Limerick

Voor de trein van een machinist te Wijster,
Sprong eens met opzet een oude vrijster.
Later schreef hij tijdens het chatten:
“Ik wist de trein tijdig stil te zetten
Maar sindsdien ben ik het spoor geheel bijster!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Pasula zegt:

    Jaaaaaaaaaaaaaa hij is super!!! En ik ga morgen met de trein, ik zal aan jouw log denken dan.😀

    Ehm ben een beetje stout geweest op Jaaps log maar het is lief bedoeld hoor, echt!😉

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ik hoop trouwens dat je reis goed verloopt gezien de troubles met het nieuwe spoorboekje. Daar kan ik ook nog wel eens een limerick over schrijven😉

    Whaahaa, ondeugend ding dat je d’r bent! Nou dan ben ik benieuwd! Ik ga us ff spieken😉

  3. Natazz zegt:

    Hij is weer geweldig, en wat heb je leuke kerstballen in je kopbanner.

  4. Emmelinda zegt:

    Thanks😀
    Ja geinig he? Ik heb ze een ander kleurtje gegeven dan het orgineel. Zo lijken ze nóg blijer😉

  5. dinie zegt:

    Hij is weer goed. En praat me niet van treinspringers. Ik heb er te vaak voor moeten wachten als ik naar school ga. Zowel voor het spoor als in de trein bedenk ik me nu. Castricum is één van de uitverkoren plaatsen om je voor de trein te werpen😦. Hoe noemen ze het ook al weer? De machinisten kregn iig altijd een toeslag als ze op dit traject wilden rijden (ook Heiloo nl)

    En die ballen zijn echt leuk. Net Cosmo en Wanda😉

  6. christa zegt:

    gave limerick zeg!
    Je kopbalk is zeker erg leuk zo!

  7. Belinda zegt:

    Jij bent dus op ideeen gebracht door het nieuwe spoorboekje!😀
    Hij is weer leuk Emmelinda!!

  8. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Het is dat ik geloof dat die springers niet meer beseffen wat ze doen maar ik heb van Marc wel eens gehoord hoe die machinisten er uitzien wanneer ze er weer eentje onder de trein gehad hebben. ZO verschrikkelijk. Dat schuldgevoel ook.

    Dank je wel. Cosmo en Wanda zijn van die tekenfilmserie he? Mies zei gisteren ook al zoiets en het kwam mij ook bekend voor. Ik vond ze gisteren op internet en heb er een ander kleurtje aan gegeven. Geinig he? Hihi.

    @Christa;Dank je wel😀
    Toch nog een beetje kerstsfeer zo he? Hihi😉 Nogmaals dank je wel😀

    @Belinda;Hahaha niet helemaal maar daar kan ik er misschien ook nog eentje op verzinnen ghehehe😉 Ze roepen op tv dat het allemaal zo goed ging maar ik heb al een boel verhalen gelezen die het tegendeel bewijzen😉. Maareh…Dank je wel😀

  9. Ans zegt:

    Hahaha, hij is weer geweldig!!!!! Leuke kerstkop!!!! Nou het lijkt mij vreselijk voor een machinist als zoiets gebeurd, vooral in de buurt van psychiatrische klinieken e.d. komt het veel voor (Castricum o.a.). Ook al kan je er echt niets aan doen, maar het zien gebeuren en die trein onmogelijk nog kunnen stoppen lijkt mij echt verschrikkelijk. Maar als limmerick is ie leuk!

  10. Youke zegt:

    Hij is zeker goed en ook redelijk actueel zo met de NS flink in het nieuws.

  11. Emmelinda zegt:

    Dank je wel (2x, hihi).
    Het ís ook vreselijk. Marc heeft die mannen na het gebeuren wel eens binnen zien komen. Daar is op dat moment niets meer van over. Zo zielig. Je voelt je vast ontzettend schuldig. Terwijl je inderdaad nog zo weinig kunt doen. Die remweg is véél te lang. Sneu. Neem dan een handvol pillen ofzo. Is nog rot voor je nabestaanden maar dan betrek je er geen (andere) onschuldige mensen bij. Maar goed, zo helder zullen die mensen op dat moment niet denken. Helaas.

  12. marion zegt:

    wahaha ik moet zaterdag met de trein
    en alle uren zijn veradnerd:S was net beetje gewend om met de trein te reizen
    en dan switchen ze alles weer
    dikke knuff en veel leifs van mij

  13. Emmelinda zegt:

    @Youke;Dank je wel. Ja eigenlijk had ik ‘m iets aan moeten passen. Iets over spoorboekjes ofzo hihi😉

  14. Emmelinda zegt:

    @Marion;O jeetje dan kijk maar goed van tevoren hoe laat je trein gaat en of die de hele week een beetje betrouwbaar is geweest. Ik heb al van een boel vervelende wachttijden gehoord maar misschien heb je geluk😉

    Fijne avond! Veel liefs en een dikke knufff

  15. Miek zegt:

    Hij is weer leuk zeg!

  16. Rietepietz zegt:

    Gelukkig was het niet onze trein naar Friesland vorige week zaterdag.Wie wéét waar we anders terecht gekomen waren !
    liefs Riet

  17. Emmelinda zegt:

    Wow naar Friesland nog wel! Nou inderdaad…gelukkig is alles goed gegaan. Toch??😉

    Dikke knuffff

  18. GekinblacK zegt:

    En sindsdien reed de trein nooit meer op tijd ?

  19. Morrison zegt:

    en ook deze is dit keer masterlijk😀

  20. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack;Volgens de NS wel natuurlijk maar wij weten wel beter he?😉

    @Morrison;Dank je wel😀

  21. Ja en waarover chatten ze nu hahahah, kromme wissels, rode lichten etc ????

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja en lange wachttijden/reistijden en ontsporingen. Ontsporingen? Oh jaaa die kan ik ook nog gebruiken voor een limerick hahaha

  23. Annemarie zegt:

    Dat spoor bijster? Slaat dat op de NS?

    Hihi, hoe krijg je t toch telkens weer voor elkaar😀

  24. remco zegt:

    kedeng kedeng oehoe …………….

  25. geertje zegt:

    Waarom is hij het spoor bijster?
    was zij niet meer een oude vrijster?😉

    Hij is weer leuk Emmelinda!
    Fijne dag morgen!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  26. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Had ook gekund hihi. Dacht ik pas later aan😉

    Grinnik, geen flauw idee. Ik hoor een spreekwoord en voila….😉

    @Remco;O hahaha heb ik weer. Zit ik met dat nummer in mijn hoofd😛. Lach niet!😉

    @Geertje;Neuh ze woonde nu samen met hem te Wijster😉 Ghehehe

    Dank je wel😀
    Natuurlijk wens ik jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  27. ~Tina~ zegt:

    Meid hoe krijg je ze verzonnen?
    Deze is weer geweldig!
    Helaas, helaas loopt het meestal niet zo goed af als in jouw limerick… een collega van mijn man is een paar jaar geleden (niet zo ver van de plek die jij noemt) voor de trein gesprongen. Getsie wat naar!

    Nu maar gauw weer wat vrolijkers, krijgen je meiden goede kerstrapporten? Mijn zoon gelukkig wel en daar zijn we echt heel blij mee. Hij heeft eindelijk zijn draai een beetje gevonden op school.
    Ik wens je een fijne donderdag, groetjes en liefs van Tina

  28. Belinda zegt:

    Even offtopic over je RSS-feed:Ik heb er altijd al last van gehad met jouw logje maar ik heb nu je atomfeed (dont ask me what it is)😉 gepakt dus misschien dat dat beter gaat… Ik hou je op de hoogte!!

  29. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh;Dank je wel😀

    @Tina;Hihi Thanks! Wanneer ik een spreekwoord/gezegde hoor komt de rest vaak vanzelf😉

    Ja bah, toen ik op de middelbare school zat kwam een leraar op een ochtend niet opdagen. Bleek dat hij de trein opgezocht had. Dat is me heel erg bij gebleven. Een vriend van mij heeft zich later opgehangen. Ook zoiets.Brrr.

    Jaaaa da’s nog eens een vrolijk bericht! Super dat je zoon een goed rapport heeft! Hier hebben ze het rapport al een poosje geleden gehad en die waren ook heel erg goed. Spannend ook, zo met Mies d’r eerste middelbare schooljaar😉. Ik begrijp dan ook helemaal wat je bedoelt als je zegt dat je blij bent dat hij zijn draai gevonden heeft op school! Weer een zorg minder he?😉

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne dag vandaag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Belinda;Zie je; die log is helemaal van mij. Altijd dwarsliggen hahaha. Kan nooit eens normaal. Maar goed, blijft natuurlijk vervelend. Ik hoop met je mee dat het probleem nou opgelost is! Ik ben benieuwd en hoor het wel van je???😉

  30. Tagrijn zegt:

    En die ouwe vrijster, heette die toevallig Trijntje Spoor?

  31. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik hoop het wel. Al is ze inmiddels gewisseld! van trein naar tram 😉

  32. Lette zegt:

    Die heb je weer leuk bedacht.
    Toch wel een wonder dat de trein nog op tijd stoppen kon.

  33. Emmelinda zegt:

    Dank je wel😀

    Grinnik…het was een virtuele trein. Dan gaat dat stukken makkelijker😉

  34. Sjoukje zegt:

    Hahaha, hij is weer leuk. Je moet er maar opkomen.
    Groetjes Sjoukje

  35. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ik had er twee. Die andere komt nog😉

    Groetjes terug!

  36. Hahahaha! Hij is goed! Actueel en grappig. Iets minder grappig als je net uit de trein stapt. Want die nieuwe dienstregeling is niet echt helemaal toppie. Maar goed, er moet iets te wensen overblijven. toch? Groetje, S.S.

  37. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel. Ja ik heb begrepen dat het een ellende is op sommige plaatsen. En dan op tv maar verkondigen dat het allemaal zo goed loopt? Maar goed…we blijven er in geloven. (Anders maken we er een soort van Mantra van ;))

    Groetjes terug😀

  38. remco zegt:

    whahahahahahahahhahahahahahahaha en ben je kedeng kedeng oehoe al kwijt😛

    ps.

    testlogjes plaatsen gauw weer weghalen dat kan niet hoor😉

  39. Emmelinda zegt:

    *stopt snel vingers in oren* Ja hoor…euh…tot nu dan.

    Grinnik…is moeilijk om te spammen hoor. Nee geintjuh. Ik wil een log plaatsen maar het gaat niet. Die testlogjes wil ie dus wél pakken. Zou dat een hint zijn? Ghehehe😛

  40. remco zegt:

    nou mijn spam pakte hij niet meer😦 zou ik dan hier zetten😉

    hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    ja???????????

    of toch niet ??????????????

  41. Emmelinda zegt:

    Ik ga ‘m/’r voor de gek houden; Plaats ik morgen lekker mijn log. O zo. Ga ik nou mooi een spelletje doen.😉

  42. remco zegt:

    gelijk heb je veel speel plezier😉

  43. Abby zegt:

    Dat is weer een “knap staaltje” limericken😉

  44. Nicky zegt:

    En? Is het wat geworden tussen de machinist en de oude vrijster? Ik heb namelijk altijd een erg grote behoefte aan een ‘happy end’!

  45. Emmelinda zegt:

    @Remco;Hihi thanks, was helemaal gelukt. Straks even verder met de uitdaging *sjugt*. Kijken of het nu wél lukt???

    @Abby;Hahaha knaap staaltje. Kijk en dat is nou een knap staaltje van reactie! Maareh…dank je wel😀

    @Nicky;Laten we hopen dat ze samen aan het chatten waren😉 Een happy end zou met deze dagen wel mooi zijn. Euh…andere dagen trouwens ook😉

  46. Peetjuhh zegt:

    Hahaha hij is leuk hoor!
    Fijn weekend,

    Liefs Peetjuhh

  47. Emmelinda zegt:

    Dank je wel😀

    Jij ook een heel fijn weekend!

    Knufff

  48. Abby zegt:

    Jij ook bedankt!😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

