En klikken maar weer….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op En klikken maar weer….

  1. Anoniem zegt:

    gheghe flauw hor
    groetes marion

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…lekker puh πŸ˜›

    Groetjes terug! πŸ˜€

  3. Anoniem zegt:

    hahahaha
    greotjes terug

  4. marion zegt:

    hahahah man uhm vrouw haha lig helemaal dubbel πŸ˜›

  5. Emmelinda zegt:

    @Marion;Wel uitkijken met je rug hΓ©? Ghehehehe πŸ˜›

    @Natazz; *grinnikt*

  6. GekinblacK zegt:

    Zo drooooog !! Waar haalt u het vandaan ? :-))

  7. Emmelinda zegt:

    Gewoon…bij Super de Boer. Hadden ze er een heleboel πŸ˜‰ Ghehehe

  8. Welke doos hahahahahh.
    Enne inderdaad het is het landje waar ik vaker over heb gelogd.
    Je hebt weer twee punten extra verdiend voor het opletten hahahhah

  9. Emmelinda zegt:

    Yihaaaa ga ik door voor de koelkast??? πŸ˜‰

    Doos? Doos? Oh hihi nou moet ik ineens denken aan een elpee van vroeger van de Efteling;” De doos, of de wc of hoe je het maar noemen wil…..”

    Belachelijk zeg dat zulke dingen eeuwen in je hoofd blijven hangen maar dat ik soms niet weet hoe iemand iets gisteren psies gezegd had…pffff πŸ˜‰

  10. Spinnetje zegt:

    En daar ga ik dan ook nog serieus over na denken…..hihi!!!

  11. Emmelinda zegt:

    Whaahaa die is helemaal goed πŸ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Alles kits trouwens? Long time no see πŸ˜‰ (Nou goed…bij Over.web-log (was het toch he?) heb ik je wel gezien hihi πŸ˜‰

  13. Spinnetje zegt:

    Bij over. web-log laat ik me zo af en toe zien. Niet te vaak hoor….mocht eens bekend worden, hihi.
    Heb de afgelopen tijd niet zo heel veel meer gelogd of gehopt. Had op een gegeven moment teveel logs om bij te houden. Heb hier en daar dus maar een log pauze ingelast, alleen m’n eigen log hou ik nu bij. Dus heb eindelijk weer eens tijd om hier en daar langs te hoppen.

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi jaaa dan had ik het toch goed gezien :D. Maar ik begrijp het helemaal. Mijn lijstje is ook uitgedund. Ging over het algemeen helemaal vanzelf want een boel zijn gewoon opgehouden met loggen (ongelooflijk he? Hahaha :P) of kwamen niet meer langs. Dan heb je ook weer eens tijd over om eens op nieuwe webloggen te gaan snuffelen he? πŸ˜‰

  15. Ans zegt:

    Hahahaha. Wat een doos!!!!!! Een blauwe omafiets, uhmmm, waarom is die oma blauw? Van de kou, van de drank, een blauwspoeling misschien? Of is ze smurfenoma? Ik word van zoiets toch wel nieuwsgierig!

  16. Ans zegt:

    Hahahaha. Wat een doos!!!!!! Een blauwe omafiets, uhmmm, waarom is die oma blauw? Van de kou, van de drank, een blauwspoeling misschien? Of is ze smurfenoma? Ik word van zoiets toch wel nieuwsgierig!

  17. Ans zegt:

    Nee hè? Alweer een dubbele reactie van mij, dat ding reageert zo traag dat ik denk dat ie het niet doet en dan klik ik nog een keer en dan staat er ineens twee keer. Ik beloof nu heel geduldig te zijn en desnoods te wachten tot ik een ons weeg (is errug lang wachten), maar ik klik nu maar één keer.

  18. Pasula zegt:

    Tegen beter weten in klikte ik toch….:P

  19. geertje zegt:

    Hahahahhaaaaaa!
    Ik wist dat het iets flauws moest zijn, maar zo simpel!!! :-))))
    Lag werkelijk dubbel!
    Fijne dag morgen Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  20. Hanny zegt:

    Geweldig! Ik zou na het lezen van jouw log de computer afsluiten om te gaan slapen. Dat doe ik ook, maar nu met een brede grijns op mijn gezicht. Prima dagafsluiter dus.

  21. Youke zegt:

    Wat een flauw grapje!

  22. marion zegt:

    jaj azalik doen
    fijne dag vandaag
    knuff en dikkeliefs van mij

  23. remco zegt:

    waar zie jij een fiets????
    of zit die in die doos πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    @Ans;Nou je het zegt…daar moeten we eens over brainstormen. Helaas is mijn brain versleten. Maar ik kan wel goed doen alsof ghehehe. Ik denk dat oma een blauwtje heeft gelopen πŸ˜‰

    Ja is verschrikkelijk he? Als ik m’n rondje doe zet ik twee schermen aan want dat duurt echt héél lang en tsja ik ben nogal ongeduldig! Dat wachten tot je een ons weegt is eigenlijk best handig zo voor de feestcalorietjes hahaha πŸ˜‰

    @Pasula;Hahaha, je voelde ‘m al aankomen zeker? πŸ˜‰

    @Geertje;Whaahaa ja simpel he? Ik kwam terug van de winkel en had die doos meegenomen. Fietst echt vervelend. Dus had ik die doos op de fiets gezet om de schuur open te maken. Et voila….ineens was een log geboren ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Veel liefs en een hele dikke knufff!

    @Hanny;Hihi dat doet me goed, een brede grijns is geweldig πŸ˜€

    @Youke;Graag gedaan!

    @Marion;Jij ook een hele fijne dag vandaag! Veel liefs en een dikke knufff

    @Remco;Hahaha ik heb eigenlijk Γ©cht nog een fiets in een doos*. In de schuur. Kan ik ook nog een logje over maken hahaha.

    *Gekregen bij het bankstel. Ja geweldige combinatie he? Alleen zit die omafiets nog steeds in die doos. In delen. Je snapt wel waarom ie nog in de dichte doos zit??? πŸ˜‰

  25. Lianne zegt:

    hahaha, die is echt leuk!:)

  26. Lianne zegt:

    O ja, kwou ff doorgeven, dat charminglianne log er niet meer is ik heb van twee logjes 1 gemaakt, en ik ben waarempel nog echt aan het loggen ook!! hahaha dus als je zin hebt? je bent van harte welkom!;)

    http://liannelovesub40.web-log.nl

  27. Rianne zegt:

    ..en toch vind ik de mijne mooierderder….
    πŸ˜‰

  28. fijnegozer zegt:

    Leuk log, ziet er vrolijk uit. Leuke doos op blauwe fiets ook. Hoop binnenkort meer te kunnen vinden op je log. Ennuh,…op je man plagen staat de doodstraf he.

  29. ~Tina~ zegt:

    Ja, zoiets hadden we natuurlijk kunnen verwachten!!
    Is deze fiets van jou? Mooi dat blauw zeg.

    Mijn zoon rijdt ook op een omafiets, helemaal in voor de jeugd he? Zijn vorige fiets was er eentje met 21 versnellingen, helemaal stoer enzo. Maar nu op de middelbare school moest het een omafiets worden, hahaha!
    Nou ja, zijn tas voor de kranten past daar ook een stuk beter op moet ik zeggen.

    Fijne dinsdag, groetjes en liefs van Tina πŸ™‚

  30. Bengeltjuh zegt:

    Hahaha flauw maar wel …….ehm….blauw ja !
    πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    @Lianne;Hihi thanks πŸ˜‰

    Dan kom ik snel eens bij je spieken πŸ˜‰

    @Rianne;Grinnik…dat mag. Omdat jij het bent πŸ˜‰

    @fijnegozer;De doodstraf? Ze hebben me nog steeds niet in de boeien geslagen ghehehe. Dus ga ik mooi nog effies door πŸ˜›

    Dank je wel voor je complimenten! Ennuh…sukses met je marketingsstrategie πŸ˜›

    @Tina;Hahaha ja lekker flauw he? Ghehehe. Yep het is mijn fiets. Alleen is ie in werkelijkheid nΓ³g blauwer. Ik ben al twee keer nageroepen dat het een postbankfiets is hahaha.

    Ja dat kan ik me nog goed herinneren dat je me dat vertelde (ik heb eens een log gemaakt dat ik zo blij was met mijn nieuwe fiets, vandaar). Dat vond ik zo grappig. Je ziet heel veel jongens/mannen op omafietsen he? TΓΊΓΊrlijk want ze zijn geweldig hahaha.

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne dinsdag! Veel liefs en een dikke knufff

    @Bengeltjuh;Hahaha lekker puh. Maareh…tis een plÑÑtje he? πŸ˜‰

  32. Morrison zegt:

    Pff, echt waar? πŸ˜‰

  33. Peetjuhh zegt:

    Whahahaah je meent het! Hij is leuk!
    Hoe gaat het hier, al een hele tijd niet bij elkaar wezen loggen he!
    Fijne avond,

    Liefs Peetjuhh

  34. remco zegt:

    @Emmelinda een OMA in delen in een doos????? OOOOO wacht een OMA-fiets in delen πŸ˜‰

  35. * Garfield * zegt:

    Haha grappig.
    Leuke foto trouwens. πŸ™‚

    Alles goed verder ?

    Fijne avond.

  36. Emmelinda zegt:

    @Peetjuhh;Hihi, dank je wel πŸ˜€
    Jaaaa da’s waar ook. Oh foei toch. Ik kom snel effies bijbuurten oke? πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Knufff

    @Remco;Ghehehe zou een publiciteitsstunt zijn zeg; een oma in delen bij het bankstel. Compleet met bouten en rollator Γ©n gehaakt kleedje natuurlijk. πŸ˜›

    @Garfield;Dank je wel πŸ˜‰
    Mooie fiets he? Is nu een jaar van mij maar ik ben er nog steeds superblij mee πŸ˜€

    Ja hoor, alles is kits. Bij jou ook?

    Jij ook een hele fijne avond! Groetjes πŸ˜€

  37. Sally zegt:

    **Proest**
    en dat is met recht een blauwe fiets.
    Ooit gewonnen bij de Postbank?.

  38. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is me op straat twee keer nageroepen en iedere keer drong het me pas een paar meter verderop tot me door hahaha πŸ˜›

  39. PSSSSSTTT Emmelinda, even de fiets binnenhalen, het regent en dan wordt de doos nat.

  40. epie zegt:

    ik vind die balluh leuker als die natte doos

  41. epie zegt:

    ik vind die balluh leuker als die natte doos

  42. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Whaahaa nou dan laat ik ‘m mooi staan. Dan heb ik de log voor morgen ook al klaar πŸ˜›

    @epie;Grinnik…

  43. epie zegt:

    ik heb een doos in de bus en die moet naar hilkens.
    daarna is de bus zonder doos
    en dan gaat de bus naar binnen omdat ze de doos
    toch niet meer kunnen gappen

  44. epie zegt:

    ik krijg je logballen niet gegapt

  45. Annemarie zegt:

    Weetje, zonder die pijl erbij! HAd ik niet herkend hoor…
    Thnx voor die pijl! πŸ˜‰

    Kniefs!!!

  46. Abby zegt:

    Ik wist het gewoon toen ik klikte!! hahahaha
    Je hebt ook weer wat html aangedurfd zie ik, leuk die kerstballen!
    Ps: even zonder url anders duurt het zolang met codes intikken enzo πŸ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    @epie;Tjemig dat is wel een erg smerig verhaal. Dat doe je toch zo maar niet; het over Hilkens hebben πŸ˜› Ghehehe

    Maar goed dat je het niet over mijn ballen had hahaha :P. Zal ik ze mailen? Wil je grote ballen? πŸ˜› hahaha

    @Annemarie;Kijk! Ik wist het wel. Geen dank hoor. Service van de zaak πŸ˜› Ghehehe

    Kniefs!

    @Abby;Grinnik…dat is ’t ‘m ook…het is zo voorspelbaar dat je gewoon gelooft dat er vast iets anders te zien is πŸ˜‰

    Yep ik wilde toch iets met kerst en probeer het even. Ik krijg wel een paar foutmeldingen (nou ja, de pagina wordt soms niet helemaal geladen) maar ik kijk het effies aan. Zijn wel vrolijk he, die kerstballen? De kopfoto is nog niet helemaal naar mijn zin. Even aan prutsen nog πŸ˜‰

  48. dinie zegt:

    Ik dacht eindelijk weer eens een foto van jou in actie tegen de deuren of zo! maar nee, gewoon een doos,mmmm

  49. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor, ik heb mijn vaardigheden behoorlijk geperfektioneerd in de tussentijd πŸ˜› ghehehe. Dus bleef over; een doos. πŸ˜‰

  50. Nicky zegt:

    jij bent al net zo melig als Michelle en ik vanavond! We hebben de hele avond blauw gelegen om grapjes als “het is wit en vierkant, ra-ra wat is dat”

  51. Nicky zegt:

    ‘Een ping-pong-blokje!’

  52. Nicky zegt:

    —twee-reacties-achter-elkaar—Moet-nu-code-invullen— computer-denkt-dat-ik-robot-ben—LOL!—
    Sorry; ik ben nog steeds melig πŸ™‚

  53. kim zegt:

    damn…die is flauw!

  54. Natas1970 zegt:

    Ja…..logisch!! hahahahaha

  55. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Hahaha heerlijk is dat he? Ik ken er nog een boel. Gek dat ik die juist wΓ©l kan onthouden hahaha. Ze passeren hier regelmatig de revue. πŸ˜€

    @Kim;Goed he πŸ˜›

    @atas1970;Grinnik, tΓ© logisch he? πŸ˜‰

  56. Emmelinda zegt:

    @Natas1970; Euh… plus N natuurlijk ghehehe πŸ˜‰

  57. Belinda zegt:

    Hahahahaha dat is met recht een doos op een blauwe Omafiets! πŸ˜‰

    Trouwens… kan het zijn dat jouw rss-feeds het niet doet? Ik krijg het nooit te zien wanneer je een nieuw logje hebt geplaatst?
    Ik gebruik: http://www.watzegjemenou.web-log.nl/watzegjemenou/index.rdf
    Klopt die wel?

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi ja egwel he? πŸ˜‰

    Is dat nooit zo geweest of pas sinds een poosje? Na de laatste update van web-log schijnen er dingen aan veranderd geweest te zijn maar ook weer hersteld. Ik heb mijn log als test al een poos in mijn reader en daar geeft ie het wel aan dat er een log is geplaatst. Heb je dat alleen bij mijn log of ook bij andere web-loggers?

  59. Rietepietz zegt:

    Is dΓ‘t nou een doos met zadelpijn!
    liefs Riet

  60. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja lijkt er wel op. Of is het nou een doos met een flinke klep? πŸ˜‰

    Dikke knufff

  61. tina zegt:

    hahahahahahah
    *grinnek*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

