal naar de stembusmachine*. Ik bedoel, je moet toch onder een nogal grote steen gezeten hebben wil je geen glimp opgevangen hebben van het hele (media)circus dat verkiezing heet.

Gisteren op televisie zag ik nog een heel ander circus (alhoewel, er zijn minstens net zoveel clowns te vinden in het kabinet, ghehehe). Een circus dat vooral onder de rivieren leeft. Juist…het was de elfde van de elfde (voor dyslectische personen; 11-11, red.)! Dan gaat het kriebelen in het zuiden *haalt anti-luizenspul van zolder* De raad van elf werd weer uit de mottenballen gehaald, de tap afgestoft (want het vergadert niet erg prettig met een droge strot, weetjewel/weetjeniet), prins en prinses benoemd, de eerste feestjes bezocht en de eerste ideeën voor de praalwagens gemaakt.

Nou begrijpen jullie wel, lieve watzegjemenou-lezers, dat het me enigszins zorgen baart (een mens baart wat af in zijn leven, ghehehe) wanneer men in enigszins beschonken toestand ladderzat de stemkast bezoekt. Toch? Wie weet wat voor een grotere zooi het teweeg brengt dan bij de vorige opkomst. Zitten we er weer mooi een paar jaar mee opgescheept (nou ja goed, met het kaliber van tegenwoordig zal het volgend jaar wel weer raak zijn om de handen uit de mouwen te steken en plechtig knopjes in te gaan drukken).

Hopelijk drukt de drank er in dit geval niet z’n stempel er op!

*Tot mijn grote teleurstelling heeft de gemeente nog net op tijd vervanging weten te regelen voor de foute stemmachines. Nope, helaas niet het rode potlood en een velletje papier. Had ik wel gehoopt. Leek me wel grappig omdat ik op die manier nog nooit een bijdrage geleverd heb aan de verkiezing. Maar helaas….ze gunnen me ook niks hè. *sjugt*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op To stem or not to stem?

  1. marion zegt:

    ikke lekke rniet ik ben lekker nog niet stembevoegd:P:P:P:P
    maar ik vind dat iedereen moet stemmen daar hebben onze voroouders voor gestreden
    liefs en dikke knuff van mij

  2. Singha zegt:

    to be or not to be 😉 en de feeder werkt dus (bericht uitsluitend bedoeld voor intimi 😉 )

  3. Emmelinda zegt:

    @Marion;Hihi dan kun jij nu nog de kunst afkijken om straks zo plechtig mogelijk te stemmen ghehehe.
    Ik ben blij dat we allemaal mogen stemmen. Alleen…daar denk ik nà de verkiezingen wel eens anders over ghehehe

    Dikke knuff en veel liefs!

    @Singha;Hahaha, scheelt je weer moeite doen om van de bank te komen om het door te geven he? Ghehehe :P. Ik dacht al dat je kwam vragen of de koffie ingeschonken kon worden 😛

  4. Bengeltjuh zegt:

    Ik ben nog steeds zwevend…..en dat is niet van de drank haha

    Heeft toch wel wat he zo een rood potlood en papiertje…….maar ja..helaas…

    ps: Zet de koffiekan anders gewoon op de tafel ;-))

  5. Belinda zegt:

    Ik vind alles beter dan Balkie dus mocht die drank van de ellufde van de ellufde zolang blijven hangen dat mensen buiten hun rechtse kaders laat treden, zodat ze eindelijk eens een geestesverruimende stem op een andere partij (liefst de SP) dan het CDA zouden durven uitbrengen, dan ben ik al gelukkig en schenk ik er nog maar eentje een! (niet nu hoor maar over een paar uurtjes) 😉

  6. Denise zegt:

    hallo, ik kom je nog even een fijne zondag wensen.. die nee nee sticker is wel grappig 🙂 ghehe

    Groetjess Deniess

  7. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh;Hahaha van de liefde dan? 😉

    Ja vette pech he? Ik vond het zo’n leuk idee. Misschien volgend jaar. Eens denken hoe ik de boel nou weer kan saboteren ghehehe

    Hahaha is een goed idee ;)Of een senseo…gaat makkelijker hahaha 😀

    @Belinda;Je hebt groot gelijk. Ik hoorde vanmorgen op de radio vertellen dat er 60% van de ondervraagden wil dat Balkie blijft. Tjemig waar hebben ze die stemmen vandaan dan? Het gekkenhuis ofzo?

    Weet je wat? Nemen we een virtuele. Dan kan ik meedrinken hahaha 😀

    @Denise;Dank je wel, dan wil ik natuurlijk niet achterblijven en jou hetzelfde wensen!
    Ja geinig he? Bij de weg (by the way) ik ben wel dol op kinderen hoor. Als ze slapen 😛 😉 Geintjuhhhh

    groetjes terug!

  8. Ans zegt:

    Opoe heeft het rode potlood nog wel meegemaakt hoor. Vroeger mocht je pas stemmen als je 21 was en in 1972 hebben ze dat veranderd en werd het 18. Vlak na mijn 18de verjaardag dat jaar waren er verkiezingen en mocht ik dus voor het eerst stemmen. Ik was in die tijd heel klein (nog steeds) en heel dun (niet meer, ik ben meer dan verdubbeld) en zag er dus heel jong uit. Ze waren natuurlijk ook nog niet aan 18-jarigen gewend. Mijn oproepkaart werd eens heel goed bekeken, vervolgens werd ik bekeken en riepen ze (tamelijk hard) “Ahhhhhhhh, net 18 geworden”. Daarom weet ik zo goed wanneer dat veranderd is.
    Maar ik ga altijd stemmen, soms weet ik als ik binnenkom nog niet eens op welke partij, maar er zijn altijd wel partijen waar ik heel duidelijk NIET op wil stemmen, dus wordt het dan één van de andere partijen, een soort van iene-miene-mutte. Er is er geen één waar ik mij echt helemaal in kan vinden, dat maakt het zo moeilijk, ik kies de minst slechte

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha mooi is dat, dat je door zulke dingen psies kunt herinneren wanneer iets geweest is. Heb je zeker ook wel eens profijt van gehad dat ze je niet als 18 zagen?

    Ja dat heb ik dus ook gedaan, ik heb wat van die sites bezocht waar je kunt uitzoeken waarop je kunt/moet stemmen. Het kwam ongeveer overeen met wat ik dacht. Dus dat moet het dan maar worden hihi. Eens kijken wat ze er verder van bakken 😉

  10. Ans zegt:

    Maar als je 18 bent vind je het nog niet nodig er jonger uit te zien, dus dat profijt viel tegen (eigen schuld!), zodra iemand mij voor jonger aanzag wilde ik toch wel graag mijn echte leeftijd zeggen. Gek hè, later wil je dan wel weer dat ze denken dat je jonger bent, het is ook nooit goed!!!!!

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee klopt. Mijn broer(tje) had dat helemaal. Wanneer we ergens naar toe gingen en er entree betaald moest worden probeerde mijn vader hem natuurlijk goedkoper binnen te krijgen. Waarop hij natuurlijk riep dat ie al 12 was (ofzo) en de korting door de neus geboord werd hahaha

  12. Annemarie zegt:

    Ohh wat zielig nou;)
    Stemmachine vind ik toch wel cool:P Ik mag hier in t activiteitencentrum stemmen.. Gelukkig ongeveer om de hoek!

  13. Emmelinda zegt:

    Ja sjielug he? Hebben ze me blij gemaakt met een dooie mus *kijkt beteuterd naar mus in handen*.

    De stemmachine is ook cool. maar die ken ik al. Alhoewel…we krijgen nu iets anders heb ik begrepen. Een andere stemmachine. Dus toch leuk hahaha.

    Ik hoef er gelukkig ook niet ver voor weg. Dichtbij de friettent dus je snapt wel wat we daarna eten 😛

  14. Marika zegt:

    Nou aan mij zal het niet liggen, ik haat carnaval en zal heel nuchter mijn stem uitbrengen op de SP. :o)

  15. Youke zegt:

    Ik word af en toe helemaal lijp van het circus dat verkiezingen heet.
    Gister was ik nog in Brabant, maar ik heb niks gezien of gemerkt van de 11-11.

    In mijn stad moet er ook nog gestemd worden voor een referendum. Zal mij benieuwen of daar genoeg mensen voor stemmen. En/of ook met hun volle verstand, al wordt hier niet veel aan carnaval gedaan.

  16. Emmelinda zegt:

    @Marika;Hahaha wij wonen hier helemaal verkeerd he? Ik heb een spuughekel aan carnaval. Volkomen nuchter zal ik dan ook gaan stemmen. Of dat zo fijn voor de samenleving is, is natuurlijk een andere vraag hahaha 😛

    Ik op de lokale zender het een en ander over carnaval. En op de Duitse zenders ook. Fijn, zo’n afstandsbediening. Hup weg die flauwekul allemaal hahaha.

    Grinnik…ja dat volle verstand is toch iets…je ziet wat er zoal van terecht komt 😉

    @Youke;Ja nou! Ik ben blij dat het binnenkort afgelopen is. Tijd om belangrijke zaken af te handelen en weer eens iets leuks op tv te laten zien hihi.

  17. Natazz zegt:

    Ik ben er nog niet zo mee bezig geweest eerlijk gezegt.

  18. Emmelinda zegt:

    Met carnaval of het stemmen? 😉 Je hebt nog even 😉

  19. remco zegt:

    schuift een pak met papier voorzien van zwarte vierkantjes en blanco rondjes erin en een doos of 10 aan rode potloden *gevonden bij bruijnzeel * er geeft het aan Emmelinda 😉

  20. Emmelinda zegt:

    Jippieeeeeeeeeeeeee *gumt snel vakjes van het behang* Dank je wel! Kan ik meteen oefenen!

  21. Hanny zegt:

    In onze vorige woonplaats mogen ze nog steeds stemmen met het rode potlood. Zij willen de laatste gemeente zijn die dat doet. Helaas voor hen, dat er dit jaar weer meer gemeenten zullen zijn die dat ook moeten.
    Geef mij toch maar een stemcomputer, zoals ik nu krijg. Misschien is hij niet helemaal veilig, maar een rood potlood zonder punt is ook niet zo plezierig.

  22. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…zijn ze net blij dat ze de laatste gemeente zijn die met een potlood mag stemmen, staan ze wéér in een rijtje ghehehe. Ik vind een stemcomputer oke, kan mij het schelen dat men hoort wat ik stem. Maar goed, ik had het wel leuk gevonden om ook eens met het potlood te stemmen. Misschien verhuizen naar jouw vorige woonplaats? 😉

  23. Annemarie zegt:

    Haha heel logisch! Bij mij zit ehmm langs de supermarkt.. Dus helaas, dat wordt toch zelf koken!

    Maarre als je benieuwd bent naar mijn ehh ‘schat’? Hij staat wel op de foto op mijn log 😉 Wilde de aandacht er niet expliciet op wijzen…
    Foto van het publiek, de 1e en dan die jongen in het groen/bruin;)

  24. Emmelinda zegt:

    Grinnik…of neem een middenweg; kant-en-klare maaltijden 😉

    Oh jippie, ik wou er al niet naar vragen! Hihi. Ik ga eens even kijken *vliegt naar weblog Annemarie*

  25. Annemarie zegt:

    Doe je voorzichtig landen dan?

    Aaah nog 20 min komt ie hier… Boink boink.. nouja etc.;)

  26. Emmelinda zegt:

    Pssst…met bril? Heb ik dan de goeie?

    Oooh wat leuk! Spannend. Een echte date? Of komt ie werkzaamheden doornemen? Hihi 😉 Enniewee…ik wens je ontzettend veel plezier natuurlijk! Probeer die vlinders een beetje in toom te houden, ghehehe

  27. Annemarie zegt:

    yup die met die bril 😉

    Nou hij komt eten.. En die vlinders, dat wil niet… Aargh:P Errug…
    Maar goed, we gaan zo normaal mogelijk doen.

    kwam net al mijn ene huisgenootje tegen op de gang… Die weet dat hij om ongv. 6 uur komt.. dus die moet dan heel teovallig naar de wc… whahaha

  28. Emmelinda zegt:

    Oh leukkkkk! Nou nog een foto van de voorkant hihi 😉

    Mjammie…heppie iets lekkers in huis gehaald? Agossie toch…nee die vlinders laten zich niet temmen he? Ik zou je een bus verdelgingsspul kunnen aanbieden maareh…da’s toch wel écht zonde 😉

    Hahaha hopen maar dat ze niet ineens allemaal naar de plee moeten. Krijg je een file voor je deur, kan hij er niet meer in ghehehe. 😉

  29. Annemarie zegt:

    Nee de wc is aan de andere kant!

    Mijn lievelingskostje 😉 De saus is in elk geval lekker, die is allang klaar, dus nu alleen de pasta nog! 🙂

    Ik heb er zin in…:D

    nee ik wil ze niet temmen, dit is veel te leuk!

  30. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is dan mazzel hebben 😉

    Grinnik…als hij niks om pasta geeft heb jij in ieder geval lekker gegeten ghehehe 😉

    Dat geloof ik graag. Wel opletten dat je de bel hoort he…het is namelijk bijna tijd hihi.

    Zeker weten! Ervan genieten. Dat hoort er gewoon bij 😉

  31. Annemarie zegt:

    hou op:P Ik heb trouwens geen bel, dus ik moet goed mijn phone in de gaten houden!

    ik ga er in elk geval vandoor,d an is mijn computer uit!

    Bye!!
    Ik laat het je nog wel even weten. k mail je vanaaf wel ff;)

    KNIEFS!!!

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi nu gaan die vlinders natuurlijk helemaal te keer. Nog maar een paar minuutjes. Kun je meteen zien oftie op tijd komt. Daar hou ik van hihi.

    Is goed, veel plezier! Maak er iets leuks van vanaaf! Ik zie je mailtje wel verschijnen oke?

    Kniefs! Ennuh…eet smakelijk!

  33. aefke zegt:

    Het lijkt me eigenlijk wel cool om echt nog met zo’n potlood te stemmen. Ik hoop dat ze zo’n ouderwetse hebben in Utreg! 🙂

  34. Emmelinda zegt:

    Ja toch? Ik vond het ook zo leuk…totdat ze trots en blij vertelden dat het gewoon met een stemcomputer gaat. *baalt* Ik hoop met je mee. Wel binnen de lijntjes kleuren he? 😉

  35. Natas1970 zegt:

    Moet goed komen Em, dat zuipen hebben ze gisteravond al gedaan en doen ze verder meestal in het weekend. De 22e valt toch op een woensdag? Dan moet die drank wel uitgewerkt zijn en kan iedereen met een heldere geest stemmen………..tenminste daar hopen we maar op dan hahahaha

  36. Rietepietz zegt:

    O ja , dáár moeten ze een prins kiezen en hier een regering….als de boel nou maar niet in de war raakt!
    Ja dat rode potlood….pure romantiek natuurlijk…..terwijl je op de achterkant kluift en aan de mooie ogen van je “voorkeurstem” denkt ……sta je gedachteloos alle balletjes rood te kleuren …….
    whahahaha , túúrlijk maakt het geen fluit uit of je met de machine of het potlood moet stemmen !
    En je prins heb je allang gevonden dus dáár mag je niet over meestemmen !
    fijne avond en liefs Riet

  37. Toaske zegt:

    Hier een zuiderling die overigens not into carnaval is. En verder, weest gerust, er wordt gestemd op een woensdag, ik heb nog nooit gehoord van 11-11-ballen die op een dinsdag gehouden worden. Dus het sal allemaal reg kom.

  38. Pasula zegt:

    Ik wil ook met het rooie potlood KRASSEN KRASSEN KRASSEN!!!
    Onee da’s weer een andere reclame geloof ik, nou ja, altijd prijs toch? 😉

  39. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;Whaahaa laten we het hopen! En is het niet een heldere geest dan wel een heilige geest! Ghehehe 😉 Oh geestig ben ik toch weer. 😛 😉

    @Rietepietz;Ja ingewikkeld he? Het grote én belangrijkste verschil is nog wel dat wanneer die verkiezingen beneden de rivieren (carnaval) verkeerd uitvallen alleen die regio er last van heeft. Dat kunnen we helaas niet zeggen van dat politiek gebeuren 😉 Ghehehe

    Whoeehaaa…en bedankt. Nou wil ik helemáál met het rode potlood stemmen natuurlijk.

    Dat is waar. Daarin ben ik de STEM van mijn hart gevolgd, ghehehe 😉 Hij niet. Ik heb hem natuurlijk omgekocht 😛

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

    @Toaske;Hier nog eentje. Kan ik niet tijdelijk emigreren ofzo? Of ik zoek die grote steen op. Zijn misschien meer mensen bij gebaat 😛 ghehehe.

    Oke, we vertrouwen er maar op. Iets anders kunnen we toch niet in de tussentijd 😉

    @Pasula;Hahaha leuk hoe die dingen van de reclame blijven hangen he?
    Maar goed, ik hoop dat we niet de poedelprijs ontvangen 😉

  40. Mickey zegt:

    Ik heb dit jaar echt helemaal niets gemerkt van 11-11, en ik woon toich in brabant, hmm. Volgensmij zijn ze er hier in de buurt niet zo heel erg mee bezig.

  41. Morrison zegt:

    oja, ik mag blijkbaar ook weer stemmen of zo

  42. Emmelinda zegt:

    @Mickey;Hier op straat enzo zie ik ook nog niet veel. Maar op Omroep Brabant heb ik toch al het een en ander zien langskomen. Had meteen weer kippenvel…bleeergh! 😉

    @Morrison;Ja grinnik…bof jij ff. Nog een paar dagen. 😉

  43. Ik kon daarnet niet reageren, denk dat je pc dacht dat hij en stemmachine was, oh nee die deed het juist bij jullie wel.
    Ik zou gewoon zeggen dat je stemmachine vrees hebt en uitsluitend met potlood durft te stemmen, of trappen ze daar niet in denk je.

    En wat betreft de marketing, ik dacht dat elke 1.287.564 ste nieuwe lezer een rood potlood opleverde hahahhaahhahahahh

  44. Rianne zegt:

    Ik vond dat kleuren met potlood wel wat heben eigenlijk. En dan ook het hele rondje kleuren he, op mijn allernetst…

  45. marion zegt:

    vriendin van mij word 23 nov 18:P:P:P:P:P

  46. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Gelukkig wel…stel je voor dat ie een identiteitscrisis had…dan moest je met potlood alles op het scherm schrijven 😛
    Hmmmz misschien trappen ze er wel in. Maar dan moeten ze ’n stem handmatig tellen. Of dát nou zo verstandig is? Hahaha 😛

    Grinnik…dan ben ik tegen de tijd dat ik in het bejaardentehuis zit wel klaar. Dan kan ik ‘m (dat potlood) niet meer vasthouden vreesch ik 😉

    @Rianne;Jaaaaa dat lijkt mij nou ook. Oh nou ben ik jaloers op jou. Maar goed, gelukkig deed ik dat op school ook in het boek met alle “o”-s hahaha. En bij meerkeuzevragen. 😉

    @Marion;Dan is ze samen met Marc jarig hihi. Alleen is hij geen 18 meer. (Al denkt ie dat wel :P)

  47. Wanda zegt:

    Ik weet gelukkig al lang op wie ik stem. Maar potloodje/papiertje zou ik ook leuker vinden als knopje drukken. Ik heb het ook nog nooit mogen meemaken. Best zonde…

  48. Geertje zegt:

    Gelukkig woon ik niet in het zuiden!
    Hahahhaa!
    Dus de lader kan ik de schuur blijven staan 😉
    Fijne avond nog Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!!!!

  49. Emmelinda zegt:

    @Wanda;Ja grinnik, het is toch wat he…verzinnen ze de mooiste techniek om het stemmen zo eenvoudig mogelijk te maken…willen wij gewoon het potlood hahaha. 😉

    @Geertje;Grinnik, maar dat betekent nog niet dat je gerust kunt zijn over de uitslag van de verkiezingen hoor 😛 Ik wil je niet bang maken maaaaaar…geintjuh.

    Fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  50. Abby zegt:

    Nou kreeg ik gister die stemlijsten in de bus. Lijst 14 … had zeker ook wat belangrijkers te doen de dag dat die naam gedeponeerd moest worden (een prins en prinses kiezen?), hahaha, geen naam dus! Maar wij mogen hier ook op een knopje gaan drukken 😉

  51. Wanda zegt:

    Ach de meeste politieke kopstukken zijn dommer als een potlood dus die hebben zo’n computer nodig.
    Gelukkig zijn er ook nog *slimme* mensen. En die kiezen bij voorkeur met het potloodje, daar moet je nog echt bij nadenken…

  52. Emmelinda zegt:

    @Abby;O kijk…was jij even vlijtig! Ik ben gekomen tot de voorkant. Toen was mijn interesse wel weer verdwenen. Ik dacht dat het de bestellijst van de Chinees was :P.
    O ja, knopjes drukken vinnik ook leuk. Maar dat doet bijna iedereen al 😉

    @Wanda;Ja en die laten ze dan bedienen door mensen met hersenen natuurlijk.
    Ik vind het écht jammer dat ik niet met het potloodje mag stemmen. Maken ze je eerst blij met een dooie mus …… 😦

  53. Wanda zegt:

    Een hele dooie mus.

  54. Wanda zegt:

    p.s. jij zit ook nog laat achter de compu… kijk ik lig erbij… 😉

  55. Emmelinda zegt:

    Ja net zo dood als de dominomus 😉

  56. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik ben een nachtmens. Ik begin net wakker te worden 😉

    Lekkerrrr…Marc ligt hier op bed met zijn laptop. Zou ik ook wel willen maar ja dat is zo’n gedoe met dat beeldscherm iedere keer hahaha 😛

  57. Wanda zegt:

    hahaha
    Ik heb ook een laptoppie. Maar dan wel op een handig tafeltje. Eens ff een plaatje zoeken.

  58. Wanda zegt:

    lukt nu niet, ga mijn hondje uitlaten. Anders word het huis zo nat, gheghe.

  59. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat moet je inderdaad zien te voorkomen ghehehe. Dan hou ik die foto te goed 😉

  60. remco zegt:

    van rode potloodventers naar natte huizen hmmmmm wat is de link daartussen 😉

  61. Emmelinda zegt:

    Whaahaa… euhm.. dat zoeken we even op *raadpleegt google*

  62. Emmelinda zegt:

    O ja…de link van beter een dooie mus in de hand dan tien in de lucht, ghehehe 😉

  63. remco zegt:

    weet je zeker dat dat goed is “dan tien in de lucht” ?????

    volgens mij was het “dan de lucht van tien ” 😛

  64. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa ben jij ff wakker! Da’s waar ook.
    Hmmmzz…da”s dan geen luchtig onderwerp; die dooie mussen 😉

  65. remco zegt:

    nee daar zit beslist een luchtje aan 😛

    nou wakker is een groot woord na 2 nachtjes van 4-5 uur slaap 😉

  66. Liesbeth zegt:

    Ik mag dit jaar wel weer met het ouderwetse potlood stemmen! Jippie =)

  67. Emmelinda zegt:

    @Remco; *grinnikt*

    Máááááár…daar krijg je dan ook veel voor terug. Foto’s natuurlijk. Die ik best wel mag zien vind ik zelf. Puh. Compleet met pijltjes natuurlijk (neeeee die naar jou wijzen natuurlijk, ghehehe)

    @Liesbeth;Waaaat? Bofkont! Dat wilikook! Gewoon 1 keertje en dan zeur ik er niet meer over.
    Wel over 54854 andere dingen natuurlijk 😛

  68. remco zegt:

    whahahahahahahah gelukkkig ben je niet nieuwsgierig *ziet nog net het vergrootglas onder de tafel verdrwijnen 😛 *

  69. Emmelinda zegt:

    Grinnik…neuh helemaaaaaal niet. Ik wil gewoon alles graag weten *knipoogt*. 😉

  70. Miek zegt:

    Ik heb dat wel nog een aantal keren mogen ondervinden, het stemmen met rood potlood. De eerste keer voor de computer had ik het spaans benauw….ga ik dat wel snappen, loopt’ie niet vast!

  71. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat herinner ik me ook nog. Ik liet Marc voor gaan zodat ik stiekem mee kon kijken hoe hij dat allemaal deed en niks hoefde te vragen 😉

  72. Wanda zegt:

    Ik ben nog steeds op zoek naar een plaatje hoor!

  73. Emmelinda zegt:

    Hihi, doe maar rustig aan hoor, ik loop niet weg 😉

  74. Wanda zegt:

    Deze lijkt erop maar is het niet helemaal….

  75. Emmelinda zegt:

    Jaaaa lekker handig! Kan er ook nog iets lekker naast hihi 😉

    Ik heb je ondertussen een mailtje terug gestuurd 😉

  76. Wanda zegt:

    Ech wel, vooral bakken thee, potten *drop* winegums en de verschillende afstandsbedieningen.

    Hoest en blaft weltrusten!

  77. Emmelinda zegt:

    Oh mjammie…het is dat ik bijna klaar met lijnen ben anders ging ik NU op strooptocht om iets lekkers te scoren hahaha.

    Welterusten! Slaap lekker.
    *aait hond over koppie*

  78. Nicky zegt:

    Ach, dronken of niet… Het wordt waarschijnlijk toch weer drie keer niks. Misschien kun je zelfs beter dronken stemmen; dan ben je ontoerekeningsvatbaar en nergens verantwoordelijk voor!

  79. Dinie zegt:

    Goh wat vooruitstrevend zijn jullie daar. Ik geloof dat we hier de laatste paar (8 ofzo) jaar pas met die kasten werken. Ik kan me iig nog heugen dat ik met een rood potloodje mocht kleuren. (en ik mocht nou nooit mijn tekening afmaken :(.)
    En ik denk dat ik ook dronken ga worden want van die kieswijzers word ik gek.

  80. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja da’s waar. OF de rest van het jaar stomdronken toekijken. Heb je mooi nergens last van 😉

  81. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Hahaha hadden ze je het potlood afgenomen omdat er zo’n lange rij achter je stond? Ghehehe.

    Het is dat ik al ongeveer een idee had wat ik ging stemmen. Die stemwijzers gaven heel wat anders aan. Ik begrijp niet hoe die dingen in elkaar zitten. Misschien ga ik wel iene miene mutte doen daar hahaha 😛

    Of ik ga eens stiekem kijken of er een CRTL ALT DELETE-functie opzit. Lijkt me ook lachen hahaha 😛

  82. Dinie zegt:

    Hahaha doe dan meteen een format C-tje, nog leuker! maar het zal wel beveiligd zijn,

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

