En toen….

Photobucket - Video and Image Hosting

Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen.
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen,
Toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen toen!

Zo, dat voelt goed!*

*Wat dachten jullie? "Die is gek geworden?". Nou, lieve surfbuiskinderen, dat wás ik al. Ik moest gewoon iets uitproberen. Op school werd ons namelijk geleerd om zo weinig mogelijk het woord "toen" in je verhaal te gebruiken.(Oeps rakkers, ik besef me ineens dat ik TOEN dus tóch niet alleen bezig was met agenda’s bekliederen, ghehehe *belt krant*). Tijdens het maken van een log hoor ik het gewoon nóg zeggen. Nou toen vroeg ik me dus af hoe het zou voelen als ik lekker stout een log vol zou zetten. Oke, dat heb ik toen maar half gedaan maar TOEN ik het af had en mijn ogen er over liet gaan voelde het héééérlijk! Er zit een gelukkig mens voor u aan de andere kant van de server (of zoiets).

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op En toen….

  1. Natas1970 zegt:

    Toen ik je logje las, nou ja, toen moest ik gewoon reageren. Want toen herinnerde ik me ook weer dat ze dat toen ook steeds tegen ons hebben gezegd. hahahaha heerlijk dit!!

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha en ook die dingen die mijn ouders er in probeerde te krijgen: Netjes eten, doe dit, doe dat. Hahaha. TOEN vond ik dat onzin. Nu leer ik het mijn kids 😉

  3. Emmelinda zegt:

    Oeps…vergeet ik nog zoveel mogelijk TOEN er in te gooien. Dat wordt herprogrammeren hahaha

  4. Abby zegt:

    Toen ik nog op school zat, toen moest ik daar ook zo op letten! :S En nóg, het is gewoon een obsessie geworden! Dus ik doe heerlijk met je mee! Toen, toen toen toen toen toen toen .. toen toen toen toen..
    Al klinkt het idd wel een beetje dom als je mensen soms hoort met 10x “toen” in een zin 😉

  5. Ans zegt:

    Ja, ik heb dat toen ook geleerd, dat is er toen echt ingehamerd hahaha. Misschien hadden ze toen wel gelijk toen ze dat zeiden, maar toen was ik het niet helemaal met ze eens.
    Toch is telkens toen in een verhaal wel wat vervelend, maar het er is toen zo over gezeurd dat ik het nu wel eens teveel probeer te ontwijken. Terwijl toen toch een heel gewoon woord is , toen ook al.

  6. Emmelinda zegt:

    @Abby;Hahaha toen ik dit logje fabriceerde had ik niet in de gaten dat er toentertijd overal zo op gelet werd. Bij ons is het er toen ook zo ingehamerd. Net zoals verrassing en onmiddellijk (hahaha ik krijg ineens inspiratie voor nog twee logjes hahaha) die zou ik niet meer fout kúnnen schrijven. Maar inderdaad als ik logjes lees waar een beschrijving volgt met heel veel toen vind ik dat zooo stom staan hahaha.

    @Ans;Toen ik jullie reacties las moest ik lachen. Dat hadden die leraren noooooit gedacht dat dit zo zou blijven hangen he? Dat onderwijs van toen was nog niet zo slecht ghehehe. Maar net was je zegt…ik was het er toen helemáááál niet mee eens. En toch blijkt dat het er ingeramd is. Het stoort gewoon als het vaak gezegd of geschreven is in één verhaal. Sommige mensen hebben het ook met “En”. bv;”En toen ging ik naar de winkel. En daar zag ik….”
    Ik probeer het ook te ontwijken. Goh ik ga eens kijken in oude logjes of ik toen ook overal toen heb weggelaten of in een andere vorm heb neergezet hahaha 😉

  7. Pasula zegt:

    Hahaha we hebben volgens mij dezelfde recalcitrante bui vandaag.
    Toen niet, echnie, toen deden we alles nog met fatsoen.

    Ik wil trouwens in de reactie als tegenhanger zoveel mogelijk de klinker “O” gebruiken maor ’t schieot maor nie op!

    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOO
    OOO O OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OZO!

  8. Pasula zegt:

    OOOOOh ik zie dat mijn reactie de perken te buiten gaat.
    Oh Oh Oh wat stout toch weor! 😛

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi ja toen ik net keek op jouw log moest ik er ook aan denken. Was ook toenvallig. Oke dat is valsspelen. Toevallig dan.

    Hahaha, en? Toen je klaar was met tellen was je toen tevreden? Of moest er nog meer O bij?

    Ziet er overigens leuk uit… maar is wel sluikreclame voor silvo kruidenzakjes hoor :P. Je weetwel…die reclame van Silvo van toen 😛

  10. Emmelinda zegt:

    (stiekem heb ik de neiging om al die bolletjes/”o’s” in te kleuren. Als pleister op de wonde omdat ik met een stemmachine moet stemmen ghehehe)

  11. Bengeltjuh zegt:

    Hahah dat was toen he dat ze dat zeiden…..toen we nog braaf en lief (jawel toén was ik echt braaf en errug lief…………nu niet meer hahaha)….in de schoolbanken zaten…..toen luisterden we nog (neh nu niet meer)….

    *leest wel lekker hoor zo een TOEN-logje*

    ;-))

  12. Rietepietz zegt:

    Je hebt ‘m ff lekker van (ka)toen gegeven Emmelinda !Maar je hébt gelijk , ook ik denk nog vaak aan dit soort “wijze lessen “van de schooljuf .
    Perfectie hoeft natuurlijk niet in een log maar als een log prettig “wegleest” kom je natuurlijk graag nog eens terug .
    Kijk dáár ga ik de fout al in, 2x “natuurlijk” vrij kort achter elkaar .Zóu ik nu nog best weg kunnen halen natuurlijk maar om te laten zien dat het inderdaad ergert als een bepaald woord teveel achter elkaar gebruikt wordt laat ik het natuurlijk wel staan .
    Natuurlijk ga ik je nu een dikke knuf geven , liefs Riet

  13. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh;Hahaha ja toen wist ik ook nog hoe ik braaf moest zijn. Daar hoefden ze toen niet eens voor met een aanwijsstok te slaan hahaha.Tegenwoordig ben ik oost-indisch doof (en blind). Scheelt een boel hahaha.

    Grinnik…ja he? Het ziet er ook zo mooi uit. Ik heb dat nog eens gedaan met een vrolijk logje. Stond er alleen maar:

    HAHAHAHAHAHAHA (etc)

    @Rietepietz;Oh whaaahaa jij hebt die tik ook al? Ik had in de vorige log twee keer terwijl in een zin. Daar heb ik de hele zin voor moeten aanpassen om er eentje te laten verdwijnen.

    Ja eigenlijk is het niet eerlijk…de maker van een log/verhaal heeft er vast genoeg tijd in gestopt en dan ga ik liggen zeuren over zulke fouten. Gelukkig boeit de tekst ook. Maar je hebt gelijk…als het prettig leest is het helemaal mooi meegenomen!

    Ohhhh dan krijg je snel van mij een hele dikke terug! Fijne avond Rietjuhhh!

  14. Emmelinda zegt:

    (Pee-Es; en nou stoort het me dat de zinnen (op de eerste na) eindigen op een komma maar de volgende zin begint met een hoofdletter. Daar hebben ze toen óók zo op gehamerd. Misschien verbeter ik het nog wel straks hahaha)

  15. Anoniem zegt:

    ik ken het heb het nu met me stage verslagen en rapportages:P
    liefs van marion en dikke knuffel etrbij

  16. remco zegt:

    NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU.
    NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU. NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU NU.

  17. Youke zegt:

    Toen ik de log las moest ik wel even lachen. Ik ben dan ook expert geworden in woorden die ook zo ongeveer toen betekenen. Daarna, vervolgens, verder ….

  18. Emmelinda zegt:

    MarionOw jaaa ook zoiets. Hebben ze er bij jou op school ook zo op gewezen? Die dingen vergeet je dus nooit meer (oke…die garantie kan ik niet helemaal geven natuurlijk) 😉

    Ik wens jou een hele fijne avond! Dikke knufff

    Remco
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! 😉

    @Youke;Hahaha om dezelfde reden dus. Mooi om te zien dat het bij ons allemaal er in geramd is. Wanneer ik een zin heb waar twee keer dezelfde woorden (nou ja, geen lidwoorden ofzo) in voorkomen zoek ik ook naar een alternatief. 😉

  19. remco zegt:

    @Emmelinda pffff t valt niet altijd mee om hier een reactie te geven. *das echt een zwaar ondergewaardeerde en onderbetaalde job 😛 *

  20. Emmelinda zegt:

    Klachten kun je kenbaar maken bij de infobalie/klachten-ideeën-bus 😛

    Maareh…het was toch een goeie reactie?

  21. remco zegt:

    jawel maar t heeft me bloed; zweet en tranen gekost 😛

  22. remco zegt:

    jawel maar t heeft me bloed; zweet en tranen gekost 😛

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik, je hebt toch geen vlekken op je kleren gemaakt he? 😉

  24. marion zegt:

    ja en net als bij dialect 😛

  25. Emmelinda zegt:

    Ow ja dat is ook zoiets. Ik ben ontsnapt uit Limbabwe waar ik geboren en opgegroeid is. Pfff dat viel in het begin niet mee 😉

  26. remco zegt:

    daar merken we niks meer van hoor Emmelinda zelfs die tik om door de bomen te slingeren 😉

  27. Emmelinda zegt:

    Whahaaa die is nog het minst erg…stel je voor dat je die zagte g zou horen 😛

  28. remco zegt:

    ja dat zou niet klinken als je van liaan naar liaan slingert

  29. Emmelinda zegt:

    Gelukkig doe ik dat slingeren met souplesse en uiterste concentratie…dat maakt spreken dan wel klanken uitstoten overbodig 😉

  30. Geertje zegt:

    Oef! Dat was zeker altijd zweten op opstellen en dergelijke om da woord toen zoveel mogelijk uit de zinnen te schrappen; een kunstkop kreeg ik ervan!
    Nog steeds moet ik erop letten; het is zo’n makkelijk woord….
    Die mooie tijd toen je nog als kind hele verhalen verzon, vol met allerei toennen…. 😛
    Fijne avond!
    Liefs en een dikke knufffff!!!

  31. Emmelinda zegt:

    En het gekke is dat ik het hierboven probeerde en dan merk je dat je zo ontzettend gewend bent om andere woorden er voor in de plaats te zetten. Dus de bedoeling van die leerkrachten is uiteindelijk wél gelukt. Gelukkig mogen kinderen nog effies toen-en zoveel ze willen…totdat hun leerkracht er weer op wijst…….

    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  32. remco zegt:

    aha je gaat geheel onopvallend gekleed in camouflagekleidng van boom naar boom 😉

  33. Emmelinda zegt:

    Euh…meer van boom tegen boom 😛

  34. Anoniem zegt:

    ik ben blij dat jij t zegt *krijg ik niet de schuld*

  35. Emmelinda zegt:

    Ikke? Zou ik nóóóóit doen *kijkt quasi onschuldig*

    Ben je incognito? Ghehehe

  36. kim zegt:

    jij gek…je bent niet geen haar gekker dan ik hoor hahahaha

  37. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan kunnen we elkaar de hand schudden. Wel eerst wassen hé 😉

  38. Emmelinda zegt:

    Toen was er koffie. Douwe Egberts Koffie. Lekkere koffie.

  39. Dinie zegt:

    Nee dan toch….van toen is ie niet lekker meer

  40. Dinie zegt:

    en dan toch….van toen is ie niet lekker meer….
    (je kan hem nu dubbel hebben ik kreeg een foutmelding

  41. Miek zegt:

    Die heb ik ook geleerd…HUH…erin gestampt!!!!!
    Ik let er nog steeds op!

  42. Dinie zegt:

    en dan toch….van toen is ie niet lekker meer….
    (je kan hem nu dubbel hebben ik kreeg een foutmelding

  43. Annemarie zegt:

    En Toen hadden wij weer een leuke log om te lezen! 🙂

  44. Ik had dat TOEN ook.
    Wij hadden trouwens een leraar die om de twee of drie woorden DUS zei, wat wij dan weer gingen tellen.
    Om hem na de les te feliciteren met weer een nieuw record.
    Ik ben nu DUS nog steeds bang het woord DUS te gebruiken.
    Off topic, wel fijn dat jij vast het halsje hebt gevonden hhahahah

  45. Lette zegt:

    Jij een log vol toenen, maar ik heb liever tienen hoor.
    Wel een mooie truc voor strafregels. Haha!
    Zal me verbazen als jij daar niet ook bekend mee bent.

  46. Hanny zegt:

    Ik haatte het om opstellen te maken. Want toentertijd gebruikte ik het woord toen veel te veel en dat vond mijn leraar toen absoluut niet goed. En als je dan ook nog eens Hanneke Toen werd genoemd, dan wilde je wel van toen af.

  47. Elmo zegt:

    En toen
    en toen
    en toen
    en toen
    en toen
    LEKKER PUH!

  48. Anoniem zegt:

    ik heb het ook wel eens met vertellen
    haha dan blij fik hangen gaat de hele tijd en toen en toen en toen of toen uh toen uh…
    liefs en idkke knuf fvan marion

  49. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Whaahaa ik lust toch al geen koffie 😛

    Ja weblog deed gisteren heel vreemd. Ik zie nu pas dat er reacties zijn geweest, die stonden er helemaal niet op gisteravond! Ik zal er een paar dubbele weggooien hihi. 😉

    @Miek;Gek he, dat hebben ze toentertijd toch wel héél goed gedaan. Het is zelfs moeilijk om het expres een boel keer te gebruiken. 😀

    @Annemarie;Hahaha waar zo’n woord al niet goed voor is he? 😉

    @Leidse Glibber;Ojaaaa dat is ook zo erg. Zo ken ik er ook eentje. Of mensen die de hele tijd Uh tussendoor zeggen. Maareh…wat zei die leraar toen?

    Hahaha oh het was zo balen dat die grap mislukt was. Ik moet niet zo snel doen. Dus. 😉 Ghehehe

    @Lette;Strafregels? Wie ikke? Hahaha nou en of. Vooral inderdaad die rijtjes neerknallen. Balen want ik had de reglementen (die we normaal moesten overschrijven) al kant en klaar liggen. Maar goed, die rijtjes schreef ik dus met dubbele pen 😉 Een keer werd het afgekeurd en daar was ik zo boos over. Had ie dat maar moeten zeggen dat zoiets niet mocht. Hij wilde toch 100 regeltjes???

    @Hanny;Daar kom je dus nevernooitnietmeer van af. Alleen de klank is dan al vreselijk hihi. Wel erg dat ze je toen ook nog zo’n achternaam gaven. Pffff.

    @Elmo;Hahaha lekker is dat he? Ff uitleven 😛

    @Marion;Ja en vooral als je het voor veel mensen moet doen. Gelukkig hameren ze er flink op, dat zal wel over gaan 😉

    Dikke knufff en veel liefs!

  50. Belinda zegt:

    Hahahahaha heerlijk om zo af en toe(n) eens af te rekenen met wat je vroeger niet mocht en nu lekker zelf bepaalt!

    Toenerdetoentoentoen. Eigenlijk een gek woordje hè dat toen? 😉

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja geweldig vind ik dat. Geniet ik nog steeds van. Lekker overal (nou ja, wat past binnen normen en waarden dan) tegen aan schoppen. Ik ben geloof ik in veel dingen toch wel puber gebleven 😉

    Ja als je het veel gebruikt en dan er op gaat letten klinkt het echt heel lelijk. Dat moesten ze maar schrappen in het volgende groene boekje hahaha 😛

  52. Natazz zegt:

    Ohh ja omdat jij dat vroeguhhh niet mocht moeten wij daar maar weer begrip voor hebben. Je kan ook gewoon naar de psyg gaan. *gniffel*

  53. Emmelinda zegt:

    Ja heee en jij wil dat die psych aandoen? Da’s niet netjes van je Natazz 😛 *grinnikt*

  54. Meiske zegt:

    Hi Emmelinda,
    lachen dit hoor! En ook zeer herkenbaar gevoel.
    Ik wilde je nog bedanken voor de leuke reaktie op mijn log.
    Groetjes,
    Meiske

  55. Tagrijn zegt:

    Je moet de groeten van een collega van me hebben. Je kent hem wel: Henk Toen.

  56. Toaske zegt:

    Hai,
    Ik kom Emmelinda toch ook overal tegen want ik zag je reactie over de ‘gefixeerde tekst’ op weblogbeheer. Da’s een optie, je kunt ook de datum gewoon veranderen in een veel eerdere datum, dat werkt ook. En anders, dan valt hij over 10 dagen gewoon uit het lijstje.
    En yoen, toen, nou toen, toen ging ik weer verder.
    Gegroet, Toaske

  57. Emmelinda zegt:

    @Meiske;Heeeej, welkom op mijn log 😀
    Ahhh dus bij jou is het er ook ingeramd vroeger? Grinnik…we kunnen een cluppie beginnen 😀
    Geen dank hoor, ik vond het leuk om ff op je log te snuffelen 😀
    Groetjes terug!

    @Tagrijn;Ahhh die collega die toen zoveel toen zei? Leeft die nog? Tsjongejonge. Doe de groetjes maar terug 😉 Ghehehe

    @Toaske;Hahaha ja ik ben net een plaag; daar kom je ook moeilijk van af 😛

    Ja da’s waar ook. Dat kan ook nog. Dat hou ik in gedachten voor als dit niks blijkt te zijn. Moet ik nog eens even mee experimenteren 😉

    Grinnik…fijne dag verder!

  58. marion zegt:

    nee juist niet voor veel mensen dan gata praten wel okee…
    juist 1 op 1
    maa rik heb zo wie zo een spraak gebrek maja :S
    liefs marion en dikke knuffff

  59. Emmelinda zegt:

    Ahhh ik begrijp het. Dat is natuurlijk vet balen want dat komt vaker voor dan voor een grote groep. Toch?

    Dikke knufff en veel liefs!

  60. Liesbeth zegt:

    En wat gebeurde er toen?

  61. Emmelinda zegt:

    Toen kwam een olifant met een lange snuit en die blies het hele verhaaltje uit 😉

  62. Morrison zegt:

    TOENOU! XD (ok niet leuk)
    maar best nuttig 😛

  63. Morrison zegt:

    TOENOU! XD (ok niet leuk)
    maar best nuttig 😛

  64. Morrison zegt:

    TOENOU! XD (ok niet leuk)
    maar best nuttig 😛

  65. Morrison zegt:

    TOENOU! XD (ok niet leuk)
    maar best nuttig 😛

  66. Morrison zegt:

    oeps 😮 deed ik dat?

  67. Emmelinda zegt:

    Whaahaa past ook in één reactie hoor 😛 Geintjuhhh…zal weblog wel weer zijn want dat is vandaag vaker gebeurd 😉 Of je hebt Magic Hands 😛

  68. Gonny zegt:

    Hahahaha ja dat zeiden ze wel altyd hé op school….maarre ik heb nooit goed geluisterd….hihihihi jij wel dan?
    Neuj denk’t niet……

  69. Emmelinda zegt:

    Hahaha blijkbaar was ik net wakker geworden ofzo? AL was het nederlands, dat vond ik altijd superleuk en vooral als we opstellen moesten schrijven. Dan luisterde ik wel 😉 Ghehehe. Over de rest zal ik maar zwijgen…stel dat de meiden meelezen 😛

  70. Marika zegt:

    Wij mochten geen zinnen beginnen met “En toen”. Dat is me altijd bijgebleven. *Kijkt vlug naar laatste logjes of ik niet per ongeluk ‘en toen’ heb geschreven….* :o)

  71. Sally zegt:

    “t is ook overal het zelfde op die scholen. Hier zit zo’n exemplaar die verbiedt SO en LIKE te gebruiken. K’zal Michou eens zeggen ff flink vaak te deze stopwoordjes te gebruiken (dat lucht lekker op) voordat ze er een trauma aan overhoudt en op latere leeftijd een logje aan gaat wijden haha!!!

  72. Emmelinda zegt:

    @Marika;Whaahaa hoeveel lezers zouden snel een kritische blik op hun weblog geworpen hebben? 😉

    @Sally;Oh hahaha dus daar hoef je dus ook al niet voor te emigreren 😉 Ze weten je overal wel iets af te leren blijkbaar. Het lijkt me inderdaad een goed idee om die frustratie er nou uit te halen. Eens kijken van welke frustraties ik nog meer logjes kan fabriceren hahaha 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

