Pssst…

Ja vette pech, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Pssst…

  1. Ans zegt:

    Okรฉ, okรฉ, ik zal je met rust laten!

  2. remco zegt:

    *pakt stickerverwijderaar en gaat driftig aan de slag om deze te verwijderen ๐Ÿ˜‰ *

    aha ik weet t al je hebt straf gekregen van marc en nou mag je 4 weken niet meer computeren ๐Ÿ˜€

    doe rustig aan he ๐Ÿ˜‰

  3. Gonny zegt:

    Je bent toch niet ziek hรฉ.

  4. ~Tina~ zegt:

    Tot gauw dan maar en succes met alles wat je moet doen!
    Groetjes en liefs van Tina

  5. Natazz zegt:

    We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Doei!!!

  6. Bengeltjuh zegt:

    gelukkig dat i’ll be back er staat ;-))

  7. Natas1970 zegt:

    Hoop je snel weer te zien dan……

  8. Mickey zegt:

    Ik dacht al, wanneer horen we nou weer eens iets van je. Maar je komt gelukkig weer terug ^^

  9. Marika zegt:

    Nee hรจ heeft de koppijn weer toegeslagen? :-/ Hopelijk ben je snel weer terug. :o)

  10. Belinda zegt:

    Ik hoop niet dat je weer last hebt van hoofdpijn… Als dat wel zo is dan wens ik je veel sterkte!! Doe rustigjes aan en neem je tijd! We houden je weblog in de gaten!

    Knuffel, Belinda

  11. Rietepietz zegt:

    Mรณet kunnen hoor!!!!
    * beterschap , veel plezier , fijne vakantie , werkze , knutselse , scharrelse , wandelse !

    Lieve groetjes van Riet

    * doorhalen wat niet van toepassing is

  12. Youke zegt:

    Ik dacht al, waar is ze nou?

  13. Wanda zegt:

    Ik hou je in de gaten. Of beter gezegd: je log..

  14. Annemarie zegt:

    Nou ehh, tsja wat kan ik er op zeggen ๐Ÿ˜‰

    Dat ik je veel succes, sterkte, plezier of wat dan ook wens!

    Tot heel snel!
    liefs, Annemarie

  15. Dinie zegt:

    BAd headache again. Zalik je wat zachte golden oldies doormailen? KAn je even genieten en wegdromen ;). Maar wat het ook is. Sterkte of (en dat hoop ik) veel plezier. (Wint er eindelijk eens iemand anders deze week, hahaha!)

  16. Hanny zegt:

    Ik was zelf een aantal dagen niet zo actief met logjes lezen door mijn reisje naar Zeeland en daarom had ik niet in de gaten dat het stil was op je log.
    Wat ook de reden is, ik hoop weer gauw wat van je te horen.
    Liefs, Hanny

  17. Abby zegt:

    Beterschap?? Of gewoon ff niks ๐Ÿ˜‰ Tot binnenkort maar weer dan ๐Ÿ™‚

  18. Lette zegt:

    Ja zeg, 17 reacties en geeneen van jouzelf !!! Nou denk ik dus ook dat je ziek bent.
    Of het nou een antilog-aanval of een griepje is, ik hoop dat het snel over is.
    Met de meest recente veranderingen bij web-log is de lol ook wel weer minder momenteel.

  19. Pasula zegt:

    Even rust is niet zo gek toch… tot later ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    @Iedereen;Hoihoi,

    Nope, ik ben niet ziek hoor en gelukkig heb ik ook geen last van die hoofdpijn. Er komt alleen een boel op me af de laatste tijd en daar moet ik eens rustig tijd voor nemen ๐Ÿ˜‰ Niks ernstigs overigens, dus wees gerust ๐Ÿ˜‰ De inspiratie komt vast vanzelf wel weer ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff,
    Emmelinda

  21. It is me! zegt:

    Poging nr: 2

    Hebben we allemaal wel eens last van….. Wel fijn dat je het even meldt.. Als ik weer eens uit de lucht ben, vergeet ik het vaak te melden *Oeps, schaamrood*!
    TAKE YOUR TIME LADY!

  22. * Garfield * zegt:

    Is alles wel OK ?
    Fijne avond.
    Groetjes en tot later.

  23. alinda zegt:

    gelukkig niks ernstig en ook niet ziek maar gewoon lekker druk
    logies dan heb je even geen tijd voor je fans.
    komt me bekend voor hoor
    lekker aan de slag en we lezen misschien later wel waarmee je het zo druk had nieuwschierig wel nee.
    dikke knuffss

  24. Ans zegt:

    Doe rustig aan, wij wachten echt wel hoor!!! Ik ben al blij dat het niks ernstigs is.
    Tot logs, Ans

  25. Sally zegt:

    Oke, tot binnekort dan maar weer.

  26. Uhhhhhh laat me raden je bent hulp piet voor Sinterklaas geworden (:

    Tot gauw liefs Ylone xx

  27. Wanda zegt:

    Neem je tijd. ๐Ÿ™‚ Das belangrijker als loggen.

  28. GekinblacK zegt:

    Hee, kom eens terug jij !!

  29. remco zegt:

    @Emmelinda hmmmm een hoop op je af en ik heb nog niet eens met sneeuwballen naar je gegooid ๐Ÿ˜‰

    doe je rustig aan enne niet die grijze celletjes overbelasten ๐Ÿ˜‰

  30. Nicky zegt:

    Ben je nou nog je kiezerspas aan het zoeken?

  31. marionn zegt:

    take it easy or else just take a sisi ๐Ÿ˜‰
    knuff en heeel veeel liefs vna moi

  32. Bengeltjuh zegt:

    Rustig aan dan breekt ut lijntje niet ;-))

  33. Miek zegt:

    Veel succes met alles wat er op je afkomt Emm!!!!

  34. Geertje zegt:

    Sterkte met alles dan Emmelinda!
    Gelukkig niet ziek en geen hoofdpijn!
    Hoop dat je snel de rust weer terugvindt.
    Liefs en een hele dikke knuffel!!!!

  35. ~Tina~ zegt:

    Hoihoi, ik kom je even inspiratie toewensen en veel succes met alle drukte.

    Fijne dag hoor, groetjes en liefs van Tina

  36. Rietepietz zegt:

    Gelukkig ….. niks ernstig , al komt er wรฉl een hoop op je af zeg je . Wel tijdig bukken als het op hoofdhoogte op je af komt hรฉ!
    lieve groetjes Riet

  37. christa zegt:

    potverdorie..
    ben ik eindelijk weer een beetje op aarde, heb jij even logpauze. ๐Ÿ˜ฆ
    Meis doe rustig aan
    hoop gauw weer wat van je te lezen.

    groetjes christa

  38. Alissa zegt:

    Geniet van je moment rust en tot snel!

  39. Belinda zegt:

    Gelukkig dat het niet de hoofdpijn is die je dwarszit (alhoewel al die dingen die op je af komen natuurlijk ook niet zo fijn is…)

    *gooit dingen richting Emmelinda om die andere zaken uit de route te krijgen*

    Succes ermee en neem je tijd! Inspiratie komt vanzelf en kan je niet afdwingen!

    Knuffel en tot snel!

  40. rietepietz zegt:

    toch wรฉl even fijn weekend maken hรฉ! , liefs Riet

  41. Wat kan wachten lang duren zeg hahahahahah

  42. Nicky zegt:

    Tjonge! En dat net nu ik zo lekker op dreef ben met loggen… Onder dwang en zware chantage, maar toch.

    Nou ja, ik hoop je snel weer te zien.
    Doei!
    Groetjes,
    Nicky

  43. Emmelinda zegt:

    @Allemaal;Hihi, dank jullie wel voor al die lieve berichtjes. Wat betreft de inspiratie…er begint iets te borrelen *zet gauw waterkoker uit*. Drie logjes tegelijk zelfs hahaha. Eens kijken wat ik er van kan maken. *neemt schrijfblok onder arm en gaat er eens goed voor zitten* Wie weet komt er wel eentje af. Dat zie je dan vanzelf ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend! Dikke knufff van Emmelinda

  44. Rianne zegt:

    Kalm aan…I’ll be watching you! ๐Ÿ˜‰

  45. remco zegt:

    @Emmelinda neem je schrijkblok mee naar de wc lekker rustig plekje whahahahahaah

    ps zou je de drie logjes kunnen spreiden dan kunnen wij als lezertjes van deze log t aan *denkt dat de hulpdiensten anders overuren/mankracht te kort komen ๐Ÿ˜‰ *

  46. Nicky zegt:

    *zit hier zwaar af te kicken van een Emmelinda-verslaving*
    Jij ook een fijn weekend en tot snel!
    Groetjes,
    Nicky

  47. Aletta zegt:

    Gelukkig ben je niet zie. Neem rustig de tijd voor jezelf en als er wel weer wat op je log staat, zijn we allemaal weer blij!! Ik wens je in ieder geval een heerlijke zondag toe!!
    Veel liefs Aletta.

  48. Jaap zegt:

    NEE ff niks te melden JA wel een reactie ๐Ÿ™‚

  49. Jeroen zegt:

    Aaaah de bekende weblog dip.
    Het is al verbazingwekkend hoe lang je het volhoud.

  50. Wanda zegt:

    Ik hou me nog steeds vol spanning rustig.

  51. Denise zegt:

    Kom even gedag zeggen!! weer een nieuwe week voor de boegg..pff ๐Ÿ˜‰ Groetjes Denise

  52. rietepietz zegt:

    Ik kan niet wachten ……… liefs Riet * klopt kussen extra op en installeeerd zich met koffie en koek voor de p.c.terwijl Emmelinda schrijft*

  53. Pasula zegt:

    3 logjes??? Ik wacht rustig af, ben wel hรฉรฉl benieuwd!

  54. remco zegt:

    ………………………

  55. * Garfield * zegt:

    We missen je.
    Alles goed ?
    Doe het rustigaan hรฉ.
    Fijne avond.

  56. remco zegt:

    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

  57. Nicky zegt:

    Ik ben ook erg rustig, hoor. Niets aan de hand…
    *rent gillend door de kamer*

  58. Nicky zegt:

    Maar laat je vooral niet opjagen!
    (en deze meen ik serieus!)

    Liefs,
    Nicky

  59. Morrison zegt:

    *Wacht af*
    I’ll be back too! ๐Ÿ˜› Moehaha

  60. alinda zegt:

    trommel trommel doen mijn vingers op het buro blad nog geen nieuws
    vol verwachting klopt ons hart

  61. marion zegt:

    tik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik taktik tak tik
    nee laat je vooral niet opjagen ๐Ÿ˜‰
    dormij of andere gestoorde web-loggers::P
    liefs marion
    dikke knufff
    je weet wie het zegt ๐Ÿ˜‰

  62. Emmelinda zegt:

    @Allemaal; tik tak??? Ai…een bom! Ren voor je leven!!!!!!

    Ow ja…over die logjes. Heb ik een briljant idee, totale geheimhouding…schrijft die man van me er een log over. Tjemig de pemig. Dat moet ik toch eens afstraffen hoor ๐Ÿ˜› Ghehehe.
    Maar goed, net zoals jullie wacht ik nog ff af. Het huis vaart er wel bij kan ik zeggen hihi ๐Ÿ˜‰ Dat weet niet wat hem/haar overkomt ghehehe (*belt krant om te vertellen dat fles allesreiniger op is*). De tuin ook niet.

    Nou goed, misschien tot binnenkort???

    Knuffffff

  63. Ik heb donderdag vrij genomen is dat genoeg tijd om je nieuwe logs te lezen hahahahahahhahh.
    Hou ja taai meid en rustig aan hoor.

  64. Nicky zegt:

    Oh, mijn God! Mamamia! Ik was al bang dat het niet goed met je ging… Maar dat nu de allesreiniger op is, bevestigt mijn vermoeden… Je bent helemaal compleet krankjorem geworden! Stop ermee, Emmelinda! Zoek hulp voor je poetsverslaving! Je kunt het! Je moet sterk zijn, anders wordt je een euh… Nicky…
    *gaat morgen weer fijn poetsen maar nu eerst nog even bij je wederhelft spieken*

  65. Rietepietz zegt:

    potdorie , vergeten site van je wederhelft op te slaan ……….stom ja !

    ik sluit maar snel af want moet niezen van de allesreiniger stank…….

    lieve groetjes Riet

  66. Geertje zegt:

    Fijne donderdag vast Emmelinda!
    Liefs, sterkte en een hele dikke knuffff!!!

  67. remco zegt:

    zit je nu nog steeds aan de cup a snoep ๐Ÿ˜‰

  68. Wanda zegt:

    Je allesreiniger op? Wat ben je dan in godsnaam aan het schoonmaken???? Je huis of oude logjes?

    Ach ik wacht nog wel rustig af. *ligt te stuiteren van de spanning*

  69. Hanny zegt:

    Foei, foei, ik had een tijdje niet op je log gekeken. Stoute ik. Maar ik zie gelukkig dat je af en toe wel korte berichtjes plaatst. Net zoals alle anderen, mis ik je leuke logjes wel. Maar daar moet jij je niets van aan trekken. Doe wat je het liefste doet!

  70. Belinda zegt:

    Huisje schoon (af en toe) is ook niet verkeerd (zeker niet als dat al een hele tijd geleden was!) *smile*
    Dus relaxed, laat je niet opjagen door ons, neem je tijd, ga maar lekker irri doen bij die vent van je omdat hij jouw gedachtengoed heeft gejat! (eigenlijk heeft hij gedachtenplagiaat gepleegd en daar staan zwaren straffen op dus je weet wat je te doen staat!! ๐Ÿ˜‰

    Fijn weekend alvast!

  71. Geertje zegt:

    Toch weer nieuwe logjes dan verzinnen Emmelinda! hahahahhaaaaaaaaa, mannen ๐Ÿ˜‰
    Wens je een heel fijn weekend!
    Liefs en dikke knufffff!!!!

  72. Emmelinda zegt:

    @Allemaal;Zooooo, ik heb een log geschreven. Nee, zoek maar niet. Het ligt niet aan je beeldscherm of je pc. Hij (of zij?) is namelijk nog niet geplaatst, ghehehe. Misschien dat ik ‘m er zondag op zet. Misschien wel eerder. Hahaha aan mij heb je ook wat he? *sjugt*.

    In ieder geval wens ik jullie een heel fijn weekend! Maak er iets leuks van!

    Tot snel ๐Ÿ˜‰

  73. Wanda zegt:

    Ik blijf je in de gaten houden.

  74. Ans zegt:

    Nou, misschien tot zondag dan, vol verwaching klopt ons hart!

  75. Ans zegt:

    Nou, misschien tot zondag dan, vol verwaching klopt ons hart!

  76. remco zegt:

    heeeeeeee ze is ff ontwaakt uit haar winterslaap ๐Ÿ˜‰

  77. Pasula zegt:

    Ik mis je en ik EIS een stukje van je binnen 3 dagen, zoniet, dan volgt er straf (met de roe of whatever!!) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  78. rietepietz zegt:

    we worden wรฉl in spanning gehouden en dat terwijl we al zo nerveus zijn voor de Sint , het zou niet moeten mogen !!!!!!!!!!!
    fijn weekend , liefs Riet

  79. Yvonne zegt:

    Ik mis je wel hoor.

  80. remco zegt:

    dit noemen ze geloof ik de spanning opbouwen ๐Ÿ˜‰

    ff de druk opbouwen ๐Ÿ˜› het moet nu wel een beregoed logje worden whahahahahahaahahahah

  81. `marionn zegt:

    ps: this zondag ๐Ÿ˜‰

  82. Geertje zegt:

    NOu, ik zie hem nog steeds niet!
    Hee, fijne week vast Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!!!!

  83. Anoniem zegt:

    o.k. nu is het maandag ochtend dus ik ga maar een poosje naar bed , heb รกl die tijd hier zitten wachten ! ….trusten en lieve groetjes, Riet

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

